[inkoopactie 2] aqua-computer.de

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 05:44 schreef BzrK het volgende:
hmm 150 euro voor een cooler? En dan ben je er nog niet...
Ik vind ook dat ie em er met de copper base moet op zetten , kost ie 100€ minder ...

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:33

Wimo.

Shake and Bake!

Op vrijdag 10 mei 2002 09:49 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ie em er met de copper base moet op zetten , kost ie 100€ minder ...
Klopt.. copperbased is ie 50.99

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/cpconfig/k4lt10.jpg

Nadeel is wel dat je dan niet zo 1337 bent :)

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 01:11 schreef ReseTTim het volgende:
en het zal wel alu weer zijn :( :( ik heb een complete kopere/messing watersetup :) :)
Goed nieuws! ;) Ik heb zitten zoeken op de site en het blijkt anodized aluminium te zijn. "Material: Behälter: Aluminium, eloxiert." Ik ben dan hier op GOT beginnen zoeken voor bevestiging dat dat goed is, en jawel: uit twee verschillende bronnen blijkt dat het geen probleem is om annodized aluminium met koper te mengen. :)

Voor mezelf is deze actie helaas niet echt een hulp. Omdat ik in België woon kom ik waarschijnlijk toch niet in aanmerking. (het van NL naar hier sturen zal ongeveer evenveel kosten als het van ginder rechtstreeks naar mij te laten sturen).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 16:19 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Voor mezelf is deze actie helaas niet echt een hulp. Omdat ik in België woon kom ik waarschijnlijk toch niet in aanmerking. (het van NL naar hier sturen zal ongeveer evenveel kosten als het van ginder rechtstreeks naar mij te laten sturen).
Starten we een "stuur-et-naar-belgie-fonds" op? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 16:50 schreef Karreman het volgende:
Internet doet afstanden vervagen... tot je aan een inkoopactie wil meedoen. :)

Verwijderd

hoeveel geld zijn we minder kwijt met deze inkoopactie? Anders koop ik liever zelf in.

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 01:11 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]

:P :P :9 :9

fuck VET mooi/strak.. 1 nadeel die dingen kosten heel wat geld, dat is iets wat ik niet heb en het zal wel alu weer zijn :( :( ik heb een complete kopere/messing watersetup :) :)
nah, tis geanodiseerd aluminium, gaat dus prima samen met een kopere waterkoelsetup

Verwijderd

ik wil die molex ccfl hebben want ik ben bagger emt solderen ed

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 22:32

decramy

root@birdie:~#

YOU HAVE MAIL!

(eindelijk ;) )

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 15:24 schreef SiQDiZ het volgende:
hoeveel geld zijn we minder kwijt met deze inkoopactie? Anders koop ik liever zelf in.
*bump*

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 15:24 schreef SiQDiZ het volgende:
In de eerste post staat: "ik moet vooraf aangeven wat te willen, zij maken dan "speciale" prijzen.", vermits het momenteel niet echt een grote bestelling is, vrees ik een beetje dat er van extra korting niet veel sprake zal zijn. :(

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op dinsdag 14 mei 2002 11:49 schreef Frank_N het volgende:

[..]

In de eerste post staat: "ik moet vooraf aangeven wat te willen, zij maken dan "speciale" prijzen.", vermits het momenteel niet echt een grote bestelling is, vrees ik een beetje dat er van extra korting niet veel sprake zal zijn. :(
Precies.. als we veel afnemen krijgen we wel korting :) maar als we slechts 3 blokjes bestellen DENK ik dat we niet aso veel korting krijgen..

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 11:56 schreef Wimo. het volgende:Precies.. als we veel afnemen krijgen we wel korting :) maar als we slechts 3 blokjes bestellen DENK ik dat we niet aso veel korting krijgen..
Ik heb veel sympathie voor de actie (altijd voor mensen die inkoopacties doen), maar het loont niet in mijn geval. Als ik het nog eens van NL naar BE moet laten zenden, zit ik gegarandeerd boven de € 7.5 die ze vragen voor van DU naar BE te sturen.

Maar nog veel succes ermee alleszins!

• Jelmer
  • Laatst online: 07:09
Ik ben zeker geïntereseerd, heb inmiddels de onderstaande producten uitgezocht, maar ben nog niet 100% zeker of ik het bij hun wil gaan bestellen. Ik ga eerst overmorgen even in de omgeving rondkijken/bellen voor wat prijzen.

