xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
my dreams have come true!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 55194
daar heb je bloady roar niet voor nodigOp maandag 20 mei 2002 11:37 schreef FLiP.m0 het volgende:
...daarom heb ik bloady roar gekocht dan kan ik en mijn vriendin flink te keer gaan.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Anoniem: 51617
Turok : Evolution (intro / in game)
Turok : Evolution (in game)
Tales of Phantasia
zer00 ga jij anders even kijken bij een FRS in de buurt =).. dan rennen wij met zijn allen daarna er wel heen ok ? =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Krijg je nu ook een blad thuisgestuurd zoals bij de N64?
Toen werd ik namelijk een jaar lang gratis lid van een nintendo blad.
vind die site wel een beetje kiddy touwens, hadden ze best wel wat meer info over games enzo mogen geven....
Anoniem: 7379
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 54447
Ja, maar het blijft volgens mij toch meer bij het first person shooten hoor.Op maandag 20 mei 2002 12:57 schreef GolbeZeromus het volgende:
Dat tweede filmpje lijkt van Turok erg veel op Rogue squadron. Qua idee dan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
yep....dit is maar een stuk van het spel. Voor de rest is het een fps waar je dinos neer knaltOp maandag 20 mei 2002 13:26 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft volgens mij toch meer bij het first person shooten hoor.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Bah, weeral zo'n titel om naar uit te kijken..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heet die bioscoop City? Is dat niet toevallig hierzo in Roosendaal, waar ik ook woon?Op zondag 19 mei 2002 21:50 schreef TekkenMaster het volgende:
ps. Ik heb net de star wars film in de bios (city) gezien, echt een topper.
ierdereen ging klappen toen joda ass ging kicken dat was echt top![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Animal Forest + was in Japan een groot succes. Geen wonder dan ook dat Nintendo het spel naar Amerika zal brengen; onder de naam Animal Crossing. Dit laat door de enorme hoeveelheid tekst (het is qua tekst de grootste Nintendo game ooit) nog wel even op zich wachten. Om de pijn te verzachten zullen er echter wel twee uiterst stoere, nieuwe opties in de game zitten. Zo zal het mogelijk zijn om via de eCard Reader speciale Animal Crossing kaarten te scannen om zo dingen te unlocken in de game. Ook krijgt de speler via de GCN >> GBA linkkabel de mogelijkheid om oude NES spellen die in de GameCube versie zitten over te transporteren naar de Gameboy Advance. Deze kleine handheld bewaart ze vervolgens in heet RAM geheugen, wat wel betekend dat je de game weer kwijt ben nadat je de Gameboy Advance uitzet. Alleen het idee om klassiekers als Excitebike en Punh Out op mijn Gameboy Advance te spelen doet me al watertanden. |
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Hier kunnen we nog lang op wachten, jammer genoegOp maandag 20 mei 2002 12:47 schreef Vertex het volgende:
Tales of PhantasiaDie moet ik hebben, weet iemand wanneer we die in Nederland kunnen verwachten?
Kans is groot dat het alleen maar te krijgen is via import, zoals veel RPG's die alleen maar in de US gereleased worden. Laten we hopen van niet
Ja dat wil ik ook wel eens weten!Op maandag 20 mei 2002 15:22 schreef Phydomir het volgende:
Waarneer komt eigenlijk de eerste RPG uit op de GCN...
Gelukkig haat ik rpgs. Ik ben nog niet zo oudOp maandag 20 mei 2002 16:51 schreef Vertex het volgende:
Dat is voor mij weer een reden om een PS2 te kopen. Het duurt gewoon veel te lang voordat er wat RPG's uit zijn op de cube.
Dat heb ik ook... misschien dat ik dan toch maar een PS2 met FF10 moet gaan kopen.. Sowieso heb je op de ps2 meer RPGs... op de Cube meet adventure/platform.. houd erlkaar mooi in evenwichtOp maandag 20 mei 2002 16:51 schreef Vertex het volgende:
Dat is voor mij weer een reden om een PS2 te kopen. Het duurt gewoon veel te lang voordat er wat RPG's uit zijn op de cube.
