Omdat er op GoT inmiddels meerdere pogingen dit voor elkaar te krijgen niet geslaagd zijn ([search=usb lcd]) een nieuwe - en hopelijk laatste
- poging.
Ik open dit topic mede door de discussies in de diverse LCD inkoop draadjes:
De bedoeling is om LCD displays (en later eventuele andere dingen als softwaregestuurde baybussen etc) via USB aan te sturen om zo van alle LPT en COM ellende af te zijn.
Inmiddels zijn er al een aantal tweakers bezig met het maken van ideeen (en schema's
) om dit allemaal voor elkaar te krijgen. Aangezien er net een [topic=423931/1/25] is geweest kan dit allemaal heel interresant worden 
Aangezien er zowel op hardwarematig als softwarematig gebied dingen gedaan moeten worden (schema's, drivers, software) nodig ik iedereen uit om in dit draadje mee te denken en te werken, zodat het deze keer wel gaat lukken
.
/me gaat nu maffen, heb iets van 12 uur geslapen de afgelopen 3 nachten
Ik open dit topic mede door de discussies in de diverse LCD inkoop draadjes:
- <li>[topic=468007]
De bedoeling is om LCD displays (en later eventuele andere dingen als softwaregestuurde baybussen etc) via USB aan te sturen om zo van alle LPT en COM ellende af te zijn.
Inmiddels zijn er al een aantal tweakers bezig met het maken van ideeen (en schema's
Aangezien er zowel op hardwarematig als softwarematig gebied dingen gedaan moeten worden (schema's, drivers, software) nodig ik iedereen uit om in dit draadje mee te denken en te werken, zodat het deze keer wel gaat lukken
/me gaat nu maffen, heb iets van 12 uur geslapen de afgelopen 3 nachten