Toon posts:

Het grote Geforce4 Ti4200 topic (vervolg)

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste
Acties:
  • 3.289 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:31 schreef STi het volgende:
Ik kan via een locale pc-boer hier in Dordrecht een XFX geforce 4Ti 4200 krijgen voor 233E. Ik kan echter helemaal nix vinden over dit merk. Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Hier is (een deel van) het mailtje dat ze stuurden:

Het merk van de kaart: XFX (vergelijkbaar met Club3d, Daytona, Pine,
Powercolor en nog vele ander merken)
GeForce4 Ti4200 64mb DDR + TV en DVI Out Retail.

De prijs incl. btw zou komen op: 233.00 euro
Levertijd: 2 tot 3 werkdagen.
hmmm dat zal een lekkere worden...in Dordt zitten helemaal geen betere kenners met een shop! :(

Vobis (backaround)
EarthQuake (kromwood)
DCH (reeweg east)
Bico (pas nieuw op de citypolders?)
"Nu 399,-" - de winkel zonder naamsbekendheid (spui boulevard)

Ik zou het niet doen, behalve bij Bico, die ken ik nog niet en daar hebben ze van alles, die vind ik eigenlijk in het assortiment Ritel Telecom vallen ;)
Ben ik er nog een vergeten?

Jongens,

Heb nog even geduld, anders wordt je net zo gestresst als Dumphuiz :+ die zit nu met flinke duiten in zijn burolade B-)

Ik weet het ook niet meer (die Suma overtreft mijn stouste Gainward dromen...misschien dat mijn pa contacten heeft in korea e.o. eens vragen)

Verwijderd

Hier wat specs van die Pine. Het is 'gegrabbed' uit het PDF'je met produkt specificaties, dus het is wat vaagjes.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hooi/pine1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hooi/pine2.jpg

Verwijderd

Enthusiast best choice - Aeolus TI4200 AGP card

Taipei, Taiwan, May 13, 2002 -- AOpen has launched Aeolus TI4200 AGP card in middle of May and it is enthusiast best choice. AOpen is very proud of its new Aeolus series on AOpen VGA products. Firstly introduced Aeolus TI4200, which will be available soon on the market, uses nVIDIA powerful GPU Geforce 4 TI4200 to support full functions of AGP card. For Monitor, Aeolus TI4200 also supports DVI connector to connect LCD Monitor to perform best viewing quality to market. Aeolus TI4200 supports deluxe Video output to link TV for users to enjoy the great quality and provide VIDEO INPUT solution for users to easily make their own video for funny and interesting life.
Aeolus TI4200
Absolute: nVIEW Best Multi-Display Solutions

extreme: 500MHz Video Memory Clock

optimize: 128MB Large Video DDR Memory

luxury: Deluxe Video Capture built-in

ultimate: 250MHz Core - Geforce 4 TI4200 GPU

satisfied: Live-Update Wizard/WinProducer/WinDVD Software

<Power/Performance/Professional/Price >

With complete s/w bundled in Aeolus TI4200, WinDVD and WinProducer make you a video professor. Besides, Aeolus TI4200 can support Play/Edit/Record MPEG with DVD quality, for it comes with 250MHz nVIDIA Geforce 4 TI4200 via 500MHz -4ns fast DDR which had 128MB video capacity to launch applications of Graphic & Video. AOpen also provides direct service to home with Live-Update wizard to check updated driver for user. Therefore, only by clicking and by following instructions, all the checking and download via installation will be done automatically.

A complete VGA solution from AOpen named Aeolus.
dit is de ti 4200 van aopen met 128mb en!!! op 500mhz

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 06:36 schreef Smarron het volgende:
Postte ik een stuk of 100 berichten terug die info over die MSI, word ik half uitgescholden dat het niet in dit topic thuishoort ... Nu heeft iedereen het erover ..
Niks van aantrekken, ook alternatieven van de Ti4200 horen thuis in dit topic :)
En ik denk dat ik wacht totdat de kaarten gewoon in NL verkrijgbaar zijn (Die wij willen hebben dan, niet die no-name troep enzo)
Ik doe met je mee, ik kijk de kat zogezegd uit de boom. 'k Kan echt nog wel ff blijven klooien met mijn GF2MX, dan maar ff niet op 1600x1200 spelen :)
Op woensdag 15 mei 2002 09:13 schreef Hooi het volgende:
Hier wat specs van die Pine. Het is 'gegrabbed' uit het PDF'je met produkt specificaties, dus het is wat vaagjes.. ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
Euh, die 64MB versie van Pine is 444MHz :?
Op woensdag 15 mei 2002 09:29 schreef gpvelzen het volgende:

[..]

dit is de ti 4200 van aopen met 128mb en!!! op 500mhz
Kewl, maar is die al uit dan? :P Straks komt die ook pas halverwege juni :{

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

is prolink pixelview voor jullie een bekende naam of is het ook een B-merk zoals pine en xfx :?

ik had een mailtje gestuurd naar prolink met de vraag wat voor 2d filters ze gebruikten en uiteraard kreeg ik de standaar babble terug, voor de geinteresseerden:

deel van mijn mailtje:
First of all I want to apologize for my English, Im from the Netherlands so my grammar might not be to good ;).