Anoniem: 38690
Op zondag 19 mei 2002 00:37 schreef Phusebox het volgende:
[..]
kwijlfactor:
1080 Snowboarding: White Storm![]()
![]()
![]()
![]()
Animal Crossing![]()
![]()
Eternal Darkness: Sanity's Requiem![]()
![]()
![]()
F-Zero GC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kirby's Tilt N' Tumble 2![]()
![]()
Mario Golf![]()
![]()
Mario Kart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mario Party 4![]()
![]()
![]()
Mario Tennis![]()
![]()
![]()
Metroid Prime![]()
![]()
![]()
![]()
Star Fox Adventures![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Star Fox GC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super Mario Sunshine![]()
![]()
![]()
![]()
The Legend of Zelda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wario World![]()
![]()
nou.. toen ik 14/15/16/17 was speelde ik de geweldigste RPG's ever op de snes .. (chrono trigger/ff5/ff6/secret of mana/etc.) dus dat van ik ben nog niet zo oudOp maandag 20 mei 2002 17:03 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Gelukkig haat ik rpgs. Ik ben nog niet zo oud(ben 17 over een maand)
rpg's zijn echt wel leuk.. denk dat je toch redelijk snel wat coole rpg's op de cube kan verw8en =)
http://www.rpgamer.com/games/release.cgi
Aap!
Pic van gamende girlfriend deel 1: (ik verwacht dat we een hele topic eraan moeten gaan wijden, iedereen plaatjes sturen!)

Jammer van het crappy plaatje, klote webcam...
En dat het plaatje niet werkt.Op maandag 20 mei 2002 20:04 schreef DannyXP1600 het volgende:
Ja hoor daar is'ie dan!
Pic van gamende girlfriend deel 1: (ik verwacht dat we een hele topic eraan moeten gaan wijden, iedereen plaatjes sturen!)[afbeelding]
Via Yahoo server kan hij blijkbaar niet linken. Heb ik eerder ook zelf geprobeerd maar dat werkt niet.
Dus gewoon dit pasten geocities.com/hacktheschool2001/marjolijn.jpg
dan kan je hem laten zien.. moet je maar ff edit'en
iig.. wanneer komt golden sun op gc ?
Dat waren nog eens tijden. Jammer dat er de laatste tijd niet zoveel leuke RPG's meer worden gemaakt. Kun jij een recent gemaakte RPG noemen die met FF3 of Chrono Trigger vergeleken kan worden? Ik niet. Een paar jaar geleden ging het de goede kant op met FF7 en Xenogears, maar ik heb de laatste tijd niet meer zoiets kunnen vinden.(chrono trigger/ff5/ff6/secret of mana/etc.)
Als ik puur naar de spellen kijk is de GameCube niet zo'n goede console voor mij. Er staan schrikbarend weinig RPG's gepland, en de RPG's die zijn gepland lijken me niet echt fantastisch (Tales of Phantasia uitgezonderd, die lijkt me wel koel).
Aap!
Er staat ook nog een RPG van de Camelot (Golden Sun Cubed??),Skies of Acardia, een van Browny Brown (Magical vacation) en een FF in de planning. Dus opzich komt er wel redelijk wat maar niet zo heel erg veel en niet heel erg snelOp maandag 20 mei 2002 20:32 schreef Vertex het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Jammer dat er de laatste tijd niet zoveel leuke RPG's meer worden gemaakt. Kun jij een recent gemaakte RPG noemen die met FF3 of Chrono Trigger vergeleken kan worden? Ik niet. Een paar jaar geleden ging het de goede kant op met FF7 en Xenogears, maar ik heb de laatste tijd niet meer zoiets kunnen vinden.
Als ik puur naar de spellen kijk is de GameCube niet zo'n goede console voor mij. Er staan schrikbarend weinig RPG's gepland, en de RPG's die zijn gepland lijken me niet echt fantastisch (Tales of Phantasia uitgezonderd, die lijkt me wel koel).
Nee, is dat wat? Ik speel eigenlijk nooit op handhelds. Ik heb de verschillende Zelda's die op de Gameboy Color zijn uitgekomen ook gemist.--boothill-- :
heb je golden sun op de gba gespeeld?
Eerlijk gezegd vind ik dit maar magere RPG's, maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Is er dan niemand die het met me eens is dat er tegenwoordig slappe RPG's worden gemaakt? Zelfs Squaresoft doet er aan mee, neem bijv. FF8.Phydomir :
Dus opzich komt er wel redelijk wat...
