ik geloof het wel, elk deel heeft andere airports (meen ik te hebben vernomen)Op dinsdag 21 mei 2002 10:50 schreef The_FrankO het volgende:
Ik had een vraagje over Airport 2000.
Als je volume 3 heb is het dan nog nuttig om ook volume 1 &2 te nemen?
Anoniem: 37797
Whazzup,
dit programmatje 'whazzup' werkt in ene niet meer?
Het progje start op en verder gebeurt er niks
als ik er met de muis op kom dan krijg ik een zandlopertje maar ik zie geen wereld.
Is er misschien een zelfde soort progje?
als ik er met de muis op kom dan krijg ik een zandlopertje maar ik zie geen wereld.
Wat een mijlpaalOp dinsdag 21 mei 2002 12:41 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ja hoor,
perfect!
(dit is namelijk mijn 350ste post!)

Anoniem: 31124
Mag ik, om de sleur een beetje te doorbreken, een pic posten van X-plane?!
Een naar mijn mening beter en mooier spel dan FS. Vooral beter
(perfecte fps, en ongelooflijk realistische flight dynamics)

Een naar mijn mening beter en mooier spel dan FS. Vooral beter
Het ziet er idd ergOp dinsdag 21 mei 2002 13:10 schreef Aerodynamic het volgende:
Mag ik, om de sleur een beetje te doorbreken, een pic posten van X-plane?!![]()
Een naar mijn mening beter en mooier spel dan FS. Vooral beter(perfecte fps, en ongelooflijk realistische flight dynamics)
[afbeelding]
Een leuk iets is dat je daar missies naar de maan hebt. Zit je wel 3dagen lang achterelkaar naar je monitor te kijken
Nog ff een luek shotje van mij
Het is vrij warm dus had ik extra koeling nodig voor de moter
En jullie zien het goed ik heb nu ook de archer II
Alex, wat je even moet doen is dar batch bestandje runnen. Deze registreert de ocs bestanden nog een keertje voor je.Op dinsdag 21 mei 2002 12:27 schreef dutchplanet het volgende:
Whazzup,
(regocx.bat)
Als het batch bestandje niet werkt kan je het ook vanuit een DOS prompt doen.
C:\windows\system\regsvr32 mswinsck.ocx (W95,W98) OF
C:\windows\system32\regsvr32 mswinsck.ocx (NT,W2K,XP)
Daarna moet het weer werken.
Vlieg je laters!
The DJ
PS, pics komen eraan
cabin crew, yellow door selectors, automatic
ziet er best goed uitOp dinsdag 21 mei 2002 13:10 schreef Aerodynamic het volgende:
Een naar mijn mening beter en mooier spel dan FS. Vooral beter(perfecte fps, en ongelooflijk realistische flight dynamics)
[afbeelding]
hebben ze bij x-plane ook de egte wereld na gemaakt?
Op dinsdag 21 mei 2002 12:41 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ja hoor,
perfect!
(dit is namelijk mijn 350ste post!)
Willen jullie een ban hebben ofzo?Op dinsdag 21 mei 2002 12:32 schreef Aerodynamic het volgende:
Hé gasten, alles goed hiero?!
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Is de FMC ook los te downen en te gebruiken voor bijv een 737-400? Of zit dat ding alleen in de DF vliegtuigen?
Ook in die van phoenix en pic maar volgens mij niet losOp dinsdag 21 mei 2002 13:26 schreef Tai-Pan het volgende:
Is de FMC ook los te downen en te gebruiken voor bijv een 737-400? Of zit dat ding alleen in de DF vliegtuigen?
Welke pay-ware is nou de beste als je met 737 en 767 vliegt? Dan bedoel ik natuurlijk de look, de compleetheid (zoals overhead panel, FMC en de hele rambam). Prijs en wat je ervoor krijgt is natuurlijk ook van belang.Op dinsdag 21 mei 2002 13:27 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ook in die van phoenix en pic maar volgens mij niet los
Phoenix of DF?
Is er nog verschil is add-ons die leverbaar zijn (voor de ene misschien meer als de andere)?
Verschil in FPS gemerkt tussen de verschillende soorten?
Bij de DF kan je over de 200 livery's downloaden (gratis)Op dinsdag 21 mei 2002 13:35 schreef Tai-Pan het volgende:
[..]
Welke pay-ware is nou de beste als je met 737 en 767 vliegt? Dan bedoel ik natuurlijk de look, de compleetheid (zoals overhead panel, FMC en de hele rambam). Prijs en wat je ervoor krijgt is natuurlijk ook van belang.
Phoenix of DF?
Is er nog verschil is add-ons die leverbaar zijn (voor de ene misschien meer als de andere)?
Verschil in FPS gemerkt tussen de verschillende soorten?
en je kan de captain verhaaltjes laten vertellen tegen de passagiers.
Ik heb alleen DF ervaring. ik heb hem gekocht voor rond de € 45,- kreeg er een film bij van 90 min
En dat heeft de PIC niet.
De standaard PIC modelen zijn niet mooi.
In plaats daarvan kan je gmax modelen gebruiken. (posky)
In de DF zit standaard het FMC gedeelte, maar geen 3rd person view, toch?
Als je zoiets toch wilt, kan je dan alleen een ander panel kopen en die gebruiken en de rest van je plane FS2K2 default laten? PSS had zoiets toch of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als je zoiets toch wilt, kan je dan alleen een ander panel kopen en die gebruiken en de rest van je plane FS2K2 default laten? PSS had zoiets toch of heb ik dat verkeerd begrepen?
- In DF geen 3rd view.Op dinsdag 21 mei 2002 13:43 schreef Tai-Pan het volgende:
De rest weet ik niet
hey waar blijven die vatsim shots???Op dinsdag 21 mei 2002 13:20 schreef djblackbird het volgende:
[..]
Alex, wat je even moet doen is dar batch bestandje runnen. Deze registreert de ocs bestanden nog een keertje voor je.
(regocx.bat)
Als het batch bestandje niet werkt kan je het ook vanuit een DOS prompt doen.
C:\windows\system\regsvr32 mswinsck.ocx (W95,W98) OF
C:\windows\system32\regsvr32 mswinsck.ocx (NT,W2K,XP)
Daarna moet het weer werken.
Vlieg je laters!
The DJ
PS, pics komen eraan
ik kreeg deze melding bij die dos regel.

