Toon posts:

Het grote Geforce4 Ti4200 topic (vervolg)

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste
Acties:
  • 3.289 views sinds 30-01-2008

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

boerboon: prolink pixelview 128mb voor 267 euro.
zaterdag te koop in beverwijk

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 13:01 schreef Evil_ivanhoe het volgende:
Ik kwam net de ti4200 van MSI tegen. Ziet er volgens mij ook leuk uit: 64 en 128 mb versie beide 500 mhz. En volgens mij ook beide vivo.

www.msi-computer.com
Helaas is dat niet het hoofd website http://www.msi.com.tw/ waardoor er van die nogal vage specs staan blijkbaar.
Op het Taiwanese website staat nog efkens niets over de Ti4200.

Het typenummer klopt ook niet echt, de TD uitvoering betekent met TV-uit en DVI aanskuiting. Video-in erbij zou dan een VTD versie zijn, Dus, ja, ach, kijk...... ;)

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:06 schreef basset het volgende:
Eej bedankt gedroogd gra....errrr Hooi :P
HAH! :D
Zoals ik het hier lees is de Radeon 8500 misschien toch een leukere kaart volgens mn gevoel ieder geval.
*KNIP*
Ik wach ieder geval maar een paar weken totdat ik een nieuwe kaart ga kopen. Of het een G4 wordt of een 8500 laat ik dan maar ff in het midden. Ook maar gelijk een duron 1200 in mn bordje doen ipv de 800 die er nu inzit. (kan helaas geen xp procs in mn k7t-pro2 kwijt :'(
Same here, ik loer naar een Club3D 8500 128 MB. Volgens jaar kunnen er best spellen uitkomen waar de 64MB kaarten wat bij gan kreunen, en ik heb niet echt de gewoonte om elke 6 maanden een nieuwe kaart te kopen.

275/275 of 250/250 of 250/240 boeit me niet echt. Op het moment dat de 275/265? er van hun eventueel is, wordt de 'gewone' weer goedkoper. Effe rustig afwachten. :P

En wie weet, misschien verbaast NVidia ons allen en komt van de zomer met de overscan functie in de driver.
AAAARRGGHH wat zou dat schrikken zijn. :+

P.S. Je kunt misschien ook straks nog een goedkope TB1333/1400 opduiken, 13x108 voor 1400 Mhz moet wel lukken op dat bord.....?

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 14:33
Nee, het is de 133 niet A. Die andere is de pro2A en daar kan het geloof ik ook niet op hoor.

Al reeds op vershillende locaties gechecked. Hoewel ik denk dat het wellicht wel mogelijk moet zijn om de XP op een 100MHz bus te laten draaien, maar ik vind het een beetje dure gok. (sorry voor het off-topic zijn, maar wilde het ff uitleggen.

errrrrr Geforce 4200 Rock!!!!! :+ hoewel ik toch maar de 8500 ga kopen ben ik bang.

Tja Hooi, Ik had begrepen dat de nieuwe durons minder warm worden en niet meer onderdeden voor de Athlons (nietXP)

Hop,hop,hop!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
http://www.hardwareinfo.net/nieuws.php?id=1378
Creative introduceert twee nieuwe videokaarten, de 3D Blaster 4 Titanium 4200 is een krachtige combinatie van de GeForce4 Ti processor en een DDR geheugen van 64MB met een kloksnelheid van 500MHz. Om hem helemaal compleet te maken is hij voorzien van alle nodige uitgangen, een TV-out voor weergave op groot scherm en een DVI-aansluiting voor multi-monitor.
De 3D Blaster® 4 Titanium 4200 ligt eind mei in de winkel. De adviesprijs is € 299.
Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/news/3db42002.jpg

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Toch nog even een vraagje, wat zou een betere upgrade zijn, in m'n sig kan je m'n systeem specs zien, heb nu een TB800. Nu zou ik een GF4 TI4400 kunnen kopen voor mijn huidige systeem (TB-800 met Abit KT7-RAID.) Maar, nu heb ik zelf ook nog een 2e systeempje met een ECS K7S5A met Duron 800, waar voor zover ik weet ook Athlon XP processoren opgeprikt kunnen worden.
Aangezien die procjes ook niet meer zo duur zijn zou ik ook vrijwel meteen kunnen upgraden naar een Athlon XP (bv 1800+) met GF4 TI4200.
Hmmmz, welke van de 2 zou beter zijn, zou mijn TB-800 niet een bottleneck zijn voor de GF4 TI4400 ??

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Op donderdag 23 mei 2002 16:10 schreef WimB het volgende:
http://www.hardwareinfo.net/nieuws.php?id=1378
[..]

[afbeelding]
OK, maar voor €299,- heb je nu toch al een MSI(/Leadtek?) Ti4400? Niet echt slim van Creative om hun Ti4200 voor die prijs te laten verkopen...

...

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Op donderdag 23 mei 2002 16:23 schreef Toewan het volgende:
Toch nog even een vraagje, wat zou een betere upgrade zijn, in m'n sig kan je m'n systeem specs zien, heb nu een TB800. Nu zou ik een GF4 TI4400 kunnen kopen voor mijn huidige systeem (TB-800 met Abit KT7-RAID.) Maar, nu heb ik zelf ook nog een 2e systeempje met een ECS K7S5A met Duron 800, waar voor zover ik weet ook Athlon XP processoren opgeprikt kunnen worden.
Aangezien die procjes ook niet meer zo duur zijn zou ik ook vrijwel meteen kunnen upgraden naar een Athlon XP (bv 1800+) met GF4 TI4200.
Hmmmz, welke van de 2 zou beter zijn, zou mijn TB-800 niet een bottleneck zijn voor de GF4 TI4400 ??
Die Tbird kun je met goede koeling toch oc'en als dat een irritante bottleneck wordt? En wil je gewoon niet oc'en, dan gaat de Ti4200/4400 waarschijnlijk nog gewoon perfect mee, als je je systeem upgrade. Je Tbird wordt wel bottleneck, maar ik weet wel zeker dat je daar geen last van zal hebben. De games van nu en later vragen eigenlijk meer een snelle GPU en niet een snelle CPU. Dus wat ook voor mij van belang is, is om een GPU upgrade voorang te geven t.o.v. een CPU upgrade.
Als je toch wat geld overhebt, kun je denk ik het beste gaan voor de 4200. Wanneer je echt 128MB nodig gaat hebben, zijn de 256MB kaartjes al mainstream en kun je alsnog een 128MB budgetkaart kopen, mocht je niet zo veel €€ bij de hand hebben.
Als je trouwens games op 1600x1200@4xAA gaat spelen denk ik dat je wat meer profijt hebt van een 4400. Hou er ook rekening mee, dat je processor eventueel later vervangen kan worden, omdat je nu toch geen supersnelle nodig hebt.