I am seriously considering buying one of your products:
nVidia Geforce 4 Ti4200
(MVGA-NVG25GA 4200 VIO-TI4200-128A/ VTV-TI4200-64A)

But my issue is that I have recently bought a very big monitor ( a iiyama vision master pro 510, 22 monitor ) and I noticed that my geforce 1 card from asus provides very poor 2d quality. On my former monitor I never noticed it but at high resolutions 1600x1200 or more it becomes very blurry.
Now my question is if your geforce 4s 2d quality is comparably with those gainward and leadtek can provide?
Do you use the same 2d filters, or other ones?
antwoord 1:
If the products using the same chipset, basically everything would be the
same, except the quality of the products. As a matter of fact, we made some
oem products for the other people.

Peter Fan
Prolink Computer Inc.
beste Peter had hem ook nog geforward naar Taiwan en daarom nog een reactie.

antwoord 2:
Dear Sir
Have a nice day !
About your question ; Our Geforce4 card can provide the good 2D image quality !
If having any question , please contact us !
Thank you ~
Best regards,
logo
Prolink R&D Field Product testing engineer
Prolink Microsystems Corp.
6F ,No 349, Yang-Kuang St.,Nei-Hu, Taipei, Taiwan,R.O.C
Dit was waar ik een beetje op gerekend had, maar hoopte op wat meer info.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Ooooh! LOL! Ja meneer, onze auto kan hard rijden, onze cola is lekker en onze vrouwen zijn mooi :D

* wzzrd komt niet meer bij :)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Mail terug van Mb-it over de MSI GeForce4 Ti 4400 van €298,-:
die shipping cost out of germany are very expensive.

Haren is near by Emmen.
You can pick up the card here (but not o Saturday) or we can ship them by UPS. But in this case you must pay first. Afer receiving the money we will ship it.
But the UPS costs are very high. Nearly 25€.
Dusss, dat wordt hopelijk morgen of vrijdag ophalen, net effe een mail gestuurd van betalingsmogelijkheden, VISA, Creditcard, of PIN, dus daar is het wachten nu ff op.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Op woensdag 15 mei 2002 09:42 schreef IceFlame het volgende:
is prolink pixelview voor jullie een bekende naam of is het ook een B-merk zoals pine en xfx :?
Vraag Drax er maar naar. Hij heeft hem (Ti4200 128Mb) en is uitermate tevreden! Deze kaart is op de zwarte markt al te koop.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
antwoord 2:
[..]

Dit was waar ik een beetje op gerekend had, maar hoopte op wat meer info.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een leverancier z'n eigen handelswaar afkraakt. Je kunt dus wel vragen of ze goede 2D leveren, maar dan zegt toch iedere verkoper "Ja, natuurlijk!". |:(

• salgera
Ik heb net met YorCom gebeld en zij hebben (waarschijnlijk) a.s. vrijdag dat club-3d ti4200 64 MB kaartje voor € 204,50.

Lijkt mij een mooie prijs...

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 10:02 schreef salgera het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een leverancier z'n eigen handelswaar afkraakt. Je kunt dus wel vragen of ze goede 2D leveren, maar dan zegt toch iedere verkoper "Ja, natuurlijk!". |:(
Yep,
stuur maar eens een emailtje naar BMW, of hun motorblokken deugen.. :+

Bij Yorcomm weten ze inmiddels dat er per ongeluk 128 MB stond bij die Ti4200 kaart, op hun website. ;)

(Stond 128, is dus 64)
Geachte heer ******,

Mogen wij u vriendelijk bedanken voor de tip.

Mvg,

Yorcom.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: **** en ****** [mailto:*******]
Verzonden: woensdag 15 mei 2002 8:32
Aan: info@yorcom.nl
Onderwerp: Club 3D GF4Ti4200 is 64MB niet 128 denk ik

Goedenmorgen,
ik denk dat de Club 3D GF4Ti4200 die op uw site staat de 64 MB versie
is, zo aan de prijs te zien (204,5 Euro). Vermoedelijk is er per pngeluk
128 MB komen te staan in plaats van 64 MB.

:)

• Saekerhett
Woei! Morgen heeft m'n pa tijd en ga ik na schooltijd met hem naar Duitsland om die kaart op te halen! Open tot 18:00 uur, hij zou er eentje voor me bewaren, en ik ben dus morgen de gelukkige eigenaar van een Ti 4400!! *D *D *D

• Grrrrrene
  • Niet online
Het huidige prijspeil:

Club 3D Geforce 4Ti 4200 64 Mb DDR/TV/DVI € 205,-
Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650 TV-DVI € 229,-
Leadtek Geforce4 Ti4200 64MB € 237,- <font style='font size=9'>Deze staat er nu 2 keer in, ook hier</font>
Prolink Pixel View GF4 Ti4200 64 MB € 241,-
Prolink Pixel View GF4 Ti4200 128 MB € 267,-
VisionTekXtasy GeForce4 Ti4200 128MB DDR TV-Out DVI € 285,-
Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650XP Golden sample € 319,-<hr>MSI Geforce 4 Ti4400 128/DV/TV € 298,- <font style='font size=9'>Deze staat er nu 2 keer in, ook hier</font>
Sparkle GF4Ti4400 128 Mb DVI/TVout 7200T4 € 309,-
Creative 3D Blaster Ti4400 € 310,-
PNY Verto 128MB GeForce4 Ti4400 € 329,-
Leadtek Geforce4 Ti4400 Winfast 250 TD, 128MB, TV-Out, DVI € 333,-
Club3D GF4 Ti4400 128DDR DVI/TV-out € 339,-
MSI GF4 TI4400 128MB € 345,-
Abit Siluro GeForce4 Ti4400 128MB TV-Out € 349,-
Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR € 359,- <font style='font size=9'>Deze staat er nu 2 keer in, ook hier</font>
Chaintech GF 4 Ti4400-SE 128 Mb DDR/TV € 369,-
Point of View 128 DDR GeForce4 Ti4400 € 375,-
Visiontek Xtasy GF4 Ti4400 € 381,-
Creative Labs 3D Blaster 4 Ti4400 € 391,-
Gainward GeForce4 Ti4400 Ultra/700XP Golden Sample € 431,-<hr>Maar zoals jullie ook weten kan er een hoop veranderen in een dag, deze prijzen kloppen dus alleen nu, 10:20

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Die club 3D lijkt me wel wat :9~
Nou nog ff wachten tot er plaatjes en specifiece specs beschikbaar zijn :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Grrrrrene
  • Niet online
Als ik dit zo zie, snap ik niet dat mensen die Gainward Golden Sample dingen pakken, de kans dat je die veel hoger klokt (stabiel) dan een Ti4400 is toch redelijk klein en 319 euro voor een Ti4200 vind ik toch best wel duur, voor 21 euro minder heb je al een goed-OCbare MSI Ti4400 :)

Verwijderd

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een leverancier z'n eigen handelswaar afkraakt. Je kunt dus wel vragen of ze goede 2D leveren, maar dan zegt toch iedere verkoper "Ja, natuurlijk!".
ofcourse, daarom zei ik al dat het het antwoord was wat ik al verwachtte, ik hoopte alleen dat ze meer info hadden over welke 2d filters ze gebruikte of iets, zodat ik het zou kunnen vergelijken met andere a/b merken.

• salgera
Op woensdag 15 mei 2002 10:33 schreef IceFlame het volgende:

[..]

ofcourse, daarom zei ik al dat het het antwoord was wat ik al verwachtte, ik hoopte alleen dat ze meer info hadden over welke 2d filters ze gebruikte of iets, zodat ik het zou kunnen vergelijken met andere a/b merken.
;) Hihihi, ik las pas even later wat je precies gevraagd had... :z

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 10:30 schreef Grrrrrene het volgende:
Als ik dit zo zie, snap ik niet dat mensen die Gainward Golden Sample dingen pakken, de kans dat je die veel hoger klokt (stabiel) dan een Ti4400 is toch redelijk klein en 319 euro voor een Ti4200 vind ik toch best wel duur, voor 21 euro minder heb je al een goed-OCbare MSI Ti4400 :)
Tsjah,
daar begrijp ik ook weinig van. En ik heb hier een klein weekje zo'n overgeklokte GF3Ti500 (Is eigenlijk een Ti200 dus..) 128 MB Jumbo golden Sample gehad. Vrij slecht beeld, texture problemen op de overgeklokte stand, geen spatje verder te krijgen dan de 'fabrieksmatige' standaard overklok.
(En geen video in, het was een TV versie maar had een XP moeten zijn...)
Ik hoef geen Gaiward/Cardexpert meer, dank U..

Trouwens wel leuk om te zien, Alternate Nederland is vaak goedkoper met het zelfde artikel dan hun Duirse filiaal. Beeeetje maf, maar wel leuk .. ;)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 23:39 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Kan je mijnes meenemen :+??

Ik zag net dat die MSI kaart VIVO had, woei, dat had ik niet verwacht :P...
Ik wil niet de n00b uithangen, maar WTF is VIVO?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 10:50 schreef Vinsane het volgende:

[..]

Ik wil niet de n00b uithangen, maar WTF is VIVO?
n00b !!,
dat is video in, en video uit.... ;)

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Video In Video Out --> VIVO

Negeren is vooruitzien

• Saekerhett
Ehhh, ik neeem toch aan dat die MSI Ti 4400 in een A7V past???

• [NUT]
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Op Dinsdag 14 mei 2002 21:53 schreef Marc van Wintelco het volgende per Email:
Aan iedereen die bij ons een Leadtek Ti4200 per pre-order heeft besteld.

De leverancier heeft plotseling laten weten dat de datum dat ze deze binnen krijgen verschoven hebben van "in de loop van de week" naar "onbekend".

Wij balen daar natuurlijk flink van (net als jullie waarschijnlijk) en hebben daarom besloten speciaal voor jullie de prijs te verlagen naar €219,- (eenmalig, alleen en uitsluitend voor degenen die deze kaart dus al
besteld hebben).

Dit als enige compensatie en excuus voor het ongemak van het wachten. Dit geldt natuurlijk voor degenen die enige geduld kunnen opbrengen, het is natuurlijk ook mogelijk de bestelling te annuleren.

Zodra ik meer weet stuur ik uiteraard weer een e-mailbericht!

Met vriendelijke groeten,

Marc
Wintelco Computers

* [NUT] de marktprijs ondertussen lager worden, dan wordt de prijs uiteraard ook lager! Wordt deze toch hoger, dan blijft deze €219!
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Top zaak dat ze het op deze manier proberen op te lossen natuurlijk... maar blij ben ik iig niet ;(

|:( leveranciers |:(

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op woensdag 15 mei 2002 11:08 schreef [NUT] het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Top zaak dat ze het op deze manier proberen op te lossen natuurlijk... maar blij ben ik iig niet ;(

|:( leveranciers |:(
maar wel goed dat ze korting geven..
Overal zijn er leveringsproblemen..
Overal is er vertraging..

