Dungeon Siege Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 837 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 13:12 schreef McLambo het volgende:
wat is een 'cap'?
Een helm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een cap is dacht ik een helm met weinig defense, maar met extra skills of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat hij er mee bedoeld is een slotje :)
maar ik heb nu in het gebegin wel 200fps in het menu dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!! zit vast met DS in chapter 3 in het sneeuw!

Ik kan niet meer verder waar moet ik heen!

Ik ben nu bij een grot met scorpioenen en daar kan je niet verder heb alles als verslagen alle trapje bergjes gehad die ik kon vinden maar niks nergens HELP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 18:26
hoe kom je in het chiken lv ? ( kippen lv :P ) is lekker voor de XP hoor ik zo ?

en ik hoop dat er snel paar patche's komen want ik kan niet draaien met AA aan + ik heb soms maar 4 fps full aut zoomed in sneeuw landschap met 5 krugs om me heen :? en dan met 786 mb DDR 333 mhz raid 0 setup + GF 4 TI 4400 ? en XP 1800 :? :? :? :? ik bedoel het is nog speel baar rond de 26 fps maar soms is het igg een dia show met 1 FPS per minuut !!!! echt waar ik zie dan echt gewoon 30 sec 1 plaatje. nieuwste DET XP en heel de zooi zie voor specs me game-sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 10:39

Bosmonster

*zucht*

Een cap is engels voor een soort van maximum, een top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 18:36

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik heb een paar dagen geleden voor het DS geinstalleerd en heb voor de rest eigenlijk niks meer gedaan, ik blijf het spelen.

ff een vraagje btw, kan je iemand uit je party zetten zodat je weer een plaatsje vrij hebt voor een nieuw character?

DS kickt zwaar kont!

en voor rs, ik speel op een xp1800, 512mb, msi k7t266 en een geforce 2 gts toch echt wel rond 30fps, ik he dan alleen geen fsaa aanstaan.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op dinsdag 21 mei 2002 13:22 schreef Glorificationer het volgende:
ff een vraagje btw, kan je iemand uit je party zetten zodat je weer een plaatsje vrij hebt voor een nieuw character?
Kijk even in je handleiding zou ik zeggen, of kijk even naar de functionaliteit van alles knopjes in je scherm.. Als ik hem zelf kan vinden kan jij hem ook wel vinden.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer zeg, ik heb m uitgespeeld :(
hoop dat het vervolg snel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 13:22 schreef Glorificationer het volgende:

en voor rs, ik speel op een xp1800, 512mb, msi k7t266 en een geforce 2 gts toch echt wel rond 30fps, ik he dan alleen geen fsaa aanstaan.
tsja, dan zit je nog in de 1e levels, dan gaat het idd nog wel, wacht maar tot je in die dungeons komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik zit in chapter 4 geloof ik, het moeras gebeuren, ik heb al wat dungeons, mines en ijsgrotten gezien :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik heb hem ook eindelijk !! Op 1024x768x32 + high details haal ik zo'n 40 ~ 50 fps.

draai het op een Athlon 1200, 256 SDRam en een Radeon 7200 64MB DDR.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em al een tijdje geleden uitgespeeld, en hij is erg vet. Verwacht wel een vervolg.

Met die laatste uitspraak van die duistere koning weet ik nou niet of ie het MP verhaal bedoelt of dat ie doelt op een uitbreiding/vervolg...

Ik hoop het laatste, want met MP kan je niet saven en dat is allemaal weer zo'n gedoe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 16:33 schreef Chello200 het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk !! Op 1024x768x32 + high details haal ik zo'n 40 ~ 50 fps.