Het ziet ernaar uit dat echt meesterlijke RPG's zoals FF3, FF5, FF7, Chrono Trigger & Xenogears niet meer worden gemaakt. Ik hoop echt dat Xenosaga en Final Fantasy X de slechte reeks gaat doorbreken.
nee Amsterdam (leidseplein)Op maandag 20 mei 2002 15:31 schreef DannyXP1600 het volgende:
[..]
Heet die bioscoop City? Is dat niet toevallig hierzo in Roosendaal, waar ik ook woon?
ik ga morgen trouwens nog een x star wars kijken in de bios daar alleen al om JODA te zien knokken met zijn saber
This space is occupied
Ik vind FF8 anders zeer te pruimen. 7 was idd wel wat beter maar 8 vond ik niet veel slechter.Op maandag 20 mei 2002 21:00 schreef Vertex het volgende:
[..]
Nee, is dat wat? Ik speel eigenlijk nooit op handhelds. Ik heb de verschillende Zelda's die op de Gameboy Color zijn uitgekomen ook gemist.
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit maar magere RPG's, maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Is er dan niemand die het met me eens is dat er tegenwoordig slappe RPG's worden gemaakt? Zelfs Squaresoft doet er aan mee, neem bijv. FF8.
9 heb ik niet gespeeld maar ik denk wel wat ik die nog een keer koop (is nu nog maar €31 ofzow. (gene platinum, wel oiginele doos)
Waarom hebbie Square nou wel gezien. Ik vind het toch wel weer genieten als er een neiuwe Ff aan komt hoor. Tis toch iedere keer weer anders he. Das het mooie er van. D'r zijn maar ene paar elemanten die in iedere FF (Biggs en Wedge, Chocobo's) zit en de rest is altijd anders.Op maandag 20 mei 2002 21:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
Sqaure heb ik ook wel weer gezien eigenlijk. Tenzij ze met iets van Secret of Mana komen, dan ga ik weer helemaal voor die gasten.
Kan ze ook nog een beetje gamen?Op maandag 20 mei 2002 20:04 schreef DannyXP1600 het volgende:
Ja hoor daar is'ie dan!
Pic van gamende girlfriend deel 1: (ik verwacht dat we een hele topic eraan moeten gaan wijden, iedereen plaatjes sturen!)[afbeelding]

Ge-wel-dig
En Kothlis, Bespin, Hoth, Ison Corridor en Razor zijn ook al zo vet
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 15682
Op zaterdag 18 mei 2002 20:51 schreef DannyXP1600 het volgende:
maandag waarschijnlijk pics van gamende girlfriend. Willen we er wel meer zien he? Dus binnenkort verwachten we allemaal foto's van de gamende meiden
een Zelda (alle versies) , Unreal Tournament , Quake , Mario , WaveRace , en nog meer vettige games spelende vriendin
En ja ik ben er erg blij mee
(en die wazige kerel die op de achtergrond staat ben ik

vette shit...
Anoniem: 54328
KruisjeOp maandag 20 mei 2002 21:50 schreef M4rt! het volgende:
[..]
[afbeelding]
een Zelda (alle versies) , Unreal Tournament , Quake , Mario , WaveRace , en nog meer vettige games spelende vriendin
En ja ik ben er erg blij mee
(en die wazige kerel die op de achtergrond staat ben ik)
nooit interesant gevonden. Wat rondlopen info verzamelen en soms eens knokken. Nee geef mij maar GTA3,ssx tricky,thps3,max payne,rtcw,jedi II,mario sunshine,turok evolution,crash bandicoot,mario kart,CM 3,RE,Metroid Prime,NBA2k2,nba street,wave race,bloady roar,dave mirra 2 enz. enz. enz. (dit zijn btw niet allemaal gamecube spellen).Op maandag 20 mei 2002 19:37 schreef yamAUchi het volgende:
[..]
