Dungeon Siege Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 857 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56

Bosmonster

*zucht*

sorry.. heb het spel er niet meer opstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10 14:06
Bosmonster schreef op 10 augustus 2002 @ 18:55:
sorry.. heb het spel er niet meer opstaan..
Is er dan niemand die me effe snel kan helpen? :/

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 18:48
Wie weet nog enkele servers waar veel nederlands zitten? ik ben nu vertran maar in mij leveling tempo ben ik van de week elite.dus please post effe wat ips please.

enn is dr niet een ander priogje om te gebruiken om te gamen?want dat zonemath is echt kaas.en bij gamespy doet i het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Deorgere schreef op 10 augustus 2002 @ 19:11:
[...]
Is er dan niemand die me effe snel kan helpen? :/

Als er verder niemand reageert dan installeer ik hem wel ff voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
ej ik heb effe gekeken en ik heb dat ook gehad.je moet hem eens reinstalleen en dan ook die patch dr over

werkte bij mij!

ik had namelijk iets fout gedaan met die editor waardoor het hele spel veracht was.gewoon effe dr af en dan dr weer op zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
AcIDeR schreef op 11 augustus 2002 @ 13:53:
ej ik heb effe gekeken en ik heb dat ook gehad.je moet hem eens reinstalleen en dan ook die patch dr over

werkte bij mij!

ik had namelijk iets fout gedaan met die editor waardoor het hele spel veracht was.gewoon effe dr af en dan dr weer op zetten!
Nee, dat werkt niet. Heb ik alemaal al geprobeerd. :)

Bosmonster, dankje. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Heb je er al 10 min de tijd voor gehad, Bosmonster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
please help... :/

• Kimberly
Maar weer een shop. :/ Waarom is iedereen uit deze topic ineens verdwenen?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Omdat het spel al een half jaar oud is ofzo, en niemand heef thet meer op zijn pc staan, misschien is dat een rede?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:08

Bloodclot

Jawier!

er is een expansion uit. downloadbaar. link weet ik niet.

toch maar even checken, DS had toch wel een goeie engine

edit:

http://www.dsnetguide.com/downloads/yesterhaven.php

[ Voor 0% gewijzigd door Bloodclot op 15-08-2002 18:26 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deorgere schreef op 15 augustus 2002 @ 18:15:
Maar weer een shop. :/ Waarom is iedereen uit deze topic ineens verdwenen?
He Deorgere,

Ik heb effe de moeite genomen om je savegame te spelen :), zo'n half uurtje en zonder problemen, en als je de savegame terug wilt hebben moet je me effe icq-en, mijn icq-nummer: 148295232. En dan stuur ik je de savegame op, ok?
Ik heb hem trouwens gesaved bij de ingang van de dungeon waarin je verder moet gaan.

wat een service , niet? :P 8)

MSN kan trouwens ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot schreef op 15 augustus 2002 @ 18:25:
er is een expansion uit. downloadbaar. link weet ik niet.

toch maar even checken, DS had toch wel een goeie engine

edit:

http://www.dsnetguide.com/downloads/yesterhaven.php
Ik heb die update geinstalleerd en wat denk je? 1,1 GB schijfruimte!!!
Is dat wel normaal voor zo'n update :?

laat maar, er zitten backupfiles bij, vandaar dat ie zó groot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
En wat is je msn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Ik heb je geadd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Ok:
Trancer, dankje hij werkt en ik ben bij 5 intussen. :)

Ik wou aleen de update 1.1 instaleren (30mb file) en updaten.

