Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
iemand een idee hoe je zoiets doet?
Waar blijven de beloofde pics
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

en voor de liefhebbers.....
TADAA!!!
http://members.rott.chello.nl/clader/images/Video4.avi
sorryOp woensdag 19 juni 2002 12:47 schreef TooLer het volgende:
LCD's vandaag al verstuurd?
[beggin-mode]
Plz dont spank meh !

[/beggin mode]
* Arno wil eigenlijk nu al komen
/edit
Ik werk en een ook nog wel eensOp woensdag 19 juni 2002 20:27 schreef Myst1k4l het volgende:
zitten ze zo te zeiken over dat ik pics moet maken van winamp,...krijg ik maar 1 reactie![]()
![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
BTW erg kewl filmpje !!! Ik kan haast niet meer w88
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
* Arno ook nietOp woensdag 19 juni 2002 20:32 schreef thunder8 het volgende:
Wanneer verw8 je de premade LCD's te kunnen opsturen?
* gaat de route naar Myst1k4l opzoeken en rijden
Jeremy Clarkson
Op woensdag 19 juni 2002 20:32 schreef thunder8 het volgende:
Wanneer verw8 je de premade LCD's te kunnen opsturen?
heheOp woensdag 19 juni 2002 19:31 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
sorry, ik heb vandaag helaas geen tijd gehad, hele drukke dag gehad, morgen ben ik echter vrij!!! Dus morgen gaan ze gegarandeerd!!! Op de bus, met beetje geluk heb je ze op vrijdag / zaterdag...
[beggin-mode]
Plz dont spank meh !![]()
[/beggin mode]
1
| [21:12] * Traag|WinAmp-hard is now known as Traag|naar-Myst1k4l |
Tot zo
Jeremy Clarkson
* BOOTZ wacht tot traag hier is en springt er dan bij in de auto...Op woensdag 19 juni 2002 21:13 schreef Traag het volgende:
code:
1 [21:12] * Traag|WinAmp-hard is now known as Traag|naar-Myst1k4l
Tot zo
Mijn soldeerbout wordt nu nog heter en heter en heter hij is bijna witheet.
Moet je eens kijken hoeveel reacties je krijgt al je een filmpje maakt van een 4*20 LCDOp woensdag 19 juni 2002 20:27 schreef Myst1k4l het volgende:
zitten ze zo te zeiken over dat ik pics moet maken van winamp,...krijg ik maar 2 reacties![]()
![]()
Verwijderd
Hij heeft daar geen filmpjes van, simpelweg omdat er geen 4*20 displays besteld zijn!Op woensdag 19 juni 2002 22:21 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel reacties je krijgt al je een filmpje maakt van een 4*20 LCD![]()
Bij deze nogmaals bedankt Myst1k4l, voor de goede en snelle service en afhandelingOp donderdag 20 juni 2002 00:02 schreef Myst1k4l het volgende:
zo, dat waren Bootz en Traag zijn net bij me deur weg, MET 2 LCDtjes in de auto erbij
![]()
Pics komen asap
Jeremy Clarkson
yepOp donderdag 20 juni 2002 01:00 schreef Traag het volgende:
Pics komen asap

thx myst1k4l voor het regelen, en * BOOTZ heeft wat te doen van het weekend
snel? we hebben uren staan te lullenOp donderdag 20 juni 2002 01:00 schreef Traag het volgende:
[..]
Bij deze nogmaals bedankt Myst1k4l, voor de goede en snelle service en afhandeling
Pics komen asap
Op donderdag 20 juni 2002 11:54 schreef Myst1k4l het volgende:
snel? we hebben uren staan te lullenhehe

we hebben btw net onderdelen gehaald, dus vanavond knutselen, en dan komen er zeker meer pics. ik zal tijdens het solderen wel wat foto's maken voor een 'howto'
Verwijderd
Kick Ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 20 juni 2002 15:43 schreef Myst1k4l het volgende:
voor vijf uur gaan ze zeker op de bus
Vanmorgen kwam de postbode hierzo met een pakketje, ik verstokte, liet mijn koffie bijna op de grond pleuren, rende naar de deur; 'Zeg nozem, kun je deze mischien ff aan je buurman geven als ie thuiskomt....'
Stofzuigeronderdeel voor de buurman dus....!!!
Verwijderd
Hey Myst, zitten die premade lcd's daar ook bij?Op donderdag 20 juni 2002 15:43 schreef Myst1k4l het volgende:
voor vijf uur gaan ze zeker op de bus
Edit: Ow en die poen, dat had je binnen toch? Voor het premade gedeelte.
DE LCDS ZIJN VOOR 5 UUR OP DE BUS GEGAAN!!!
voor alle mensen die normaal op de post hebben gekozen, en niet premade, is ie nu onderweg
De mensen die premade hebben, daar komt ie later, ivm met het in elkaar zetten :):
- Joris Staal
- Thunder8
- Fewture (afschrift NOG niet binnen)
- Roadrunner (komt ook ophalen)
- Arnoman (nog geen geld binnen
De mensen die hem op komen halen..:
- Roadrunner (zie Premade)
- Pythagoras
uitzondering:
Chielepiel, snik snik
Verwijderd
Uhm, houdt dat in dat ik moet wachten tot je afschrift binnen is?Op donderdag 20 juni 2002 17:27 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
- Fewture (heeft nog NIET betaald / ik heb de afschrift nog niet binnen)
Anders bel je ff de bank en vraag je bevestiging.. pls? Ik kan niet echt langer wachten zeg maar
Ok, ik maak een uitzondering, zodra de jouwe ook af is, stuur ik em op... MAAR blijkt dat jij niet betaald hebt of mij in de maling hebt genomen dan volgen er wel maatregelen. Ik hoop dat ik je kan vertrouwen...Op donderdag 20 juni 2002 17:33 schreef Fewture het volgende:
[..]
Uhm, houdt dat in dat ik moet wachten tot je afschrift binnen is?
Anders bel je ff de bank en vraag je bevestiging.. pls? Ik kan niet echt langer wachten zeg maar
1
| [19:59] * @Traag zet voor de laatste keer WinAmp aan zonder LCD *D |
Jeremy Clarkson
Ik ga nu BOOTZ lastig vallen
Jeremy Clarkson
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* x Myst1k4l 1 - - - - 1 NrTwo 1 x x T (x) 2 Phytagoras 1 x x T 3 Roadrunner 1 x x T (x) 4 eightValve 2 x x P 5 The Greater 1 x x P 6 Joris Staal 1 x x P x 7 BOOTZ 2 x x T 8A Fewture 1 x x P (x) 8B Erik Robers 1 x x P 9 Deimus 2 x x P 10 Frank_N 1 x x P 11 4POX 1 x x P 12 Mp3user 1 x x P 13 PASware 1 x x P 14 Niels Tiems. 1 x x P 15 Chielepiel 1 x x P 16 Nean_mod 1 x x P 17 Cobra_lup 1 x x P 18 Thunder8 1 x x P x 19 Arnoman 1 x x P (x) 20 egeltje 1 x x P |
x totaal 25 - - - 5
*P/T: Post / Thuis --> geeft aan of het LCD over de post moet of hier word opgehaald
*Premade: Geeft aan wie wil dat ik hem voor hem in elkaar soldeer (met de garantie dat hij werkt) De kosten vd onderdelen kom ik later op terug
30.50 euro om thuis te ontvangenOp donderdag 20 juni 2002 19:57 schreef arnoman het volgende:
Ey Myst1k4l, mijn vader heeft het momenteel heel druk met zijn werk en ziet zodoende geen mogelijkheid om hem op te komen halen. Hoeveel koste het ook alweer om de lcd op te laten sturen? Dan maak ik het asap over. En ik heb geloof ik toch wel erg duidelijk laten merken dat ik hem ook premade wil hebben, omdat ik zo zat te zeuren over hoeveel het premade gedoe ging kosten. Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn mij ook ff op dat lijstje te zetten, dan zou dat mooi zijn. De extra kosten voor het in elkaar zetten waren toch 5 euro? Dan maak ik dat ook gelijk ff over.
dus: 17.50-4 = 13.50 euro overmaken op giro
Jeremy Clarkson