nou.. toen ik 14/15/16/17 was speelde ik de geweldigste RPG's ever op de snes .. (chrono trigger/ff5/ff6/secret of mana/etc.) dus dat van ik ben nog niet zo oudsnap ik niet echt ;P
rpg's zijn echt wel leuk.. denk dat je toch redelijk snel wat coole rpg's op de cube kan verw8en =)
Dan moet je als je de GBA heb de spellen goed in de gaten houden. Chrono Trigger word hoogst waarschijnlijk op de GBA uitgebracht.Op maandag 20 mei 2002 20:32 schreef Vertex het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Jammer dat er de laatste tijd niet zoveel leuke RPG's meer worden gemaakt. Kun jij een recent gemaakte RPG noemen die met FF3 of Chrono Trigger vergeleken kan worden? Ik niet. Een paar jaar geleden ging het de goede kant op met FF7 en Xenogears, maar ik heb de laatste tijd niet meer zoiets kunnen vinden.
Waarom staan hier geen THPS3 dingen?
En ik heb ook zo'n gamende girlfriend. Is gek op crazy taxi (ja weet het oud spel maar ze vind het cool). Zal binnenkort wel ff een foto posten.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
nou.. volgens mij kan je dan toch het meest verw8en van de GC .. duurt misschien even.. maar op de xbox komt bijv. morrowind (veel te 3d.. veel te uitgebreid) .. op de ps2 heb je ffX enzo.. (vind ik ook veel te 3d veel te.. onboeiend eigenlijk)Op maandag 20 mei 2002 21:00 schreef Vertex het volgende:
[..]
Nee, is dat wat? Ik speel eigenlijk nooit op handhelds. Ik heb de verschillende Zelda's die op de Gameboy Color zijn uitgekomen ook gemist.
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit maar magere RPG's, maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Is er dan niemand die het met me eens is dat er tegenwoordig slappe RPG's worden gemaakt? Zelfs Squaresoft doet er aan mee, neem bijv. FF8.
Het ziet ernaar uit dat echt meesterlijke RPG's zoals FF3, FF5, FF7, Chrono Trigger & Xenogears niet meer worden gemaakt. Ik hoop echt dat Xenosaga en Final Fantasy X de slechte reeks gaat doorbreken.
(alhoewel chrono cross best wel cool was.. en de uitgave van ff4/5 chrono trigger/ff6 op de psx ook weer wat terugbracht.. maar dat soort rpg's moeten ze weer uitbrengen.. die rulen gewoon =)
en op de gc zou je misschien nog wat coole 2d meets 3d spellen kunnen krijgen (is onder voorbehoud natuurlijk) op zich met zelda (ik _weiger_ het celda te noemen (hoerennaam)) wat echt wel best wel old-skool lijkt.. en wat best wel stoere 'rpg' kan worden
en golden sun op de gba is echt een old-skool sprite meets rendered effecten spel.. met een jongetje etc. etc. echt oldskool =)
probeer hem is op een emulator zou ik zeggen =)
Nieuw voertuig voor Rogue Leader: Een auto
1
2
| !ZUVIEL! !BENZIN! |
Check de "cockpit" ook, compleet met cantina muziek en aap op het dashboard
f.k.a D³
wat is de beste ngc site, die van nintendo?
Aap!
is erg goed.. zullen vette E3 coverage hebben (zaten er al paar dagen van te voren
http://www.planetnintendo.com
heeft best wel stoere (p)reviews van cube games
http://www.computerandvideogames.com/
van het magazine.. heeft redelijk veel nieuws over alles
Anoniem: 23844
Endoria ligt plat.. Zostraks deed hij het nog.. Komt wel goedOp maandag 20 mei 2002 22:42 schreef MeisterHim het volgende:
Ja M4rt kun je ff die foto fixen van je gamende vriendin. Ik krijg ook alleen maar een kruisje.
Is er ook een manier of zelf achter die paswoorden te komen of geeft Factor 5 deze na verloop van tijd vrij?Nieuw voertuig voor Rogue Leader: Een auto
Check de "cockpit" ook, compleet met cantina muziek en aap op het dashboard Die lui bij Factor 5 zijn echt gek
Nee, Factor 5 geeft ze vrij (zie gamefaqs.com). En geintjes zoals dit kun je zelf niet verdienen dus wel leuk om dan een code te gebruiken. Audio Commentary is ook een dikke aanrader!Op maandag 20 mei 2002 22:59 schreef ds het volgende:
Is er ook een manier of zelf achter die paswoorden te komen of geeft Factor 5 deze na verloop van tijd vrij?
f.k.a D³
Anoniem: 30913
Maar die auto is echt vet relaxt. Hij gaat superhard. Heeft 20 cluster missiles. En relaxte lasers. Alleen de shields zijn niet zo goed.
