narfpower je staat er bij jonge.
ik ga nu ff weg, k'zal vanavond weer es updaten.
ik ga nu ff weg, k'zal vanavond weer es updaten.
... Life is what happens when you are busy planning other things...
Die zijn ZONDER led. Staat gewoon op de site hoor.Op woensdag 15 mei 2002 21:12 schreef sinron het volgende:
is er nog iets bekend over de fans met speedcotrol??
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Maar welke kun je nou bestellen?Op woensdag 15 mei 2002 21:16 schreef thedolf het volgende:
[..]
Die zijn ZONDER led. Staat gewoon op de site hoor.
Verwijderd
Weer een overschrijvings biljet naar de maanOp woensdag 15 mei 2002 20:50 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
2x 6,= (per fan 6,=)
1x 0,8 (is voor verzenden vanuit buitenland)
1x 5,= (is voor verzenden naar jou toe (binnenland))
--------
17,80
You're totally right.Op woensdag 15 mei 2002 21:20 schreef Mark_Oostdam het volgende:
er is geen fan met speed control te verkrijgen in deze inkoopactie
wel is er optie voor een fan met MET of een fan ZONDER led
(ispierings correct me if i'm wrong)
Verwijderd
Hij krijgt een kopietej van jouw overschrijvingskaart, waar je naam en adres en rekeningnummer op staat.Op woensdag 15 mei 2002 21:27 schreef mchacken het volgende:
maar ik snap het nie, als ik de geld overschrijf hoe moet je dan weten wie het gestuurt heeft en mijn adress?
(ben nog maar 15 , daarom)
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Verwijderd
Als je betaalt hebt krijg je lijkt me een meeltjeOp woensdag 15 mei 2002 21:27 schreef Rinusch het volgende:
Waar moet ik mijn adres afgeven, want ander kon het er wel eens HEEEEEEEEEEL lang over doen eer het bij mij op de deurmad ligt
^
T DOH
Verwijderd
waarom mijn rekening nummer? ik wil contant betalen en als ik de geld stuur gaan ze ook mijn adres vragen?Op woensdag 15 mei 2002 21:28 schreef Devil het volgende:
[..]
Hij krijgt een kopietej van jouw overschrijvingskaart, waar je naam en adres en rekeningnummer op staat.
Ik woon in SoestOp woensdag 15 mei 2002 21:28 schreef ferdivdw het volgende:
Is er toevallig iemand die besteld heeft en in de buurt van Amersfoort woont. Ik wil er namelijk 1 bestellen maar om daar 5 euro verzendkosten voor te gaan betalen is een beetje te gek vin ik.
Dus is er iemand in de omgeving van amersfoort die voor mij 1 erbij wil bestellen??
Als je overschrijft zet dus bij de mededelingen je GoT nickname (ja die kennen ze niet bij je bank) en het aantal fans dat je wilt bestellen dan is het voor ispiering ook makkelijker de betalingen te koppelenOp woensdag 15 mei 2002 21:28 schreef Devil het volgende:
[..]
Hij krijgt een kopietej van jouw overschrijvingskaart, waar je naam en adres en rekeningnummer op staat.
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Ik zit in amersfoort op school en ben van plan er ook 4 te bestellen. Misschien meer. Eerst ff inventariseren of er meer mensen zijn die ze ook willen.Op woensdag 15 mei 2002 21:28 schreef ferdivdw het volgende:
Is er toevallig iemand die besteld heeft en in de buurt van Amersfoort woont. Ik wil er namelijk 1 bestellen maar om daar 5 euro verzendkosten voor te gaan betalen is een beetje te gek vin ik.
Dus is er iemand in de omgeving van amersfoort die voor mij 1 erbij wil bestellen??
Gezocht!
Router
Verwijderd
Kijk dat is redelijk in de buurt ja. Als alles een beetje duidelijk is, wat de totale prizen zijn etc, laat ik je wel weten hoeveel ik er wil!! Is dat goed DevilOp woensdag 15 mei 2002 21:30 schreef Devil het volgende:
[..]