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 17:17
Damn das matig als je hem daar besteld had, maar wel mooi dat ze de prijs wat verlagen (weet niet hoeveel het eerst was...) Ik wacht sowieso nog wel een paar weken. Hopelijk zijn dan alle merken er en zijn ze gewoon overal te koop. Als er meer van die dingen beschikbaar zijn zal de prijs ook nog wel dalen... hoop ik.

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 15 mei 2002 11:10 schreef DeX het volgende:

[..]

maar wel goed dat ze korting geven..
Overal zijn er leveringsproblemen..
Overal is er vertraging..
Niet voor de club 3D ti4200 64MB >:) :9 :9~ (te bestellen bij Yorcom :) )

• [NUT]
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Op woensdag 15 mei 2002 11:13 schreef DocB het volgende:
Damn das matig als je hem daar besteld had, maar wel mooi dat ze de prijs wat verlagen (weet niet hoeveel het eerst was...) Ik wacht sowieso nog wel een paar weken. Hopelijk zijn dan alle merken er en zijn ze gewoon overal te koop. Als er meer van die dingen beschikbaar zijn zal de prijs ook nog wel dalen... hoop ik.
Op pagina 8 (50ppp):
Op dinsdag 14 mei 2002 00:09 schreef [NUT] het volgende:
* [NUT] ]heeft vandaag een 64Mb Leadtek GF4 Ti4200 in pre-order gezet :9~

€ 238 + €10 verzendkosten www.wintelco.nl
FYI

• delorean7
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Als Nederlandse shops ff slim nadenken kunnen ze beter nu bijvoorbeeld die MSI ti 4400 net iets hoger aanbieden dan de 298 in Duitsland.
Ivm risico en verzendkosten vanuit Duitsland krijgen ze een hoop klantjes deze week denk ik ;)

• Saekerhett
Volgens mij hebben jullie eroverheen gelezen, dan nogmaals mijn vraag: past een MSI Ti 4400 in een Asus A7V (lijkt me wel, magoed, moet het zeker weten).

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Club3d, ik weet niet of bedrijven hem al op voorraad hebben. Op het moment bij een grote groothandel NIET op voorraad. Ik denk ook nog niet geweest. Waarschijnlijk kunnen ze er dus een van de komende dagen aan komen..

Verwijderd

Saekerhett volgens mij gaat dat gewoon passen hoor, wat voor kast heb je? als je een mini/micro tower hebt mocht het nog wel eens krap worden met hdd en kabels enzo anders past het wel hoor!

shit ik ben jalours!! waarom woon ik nou weer aan de andere kant van nederland!! *GRRRR*
gaat die ti-4400 zo aan mijn neus voorbij :'(

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 11:34 schreef IceFlame het volgende:
Saekerhett volgens mij gaat dat gewoon passen hoor, wat voor kast heb je? als je een mini/micro tower hebt mocht het nog wel eens krap worden met hdd en kabels enzo anders past het wel hoor!

shit ik ben jalours!! waarom woon ik nou weer aan de andere kant van nederland!! *GRRRR*
gaat die ti-4400 zo aan mijn neus voorbij :'(
Nou, ik heb een midi kast, kabels etc kunnen makkelijk even opzij geschoven worden, dus ik denk dat het qua ruimte geen probleem geeft, maar hij past ook fysiek neem ik aan? Ik bedoel, straks is het ineens een ander type AGP-slot (weet ik veel :P) en past ie niet...

Verwijderd

AGP is AGP. Het is inderdaad meer het feit dat je in de knoei kan komen met kabels /hd's enz..maar als ruimte geen probleem bij je is :)

Verwijderd

(weet ik veel )
haha dat gaat wel goed komen hoor, je volgt dit topic ook al zolang als ie bestaat!

• DocB
Ik heb zelf een Asus A7V266 en ik denk dat hij gewoon moet passen. Ik heb er zelf nou een GF2pro in (doe ik nog wel ff mee) en die ti4400 is in principe alleen maar een stuk langer. Bij mij zou mn IDE kabel in de weg _kunnen_ gaan zitten, maar in principe past hij gewoon.

Verwijderd

Als ie bij mij niet past, dan zaag ik wel een stuk uit mijn kast :Y)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 11:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nou, ik heb een midi kast, kabels etc kunnen makkelijk even opzij geschoven worden, dus ik denk dat het qua ruimte geen probleem geeft, maar hij past ook fysiek neem ik aan? Ik bedoel, straks is het ineens een ander type AGP-slot (weet ik veel :P) en past ie niet...
Daar zat ik dus ook mee, 'k heb zelf een DFI dual slot1 met BX chipset en die ondersteunt AGP2x (als het goed is). Op de DFI site staat daar alleen niks over :(

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 11:52 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook mee, 'k heb zelf een DFI dual slot1 met BX chipset en die ondersteunt AGP2x (als het goed is). Op de DFI site staat daar alleen niks over :(
Nou, die van mij ondersteunt AGP 4x, in principe is dat natuurlijk goed, maar ik neem aan dat die 4400 gewoon backwards compatible is toch?

• DocB
yup...

• delorean7
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Op woensdag 15 mei 2002 11:29 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij hebben jullie eroverheen gelezen, dan nogmaals mijn vraag: past een MSI Ti 4400 in een Asus A7V (lijkt me wel, magoed, moet het zeker weten).
Maar natuurlijk!!
Ik heb ook die Asus A7V, waarom twijfel je er in godensnaam aan!?