Ik had daarnet op the battle of endor alle tie fighters uitgeschakelt
ShitOp maandag 20 mei 2002 23:13 schreef foxFX het volgende:
audio commentary kan je btw wel zelf verdienen.
f.k.a D³
Zit effe te kijken op deze site maar er staat geen enkele RPG bij met een Europese release date...Op maandag 20 mei 2002 19:41 schreef --boothill-- het volgende:
t eerste wat volgens mij uitkomt is lost kingdoms
http://www.rpgamer.com/games/release.cgi
ik heb geen idee, ik hoopte dat een paar andere lui zouden reageren
Aap!
Mijn stem gaat naar http://www.planetgamecube.comOp maandag 20 mei 2002 22:49 schreef --boothill-- het volgende:
ff een vraagje(ik verveel me een beetje)
wat is de beste ngc site, die van nintendo?
f.k.a D³
En om nog even terug te komen op Square. In de tijd van de SNES was ik best fan van Square (FF2 en SoM
Ik hoop eigenlijk dat we meer Konami spellen krijgen op de Cube dan Square spellen. En dan vooral SNES classics.

voor meer kunt u bij mij terecht
edit : en ja ze is goed (beter dan ik met Zelda,Golden Sun en meer van zulke games, maar met UT en Quake own ik haar
Heb haar geloof ik wel eens eerder gezien.. Zit ze ook op Fok!?Op maandag 20 mei 2002 23:37 schreef M4rt! het volgende:
Oke nog een keer mijn gamende vriendin dan
[afbeelding]
voor meer kunt u bij mij terecht
edit : en ja ze is goed (beter dan ik met Zelda,Golden Sun en meer van zulke games, maar met UT en Quake own ik haar)
Ik las net op nu.nl dat de Gamecube in Amerika nu 149,- doller gaat kosten.
klik hier
Helemaal correctOp dinsdag 21 mei 2002 08:02 schreef RareGast het volgende:
Hej. Beste luitjes,
Ik las net op nu.nl dat de Gamecube in Amerika nu 149,- doller gaat kosten.
klik hier
Maar Sony aat nu de prijzen van haar 1st party games verlanegn naar $39 (€43)...
Het wordt steeds interestanter om er een ps2 bij te kopen.
superB
denk het niet. In Europa is de Cube nog steedas de goedkoopste en ik denk dat dat pas zal gebeuren als Microsoft/Sony met een prijs verlaging komt in Europa.Op dinsdag 21 mei 2002 08:16 schreef bl!kje het volgende:
betekend dat dat hij in nl ook +/- 150 europiekies zal kosten?
het wordt dus kiezen tussen vet feesten en veel vrouwen shaggen of super smash brothers melee spelen....
AAAAAAAAAAARGH!
Anoniem: 37763
Overigens zwaar geile pics !!!
Ik zit nu al te w8ten op meer E3 pics. En dan vooral
Mario Kart (kwijl factor
CONCERNING ZELDA
A lot of game artists in Japan are striving for this ultimate graphical goal, and the result is you're beginning to see a lot of games that look exactly like each other When we first started thinking what the graphics should look like, we realized that Zelda wouldn't be Zelda if it looked like everything else. The rest of the team wanted to keep pushing the series to new fields graphically, and I realized that I agreed with what they had in mind, so that's why we're taking the direction we are. The general public still hasn't seen what the finished cartoony graphics look like yet, so all I can really say right now is to just look forward to the game.
CONCERNING MARIO
IGNcube: Can you tell us a little more about Mario Sunshine. We see the paint falling from the skies. The worlds are morphing. How does this all play into the game?
[Miyamoto reveals a gameplay mechanic detail in Japanese to translator, but then asks that we not print it.]
Miyamoto: Actually, I'm under strict orders not to say. Detailed information only at E3. Obviously we're trying to keep a lot of the details about the game very secret so that we can surprise people with them by the time E3 rolls around. So that's not why we're talking a whole lot about the game at this time.
I wish I could tell you something. So I guess if I had to say anything, I would say that you can see in the video that Mario has some kind of a water gun on his back. I can tell you that this is going to be an important new item and element to the game.