...

Verwijderd

//beetje offtopic, maar goed
Op donderdag 23 mei 2002 15:55 schreef basset het volgende:
Nee, het is de 133 niet A. Die andere is de pro2A en daar kan het geloof ik ook niet op hoor.
Kijk,
dat snapte ik ook al.. ;)
Hier draait een TB1333@1417 (13x109) op een KT7-RAID KT133 bord.
Al reeds op vershillende locaties gechecked. Hoewel ik denk dat het wellicht wel mogelijk moet zijn om de XP op een 100MHz bus te laten draaien, maar ik vind het een beetje dure gok. (sorry voor het off-topic zijn, maar wilde het ff uitleggen.

errrrrr Geforce 4200 Rock!!!!! :+ hoewel ik toch maar de 8500 ga kopen ben ik bang.

Tja Hooi, Ik had begrepen dat de nieuwe durons minder warm worden en niet meer onderdeden voor de Athlons (nietXP)
Mhh..
zoveel scheelt het nou ook niet in warmte. Iets van 10% maar. Een Duron 1200 wordt maar een beetje minder warm als een TB1100. En een TB1400@1200 wordt waarschijnlijk net iets minder warm dan een Duron Morgan 1200@1200.

Snelheid in bijna hetzelfde, de cache is geloof ik nog steeds een klein beetje minder, maar de CPU zelf is gelijkwaardig. Op die KT133 chipset zul je geen echt verschil merken denk ik.

Veel belangrijker is, een TB1333 of 1400 /266 is niet gelockt, je kunt dus op jouw mobo gewoon vrij de multiplier etc. veranderen.. :P

//dan maar weer ontopic.

Eerlijk gezegd krijg ik het idee dat de dames en heren van ATI en NVidia elkaar een beetje argwanend in de gaten houden, terwijl ze wat zenuwachtig afwachten wat Matrox voor een toer aan het bouwen is.

Nieuws over de volgende dingen en ontwikkelingen van die twee..? weinig......... Ontwikkelingen van nieuwe en gedurfde kaarten van de bouwers ? Alleen MSI roert zich wat... . . . . :9

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Postbode is langs geweest met een pakje wat niet door de brievenbus kon. :) Maar was helaas niet thuis. Kan me Prolink 4200 128Mb morgen afhalen op postkantoor. 8-)

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:58 schreef JanJr het volgende:
Postbode is langs geweest met een pakje wat niet door de brievenbus kon. :) Maar was helaas niet thuis. Kan me Prolink 4200 128Mb morgen afhalen op postkantoor. 8-)
Congrats!
en van welke toko was dit pakketje dan?

• JJr
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Op donderdag 23 mei 2002 18:10 schreef vip32 het volgende:

[..]

Congrats!
en van welke toko was dit pakketje dan?
Bij Boerboon. Ik zou hem afgelopen weekend in beverwijk afhalen, maar toen was er niets geleverd vanuit Duitsland. Zou morgen een nieuwe zending binnenkomen, blijkbaar is die ff eerder geweest :)

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

eej komt er nou wel of niet een leadtek met 128mb??

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
op de stie van leadtek staat dat er een 128mb versie komt.
dan zal het wel zo wezen toch ?

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:23 schreef Toewan het volgende:
Lijkt me een logisch antwoord op, waar je waarschijnlijk zelf ook wel op kon komen;-)

XP + 4200 natuurlijk:-)

Voor je TB800 maakt het niet uit of je een Ti4200 of Ti4600 koopt, zal nauwelijks merkbaar zijn qua fps.

• PhuSioN
  • Laatst online: 23:11
kan iemand ff een linkje pasen met al die cloksnelheden van de verschillende gf4's? (dus ook 4400 en 4600) dank u ;)

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 23 mei 2002 20:04 schreef patryk het volgende:
kan iemand ff een linkje pasen met al die cloksnelheden van de verschillende gf4's? (dus ook 4400 en 4600) dank u ;)
ti4200: core/mem 250/444(500) (1e voor 128mb versie, 2e voor 64mb versie)
ti4400: core/mem 275/550
ti4600: core/mem 300/650

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Kreeg net mailtje terug van Club3D over hun GeForce 4 Ti4200 64 mb DDRAM:

- 2x/4x AGP
- 128 bit interface memory
- 250/500 mhz core/memory speed
- 350 mhz Ramdac
- 64MB DDR
- 113 Million Vertices/Sec
- 4.0 Billion Fill Rate/Sec
- 8.0 GB sec memory bandwidth
- 4 dual-rendering pipelines
- Microsoft Direct 8.1
- Complete OpenGL 1.3 support
- DVI Connector to support DFP display
- TV Out connector and cables

is dus wel gewoon 250 mhz core.

• Royz
  • Laatst online: 01:26

Royz

Kleurenblind!!