kom ik laatst bij mijn vaders op het werk (heeft een 1 manszaak werktuigbouwkunde)
liggen er allemaal foto's van de airbus a380. ik zeg: wat moet jij daarmee ? hij: ow ik werk mee aan de bouw van die airbus.. ik: WTF :& meen je niet
hij maakt de onderstellen waar in de fabriek de vleugels op komen te liggen
liggen er allemaal foto's van de airbus a380. ik zeg: wat moet jij daarmee ? hij: ow ik werk mee aan de bouw van die airbus.. ik: WTF :& meen je niet
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
maar zijn ze hem al aan het bouwen dan?Op dinsdag 21 mei 2002 13:56 schreef jos_zwa het volgende:
kom ik laatst bij mijn vaders op het werk (heeft een 1 manszaak werktuigbouwkunde)
btw goedenmiddag allemaal
Anoniem: 16235
3rd person? Wat bedoel je daarmee? In de DF kun je wel vanaf een (vaste) passagierstoel door het raampje naar buiten kijken. En je hebt wingviews. Bedoel je dat? Dat heeft de DF dus wel.Op dinsdag 21 mei 2002 13:43 schreef Tai-Pan het volgende:
Je kunt panels over het algemeen in andere toestellen gebruiken. Werkt de ene keer beter dan de andere, volgens mij. Kan wel problemen geven, zoals met de FMC i.v.m. bijvoorbeeld gewicht en zo. Ik ben geen expert op dat gebied: ik vlieg alleen in kant en klare planes (PSS Airbus en ooit de DF 734). Ik zou zeggen, lees de vorige 25 topics nog ff door: er staat daar van alles over in!
Dat is zicht in de cockpit maar dan in het middenOp dinsdag 21 mei 2002 14:02 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
3rd person? Wat bedoel je daarmee?
dat heef de DF niet.
Een zwager van mij heeft een broer die een buurman heeft van wie de dochter getrouwd is met iemand die de machine heeft bediend waarmee het extra harde hars is gemaakt dat gebruikt is in de vloerbedekking waarop die onderstellen komen te staan. Hij werkt dus ook mee aan de Airbus! Nooit geweten! Cool!Op dinsdag 21 mei 2002 13:56 schreef jos_zwa het volgende:
Vatsim shots komen eraan, was er gister nog heel even mee bezig geweest maar k heb nu even geen webspace meer over, moet ze elders neer zien te pleuren 
(Kan nu even niet, zit op mn werk)
Heb je het goeie pad opgegeven naar die ocx bestanden?
Ooooo...Op dinsdag 21 mei 2002 14:03 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Dat is zicht in de cockpit maar dan in het midden
dat heef de DF niet.
Anoniem: 51137
Waarom zet je ze niet gewoon op endoria?Op dinsdag 21 mei 2002 14:05 schreef djblackbird het volgende:
Vatsim shots komen eraan, was er gister nog heel even mee bezig geweest maar k heb nu even geen webspace meer over, moet ze elders neer zien te pleuren
Even een GPWS vraag,
Ik hoor vrijwel nooit de "vlak voor de landing" callouts van altitude. Hoort dat zo? Moet ik iets aanzetten o.i.d.?
Ik heb ze wel gehoord (glideslope, pull up, pull up) bij het 757 panel welke ik van de Dutchbird VA site heb gehad.
Alleen dat panel is niet helemaal goed nog.
Ik neem aan dat ik per A/C een apart panel moet installeren welke de GPWS sounds heeft?
The DJ
Ik hoor vrijwel nooit de "vlak voor de landing" callouts van altitude. Hoort dat zo? Moet ik iets aanzetten o.i.d.?
Ik heb ze wel gehoord (glideslope, pull up, pull up) bij het 757 panel welke ik van de Dutchbird VA site heb gehad.
Ik neem aan dat ik per A/C een apart panel moet installeren welke de GPWS sounds heeft?
The DJ
En da's hier. Inderdaad ideaal, dat Endoria!Op dinsdag 21 mei 2002 14:08 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Waarom zet je ze niet gewoon op endoria?
gevonden, ga ik thuis proberenOp dinsdag 21 mei 2002 14:08 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Waarom zet je ze niet gewoon op endoria?
http://www.endoria.net/upload/Op dinsdag 21 mei 2002 14:10 schreef djblackbird het volgende:
[..]
gevonden, ga ik thuis proberenthanks
Sorry, zag niet dat je hem al gevonden had.
Dies leukOp dinsdag 21 mei 2002 14:04 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Een zwager van mij heeft een broer die een buurman heeft van wie de dochter getrouwd is met iemand [..]
Maar mooi dat de A380 nu gebouwd gaat worden. Een half jaar geleden ongeveer was er op Nederland 1 al een documentaire over de A380, toen nog de A3XX. Airbus was toen nog bang dat ie niet verkocht zou worden of zou floppen maar inmiddels zijn er aardig wat toestellen pre-ordered dacht ik. Bovendien moesten veel vliegvelden aangepast worden, Schiphol staat gelukkig wel op de lijst van 'compatible' airports. De A380 versies die nu in omloop zijn voor FS2002, kunnen hun flightdynamics dan ook is geupdate krijgen, nu vliegen ze zwaar onrealistisch en dan is der niks an
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Sommige panels hebben extra sounds, andere niet. Die zitten niet in een apart 'panel'. Een panel is trouwens altijd een cockpit. Er bestaan geen 'panels' met alleen geluiden of zo.Op dinsdag 21 mei 2002 14:09 schreef djblackbird het volgende:
Even een GPWS vraag,
The DJ
Het panel heeft dus (extra) sounds of niet (meestal niet). Volgens mij kun je niet zomaar bijvoorbeeld DF sounds gebruiken in een standaard plane.
Ik vind de Airbus A380 er eigenlijk niet uit zien, of licht dat aan mij?
Wat vinden jullie er eigenlijk van?
Geef mij maar een Boeing 777
Nadat ik klaar ben met oefenen natuurlijk
Wat vinden jullie er eigenlijk van?
Geef mij maar een Boeing 777
Helder. Doch, de callouts worden toch vanuit de sound.cfg gehaald of heb ik dat nu verkeerd?Op dinsdag 21 mei 2002 14:17 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Sommige panels hebben extra sounds, andere niet. Die zitten niet in een apart 'panel'. Een panel is trouwens altijd een cockpit. Er bestaan geen 'panels' met alleen geluiden of zo.
Het panel heeft dus (extra) sounds of niet (meestal niet). Volgens mij kun je niet zomaar bijvoorbeeld DF sounds gebruiken in een standaard plane.
Ik ga wel even zoeken naar de betreffende sounds etc..
call-outs zijn gelinked met events die door een gauge getriggerd worden, bijbehorende .wavs staan in %fsdir%\soundOp dinsdag 21 mei 2002 14:20 schreef djblackbird het volgende:
[..]
Helder. Doch, de callouts worden toch vanuit de sound.cfg gehaald of heb ik dat nu verkeerd?
Ik ga wel even zoeken naar de betreffende sounds etc..weer wat uit te pluizen
sound.cfg hoort bij vliegtuig-specific geluiden als engines, te vinden in %fsdir%\aircraft\vliegtuignaam\sound
huh?Op dinsdag 21 mei 2002 13:24 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie een ban hebben ofzo?
Beetje vreemde opmerking, of het moet een grapje geweest zijn
Thanks for the tip, Droogkloot!Op dinsdag 21 mei 2002 14:27 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
call-outs zijn gelinked met events die door een gauge getriggerd worden, bijbehorende .wavs staan in %fsdir%\sound
sound.cfg hoort bij vliegtuig-specific geluiden als engines, te vinden in %fsdir%\aircraft\vliegtuignaam\sound
jah ik geloof het wel, het programma is iig FAA aprovedOp dinsdag 21 mei 2002 13:22 schreef nealzie het volgende:
[..]
ziet er best goed uit
hebben ze bij x-plane ook de egte wereld na gemaakt?
Tis zo dat ItSnows geen zin had om iedere keer de boel hier op orde stellen. Iemand anders hier uit dit topic heeft al een waarschuwing voor het posten van een begroeting en in de GTA 3 topics wordt ook al flink huisgehouden.Op dinsdag 21 mei 2002 14:32 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
huh?Ff for your information, ik post al in dit forum sinds deel 1, alleen de laatste 3 delen ben ik niet meer zo actief, vandaar.
Beetje vreemde opmerking, of het moet een grapje geweest zijn
Vandaar.. kan der nix an doen.
Even voor de mensen die het ook interessant vinden over het GPWS vraagstukje van mij, ik heb wat gevonden.
http://www.flightsimmers.net/fpda/avionics.htm
Hier staan een aantal leuke dingentjes om callouts te implementeren.
greetz,
The DJ
http://www.flightsimmers.net/fpda/avionics.htm
Hier staan een aantal leuke dingentjes om callouts te implementeren.
greetz,
The DJ
Heeeeeel even een off-topic berichtje,
een heeeeeel leuk meisje van mijn school staat op internet met plaatje van voorkant van haar cd.
Die heb ik in mijn achtergrond gezet rechtsonder.
Kijk hier maar: http://www.endoria.net/upload/index.php/1692988692
Zo, dit was heeeeeeel even een kost off-topic berichtje (sorry admin)
een heeeeeel leuk meisje van mijn school staat op internet met plaatje van voorkant van haar cd.
Waar heb jij X plane gekocht want ik kan hem nergens vinden in de winkelsOp dinsdag 21 mei 2002 13:10 schreef Aerodynamic het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het dan el over de 6 .15 of zo versie ..
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Wie gebruiken er eigenlijk FSmeteo? Ik heb gezocht in de analen van GoT en heb eigenlijk alleen Kimble gezien. Anderen vroegen er wel naar, maar kregen nooit antwoord.
Ik zoek een online weather proggie dat om de paar minuten refreshed (en ik wil dus niet die van FS2K2). Nu heeft Avsim FSMeteo v4.76 in de lijst staan van FS2000 zaken.
Werkt die zonder problemen in FS2K2?
Ik zoek een online weather proggie dat om de paar minuten refreshed (en ik wil dus niet die van FS2K2). Nu heeft Avsim FSMeteo v4.76 in de lijst staan van FS2000 zaken.
Werkt die zonder problemen in FS2K2?
Jaa... dus?Op dinsdag 21 mei 2002 14:56 schreef Uncle-Sam het volgende:
Heeeeeel even een off-topic berichtje,
Ok, dan snap ik het...tnxOp dinsdag 21 mei 2002 14:37 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Tis zo dat ItSnows geen zin had om iedere keer de boel hier op orde stellen. Iemand anders hier uit dit topic heeft al een waarschuwing voor het posten van een begroeting en in de GTA 3 topics wordt ook al flink huisgehouden.
Vandaar.. kan der nix an doen.
ik vind die airbus a380 echt een mega coole plane
damn wat een ding.. zo grooooooot
Dit is een demo, met crack (zo dat ie het langer doet dan 6 minuten). Ik ben nu hard opzoek naar de hele versie, je kan em iig kopen op www.x-plane.comOp dinsdag 21 mei 2002 14:58 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Waar heb jij X plane gekocht want ik kan hem nergens vinden in de winkels
Ik heb het dan el over de 6 .15 of zo versie ..
damn, ik kan niet wachten tot het fssupport site forum klaar is!Op dinsdag 21 mei 2002 13:24 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie een ban hebben ofzo?
ook goeiemiddagOp dinsdag 21 mei 2002 13:57 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
maar zijn ze hem al aan het bouwen dan?
btw goedenmiddag allemaal
* Anoniem: 30318 Sam is het hier niet mee eens, vliegtuig is blehOp dinsdag 21 mei 2002 15:24 schreef jos_zwa het volgende:
ik vind die airbus a380 echt een mega coole planedamn wat een ding.. zo grooooooot

en ook van mij een allervriendelijkste goedenmiddagOp dinsdag 21 mei 2002 15:26 schreef nealzie het volgende:
[..]
damn, ik kan niet wachten tot het fssupport site forum klaar is!
[..]
ook goeiemiddag
heeeee onze grote vriend is terug!!Op dinsdag 21 mei 2002 15:38 schreef rdluca het volgende:
[..]
en ook van mij een allervriendelijkste goedenmiddag
welcome back
yo , kan jij ff online komen ik heb je erg nodigOp dinsdag 21 mei 2002 15:38 schreef rdluca het volgende:
[..]
en ook van mij een allervriendelijkste goedenmiddag
hier weer een paar mooie foto's van een Douglas C-54 Troop Carrier
Van uit Brussel gestart en gevlogen naar Rotterdam.

Oeps de landing gaat ff anders dan ik had gewild omdat motor 4 de geest gaf

Maar gelukkig heb ik het wel gehaald.

Maar toch even mijn goedere af geleverd .

zo dan nu maar wachten op een monteur .
Van uit Brussel gestart en gevlogen naar Rotterdam.
Oeps de landing gaat ff anders dan ik had gewild omdat motor 4 de geest gaf
Maar gelukkig heb ik het wel gehaald.
Maar toch even mijn goedere af geleverd .
zo dan nu maar wachten op een monteur .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Keb wat probjes, eerst begon FS2002 alleen maar te crashen dus ik dacht FS2002 opnieuw te installen. Leuk gedaan maar er bleven vreemde dingen gebeuren, zondagmiddag heeft me Maxtor D740X het volledig begeven en zo dood als een pier.Op dinsdag 21 mei 2002 15:39 schreef nealzie het volgende:
[..]
heeeee onze grote vriend is terug!!
welcome back
Vandaar dat ik nu pas vanaf me werk wat van me kan laten horen.
Kimble: moet overnieuw beginnen ben ik bang, moet ff kijken of er uberhaupt nog wat data vanaf is te halen. Maar de HD doet helemaal niets meer
godverOp dinsdag 21 mei 2002 15:46 schreef rdluca het volgende:
[..]
Keb wat probjes, eerst begon FS2002 alleen maar te crashen dus ik dacht FS2002 opnieuw te installen. Leuk gedaan maar er bleven vreemde dingen gebeuren, zondagmiddag heeft me Maxtor D740X het volledig begeven en zo dood als een pier.
Kimble: moet overnieuw beginnen ben ik bang, moet ff kijken of er uberhaupt nog wat data vanaf is te halen. Maar de HD doet helemaal niets meer
nou dan vraag ik het hier
heeft iemand hier een review link van UK2000 heathrow/londen airports het is voor mijn en ratels site
Heb je al op google gekeken?Op dinsdag 21 mei 2002 15:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
godver
nou dan vraag ik het hier
heeft iemand hier een review link van UK2000 heathrow/londen airports het is voor mijn en ratels site
Ik vind hem zelf niet echt goed. Ik vind dat je dan hele lelijke planes hebt