Ik woon in Soest
Verwijderd
Verwijderd
Kijk nog beter. Ik wil ook eerst ff kijken hoeveel het er worden en wat de totaal prijs is en mischien kunnen we dan samen bestellen scheelt toch weer kosten, ook voor jou...Op woensdag 15 mei 2002 21:34 schreef mr.noname het volgende:
[..]
Ik zit in amersfoort op school en ben van plan er ook 4 te bestellen. Misschien meer. Eerst ff inventariseren of er meer mensen zijn die ze ook willen.
JEUH en het was allemaal mijn ideeOp woensdag 15 mei 2002 21:26 schreef ispierings het volgende:
Hoehoe, we hebben de frontpage bereikt op tweakers.net bij techforums, das wel kicken.
Hoe raad je het, ze zijn inderdaad ook voor mijn Via edenOp woensdag 15 mei 2002 21:36 schreef ferdivdw het volgende:
[..]
Kijk dat is redelijk in de buurt ja. Als alles een beetje duidelijk is, wat de totale prizen zijn etc, laat ik je wel weten hoeveel ik er wil!! Is dat goed Devil
(ps gaat Devil deze coolertjes ook in zijn VIA EDEN systeem gebruiken!!)
Verwijderd
Mediatechnologie@Immi ?Op woensdag 15 mei 2002 21:40 schreef FMS het volgende:
ik zit ook in Amersfoort
I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...
Verwijderd
je moet wel ff een mailtje sturen naar ispierings@home.nlOp woensdag 15 mei 2002 21:46 schreef pangodes het volgende:
Schrijf er voor mij ook maar 4 op met led. Mijn mail adres is pangodes@kabelfoon.nl
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Dirk op 17-01-2019 12:59 ]
Voor de zoveelste keer. Mail gewoon. Anders wordt dit topic zeer onoverzichtelijkOp woensdag 15 mei 2002 21:48 schreef mchacken het volgende:
;
;
;
;
;
IK WIL ER 2 , IK BETAAL PER POST , MAIL ME VOOR DE ADRESS ENZO : mchacken@hotmail.com of MSN
;
;
;
;
;
Gezocht!
Router
Verwijderd
e-mail??Op woensdag 15 mei 2002 21:49 schreef thedolf het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Mail gewoon. Anders wordt dit topic zeer onoverzichtelijk
Gezocht!
Router
Die 80cent staat toch nog niet vast?Op woensdag 15 mei 2002 21:51 schreef GreenGras het volgende:
Ik zal ispierings de moeite besparen:
Lees de topic en ga naar deze link, dan vind je alle gegevens die je nodig hebt om mee te kunnen doen:
http://home.wxs.nl/~merab000/inkoopactiefans.html
Gezocht!
Router
Verwijderd
Das een goed idee ik ga morgen ff inventariseren op school wie en hoeveel ze er willen.Op woensdag 15 mei 2002 21:46 schreef Devil het volgende:
Misschien kunnen we met alle Amersfoort tweakers iets regelen dat alles naar 1 bepaald persoon wordt opgestuurt en dan delen we de verzendkosten?
Verwijderd
nee, het moet om precies te zijn nu zijn:Op woensdag 15 mei 2002 21:52 schreef thedolf het volgende:
[..]
Die 80cent staat toch nog niet vast?
Verwijderd
Verwijderd
ja tuurlijk, maakt mij die paar centen nu uit.Op woensdag 15 mei 2002 21:58 schreef tpkmnchrst het volgende:
Zet gewoon de verzendkosten van de VS naar ispierings thuis vast op 0,80 cent PER FAN. Dan is het veel makkelijker, geen gezeik. En die paar centen kan je toch wel missen... Ilja doet er veel moeite voor.