For the most part, it's really kind of a continuation of the style and tradition of Mario 64. This time with the power of the GameCube what we're going to see is a world that really, truly comes to life with a lot of things going on simultaneously.
IGNcube: Is this why the visuals don't seem to be a leap over Mario 64?
Miyamoto: I guess you could say that's one reason. The other thing is that we're trying to create this idea of a really, bright, sunny and tropical world. And when you get into these very bright, vibrant colors it becomes difficult to do some of the graphics that you see in, say Star Fox. If you look at Star Fox, you see each individual hair coming off Fox's face now -- showing off some of the real power of the GameCube. That's great. But with Mario Sunshine we're looking to have all kinds of things going on-screen at once in this incredibly vibrant world.
Iwata: And besides, it's about how the different teams want to use the power of the GameCube. How they want to use it to add their own touch and feel to their specific games. If everybody tries to do the same thing people would get bored very soon.
I think Nintendo is a company that focuses on software whereas some of the other companies focus on the hardware side. The hardware companies have a tendency to create things that people have already seen so what they do is try to one-up them by making the games more beautiful and repeat things that people have already seen.
How critical is the lack of a DVD player in GameCube, and does the size of the disc restrict the potential for building bigger games in the future?
Miyamoto - If you look at gameplay aspects and gaming experience, we've come up with the best hardware ever with the Nintendo GameCube system.
These kind of hardware devices [DVD-playing consoles] are destined to be broken and will need repairing: even if your gameplay system is OK, if your DVD system playback is out of order you'll have to get it repaired which can cost a lot of money.
And look at the small, compact size of the Nintendo GameCube - once again we wanted to make something for all ages, so even small children can handle it easily, and small hands can carry this disc easily. Also, when it comes to the accessing time for the media this is quite good in comparison: for example, in order to access a bigger disc, you need more power.
Another key point is with copy protection, which I think is one of the biggest issues in Europe. From a game making point of view, game creators are now going to receive money that they are credited for: the customised optical disc offers strong protection against copyright infringement.
Unfortunately, in some cases you may need two optical discs to play a game like Resident Evil, but for the majority of the games, one disc is enough. A problem is that people seem to demand realistic graphics from software: I'm not convinced that by relying on this the game can be any good. I'm not sure if it's the whole world demanding realistic graphics or just a limited number of gamesplayers, but some developers are in the mind-set that they feel threatened by the world into making realistic gameplay right now.
Therefore, they just cannot afford the time to make unique software because they feel the pressure to make realistic games and are obsessed with graphics. In the end they cannot recoup their investment in the game. So, in a way the smaller disc is a message from Nintendo that you don't need to fill out the capacity of a normal sized DVD disc. If we want to make larger software, then we just make the game on two or three discs.
What role does realism play in videogames I ask myself. Is this image more interesting? Sometimes.. however, what if a "detailed" hand with 5 fingers is catching a bottle but the fingers pass right through it? Is this still realistic? Rather than to show each meticulous and tiny detail of a finger, it is more important to make the end action look more credible by working on the movement and functionality of the arms and the hand in relation to the object.
For a period of time, graphics were the most important thing but now it has - considering a certain level has been reached - become more important with content. A combination of both is the best. Nintendo encourages our developers to spend more time on the content than the graphics.
Zoals u ziet dames en heren. Daarom maakt Nintendo geen superubergeile mooie graphics.Nextgame.it: Nintendo Difference: even Peter Main called this difference as the key of the future of videogaming. What do you think about it?
Shigeru Miyamoto: We learned that we can't make the run on technology. Well, it is obvious that new consoles are more and more advanced, but it is the fun, the simplicity the real way that a game (and, consequentially, a console) has to follow to be successful. Too often gaming people forget that the player, beside the graphics, wants to be a part of the game and feel the depth of it. To improve the visual quality we have today we need to invest loads of money to achieve very little gains, that only very expert players or over-particular journalists will notice, and these efforts would not give any advantage to the game itself. By now we think the main goal in the world of videogames is to make the technology cheap and the price of the GameCube is a proof of that. The hardware of the console is important, but to make it affordable to anyone it is better to focus on creativity and originality rather on a super CPU that will make the price too high.
