Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
whahahahaha 400 betraptOp donderdag 13 juni 2002 22:40 schreef Cobra_Lup het volgende:
POST 400
maak er maar snel 500 van
Trouwens, een weerstandje van 35 Ohm, kan je niet beter een Pot metertje van +/- 75 ohm nemen, kan je de backlight nl. regelen in sterkte.
--------
post 502
YEEEEEEEEH volgende week kan ik jullie (bijna) VERZEKEREN dan hebben jullie ze!!!!Chris Lader wrote:
>Ok, thx, can you please send me a confirmation email when the money has been transferred, I made the bank transfer about a week ago,
so the money should arive soon. Thx.
>
>Chris
>
Hi Chris -
Thank you for your email. Your wire arrived today. We will package and ship your order out tomorrow.
Please let me know if you have any questions.
Janet Tobiassen
Sales/Marketing
Express your feelings !
--------
post 505
Heb je een groter bereik van zeer gedimd (75 Ohm) tot lekker fel (0 Ohm) Risico is wel dat als je hem op standje lekker fel zet, dat je backlight niet lang mee gaat.Op donderdag 13 juni 2002 22:50 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
hmmz das wel een id, waarom 75 eig?
--------
post 506
levensduur is met 3.6 volt, (de aanbevolen spanning) +- 10000 uur, das vrij langOp donderdag 13 juni 2002 22:52 schreef Cobra_Lup het volgende:
[..]
Heb je een groter bereik van zeer gedimd (75 Ohm) tot lekker fel (0 Ohm) Risico is wel dat als je hem op standje lekker fel zet, dat je backlight niet lang mee gaat.
--------
post 508
Wat nou een voorschakelweerstandje voor de backlight.. Ik zet er meteen een vette 1337 7805 voor
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik de lpt kabel naar buiten ga leiden. Wat die 25 pins connector is nog steeds een groot ding wat je niet zomaar naar buiten leidt. Iemand daar nog ideeën voor ?
--------
post 510
aaargh je ben me net voorOp donderdag 13 juni 2002 22:57 schreef Cobra_Lup het volgende:
Ik zit net te denken en diep in mij geheugen te graven (ongeveer 10 jaar geleden LTS Elektro gedaan) Als je nou een weerstand neemt van 35 Ohm en daar mee in serie een potmeter van +/- 25 Ohm heb je altijd een weerstand van 35 Ohm of hoger.
ik d8 aan ook een waarde die kant op, mar als je de waarde nou nog ietsje verhoogt, dan kun je hem verder dimmen, en hij is altijd veilig door die 35 Ohm backup-weerstand die hij heeft. Als je een 25 Ohm potmeter neemt:
35+25(max)=60
R = ( 5 - x ) / 0.04 = 60 OHM
x = 2.6 V
dus 1.2 V verder gedempt
35 Ohm --> 3.6 V
35 + 25 Ohm potm --> 2.6 V
35 + 50 Ohm potm --> 1.6 V
voor 1.8 V --> de helft, 35 + x
x = 80 Ohm (35 + 45 Ohm) --> volgens mij bestaan waarden van 45 ohm niet als losse potmeter
7805Op donderdag 13 juni 2002 23:00 schreef 4POX het volgende:
* 4POX doet het dan meteen goed...
Wat nou een voorschakelweerstandje voor de backlight.. Ik zet er meteen een vette 1337 7805 voorEn een potmeter met de waarden zo dat ik alleen tussen de 2,5 en de 3,6 kan draaien...
Nu maar hopen dat ie zo snel mogelijk binnen komt bij jou.
Ik heb er trouwens geen haast mee, want me nieuwe Lian-Li PC-70 is toch nog niet binnen
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
hehe, nou ik verw8 ze zeker volgende week!Op vrijdag 14 juni 2002 10:50 schreef thunder8 het volgende:
Mooi dat het geld er eindelijk is bij de leverancier.
Nu maar hopen dat ie zo snel mogelijk binnen komt bij jou.
Ik heb er trouwens geen haast mee, want me nieuwe Lian-Li PC-70 is toch nog niet binnen(gekocht bij Comptechworld zodat t.net ook een beetje gesponsord is
)
7805 is een (positieve) spanningsregelaar.Op donderdag 13 juni 2002 23:22 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
7805Ik ben nog maar VWO studentjuh...
![]()
- 78 voor positief, 79 voor negatief
- 05 voor 5 volt (09 voor 9, 15 voor 15 etc.)
Dat ding geeft wel storing in de kHz band, maar daar zullen we hier geen last van hebben.