Maar dat gaat dus niet. Ik krijg deze meldingen als hij een tijdje aan het instaleren is:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/fout_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/fout_2.jpg

:( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 05 augustus 2002 @ 09:32:
Ik heb het uitgespeeld maar ik vond het soms wel wat 1tonig worden :O
Met deze reden ben ik gestopt toen ik op 3/5 van het spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
iemand die met kan helpen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds deze foutmelding als ik een game wil joinen, in multiplayer:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9578

Weet iemand welke patch ik hiervoor moet downloaden? Ook zijn er heel veel games die rood zijn , die dus niet compatible zijn met mijn versie, terwijl ik wel de nieuwste update heb geinstalleerd toen het spel erom vroeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^uhm...een klein kickje dan maar? ^^^

weet niemand dan welke patch/mod ik moet downloaden? Sinds ik de update heb kan ik geen enkele multiplayer meer joinen. Maar het rare is dat ik wel een multiplayer game kan hosten. DS is echt erg cool zeker nu ik een paar spells (gehacked!) , (oa een nuke - spell) heb die ik wel in de multiplayer wil uitproberen (en uiteraard ook om te traden voor andere spells). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darklance schreef op woensdag 3 April 2002 18:14 in deel 1 van het Dungeon Siege topic het volgende:

Dat Fortress Kroth, komt die pas na de swamp?
Ik ben nu nml bezig met Chapter 4 (in de swamp), maar heb Reinforce Fortress Kroth nog open staan bij de quests van chapter 3...
zanac schreef op woensdag 03 April 2002 18:21 in deel 1 van het Dungeon Siege topic het volgende:

Yep, dat fortress komt pas later, na de swamp.
En die knakker in Glacern nog zeggen "Just follow your nose through the ice caves and you'll get there soon enough." Ik die hele fucking grot doorgespit en nergens een fortress gevonden. 8)7

... Maar ik heb op die manier tenminste mooi wel de puzzel met die Azteken-achtige tempels opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet alles downen van nieuwe maps.Het is een bende daar niemand host het orgineel meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb het spel nog nooit online kunnen spelen. :'( Daar baal ik nog steeds van. :/

En het is allemaal de schuld van @Home die problemen gaf met het inloggen op ZoneMatch. :( Weet iemand of dit probleem al is opgelost? Ik wil het eigenlijk nog steeds ooit eens online kunnen spelen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dus gevonden.Iemand zin in een potje dungeon siege online :??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 15:55:
Ik heb het dus gevonden.Iemand zin in een potje dungeon siege online :??
neej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op 05 February 2003 @ 10:17:
Ik heb het spel nog nooit online kunnen spelen. :'( Daar baal ik nog steeds van. :/

En het is allemaal de schuld van @Home die problemen gaf met het inloggen op ZoneMatch. :( Weet iemand of dit probleem al is opgelost? Ik wil het eigenlijk nog steeds ooit eens online kunnen spelen.
Geen idee, maar er was ook een probleem dat je niet op ZoneMatch kon komen als je internet connection sharing enabled had. DAT is iig wel opgelost ondertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vraag ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Weet iemand nog nederlandsche servers???
Krijg nu ook weer zin in ut spel.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-10 08:20
CJ schreef op 05 februari 2003 @ 10:17:

Ik heb ook @Home en nooit problemen gehad met het online spelen en ja ik heb een netwerk (ics) Misschien kun je meer preciezer uitleggen wat je probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 10:58
Voor degenen die nog interesse in Dungeon Siege hebben, check de vele mods en total-conversions (Siegelets) die er zijn of in ontwikkeling zijn voor Dungeon Siege:
http://www.dungeonsiege.com/mod_spotlight.shtml

Ikzelf heb The Lands of Hyperborea, en dat is echt een uitdaging, vooral als je daarin met een nieuw character begint. De monsters zijn vet veel moeilijker en regelmatig moet ik nu rennen voor m'n leven! Geeft wat meer de Diablo II feeling vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Als ik een spel wil joinen krijg ik "put disk 1 in your drive", maar die zit erin 8)7

Iemand een oplossing?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

NvE schreef op 18 February 2003 @ 00:01:
Als ik een spel wil joinen krijg ik "put disk 1 in your drive", maar die zit erin 8)7

Iemand een oplossing?
CD bschadigd?
Illegale versie zonder crack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens opnieuw ga beginnen, maar dan het level uitspelen met maar 1 character (wordt sowieso een mage, combat of nature weet ik nog niet) en evt. een ezel of 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goodluck dan hehe ik hoop dat je het overleeft ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind juist het idee van een party stoer... Werd helemaal euforisch toen mijn party lekker degelijk werd :P Watch those creeps crumble >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 1 mage red je het niet. Een melee char met wat superitems zou het kunnen overleven... maar zelfs dat betwijfel ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah maar wie wilt nu onlione speluh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 17:56:
Met 1 mage red je het niet. Een melee char met wat superitems zou het kunnen overleven... maar zelfs dat betwijfel ik :D
Het valt altijd te proberen, veel potions gebruiken, zorgen dat je healing spells kan doen, etc. Het is iig een uitdaging =)

De vorige keer heb ik het uitgespeeld met 1 melee + 1 nature mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 18 February 2003 @ 23:15:
[...]

Het valt altijd te proberen, veel potions gebruiken, zorgen dat je healing spells kan doen, etc. Het is iig een uitdaging =)

De vorige keer heb ik het uitgespeeld met 1 melee + 1 nature mage
Naar mijn inzien is dat het enige minpunt aan het spel. MAGES doen totaal geen relevante damage meer op een gegeven moment. Healen is alles wat ze nog kunnen.

Vooral bij multiplayer was dit erg vervelend. Je kan als mage nou eenmaal geen 20 klappen hebben, dus moet je vijand snel dood. Echter doe je minder damage dan een 30 keer sterkere melee-char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ffe een channel gemaakt bij irc server irc://irc.tweakers.net:6667#dungeonsiege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik vind het echt onzin dat mensen per spel een nieuwe channel aanmaken. #spielerij bestaat al sinds dag en dauw en het is echt geen ramp hoor als daar mensen komen die verschillende spellen spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Silent1 schreef op 17 February 2003 @ 22:47:
[...]

Ik heb ook @Home en nooit problemen gehad met het online spelen en ja ik heb een netwerk (ics) Misschien kun je meer preciezer uitleggen wat je probleem is?
Het maken van de verbinding met Zonematch lukte gewoon niet. ;(

En zoals ietsje hiervoor al gezegd werd, dat je de ICS moest uitzetten, dat hielp bij mij ook niet. En denk ook niet dat de aanhang het leuk vindt als ik de internetverbinding er af haal. :D

Ik had van meer mensen gehoord dat ze problemen hadden met @Home & Dungeon Siege. @Home die wist van het probleem (lag namelijk aan hun) en die zouden er een oplossing voor verzinnen. Maar ik heb er nooit meer wat van gehoord.

Maar het is inmiddels alweer een tijdje terug dat ik het geprobeerd heb (vorig jaar lente), dus misschien moet ik het nu maar weer eens proberen. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CJ schreef op 19 February 2003 @ 09:38:
Het maken van de verbinding met Zonematch lukte gewoon niet. ;(
Lukt het je wel om via Internet rechtstreeks te verbinden met een andere DungeonSiege speler? Dus buiten ZoneMatch om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Haay schreef op 19 February 2003 @ 09:43:
[...]

Lukt het je wel om via Internet rechtstreeks te verbinden met een andere DungeonSiege speler? Dus buiten ZoneMatch om?
Ik heb geen ip-adressen om in te vullen. Heeft er iemand een lijst met dedicated Dungeon Siege servers voor me? (als die dingen bestaan?)