Ik heb het voordeel dat ik heel vlakbij ispierings woon, dus ik heb niet die 5 euro verzendkosten om binnen nederland te bestellen. Mijn bestelling zit bij "Ispierings & Friends.
Je staat er al bij hoorOp woensdag 15 mei 2002 21:58 schreef tpkmnchrst het volgende:
Zet gewoon de verzendkosten van de VS naar ispierings thuis vast op 0,80 cent PER FAN. Dan is het veel makkelijker, geen gezeik. En die paar centen kan je toch wel missen... Ilja doet er veel moeite voor.
Ik heb het voordeel dat ik heel vlakbij ispierings woon, dus ik heb niet die 5 euro verzendkosten om binnen nederland te bestellen. Mijn bestelling zit bij "Ispierings & Friends.
Verwijderd
ja maar die gozer die hem na mij had besteld stond er al wel opOp woensdag 15 mei 2002 21:11 schreef tvdp het volgende:
[..]
relax!!!
denk je dat er een aapje dag en nacht die lijst zit bij te werken!!!
het is geen ASP pagina!
Wat denk je bij mij dan?Op woensdag 15 mei 2002 22:00 schreef FMS het volgende:
* FMS Wordt helemaal gek met al die mails!!
Verwijderd
Dat valt wel mee hoor. Dat topic van Pim ging ff iets harder. gemiddeld 30 posts per minuut. dat was echt niet bijj te houdenOp woensdag 15 mei 2002 22:01 schreef Devil het volgende:
Dit is echt 1 van de snelstgroeiende topics ooit in dit forum
Gezocht!
Router
Verwijderd
Iets om trots op te zijn, betekend dat er toch al veel tweakers in fan nood zaten, dus ben ik echt de verlosserOp woensdag 15 mei 2002 22:02 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
iddnu helemaal
binnen 4,5 uur 265 posts
Ach, ik zie wel, mij maakt het niks uit. Ik hoop dat het dan alleen nog door de douane komt als een niet verdacht (groot?) pak(je)Op woensdag 15 mei 2002 22:03 schreef FMS het volgende:
maar serieus, ik denk dat we langzaam de actie moeten sluiten.straks moet ispierings een bestelling van 500 doen!
Ik denk dat er weinig zijn die die dingen echt nodig heeft. Tis meer een leuk hebbedingetje. Mijn kast ligt vol met van die troep uit allerlei inkoopacties. Veel te weinig tijd om er iets mee te doenOp woensdag 15 mei 2002 22:04 schreef ispierings het volgende:
[..]
Iets om trots op te zijn, betekend dat er toch al veel tweakers in fan nood zaten, dus ben ik echt de verlosser
Gezocht!
Router
Of courseOp woensdag 15 mei 2002 22:05 schreef YpS het volgende:
ook mijn bestelling gedaan 2 fans blue LED's
kan ik ook geld komen brengen![]()
ik moet namelijk contant storten en dan komen er kosten bij
Ik bedoel in OC&E. Pim stond in die media en nieuws enzo.Op woensdag 15 mei 2002 22:03 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Dat topic van Pim ging ff iets harder. gemiddeld 30 posts per minuut. dat was echt niet bijj te houden
Ja, maar er is schijnbaar toch vraag zat naar.Op woensdag 15 mei 2002 22:06 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig zijn die die dingen echt nodig heeft. Tis meer een leuk hebbedingetje. Mijn kast ligt vol met van die troep uit allerlei inkoopacties. Veel te weinig tijd om er iets mee te doen
jah.. ik heb fans ZAT hoor, maar ik vond deze gewoon een supere dope fan voor in een windows... zeker omdat er leds in zitten! das helemaal netjes!Op woensdag 15 mei 2002 22:04 schreef ispierings het volgende:
[..]
Iets om trots op te zijn, betekend dat er toch al veel tweakers in fan nood zaten, dus ben ik echt de verlosser
Of nog beter, voor 31 bestellingen per minuut, wordt je helemaal gekOp woensdag 15 mei 2002 22:08 schreef ispierings het volgende:
Kom op, wij gaan voor de 31 posts per minuut
Verwijderd
Pc----> Prostitutie CaseOp woensdag 15 mei 2002 22:09 schreef ispierings het volgende:
Iedereen zijn kees lijkt straks wel een compleet prostituee flat gebouw met al die lichtjes
Zwakker.Op woensdag 15 mei 2002 22:09 schreef Pureoptical het volgende:
Wat doen die leds als de fan achter een fanbus hangt?? Dus als hij maar 6 of 7 volt krijgt.
Gaat ie uit of brandt ie iets zwakker??
Gezocht!
Router
Verwijderd
Maar waren er meer mensen bij van mediatechnologie@immi??Op woensdag 15 mei 2002 22:09 schreef FMS het volgende:
Luitjes die mee willen bestellen in Amersfoort, we willen het als volgt doen. Een persoon bestelt de fans voor ons. Waneer deze persoon de fans heeft spreken we een plaatsje af in Amersfoort om onze fans op te halen.
Wat geld betreft, we kunnen eerst een afspraak maken om het geld persoon te geven of gewoon overmaken.
ik sta er ook nog niet op.. ik heb nu al 11 fans voor de bestelling [and counting...]Op woensdag 15 mei 2002 22:08 schreef GreenGras het volgende:
Jezus, op hoeveel fans zitten we inmiddels? Een stuk of 130 ofzow??
Oh ispiercings, als blijkt dat je door het grote aantal onder je geraamde 0,80 eurocent voor de verzending komt, mag je dat teveel betaalde geld van me houden als dank voor de moeite!
Misschien leuk als iedereen dat doet?
Zwakker, meer weerstand, maar het scheelt niet al te veel.Op woensdag 15 mei 2002 22:09 schreef Pureoptical het volgende:
Wat doen die leds als de fan achter een fanbus hangt?? Dus als hij maar 6 of 7 volt krijgt.
Gaat ie uit of brandt ie iets zwakker??
En tot wanneer kan ik bestellen??
Verwijderd
Is goed, het enige wat ik dan nog moet weten is wie gaat ze bestellen en waarnaar moet ik (hoeveel) geld overmaken.Op woensdag 15 mei 2002 22:09 schreef FMS het volgende:
Luitjes die mee willen bestellen in Amersfoort, we willen het als volgt doen. Een persoon bestelt de fans voor ons. Waneer deze persoon de fans heeft spreken we een plaatsje af in Amersfoort om onze fans op te halen.
Wat geld betreft, we kunnen eerst een afspraak maken om het geld persoon te geven of gewoon overmaken.
Verwijderd
Thnx, zal morgen nog even wat Tweakers op mijn werk polsen en dan en gros (hoop ik) bestellen!!Op woensdag 15 mei 2002 22:13 schreef ispierings het volgende:
[..]
Zwakker, meer weerstand, maar het scheelt niet al te veel.
bestellen en betalen voor 2 juni
hmmmzz helmaal een leuk effect met een baybus die ik ga makenOp woensdag 15 mei 2002 22:10 schreef thedolf het volgende:
[..]
Zwakker.
Verwijderd
GAT IN DE MAKRT!!!Op woensdag 15 mei 2002 22:14 schreef Rinusch het volgende:
Zullen we hier maar een catbox voor tweakers van maken, wil best zo
Verwijderd
nou daar gaat het wel heen.... er zijn al 150 bevestigde bestellingen (incl. de mijne)Op woensdag 15 mei 2002 22:16 schreef ispierings het volgende:
Ik ben bang dat we dadelijk gewoon op twee pakketten uitkomen, is wel lollig zo, komen ze met een vrachtauto van UPS ofzo. Tja, en dat is allemaal free gift![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq