[inkoopactie 2] aqua-computer.de

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 19:06 schreef Falcon het volgende:
deze al gezien?
[afbeelding]
:9~

je kunt ze dus ook verticaal monteren :)
Wow deze is wel heel erg gaaf :9~
Op welke site stond deze ??

Ik heb hem al hij erg :9~ :9~

Verwijderd

hmm... ben aan het twijfelen.
de watertank... die moet ik hebben.
De radiator... zou ik graag willen weten hoeveel joule
hij kan afgeven.
enne.. het waterblokkie... denk ik dat ik ga kiezen voor een INNOVATEK
Afbeeldingslocatie: http://www.innovatek.de/Pics/inco_2.gif

Diameter van de aansluitingen zijn hetzelfde dus.
daarbij zou hij veel betere koelprestaties hebben dan die van AC.

Heb echter nog niet direct een winkel gevonden waar ik hem kan kopen.... eerlijk gezegd heb ik nog niet gezocht ook niet hoor.... is iets voor straks denk ik.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
*UPDATE*

Ze hebben nie gereageerd op mn mail.. :'( :'(

http://www.karremania.cistron.nl/GoT/index.htm

Hier staat in iedergeval de totale bestelling, hij is dus daar al binnen. Nu wil ik alleen nog bevestiging van de korting en de UV-lampen, zodat daaar dus na et betalen geen gezeik mee komt. iig start ik vanavond met de mails voor de betalings specs.

Mocht je dus PB hebben, laat et dan via die mail weten met (zo duidelijk mogelijk) betalingsbewijs, dan kan ik et nog wel voorschieten. iig wil ik dus vrijdagavond et geld gaan overmaken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:09
Hoe zit dat met die BTW (=Mw.St.=Mehrwertsteuern)?? Zoals ik het zie komt dat er dus ook nog eens bovenop.... lekker handig van die jongens daarzo...
[edit]
In hun algemene voorwaarden staat het voglgende
Es gibt keine Mindestbestellmenge. Alle unsere Preise enthalten die gesetzliche Mehrwertsteuer in Höhe von derzeit 16%.
Als ik bablefish mag geloven staat daar dat de prijzen vermeld op de website wel inclusief zijn. Ik vraag me dan alleen wel af hoe ze in Duitsland de BTW berekenen (die €80.68 is nl 16% van €504.23, als je de reeds doorberekende BTW wil weten moet je delen door 116% (1.16))

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Is inclusief, echter kan er dus max 3% bij komen, bij eventuele duano dinges controle.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

loopt deze actie nog?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 16:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 18 juni 2002 18:18 schreef SM-DoubleD het volgende:
loopt deze actie nog?
nope, het hele zaakje is al besteld.. tenminste.. Karreman? enig idee wanneer de boel binnen zal komen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Alles was 6-6 overgemaakt naar AC. morgen ff mailen erover, mischien dat leverdatum bekent is.

• Chiron

Chiron

*schop* :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Update

Ben ff thuis, lag een briefje van TPG, dat ik pakketje morgenochtend kan op komen halen.

Aangezien ik nog nie zeker weet of het van AC was (afzender was vlgns postbode ws onbekend) is et ff wachten tot morgen.

Dus met mazzel heb ik morgen alles binnen, vrijdag alles op de post naar de mensen.

• Chiron

Chiron

yay :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
ik kom net van postkantoor, ET WAS ET NIE :'( :'( :'( :'( :'(

et was mn psx-pc gooistick converter uit de states

sorry...

vanavond ff mailtje naar AC

• Jelmer
jammer.... nou ja, mn stage duurt nog 3 weken dus... (wil nl in mn vakantie mn WC gaan bouwen)

Verwijderd

[b]Op dinsdag 04 juni 2002 12:20 schreef Cordobasdi
De radiator... zou ik graag willen weten hoeveel joule
hij kan afgeven.
jij weet daar wat van ik heb hier een rad van 12 bij 7 bij 6 ofzo en die geeft 2500kcal/h af is dat goed?

• Chiron

Chiron

Op woensdag 26 juni 2002 12:25 schreef Karreman het volgende:
ik kom net van postkantoor, ET WAS ET NIE :'( :'( :'( :'( :'(

et was mn psx-pc gooistick converter uit de states

sorry...

vanavond ff mailtje naar AC
:D

he vet, hoe werkt zo'n converter? usb :? en hoeveel kan je erop aansluiten?

Verwijderd

Heeft iemand nou al wat binnen van die site ??

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Updatje weer :D

Kep vandaag een bericht van NPD (nederland post dienst ofzo) gekregen. Morgen ga ik bellen over hoe en wat, dat et zaterdag geleverd kan worden bij mij (kep fulltime job, ouders op vakantie) :D

Dus, keep ya fingers crossed :P

• Jelmer
Hmm met een klein beetje mazzel kan ik het zaterdag zelf komen ophalen :) Moeten nl 's middags richting Zeeland, dus een tussenstop in Gouda (toch?) moet wel mogelijk zijn :) Kan ik lekker het weekend daarna beginnen met klussen.
Ben erg benieuwd!!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 20:04 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Hmm met een klein beetje mazzel kan ik het zaterdag zelf komen ophalen :) Moeten nl 's middags richting Zeeland, dus een tussenstop in Gouda (toch?) moet wel mogelijk zijn :) Kan ik lekker het weekend daarna beginnen met klussen.
Ben erg benieuwd!!
via Utrecht de A20 nemen naar R'dam.. kom je er langs :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ladies Und Gentlemen..

TIS BINNEN..

DAMN ziet er HEEEEEL mooi uit :D.

vanavond zoek ik et uit, morgen gaat et weg.

Jelmer, je hebt mn msn, laat ff weten hoe en wat.

Onno, mocht je dit lezen, neem ff snel contact op.. nog steeds geen geld van je binnen.. (anders moet et toch van eigenaar gaan wisselen ;) )

Ener-G, mail ff je adres gegevens door, ken et nie vinden :(

• Chiron

Chiron

Op vrijdag 05 juli 2002 17:37 schreef Karreman het volgende:
Ladies Und Gentlemen..

TIS BINNEN..

DAMN ziet er HEEEEEL mooi uit :D.

vanavond zoek ik et uit, morgen gaat et weg.

Jelmer, je hebt mn msn, laat ff weten hoe en wat.

Onno, mocht je dit lezen, neem ff snel contact op.. nog steeds geen geld van je binnen.. (anders moet et toch van eigenaar gaan wisselen ;) )

Ener-G, mail ff je adres gegevens door, ken et nie vinden :(
sjeez je hebt mazzel dat ik nog ff dit topic las :D mail is onderweg

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.