ZoneMatch lukt me nog steeds niet. Heb het spel opnieuw geinstalleerd om het even uit te proberen, maar nee hoor. Zelfde melding. Ook na het uitschakelen van de firewall en ICS. Nada noppes niets. :/

Ik denk dat ik dan maar eens ga beginnen aan NWN. Die ligt nog te lang ongeopend in de kast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt die niet meer sinds ik een ati radeon 9700 pro heb :( als ik in het hoofdmenu komt start de computer ineens opnieuw op en dat is elke keer. ik heb gelezen dat je FSAA moet uit doen maar dat kan ik niet. ik heb allerlei tweak progs geprobeerd maar het kan echt niet heeft iemand deze probleem ook gehad en gefixed? zo ja kan diegene aub vertellen wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 11:53
Dat je PC reboot komt door de setting, reboot on error. Dat kan je zo uitzetten:
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Als het goed is moet je FSAA wel uit kunnen zetten bij je videokaart instellingen.
Als je nog steeds problemen hebt kan je beter in SPV een topic openen, daar krijg je misschien eerder antwoord :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is SPV? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spielerij - Problemen & Vragen

anyway, ik speel hem nu op hard.

Ikzelf: combat mage
Gyorn:Fighter
die Nature Mage gast uit de inn in stonebridge
en die page die je red als archer.

Ik ben nu net uit de spinnen dungeon, waarmee ik hem bij die 'eindbaas' (grote spin) wel op normal heb gezet, anders was het echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10 22:39
Mjah beetje oud topic maar goed :)

Ik heb dit spel dus net _pas_ geinstalleerd en vind het ala diablo alleen in 3d ... nou, zou iemand mij 'n beetje opgang kunnen helpen enzo ? ik snap niet echt wat ik moet doen enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Gewoon lopen en hakken?

Tis compleet rechtlijnig dus veel fout doen kan je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 20:17:
bij mij werkt die niet meer sinds ik een ati radeon 9700 pro heb :( als ik in het hoofdmenu komt start de computer ineens opnieuw op en dat is elke keer. ik heb gelezen dat je FSAA moet uit doen maar dat kan ik niet. ik heb allerlei tweak progs geprobeerd maar het kan echt niet heeft iemand deze probleem ook gehad en gefixed? zo ja kan diegene aub vertellen wat ik moet doen.
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn 9700 pro, Catalyst 3.2 en dx9. Door de installatie van de 1.11 patch worden een aantal files corrupt. Na de volgende stappen werkte het bij mij weer goed:
- Download de laatste patch (volledig (30mb), engels)
- Installeer DS van de originele cd's
- Maak een backup van alle files in de installatiedirectory op je harddisk, behalve: de 'resource' en 'map' folders, de dungeonsiege.exe
- Installeer de 1.11 patch
- Zet de gebackupte files terug in de installatiedirectory, overschrijf alle bestaande files
- Zet in de DS video instellingen de shadows op 'SIMPLE'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Okay, Dungeon Siege II is dus aangekondigd op de E3. Het komt in 2004:
"Gas Powered Games is pleased to announce that Dungeon Siege II is now in development! We will be premiering our trailer at E3, and will be adding more to our Dungeon Siege II website in the weeks to come. So make sure to check back for more details."
Afbeeldingslocatie: http://www.dungeonsiege.com/images/DS2_e3spot_website.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Ik hoop dat ze wat meer aan een verhaallijn gaan doen. In tegenstelling tot NWN vind ik de engine echt heel goed. Alleen zuigt het verhaal (net als in NWN). Ik hoop dat ze er iets moois van maken.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga deel 1 weer s installeeren... geen verhaal of niet, gewoon lekker slashen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 28-10 14:17
woei ik ga binnenkort maar DS es kopen :) zag dat ie maar 35 euro koste ofzo niet slecht :)

verder hoop dat ze van DS2 wel een meer gevarieerde verhaallijn maken want dat miste ik wel in deel 1 (ja ik heb dus de illi versie gespeeld :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Single player werd snel saai, en multiplayer was te makkelijk tenzij je de monsters zwaar gemod had. En dan kreeg je steeds zwaarder gemodde spelers tot je aan de grens zat van het mogelijke. En dan nog deed je continu hetzelfde omdat de wereld erg beperkt was. (En ook de items was geen variatie in te vinden)

Uiteindelijk konden de newbie monsters een normale speler dan in 1x doodslaan, en waren de spelers ofwel melee fighters met triple strike en 100% freeze kans, of een caster met iets als dragonstomp. Dat was dan nog even grappig, maar ook niet lang. De ene na de andere server bloedde dood.

Moet veel veranderd zijn in DS2 om echt interessant te zijn, DS1 miste gewoon het gevoel van bijvoorbeeld Diablo II, en is veel te rechtlijnig opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
CJ schreef op 22 May 2003 @ 00:16:
Okay, Dungeon Siege II is dus aangekondigd op de E3. Het komt in 2004:

[...]

[afbeelding]
Zo daz zeker lekker.

Nu nog eerst maar deel een uitspelen. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Misschien dat dit al gevraagd is, maar hoe kun je een LAN game saven?

Ik ben net namelijk samen met iemand anders 4 uur aan het spelen geweest en daarna moest ik stoppen. Toen kwam ik erachter dat ik niet kon saven. :(

Characters blijven wel behouden maar de quests dus niet, ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen (omdat ik nog maar lvl 4 ben).

Na gezocht te hebben op google las in een artikeltje van planetdungeonsiege dat de host dmv GPG (?) wel zou kunnen saven....

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 07 juli 2003 @ 19:37:
Misschien dat dit al gevraagd is, maar hoe kun je een LAN game saven?

Ik ben net namelijk samen met iemand anders 4 uur aan het spelen geweest en daarna moest ik stoppen. Toen kwam ik erachter dat ik niet kon saven. :(

Characters blijven wel behouden maar de quests dus niet, ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen (omdat ik nog maar lvl 4 ben).

Na gezocht te hebben op google las in een artikeltje van planetdungeonsiege dat de host dmv GPG (?) wel zou kunnen saven....

Weet iemand dit?
hmmms volgens mij kon de server toch saven.
damn krijg weer animo om hem nog keer uitespelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Hm, volgens mij kon mijn server niet saven... het stond iig niet in het menu..

Updaten is ook fijn... na de update blijkt hij iets fout gekopieerd te hebben, kan ik weer reinstallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-10 22:34
Je kan niet saven in lan mode. Je kan terug naar waar je geweest was met een teleport, in het speel heet het eend H.U.B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Ik heb me cd's weer tevoorschijn getoverd... maar krijg hem niet eens geinstalled op een schone windows xp installatie :S hij kan mpworld.dsmap niet wegschrijven naar me hdd...

wat ken ik doen??

zonder dit werkt het spel niet namelijk....

[ Voor 13% gewijzigd door AcIDeR op 08-07-2003 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEnsne is er weer animo voor deze game.
anders install ik hem en gaan we eens kingom of ehb uitspelen met 4 personen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ja maar dat snap ik dus niet, hoe kun je nou het spel uitspelen in MP? Bij mijn lan game waren bij de 2e keer alle quests verloren gegaan, die konden we dus weer opnieuw doen...

edit: wat btw bij lan games bij mij ook nog wel eens een probleem is (nou ja, probleem.. :P) Ik ben zelf een archer en degene waarmee ik speel is melee. Nu zit hij altijd te zeiken dat ik alle vijanden eerder heb, en dat hij dus geen xp krijgt. Ik zit nu in level 4 en hij net in level 3. Is idd misschien ook niet eerlijk, maar het is voor mij ook niet leuk om gewoon een tijd de hele tijd achteraan te lopen en hem alles te laten afhakken. Hoe hebben jullie dit opgelost?

[ Voor 58% gewijzigd door da_rippah op 08-07-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 08 July 2003 @ 10:20:
Ja maar dat snap ik dus niet, hoe kun je nou het spel uitspelen in MP? Bij mijn lan game waren bij de 2e keer alle quests verloren gegaan, die konden we dus weer opnieuw doen...

edit: wat btw bij lan games bij mij ook nog wel eens een probleem is (nou ja, probleem.. :P) Ik ben zelf een archer en degene waarmee ik speel is melee. Nu zit hij altijd te zeiken dat ik alle vijanden eerder heb, en dat hij dus geen xp krijgt. Ik zit nu in level 4 en hij net in level 3. Is idd misschien ook niet eerlijk, maar het is voor mij ook niet leuk om gewoon een tijd de hele tijd achteraan te lopen en hem alles te laten afhakken. Hoe hebben jullie dit opgelost?
ik heb 1000x exp enhancer gebruikt 2de keer dat ik het uitspeelde :D
hij moet niet zeuren ik was eenj archer met 3 van mijn maten en ik was steeds een lvl hoger/lager dan hun het maakt niet echt veel uit later in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik zit nu te twijfelen om hem aan te schaffen want iedereen is erg positief over de multiplayer :) maar aan de andere kan is de single player slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JelleStoel schreef op 08 July 2003 @ 10:38:
Ik zit nu te twijfelen om hem aan te schaffen want iedereen is erg positief over de multiplayer :) maar aan de andere kan is de single player slecht :(
Nou nou... 'slecht' is wel een errug groot woord.. Kheb hem met veel plezier single-player uitgespeeld hoor..

Twordt op den duur ietwat eentonig, maar het blijft een van de betere action-RPG's.

edit:

Bovendien zul je hem nu voor een prikkie kunnen kopen als je hem nog kan vinden.. dan moet je al helemaal niet zeuren imho :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 08-07-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
AcIDeR schreef op 08 juli 2003 @ 01:34:
Ik heb me cd's weer tevoorschijn getoverd... maar krijg hem niet eens geinstalled op een schone windows xp installatie :S hij kan mpworld.dsmap niet wegschrijven naar me hdd...

wat ken ik doen??

zonder dit werkt het spel niet namelijk....
niemand die me kan helpen??

[ Voor 6% gewijzigd door AcIDeR op 08-07-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je hem ook niet met de hand kopieren later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
nee hij zegt dat die file in bezet is... en kan hem dus niet kopieren... en die file is ook van een andere formaat.... ipv mpworld.dsmap heet hij op de cd : MPWORL_1.DSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb hem legaal (20 euro dacht ik) en ik weet wel dat ik eerder een topic had dat dungeon siege het onder xp redelijk brak deed (lockups bij reso's groter dan 640).

Ik heb het geprobeerd op windows 98 en daar werkte het perfect! (wel met een nocd crack en met dezelfde drivers).

Welke siegelets en mods hebben jullie eigenlijk? Ik ben er wel nieuwsgierig naar en wil graag weten welke mods de moeite waard zijn (dan moeten ze het liefst werken met single player maar multiplayer mag ook wel ;)).

Je kan multiplayer games trouwens (wel) spelen in je eentje (is opzich wel grappig); gelukkig onthoud het spel wel wat je hebt gevonden, als je het level afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 17:49:
IK heb hem legaal (20 euro dacht ik) en ik weet wel dat ik eerder een topic had dat dungeon siege het onder xp redelijk brak deed (lockups bij reso's groter dan 640).

Ik heb het geprobeerd op windows 98 en daar werkte het perfect! (wel met een nocd crack en met dezelfde drivers).

Welke siegelets en mods hebben jullie eigenlijk? Ik ben er wel nieuwsgierig naar en wil graag weten welke mods de moeite waard zijn (dan moeten ze het liefst werken met single player maar multiplayer mag ook wel ;)).