draai het op een Athlon 1200, 256 SDRam en een Radeon 7200 64MB DDR.
wederom... dit is in het begin van het spel, later in die drukke dungeons zal het ook wel inzakken.
Anders snap ik echt niet waarom mijn athlon xp 1600+ met GeForce 4 Ti 4600 het niet aan zou kunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje: Ik zit nu halverwege hoofdstuk 4. Dienen de boeken en de verhalen die je kunt verzamelen nog ergens voor. Krijg je er nog geld voor of iets dergelijks in het verloop van het spel, of zijn ze zwaar onnodig en kan je ze beter (on)gelezen wegkeilen. De boeken zijn nu onnodig balast imo(ze nemen erg veel ruimte in). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Op dinsdag 21 mei 2002 22:52 schreef EnTrancer het volgende:
Effe een vraagje: Ik zit nu halverwege hoofdstuk 4. Dienen de boeken en de verhalen die je kunt verzamelen nog ergens voor. Krijg je er nog geld voor of iets dergelijks in het verloop van het spel, of zijn ze zwaar onnodig en kan je ze beter (on)gelezen wegkeilen. De boeken zijn nu onnodig balast imo(ze nemen erg veel ruimte in). :?
Als je in je inv zit moet je met je rechter muis knop op zo'n boek klikken kan je zien wat erin staat. Je hebt er niks aan maar is leuk voor het verhaal de history van bepaalde plekken staat erin. Gewoon verkopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:31

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op maandag 20 mei 2002 22:03 schreef RS_003 het volgende:
hoe kom je in het chiken lv ? ( kippen lv :P ) is lekker
kippen lvl zuigt aars.
ik heb met 2 vrienden 2 tot 3 uur staan hakken om alles daar dood te krijgen.

die kolere kippen leveren geen scheet aan XP op.
het enige waar ze goed voor zijn is de goodies.
beetje jammer dat je met je 48 str niets kan gebruiken...

ook leuk is de eindbaas van het kippen lvl, hij heeft 56K aan hitpoints, en als je per slag maar 50 dmg doet is dat een hel. (1.5 uur overgedaan, met zen 3en ffs)

het kippen level is dus erug goed voor de goodies, zorg alleen wel dat je sterk genoeg bent (anders duurt het heeeeeeeel lang, en kan je ook niets gebruiken...)

om er te komen heb je het volgende nodig.
-nooby knive (het mes dat je heb als je een nieuw char. maakt)
-fury's eye (groot oog, kan je vinden in een kleine dungeon in de crystal cavers (deze heb ik in SP gevonden, weet niet offie er ook is in MP) in deze grot moet je spullen op tegels leggen om deuren te openen, spreekt voor zich als je der bent)
-trial of gallus (kan je vinden als je alle 8 stenen heb, en je gaat dan naar de laatste dungeon dinges, ligt daar ergens op de grond.

als je deze heb kan je ergens in de buurt van Quilrabe door een muur heen (als je in de buurt komt zakt de muur) ik weet niet precies waar, maar dat word op gamefaqs er makkelijk uitgelegd.
dan moet je de 3 items op platen leggen, en dan komt er een lift, die neem je, dan stopt hij ergens midden in de lucht.
dan moet je over de lucht lopen (indiana jones-like) (met je cursor kijken waar het kan)
dan loop je verder en zie je de rest van zelf.

ik ben toch blij dat ik het al gehad heb, die tyfus kipppen...
die beest zijn zo verdomde taai, je staat een kwartier te slaan , om 3 van de beesten te mollen (ze komen meestal met zen 3en tegelijk)
en dan heeft degene die er eentje pakt de kip al verder dood dan jij en je maat die een andere aan het slopen zijn!!
en dan die eindbaas, die ouwe lul!!

ik zeg nix meer...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:24
Op dinsdag 21 mei 2002 23:37 schreef NOxie het volgende:
Gewoon verkopen dus :)
Mwoa. Aangezien ze maar 1gp opleveren kun je die inv space wel beter gebruiken lijkt me :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Lezen en wegpleuren was mijn tactiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em net uitgespeeld!

maar ik was ff op internet aan het checken en daar kwam ik deze screenie tegen: http://home.hetnet.nl/~dutchgladiators/Dungeon%20Siege%20Screen%20-%200027.gif

Dat harnas wat hun aan hebben, heeft iemand die ergens in de game gevonden, zo ja waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 22:48 schreef Lingod het volgende:

maar ik was ff op internet aan het checken en daar kwam ik deze screenie tegen: http://home.hetnet.nl/~dutchgladiators/Dungeon%20Siege%20Screen%20-%200027.gif

Dat harnas wat hun aan hebben, heeft iemand die ergens in de game gevonden, zo ja waar!
Sommige harnassen zijn niet te verkrijgen in een shop maar wel door een van de vele monsters te verslaan. Mijn taktiek: gewoon elke millimeter van een level schoonwassen en van monsters ontdoen.

Btw bestaat er een mogelijkheid in het spel om jezelf in een keer naar een vorige dorp of 2 dorpen terug te verplaatsen. Dat hele pokkeeind teruglopen is ook niet alles...

Waarschijnlijk niet , maar ik vraag het toch maar ff 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 23:55 schreef EnTrancer het volgende:

[..]

Sommige harnassen zijn niet te verkrijgen in een shop maar wel door een van de vele monsters te verslaan. Mijn taktiek: gewoon elke millimeter van een level schoonwassen en van monsters ontdoen.

Btw bestaat er een mogelijkheid in het spel om jezelf in een keer naar een vorige dorp of 2 dorpen terug te verplaatsen. Dat hele pokkeeind teruglopen is ook niet alles...

Waarschijnlijk niet , maar ik vraag het toch maar ff 8-)
ik vroeg me eigenlijk precies hetzelfde af laatst :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 12:47
FF een kort vraagje tussendoor.
Ik wil het spel cadeau geven aan een vriend van me.
Hij heeft een athlon 550@605, 128 mb sd-ram en een TNT2 M64 videokaart.
Kan hij dit spel nog snel en mooi spelen of enkel stotterend in 640*480*16?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

nee hoor, dat zal makkelijk gaan. heb zelf pent3 550mhz en daar draait het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
Op maandag 20 mei 2002 16:07 schreef narfpower het volgende:
wat hij er mee bedoeld is een slotje :)
maar ik heb nu in het gebegin wel 200fps in het menu dan
Ik zit op de 450 fps in het begin ! :D lol

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 19:57 schreef RAILGUNNER het volgende:
FF een kort vraagje tussendoor.
Ik wil het spel cadeau geven aan een vriend van me.
Hij heeft een athlon 550@605, 128 mb sd-ram en een TNT2 M64 videokaart.
Kan hij dit spel nog snel en mooi spelen of enkel stotterend in 640*480*16?
ik draai het hier speelbaar op 1024x768 detail op z'n hoogst, moet dus voor hem geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 13:59 schreef MaXiMizE het volgende:

[..]

ik draai het hier speelbaar op 1024x768 detail op z'n hoogst, moet dus voor hem geen probleem zijn.
een geforce 2 MX die jij hebt is wel heel wat sneler dan een TNT2 M64 hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heeft iemand enig idee hoe ik in multiplayer een beetje effectief kan levelen? Ik ben nu een lvl 61 melee hero (met basic nature en combat magic), maar ik wordt hard geslagen op de 2e difficulty (vlak voor het 4e dorp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb een proggie op een website gevonden (www.xxx.com), waarmee je de personage met wie je via multiplayer op de internet speelt, kan beinvloeden. Ik heb het proggie voor de gein effe geprobeerd en het werkt wel en ben nu in level 154. Ik vindt het wel jammer dat er zo'n proggie is.
Het haalt de spanning uit de spel weg, wanneer je onverslaanbaar bent. Het moet wel leuk blijven, ik hoop dat ze een patch maken, waarmee je niet kan cheaten via multiplayer.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Op donderdag 30 mei 2002 10:24 schreef Lord_Salo het volgende:
Ik heb een proggie op een website gevonden (www.xxx.com), waarmee je de personage met wie je via multiplayer op de internet speelt, kan beinvloeden. Ik heb het proggie voor de gein effe geprobeerd en het werkt wel en ben nu in level 154. Ik vindt het wel jammer dat er zo'n proggie is.
Het haalt de spanning uit de spel weg, wanneer je onverslaanbaar bent. Het moet wel leuk blijven, ik hoop dat ze een patch maken, waarmee je niet kan cheaten via multiplayer.
gewoon singleplayer char met cheats level 150maken en dan in multi zetten :P denk niet dat ze dat met een patch eruit gaanhalen en iedereen hackt items is ook echt te simpel :/
en met die editor kan je gewoon allemaal items in een level leggen op rapen en dan je char met een tankviewer kan je alles aan passen :Z echt zuig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De hele multiplayer optie in het spel vinnik niet zo denderend, niet alleen door de cheats. HEt spel is mij te saai meppen meppen meppen om echt lang te kunnen boeien :P

Had al moeite genoeg het in singleplayer uit te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 09:13

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op zondag 26 mei 2002 17:09 schreef QuarK het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik in multiplayer een beetje effectief kan levelen? Ik ben nu een lvl 61 melee hero (met basic nature en combat magic), maar ik wordt hard geslagen op de 2e difficulty (vlak voor het 4e dorp).
Je kunt natuurlijk altijd ff Reapers XP Mod binnenhalen, dan kun je het verkrijgen van XP met maximaal een factor 1000 versnellen, maar ja zoals al eerder vermeld, dan is de lol er snel af imho

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 04:14
Ik zit vast in het laatste hoofdstuk (9), en wel als je het filmpje krijgt met Gom, hij doet alsof ie veel zegt maar ik hoor niks?! En als ik dan na het filmpje met hem wil gaan praten (het ! tekentje als je op hem wijst) zegt ie niks maar er komt wel een update in mijn journal; ik maak de (flashing) journal open, staat er niks nieuws bij. :(

Ik kan hem niet aanvallen, en hij staat ook maar wat te staan of rond te lopen. Wat moet ik nu doen? :? Ik heb al een beest gesummoned maar die doet ook niks. :(

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
  • Laatst online: 03-08 19:29
Schijnt een bugje te zijn.

Heb je Merik of de Staff van Merik wel bij je???

Probeer het eens een paar keer opnieuw vanaf je vorige savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Op dinsdag 04 juni 2002 12:28 schreef Khalistro het volgende:
Schijnt een bugje te zijn.

Heb je Merik of de Staff van Merik wel bij je???

Probeer het eens een paar keer opnieuw vanaf je vorige savegame.
Ik heb de Staff wel bij me, Merik staat ergens in de kou zonder kleren... >:) ;)

Ik heb al een paar keer opnieuw geprobeerd, maar tot nu toe nog niks. Moet ik iets met Merik's staff doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Ik lees nu dat bij bepaalde settings het voor kan komen dat men Gom niet kan horen praten en niet kan aanvallen... Nou ja, mijn probleem dus. Dit is een bug in versie 1.00, maar ja, kan ik het nu niet uitspelen totdat er een patch uitkomt, of heeft iemand er een oplossing voor gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Is Dungeon Siege uit ofzo dat niemand meer reageert? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Ik denk dat iedereen het al uitgespeeld heeft en het weer terug in de kast heeft gelegd, of nu alleen nog maar online speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

huhuh? Volgens mij zit ik vast ...

Ben nog maar net begonnen, heb 1 Quest opgelost, die andere is dat ik een basement moet ontruimen, die basement heb ik gevonden, ben er naar binnen gegaan, toen naar beneden en daarna nog een muur doorschieten/slaan. In de tussentijd alle vijanden gesloopt, ook alles in de omgeving!

'k Ga naar binnen, als ik klaar ben en hij zegt: "My thanks for getting the Kurg", ik krijg mana stuff en health stuff, maar de quest blijft staan? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Ok bij deze dan PromWarMachine ;). Als je "J" drukt, komt je journal tevoorschijn. Alles wat je nog niet hebt afgerond staat geel/goud weergegeven. Alles wat je al wel hebt gedaan is zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ds is lachen online.
ik heb nu fightertje (heet rusk voor de SP kenners, was de beste, moet zen naam nog editten...)

ik heb dat monsterpath level gedownload. als je echt wil levelen, moet je daar es in rond gan rellen.
voor betere uitrusting moet je toch echt het kippen level doen.
gewoon met triple strike die kippen slopen, neem een twohanded sword van 500dmg en die kippen zijn soep in not time!
uit kippen level heb ik al geneog goeie armors en zwaarden gehaad.
kippen gun werkt ook geod tegen de kippen, en zeker tegen die ouwe lul :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gvd, heb ik speciaal een radeon 8500 gekocht voor dit (grafisch zeer mooie spel) schiet ik er precies 0 frames per seconde mee op. Wel moet ik zeggen dat het er fantastisch uitziet tegnover m'n gf2mx. Alleen heb ik vette crashes tijdens het afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 09:57