Pfff ik ben net op de Schiedamseweg geweest. Completer is een gewoon huis op nr 47b met de naam Friedman. Het heeft geen etalage niks, het is een huis waar je na de deur een trap op moet om 'binnen' te komen. Ik weet niet of ik het nog wel wil :r, je krijgt spontaan het gevoel dat je iets illegaals doet :o.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:58 schreef JanJr het volgende:
Ik weet zeker dat je er blij mee zult zijn... Ik heb nu al bijna 2 weken plezier van het kaartje, en vandaag heb ik mijn computer geupgrade naar AMD XP 1800+ :9~ Mjammie.

Ik kan opeen of andere manier niet mijn 3dmark2001se scores meer publishen.. lukte eerst wel.. mijn score is 9180 met core/mem: 285/510 En dat terwijl ik het kaartje al stabiel had op 300/530 dat ga ik nu ff testen.... stay tuned!!

Verwijderd

Sparkle GF4Ti4200 128 Mb DVI/TVout + VIVO 7200T2 Alternate Computerversand Nederland € 219,-

Dat is de goedkoopste GF4ti4200 128MB kaart... maar als je het mij vraagt stelt dit merk niets voor vergeleken bij Gainward. Maar goedkoop is die wel.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 00:05 schreef Delete het volgende:
Sparkle GF4Ti4200 128 Mb DVI/TVout + VIVO 7200T2 Alternate Computerversand Nederland € 219,-

Dat is de goedkoopste GF4ti4200 128MB kaart... maar als je het mij vraagt stelt dit merk niets voor vergeleken bij Gainward. Maar goedkoop is die wel.
Poeh.. dat is echt goedkoop.
Maar dan nu mijn nieuwe 3dmark2001se score.. wederom, ik snap niet waarom ik niet kan publishen.. ik heb een nieuwe installatie win98se plus nieuwe installatie 3dmark2001se... maar het kan toch niet... helaas..
De score is 9305 :9 :9 :9

Dacht ik toch wel een kickass score voor een GF4 Ti4200 128mb met core/mem: 300/530 en dit alles op een 1800+ met 512ddr

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 00:19 schreef drax het volgende:

[..]

Poeh.. dat is echt goedkoop.
Maar dan nu mijn nieuwe 3dmark2001se score.. wederom, ik snap niet waarom ik niet kan publishen.. ik heb een nieuwe installatie win98se plus nieuwe installatie 3dmark2001se... maar het kan toch niet... helaas..
De score is 9305 :9 :9 :9

Dacht ik toch wel een kickass score voor een GF4 Ti4200 128mb met core/mem: 300/530 en dit alles op een 1800+ met 512ddr
Win98???

sorry deinstall dat gelijk als je 512MB ram hebt kan je beter XP erop knallen... haal je nog een hogere score ook ;)

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Op donderdag 23 mei 2002 23:54 schreef Royz het volgende:
Pfff ik ben net op de Schiedamseweg geweest. Completer is een gewoon huis op nr 47b met de naam Friedman. Het heeft geen etalage niks, het is een huis waar je na de deur een trap op moet om 'binnen' te komen. Ik weet niet of ik het nog wel wil :r, je krijgt spontaan het gevoel dat je iets illegaals doet :o.
Ik heb al vaker wat gekocht bij Completer en de service is er gewoon goed. Het is ook geen echte winkel maar hun 'kantoor' waar je ook kan afhalen. Waarschijnlijk gaan ze binnenkort trouwens verhuizen naar een beter pand.

• Royz
  • Laatst online: 01:26

Royz

Kleurenblind!!

Op vrijdag 24 mei 2002 00:58 schreef _Jona_ het volgende:

[..]

Ik heb al vaker wat gekocht bij Completer en de service is er gewoon goed. Het is ook geen echte winkel maar hun 'kantoor' waar je ook kan afhalen. Waarschijnlijk gaan ze binnenkort trouwens verhuizen naar een beter pand.
Ja dat kan best maar ik vond het er nog al lame uitzien met zo een uitgeprint a4tje en dan COMPLETER BOVENSTE BEL dan denk ik nou nou... :Z. Maar als jij er goede ervaringen mee hebt dan krijg ik ook meer vertrouwen... of werk jij er? >:)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

*zucht*
waarom zijn er nou overal (behalve in het buitenland dan) alleen maar van die half bakken ti-4200 kaarten te koop?

Pine, powercolor, club3d, sparkle, pixelview ...
als ik dik 600,- piek ga lappen voor een videokaart dan wil ik er wel eentje van een goed en betrouwbaar merk, niet een die zich nog moet bewijzen / beconcurreren.

waar zijn de leadtek, asus, msi, aopen, creative varianten?

*grrrrr*

/me begint zijn gedult te verliezen :(

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 01:31 schreef IceFlame het volgende:
*zucht*
waarom zijn er nou overal (behalve in het buitenland dan) alleen maar van die half bakken ti-4200 kaarten te koop?

GROM
GROM
GROM
Sluit ik me bij aan. Als ik volgende week geen Leadtek 4200 kan kopen dan wordt het een 4400 (en dat is waarschijnlijk precies wat de handel wil :( )

Verwijderd

*zucht*

als ik dik 600,- piek ga lappen voor een videokaart dan wil ik er wel eentje van een goed en betrouwbaar merk, niet een die zich nog moet bewijzen / beconcurreren.

*grrrrr*

Je bedoelt Gainward!