• Socket A koperen koeler 10mm tules (€50.99)
• MaxXxpert-Radiator (€50.99)
• Eheim 1048 (€45.49)
• Rubberen-pomp-bevestiging-dingen (€6.99)
• Fangrill 120mm (€1.99)
• Sunon 120mm fan (€15.99)
• PVC slangen 10mm*1.5 3m (€5.37)
• Aquadrive (10mm aansluitingen) (€79.99)

Totaal €257.80

Mochten er hier mensen zijn die dignen echt niet zo zouden doen, laat het me ajb ff weten. Ik kom nl ook pas net kijken bij het waterkoelen :) (misschien handig om te weten, ik wil mn pc zo stil mogelijk krijgen, dat is redelijk gelukt zij het dat mn athlon 900 nu 55 graden met koe is en ik van de zomer mn pc op een heel wat warmere plek ga gebruiken (Een omgevings temp. van 30 á 35 graden zal geen uitzondering zijn vrees ik) Verder is het zo dat ik mn IBM 75GXP er nu hoor als ik in mn bed lig/film kijk en daar stoor ik me mateloos aan :{ Ik heb al van dat noppenschuim in mn kast aangebracht, maar dat helpt bij lange na niet genoeg)

Om de kosten nog iets te drukken, ga ik zelf een resevoir maken gezien het feit daar weinig mee mis kan gaan en ik het toch buiten mn kast wil hebben. De radiator kan ik natuurlijk ook op de sloop halen, maar dat is iets wat ik dus nog even wil uitzoeken van de week :)

Naja, korting krijgen we dus pas achteraf te horen of hebben ze al iets gezegd van als er voor zoveel besteld wordt krijg je minimaal (of maximaal) zoveel korting?

ff voor de duidelijkheid, ik bestel dus nog niet!

btw, die aquadrive schijnt ook goed te werken met 7200rpm schijven en ze een stuk stiller te kunnen krijgen!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:36

Epsilon

Op vrijdag 10 mei 2002 16:50 schreef Karreman het volgende:

[..]

de verzendkosten naar belgie zijn iets van 12euro :)

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Hmm 100 euro meer voor een zilver dingetje?
Zilver geleid 5% beter dan koper, die 100 euro kun je dan beter aan een peltier besteden, zul je toch net iets meer van merken :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

dat reservoirtje ziet er iig mooi uit

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 16:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
*schop*

Wimo heb je m'n update mailtje ontvangen? ik wil nog meer hebben ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Jelmer
BTW, hoe zit het met de garantie? Loopt die direct of via jullie (topic starter(s))?
Wat me touwens wel opvalt is dat de eheim pompen (mn de 1048) in Duitsland een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland (oc-shop en 't guppy(dierenspeciaalzaak in Ede) vragen beiden €61 tegen €45 van a.c.)

Is er trouwens ook wat bekend over de levertijd?

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op donderdag 16 mei 2002 12:27 schreef Ener-G het volgende:
*schop*

Wimo heb je m'n update mailtje ontvangen? ik wil nog meer hebben ;)
Jazeker :)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op donderdag 16 mei 2002 13:56 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
BTW, hoe zit het met de garantie? Loopt die direct of via jullie (topic starter(s))?
Wat me touwens wel opvalt is dat de eheim pompen (mn de 1048) in Duitsland een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland (oc-shop en 't guppy(dierenspeciaalzaak in Ede) vragen beiden €61 tegen €45 van a.c.)

Is er trouwens ook wat bekend over de levertijd?
Via ons.. wij garanderen niet dat het heel vanuit duitsland komt, stel dat je radiator beschadigd is helpen wij jou natuurlijk met de communicatie met ac.de en ik ga ervan uit dat we daar uit komen. Je kunt ons dus niet verantwoordelijk houden voor eventueel beschadigde onderdelen.

• Jelmer
Hoeveel mensen hebben er nu inmiddels eigenlijk besteld en voor hoeveel? (de prijzen hanterende die op de site vermeldt staan)

Mijn eigen bestelling komt er trouwens zo aan :) (is practisch hetzelfde als wat ik eerder in dit draadje zei)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Is de uiterlijk besteldatum nog 18 mei, of is het nu wat later geworden?

Ik heb namelijk wel interesse voor paar artikelen maar weet het nu nog niet zeker. (ivm het geld)

Verwijderd

Ben ik de enige of zijn er meer die de shoppagina's niet kunnen zien?
Zogauw ik op bijv. pumpen klik krijg ik http://www.aqua-computer.de/onlineshop/pumpen.htm
"Willkommen bei aqua-computer.de
Diese Seite kann nicht direkt aufgerufen werden. Bitte gehen sie zu unserer Startseite."
en ga ik terug naar de hoofdpagina.

Hoeveel kosten die pompen dan? Vooral die Nova!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 14:50
Op maandag 13 mei 2002 15:26 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

nah, tis geanodiseerd aluminium, gaat dus prima samen met een kopere waterkoelsetup
Erm, of het geanodiseerd is of niet, maakt niks uit voor de mate waarin het alu wegcorrodeerd. Bij geanodiseerd alu zijn er alleen kleine pigment deeltjes in het metaalrooster geplaatst, dus geen coatinglaag.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op zaterdag 18 mei 2002 19:40 schreef augustus het volgende:
Ben ik de enige of zijn er meer die de shoppagina's niet kunnen zien?
Zogauw ik op bijv. pumpen klik krijg ik http://www.aqua-computer.de/onlineshop/pumpen.htm
"Willkommen bei aqua-computer.de
Diese Seite kann nicht direkt aufgerufen werden. Bitte gehen sie zu unserer Startseite."
en ga ik terug naar de hoofdpagina.