Acidfire

Burning Universe

Ik heb net DS geinstaleerd, maar ik kreeg gelijk al een of andere crash. Ikke op de ds site kijken en troubleshooting doorgelezen. ik maak zo'n snelkoppeling met verification ofzo. die voer ik uit, blijken me sounds.dres en voices.dres corrupt te zijn... ik reinstallen... ja hoor, nog steeds corrupt!

weet iemand hier iets tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 20:24 schreef Acidfire het volgende:
Ik heb net DS geinstaleerd, maar ik kreeg gelijk al een of andere crash. Ikke op de ds site kijken en troubleshooting doorgelezen. ik maak zo'n snelkoppeling met verification ofzo. die voer ik uit, blijken me sounds.dres en voices.dres corrupt te zijn... ik reinstallen... ja hoor, nog steeds corrupt!

weet iemand hier iets tegen?
Waar crasht ie precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Dungeon Siege fans. Ik heb een irritante probleem al ik DS aan het spelen. Na een tijdje spelen loopt DS vast en ik krijg dan een melding van "Gathering data exception" ofzoiets en ik kan dan niks doen dan m'n computer opnieuw startten. Ik heb ook een Beta patch gedownload en dat werkt ook niet en ik kan dan ook niet op zonematch spelen, omdat niet iedereen die patch gebruikt.
Wie van jullie heeft dit ervaren en weet een oplossing.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidfire

Acidfire

Burning Universe

Op dinsdag 11 juni 2002 21:47 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Waar crasht ie precies?
hij crasht als hij net de intro scene wil laden, ik heb nog geen saved games maar die zullen ook wel crashen.

ook heb ik geen geluid in het menu...

volgens die test van de ds site zijn sounds.dres en voices.dres corrupt, maar opnieuw instaleren helpt niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidfire

Acidfire

Burning Universe

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 22:34 schreef Acidfire het volgende:
niemand?
Dat probleem ken ik helaas niet. Bij mij crashte hij ergens anders namelijk. Bij die 5 witte puntjes op het begin. Maar probeer eens de nieuwste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Niet de nieuwste beta gebruiken, want dan krijg je gegarandeerd problemen, wanneer je in multiplayer speelt. Degeene met wie je op zonematch wilt spelen moet dan ook die patch gebruiken. Ik en nog paar anderen hebben ook problemen gehad met die laatste beta patch. Ik weet niet of er al een officiele patch voor DS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Op donderdag 23 mei 2002 22:48 schreef Lingod het volgende:

Het ziet er volgens mij uit als een gewone full battle plate,
die kun je op elite modus praktisch in elke shop vanaf quillrabe wel scoren

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 07-07 14:42
Ik heb een probleem:

ik zit nu in de beurt van fort kroth (quest: reinforce fort kroth). Daar kwam ik een tegenstander tegen (staat op een hoop botten) zodra ik daar naartoe loop sluit hij de omgeving af met rotsen spijlen (of zoiets) en spawnt 4 skeleton mercinaries en 6 skeleton archers.

Toen ik daarbinnen liep savede ik gelijk (F9) nu heb ik maar 1 ander savegame en die is van zeer lang geleden.

Het probleem is als volgt:
Ik word gewoon af-ge-slacht...... ;( :'(
Dus als iemand tips heeft van hoe ik dat aan kan pakken GRAAG.

Mijn partie is als volgt:

4 melee ventjes (met 2 grenade launchers uit inventors cave)
1 nature magic guy
1 battle magic guy
2 archers (met lichtning gun en minigun uit inventors cave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidfire

Acidfire

Burning Universe

als iemand zijn sounds.dres en voices.dres online wil zetten zou ik hem zeer dankbaar zijn...

dit lijkt me namelijk de enige manier om het op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alleen over internet. Ik heb allemaal ringen met +22 strenght enzo. Zijn die echt te vinden?? of zijn die gehacked ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 09:28

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 13 juni 2002 21:27 schreef Assmael het volgende:
Ik speel alleen over internet. Ik heb allemaal ringen met +22 strenght enzo. Zijn die echt te vinden?? of zijn die gehacked ofzo?
ik heb een lvl68 warrior en ik heb een ring van +4 str. misschien als je in elite games speelt dat je zulke ringen tegekomt.maar ze komen zeker niet voor in veteran mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook een lvl 68 mage, maar ben nou met een melee gozer begonnen. Die is pas lvl 31 maar ik heb 2500 life en doe 580 damg. Da komt allemaal door ringen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 09:28

