Yo, welke kaart heb jij er nu inzitten Silentsnow?Op zaterdag 11 mei 2002 22:33 schreef silentsnow het volgende:
http://www.pricewatch.com/1/37/4739-1.htm
* IN STOCK * - $ 169
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
http://www.tweakers.net/pricewatch/29473
Maargoed ik heb nog 'n maandje, moet toch op geld wachten
Ik wil nu gewoon een GF4 Ti 4200 64Mb (mag ook wel 128mb zijn als 't maar goedkoop is..) + TV-Out en dan klaar voor 250€.. (incl. verzendkosten)
Silentsnow heeft een Ti4600..Op zaterdag 11 mei 2002 23:06 schreef Smarron het volgende:
[..]
Yo, welke kaart heb jij er nu inzitten Silentsnow?
Ik ga binnenkort voor de Leadtek Ti4400 of de 4200.. IK wil liever wel een 128 mb versie, maar die is dan gelijk weer 100 euro duurder
Tja, dan maar een Ti4400
Verwijderd
Doe datOp zaterdag 11 mei 2002 23:46 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
[..]
Silentsnow heeft een Ti4600..
Ik ga binnenkort voor de Leadtek Ti4400 of de 4200.. IK wil liever wel een 128 mb versie, maar die is dan gelijk weer 100 euro duurder
Tja, dan maar een Ti4400
Turn it off and on again.
lol Xtuv waggelt er ook ff langsOp zaterdag 11 mei 2002 23:38 schreef Xtuv het volgende:
Ik ga maar voor de leadtek denk ik...
Maargoed ik heb nog 'n maandje, moet toch op geld wachtenen dan zien we wel of er nog andere mogelijkheden zijn
Ik wil nu gewoon een GF4 Ti 4200 64Mb (mag ook wel 128mb zijn als 't maar goedkoop is..) + TV-Out en dan klaar voor 250€.. (incl. verzendkosten)
Ja die zit er zeker en als je de 128mb neemt zelfs nog een tv-in ook en dat allemaal voor de geweldige prijs van €350,-Op zondag 12 mei 2002 00:15 schreef T-1o0o het volgende:
zeg eh zit er op die ti4200 van gainward een tv-out?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
http://ixbt.com/video2/matrox-parhelia512.shtml
kijk ergens bijna onderaan de page ..... daar is je 16 F(S)AA
geen 4 x 4
Verwijderd
4X4 is niet hetzelfde als 16X FSAA , maar we gaan daar niet WEER over beginnen ...Op zondag 12 mei 2002 00:30 schreef DumphuiZ het volgende:
4x4 = 16x , maar ik vat je punt niet helemaal. leg eens uit
[Idiote onwaarschijnlijke antwoorden]
"Idioot: Omdat 16 minder ruimte inneemt dan 4 x 4"
"Idioot: Eeeeeeeeh .. je schrijft het anders?"
[/Idiote onwaarschijnlijke antwoorden]
Omdat de perhelia echt 16x FSAA ondersteunt in de trant van de 4x AA van de huidige geforces dus 4x zo goed als de huidige 4x AAOp zondag 12 mei 2002 00:37 schreef Tha_TE het volgende:
waarom staat er dan 16 ipv 4 x 4......
[Idiote onwaarschijnlijke antwoorden]
"Idioot: omdat 16 minder ruimte inneemt dan 4 x 4"
[/Idiote onwaarschijnlijke antwoorden]
Vorig jaar ben ik nog afgezet met een GF2 Ultra voor fl. 1100,- !!
Dan is die € 350,- toch helemaal niet veel?
Op zondag 12 mei 2002 00:10 schreef Tha_TE het volgende:
[..]
lol Xtuv waggelt er ook ff langs
Ik kom hier wel vaker hoor
Verwijderd
MaarOp zondag 12 mei 2002 00:36 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
4X4 is niet hetzelfde als 16X FSAA , maar we gaan daar niet WEER over beginnen ...
4x4 -> 4x zo hoge resolutie en 4 samples...
Please mag ik je afzetten met een verrotte GF2 MX400 sinds je toch al makkelijk 1100 guldens weggeefd >=)Op zondag 12 mei 2002 00:42 schreef Smarron het volgende:
Eigenlijk lopen we ook te zeuren over die prijzen he!
Vorig jaar ben ik nog afgezet met een GF2 Ultra voor fl. 1100,- !!![]()
Dan is die € 350,- toch helemaal niet veel?
ik kan wel wat centjes gebruiken
_________
kijk leuk coolertje
http://www.thermaltake.com/products/chipset/g4.htm
Gij zijt een dwaaschOp zondag 12 mei 2002 00:43 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Maar, maar
, de performance van 1x2 en 2x/ 2x2 en 4x is 100% gelijk. Probeer dat dan eens te bevatten...
Tja, geld is nu dus op door dat stomme kaartje. Ik wacht nog een paar maanden met mijn upgrade (wel een 4200).Op zondag 12 mei 2002 00:44 schreef Tha_TE het volgende:
Please mag ik je afzetten met een verrotte GF2 MX400 sinds je toch al makkelijk 1100 guldens weggeefd >=)
ik kan wel wat centjes gebruiken
Ik heb eigenlijk niks nodig, maar upgraden is zo leuk altijd!
Verwijderd
WarumOp zondag 12 mei 2002 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gij zijt een dwaasch
dat moet je nog eens proberen met een betere kaart misschien zie je dan wel wat meer verschilOp zondag 12 mei 2002 00:43 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Maar, maar
, de performance van 1x2 en 2x/ 2x2 en 4x is 100% gelijk. Probeer dat dan eens te bevatten...
4x4 -> 4x zo hoge resolutie en 4 samples...
maar ik heb een Ati Rage xpert 128
kutding......
mijn comp is bezeten ik ben nu 3 dingen achtergekomen .....
of de AGP port = verrot of mijn HD = verrot OF mijn moederbord is verrot.....
iets in mijn comp gaat van 30°C binnen 1 sec naar 57 °C en dan weer terug ...... iets genaamd Temp3 .....
alleen ik weet niet voor wat dat is ... volgens SiSoft Sandra is het van de Powersupply maar SiSoft Sandra zegt ook dat mijn casetemp mijn CPU is dus dat klopt ook weer niet...... dus ik snap er geen bal van
Verwijderd
De eerste prijs indicatie voor het 'instapmodel' zou 250$ zijn.
Verwijderd
Kwa fps is zijn de varianten dus precies gelijk en ik heb het ook getest met een geforce 2 ultra-> zelfde idee...Op zondag 12 mei 2002 00:49 schreef Tha_TE het volgende:
[..]
dat moet je nog eens proberen met een betere kaartmisschien zie je dan wel wat meer verschil
ja zeker wanneer je weet dat je geen tjieters aankan die mij gaat laggen met supersnel schieten (teveel frames) kan kaartje niet aan krijg ik maar 17 FPS schiet ik de kogels veel slomer af dan de tjieterOp zondag 12 mei 2002 00:48 schreef Smarron het volgende:
[..]
Tja, geld is nu dus op door dat stomme kaartje. Ik wacht nog een paar maanden met mijn upgrade (wel een 4200).
Ik heb eigenlijk niks nodig, maar upgraden is zo leuk altijd!
Te zien aan je sig ben je inderdaad nodig toe aan een upgrade! Wanneer is de Leadtek er?!Op zondag 12 mei 2002 00:51 schreef Tha_TE het volgende:
ja zeker wanneer je weet dat je geen tjieters aankan die mij gaat laggen met supersnel schieten (teveel frames) kan kaartje niet aan krijg ik maar 17 FPS schiet ik de kogels veel slomer af dan de tjieter
ik had ook wel een gf2 mx400 die is afgefikt door een eurocent .... achter op de chip leggen en whop..... sluit je systeem af en gaat piepen ... bye kaartje........Op zondag 12 mei 2002 00:54 schreef Smarron het volgende:
[..]
Te zien aan je sig ben je inderdaad nodig toe aan een upgrade! Wanneer is de Leadtek er?!
en aangezien het op 1 april gebeurde dacht iedereen dat het een grap was
Of een videokaartOp zondag 12 mei 2002 00:54 schreef Tha_TE het volgende:
met die 1100 guldens kon je wel een hele mooie halve PC van kopen
Tja, dit was ook een stomme uitgave. Ben tot op heden tevreden met die kaart, maar ik had ook 2 weken op vakantie gekund.
En dan te bedenken dat een maandje later de GF3 in de winkels lag voor minder dan fl. 1000,- Toen baalde ik nog meer. Daarom zal ik ook geen Ti4600 kopen. Dan maar iets minder.
Wat deed die cent daar danOp zondag 12 mei 2002 00:55 schreef Tha_TE het volgende:
ik had ook wel een gf2 mx400 die is afgefikt door een eurocent .... achter op de chip leggen en whop..... sluit je systeem af en gaat piepen ... bye kaartje........
Waarom leg je dan een Eurocent op je chipOp zondag 12 mei 2002 00:55 schreef Tha_TE het volgende:
[..]
ik had ook wel een gf2 mx400 die is afgefikt door een eurocent .... achter op de chip leggen en whop..... sluit je systeem af en gaat piepen ... bye kaartje........
/edit: 't is laat....
Verwijderd
Tja, zolang er geen lucht langs loopt, koelt zo'n koperen muntje niet zo goedOp zondag 12 mei 2002 00:59 schreef Tha_TE het volgende:
[..]
het was middernacht om 1200......
had erg slecht geslapen die week... was niet echt *wakker*
heb ik maar wat centjes op de gf2 mx gelegd zonder na te denken ....
Snap ik ja, maar ik wacht een paar maanden, omdat ik denk dat de 4200 misschien wat lager in prijs ligt. En ik heb dan pas geld, want mijn Minolta Dimage S404Op zondag 12 mei 2002 00:57 schreef Tha_TE het volgende:
dan komt dat ding nog van matrox..... 256 DDR RAM...... ik hou me wel aan een gfje...... geen zin meer in wachten want je kan namelijk tot in de eeuwigheid wachten sinds er toch altijd iets nieuws uit komt
En de kaarten zullen dan lekker op voorraad zijn, omdat alle GoT-ers hem toch al hebben. Dat scheelt wel een paar dagen levertijd! Maar dat terzijde.
Nu slapen. Doen jullie dat nog wel eigenlijk?
Wat een zielig klein dingetje zeg, begin medelijden te krijgenOp zondag 12 mei 2002 00:44 schreef Tha_TE het volgende:
kijk leuk coolertje
http://www.thermaltake.com/products/chipset/g4.htm
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Wat is dat slapen? Ik spreek je over een paar uur wel, als ik m'n huiswerk af hebOp zondag 12 mei 2002 01:02 schreef Smarron het volgende:
[..]
Snap ik ja, maar ik wacht een paar maanden, omdat ik denk dat de 4200 misschien wat lager in prijs ligt. En ik heb dan pas geld, want mijn Minolta Dimage S404gaat deze keer voor.
En de kaarten zullen dan lekker op voorraad zijn, omdat alle GoT-ers hem toch al hebben. Dat scheelt wel een paar dagen levertijd! Maar dat terzijde.
Nu slapen. Doen jullie dat nog wel eigenlijk?
Damn, huiswerk?? Op zaterdagavond??Op zondag 12 mei 2002 01:04 schreef McFlipp het volgende:
Wat is dat slapen? Ik spreek je over een paar uur wel, als ik m'n huiswerk af heb
Nee, morgen sporten. Eigenlijk heb je wel gelijk. Tot over een paar uur.
de vorige laat maar zeggen de gast die mijn PC inelkaar zette....die had onder mijn HD niet genoeg ruimte gegeven ......waardoor warmte ophoopte toen ik de FSB verhoogte van mijn PC......
nu ik er een CPU cooler onder heb en het wat meer ruimte heb gegeven voor airflow ....... blijft ie onder de °C ...... maar 1 ding snap ik toch niet ..... wat kan een HD nou doen zodat de 3d kaart niet boot ?........en het systeem gaat piepen..... *confused*
Verwijderd
Wat een kutkoelerOp zondag 12 mei 2002 01:03 schreef bobo1on1 het volgende:
[..]
Wat een zielig klein dingetje zeg, begin medelijden te krijgen
Kwil trouwens wel eens benchmarks zien, straks koel dat ding beter dan mijn Crorb, dan ga ik echt kotsen. (ik heb deze immers gekocht toen ie nog 22 euro kostte
Verwijderd
Handige Harry aan het werkOp zondag 12 mei 2002 01:12 schreef Tha_TE het volgende:
nou misschien toch wel eerst die kleine mini heatsink erafvijlen wat koelpasta wat secondenlijm..... plakband.... moet lukken
en nog een CPU cooler(voor een athlon 1 Ghz) onder mijn hd gelegd sinds ik mijn PC nu horizontaal op de grond heb gelegd ...
heb trouwens nog wat coolertjes liggen van mijn verrotte TNT2 M64 ... door BIOS gemold... ik ook niet meer weten hoe alweer een jaar geleden.....
maar de koeler doet het nog wel >=)
ik ga dat tnt2 coolertje maar ff op mijn mobo pleuren.... doet ie ook nog eens wat ......
nu nog vinden het is zo'n klein ding
maar wel 5400 RPM O_o voor een TNT2 LOL
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
misschien als ik ooit nog een bijbaantje ga krijgen.... doe ik weet iets nuttigs naast "zie boven" ^^
Verwijderd
Ik ook en ik heb over 1,5 week al CEOp zondag 12 mei 2002 01:26 schreef Tha_TE het volgende:
als ik nou de gereedschap had ja....... zou ik wel doen doe ik tenminste wat nuttigsbehalve niks doen en [b]weigeren huiswerk te maken[b]......
(en ja ik weet dat ik stom bezig ben
geen mini LOL ik had hem gekocht om mijn Dondervogel te koelen maar ik durvde hem er niet op te zetten was bang dat ik de core er mee af zou slopenOp zondag 12 mei 2002 01:25 schreef DumphuiZ het volgende:
Mini watercooling setje, cool
dus dat was mijn eerste WC miskoop
maar zoals iedereen kan zien word er nog iets nuttigs mee gedaan
Game PC
ja maar ik de lol is eraf als je weet wanneer je gaat leren veel makkelijker over gaat dan dat je geen flikker uitvoert en de leraren gaan zeiken dat je op hulples moet O_o alleen omdat ik niks doeOp zondag 12 mei 2002 01:28 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb over 1,5 week al CE![]()
(en ja ik weet dat ik stom bezig ben, nu begrijp ik hoe zwaar die drugsverslaafden het moeten hebben
)
ik ken iemand in mijn klas die verslaafd is aan 10en halen ...... en dan noemen ze mij ziek
hij krijgt erdoor wel veel aandacht van sommige leerlingen,de leraren, ouders positief en van veel andere leerlingen negatieve aandacht ..... naja 't is maar wat je wil het blijkt wel te werken om eens huiswerk te maken ..... heb een weekje uitgeprobeerd .. ben er mee gekapt sinds het te makkelijk werd ... moet misschien toch een boek openslaan ..... nu..... waar is mijn schooltas
Verwijderd
Mijn tip: Ga nooit naar het Gymnasium
hmm zelfs met VBO op cd hoorOp zondag 12 mei 2002 01:38 schreef DumphuiZ het volgende:
Zelfs als ik al keihard oefen+leer kost het me nog de grootste moeite ooit om mijn diploma te halen.
Mijn tip: Ga nooit naar het Gymnasium, je kan ook wel IT-nerd worden
met de Havo
...
Game PC
Te laatOp zondag 12 mei 2002 01:38 schreef DumphuiZ het volgende:
Mijn tip: Ga nooit naar het Gymnasium, je kan ook wel IT-nerd worden
met de Havo
...
als ik dit nou een paar jaar terug had gehoord was ik wel gewoon naar de VWO geweest blijkt veel makkelijker te zijn O_o
maar nu tijd voor slapen
morgen weer weigeren huiswerk te maken .....
en weigeren weigeren huiswerk te maken......
drukke dag dus
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
We zijn nu nog wakker...Op zondag 12 mei 2002 01:28 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb over 1,5 week al CE![]()
(en ja ik weet dat ik stom bezig ben, nu begrijp ik hoe zwaar die drugsverslaafden het moeten hebben
)
Gister maar 4 uurtjes geslapen, vandaag ook zoiets waarschijnlijk... als ik dit te vaak achter elkaar ga doen vergeet ik alles weer wat k net heb geleerd
Verwijderd
1. Wat gaat de ti4200 64 mb versie kosten?
2. Wanneer kan ik hem in de computerwinkel kopen?
Dit is wat je zoekt:Op zondag 12 mei 2002 10:44 schreef hansaat het volgende:
Ik wil even 2 dingen weten!!!
1) 179 dollar, de goedkoopste in NL is nu 229 euro, ik verwacht dat de goedkoopste 64MB binnen 2 weken 200 ofzo kostOp zondag 12 mei 2002 10:44 schreef hansaat het volgende:
Ik wil even 2 dingen weten!!!
2) nu
Verwijderd
Ik heb al paar daagjes niet meer forum bekeken en ik heb ook niet alles meer gelezen. Ik wil even zeggen dat ik op de zwarte markt in Beverwijk een Prolink Pixelview GF4 Ti4200 128MB heb gekocht voor 267 Euro. (staat ook in pricewatch tweakers) en er zit 4ns Samsung DDR geheugen op.
Ik heb 'm nog maar net draaien en overclocken heb ik nog niet gedaan. Komt nog wel
Wat beeldkwaliteit betreft.. PRIMA!! Hoge resolutie geen probleem..beeld is super scherp!!
Niet zeuren NU overclocken en ons de resultaten laten weten!!!!Op zondag 12 mei 2002 15:33 schreef drax het volgende:
Hoi.
Ik heb al paar daagjes niet meer forum bekeken en ik heb ook niet alles meer gelezen. Ik wil even zeggen dat ik op de zwarte markt in Beverwijk een Prolink Pixelview GF4 Ti4200 128MB heb gekocht voor 267 Euro. (staat ook in pricewatch tweakers) en er zit 4ns Samsung DDR geheugen op.
Ik heb 'm nog maar net draaien en overclocken heb ik nog niet gedaan. Komt nog wel
Wat beeldkwaliteit betreft.. PRIMA!! Hoge resolutie geen probleem..beeld is super scherp!!
Verwijderd
Dat komt omdat ze niet onder rembours zenden. Je moet vooruitbetalen en dan zijn de verzendkosten wel erg hoog: € 11Op zondag 12 mei 2002 14:04 schreef Tha_TE het volgende:
de rembours bij maxpc = weg
Als je 'm nu al wilt hebben moet je gewoon ff bestellen bij een webshop. Anders moet je gewoon erg goed zoekenOp zondag 12 mei 2002 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand nou al een winkel in Twente waar ie gewoon te koop is (liefst de 64 MB versie)
Verwijderd
"The time has come to fulfill your destiny, don't let us suffer no more..."Op zondag 12 mei 2002 15:33 schreef drax het volgende:
Tja, maar die webshop (MaxPC en Wintelco) kunnen hem pas in de loop van deze week (ws. donderdag of vrijdag dus) leveren, en bij MaxPC moet je vooruit betalen, en dat doe ik dus mooi niet.Op zondag 12 mei 2002 15:57 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Als je 'm nu al wilt hebben moet je gewoon ff bestellen bij een webshop. Anders moet je gewoon erg goed zoeken
Kent iemand een groothandel/winkel ofzo, die veel videokaarten verkopen dan? En dan bedoel ik geen Dixons of Dynabyte
Verwijderd
Yezzz drax overclocken die hapquote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 12 mei 2002 15:33 schreef drax het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
"The time has come to fulfill your destiny, don't let us suffer no more..."
Woon zelf in Castricum en heb eigenlijk volgende week een goeie hoop op een tripje naar de bazaar
so... TELL US!!!
"The time has come for you to buy a poking stick and poke him untill he starts overclocking and shows the benchmarks"Op zondag 12 mei 2002 15:58 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
"The time has come to fulfill your destiny, don't let us suffer no more..."
mja, bij een echte winkel vind ik vooruitbetalen niet zo'n risico, als 't binnen Nederland is. Die kan je gewoon rechtelijk aansprakelijk stellen als ze niets opsturen, dus dat doen ze echt wel.Op zondag 12 mei 2002 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, maar die webshop (MaxPC en Wintelco) kunnen hem pas in de loop van deze week (ws. donderdag of vrijdag dus) leveren, en bij MaxPC moet je vooruit betalen, en dat doe ik dus mooi niet.
Kent iemand een groothandel/winkel ofzo, die veel videokaarten verkopen dan? En dan bedoel ik geen Dixons of Dynabyte
Je kan natuurlijk ook gewoon een weekje wachten
Verwijderd
I'll simple use 'the butchers cleaver'Op zondag 12 mei 2002 16:14 schreef Tha_TE het volgende:
[..]
"The time has come for you to buy a poking stick and poke him untill he starts overclocking and shows the benchmarks"
En als ik een weekje wacht, zijn die kaarten wel te krijgen bij de meeste winkels (geen webshops)?Op zondag 12 mei 2002 16:17 schreef Masterdam het volgende:
[..]
mja, bij een echte winkel vind ik vooruitbetalen niet zo'n risico, als 't binnen Nederland is. Die kan je gewoon rechtelijk aansprakelijk stellen als ze niets opsturen, dus dat doen ze echt wel.
Of misschien in Duitsland? Ben gisteren al naar de Mediamarkt in Nordhorn geweest, maar die hadden niet zoveel keus qua videokaarten, en dus hadden ze de Ti 4200 ook nog niet. Misschien kent iemand een andere grote PC boer in Duitsland net over de grens? Misschien ergens bij Gronau ofzo?
Verwijderd
Oke, maar bij MaxPC betaal je bij vooruitbetaling 11 euro aan verzendkosten en bij vooruitbetaling bij Wintelco maar 5. Dat vind ik nog al een verschil.Op zondag 12 mei 2002 16:17 schreef Masterdam het volgende:
[..]
mja, bij een echte winkel vind ik vooruitbetalen niet zo'n risico, als 't binnen Nederland is. Die kan je gewoon rechtelijk aansprakelijk stellen als ze niets opsturen, dus dat doen ze echt wel.
maar waarom duurt het zo lang ?
zijn de winkels te arm om ze te kopen omdat ze net de gf4ti4400 en de gf4ti4600 hebben ? en nog een beetje winst willen maken ?
Mja, daarom raad k aan om een weekje of 2 te wachten, totdat ie echt overal goed verkrijgaar is, dan zijn de prijzen waarschijnlijk ook meteen 10% gedaald.Op zondag 12 mei 2002 16:23 schreef PetePawlusmah het volgende:
[..]
Oke, maar bij MaxPC betaal je bij vooruitbetaling 11 euro aan verzendkosten en bij vooruitbetaling bij Wintelco maar 5. Dat vind ik nog al een verschil.
Verwijderd
Volgens mijn contacten liggen ze nog niet eens bij de groothandelaren en distributeurs. Dit lijkt me dus niet de reden. Ze zijn gewoon nog niet in Nederland (ze itten waarschijnlijk nog in een container op een schip met flink veel tegenwind).Op zondag 12 mei 2002 16:24 schreef Tha_TE het volgende:
het is toch raar sinds de gf4ti4200 eigenlijk bedoelt was om met de 4400 en de 4600 te shippen maar gedelayed werd ...... maar dan hebben ze toch alles klaarstaan ?
maar waarom duurt het zo lang ?
zijn de winkels te arm om ze te kopen omdat ze net de gf4ti4400 en de gf4ti4600 hebben ? en nog een beetje winst willen maken ?
Als 't schip maar niet zinkt, dan gaan de prijzen weer omhoog...Op zondag 12 mei 2002 16:33 schreef PetePawlusmah het volgende:
[..]
Volgens mijn contacten liggen ze nog niet eens bij de groothandelaren en distributeurs. Dit lijkt me dus niet de reden. Ze zijn gewoon nog niet in Nederland (ze itten waarschijnlijk nog in een container op een schip met flink veel tegenwind).
Verwijderd
Misschien moet je even een smiley toevoegenOp zondag 12 mei 2002 16:35 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Als 't schip maar niet zinkt, dan gaan de prijzen weer omhoog...
Hoe kan het dan dat drax al wel een Ti 4200 heeft? Van de b00t gevallen zekerOp zondag 12 mei 2002 16:33 schreef PetePawlusmah het volgende:
[..]
Volgens mijn contacten liggen ze nog niet eens bij de groothandelaren en distributeurs. Dit lijkt me dus niet de reden. Ze zijn gewoon nog niet in Nederland (ze itten waarschijnlijk nog in een container op een schip met flink veel tegenwind).
Verwijderd
Dat zei ie zelf jaOp zondag 12 mei 2002 16:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat drax al wel een Ti 4200 heeft? Van de b00t gevallen zeker![]()
Dus de zwarte markt in Beverwijk zit op een boot ? ^^Op zondag 12 mei 2002 16:40 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Dat zei ie zelf ja
Verwijderd
Op zondag 12 mei 2002 16:48 schreef Tha_TE het volgende:
[..]
Dus de zwarte markt in Beverwijk zit op een boot ? ^^
Boot??Op zondag 12 mei 2002 16:48 schreef Tha_TE het volgende:
[..]
Dus de zwarte markt in Beverwijk zit op een boot ? ^^
Nee man. Gewoon op land. Tussen de politie-hut en tapijtmarkt in.
Verwijderd
Ze zeiden er overigens (met veel trots) bij dat hun de eerste handelaar in nederland zijn met die kaart.
Ga iig niet vooruitbetalen, want ik hoor van vrienden dat dat bij de Postbank best wel sloom gaat en ik heb daar mijn Easy Blue rekening...
...
En het antwoord kwam al vrij snel:Beste lezer, ik heb 2 vragen over de bovengenoemde videokaart:
1. Ik las op jullie website dat deze kaart in de loop van volgende week beschikbaar is, en dat hij 238,- gaat kosten (excl. verzendkosten). Jullie vermelden op de website dat het nog niet zeker is wanneer hij binnenkomt, maar ik wil uit alle nieuwsgierigheid toch even vragen of u verwacht dat hij begin aankomende week, of eind aankomende week is.
2. Als de kaart binnen is, en ik zou hem bestellen, wat is dan de levertijd? Zou het ook mogelijk zijn om de kaart bij jullie in Harderwijk dan op te komen halen?
Ik hoop dat u zo volledig mogelijk antwoord kunt geven.
Met vriendelijke groet,
Naam.
Mooi dusHallo,
Hier de antwoorden:
1. We verwachten deze tegen het einde van de week, maar dat is uiteraard niet 100% zeker. Onze leverancier (officieel Leadtek-distributeur) heeft deze al in zijn prijslijst opgenomen en doet dit alleen als de kaart binnen 1 week bij hun binnen verwacht wordt (meestal is dat ook zo). Mocht de prijs ondertussen toch lager worden om de een of andere reden, dan wordt deze aangepast. Degenen die deze reeds besteld hebben bij ons krijgen deze dan natuurlijk ook voor die prijs. Mocht het onverhoopt tot duurder worden, dan blijft de prijs van €238 gelden. Iedereen die de kaart besteld heeft wordt op de hoogte gehouden en krijgt via e-mail te horen wanneer de kaarten bij de distributeur binnen zijn, bij ons binnen zijn en verstuurd worden.
2. als de kaart bij ons binnen is, is deze direct leverbaar en kan op afspraak en tegen PIN-betaling afgehaald worden (of meteen worden opgestuurd onder rembours €10, of na vooruitbetaling op onze giro €5)
gr,
Naam
Wintelco Computers
Verwijderd
......... *zucht*............
maar wat is de gf 4200 ti met 128 mb nu sneller dan de 64 mb variant ?? en hoeveel scheelt het in prijs ?
edit// bymyside vertelde me, de gf ti 4200 draait op 500 mhz, de 4400 op 444 mhz, dussss de 4200 is sneller. dit zeggen echter niet de benchs op tomshardware
Verwijderd
2) prijs: de 64mb is goedkoper dan de 128mb. (voor de actuele prijzen moet je maar ff in de pricewatch kijken: www.tweakers.net/pricewatch.dsp
De 128MB versie is helemaal niet sneller, het RAM is juist 66MHz(DDR) langzamer geklokt dan bij de 64MB. Het is echter wel zo, dat de 128 MB door zijn grotere geheugen toch best de 64MB eruit kan trekken. Bijvoorbeeld met FSAA op 4x, of gewoon games die veel grafisch geheugen vereisen. Dan kan de 128MB best sneller zijn dan de 64MB.Op zondag 12 mei 2002 17:24 schreef hoorn003 het volgende:
sorry, ik weet niet of het al te sprake is gekomen. Maar om die 46 pagina's nou door te bladeren
......... *zucht*............
maar wat is de gf 4200 ti met 128 mb nu sneller dan de 64 mb variant ?? en hoeveel scheelt het in prijs ?
...
Verwijderd
WRONGOp zondag 12 mei 2002 17:24 schreef hoorn003 het volgende:
edit// bymyside vertelde me, de gf ti 4200 draait op 500 mhz, de 4400 op 444duz, dussss de 4200 is sneller. dit zeggen echter niet de benchs op tomshardware
Verwijderd
Tja, met FSAA op 4x om b.v. op 1024x768x32 te gamen, maakt het geen fuckie uit of je nou 64mb of 128mb hebt. Hoe kom je eigenlijk bij die gedachteOp zondag 12 mei 2002 17:29 schreef PhatFish het volgende:
[..]
De 128MB versie is helemaal niet sneller, het RAM is juist 66MHz(DDR) langzamer geklokt dan bij de 64MB. Het is echter wel zo, dat de 128 MB door zijn grotere geheugen toch best de 64MB eruit kan trekken. Bijvoorbeeld met FSAA op 4x, of gewoon games die veel grafisch geheugen vereisen. Dan kan de 128MB best sneller zijn dan de 64MB.
De Ti4400 heeft juist het RAM op 550MHz DDR geklokt, hij is hierdoor sneller dan een Ti4200 op 500MHz DDR...of ben je gewoon ffe in de warOp zondag 12 mei 2002 17:24 schreef hoorn003 het volgende:
edit// bymyside vertelde me, de gf ti 4200 draait op 500 mhz, de 4400 op 444 mhz, dussss de 4200 is sneller. dit zeggen echter niet de benchs op tomshardware
Edit: Damn, te laat.
...
Dit topic is gesloten.
![]()