et was ff afwachten op de reply van hun, maar hier issie.
De inkoopactie van aqua-computer.de
=Bedrijf=
Ze hebben nagenoeg alleen watercooling dingen (eigen producten) die er best futuristisch uit zien. Ook een CCFL blacklight (direct op molex) is daar te bestellen. AS3 OOK!! voor de rest, go check the site
.m Alles mag besteld worden.
=Levering/betaling=
Het was ff onduidelijk of ze leveren naar nederland, maar blijkt dus ook te kunnen. De leveringskosten zijn (!!) €7,50.. of dit ook bij hogere gewichten is, is onbekent, maar ga ervanuit dat et laag is/wordt.
Betaling gaat gewoon via bank, dus is daar zeer snel binnen.
=Bestellen/betalen/korting=
Je kan je bestelling doorgeven aan wimo@netschaap.nl, je ontvangt dan bevestiging. Betaling gaat via mij, na bestelling kan je gaan betalen, bankrek. volgt.
Korting is mogelijk, ik moet vooraf aangeven wat te willen, zij maken dan "speciale" prijzen.
=Tijd=
Aangezien we dit op kort termijn willen starten, is de uiterlijk besteldatum gezet op 18 mei 2002 tot 18.00 uur. Betaling daarop volgende 2 weken maximaal.
=extra=
De afmetingen van de slangen staan in mm.. 10 = 3/8 inch.
Voor vragen, karremania@cistron.nl(betalen) of wimo@netschaap.nl(bestellen).
=Diverse reclame=

.925 Sterling silver onderkantje - €150.99

Copperbase blokje (P4 slot) - €50.99

GF blokje - €40.99

Resevoir(evt met licht erin. opt.) €44.99
De bijbehoorde "bovenplaat" is €7.99 (voor bevestiging bovenop je case)

UV lamp op molex €24,95
De inkoopactie van aqua-computer.de
=Bedrijf=
Ze hebben nagenoeg alleen watercooling dingen (eigen producten) die er best futuristisch uit zien. Ook een CCFL blacklight (direct op molex) is daar te bestellen. AS3 OOK!! voor de rest, go check the site
=Levering/betaling=
Het was ff onduidelijk of ze leveren naar nederland, maar blijkt dus ook te kunnen. De leveringskosten zijn (!!) €7,50.. of dit ook bij hogere gewichten is, is onbekent, maar ga ervanuit dat et laag is/wordt.
Betaling gaat gewoon via bank, dus is daar zeer snel binnen.
=Bestellen/betalen/korting=
Je kan je bestelling doorgeven aan wimo@netschaap.nl, je ontvangt dan bevestiging. Betaling gaat via mij, na bestelling kan je gaan betalen, bankrek. volgt.
Korting is mogelijk, ik moet vooraf aangeven wat te willen, zij maken dan "speciale" prijzen.
=Tijd=
Aangezien we dit op kort termijn willen starten, is de uiterlijk besteldatum gezet op 18 mei 2002 tot 18.00 uur. Betaling daarop volgende 2 weken maximaal.
=extra=
De afmetingen van de slangen staan in mm.. 10 = 3/8 inch.
Voor vragen, karremania@cistron.nl(betalen) of wimo@netschaap.nl(bestellen).
=Diverse reclame=

.925 Sterling silver onderkantje - €150.99

Copperbase blokje (P4 slot) - €50.99

GF blokje - €40.99

Resevoir(evt met licht erin. opt.) €44.99
De bijbehoorde "bovenplaat" is €7.99 (voor bevestiging bovenop je case)

UV lamp op molex €24,95
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.