...
When a designer stops thinking about technology and starts to put his resources in gameplay and pure creativity he has achieved his goal. That's why we teach boys who join Nintendo to forget the hardware and think in a more abstract direction.
Ik kan niet meer wachten... arrggg... the pain..
hmm nou dat nintendo geen mooie graphics zeggen ze niet... ze zeggen gewoon dat ze geen "realistische graphics" maken, en ik wil realistisch niet meteen mooi noemen.Op dinsdag 21 mei 2002 10:16 schreef ds het volgende:
Zoals u ziet dames en heren. Daarom maakt Nintendo geen superubergeile mooie graphics.(itt een concurrent..
)

Nintendo zegt wel degelijk dat ze geen state-of-the-art grapics produceren (kost teveel, levert niks op).Op dinsdag 21 mei 2002 10:27 schreef Phusebox het volgende:
[..]
hmm nou dat nintendo geen mooie graphics zeggen ze niet... ze zeggen gewoon dat ze geen "realistische graphics" maken, en ik wil realistisch niet meteen mooi noemen.
Therefore, they just cannot afford the time to make unique software because they feel the pressure to make realistic games and are obsessed with graphics.
Maar ik denk dat het eerder een mening is. De een vindt realistisch mooi, de ander vindt abstract mooi.We learned that we can't make the run on technology. Well, it is obvious that new consoles are more and more advanced, but it is the fun, the simplicity the real way that a game (and, consequentially, a console) has to follow to be successful. Too often gaming people forget that the player, beside the graphics, wants to be a part of the game and feel the depth of it. To improve the visual quality we have today we need to invest loads of money to achieve very little gains, that only very expert players or over-particular journalists will notice, and these efforts would not give any advantage to the game itself.
Trouwens ik zeg niet dat ze geen mooie graphics maken, maar eerder normaal. Het zijn geen state-of-the-art graphics.
Zelda GBA was eerst nog een gerucht en wordt waarschijnlijk door Capcom gemaakt (naja, 99% zeker). Release enzo onbekend. Je kan ook singleplayer doen. Met Coop kan je de singleplayer missies doen die een beetje zijn aangepast zodat je moet samenwerken in bepaalde gedeeltes. Bijvoorbeeld: 1 moet op een schakelaar gaan staan en dan moet jij een voorwerp achter die deur ophalen.. Stuff like that.
Over Zelda GC, weet niet als het al gezegd is hier (heb het anders gemist..) maar je moet je zus redden. Niet Zelda dus.
bleeh.. Nintendo conferentie begint straks (als ik de tijd goed heb uitgerekend, anders vanavond..), maar eerst ff een examen maken.. ZUIG, mis ik al het goede nieuws
Hoe meer plaatjes ik zie van Zelda hoe mooier ik het vind. Toen ik een paar jaar geleden de eerste pics van de nieuwe zelda (die realistische zelda zoals op de N64) dacht ik ook dit wordt vet!
Toen kwam Nintendo met die nieuwe cartoon versie en toen dacht ik waar zijn ze aan begonnen...toch moet ik zeggen dat het steeds mooier wordt naarmate ze meer laten zien van het spel, maarja smaken verschillen nu eenmaal

Ik niet in ieder geval!
n0pe, wel op dreamcommunityOp dinsdag 21 mei 2002 07:53 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Heb haar geloof ik wel eens eerder gezien.. Zit ze ook op Fok!?
* Phydomir hoopt op Golden Sun Cubed en Golden Sun 2 voor de GBA
Er stond ook een stukje in over de resident evil reeks.. Ik citeer even: "Het allereerste deel, dat in 1996 verscheen, is voor deze gelegenheid onherkenbaar verbeterd en zal deze zomer in de schappen liggen. Deel 0, dat eigenlijk voor de Nintendo 64 bestemd was, volgt kort daarna, evenals metamorfoses van de overige reeds bestaande delen (al klinkt het alsof met niet van plan is die net zo bij te werken als met met het orgineel heeft gedaan). Uiteidenlijk mogen we het gloedhageltjenieuwe resident evil 4 aanschouwen".
Dit is best jammer toch.. koop je van het najaar resident evil en wordt je verrast door superb graphics.. daarna verheug je je al helemaal op de volgende resident evil.. en dan is die van een veel mindere kwaliteit (graphics) dan het eerste deel was..