* egeltje gaat het ook zo doen
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...
Verwijderd
aaaah tinke (\), NOG geen reclame maken...mn mod is nog in volle gangOp zaterdag 15 juni 2002 01:28 schreef back.slash het volgende:
damn, wat is het gaaf als die dingen er eindelijk zouden zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, ik ga dan gelijk ff picca'z maken die je dan weer op je site kan zetten chris!
(De rest van de meel is gecensureerd ivm persoonlijke informtie)from: fssshipalert@mail.fedexship.com
to: chris_lader2@hotmail.com
CRYSTALFONTZ AMERICA sent 1 International Priority Box to Chris Lader on 06/14/2002.
woooohooo hij is LETTERLIJK onderweg naar meh!

bij mn persoonlijke informatie zat een link met een 'tracker' van fedex... ik word elke keer als ie verscheept word op de hoogte gehouden
let hier wel op he mensen... ik weet dat de kans MINIMAAL is, maar toch, om latere misverstanden te voorkomen... 1 dag ben ik bereid om naar het station te komen... dan kun je het persoonlijk van mij krijgen dat is de enige manier om 100 % zonder schade het pakketje te krijgenOp zaterdag 01 juni 2002 19:36 schreef Myst1k4l het volgende:
Het volgende: Als alle LCD vanaf mijn huis naar jullie huis toe BESCHADIGD raken, draai ik niet voor de kosten op, ik verpak ze echter in een extreem dikke verpakking, waardoor de kans zeeer klein is, maar toch, risico is er altijd en ik neem al een groot risico door ze vanuit America naar mn huis te laten sturen, dus het LCD naar jullie toe is geheel op eigen risico!
Verwijderd
Wie kent het Fed Ex verhaal niet,......Mr Wilson?
erhm ik ken het nietOp zaterdag 15 juni 2002 20:15 schreef Calavaro het volgende:
En dat zijn dus 12 stations waar het mis kan gaan
Wie kent het Fed Ex verhaal niet,......Mr Wilson?
Wowho, eindelijk! Nu weet ik eindelijk dat het over is...5 The Greater 1xx P
En toch lecht dat pakketje een aardige weg af. Ik hoop dat het heel blijft naar zoveel keer overladen...
Ik zal maar niks zeggen over wat ik al mee heb gemaakt...
Maar het zal vast wel goed gaan.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
UPS is veeeel beter

als dat nou maar niet met onze LCD gebeurt
das fotosoepOp zondag 16 juni 2002 00:07 schreef Phytagoras het volgende:
ARGHHHHH!!!! WAAROM FED-EX ?!?!?!?!?!?!
UPS is veeeel beter:
[afbeelding]
als dat nou maar niet met onze LCD gebeurt![]()

Verwijderd
Nooit de film, Cast away, met Tom hanks gezien? Schipbreukeling (Fed Ex medewerker) inclusief een stuk of wat pakketjes?erhm ik ken het niet Sorry wat is het verhaal dan?
Moet je dan toch eens kijken, best leuk,......
Gaat goed zo
Wel een vette service van FedEx, die online tracker
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
is dat niet met een bootOp zondag 16 juni 2002 04:44 schreef Calavaro het volgende:
[..]
Nooit de film, Cast away, met Tom hanks gezien? Schipbreukeling (Fed Ex medewerker) inclusief een stuk of wat pakketjes?
Moet je dan toch eens kijken, best leuk,......
edit: Traag wat heb jij meesterlijk veel posts man
Verwijderd
nope, is ingescande krantOp zondag 16 juni 2002 01:41 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
das fotosoep![]()
i hope
hehe