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 12:03 schreef delorean7 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!!
Ik heb ook die Asus A7V, waarom twijfel je er in godensnaam aan!?
Ik weet het zelf eigenlijk niet, te bang zeker dat ie toch niet past, etc etc... :P

Verwijderd

Nou, dat wachten op die "O, zo goedkope TI4200" ben ik maar lekker mee opgehouden.

Heb nu bij Digiworld BV die LeadTek TI4400 128 MB besteld. :P

Zal morgen wel binnen zijn.

Waarom bijna 300 euro of meer betalen voor een TI4200 128 MB als je voor hetzelfde geld een TI4400 hebt? :?

Precies, dat dacht is dus ook ;)

Verwijderd

(roh)violator
wat kost hij daar? heb je url van de site?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 12:13 schreef IceFlame het volgende:
wat kost hij daar? heb je url van de site?
333 Euro :)

http://www.digiworldbv.nl

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 23:57 schreef IceFlame het volgende:
Drax wat zijn de max resoluties van de prolink 128mb ?
Ik zag bij de innovision een tabelletje die niet erg opschoot, hoop dat die prolink beter is. Die innovision gaat bij 1600x1200 al op 75hz zitten (32bits kleuren) wat kan die prolink allemaal voor truukjes in het hoge resolutie vlak? 1600x1200 en hoger...
Hoi, ik zal het vanavond even bekijken, ben nu op mijn werk. Stay tuned :) (en ik ben nog steeds blij met mijn Prolink!!!!)

Verwijderd

Hoi, ik zal het vanavond even bekijken, ben nu op mijn werk. Stay tuned (en ik ben nog steeds blij met mijn Prolink!!!!)
I will!! zit echt heeel erg zwaar te overwegen om hem te kopen!! :)

333 euro vind ik trouwens teveel geld ik had voor mezelf in eerste instantie op max 250 euro gerekend aangezien de ti-4200 "zo goedkoop" zou worden.

nu drijf ik mijn limit steeds verder op maar om er nou met bijna 200 harde guldens overheen te gaan wordt me ff te gek :(

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 12:19 schreef (roh)violator het volgende:

[..]

333 Euro :)

http://www.digiworldbv.nl
Euhm, de GF4 Ti4200 128MB van Leadtek ging toch 275 euro kosten? Dan is die van jou bijna 150 gulden duurder :X

Maar euhm, eerlijk gezegd overweeg ik ook nog wel de aanschaf van een Leadtek Ti4400 128MB hoor, die is ook goed te overclocken, nog voorbij de Ti4600 specs :)

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Lees hier allemaal berichten over vertagingen bij wintelco. Ik hoop dat dat niet het geval is bij MaxPC, anders ga ik behoorlijk balen...shit, ik moet alweer naar school :(

...

• Grrrrrene
  • Niet online
PhatFish: reken er maar op dat dat overal is. Als de importeur het niet kan leveren geldt dat voor alle winkels in NL... :(

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20

Convoy

g44p

* Convoy zit er ook aan te denken om dan toch maar een TI4400 aan te schaffen >:)

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07-2025
nou ik had dus de Leadtek ti4200 64 mb zondag bij Maxpc besteld, met de mededeling van Maxpc dat het deze week geleverd zou worden.

Ik heb gisteravond gemaild met de vraag van hoe het nou zit want ik had ook al andere dingen besteld en vroeg van mocht het kaart binnenkort niet leverbaar zijn zoals ik hier lees dan wilde ik dat ze de andere spullen wel leverden.

Nou ik kreeg dus een mail van Maxpc dat de andere spullen worden geleverd zonder de vga kaart. :'( Trek je conclusies maar geen levering binnenkort in ieder geval niet de Leadtek kaarten. Ik ga wel een prolink halen is tenminste leverbaar en ook betaalbaar. :+

Verwijderd

Ik heb zojuist bij Yorcom de Club3d 64mb besteld voor 216E inc verzenden, dat was nu de prijs waar ik op zat te wachten.
En alle features heeft ie aan boord(die ik wil hebben), hopelijk is die kaart snel te leveren.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

hmm ik denk dat ik toch nog maar ff geduld heb, m'n ti4200 staat inbestelling bij wintelco en als ze 'm nou eind juni (ja u leest het goed :) ) nog niet hebben haal ik wel een ti4600 (nej geen typo :) ).

/edit

de club3d begint wel steeds goedkoper/beter beschikbaar te worden...

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

is die club 3d ook een beetje kwaliteit?

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 12:52 schreef freekweb het volgende:
/me zit er ook aan te denken om dan toch maar een TI4400 aan te schaffen >:)
Lijkt me een goed plan :)

• Saekerhett
Ik haal dus die Ti 4400 morgen op :)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 15 mei 2002 10:19 schreef Grrrrrene het volgende:
Het huidige prijspeil:

Club 3D Geforce 4Ti 4200 64 Mb DDR/TV/DVI € 205,-
Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650 TV-DVI € 229,-
Leadtek Geforce4 Ti4200 64MB € 237,- <font style='font size=9'>Deze staat er nu 2 keer in, ook hier</font>
Prolink Pixel View GF4 Ti4200 64 MB € 241,-
Prolink Pixel View GF4 Ti4200 128 MB € 267,-
VisionTekXtasy GeForce4 Ti4200 128MB DDR TV-Out DVI € 285,-
Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650XP Golden sample € 319,-<hr>MSI Geforce 4 Ti4400 128/DV/TV € 298,- <font style='font size=9'>Deze staat er nu 2 keer in, ook hier</font>
Sparkle GF4Ti4400 128 Mb DVI/TVout 7200T4 € 309,-
Creative 3D Blaster Ti4400 € 310,-
PNY Verto 128MB GeForce4 Ti4400 € 329,-
Leadtek Geforce4 Ti4400 Winfast 250 TD, 128MB, TV-Out, DVI € 333,-
Club3D GF4 Ti4400 128DDR DVI/TV-out € 339,-
MSI GF4 TI4400 128MB € 345,-
Abit Siluro GeForce4 Ti4400 128MB TV-Out € 349,-
Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR € 359,- <font style='font size=9'>Deze staat er nu 2 keer in, ook hier</font>
Chaintech GF 4 Ti4400-SE 128 Mb DDR/TV € 369,-
Point of View 128 DDR GeForce4 Ti4400 € 375,-
Visiontek Xtasy GF4 Ti4400 € 381,-
Creative Labs 3D Blaster 4 Ti4400 € 391,-
Gainward GeForce4 Ti4400 Ultra/700XP Golden Sample € 431,-<hr>Maar zoals jullie ook weten kan er een hoop veranderen in een dag, deze prijzen kloppen dus alleen nu, 10:20
De Innovision kaartjes www.Mb-it.de hadden er eigenlijk ook al in moeten zitten, zag ik gisteravond voor 't eerst... 215 euro voor de 64MB en 239,90 voor de 128MB (goedkoopste 128MB die ik nu ken)

Specs

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 15 mei 2002 13:55 schreef Saekerhett het volgende:
Ik haal dus die Ti 4400 morgen op :)
DumphuiZ zal wel meewillen :)

Specs

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
ik d8 ook al aan de ti4400, maar als je er goed over nadenk ben je toch gek als je dat doet?
128mb ti4200 leadtek zal met een maandje ronmd de 275 liggen waarschijnlijk (indien niet lager) en dan willen jullie 60 euro betalen voor een paar frames extra?
ik w8 liever een maandje (en de prijzen liggen dan ook aardig lager)
en je weet netuurlijk nooit of de suma toch hier heen komt :P

(typo sumu>suma :D)

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 14:06 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Als je girotel hebt, moet je vandaag geld overmaken, en dan staat het er morgen op, dan haal ik het geld van de bank, en vertrek ik naar Duitsland :)

Edit, dit is dus bedoel voor Dumpie he :P

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 14:06 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Zeker wel ;(, ik heb de centjes al gepind en mijn overschrijvingskaartjes zijn op. Ik ga die vanmiddag wel halen, maar ik ben dan best lang weg. Maar meerijden zal wel niet lukken, aangezien ik vlak bij Arnhem woon :(, das dus een gigantisch stuk voor Saekerhet omrijden...

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 14:08 schreef irmscher het volgende:
ik d8 ook al aan de ti4400, maar als je er goed over nadenk ben je toch gek als je dat doet?
128mb ti4200 leadtek zal met een maandje ronmd de 275 liggen waarschijnlijk (indien niet lager) en dan willen jullie 60 euro betalen voor een paar frames extra?
ik w8 liever een maandje (en de prijzen liggen dan ook aardig lager)
en je weet netuurlijk nooit of de suma toch hier heen komt :P

(typo sumu>suma :D)
! MSI Ti 4400 = 298 euro!!!!

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 14:11 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Zeker wel ;(, ik heb de centjes al gepind en mijn overschrijvingskaartjes zijn op. Ik ga die vanmiddag wel halen, maar ik ben dan best lang weg. Maar meerijden zal wel niet lukken, aangezien ik vlak bij Arnhem woon :(, das dus een gigantisch stuk voor Saekerhet omrijden...
Check 1 post boven je ;)

• irmscher
Op woensdag 15 mei 2002 14:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

! MSI Ti 4400 = 298 euro!!!!
leadtek niet helaas. en ik wil wel een leadtek of een suma :P

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 14:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als je girotel hebt, moet je vandaag geld overmaken, en dan staat het er morgen op, dan haal ik het geld van de bank, en vertrek ik naar Duitsland :)

Edit, dit is dus bedoel voor Dumpie he :P
Heeft je pa geen extra centjes :), dan neem je hem mee, verstuur je hem mij onder rembours (kosten voor mij natuurlijk) en dan dok ik hem van je over. Beetje geklooi, maar denk je dat dat zou kunnen?

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 14:13 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Heeft je pa geen extra centjes :), dan neem je hem mee, verstuur je hem mij onder rembours (kosten voor mij natuurlijk) en dan dok ik hem van je over. Beetje geklooi, maar denk je dat dat zou kunnen?
Neej sorry, mijn pa heeft nooit zoveel op de bank staan, btw met dure dingen wil ik altijd eerst zelf geld hebben, voordat ik het verstuur. Magoed, als je dus Girotelt, staat het er morgen bij mij op, en dan neem ik eentje voor je mee!

Verwijderd

Ik bedoelde dus het volgende:

Saekerhett koopt twee MSI kaartjes, als ie het geld heeft :P. Neemt ze beiden mee naar huis, ik geef mijn adres gegevens door en jij verstuurt hem mij onderrembours, (15 euro in totaal ofzo :?). Ik betaal het pakketje en jij krijgt je centjes binnen en heb je mij ook weer blij gemaakt *D...

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 14:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Neej sorry, mijn pa heeft nooit zoveel op de bank staan, btw met dure dingen wil ik altijd eerst zelf geld hebben, voordat ik het verstuur. Magoed, als je dus Girotelt, staat het er morgen bij mij op, en dan neem ik eentje voor je mee!
That's the pro, ik heb geen girotel ;(. Laat anders maar ;), dan haal ik vandaag even een acceptgiro en die verstuur ik naar die shop, dan kost het me 310 ofzo, das nog wel te betalen. In ieder geval bedankt voor je aanbod :).

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 15 mei 2002 14:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hij heeft geen girotel volgens mij, maar...
DumphuiZ, als jij nou gewoon met de trein naar Utrecht, of Hengelo ofzo of een ander pickup-point rijdt, is de pa van Saekerhett vast niet te beroerd om je ff op te pikken...
Een treinkaartje kost niet zoveel vergeleken met die 300 euro...

Specs

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

zoek elkaar anders eens op via msn/icq/mirc/meel/trillian of wat dan ook ;)

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 14:18 schreef DumphuiZ het volgende:
Ik bedoelde dus het volgende:

Saekerhett koopt twee MSI kaartjes, als ie het geld heeft :P.
Nou, dat geld heb ik niet, heb net genoeg voor 1 :D
Neemt ze beiden mee naar huis, ik geef mijn adres gegevens door en jij verstuurt hem mij onderrembours, (15 euro in totaal ofzo :?). Ik betaal het pakketje en jij krijgt je centjes binnen en heb je mij ook weer blij gemaakt *D...
Ik wil hem best voor je kopen, met alle plezier, als ik maar eerst geld heb! Dus als je wil, moet je ff 298+15=313 euro overmaken met Girotel, dan staat het er morgen op, en dan haal ik het direct van de bank, en dan koop ik er eentje voor jou!

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 14:20 schreef lange het volgende:
zoek elkaar anders eens op via msn/icq/mirc/meel/trillian of wat dan ook ;)
Nee, dit kan voor anderen ook interessant zijn, misschien moet ik wel 3 kaartjes meenemen :D

Ow, ok DumphuiZ :)

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 14:19 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

That's the pro, ik heb geen girotel ;(. Laat anders maar ;), dan haal ik vandaag even een acceptgiro en die verstuur ik naar die shop, dan kost het me 310 ofzo, das nog wel te betalen. In ieder geval bedankt voor je aanbod :).
ik dacht dat jij al een kaart had besteld :?

• Kid Buu
  • Laatst online: 00:37

Kid Buu

Huh, Pietje?

Weet iemand waar ik de specs van deze kaart kan vinden: Club 3D Geforce 4Ti 4200 64 Mb DDR/TV/DVI. Ik heb al gekeken op club-3d.com maar daar stond ie niet.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20

Convoy

g44p

Op woensdag 15 mei 2002 13:54 schreef (roh)violator het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan :)
Waarom heb je er eigenlijk geen 2 besteld :? :?

• VisionMaster
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Als er nu eens een Geforce 4 inkoopactie wordt gehouden voor iedereen die de verschillende typen wil bestellen?

Dus mogelijkheid hebben om 4200/4400/4600 van een aantal merken ofzo iets?

Zou toch wel enorm al gaan schelen, misschien in duitsland kopen of zo ?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Verwijderd

Weet iemand wat de hoogte van de Ti4200 is en de lengte ?
Ik ben namelijk bezig met mijn mini Case mod maar ik weet niet of deze Kaart erin gaat passen :?
[topic=495255/1/25]
Mijn MSI geforce2 MX400 is te hoog om in de kast te passen. :(

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 15 mei 2002 14:23 schreef Multisync het volgende:

[..]

ik dacht dat jij al een kaart had besteld :?
Hij d8 dat 't rembours was, maar Vorkasse is vooruit betalen, en hij heeft nog niet vooruit betaald. En het is een beetje vaag, want hoe weten ze nou dat het geld van hem is?

Specs

• OruBLMsFrl
  • Laatst online: 20-08 11:29

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Bij vorkasse neem ik aan dat je een referentienummer of factuurnummer krijgt

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• McFlipp

McFlipp

24...

Damn club 3d ti4200 64MB nog maar €196,- :9~
Als er nou eens wat op de club 3d site komt staan over de specs enzo :)

edit:

Bij Completer:

Club3D Geforce 4 TI 4200
64 MB DDR
Video-in + TV-out
DVI
Auto online driver update
Leverbaar vanaf 18-05 op pre-order
Prijs: €199,-

Jummie :9 hij heeft dus ViVo??

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:23 schreef McFlipp het volgende:
Damn club 3d ti4200 64MB nog maar €196,- :9~
Als er nou eens wat op de club 3d site komt staan over de specs enzo :)

edit:

Bij Completer:

Club3D Geforce 4 TI 4200
64 MB DDR
Video-in + TV-out
DVI
Auto online driver update
Leverbaar vanaf 18-05 op pre-order
Prijs: €199,-

Jummie :9 hij heeft dus ViVo??

Moest Club3D niet zo'n rot takkemerk zijn waar ik tot nu toe niks als problemen mee heb gehad zou ik erover denken , en om nu tot Duitsland te rijden om die Gainward te gaan halen ...

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 15 mei 2002 15:30 schreef real_raichu70 het volgende:

Moest Club3D niet zo'n rot takkemerk zijn waar ik tot nu toe niks als problemen mee heb gehad zou ik erover denken , en om nu tot Duitsland te rijden om die Gainward te gaan halen ...
Neej
Club3d is een geheel nieuwe divisie van Powercolor.
Deze divisie richt zich op het hogere segment
van de markt.Goede kwaliteit en prima prijzen.
Staat op de site van exile

• salgera
Op woensdag 15 mei 2002 15:32 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Neej
[..]

Staat op de site van exile
Is Club-3D nu wel of niet een goed merk? Ik zit er sterk over na te denken om dat kaartje vrijdag te kopen.

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 15 mei 2002 15:37 schreef salgera het volgende:

[..]

Is Club-3D nu wel of niet een goed merk? Ik zit er sterk over na te denken om dat kaartje vrijdag te kopen.
Volgens mij is het best een goed merk hoor! Kijk anders ff in het radeon topic en vraag naar ervaringen met de club 3d ati radeon 8500.

• Grinder
Nou ik kan wat dingen nagaan ik ben bij 2 groothandels ingeschreven..

De ene: officiele leadtek distributeur in NL, opgenomen in de lijst, minimale winkelprijs nu rond 240 euro als je geluk hebt. ENKEL NOG NIET OP VOORRAAD.. Dus dat zou idd wel eens wachten kunnen worden. Ik zal eens even kijken of ik hier wat meer info vandaan kan halen.

Andere: Club3d, niet op voorraad. Geschatte minimale winkelprijs rond de 200 euro.

Wij gaan voor de leadtek 64 mb :D

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 15 mei 2002 15:40 schreef Grinder het volgende:
Nou ik kan wat dingen nagaan ik ben bij 2 groothandels ingeschreven..

De ene: officiele leadtek distributeur in NL, opgenomen in de lijst, minimale winkelprijs nu rond 240 euro als je geluk hebt. ENKEL NOG NIET OP VOORRAAD.. Dus dat zou idd wel eens wachten kunnen worden. Ik zal eens even kijken of ik hier wat meer info vandaan kan halen.

Andere: Club3d, niet op voorraad. Geschatte minimale winkelprijs rond de 200 euro.

Wij gaan voor de leadtek 64 mb :D
En een stukje terug was er iemand die bij een groothandel werkte en die zei dat die club 3d vollop leverbaar was... :?

• Grinder
Op woensdag 15 mei 2002 15:42 schreef McFlipp het volgende:

[..]

En een stukje terug was er iemand die bij een groothandel werkte en die zei dat die club 3d vollop leverbaar was... :?
Ik heb zoiets gepost, ik werk er niet ik koop er in btw, normaal gesproken is hij dan bij deze direct leverbaar, nu niet het geval. Status is rood, oftewel niet op voorraad. En er zijn meerdere groothandels uiteraard dus dit zegt lang niet alles.

• irmscher
Op woensdag 15 mei 2002 15:37 schreef salgera het volgende:

[..]

ik wil nooit een club3d in me kast hebbem. heb nu een powercolor (dat is de zelfde fabrikant, andere naam) en die presteren het om een gf2 pro op 200/366 te laten lopen.
terwijl een gf2 pro op 200/400 hoort te lopen.
ocen wil ook heel moeilijk. met memheatsinks haal ik max 220/405. voor stabiel gamen ben ik beperkt tot 210/390.

ik las ook al ergens dat de club3d ti4200 64mb op 250/444 loopt ipv 250/500.

dus PAS OP voor je een baggerkaart koopt

edit:

http://61.59.36.233/web/product_inside.asp?prd_id=CGTS2A
op de site van powercolor staat vrolijk 400Mhz mem... geloof de site van club3d dus niet, mocht je hem vinden :S

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:45 schreef irmscher het volgende:

[..]

Das normaal bij een 128mb Ti-4200 :+

• salgera
Vreemde zaak die Completer (http://www.completer.nl/). Beetje overcompleet volgens mij. Geef je op dat je het betreffende product wilt afhalen, moet je alsnog € 5,- verzendkosten betalen?

Misschien sturen ze wel een taxi om me op te komen halen ;)

• irmscher
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]

Op woensdag 15 mei 2002 15:48 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Das normaal bij een 128mb Ti-4200 :+
wat zeg ik !!!!! 64mb !!!!

Verwijderd

Orrr kapot! :o

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:49 schreef irmscher het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]

[..]

wat zeg ik !!!!! 64mb !!!!

/me neemt zijn woorden terug

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:51 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

/me neemt zijn woorden terug
Don't mind Dumphuiz, he's just stressed out...hij heeft een 4400 syndroom gekregen :?

Hou vol jongen! ;)

• Grinder
Wat zijn we hier allemaal lekker gestressed... Nog ff allemaal volhouden :D

:'( Ik wil verdorie die leadtek 64MB hier NU op mijn inbouw tafeltje hebben liggen :'(

• Saekerhett
Op woensdag 15 mei 2002 15:53 schreef Mad_Cookie het volgende:

[..]

Don't mind Dumphuiz, he's just stressed out...hij heeft een 4400 syndroom gekregen :?

Hou vol jongen! ;)
Laaalalalalaaa, ik ga lekker morgen naar Duitsland, laalalalalalaa :P *D >:)

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

hmmmm de smiley die ik nu voor jou in gedacht heb is nog niet mogelijk op GoT....

jij duivel, jij!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

:'(

Verwijderd

Zwaartekracht 1 32 mb DDR
/zeurmodus
moet het niet G-kracht zijn? ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.