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 13 juni 2002 21:40 schreef Assmael het volgende:
ik had ook een lvl 68 mage, maar ben nou met een melee gozer begonnen. Die is pas lvl 31 maar ik heb 2500 life en doe 580 damg. Da komt allemaal door ringen enzo
toen mijn warrior lvl 60 was kreeg ik een maul. in totaal deed ik rond de 530 schade per klap (slow attack), maar jij maakt me helemaal in met jou sieraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op donderdag 13 juni 2002 11:22 schreef Acidfire het volgende:
als iemand zijn sounds.dres en voices.dres online wil zetten zou ik hem zeer dankbaar zijn...

dit lijkt me namelijk de enige manier om het op te lossen...
Die heb ik gewoon gedownload ;)
Van een bekend filesharing programma dat tweakers proof is 8-)

Na beide files gedownload en vervangen te hebben had ik nog steeds problemen |:( In 2k, that is! Daarna naar XP (moet je wel tijdens de setup hebben aangegeven dat alle gebruikers het spel gebruiken mogen) en ik had no problems! :)

Toen de resolutie nog aangepast:

C:\PROGRA~1\MICROS~3\DUNGEO~1\DUNGEO~1.EXE height=1024 width=1280

En dan gaat alles hier heeeerlijk ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op donderdag 13 juni 2002 11:08 schreef Deathraven het volgende:
Ik heb een probleem:

ik zit nu in de beurt van fort kroth (quest: reinforce fort kroth). Daar kwam ik een tegenstander tegen (staat op een hoop botten) zodra ik daar naartoe loop sluit hij de omgeving af met rotsen spijlen (of zoiets) en spawnt 4 skeleton mercinaries en 6 skeleton archers.

Toen ik daarbinnen liep savede ik gelijk (F9) nu heb ik maar 1 ander savegame en die is van zeer lang geleden.

Het probleem is als volgt:
Ik word gewoon af-ge-slacht...... ;( :'(
Dus als iemand tips heeft van hoe ik dat aan kan pakken GRAAG.

Mijn partie is als volgt:

4 melee ventjes (met 2 grenade launchers uit inventors cave)
1 nature magic guy
1 battle magic guy
2 archers (met lichtning gun en minigun uit inventors cave)
Gewoon terug lopen door de spijlers heen (was mij tenminste gewoon gelukt). Er lopen dan maar een paar mee. Die maak je af en dan lok je er weer een paar mee terug.

Zo werkte het bij mij. :)

Mijn groepje:
1 melee/combat magic
1 archer/nature magic
3 combat magic
2 nature magic
1 combat/nature magic

Magic rules! :+

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 07-07 14:42
Opmerking: Ik kan niet terug door die spijlers. Het fungeert als een muur.... :(

Waarom jij het wel kan?
geen idee, een bug?

Ik word nog steeds ingemaakt :( :( :( :(
Misschien is mijn enige uitweg cheaten (enter +zool/-zool)
Alhoewel ik dat zeer jammer zou vinden.
Ik probeer nog een paar keer, als het dan niet lukt dan moet ik wel.

thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Op donderdag 13 juni 2002 21:27 schreef Assmael het volgende:
Die dingen scoor je alleen in een 1337 chicken run met minimaal 6 players...
Anders kom je idd niet boven de +4 uit

edit:

heb ff met de formules voor drops lopen te kloten, en d'r is dus no way in hell dat er wat hoger dan +6 dropt in een legit game, simpelweg omdat er geen beesies zijn die zo sterk zijn dat je nog beter spul van ze kan krijgen

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volges mij ook ja, chickenrun op elite :). Char die ik nu ben gaat een hoog lvl worden. Hij is nou al best sterk, maar ik ben te laag lvl om naar veteran/elite te gaan. Maar ik blijf in Quill wel ff lvlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op vrijdag 14 juni 2002 10:58 schreef Deathraven het volgende:
Opmerking: Ik kan niet terug door die spijlers. Het fungeert als een muur.... :(

Waarom jij het wel kan?
geen idee, een bug?