Regio Rotterdam:
Industrieterrein Donkersloot Zuid
Nikkelstraat 5
2983 AM Ridderkerk
he das naast de deur
FedEx International Priority® Freight
Info over diensten
FedEx International Priority® Freight
Express levering voor uw zware zendingen :
Binnen 48 uur voor de grote steden in de V.S.; 2 tot 3 werkdagen voor onze 23 andere bestemmingen*
Zendingen met nagenoeg ongelimiteerd totaalgewicht en tot 1 ton per stuk
Verschillende ophaal- en bezorgopties : deur-tot-deur, deur-tot-luchthaven, luchthaven-tot-deur, en luchthaven-tot-luchthaven
Maximum aangegeven waarde : US$ 100.000
Dit alles met onze gebruikelijke service-kenmerken :
Geld-Terug-Garantie**
Gratis douaneafhandeling, en Broker Select Option
Volledige tracking-informatie over uw zending beschikbaar vanaf uw PC of via internet
Bewijs van aflevering bij elke factuur
ISO 9001 certificatie voor onze wereldwijde activiteiten
* Bel gratis voor de exacte levertijd tot uw bestemming.
** Geld-Terug-Garantie : de volledige voorwaarden zijn op aanvraag beschikbaar.
ziet er goed uit!
Is goed, ik heb zelf ook een toetsweek, schooltje vink zelf toch wel belangrijker. Ik wacht nog wel een paar daagiesOp zondag 16 juni 2002 17:35 schreef Myst1k4l het volgende:
op het moment dat ze morgen binnenkomen, doe ik ze nog niet gelijk op de bus, ik doe ze woensdag pas op de bus, omdat ik dan pas tijd heb om naar postkantoor te gaan, ivm tentamenweek![]()
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Misschien doe ik dat vanavond ook wel
Op zondag 16 juni 2002 11:40 schreef Myst1k4l het volgende:
edit: Traag wat heb jij meesterlijk veel posts man
het is maar goed dat de search niet verder teruggaat dan 60 dagen, anders zou je een week vinden met 1000 posts
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
had je geen leven meer die week?Op zondag 16 juni 2002 20:50 schreef Traag het volgende:
[..]
![]()
het is maar goed dat de search niet verder teruggaat dan 60 dagen, anders zou je een week vinden met 1000 posts
Niet echt, toendestijds was best wel veel GoT crew op vakantie en deed ik ff 'een paar' SU'tjes wegwerkenOp zondag 16 juni 2002 21:39 schreef Myst1k4l het volgende:
had je geen leven meer die week?
Jeremy Clarkson
hehe smiegdOp zondag 16 juni 2002 22:03 schreef Traag het volgende:
[..]
Niet echt, toendestijds was best wel veel GoT crew op vakantie en deed ik ff 'een paar' SU'tjes wegwerken
Verwijderd
aangekomen in ridderkerk!
dat doen ze snel
Package status:
RIDDERKERK NL
06/17/2002 06:08
Package available for clearance
:D:D
Ik nouwlijks wachten op de LCD tje van mij(en natuurlijk voor de anderen)
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
ZE ZIJN BINNEN !!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sorry voor de extreme uitdrukking van mn emoties
Verwijderd
Want to see picsOp maandag 17 juni 2002 14:51 schreef Myst1k4l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Verwijderd
Mooi, heb ik het volgende week waarschijnlijk hier wel binnen, komt heel mooi uit. Dat heb je goed voor mekaar joh! (Van mij mag je je tentamens wel voorrang geven hoor, is veel belangrijker.)Op maandag 17 juni 2002 14:51 schreef Myst1k4l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[knip]Vreugde-uitspatting[/knip]
ok is goed, ik ga ff piccies maken, HELAAS wel met een webcamOp maandag 17 juni 2002 15:00 schreef rakkenakkie het volgende:
[..]
Want to see pics![]()
![]()
edit: WE ZIJN GENAAAAAID, er zit maar 1 pen bij

DE Magic box van FEDEX

de box van CF met de 25 LCDs!! en 1 pennetje

een LCd uit zn bepantsering
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Man, de mensen zo laten schrikken! Die pen heb je wel verdiend.Op maandag 17 juni 2002 15:10 schreef Myst1k4l het volgende:
edit: WE ZIJN GENAAAAAID, er zit maar 1 pen bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
damn jammer, en die is lekker voor mij
hehehe
wie is pleaseOp maandag 17 juni 2002 16:40 schreef TooLer het volgende:
Kun je die van please al op sturen?!
De soldeer-bout staat al aan
Hoeft wat dat betreft niet eens het station te zijn
* Arno kan al haast niet wachten
Jeremy Clarkson
Maarja ik zie je meesterwerk wel tegemoet
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
dat schikt wel denk ik....Op maandag 17 juni 2002 18:09 schreef Traag het volgende:
Wat bij betreft (ff overleggen met BOOTZ) kan ik zaterdagmiddag al naar jou toe komen
Hoeft wat dat betreft niet eens het station te zijn
/me kan al haast niet wachten
Ook wat later op de dag, bijvoorbeeld begin van de avondOp maandag 17 juni 2002 22:25 schreef Myst1k4l het volgende:
dat schikt wel denk ik....
BOOTZ moet zaterdagmiddag werken
Als echte tweaker zit je toch 24*7 achter je PC en ga je niet uit op zaterdagavond
Jeremy Clarkson
goed bezig myst1k4l, ik kan haast niet wachten om het ding van jou in ontvangst te nemen
wie het AD heeft kan als het goed is (als die fotograaf gister gelijk had) zien waar ik werk