Maar even wat anders: Hoe heet dat officele gamecube magazine nou? En hebben ze dit bij de bruna, en hoe duur is het daar ongeveer?
Nog 3 nachtjes

Die figuur uit Metroid heet Samus voor de mensen die dit niet wetenOp dinsdag 21 mei 2002 13:32 schreef blakez het volgende:
Ik heb daarnet het N3 Nintendo Magazine gekocht.. Vind 't nou niet echt zo'n speciaal boekje, maar er staat toch wel wat leuke dingen in.. ik weet nu dus ook dat metroid een vrouw isDat heb ik echt nooit geweten.. (nooit gespeeld op nes en snes)
Er stond ook een stukje in over de resident evil reeks.. Ik citeer even: "Het allereerste deel, dat in 1996 verscheen, is voor deze gelegenheid onherkenbaar verbeterd en zal deze zomer in de schappen liggen. Deel 0, dat eigenlijk voor de Nintendo 64 bestemd was, volgt kort daarna, evenals metamorfoses van de overige reeds bestaande delen (al klinkt het alsof met niet van plan is die net zo bij te werken als met met het orgineel heeft gedaan). Uiteidenlijk mogen we het gloedhageltjenieuwe resident evil 4 aanschouwen".
Dit is best jammer toch.. koop je van het najaar resident evil en wordt je verrast door superb graphics.. daarna verheug je je al helemaal op de volgende resident evil.. en dan is die van een veel mindere kwaliteit (graphics) dan het eerste deel was..Als ze nu echt indruk willen maken moeten ze heel die reeks een oppoets beurt geven!!
![]()
Maar even wat anders: Hoe heet dat officele gamecube magazine nou? En hebben ze dit bij de bruna, en hoe duur is het daar ongeveer?
Nog 3 nachtjesen dan is het zover.. of ligt ie vandaag toevallig al niet in de winkel??
en van resident evil was al een tijdje bekend dat 2 en 3 ports zouden worden waar even een beetje nintendo cum overheen wordt gespoten, waardoor het spel toch een beetje lekkerder zal spelen en ogen
o-o-o wat kijk ik uit naar mario en zelda! WoEIIIII
Anoniem: 50624
Anoniem: 16219
Elk spel uit de RE reeks gaat een totale remake worden toch ?Op dinsdag 21 mei 2002 13:32 schreef blakez het volgende:
Ik heb daarnet het N3 Nintendo Magazine gekocht.. Vind 't nou niet echt zo'n speciaal boekje, maar er staat toch wel wat leuke dingen in.. ik weet nu dus ook dat metroid een vrouw isDat heb ik echt nooit geweten.. (nooit gespeeld op nes en snes)
Dit is best jammer toch.. koop je van het najaar resident evil en wordt je verrast door superb graphics.. daarna verheug je je al helemaal op de volgende resident evil.. en dan is die van een veel mindere kwaliteit (graphics) dan het eerste deel was..Als ze nu echt indruk willen maken moeten ze heel die reeks een oppoets beurt geven!!
![]()
Nog 3 nachtjesen dan is het zover.. of ligt ie vandaag toevallig al niet in de winkel??
RE1 heb ek gespeeld , zag er zwaar vet uit en was sterk verschillend van de eerste RE . RE0 is ook kewl , kan je RE1 spelen door de ogen van Alpha Team(die negers die je in RE1 gaat zoeken) . RE4 heb ek eigenlijk nog niks van gehoord ...
Trouwens het officiele blad van nintendo heet Nintendo Offical Magazine (duh) oftewel NOM
nog niet gezien.Nog 3 nachtjesen dan is het zover.. of ligt ie vandaag toevallig al niet in de winkel??
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
damn... dan ook geen nut voor mij om de stad in te gaanOp dinsdag 21 mei 2002 14:08 schreef schnumi het volgende:
[..]
nog niet gezien.ben vandaag bij de freerecordshop geweest en de nedgame maar daar lagen ze nog niet.
morgen weer kijken.
(misschien als er een FRS medewerker meeleest.. -> LEG HEM NU IN DE WINKEL JE VERKOOPT ER GEHEID EEN HELEBOEL ! =)
Dit topic is gesloten.