Ik heb toch maar besloten de markt nog een paar weekjes de tijd te geven om de prijzen wat te drukken.
Ik had voor mezelf eerst een max van 200 euro ingesteld, dat opgeschroefd naar 250, toen naar 267 voor de prolink, toen bijna naar een dikke 330 voor een ti-4400 maar het wordt me allemaal ff te gek.
Is bijna al 200 gulden meer als dat ik in eerste instantie dacht!

Ik wacht wel ff af of over een weekje of 2 de Leadtek's leverbaar zijn, die doet tenminste ook 100hz bij 1600x1200 zodat er ook wat speling overblijft voor de echt hoge resoluties.
en als ze er dan NOG niet zijn... tsjaa dan wordt het absoluut een leadtek 4400
*grrrr* waarom is nederland nou weer zo DUUUR en langzaam in vergelijking met Duitsland en Amerika?
[update]
Ik open t.net en het eerst waar mijn oog op valt is dit:
die wijst naar geruchten over nVidia NV30 en zijn opvolger NV35. De NV30, die in het derde of vierde kwartaal op de markt moet komen, zou een 400MHz 0,13 micron chip met acht pipelines zijn. Er wordt gesproken over een 512 bit architectuur en ongeveer 16GB/s aan bandbreedte vanuit het geheugen. Het lijkt erop dat nVidia daarvoor geen 256 bit brede bus wil gebruiken, omdat men praat over snelheden van 800MT/s tot 1GT/s, via DDR of zelfs QDR.
SJEMIG kan de ontwikkeling nog ff sneller gaan, geef je nu meer als
700!! uit voor een ti-4400 die specs heeft van:
128MB high-speed DDR RAM memory
AGP 4X with Fast Writes
AGP 4X / 2X and AGP Texturing support
32-bit color with 32-bit Z/stencil buffer
nVIDIA Unified Driver Architecture (UDA)
Up to 8.8 GB/sec. memory bandwidth
125 million triangles/sec. setup engine
4.4 billion AA sample/sec. fill rate
1.12 trillion operations/sec.
dit is echt insane!
Ik sta weer met beide benen op de grond, fuck it!
Ik kijk nog wel even naar het brakke beeld van mijn gf1 voorlopig totdat die ti's betaalbaar zijn.
en ik hoorde dat matrox alweer nog vettere kaarten aan het bouwen was, het moet allemaal wel leuk blijven hoor ik ga niet dikke dikke flappen alsin 700+ gulden betalen voor iets wat deze herfst alweer vernederd wordt!
mijn max staat op 500 pieken. uit dan nog maar ff wachten GEKKENHUIS!