Je kan multiplayer games trouwens (wel) spelen in je eentje (is opzich wel grappig); gelukkig onthoud het spel wel wat je hebt gevonden, als je het level afsluit.
Zijn er geen patches zodat ie goed draait onder windows xp want ik ga hem niet kopen om hem niet fantsoenlijk te kunnen spelen :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 08 juli 2003 @ 17:52:
[...]

Zijn er geen patches zodat ie goed draait onder windows xp want ik ga hem niet kopen om hem niet fantsoenlijk te kunnen spelen :X :?
Waarschijnlijk ligt het aan mijn install hoor, dus daarvoor hoef je waarschijnlijk niet bang te zijn.

XP loopt wat brak momenteel bij mij (dat is nog zacht uitgedrukt :X). Een aantal spellen lopen momenteel ook niet lekker; Street legal en black en white minimaliseert hij en willen niet fullscreen bij het opstarten, terwijl street legal en black en white het altijd deden. Ik denk dat een format de problemen die ik heb wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmms. is laatst nieuwe patch uitgekomen nou laatst is al weer tijd geleden.
maar je kan toch eens probere 98se compatible modus aant tezetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcIDeR schreef op 08 July 2003 @ 14:10:
nee hij zegt dat die file in bezet is... en kan hem dus niet kopieren... en die file is ook van een andere formaat.... ipv mpworld.dsmap heet hij op de cd : MPWORL_1.DSM
Volgens de makers kun je de file gewoon kopieren en renamen later :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem weer geinstalled, wie zet de server op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Out of the box loopt hij prima op WinXP. Gas Powered Games is van Microsoft, dus ze hebben alle toegang om hun games goed op Windows te laten draaien.

Het patch-systeem van DS vind ik wel erg omslachtig. Alles zit in die .dsmap en .dsres files, en bij het patchen worden die eerst uitgepakt, de betreffende file gepatched, en dan weer ingepakt. En als er ook maar IETS fout gaat is die packed file kapot en kan je het opnieuw installeren.

Grafisch is het spel veel en veel mooier dan Diablo II, maar toch mist het de verslavingsfactor van D2. Komt voornamelijk door het gebrekkige skill-systeem van DS en de weinige variatie in items, in vergelijking met D2. Ik hoop echt dat ze dat verbeteren in DS2!

Qua siegelets vond ik Hyperborea erg leuk en uitdagend. Heel groot, met veel verschillende gebieden, en brute monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in een groep is ie het leukst haay.
maar wie zet nu servertje op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik heb ook wel zin om met een paar Gotters ff te hakken :D

Je kunt toch via Zonematch buddies toevoegen en dan samen spelen of heb ik het verkeerd? Ik heb nu al username Da_Rippah_NL dus misschien kan iemand mij toevoegen?

ik heb btw een lvl 12 Archer, Legolas :)

Edit: Ohja ik speel met versie 1.0 omdat hij bij mij weigert te draaien in 1.11 (DS loopt dat gewoon vast bij het opstarten :X :X :X :( )

[ Voor 22% gewijzigd door da_rippah op 09-07-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 09 juli 2003 @ 17:44:
Ik heb ook wel zin om met een paar Gotters ff te hakken :D

Je kunt toch via Zonematch buddies toevoegen en dan samen spelen of heb ik het verkeerd? Ik heb nu al username Da_Rippah_NL dus misschien kan iemand mij toevoegen?

ik heb btw een lvl 12 Archer, Legolas :)

Edit: Ohja ik speel met versie 1.0 omdat hij bij mij weigert te draaien in 1.11 (DS loopt dat gewoon vast bij het opstarten :X :X :X :( )
zonematch is soms wel kut :\
en ik gebruik ook 1.0 omdat je daar nog mods op kunt draaien :+
maar kan iemand ffe een server opzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien heb je hier wat aan om te saven http://www.siegenetwork.c...Downloads&req=file&id=311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 12:42

Upke dupke

Oompa Loompa

We hebben nu:

1X Dungeon Siege 2 - 2004
1X Dungeon Siege :Legends or Aranna

http://pc.ign.com/articles/427/427886p1.html

Jup een expansion pack. Maar het lijkt mij niet interresant, zeker niet met dungeon siege 2 in het verschied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 10 July 2003 @ 14:36:
We hebben nu:

1X Dungeon Siege 2 - 2004
1X Dungeon Siege :Legends or Aranna

http://pc.ign.com/articles/427/427886p1.html

Jup een expansion pack. Maar het lijkt mij niet interresant, zeker niet met dungeon siege 2 in het verschied.
mishcien hoort het bij een verhaal hoop in iedergeval wel dat je je chars kan importeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-10 06:09

Brazza

Byte me!

Of een uitbreiding erop. Maar denk eerder aan een compleet nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 12:42

Upke dupke

Oompa Loompa

Het is gewoon een dungeon siege expansion, dus van het orgineel. Je kunt gewoon je orginele char daar voor gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
ik heb het nu geinstalleerd, maar hoe moet je nou saven? ik zie nog steeds geen save optie in het menu ofzo... weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 10 July 2003 @ 15:51:
[...]

ik heb het nu geinstalleerd, maar hoe moet je nou saven? ik zie nog steeds geen save optie in het menu ofzo... weet iemand dit?
het is een quest saver volgens mij word ie automatisch gesaved
Owjah als iemand me wilt toevoegen bij msn.
voor een game.

Ik heb nu ook probleem met updaten van game :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Nou.... automatisch denk ik niet want ik heb het net ff getest, ik ben gewoon aan quest begonnen en daarna hoste ik weer een game en toen was mijn journal weer leeg. of werkt het alleen als je de quest hebt gedaan? (dus dat hij alleen de volbrachte quests onthoud?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Plz!! Laat mij mee doen, ik ben meester hacker in dungeon siege. Wie mij kan verslaan krijgt een hele grote beloning!

Wie start de server? Ik kom wel, voeg me anders even toe bij Friends: XaClY

Cya daar wel, dan spreken wel wel wat af! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deorgere schreef op 10 July 2003 @ 19:40:
Plz!! Laat mij mee doen, ik ben meester hacker in dungeon siege. Wie mij kan verslaan krijgt een hele grote beloning!

Wie start de server? Ik kom wel, voeg me anders even toe bij Friends: XaClY

Cya daar wel, dan spreken wel wel wat af! >:)
nee ik heb geen overpowerd char meer dus no thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Haha, het enige wat ik heb is een lvl 19 archer met een kruisboog :) En al mijn inventory is naar de klote want ik ging een keer dood en was toen zo dom om op "Respawn as Ghost" te drukken (wat heb je hier eigenlijk aan???) :(

Dag inventory en dag 34.000 gold :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 11 juli 2003 @ 12:19:
Haha, het enige wat ik heb is een lvl 19 archer met een kruisboog :) En al mijn inventory is naar de klote want ik ging een keer dood en was toen zo dom om op "Respawn as Ghost" te drukken (wat heb je hier eigenlijk aan???) :(

Dag inventory en dag 34.000 gold :(
dan moet je geen servers joinen met drop loot |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Nee, was een eigen netwerkgame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 11 juli 2003 @ 13:21:
Nee, was een eigen netwerkgame :)
dan kun je het instellen hoor bij game settings O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Woei ik heb hem nu ook :) maar kan iemand straks ff een servertje starten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOei Jelle :P
volg je me ofzo :+
mijn maat wilt wel server starten denk ik 4/5 personen max :)
add me op msn bjornpacher23@msn.com wel versie 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/screenshot1/1.jpg

[img=500,400]http://members.lycos.nl/screenshot1/2.jpg/img]

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/screenshot1/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/screenshot1/4.jpg

Jelle, Een maat van me , en ik waren ffe aant spelen :P
ga nu weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmms en toen was het still
zijn jullie allemaal aant spelen ofzo :O?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste