Oke, we weten allemaal waar dit over gaat, voor de mensen die het niet weten, zie hier:
[topic=491934/1/25]
Even de specificaties op een rijtje:
80mm BALL BEARING DC FAN W/ 2 BLUE LED
80X80X25mm,32.5CFM,28dBA
2700RPM,12VDC,0.13A,1.6W
http://www.openlinx.net/MyStore/images/fan_crysta1.jpg
http://www.openlinx.net/MyStore/images/fan_crysta2.jpg
Ik mag misschien wel voor de eerste keer een inkoopaktie openen, maar ik ben bekend met tarieven van verzenden, maar ook met het testen voor het verzenden binnen Nederland en het zorgvuldig verpakken.
Ik moet van deze hebbedingetjes er minstens 50 bestellen, maar dat lijkt me makkelijk zat, nietwaar?
Nu heel even de data's die ik in gedachten had:
Woensdag 15 mei - opening inkoopaktie
Maandag 27 mei - advies het geld over te maken op deze datum
Zondag 2 juni - sluiting inkoopaktie
Maandag 3 juni - Geld word overgemaakt naar Amerika, dus zorg dat het geld VOOR deze datum overgemaakt is, anders is het pech, en 2 weken moet toch voldoende zijn.
Rond Woensdag 5 juni zal dan het pakket verzonden worden richting Nederland, en binnen 7 werkdagen aankomen.
19 juni - Ikke jarig, 19
dusse, als je een bijdragen voor mijn moeite en feest wilt geven, mag je dat altijd extra overmaken 
Nu ff de serieuze dingen, en dit is voor iedereen verplichte kost om te lezen, omdat ik geen onduidelijkheid onder de mensen wil scheppen.
De fans kosten 4.99 US Dollar per stuk, dus 6 Euro
Verzendkosten zijn 62 US Dollar dus 73 Euro, dit bedrag word dus door het aantal fans verdeeld en bij elke fan opgeteld, dus bijv:
4 fans a 6 euro, in totaal bijv 73 fans besteld,
elke fan krijgt dan 1 euro extra kosten (73 euro/73 fans), dus 7 euro.
4*(6+1) = 28 euro
Voor de verzendkosten binnen Nederland vraag ik 5 euro (ik weet, het is 4,88 maar ik test ze ook en verpak ze zorgvuldig, en zo houden we mooie ronde bedragen.
Afhalen kan ook nog altijd in Veghel, tussen Eindhoven en Den Bosch.
Als je met een groep iets wilt bestellen om de verzendkosten binnen Nederland kosten te besparen vind ik dat prima, maar meld dat dan wel, en maak in een keer over, is makkelijker zoeken bij wie al betaald heeft.
Ik geloof niet dat iemand hier iets op tegen heeft.
Lijst met namen (groepen, zet ff als volgt neer: Jantje, Pietje, Klaasje, 10 fans totaal, dus niet individueel vermelden)
Bestellijstje in het volgende bericht.
[topic=491934/1/25]
Even de specificaties op een rijtje:
80mm BALL BEARING DC FAN W/ 2 BLUE LED
80X80X25mm,32.5CFM,28dBA
2700RPM,12VDC,0.13A,1.6W
http://www.openlinx.net/MyStore/images/fan_crysta1.jpg
http://www.openlinx.net/MyStore/images/fan_crysta2.jpg
Ik mag misschien wel voor de eerste keer een inkoopaktie openen, maar ik ben bekend met tarieven van verzenden, maar ook met het testen voor het verzenden binnen Nederland en het zorgvuldig verpakken.
Ik moet van deze hebbedingetjes er minstens 50 bestellen, maar dat lijkt me makkelijk zat, nietwaar?
Nu heel even de data's die ik in gedachten had:
Woensdag 15 mei - opening inkoopaktie
Maandag 27 mei - advies het geld over te maken op deze datum
Zondag 2 juni - sluiting inkoopaktie
Maandag 3 juni - Geld word overgemaakt naar Amerika, dus zorg dat het geld VOOR deze datum overgemaakt is, anders is het pech, en 2 weken moet toch voldoende zijn.
Rond Woensdag 5 juni zal dan het pakket verzonden worden richting Nederland, en binnen 7 werkdagen aankomen.
19 juni - Ikke jarig, 19
Nu ff de serieuze dingen, en dit is voor iedereen verplichte kost om te lezen, omdat ik geen onduidelijkheid onder de mensen wil scheppen.
De fans kosten 4.99 US Dollar per stuk, dus 6 Euro
Verzendkosten zijn 62 US Dollar dus 73 Euro, dit bedrag word dus door het aantal fans verdeeld en bij elke fan opgeteld, dus bijv:
4 fans a 6 euro, in totaal bijv 73 fans besteld,
elke fan krijgt dan 1 euro extra kosten (73 euro/73 fans), dus 7 euro.
4*(6+1) = 28 euro
Voor de verzendkosten binnen Nederland vraag ik 5 euro (ik weet, het is 4,88 maar ik test ze ook en verpak ze zorgvuldig, en zo houden we mooie ronde bedragen.
Afhalen kan ook nog altijd in Veghel, tussen Eindhoven en Den Bosch.
Als je met een groep iets wilt bestellen om de verzendkosten binnen Nederland kosten te besparen vind ik dat prima, maar meld dat dan wel, en maak in een keer over, is makkelijker zoeken bij wie al betaald heeft.
Ik geloof niet dat iemand hier iets op tegen heeft.
Lijst met namen (groepen, zet ff als volgt neer: Jantje, Pietje, Klaasje, 10 fans totaal, dus niet individueel vermelden)
Bestellijstje in het volgende bericht.