Want dat is sinds de GF2 toch wel HET merk... qua kwaliteit (beeld), performance en overlockbaarheid. Bij de 4600 al helemaal alles wat erbij zit

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Op vrijdag 24 mei 2002 03:01 schreef Delete het volgende:

Je bedoelt Gainward!
Qua prijs ook! Dit zo'n beetje de duurste van het hele rijtje!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:08
Die Sparkle TI4200 zal vast wel goed zijn. Het zijn officiele producenten van nvidia videokaarten. Op google kan je wel een review vinden van de TI4400 & TI4600 van Sparkle. Op de site van Sparkle staat er een plaatje van. Ik vind hem persoonlijk best wel mooi, en goedkoop.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:08
Nog ff een linkje naar die TI4200 van Sparkle

www.sparkle.com.tw

250/500 128MB, niet verkeerd dacht ik zo

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 14:33
Mensen...vergis je niet in dit soort "bedrijfjes" vaak zijn ze groter dan je denk. En soms hebben 2 of 3 van dit soort fabrikanten ook nog eens dezelfde fabriek waar naast videokaarten ook andere dingen gemaakt worden.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

*zucht*

*grrrrr*

Je moet toch eens wat meer gaan lezen. Die bedrijfjes die jij halfbakken kaarten toedicht, zijn steeds betere produkten af gaan leveren. Ze volgen alleen nauwgezet het referentiebord en gebruiken veelal de referentie drivers. Verder weten ze nog op andere manieren kosten te besparen. Denk aan reclame enz. Dit is ondermeer de reden van die lagere prijzen. Je betaald niet alleen voor de hardware hoor! Verder is het zo dat omdat jij niet van zo'n merk hebt gehoord het niet betekent dat het slecht is. Het is vaak zo dat die merken groot zijn in het buitenland, maar hier niet of nauwelijks geimporteerd worden. Nog niet zo heel lang geleden werden merken als Leadtek en MSI ook als B-merk bestempeld. Ga maar een zoeken in dit forum, je zult vast iets in de trand vinden.:-)

• Chakotay
  • Laatst online: 15:58

Chakotay

Lick here to continue

Heeft iemand een pic van de Club3D? Kben benieuwd naar de koeling...

edit:
Even Completer gebeld, er zit een standaard nVidia reference ding op :)

En ze krijgen ze dinsdag pas :(

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Verder is het zo dat omdat jij niet van zo'n merk hebt gehoord het niet betekent dat het slecht is.
true, het is ook niet mijn bedoeling om alle B-merken af te gaan pissen integendeel ik ben opzich best benieuwd naar de performance van deze kaaren.

MAAR ik zou geen van deze kaarten kopen zonder eerst een uitgebreide test/benchmark/roundup van deze kaarten te zien.

Ik zou daarentegen een leadtek, asus ed zo kopen als ie in de winkels komt te liggen, aangezien deze al een goeie betrouwbare naam hebben opgebouwd!

Nu is het enige wat mij rest WACHTEN WACHTEN EN NOG EENS WACHTEN :(
Of totdat er eindelijk al kaarten van "bekendere" merken op de markt komen of totdat er duidelijkheid is over de kwaliteit van de B-merk varianten

/me wil niet meer wachten maar fraggen! Vandaar de post van hierboven waar die a-merken blijven!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 00:28 schreef Delete het volgende:

[..]

Win98???

sorry deinstall dat gelijk als je 512MB ram hebt kan je beter XP erop knallen... haal je nog een hogere score ook ;)
Waarom weet ik niet maar als ik WinXP installeer dan krijg niet echt bepaald een stabiel systeem.. vaak van die gekke problemen.. dat hij 30 seconden niet reageert.. echte vastlopers heeft ie niet maar kuren vertoont hij wel.

In tegenstelling wat veel mensen zeggen over win98se, draait win98se EXTREEM stabiel bij me.. echt NOOIT vastlopers of gekke dingen.. hij doet gewoon wat ie moet doen.. :)

Ach.. ik probeer winxp wel weer eens..

• QuestGamer
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Damned, waarom mailt Exile nou niet terug :(

Nu weet ik nog steeds niet of ik de Radeon8500 die ik had teruggestuurd (kapot), kan inruilen voor een GF4Ti4200 (Club3D)... Damned :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

Iets heel geks valt me op.
Ik heb gister mijn pc geupgrade van 1ghz AMD 266FSB naar AMD XP 1800+ en mijn score in 3dmark2001se is lekker omhoog gegaan. Niet alleen de score is omhoog gegaan, ik zie daadwerkelijk verschil.. vooral de game benchmarks zijn in high detail een stuk vloeiender. Maar dan komt de Nature benchmark. Met mijn AMD 1Ghz haalde ik 51 frames/s en het zag er ook echt vloeiend uit.. Nu met mijn 1800+ vind ik de nature scene er lang zo vloeiend niet uit zien.. het schokt gewoon. Ondanks het minder vloeiend er uitzien, scoor ik toch nog 47 frames/s. Opzich nog steeds gek.. lager scoren met een sneller systeem. :? :? :?

Iemand een idee hoe dit kan?

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 11:43 schreef QuestGamer het volgende:
Damned, waarom mailt Exile nou niet terug :(

Nu weet ik nog steeds niet of ik de Radeon8500 die ik had teruggestuurd (kapot), kan inruilen voor een GF4Ti4200 (Club3D)... Damned :)
Je kunt voor dit soort zaken ook beter altijd bellen (ik neem aan dat ze een tel. nr hebben), geloof me ik spreek uit ervaring :(

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op vrijdag 24 mei 2002 11:44 schreef drax het volgende:
Ik heb gister mijn pc geupgrade van 1ghz AMD 266FSB naar AMD XP 1800+ en mijn score in 3dmark2001se is lekker omhoog gegaan. Niet alleen de score is omhoog gegaan, ik zie daadwerkelijk verschil.. vooral de game benchmarks zijn in high detail een stuk vloeiender. Maar dan komt de Nature benchmark. Met mijn AMD 1Ghz haalde ik 51 frames/s en het zag er ook echt vloeiend uit.. Nu met mijn 1800+ vind ik de nature scene er lang zo vloeiend niet uit zien.. het schokt gewoon. Ondanks het minder vloeiend er uitzien, scoor ik toch nog 47 frames/s. Opzich nog steeds gek.. lager scoren met een sneller systeem. :? :? :?

Vooral de Nature test is sterk videokaart afhankelijk, en het fluctueerd meestal wel een paar procent, daardoor kan het dus die 4 frames lager zijn...

Dat het met 51 fps wel en met 47 fps er niet vloeiend uitziet is wel erg vreemd...

Stichting eth0

Verwijderd

Probeer plz een klein beetje on topic te blijven ;/

• QuestGamer
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Op vrijdag 24 mei 2002 11:51 schreef SirWilliam het volgende:

[..]

Je kunt voor dit soort zaken ook beter altijd bellen (ik neem aan dat ze een tel. nr hebben), geloof me ik spreek uit ervaring :(
Ja misschien wel... Maar tot nu toe hebben ze mij altijd snel teruggemaild (en duidelijk... kan ik van Gistron niet zeggen!) Dus ik wacht nog even, anders bel ik maandag wel.

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:12 schreef RoCK-iT het volgende:

[..]

Je moet toch eens wat meer gaan lezen. Die bedrijfjes die jij halfbakken kaarten toedicht, zijn steeds betere produkten af gaan leveren. Ze volgen alleen nauwgezet het referentiebord en gebruiken veelal de referentie drivers. Verder weten ze nog op andere manieren kosten te besparen. Denk aan reclame enz. Dit is ondermeer de reden van die lagere prijzen. Je betaald niet alleen voor de hardware hoor! Verder is het zo dat omdat jij niet van zo'n merk hebt gehoord het niet betekent dat het slecht is. Het is vaak zo dat die merken groot zijn in het buitenland, maar hier niet of nauwelijks geimporteerd worden. Nog niet zo heel lang geleden werden merken als Leadtek en MSI ook als B-merk bestempeld. Ga maar een zoeken in dit forum, je zult vast iets in de trand vinden.:-)
MSI is nog steeds een B-merk imho, de 2d kwaliteit van de 4400 met andere 4400's zoog zwaar (relatief he ;)), o.a. blurriness op 1600x1200 en ghost.
Wat leadtek betreft, dat is idd heel erg lang een brak merk geweest, daar wordt nu verandering in gebracht, nu zijn ze A-merk.

Maar jij impliceert dat B-merken, zoals Club3d en Chaintech, nu ineens goede filters op hun kaartjes proppen... REALITY CHECK! >:), dit is dus niet het geval! Bij chaintech zoog zelfs op de 4600 de beeldkwaliteit (relatief) en club3d, daar zal ik maar niet over beginnen :+

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 11:59 schreef DumphuiZ het volgende:
Maar jij impliceert dat B-merken, zoals Club3d en Chaintech, nu ineens goede filters op hun kaartjes proppen... REALITY CHECK! >:), dit is dus niet het geval! Bij chaintech zoog zelfs op de 4600 de beeldkwaliteit (relatief) en club3d, daar zal ik maar niet over beginnen :+
reality check :+

een waarde van 1 is ongeveer gelijk aan (de 2D beeldkwaliteit van) een matrox, een waarde van 6 aan een TNT2 M64 :) (eigen interpretatie)

Verwijderd

Misschien na upgrade geen 4in1 drivers geinstalled???
IRQ sharing!
Install NVMax en tune je kaart
BIOS settings...
Nieuw BIOS? bios videokaart
Drivers...

Zoals bij mijn GF4 alleen de 27.20 drivers werken vloeiend alle andere drivers reageren op sommige tests schokkerig

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 11:32 schreef drax het volgende:

[..]

Waarom weet ik niet maar als ik WinXP installeer dan krijg niet echt bepaald een stabiel systeem.. vaak van die gekke problemen.. dat hij 30 seconden niet reageert.. echte vastlopers heeft ie niet maar kuren vertoont hij wel.

In tegenstelling wat veel mensen zeggen over win98se, draait win98se EXTREEM stabiel bij me.. echt NOOIT vastlopers of gekke dingen.. hij doet gewoon wat ie moet doen.. :)

Ach.. ik probeer winxp wel weer eens..
niet over win98 installen maar clean install.
Zorg eerst dat ale je IRQ's fixed staan in win98 ZONDER IRQ sharing van AGP en IDE kanaal... de rest maakt "iets" minder uit.
Download laatste BIOSses van alles (MOBO, AGP)
Gelijk XP alle updates draaien bv van deze site is beter dan standaard update http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp?corporate=true
Zet system Restore functie uit, Geef een handmatig PAge File op (minimaal 512MB tot groter). Download de laatste XP drivers en install geen software wat niet echt geschikt is voor XP (in de eerste instantie).
Bij je services: gelijk NVidia helper uitzetten en andere overbodige services...
etc etc....

Daarna moet XP echt wel stabiel draaien... vooral pro. applicaties draaien in XP tot 300% sneller dan in 98. dus zeker de moeite waard om over te stappen... en met 512MB zullen de meeste games ook sneller draaien etc...

Verwijderd

Delete dank je!!
Maar ik heb er nu voor gezorgd dat we offtopic zijn, en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Bij deze dus!

Verwijderd

Even een waarschuwing voor alle mensen die misschien een MSI Ti4400 willen kopen:
The dubious honor of most noticeable card, in the negative sense, goes to MSI's entry. Producing almost 50db (A), this card can drown out even high-speed CPU fans.
bron: http://www.tomshardware.com/graphic/02q2/020522/ti4400_4600-03.html

Verwijderd

Er ontstaan nu allemaal gave plannetjes om morgen met een aantal gekken naar duitsland te gaan rijden en daar onze nieuwe grafische monsters op te gaan halen *D

heeft iemand url's van goedkope duitse online shops, die niet te ver van de grens liggen?

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

DRAX,

Wat zat er allemaal bij jouw prolinkje? (qua kabels, cd's etc)

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 12:46 schreef IceFlame het volgende:
Er ontstaan nu allemaal gave plannetjes om morgen met een aantal gekken naar duitsland te gaan rijden en daar onze nieuwe grafische monsters op te gaan halen *D

heeft iemand url's van goedkope duitse online shops, die niet te ver van de grens liggen?
in Nederland zijn de 4200's nog steeds goedkoper dan in Duitsland zie Pricewatch... lijkt me dus niet zo een slim plan.

Verwijderd

Maar in nederland zijn die kaartjes niet te krijgen
en in Deutschland! zijn ze ook niet duurder...

ik ben trouwens de gek die gaat rijden >:)

maar ik wil dat kaartje gewoon morgen hebben !!!!

anyone with good ideas voor pc winkels bij de grens ??

Thnx

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
ASUS heeft ook net zijn kaartjes aangekondigd:

http://www.theinquirer.net/24050210.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.theinquirer.net/asus4200.jpg
Asus launches TI 4200 systems

Asus V8420 is the name

TAIWANESE MEGA MOBO FIRM Asus is one of the manufacturers that has caught Nvidia TI 4200 fever, and the firm has just announced its new nice looking graphic card based on the chip technology.
We understand from documents we've seen that there will be two versions of the cards -- one with 64MB and another with 128MB of memory, that will let Asus be the equal of other manufacturers that have made such cards.

But at least one card from Asus will not follow the Nvidia clock specification and the document that we saw claims that the 64MB version will work with 512MHz memory while the 128 MB will stick to Nvidia's recommended 444 MHz frequency.

Both GPUs will work at 250 MHz default clock for TI 4200 chips. The cards will have support for two monitors - one analogue and the second DVI and will feature PAL TV out based on Philips SAA7104 chip.

There will be two different variation of the cards -- one named 8420 TD where TD doesn't stand for Turbo Diesel and 8420/DVI.

Both cards should be available before the end of this month.

The cards will come with Asus DVD 2000 and will cost you between €230 and €260 Euros, depending on the model.

We'd be interested in reviewing one of these cards. Anyone there in Asus?

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 12:47 schreef Bzzje het volgende:
DRAX,

Wat zat er allemaal bij jouw prolinkje? (qua kabels, cd's etc)
Kaartje zit in een mooie grote doos, met daarin minstens 2 kabels.. (doe het uit mijn hoofd en kabels nooit gebruikt nog).. 1 van die kabels bestaat uit weer 3 verschillende aansluitingen ofzo... in iedergeval genoeg om gebruik te maken van de ViVo mogelijkheid :)

En... de cd heb ik ook nog nooit gebruikt.. ;) Ik heb gelijk van internet de 29.20 gedownload en die geinstalleerd.. alles werkt prima. Maar ik weet dat er qua software niks bijzonders bijzit... geen spel ofzo. Maar daar gaat het me niet om als ik een videocard koop. Merken zoals Asus ofzo leveren misschien vaak ingekorte versies van spellen, nou joepie... not.

Ik ben BLIJ met mijn prolink. Met een Ti4200 een score van 9305 is niet verkeerd dacht ik!

Verwijderd

Nog langer wachten op weer iets vetters

WHEN DOES THE HURTING STOP :?

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Op vrijdag 24 mei 2002 13:40 schreef drax het volgende:

[..]

Kaartje zit in een mooie grote doos, met daarin minstens 2 kabels.. (doe het uit mijn hoofd en kabels nooit gebruikt nog).. 1 van die kabels bestaat uit weer 3 verschillende aansluitingen ofzo... in iedergeval genoeg om gebruik te maken van de ViVo mogelijkheid :)

En... de cd heb ik ook nog nooit gebruikt.. ;) Ik heb gelijk van internet de 29.20 gedownload en die geinstalleerd.. alles werkt prima. Maar ik weet dat er qua software niks bijzonders bijzit... geen spel ofzo. Maar daar gaat het me niet om als ik een videocard koop. Merken zoals Asus ofzo leveren misschien vaak ingekorte versies van spellen, nou joepie... not.

Ik ben BLIJ met mijn prolink. Met een Ti4200 een score van 9305 is niet verkeerd dacht ik!
ik heb ook niet echt de behoefte aan spellen die ik toch niet zou kopen. is alleen maar extra geld.

Die prolink ligt als het goed is voor mij klaar om op te halen zaterdag 8-)

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

ik heb ook niet echt de behoefte aan spellen die ik toch niet zou kopen. is alleen maar extra geld.
Die prolink ligt als het goed is voor mij klaar om op te halen zaterdag

Waar ligt ie klaar en onder welke naam : ) ????

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

janwillem de vries en hij ligt klaar in gorinchem >:)

nee, hij ligt niet in beverwijk op mij te wachten, daar heb ik heus wel goede afspraken over gemaakt ;)

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Ik ga morgen naar de pc discount beurs in utrecht, is ff kijke of ik daar wat kan vinden wat op een ti 4200 lijkt :Z

• McFlipp

McFlipp

24...

Moeten we niet weer een nieuw deel maken? :)
Ennuh iemand al de review van de leadtek ti4200 op t.net gelezen? Ik denk dat een geoc'de 128mb versie (hopelijk maakt leadtek die ook) toch wel HEEL aantrekkelijk zal zijn, vooral ook voor UT2003 bijvoorbeeld.

Verwijderd

help! Ik heb wel 4 plaatjes van vergelijkingen van 9 ti 4200's echter weet ik niet hoe ik plaatjes moet posten..
Het overclocken word er ook in behandeld

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 16:00 schreef Locketuz het volgende:
help! Ik heb wel 4 plaatjes van vergelijkingen van 9 ti 4200's echter weet ik niet hoe ik plaatjes moet posten..
Het overclocken word er ook in behandeld
pass me de url's en ik zal het voor je doen :)

Verwijderd

Die 4200 dingetjes staan overal in de pricewatch maar zijn niet meer te leveren ofzo ?

Verwijderd

hier is de link, http://www.hardware.fr/art/lire/425/10/

op de 4 daarop volgende pagina's zijn ook results

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 16:03 schreef sjaak250 het volgende:
Die 4200 dingetjes staan overal in de pricewatch maar zijn niet meer te leveren ofzo ?
niet "meer" maar "nog niet"

• McFlipp

McFlipp

24...

k, hier de plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004744.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004746.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004747.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004748.gif

In de conclusie komt de reviewer tot de conclusie dat de Suma 64mb Se de beste is :)

En zoals je ziet clockt de cpu van die suma 64mb SE minder ver dan die van de niet SE, maar het geheugen van de SE juist weer verder, dus als je dan een cristal orb op die Se zet, zit je helemaal goed :D

nog ff een plaatje van die suma :D

Afbeeldingslocatie: http://www.suma.co.kr/product/images/web_img/gf4ti4200se64m_all.gif

Verwijderd

Yep zag ik ook al, echter weet ik niet of de prijs ook de beste is ;)

• McFlipp

McFlipp

24...

Weet iemand misschien hoe ik een winkel zou kunnen vinden waar ze die SUMA verkopen? Is er niet een duitse of een franse pricewatch ofzo :?

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Blijkt dus toch duidelijk uit dat de 64MB verder te klokken is dan de 128 MB versie... :P

• McFlipp

McFlipp

24...

http://www.ldlc.fr/fiche/PB00013445.html?origine=670004

8-)

Maar ik kan niet zo goed frans :) Dus kan iemand ff kijken of ze ook naar nederland versturen ennuh €250,- vindt ik niet veel!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
KIJK!! EINdelijke eens resultaten! Eén ding is mij al duidelijk geworden: het verschil tussen de duurdere Leadteks / Gainwards en de Prolink is bijzonder klein imho, maar die SUMA steekt overal bovenuit. Komt niet naar NL, EU dacht ik ook niet... X-force ken ik nie, dus die Prolink ziet er bijzonder smakelijk uit. Helaas heb ik nu nog een Celeron 600, dus daar moet eerst eens iets aan gebeuren.

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 16:26 schreef Doogie het volgende:
KIJK!! EINdelijke eens resultaten! Eén ding is mij al duidelijk geworden: het verschil tussen de duurdere Leadteks / Gainwards en de Prolink is bijzonder klein imho, maar die SUMA steekt overal bovenuit. Komt niet naar NL, EU dacht ik ook niet... X-force ken ik nie, dus die Prolink ziet er bijzonder smakelijk uit. Helaas heb ik nu nog een Celeron 600, dus daar moet eerst eens iets aan gebeuren.
Suma niet naar europa? gewoon te koop ik frankrijk hoor :)
Alleen ik kan geen frans dus als iemand ff dat bovenstaande linkje kan checken :)

• HooGLaNDeR
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 15:35

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Hoeveel afzeggingen voor de Club3d Geforce4 Ti4200 zijn er al bij Completer??

[afzegging]
Vanwege de vertraging ga ik morgen maar op de beurs in Utreg kijken *D
twee kaartjes minder voor Completer.nl
[/afzegging]

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

Verwijderd

Je moet een account aan laten maken, dus ik zou het niet weten :'(

Verwijderd

Beetje jammer voor completer

Verwijderd

Gaan er nog meer tweakers mogge naar de beurs in Utereg?
Misschien kunnen we met zijn allen een stand overlopen.
B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

[HooGLaNDeR]

Ik ga mee morgen. Kunnen we gaan afdingen!!!! *D
[/HooGLaNDeR]

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 16:31 schreef Locketuz het volgende:
Als je daar een SUMa kaartje kan halen zal ik er zijn :)

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Op vrijdag 24 mei 2002 16:32 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Als je daar een SUMa kaartje kan halen zal ik er zijn :)
Ik ben daar evenwel niet vies van ;)

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 16:33 schreef HooGLaNDeR het volgende:

[..]

Ik ben daar evenwel niet vies van ;)
Maar weet je ook of je die daar kan halen?

Verwijderd

Het is een beetje een gok, er staan 200+ stands dus misschien door goed te zoeken kom ik het einde van de dag met een ti 4200 terug. Of ik werd er zo moedeloos van dat ik een 4600 heb gekocht *D *D

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Op vrijdag 24 mei 2002 16:34 schreef Locketuz het volgende:
Het is een beetje een gok, er staan 200+ stands dus misschien door goed te zoeken kom ik het einde van de dag met een ti 4200 terug. Of ik werd er zo moedeloos van dat ik een 4600 heb gekocht *D *D
Weeee Weee ;(

anders koop je gewoon een Geforce4 Ti4600

lol

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 16:34 schreef Locketuz het volgende:
Trouwens wat voor beurs is het? :D

Verwijderd

Pc discount=> zie www.interexpo.nl

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Op vrijdag 24 mei 2002 16:31 schreef Locketuz het volgende:
of je komt met z'n tienen en er zijn maar 2 kaarten ;)

suc6

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Ik post in ieder geval wel ff een reply als ik er kaarten vind op de beurs

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Ik wordt gewoon supergek van het superlange wachten. Morgen MOET ik een Geforce 4 hebben......waaaaaaah

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-08 16:30
Op vrijdag 24 mei 2002 16:54 schreef HooGLaNDeR het volgende:
Ik wordt gewoon supergek van het superlange wachten. Morgen MOET ik een Geforce 4 hebben......waaaaaaah
Misschien neem je ook genoegen met mijn oude TNT2?
Redelijk vergelijkbaar toch? ;)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Kheb net een aantal zaken hier in de buurt afgelopen, dit zijn de resultaten:

Mycom:

Er stond een XFX GF4 Ti4200 op de prijslijst voor €229. Gevraagd oftie em op voorraad had, helaas nog niet, ook geen levertijd.