Nu de kabel nog vast solderen aan het LCDOp donderdag 20 juni 2002 22:01 schreef Traag het volgende:
Eerste pic van het solderen
[afbeelding]
* Robino wil daar juist pics. van zien
Dat gaat nu gebeurenOp donderdag 20 juni 2002 22:01 schreef Rave17 het volgende:
Nu de kabel nog vast solderen aan het LCD
* Arno wil daar juist pics. van zien
Nog even geduld
Jeremy Clarkson
NrTwo, heeft vanmiddag al zn Premade LCD opgehaalt en ik geloof dat ie wel tevreden was
maar nu het volgende:
Bij Premade zit je LCD helemaal compleet in elkaar dwz:
je hebt de lpt kabel + connector voor op je mobo, dan heb je de andere kant vd kabel die vastgesoldeerd is op de achterkant vh LCD, samen met 2 Potmeters (contrast + licht) en een veiligheidsweerstand tegen doorbranden. Nu moet je hetvolgende zelf doen als je em thuis ontvangt:
- de potmeter steeltjes moeten op de gewenste hoogte worden afgezaagd, bv mbv een ijzerzaagje, ver volgens kan er naar eigen wil een knopje of iets dergelijks op monteren, maar dit is allemaal naar eigen wens!
- het beschermfolie vd LCD afhalen (duh)
- de LCD zelf inbouwen, ik kom niet mee in de envelop
Voor de rest is het aansluiten en werken, nadat de juiste en gewenste software is geinstalleerd uiteraard!
Risico + veiligheid TPG:
de envelop is in grootte verdubbeld, dat wil zeggen ook de inhoud, er gaat nu een compleet geassembleerde LCD in, die op de LPT connector na, best los kan laten, het is slechts soldeertin wat de draadjes vasthoud dus er zit een kansje in dat er 1 draadje ofzow los is, maar dit kun je na overleg met mij gewoon zelf herstellen, mocht het nodig zijn
Moet mijn complimenten geven dat je de inkoopaktie zeer goed regeltOp donderdag 20 juni 2002 22:05 schreef Myst1k4l het volgende:
voor de mensen van Premade:
NrTwo, heeft vanmiddag al zn Premade LCD opgehaalt en ik geloof dat ie wel tevreden was(lichtuitgedrukt
)
maar nu het volgende:
Bij Premade zit je LCD helemaal compleet in elkaar dwz:
je hebt de lpt kabel + connector voor op je mobo, dan heb je de andere kant vd kabel die vastgesoldeerd is op de achterkant vh LCD, samen met 2 Potmeters (contrast + licht) en een veiligheidsweerstand tegen doorbranden. Nu moet je hetvolgende zelf doen als je em thuis ontvangt:
- de potmeter steeltjes moeten op de gewenste hoogte worden afgezaagd, bv mbv een ijzerzaagje, ver volgens kan er naar eigen wil een knopje of iets dergelijks op monteren, maar dit is allemaal naar eigen wens!
- het beschermfolie vd LCD afhalen (duh)
- de LCD zelf inbouwen, ik kom niet mee in de envelopdus je zal em zelf ergens in moeten bouwen, de schade die hij hierna oploopt is voor eigen risico! (zoals ook het verzenden, maar dat heb ik al 3x gezegd)
Voor de rest is het aansluiten en werken, nadat de juiste en gewenste software is geinstalleerd uiteraard!
Risico + veiligheid TPG:
de envelop is in grootte verdubbeld, dat wil zeggen ook de inhoud, er gaat nu een compleet geassembleerde LCD in, die op de LPT connector na, best los kan laten, het is slecht soldeertin wat de draadjes vasthoud dus er zit een kansje in dat er 1 draadje ofzow los is, maar dit kun je na overleg met mij gewoon zelf herstellen, mocht het nodig zijnVoor de rest kan ik alleen maar weer hopen dat de LCD veilig en vooral HEEL aankomt bij de eigenaar! Van te voren worden ALLE lcds getest met verscheidene proggies, zodat IK zeker weet dat ie werkt!
(En dat terwijl ik er niet eens aan mee doen. Maar je snapt wel waarom ik het zeg
As requested
Jeremy Clarkson
Vele uren later zie ik jou nog steeds solderen. Wat voor spannends ben je van plan om te makenOp donderdag 20 juni 2002 20:17 schreef BOOTZ het volgende:
soldeer-cam @ http://members.home.nl/bootz/webcam.html
(als ie uit is -> pech)

www.Op vrijdag 21 juni 2002 00:01 schreef 4POX het volgende:
Vele uren later zie ik jou nog steeds solderen. Wat voor spannends ben je van plan om te maken
[afbeelding]

Is een geintje tussen BOOTZ en mij
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Morgen post ik wel een screeny van m'n telebankieren als je wil. Maar goed, ik ga je heus niet lopen naaien. Straks mag ik GoT nie meer opOp donderdag 20 juni 2002 18:05 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
Ok, ik maak een uitzondering, zodra de jouwe ook af is, stuur ik em op... MAAR blijkt dat jij niet betaald hebt of mij in de maling hebt genomen dan volgen er wel maatregelen. Ik hoop dat ik je kan vertrouwen...
En zo jah, wanneer zijn ze op de post?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
geef die jonge eens wat rust !!
telkens vragen hoe het staat.... Hij heeft ze al heelhuids bij zichzelf thuis gekregen, dan krijgt hij het heus wel voor elkaar om ze te solderen en ze op te sturen:)
straks nog ff een lpt kabel kopen, potmeters en nog ff solderen
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
ach ik zie, ze beginnen overal al binnen te komenOp vrijdag 21 juni 2002 09:30 schreef thunder8 het volgende:
Ben je al klaar dan met de Premades? Ik vraag dit nu naar aanleiding van je post over de premades.
En zo jah, wanneer zijn ze op de post?
Premades zijn nog niet klaar! Ik ben +- 1 uur bezig per lcd om em helemaal klaar te maken, in de loop van de komende week gaan ze zeker op de bus
potmeters + vaste weerstand van 34.8 Ohm (precisie) tussen Vbb+ en potmeter van 100 OhmOp vrijdag 21 juni 2002 12:49 schreef 4POX het volgende:
Wat zijn goede weerstand waarden als je niet met potmeters wilt gaan werken maar met dedicated weerstanden
Of raden jullie aan om potmeters te nemen ?
Op vrijdag 21 juni 2002 12:56 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
potmeters + vaste weerstand van 34.8 Ohm (precisie) tussen Vbb+ en potmeter van 100 Ohm

Dus dan moet er tussen ground en de VB+ een potmeter van 100 ohm komen met daarin in serie een weerstand van 34,8 ohm. En tussen de VB- en de ground blijft een potmeter van 100 ohm.
Dat is wat ik uit je antwoord kan halen.. Maar dat zal wel niet goed zijn.
Ok, heb hem nu ook!Op vrijdag 21 juni 2002 12:46 schreef mp3user het volgende:
Kheb um!![]()
Eerst ff tentamen doen (grrr...), maar maandag gaat ik klussen.
en ik ga nu de onderdelen halen...
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
ik heb er nu al 3 gedaan, precies zoals het schema, alleen dan nog met die veiligheids weerstand erbij en ze werken alle 3 PERFECT! dus ik zou niet gaan rommelen, stel je voor dat er iets fout gaat, ... je heb er maar een!Op vrijdag 21 juni 2002 15:21 schreef 4POX het volgende:
Ben ik ook verplicht om pinnen 18 t/m 25 op de ltp allemaal te verbinden ? Of hoef ik alleen pin25 te doen zoals op sommige sites staan.
Mededeling aan Chielepiel: Ik heb mn foutje goed gemaakt!
http://www.overclockers.com.au/~mwp/cc/guides/setup-hd44780.htmOp vrijdag 21 juni 2002 15:27 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
ik heb er nu al 3 gedaan, precies zoals het schema, alleen dan nog met die veiligheids weerstand erbij en ze werken alle 3 PERFECT! dus ik zou niet gaan rommelen, stel je voor dat er iets fout gaat, ... je heb er maar een!
Spreken ze er niet over...
Ik meet wel even de lpt door.. En als het fout gaat . Dan maar een 4x20 bestellen
tsjah je moet het zelf wetenOp vrijdag 21 juni 2002 15:35 schreef 4POX het volgende:
[..]
http://www.overclockers.com.au/~mwp/cc/guides/setup-hd44780.htm
Spreken ze er niet over...
Ik meet wel even de lpt door.. En als het fout gaat . Dan maar een 4x20 bestellen
hahaha roflmaoOp vrijdag 21 juni 2002 15:50 schreef Lethal het volgende:
IS HIER INTRESSE IN EEN DRAADLOZE LCD?????????
Verwijderd
Ja! Via bluetooth! toch?Op vrijdag 21 juni 2002 15:50 schreef Lethal het volgende:
IS HIER INTRESSE IN EEN DRAADLOZE LCD?????????