Hoeveel kosten die pompen dan? Vooral die Nova!
Hier werkt het perfect? Ik denk dat het aan je instelling ligt..

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op zaterdag 18 mei 2002 17:57 schreef FMS het volgende:
Is de uiterlijk besteldatum nog 18 mei, of is het nu wat later geworden?

Ik heb namelijk wel interesse voor paar artikelen maar weet het nu nog niet zeker. (ivm het geld)
We verlengen het met een paar dagen.. maar reken niet op meer dan een week

Verwijderd

M'n broer laat weten dat het niet meer gaat lukken , ie moet eerst nog 512MB RAM betalen en gaat nog een extra kart kopen omdat ie deze voor de prijs niet kan laten .

• Chiron

Chiron

*schop*

any news?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 11:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik weet niet of dit een echte actie gaat worden maar kijk is hier dan ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Jelmer
spammert ;) er staat toch inkoopactie? nou, dat lijkt me dus duidelijk! :)

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 21:07 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
spammert ;) er staat toch inkoopactie? nou, dat lijkt me dus duidelijk!
tis best makkelijk via die site hoor, ik zou er een gokje op wagen. Beginnende scripter mag wel wat bezoekers, anders issie voor nix bezig geweest :D

• Jelmer
Ik zet er toch ook een knipoog achter man.. zeur niet.. Als ik het echt ongepast vond dat hij het had gepost, dan had ik het wel in SM neergezet...
snap eigenlijk niet waarom ik hier serieus op in ga...

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op dinsdag 21 mei 2002 21:11 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Ik zet er toch ook een knipoog achter man.. zeur niet.. Als ik het echt ongepast vond dat hij het had gepost, dan had ik het wel in SM neergezet...
snap eigenlijk niet waarom ik hier serieus op in ga...
Het is idd 100% pure spam, maar ik probeer zijn systeem een beetje op gang te krijgen. Dus dan zou ik wel een aantal mensen moeten verzoeken om gebruik te maken van het systeem. :Y)

• Jelmer
Ik geef je groot gelijk hoor, 't is bovendien nog grotendeels ontopic ook dus... :) 't is trouwens wel 'jammer' dat je het in asp hebt gedaan, anders had ik 't nl gratis voor je op een flinke server kunnen hosten met een 2mbit leaselijn er aanvast.. Ik moet wel zeggen dat het er netjes uitziet hoor! m'n complimenten daarvoor!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op dinsdag 21 mei 2002 21:27 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor, 't is bovendien nog grotendeels ontopic ook dus... :) 't is trouwens wel 'jammer' dat je het in asp hebt gedaan, anders had ik 't nl gratis voor je op een flinke server kunnen hosten met een 2mbit leaselijn er aanvast.. Ik moet wel zeggen dat het er netjes uitziet hoor! m'n complimenten daarvoor!
Ik ben bezig welke mogelijk heden is heb met php. Maar als ik ergens een server waar ik asp kan draaien gesponsord krijg. Tja dan is het voor mij natuurlijk een stuk minder interesant om het om te gaan zetten.

• Jelmer
Dan zou ik eens op http://www.apulse.net/host/index.html kijken, die bieden mysql+asp en veel meer gratis. Het enige wat ze willen is een text-ad op elke pagina (maar dat lijkt me niet zo'n ramp) en elke maand minimaal 50 hits

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op dinsdag 21 mei 2002 21:57 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Dan zou ik eens op http://www.apulse.net/host/index.html kijken, die bieden mysql+asp en veel meer gratis. Het enige wat ze willen is een text-ad op elke pagina (maar dat lijkt me niet zo'n ramp) en elke maand minimaal 50 hits
Bedankt, ik ga direct kijken!

• Jelmer
Op dinsdag 21 mei 2002 12:17 schreef Ener-G het volgende:
*schop*

any news?
BTW, is er een prijs opgaaf gedaan door AC? Begin toch al wel een beetje ongeduldig te worden om eerlijk te zijn...

• Chiron

Chiron

Op donderdag 23 mei 2002 16:26 schreef Jelmer Barhorst het volgende:

[..]

BTW, is er een prijs opgaaf gedaan door AC? Begin toch al wel een beetje ongeduldig te worden om eerlijk te zijn...
same here... kan niet wachten totdat ik het zwikkie binnen heb :P :9

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Mail is net verstuurd, totaal order bedrag is op dit moment 496 euro. Ik hoop op spoedige reactie voor de evt. aangepaste prijs. Dan dezelfde dag bestel ik alles, en mail ik jullie over de betalingsmanier.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jelmer
Trouwens, over het verzenden naar mij toe; ik weet niet bij wie van jullie (Wimo of Karreman) het afgeleverd wordt, maar als diegene niet al te ver weg woont kom ik het net zo lief zelf ophalen. Dat scheelt weer een hoop gezeur met TPG enzo (evt beschadiging en kosten(!)).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 10:05 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Trouwens, over het verzenden naar mij toe; ik weet niet bij wie van jullie (Wimo of Karreman) het afgeleverd wordt, maar als diegene niet al te ver weg woont kom ik het net zo lief zelf ophalen. Dat scheelt weer een hoop gezeur met TPG enzo (evt beschadiging en kosten(!)).
Et komt allemaal naar mij toe (gouda).

Verder, heb weer nieuws op mn email.

1. De UV lampies weet ie niet of ze al op voorraad zijn als we besteld hebben (ze zijn wel in order, maar is zeer grote vraag naar). Dus wat minder voor de bestellers hiervan.

2. Nu het betere nieuws... wat dacht je van 1% vette korting? nix he?, wat dacht je van 5% korting.. nah nog nix.. NEE.. we hebben 10% korting *D *D *D

orginele reply:
Iam not shure, if the UV-Lamps will be in stock, when youre order will be send. There is a big demand for the lamps. The rest should be in stock. Ill give you 10 % on this order.
kort maar krachting.. dus morgen gaat bestelling de deur uit.

• Jelmer
Kewl!!!!! :) Zie je wel, ik wist het gewoon, die Duitsers zijn zo slecht nog niet ;)

Ik moet nog ff kijken dan of ik het zelf op kom halen, gezien het met de trein toch al weer een uur is en ik dan pas op het station in gouda ben.. Bovendien kost de trein ook nog eens €9 en volgens mij ben ik dan met TPG net zo duur uit.. Kijk wel ff tegen de tijd dat het er is..

Verwijderd

Zul je altijd zien ben ik weer te laat

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 14:43 schreef Mr_Hiney het volgende:
Zul je altijd zien ben ik weer te laat
als je vandaag nog ff de besteling doormailt op karremania@cistron.nl ken et nog.

Laatste update: kep bankrek opgevraagd (icam nr.) en gevraagd voor de uv-lampen wanneer ze er weer zijn.

Ws. maandag reply, dan meteen bevestiging van order sturen. als et dan mee zit, 1ste of 2de week juni alles binnen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Laatste nieuws:

kep bericht van AC, ik ga morgen bestellen. Alles is in voorraad behalve de UV-lampen.. die komen pas over 5 weken binnen... :'( :'(

Dat was et denk..

Mocht je echt nog wat nodig hebben, mail mij uiterlijk VOOR 5 uur maandagmiddag, dan kan et nog net.

• Chiron

Chiron

Op zondag 26 mei 2002 21:58 schreef Karreman het volgende:
Laatste nieuws:

kep bericht van AC, ik ga morgen bestellen. Alles is in voorraad behalve de UV-lampen.. die komen pas over 5 weken binnen... :'( :'(

Dat was et denk..

Mocht je echt nog wat nodig hebben, mail mij uiterlijk VOOR 5 uur maandagmiddag, dan kan et nog net.
hmm minder van die uv lampen, maar die worden gewoon nagestuurd neem ik aan? :?
En waar woon je, misschien kan ik het zooitje gewoon op komen halen als het niet tever weg is

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02 19:39

Professor_Botje

Administrator

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/cpconfig/kp4t10.jpg

Doe mij deze maar Email?

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 22:46 schreef Ener-G het volgende:

[..]

hmm minder van die uv lampen, maar die worden gewoon nagestuurd neem ik aan? :?
En waar woon je, misschien kan ik het zooitje gewoon op komen halen als het niet tever weg is
Uiteraard wordt ie nagestuurd. btw, woon in gouda
Op zondag 26 mei 2002 22:58 schreef Professor_Botje het volgende:
[afbeelding]

Doe mij deze maar Email?
stuurd naar karremania@cistron.nl, neem ik gelijk op. Anders naar wimo@netschaap.nl

Verwijderd

ff een vraagje.
Ik ga binnenkort ook bij die zaak bestellen als handelaar :7.
Na aanleiding van dit topic.
Nu is mijn vraag welke aansluiting moet ik op de koelblokjes zetten.
Heb nu gekozen voor 10 mm aansluiting want ik denk dan dat het water sneller gaat en dat er een hogere druk op komt.
Vin nl die kleine aansluiting (plug & cool) niet erg sterk er uit zien
Mijn keus die ik nu heb gemaakt is dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/cpconfig/k4lt10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/tpconfig/gg10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/monoxpert.jpg
Mijn vraag is deze radiator goed genoeg om mijn systeem te koel en je gaat nl voor de stilte van je pc maar krijg je geen herrie van die 120 mm fan??
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/at-titan-shop.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/beleuchtung-blau.jpg
En dan nog de pomp een eheim 1048.
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/eheim1046inl4.jpg
En heb nog een vraagje is deze pomp sterk genoeg voor het rond brengen van het water.
Het is voor mij helemaal nieuw waterkoeling, maar stel hier juist de vraag omdat jullie bij deze winkel wat hebben besteld ,en vandaar dat ik aan neem dat je wat van het product af weet.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
quote van hierboven

wacht ff af tot ik alles heb, ik heb nl. ook die cpu/gpu/chipset coolers besteld. alles 10mm, pomp had ik al (zo'n 130Gph ding bij cool-computers). 12cm fan gewoon op 7volt gooien.

• h.hoepel
  • Laatst online: 08:23
Ik weet niet wanneer jullie al deze spullen binnen krijgen maar zouden jullie dan ff wat prestaties van willen posten. Ik wil binnenkort ook gaan waterkoelen en als dit een beetje presteert zou dat mooi zijn want de prijs is niet slecht.

Verwijderd

Weet trouwens iemand de naam van deze radi.
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/prodimg/monoxpert.jpg

Want dan kan ik met de search er meer over te weten komen.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 05:14

MartNL

Ik wil graag een complete waterkoeling set.
Voor mijn onderstaande systeem.
Het enigste wat het moet doen is GOED koelen.

Kan ik dat hier bestellen?
Misschien dat iemand wat tips aan me kan geven.
Geld is niet zo'n probleem het moet gewoon goed zijn.

• Jelmer
Op maandag 27 mei 2002 20:25 schreef bopitje het volgende:
Weet trouwens iemand de naam van deze radi.
[afbeelding]

Want dan kan ik met de search er meer over te weten komen.
Dat staat er bij als het goed is.... :) MaxXxpert Mono oid.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 20:40 schreef MartNL het volgende:
Ik wil graag een complete waterkoeling set.
Voor mijn onderstaande systeem.
Het enigste wat het moet doen is GOED koelen.

Kan ik dat hier bestellen?
Misschien dat iemand wat tips aan me kan geven.
Geld is niet zo'n probleem het moet gewoon goed zijn.
Wacht ff onze resultaten af.. AC is best goedkoop, kep ook 10% korting..

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
UPDATE UPDATE

De bestelling is verstuurd. net de bevestiging binnen.
De verzendkosten blijven nog steeds 7,50 euro, dus is netjes. Zelf moet ik wel de evt. bankkosten betalen voor overschrijven, dit betaal ik zelf (donaties altijd welkom :9).
Verder, de UV-lampen stonden dus niet meer in de shop, daar ze dus uitverkocht waren. Dit heb ik DUIDELIJK bij de bestelling vermeld, ook de 10% korting vermeld.

Ook meteen mn "contactpersoon" daarna gemaild, of hij voor deze dingen kan zorgdragen (UV-lampen wel later leveren, maar wel 10% korting :P).

Eerst moeten hun betaald worden, voordat ze gaan leveren. Ik wacht even tot morgen af, totdat die contactpersoon bevestigt alles te zullen doen. Dan start ik de betalingscyclus.

Laatste note: ik weet nie of btw hier van toepassing gaat worden (btw duitsland is iets lager). Dit zal dan verrekend worden als de spullen binnen zijn (reken op max. 3% over het geheel, weet nl. btw percentage van duitsland nie).

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
btw in duitsland is 16% :) d8 zeg het ff

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Jelmer
k, ik had een leuk verhaal gevonden waarin staat dat de BTW bij een postorderbedrijf, binnen de EU dat minder dan f230.000 in een periode naar nederland stuurt, gewoon het tarief geldend in het land van herkomst moet hanteren. Helaas is dit zover ik kan zien alleen een voorstel geweest in 1998 (bron; zoek op BTW)

hmm, beetje hoog Yoda-taal gehalte :+

• Chiron

Chiron

Op maandag 27 mei 2002 23:42 schreef Karreman het volgende:
UPDATE UPDATE

De bestelling is verstuurd. net de bevestiging binnen.
De verzendkosten blijven nog steeds 7,50 euro, dus is netjes. Zelf moet ik wel de evt. bankkosten betalen voor overschrijven, dit betaal ik zelf (donaties altijd welkom :9).
Verder, de UV-lampen stonden dus niet meer in de shop, daar ze dus uitverkocht waren. Dit heb ik DUIDELIJK bij de bestelling vermeld, ook de 10% korting vermeld.

Ook meteen mn "contactpersoon" daarna gemaild, of hij voor deze dingen kan zorgdragen (UV-lampen wel later leveren, maar wel 10% korting :P).

Eerst moeten hun betaald worden, voordat ze gaan leveren. Ik wacht even tot morgen af, totdat die contactpersoon bevestigt alles te zullen doen. Dan start ik de betalingscyclus.

Laatste note: ik weet nie of btw hier van toepassing gaat worden (btw duitsland is iets lager). Dit zal dan verrekend worden als de spullen binnen zijn (reken op max. 3% over het geheel, weet nl. btw percentage van duitsland nie).
en, al wat gehoord van die contactpersoon? :)

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 22:39 schreef Jelmer Barhorst het volgende:

[..]

Dat staat er bij als het goed is.... :) MaxXxpert Mono oid.
Harstikke bedankt heb nu een paar mooie reviews gelezen.
Daardoor heb ik nog weer een paar vraagjes.
En lijkt me dat dit de beste topic is om te stellen :P
Wat me opviel is dat veel lui een slang naar boven hebben lopen wat nergens op uit komt met iets er op een dop ofzo.
Dat is voor de lucht uit de waterkoeling gebeuren te krijgen??
Maar ik ga deze bestellen.

Afbeeldingslocatie: http://aqua-computer.de/prodimg/atstandartblau400.jpg

Maar als ik deze toch neem dan blijft toch autom. de lucht boven in zitten?(bij het glasje??)
En dan had ik nog een vraag als ik deze cpu koeler ga bestellen:

Afbeeldingslocatie: http://aqua-computer.de/prodimg/cpconfig/k4lt10.jpg

Dan kan ik deze toch meteen met zilver pasta op de cpu zetten?
Of zou ik toch een peltier tussen zetten??

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
resevoir gewoon vullen tot helemaal vol, kan er geen lucht in.

Begin nog niet aan een peltier als je net start.. er komen heel veel gevaren bij kijken.

Btw. kep nog nix gehoord van mn contactpersoon :'(

Verwijderd

Ok dan neem ik nog geen peltier :)
Met de radiator ben ook het ook nog helemaal uit dat is dan het enigste.
Ben nou ff aan het kijken of er ook goeie bij zitten.
Want er zit veel verschil van afmeting maar denk ook van koel eigenschappen.
Dus weet iemand welke radiator ik het beste kan nemen.
Ik heb een atx dragon kast.
Wil zo min mogelijk me kast verbouwen.
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/forumpix/fotostory/vorher.jpg

Wil eigenlijk alleen een gat in me pc maken voor de :
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/forumpix/fotostory/atbefuellen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/forumpix/fotostory/atsprudel.jpg
Maar dat is wel begrijplijk he das zo mooi :9~

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Is idd.. hoge kwijlfactor

Verwijderd

Dus ben niet de enigste die kwijlt :9~ :9~ :9~ :P

Verwijderd

yup is zeer mooi op zo'n manier echt zeer hoge :9~ factor

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 28 mei 2002 18:50 schreef bopitje het volgende:
Ok dan neem ik nog geen peltier :)
Met de radiator ben ook het ook nog helemaal uit dat is dan het enigste.
Ben nou ff aan het kijken of er ook goeie bij zitten.
Want er zit veel verschil van afmeting maar denk ook van koel eigenschappen.
Dus weet iemand welke radiator ik het beste kan nemen.
Ik heb een atx dragon kast.
Wil zo min mogelijk me kast verbouwen.
[afbeelding]

Wil eigenlijk alleen een gat in me pc maken voor de :
[afbeelding]

[afbeelding]
Maar dat is wel begrijplijk he das zo mooi :9~
holy shit :o

dat ziet er wel heel erg bruut uit!!

wat kost zo'n reservoir? :P

**edit lama, gaat niet echt werken bij mijn aansluitingen (1/2") :{ en die vage plug'ncool stekkertjes

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 19:27 schreef Ener-G het volgende:

[..]

holy shit :o

dat ziet er wel heel erg bruut uit!!

wat kost zo'n reservoir? :P

**edit lama, gaat niet echt werken bij mijn aansluitingen (1/2") :{ en die vage plug'ncool stekkertjes
Je kan ze in allematen krijgen hoor plug en cool 6 , 8 en 10 mm.
En het kost 45 €

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 28 mei 2002 20:13 schreef bopitje het volgende:

[..]

Je kan ze in allematen krijgen hoor plug en cool 6 , 8 en 10 mm.
En het kost 45 €
mjah... maarr.. dat reservoir is van aluminium, lijkt me niet zo handig in een koper/koper systeem en 1/2" is nog altijd 13mm (of gaat het om de binnendiameter :?

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 20:30 schreef Ener-G het volgende:

[..]

mjah... maarr.. dat reservoir is van aluminium, lijkt me niet zo handig in een koper/koper systeem en 1/2" is nog altijd 13mm (of gaat het om de binnendiameter :?
Ow ja buitenmaat als je het goed had maar dat alu. van de resevoir kan wel met koper stond hier ook ergens al in dit topic.
Want anders had ik ook nooit gedaan hoor.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Dat resevoir wordt uiteindelijk ook hier erbij gezet, maar die waterblokjes kostten toch aardig wat voor mn bankrekening.. dus expect een nieuwe inkoop eind juni/begin juli :P

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 28 mei 2002 20:36 schreef bopitje het volgende:

[..]

Ow ja buitenmaat als je het goed had maar dat alu. van de resevoir kan wel met koper stond hier ook ergens al in dit topic.
Want anders had ik ook nooit gedaan hoor.
Hmm geanodiseerd alu kan wel met koper :? let me double check on that..

maar hoe frot ik een 1/2" siliconenslang op die aansluitingen :? **edit ook gevonden... :)

hmm karreman kan je me even mailen wat ik bij die dangerden inkoopactie ookalweer besteld heb? Want zoals het er nu naar uitziet denk ik dat ik dangerden laat zitten en alles van die actie bij deze inkoopactie ga bestellen... (ik hoop dat het er nog bij kan)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
helaas ben je te laat momenteel, AC is bijna gesloten, wacht nu bedrag af, plus laatste dingen.. dan gaat ie echt dicht.

Email anders ff wat je wil, mischien kan ik et nog "bij regelen".

Mail Wimo@netscaap.nl voor je bestelling bij DD.

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 28 mei 2002 22:20 schreef Karreman het volgende:
helaas ben je te laat momenteel, AC is bijna gesloten, wacht nu bedrag af, plus laatste dingen.. dan gaat ie echt dicht.

Email anders ff wat je wil, mischien kan ik et nog "bij regelen".

Mail Wimo@netscaap.nl voor je bestelling bij DD.
okee laat maar zoals het is nu, reservoir komt wel bij een volgende actie :) misschien maar beter ook, anders blijf ik maar geld uitgeven aan die dingen :+ ;)

• Jelmer
Op dinsdag 21 mei 2002 12:17 schreef Ener-G het volgende:
*schop*

any news?
oh, wat doe ik nou??

Ff serieus, hoe staat het ervoor? Is de bestelling nu definitief de deur uit? Wanneer kunnen we de nota pro-forma verwachten?
Ik hoop nl toch wel na mn stage meteen te kunnen gaan prutsen en op MegaBit mn WC operationeel te hebben :)

Verwijderd

Ben net bezig een "3de" actie te starten in topic:

[topic=513249/1/25] :)

Duzz mensen met interesse en snelle afhandeling..(1 week inkoopactie)..

• Felyrion
  • Laatst online: 01:15

Felyrion

goodgoan!

deze al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/forumpix/fs2/springbrunnen.jpg
:9~

je kunt ze dus ook verticaal monteren :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ok, aangezien ze dus nie reageren mbt tot de korting (heb dus WEL de definieve order/totaalbedrag) ga ik morgen maar es weer vet mailen

morgen rond 5 uur dus ultieme uitslag.

edit:

jantje moet lezen.. stond geen tel.nr.. :S

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 19:06 schreef Falcon het volgende:
deze al gezien?
[afbeelding]
:9~

je kunt ze dus ook verticaal monteren :)
Wow deze is wel heel erg gaaf :9~
Op welke site stond deze ??

Ik heb hem al hij erg :9~ :9~

Verwijderd

hmm... ben aan het twijfelen.
de watertank... die moet ik hebben.
De radiator... zou ik graag willen weten hoeveel joule
hij kan afgeven.
enne.. het waterblokkie... denk ik dat ik ga kiezen voor een INNOVATEK
Afbeeldingslocatie: http://www.innovatek.de/Pics/inco_2.gif

Diameter van de aansluitingen zijn hetzelfde dus.
daarbij zou hij veel betere koelprestaties hebben dan die van AC.

Heb echter nog niet direct een winkel gevonden waar ik hem kan kopen.... eerlijk gezegd heb ik nog niet gezocht ook niet hoor.... is iets voor straks denk ik.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
*UPDATE*

Ze hebben nie gereageerd op mn mail.. :'( :'(

http://www.karremania.cistron.nl/GoT/index.htm

Hier staat in iedergeval de totale bestelling, hij is dus daar al binnen. Nu wil ik alleen nog bevestiging van de korting en de UV-lampen, zodat daaar dus na et betalen geen gezeik mee komt. iig start ik vanavond met de mails voor de betalings specs.

Mocht je dus PB hebben, laat et dan via die mail weten met (zo duidelijk mogelijk) betalingsbewijs, dan kan ik et nog wel voorschieten. iig wil ik dus vrijdagavond et geld gaan overmaken.

• Jelmer
Hoe zit dat met die BTW (=Mw.St.=Mehrwertsteuern)?? Zoals ik het zie komt dat er dus ook nog eens bovenop.... lekker handig van die jongens daarzo...
[edit]
In hun algemene voorwaarden staat het voglgende
Es gibt keine Mindestbestellmenge. Alle unsere Preise enthalten die gesetzliche Mehrwertsteuer in Höhe von derzeit 16%.
Als ik bablefish mag geloven staat daar dat de prijzen vermeld op de website wel inclusief zijn. Ik vraag me dan alleen wel af hoe ze in Duitsland de BTW berekenen (die €80.68 is nl 16% van €504.23, als je de reeds doorberekende BTW wil weten moet je delen door 116% (1.16))

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Is inclusief, echter kan er dus max 3% bij komen, bij eventuele duano dinges controle.

Verwijderd

loopt deze actie nog?

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 18 juni 2002 18:18 schreef SM-DoubleD het volgende:
loopt deze actie nog?
nope, het hele zaakje is al besteld.. tenminste.. Karreman? enig idee wanneer de boel binnen zal komen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Alles was 6-6 overgemaakt naar AC. morgen ff mailen erover, mischien dat leverdatum bekent is.

• Chiron

Chiron

*schop* :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Update

Ben ff thuis, lag een briefje van TPG, dat ik pakketje morgenochtend kan op komen halen.

Aangezien ik nog nie zeker weet of het van AC was (afzender was vlgns postbode ws onbekend) is et ff wachten tot morgen.

Dus met mazzel heb ik morgen alles binnen, vrijdag alles op de post naar de mensen.

• Chiron

Chiron

yay :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
ik kom net van postkantoor, ET WAS ET NIE :'( :'( :'( :'( :'(

et was mn psx-pc gooistick converter uit de states

sorry...

vanavond ff mailtje naar AC

• Jelmer
jammer.... nou ja, mn stage duurt nog 3 weken dus... (wil nl in mn vakantie mn WC gaan bouwen)

Verwijderd

[b]Op dinsdag 04 juni 2002 12:20 schreef Cordobasdi
De radiator... zou ik graag willen weten hoeveel joule
hij kan afgeven.
jij weet daar wat van ik heb hier een rad van 12 bij 7 bij 6 ofzo en die geeft 2500kcal/h af is dat goed?

• Chiron

Chiron

Op woensdag 26 juni 2002 12:25 schreef Karreman het volgende:
ik kom net van postkantoor, ET WAS ET NIE :'( :'( :'( :'( :'(

et was mn psx-pc gooistick converter uit de states

sorry...

vanavond ff mailtje naar AC
:D

he vet, hoe werkt zo'n converter? usb :? en hoeveel kan je erop aansluiten?

Verwijderd

Heeft iemand nou al wat binnen van die site ??

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Updatje weer :D

Kep vandaag een bericht van NPD (nederland post dienst ofzo) gekregen. Morgen ga ik bellen over hoe en wat, dat et zaterdag geleverd kan worden bij mij (kep fulltime job, ouders op vakantie) :D

Dus, keep ya fingers crossed :P

• Jelmer
Hmm met een klein beetje mazzel kan ik het zaterdag zelf komen ophalen :) Moeten nl 's middags richting Zeeland, dus een tussenstop in Gouda (toch?) moet wel mogelijk zijn :) Kan ik lekker het weekend daarna beginnen met klussen.
Ben erg benieuwd!!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 20:04 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Hmm met een klein beetje mazzel kan ik het zaterdag zelf komen ophalen :) Moeten nl 's middags richting Zeeland, dus een tussenstop in Gouda (toch?) moet wel mogelijk zijn :) Kan ik lekker het weekend daarna beginnen met klussen.
Ben erg benieuwd!!
via Utrecht de A20 nemen naar R'dam.. kom je er langs :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ladies Und Gentlemen..

TIS BINNEN..

DAMN ziet er HEEEEEL mooi uit :D.

vanavond zoek ik et uit, morgen gaat et weg.

Jelmer, je hebt mn msn, laat ff weten hoe en wat.

Onno, mocht je dit lezen, neem ff snel contact op.. nog steeds geen geld van je binnen.. (anders moet et toch van eigenaar gaan wisselen ;) )

Ener-G, mail ff je adres gegevens door, ken et nie vinden :(

• Chiron

Chiron

Op vrijdag 05 juli 2002 17:37 schreef Karreman het volgende:
Ladies Und Gentlemen..

TIS BINNEN..

DAMN ziet er HEEEEEL mooi uit :D.

vanavond zoek ik et uit, morgen gaat et weg.

Jelmer, je hebt mn msn, laat ff weten hoe en wat.

Onno, mocht je dit lezen, neem ff snel contact op.. nog steeds geen geld van je binnen.. (anders moet et toch van eigenaar gaan wisselen ;) )

Ener-G, mail ff je adres gegevens door, ken et nie vinden :(
sjeez je hebt mazzel dat ik nog ff dit topic las :D mail is onderweg

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.