Computerland:

Normaal ben ik erg tevreden over deze zaak, maar nu wat minder... degene voor me vroeg om 'losse USB poorten', de verkoper keek eerst verbaasd, en zei na even kijken dat ze die niet hebben, om vervolgens meteen over een nieuw mobo te beginnnen. Maar even gezegd dat bij oa de Mycom voor een paar tientjes PCI kaartjes te koop zijn. Vond die verkoper waarschijnlijk niet leuk, hij keek iig niet zo vrolijk :) Gevraagd oftie Ti4200s had, hij wist alleen dat ze 'er binnekort aankomen'

TW Computers:

Een of andere gare tent hier in Santpoort, nooit eerder geweest, en ws kom ik er ook niet terug. Op de planken stonden alleen maar printers, muizen en een zooi kabeltjes, dat beloofde al niet veel goeds. Vroeg aan de verkoper die waarschijnlijk ook de baas was of ze de Ti4200 kaartjes hadden, ik mocht aan een tafeltje gaan zitten terwijl hij zn ECL inkooplijst zocht. Hij wou ook nog koffie aanbieden, maar die was op :) Op de inkooplijst stond de Club 3D, voor het zieke bedrag van 285€. Inkoop. Ik zeg dus dat ze bij oa Completer voor 189€ te krijgen zijn, waarop ie verteld dat die 285€ de inkoop prijs voor hem is, en dattie voor klanten zo'n €425 gaat kosten... Kzeg em dat ik er voor dat geld 2 kan kopen en dan nog ruim over heb... Laat maar zitten :)

Anderen meer suc6 al?

Stichting eth0

Verwijderd

completer!

of via de Gainward Site direct bestellen

Gainward GF4 TI 4200/650XP 128 MB, VIVO, Golden Sample, 299,00 heb ik ook al gezien

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Delete: Kostte de GF4Ti4400 128MB van Leadtek ook niet 299 euro? :P Die heb ik toch wel iets van 10x liever dan :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op vrijdag 24 mei 2002 18:35 schreef Delete het volgende:
completer!

of via de Gainward Site direct bestellen

Gainward GF4 TI 4200/650XP 128 MB, VIVO, Golden Sample, 299,00 heb ik ook al gezien
Completer al gebeld, die krijgen em dinsdag pas :(

Stichting eth0

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 18:44 schreef Grrrrrene het volgende:
Delete: Kostte de GF4Ti4400 128MB van Leadtek ook niet 299 euro? :P Die heb ik toch wel iets van 10x liever dan :)
Ja maar dan heb je wel een echte gainward met ViVo :)
Maaruh iemand die goed frans kan?
http://www.ldlc.fr/fiche/PB00013445.html?origine=670004

want wil weten of zij naar holland shippen

• McFlipp

McFlipp

24...

Weinig reactie hierop gehad maar lijkt me toch wel interessant :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004744.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004746.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004747.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/04/IMG0004748.gif

In de conclusie komt de reviewer tot de conclusie dat de Suma 64mb Se de beste is :)

En zoals je ziet clockt de cpu van die suma 64mb SE minder ver dan die van de niet SE, maar het geheugen van de SE juist weer verder, dus als je dan een cristal orb op die Se zet, zit je helemaal goed :D

Afbeeldingslocatie: http://www.suma.co.kr/product/images/web_img/gf4ti4200se64m_all.gif

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op vrijdag 24 mei 2002 19:12 schreef McFlipp het volgende:
Weinig reactie hierop gehad maar lijkt me toch wel interessant :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het is idd wel interessant, hoe meer van dit soort testjes, hoe beter :)

De conclusie over de core die je trekt klopt alleen niet, want voor elke kaart ligt het weer anders, dus daar valt weinig over te zeggen. Suma stopt echt geen slechtere cores op de SE's dan op de gewone kaarten iig :D

Specs

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 24 mei 2002 19:17 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Het is idd wel interessant, hoe meer van dit soort testjes, hoe beter :)

De conclusie over de core die je trekt klopt alleen niet, want voor elke kaart ligt het weer anders, dus daar valt weinig over te zeggen. Suma stopt echt geen slechtere cores op de SE's dan op de gewone kaarten iig :D
Neej maar er zit wel een groot verschil in de coolers op de SE en de gewone. en het blijkt dus dat die SE minder koelt dan die van de gewone :)

• hce_nl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 11:04
Ik heb mezelf een Gainward 650Xp aangeschaft :P wordt nu alleen uit elke Mohaa/SOF2 server gegooid.
Kan even spelen en dan zie ik het disconnected icoontje.
Tis wel een stuk mooier een sneller als mijn MX :D

BorgDOS 5.0: Assimilate another (Y/N)?

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37

Kid Buu

Huh, Pietje?

Woei!

Die suma heeft 3,3ns geheugen als ik het goed zie op die doos. Weet iemand hoeveel deze kaart zal gaan kosten in NL en wanneer/of ie al uit is/uitkomt (en of hij uberhaupt uitkomt in NL).

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op vrijdag 24 mei 2002 22:25 schreef hce_nl het volgende:
Ik heb mezelf een Gainward 650Xp aangeschaft :P wordt nu alleen uit elke Mohaa/SOF2 server gegooid.
Kan even spelen en dan zie ik het disconnected icoontje.
Tis wel een stuk mooier een sneller als mijn MX :D
Dat lijkt me niet echt iets dat aan je videokaart ligt? :)

Stichting eth0

Verwijderd

;( ;(

Hoe kan dat nou. Hier snap ik echt niks van.
Waarom zit er zo EXTREEM veel verschil in de maximale mhz dat het geheugen aankan op 64mb en 128mb bordjes. Dat is toch niet leuk meer.. (drax kijkt naar zijn prolink met 128mb geheugen.....)

Ik dacht dat er op de 64mb bordjes ook gewoon 4ns geheugen zat. :?

Ach... ik loop te zeuren om niks.. mijn kaartje is vet snel... ik moet blij zijn! :) :)

(en dan te bedenken dat ik al eens een keer mijn geheugen op 540 heb gedraaid. Dat doe ik dus niet nog een keer... wil wat langer plezier hebben van mijn bordje..)

Weet iemand toevallig of het te hoog clocken van je geheugen snel resulteert in het doorfikken van geheugen, of wordt ie gewoon beetje onstabiel, zonder blijvend letsel zal ik maar zeggen.... ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.