Of via RFOp vrijdag 21 juni 2002 16:19 schreef TooLer het volgende:
[..]
Ja! Via bluetooth! toch?
had een draadje losgelaten van de print, maar dat was haast niet te zien...

Trouwens leuke bij kleurende isolatietape heb je er omheen gedaan. Ben nu helemaal in de blauwe "mood"
Thanx voor alles.

Er moet dus een 10 K ohm en een 100 ohm potmeter op?
Ik ben de 10 K ohm wel op de conrad site tegengekomen, maar de 100 ohm niet.
Kan iemand mij wat meer op weg wijzen??
[herhaal]Op vrijdag 21 juni 2002 18:10 schreef BOOTZ het volgende:
woei hij is klaar, en het backlight werkt
had een draadje losgelaten van de print, maar dat was haast niet te zien...
www.
[/herhaal]
Voor de overigen, plak er maar eens watbenjedan.com achter
Jeremy Clarkson
links van de printplaat he. Die A(node) en de K(atode) is toch de blacklight??
En de aansluiting. ik tel toch zo goed?
O O etc..
O O 10 11
O O 9 8
O O 7 8
O O 5 6
O O 3 4
O O 1 2
Het zou namelijk zonder zijn als die kapot zou gaan
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| o 13 o 14 o 11 o 12 o 9 o 10 o 7 o 8 o 5 o 6 o 3 o 4 o 1 o 2 K = pin 16 (LCD) = -5v (backlight) ( = C ) A = pin 15 (LCD) = +5v (backlight) |
Die potmeters zijn bij haast elke electroboer in de buurt te krijgen, zijn haast standaard dingenOp vrijdag 21 juni 2002 18:24 schreef PASware het volgende:
hmmz...toch nog een vraagje over het schema:
[afbeelding]
Er moet dus een 10 K ohm en een 100 ohm potmeter op?
Ik ben de 10 K ohm wel op de conrad site tegengekomen, maar de 100 ohm niet.
Kan iemand mij wat meer op weg wijzen??
-- Ik wil zelf graag mijn backlight in en uitschakelen via Smartie.
zie [topic=435600/1/25]
en schema...