Blackhole heb je weer een plane getest
heb je wel de scenery bekeken, dat is onwijs realistisch, en als je nou die standaard plane's van hun uitzet, en je dload de AFCAD file van hun site, et voila tu heb je eigen AIOp dinsdag 21 mei 2002 15:54 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je al op google gekeken?
Ik vind hem zelf niet echt goed. Ik vind dat je dan hele lelijke planes hebt
Blackhole heb je weer een plane getestziet er wel grappig uit
KLM heeft toch geen 777???
Hier staat dat ze er zes hebben geleased en 8 gaan kopen, wat is hiervan waar? (eerste regeltje van news).
Hier staat dat ze er zes hebben geleased en 8 gaan kopen, wat is hiervan waar? (eerste regeltje van news).
alles is waarOp dinsdag 21 mei 2002 16:03 schreef Uncle-Sam het volgende:
damn jij loopt achterOp dinsdag 21 mei 2002 16:03 schreef Uncle-Sam het volgende:
já, klm gaat 777'vens kopen
COOL!!!!!Op dinsdag 21 mei 2002 16:04 schreef nealzie het volgende:
[..]
damn jij loopt achter
já, klm gaat 777'vens kopen
Dat is mijn favoriete plane!
Ik weet nu dat ALS ik later piloot kan worden bij de KLM ik een doel heb, de 777.
Daar gaat FS HistorieOp dinsdag 21 mei 2002 15:46 schreef rdluca het volgende:
[..]
Keb wat probjes, eerst begon FS2002 alleen maar te crashen dus ik dacht FS2002 opnieuw te installen. Leuk gedaan maar er bleven vreemde dingen gebeuren, zondagmiddag heeft me Maxtor D740X het volledig begeven en zo dood als een pier.
ow, ik dacht dat je in nederland ging wonen en bij singapore airlines ging werkenOp dinsdag 21 mei 2002 16:07 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
COOL!!!!!
Dat is mijn favoriete plane!
Ik weet nu dat ALS ik later piloot kan worden bij de KLM ik een doel heb, de 777.
LOLOp dinsdag 21 mei 2002 16:11 schreef nealzie het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je in nederland ging wonen en bij singapore airlines ging werken
Hadden jullie dan geen backup gemaakt? Anders is het wel heel erg jammerOp dinsdag 21 mei 2002 16:10 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Daar gaat FS Historie![]()
Ja,Op dinsdag 21 mei 2002 16:11 schreef nealzie het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je in nederland ging wonen en bij singapore airlines ging werken
Maar toen wist ik nog niet dat KLM 777's zou krijgen
rdluca was ermee bezig, maare wij hadden nog geen "kopie" ontvangenOp dinsdag 21 mei 2002 16:13 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Hadden jullie dan geen backup gemaakt? Anders is het wel heel erg jammer
djeez man, tegen de tijd dat jij piloot bent, is de 777 zo oud dat niemand er meer in durft te vliegenOp dinsdag 21 mei 2002 16:13 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ja,
Maar toen wist ik nog niet dat KLM 777's zou krijgen
De 747 gaat ook al 30 jaar mee hoorOp dinsdag 21 mei 2002 16:15 schreef nealzie het volgende:
[..]
djeez man, tegen de tijd dat jij piloot bent, is de 777 zo oud dat niemand er meer in durft te vliegen

ik zeg toch ook 'tegen de tijd dat jij piloot bent'Op dinsdag 21 mei 2002 16:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
De 747 gaat ook al 30 jaar mee hoor

Jah, het model opzich, maar die 30 jaar oude toestellen verkopen ze wel aan Air Russia ofsow. KLM zal (hoop ik) vast nieuwere hebben.Op dinsdag 21 mei 2002 16:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
nooit dusOp dinsdag 21 mei 2002 16:17 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik zeg toch ook 'tegen de tijd dat jij piloot bent'

Dit is best wel phat!!! http://members.aon.at/white-night/index.html
Op dinsdag 21 mei 2002 16:20 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

Ik denk niet dat de KLM je gelijk als piloot op een 777 gaat zetten.Op dinsdag 21 mei 2002 16:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
maar dat duurt ook geen 30 jaar meer hoorOp dinsdag 21 mei 2002 16:17 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik zeg toch ook 'tegen de tijd dat jij piloot bent'

ik denk dat de KLM hem überhaupt nooit in een vliegtuig zal zettenOp dinsdag 21 mei 2002 16:21 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de KLM je gelijk als piloot op een 777 gaat zetten.

Sanp ik,Op dinsdag 21 mei 2002 16:21 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de KLM je gelijk als piloot op een 777 gaat zetten.
Ik zei toch ook dat het alleen maar een DOEL was.
sorryOp dinsdag 21 mei 2002 16:25 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet aardig
oke, het is je vergevenOp dinsdag 21 mei 2002 16:26 schreef nealzie het volgende:
[..]
sorry
Kappe godverdomme met deze kut discussie! Ik ben ziek en wens geen ellendige troep extra!
Heeft iemand je ooit verteld dat als je ziek bent je niet zo luidruchtig moet doenOp dinsdag 21 mei 2002 16:30 schreef Rateltje het volgende:
Kappe godverdomme met deze kut discussie! Ik ben ziek en wens geen ellendige troep extra!
Ik d8 dat wij net weer door 1 deur konden maar blijkbaar denk jij er alweer anders over. Mijn opmerking was luidruchtig omdat ik niet jou maar iedereen aan wilde spreken. Verder ben ik altijd luidruchtig, zelfs tot ver na mijn dood.Op dinsdag 21 mei 2002 16:32 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Heeft iemand je ooit verteld dat als je ziek bent je niet zo luidruchtig moet doen
nee man. ziet er nep uit. die yellow city night is veeel vetter.. + die snelwegen die je dan zietOp dinsdag 21 mei 2002 16:20 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Waar kan ik die downen?Op dinsdag 21 mei 2002 16:41 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
nee man. ziet er nep uit. die yellow city night is veeel vetter.. + die snelwegen die je dan zietdie heb ik en is ook gratis.. als je dan op 20.000 ft vliegt oh hoger . zie je echt zo'n gele stad zoals in het echt
Avsim niet, Flightsim kan ik niet inloggen, FsFreeware niet... Google niet....
Oke ik kan het toch niet laten.
Bij deze dan mijn allerallerlaatste post gericht aan Uncle Sam. Wat ben jij een ongelooflijk kinderachtige nerd met achterlijke vragen en dito antwoorden (denk aan je ongenuanceerde mening over de airbus incl. kotssmilies). Normaal zijn vragen niet dom, maar jij slaat gewoon alles. Wat een gekut met jou over je vliegtuigen en trainingen die je volgt in FS2002. Met je 45 touch and go's en je hele gedoe over je gezwam van B-777 waarin je gaat vliegen en wat je doel is. Wat een EI.EL ben jij zeg. Als ik nu verder ga krijg ik nog een WO en dat is het met niet meer waard.
Hopelijk tot snel op Kimble''s en Ratel's supervet forum waar we echt nog dingen kunnen leren en waar zo'n minkukels hopelijk geweerd worden!
Ohja, nog effe over alle nieuwelingen...Ik juich het toe dat zoveel mensen interesse hebben en krijgen in FS2002. Dit bericht is dan ook niet gericht aan alle mensen die vragen stellen die al eens eerder hier langs zijn gekomen. En ook alle misverstanden over de "oude garde". Er zou geen garde bestaan zonder jullie...of dit nu nieuw of oud is.
Ik ga nu, voor de meeste mensen kan ik alleen nog zeggen "tot nooit meer" en nog veel plezier met FS2002.
Tot ziens at Kimles&Ratels place!
Bij deze dan mijn allerallerlaatste post gericht aan Uncle Sam. Wat ben jij een ongelooflijk kinderachtige nerd met achterlijke vragen en dito antwoorden (denk aan je ongenuanceerde mening over de airbus incl. kotssmilies). Normaal zijn vragen niet dom, maar jij slaat gewoon alles. Wat een gekut met jou over je vliegtuigen en trainingen die je volgt in FS2002. Met je 45 touch and go's en je hele gedoe over je gezwam van B-777 waarin je gaat vliegen en wat je doel is. Wat een EI.EL ben jij zeg. Als ik nu verder ga krijg ik nog een WO en dat is het met niet meer waard.
Hopelijk tot snel op Kimble''s en Ratel's supervet forum waar we echt nog dingen kunnen leren en waar zo'n minkukels hopelijk geweerd worden!
Ohja, nog effe over alle nieuwelingen...Ik juich het toe dat zoveel mensen interesse hebben en krijgen in FS2002. Dit bericht is dan ook niet gericht aan alle mensen die vragen stellen die al eens eerder hier langs zijn gekomen. En ook alle misverstanden over de "oude garde". Er zou geen garde bestaan zonder jullie...of dit nu nieuw of oud is.
Ik ga nu, voor de meeste mensen kan ik alleen nog zeggen "tot nooit meer" en nog veel plezier met FS2002.
Tot ziens at Kimles&Ratels place!
Op dinsdag 21 mei 2002 16:52 schreef Robin Shrine het volgende:
Bij deze dan mijn allerallerlaatste aller allerlaatste post gericht aan Uncle Sam. Wat ben jij een ongelooflijk kinderachtige nerd met achterlijke vragen en dito antwoorden (denk aan je ongenuanceerde mening over de airbus incl. kotssmilies). Normaal zijn vragen niet dom, maar jij slaat gewoon alles. Wat een gekut met jou over je vliegtuigen en trainingen die je volgt in FS2002. Met je 45 touch and go's en je hele gedoe over je gezwam van B-777 waarin je gaat vliegen en wat je doel is. Wat een EI.EL EIKEL ben jij zeg. Als ik nu verder ga krijg ik nog een WO en dat is het met niet meer waard.
Hopelijk tot snel op Kimble''s Kimble's en Ratel's supervet forum waar we echt nog dingen kunnen leren en waar zo'n zulke minkukels hopelijk geweerd worden!
Ohja, nog effe over alle (dat ben ik dus ook) nieuwelingen...Ik juich het toe dat zoveel mensen interesse hebben en krijgen in FS2002. Dit bericht is dan ook niet gericht aan alle mensen die vragen stellen die al eens eerder hier langs zijn gekomen. En ook alle misverstanden over de "oude garde". Er zou geen garde bestaan zonder jullie...of dit nu nieuw of oud is.
Tot ziens at Kimble's&Ratels place!
OMG is dat het enige wat je te zeggen hebt hierover? een tiepfout?Op dinsdag 21 mei 2002 16:54 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
LMAO damn, diep triest.
shrine, je zegt precies wat ik zou willen zeggen, maar niet durfde
Hè hè, dat is eruit, en terecht!. I didn't dare to...Op dinsdag 21 mei 2002 16:52 schreef Robin Shrine een gewaagd verhaal:
Overigens lijkt het wel of de hele sfeer in SP niet zo goed is op het moment..
Nou ik las het en ik wilde er niet eens woord aan vuilmaken.Op dinsdag 21 mei 2002 17:02 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Hè hè, dat is eruit, en terecht!. I didn't dare to...
Wat een ongelovelijke onzin

Nu heb ik toch wat gezegt
ja maar jij loopt hier nog niet zo langOp dinsdag 21 mei 2002 17:05 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Nou ik las het en ik wilde er niet eens woord aan vuilmaken.
Wat een ongelovelijke onzin
Nu heb ik toch wat gezegt
Ja idd in het eerste deel kroop ik nog met een isdn verbinding en toen had ik geen zin om dit allemaal bij te houden maar vanaf ongeveer deel 15 ben ik het wat meer bij gaan houden dus is het al aardig langOp dinsdag 21 mei 2002 17:06 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja maar jij loopt hier nog niet zo lang
ja maar poste<>lezen is een groot verschilOp dinsdag 21 mei 2002 17:08 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja idd in het eerste deel kroop ik nog met een isdn verbinding en toen had ik geen zin om dit allemaal bij te houden maar vanaf ongeveer deel 15 ben ik het wat meer bij gaan houden dus is het al aardig lang
zo nu eerst ff eten
Op dinsdag 21 mei 2002 17:09 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja maar poste<>lezen is een groot verschil
zo nu eerst ff eten
Zo... mijn eigen vliegtuig krijgt een nieuw landingsgestel
dus moet het even met deze doen
Eet smakelijk (als ik dat nog mag zeggen)Op dinsdag 21 mei 2002 17:09 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja maar poste<>lezen is een groot verschil
zo nu eerst ff eten
Coole planeOp dinsdag 21 mei 2002 17:11 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Zo... mijn eigen vliegtuig krijgt een nieuw landingsgestel
[afbeelding]
Als ik het nog mag vragen: weet iemand waar ik special livery's kan downloaden van KLM, of een KLM-Northwest livery kan downloaden? (niet op avsim/fsfreeware/flightsim)
Ik denk dat je die erg makkelijk zelf kan maken,Op dinsdag 21 mei 2002 17:13 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Coole plane
Als ik het nog mag vragen: weet iemand waar ik special livery's kan downloaden van KLM, of een KLM-Northwest livery kan downloaden? (niet op avsim/fsfreeware/flightsim)
Een KLM en een northwest downloaden.
Beide een stuk eraf knippen en dan samenvoegen krijg je KLM/NWA livery.
Als je het je niet lukt kijk ik wel of ik er tijd voor heb om er een te maken
Zo, ik denk dat het FS speelkwartier voor het moment even voorbij is.
Dit topic is gesloten.