Daar werkt BOOTZ dus
Jeremy Clarkson

jongens ga alvast maar
Ok, kom maar met je commentaar
Voor degene die te laat waren, jullie kunnen nog inschrijven in deze topic [topic=518682/1/25]
reclame reclame ....Op dinsdag 18 juni 2002 17:40 schreef Lethal het volgende:
Just kwijl en look
Voor degene die te laat waren, jullie kunnen nog inschrijven in deze topic [topic=518682/1/25]
Verwijderd
dat is just sooooooooooooooooooooo kewl you know just coooooooooooooooooooooooooooooooool
Heb je ook pics. van die van 2*40Op dinsdag 18 juni 2002 17:34 schreef Myst1k4l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jongens ga alvast maar, want HET EERSTE EXEMPLAAR IS KLAAR!!!!! ik heb alvast 1tje in elkaar gesoldeerd!!
Verwijderd
Ik heb wel commentaar!! In een enveloppe en opsturen maar!!Op dinsdag 18 juni 2002 17:34 schreef Myst1k4l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jongens ga alvast maar, want HET EERSTE EXEMPLAAR IS KLAAR!!!!! ik heb alvast 1tje in elkaar gesoldeerd!!
http://www.tweakers.net/nieuws/22196
Teletransponeerteerd die LCD maar naar mij toe ik woon op space coördinates LD53536,DS5252,&HF242 op Aarde
Kan niet meer wachten, begin al wartaal uit te kramen.
Mijn soldeerbout staat al flink heet te worden.
Op dinsdag 18 juni 2002 18:32 schreef Cobra_Lup het volgende:
Lees volgende bericht eens :
http://www.tweakers.net/nieuws/22196
morgenOp dinsdag 18 juni 2002 20:03 schreef 4POX het volgende:
Woei, Kun je ook een paar screenshots maken als het display onder winamp draait.. Kan ik vast een mooi beeld bouwen in mijn hoofd hoe mooi het hier zometeen wordt![]()
Jeremy Clarkson
*waves with hand over Traag* No, tomorrow u will see winamp...Op dinsdag 18 juni 2002 20:24 schreef Traag het volgende:
Nee, nu
HINT !! (Traag zegt: Tomorrow I will see winamp)
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson
maar wat moest er nou nog voor potmeter/weerstand tussen?
pics

is dus waar ik werk, en bij die foto die traag heeft gepost sta ik linksonder net buiten beeld

35 ohm, zodat je LCD niet doorbrandOp dinsdag 18 juni 2002 21:17 schreef BOOTZ het volgende:
damn ik kan niet wachten tot zaterdag...
maar wat moest er nou nog voor potmeter/weerstand tussen?
offtopic:
pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is dus waar ik werk, en bij die foto die traag heeft gepost sta ik linksonder net buiten beeld
Verwijderd
is perfect, maar ik ga morgen denk ik een tuterial schrijven speciaal voor jullie, dus dan ken er nix misgaanOp dinsdag 18 juni 2002 22:21 schreef Deimus het volgende:
Eh, ik heb dus nog 2 potmetertjes, 100 en 10k, deze kan ik toch gewoon nog gebruiken of raad je dit af?
voor de 100, moet btw een vaste R van 35! Anders daaaag verlichting
Myst1k4l is gekOp dinsdag 18 juni 2002 22:26 schreef Deimus het volgende:
er staat het volgende op : "100134M" zegt dat wat?

das de 100 Ohm potmeter als het goed is... klopt dat?

Jeremy Clarkson
Verwijderd
StimmtOp dinsdag 18 juni 2002 22:52 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
Myst1k4l is gek, ken dat nummer gewoon uit mn hoofd
das de 100 Ohm potmeter als het goed is... klopt dat?
Kijk maar eens in dit topic, staan een aantal site's met programmatuur voor je LCD, incl. screenshots.Op woensdag 19 juni 2002 09:47 schreef 4POX het volgende:
(eeeuh, wat kan ik nu eigenlijks allemaal met dat schermpje)
[topic=506875]
Zie pag.1 van dit topicOp woensdag 19 juni 2002 12:05 schreef The_Greater het volgende:
Post ff een schema.. Met de juiste waarden....
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13571522#13571522
Dit topic is gesloten.