Gaat dit werken....?? Ik weet dat deze vraag eerder gesteldt is, maar een duidelijk antwoord is er nog steeds niet!!
Ik neem aan dat hier meer mensen in deze funtie geinteresseerd zijn. (In Smartie 6 komt iets van flashing backlight
Dank je! Geen probleem hoor, als ie maar komt vroeg of laat. Ik heb toch geen tijd gehad om de onderdelen te halen, dus moet toch ff wachten voor het bouwen.Op vrijdag 21 juni 2002 15:27 schreef Myst1k4l het volgende:
Mededeling aan Chielepiel: Ik heb mn foutje goed gemaakt!![]()
je lcd is nu ook onderweg
Ik ga em zo op de bus doen
aan de A en K hoef je niks te solderen, je moet op die aansluiting links (die idd zo is als je zegt) gewoon ook de backlight-draadjes aansluiten (pin 15 voor +, dat is dus met die 35 ohm weerstand er tussen, en pin 16 voor -)Op vrijdag 21 juni 2002 19:15 schreef The_Greater het volgende:
Ehh. Klein vraagje voor de mensen...
links van de printplaat he. Die A(node) en de K(atode) is toch de blacklight??
En de aansluiting. ik tel toch zo goed?
O O etc..
O O 10 11
O O 9 8
O O 7 8
O O 5 6
O O 3 4
O O 1 2
Het zou namelijk zonder zijn als die kapot zou gaan
met de 10k potmeter kan je het contrast regelen en met de 100 de helderheid van je backlight
Maar nu heb ik 1 probleem. WinXP werkt smartie en lcdinf niet. Start ik Windows ME op werkt het gewoon perfect!
Wie weet hier een oplossing voor?
Je moet deze even dowloaden als je Windows 95/NT/2000 of XP gebruiktOp zaterdag 22 juni 2002 10:50 schreef The_Greater het volgende:
Zo, die van mij werkt nu dus ook
Maar nu heb ik 1 probleem. WinXP werkt smartie en lcdinf niet. Start ik Windows ME op werkt het gewoon perfect!
Wie weet hier een oplossing voor?
BTW: * Robino wilt nog meer pics. zien
Thanx... Zal ff lang downloaden.... 56K
Het werkt... BedanktOp zaterdag 22 juni 2002 10:54 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Je moet deze even dowloaden als je Windows 95/NT/2000 of XP gebruikt
Dan post ik ook wel ff foto's
je paOp zaterdag 22 juni 2002 13:47 schreef PASware het volgende:
ik ga zo ff de kabels halen en de potmeters, vanavond wordt er hopelijk gesoldeert (ga ik NIET doen, maar mun pa).
Dan post ik ook wel ff foto's
Ben jij nou een tweakert
Jeremy Clarkson
werken andere plugins zoals winamp plugins ed nog wel goed dan???Op vrijdag 21 juni 2002 20:30 schreef eightValve het volgende:
Mijn 2 displays zijn goed aangekomen, en ik wou bij deze Myst1k4l bedanken voor zijn werk!! Grote Klasse!!!
-- Ik wil zelf graag mijn backlight in en uitschakelen via Smartie.
zie [topic=435600/1/25]
en schema...
[afbeelding]
Gaat dit werken....?? Ik weet dat deze vraag eerder gesteldt is, maar een duidelijk antwoord is er nog steeds niet!!
Ik neem aan dat hier meer mensen in deze funtie geinteresseerd zijn. (In Smartie 6 komt iets van flashing backlightvoor alarmfuntie o.i.d)
Gaat het niet botsen met andere proggies?
Nou, voorlopig werkt het helemaal niet!!!!Op zaterdag 22 juni 2002 13:58 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
werken andere plugins zoals winamp plugins ed nog wel goed dan???
Dus ga ik nu mijn 2e display maar eens aansluiten met het 'convetionele' schema!!! Eens zien of dat beter gaat!!
Ik hoef die A en K van de backlight toch nie aan te sluiten als ik pin 15 en 16 gebruik???
Verwijderd
Schema is prima toe te passen bij displays kleiner dan 4x40 (bij 4x40 word die pin gebruikt voor de 2e controller) kortom alle plugins ensow werken nog prima en t botst niet met andere proggies (schema is 99% het zelfde het enige wat extra is is dat backlight op 'n bepaalde pin)Op zaterdag 22 juni 2002 13:58 schreef Myst1k4l het volgende:
werken andere plugins zoals winamp plugins ed nog wel goed dan???
Verwijderd
En nog een paar:
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Afbeelding 3
Afbeelding 4
Afbeelding 5
Afbeelding 6
Afbeelding 7
Afbeelding 8
Afbeelding 9
Afbeelding 10
Afbeelding 11
Afbeelding 12
Afbeelding 13
Afbeelding 14
Afbeelding 15
Afbeelding 16
Afbeelding 17
De foto's zijn ook in 1600x1200 te verkrijgen
Myst1kal, harstikke bedankt. Zonder jouw geweldige knutsel/soldeer kunsten was het nooit gelukt! BEDANKT! Het is weer een schitterende aanvulling op mn bureau
w00t, thats meh

[bloos mode]
errhh yeah thats my work
thx man
[/bloos mode]
Hij is vandaag bezorgd hoor, mijn dank voor je goede afhandeling en de zeer degelijke verpakking!Op vrijdag 21 juni 2002 17:00 schreef Myst1k4l het volgende:
ok chielepiel, je LCD is wederom voor 5 uur OP DE POST GEGAAN, ik hoop dat je em morgen krijgt,...anders maandag... i'm sorry
Dit topic is gesloten.