Ik word nog steeds ingemaakt :( :( :( :(
Misschien is mijn enige uitweg cheaten (enter +zool/-zool)
Alhoewel ik dat zeer jammer zou vinden.
Ik probeer nog een paar keer, als het dan niet lukt dan moet ik wel.

thx anyway
Ohw, das vreemd dat je er niet doorheen komt en ik wel. :? Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Ik op normaal. Ik was zelf wel verbaasd dat ik terug kon lopen. Dat maakte het wel heel gemakkelijk om te winnen. :D De eerste keer bleef ik namelijk staan en binnen een paar tellen was ik dood. :(

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Laatst online: 01-08 08:48
Ik heb het nou de laatste tijd opeens dat ik bij geen enkele zonematch game meer kan joinen, telkens dat ik connect krijg ik de melding "could not join game".

En het vreemde is dat dit al ongeveer 5 dagen speelt nu en daarvoor had ik nergens last van, ik heb ook verder niets aan mijn internetverbinding veranderd... dit gebeurt trouwens ook op games waar ik van weet dat ze het gedaan hebben... :(

Weet iemand hier misschien wat op?

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mja, ik zit weer hopeloos vast. Nou ja, niet vast eigenlijk, maar ik wil iets en ik weet niet of dat wel kan!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~walle186/GoT/DS6.jpg
*Clickable*

Hier wil ik rechtsaf, maar dat poppetje linksonderin daar, moet de lever bedienen en blijft achter, maar hij moet mee!

Omlopen heb ik geprobeert, maar dat werkte niet, dan blijf je hier vast zitten. Krijg je later een lever zodat hij als nog mee kan of moet ik hem hier achterlaten? :'(

/edit
Thumbnail gemaakt, 1280x1024 was toch iets te groot :7

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 16 juni 2002 03:04 schreef PromWarMachine het volgende:
Mja, ik zit weer hopeloos vast. Nou ja, niet vast eigenlijk, maar ik wil iets en ik weet niet of dat wel kan!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~walle186/GoT/DS6.jpg
*Clickable*

Hier wil ik rechtsaf, maar dat poppetje linksonderin daar, moet de lever bedienen en blijft achter, maar hij moet mee!

Omlopen heb ik geprobeert, maar dat werkte niet, dan blijf je hier vast zitten. Krijg je later een lever zodat hij als nog mee kan of moet ik hem hier achterlaten? :'(

/edit
Thumbnail gemaakt, 1280x1024 was toch iets te groot :7
eerst zorgen dat je mannetjes ( op 1 na ) gewoon naarboven lopen en dan zorgen dat ze bij de linkerdeur uitkomen, dan dat ene mannetje op de brug zetten en de andere mannetjes de brug laten draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te wachten tot ik elite kan doen. Daar liggen de echte uber items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zondag 16 juni 2002 04:58 schreef NG het volgende:

[..]

eerst zorgen dat je mannetjes ( op 1 na ) gewoon naarboven lopen en dan zorgen dat ze bij de linkerdeur uitkomen, dan dat ene mannetje op de brug zetten en de andere mannetjes de brug laten draaien
/edit
Als ik op deze foto naar boven ga, kan ik niet bij de linkerkant komen! Dat heb ik al geprobeert, maar dan is het afgeloten...

Lama zitten, het is gelukt, dank je wel ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik zit met een klein probleempje, mischien dat iemand hier al langs is gekomen.
Ik heb Wesrinn Cross opgelost, tenminste de Dungeon heb ik even schoongeveegt, maar euhm, ik moet nou die stenen voor de deur nog weghalen. Maar ik weet niet hoe, ik heb al eens gekeken of er nog mensen in Stonebridge zijn die me nog enige aanwijzingen geven, maar blijkbaar is er niemand die echt concreet iets kan vertellen daarover......

Help, i'm stuck , en ik zou het fijn vinden als iemand me een aanwijzing hierin kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 08:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Staat geloof ik een tonnetje voor, attack die, dan ploft ie uit elkaar en zijn die stenen weg.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb dit spel nu al een tijdje uitgespeeld, maar niet alle sub quest (1 waarvan de letters nog wit/geel zijn), maar ik kan nu gewoon verder spelen :? (geen breedband internet dus online is geen mogelijkheid) Krijg ik nu dan gewoon een verlaten wereld te zien ook al verhoog ik moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Ik heb al een tijdje DS uitgespeeld + ook de extra levels en ik ben dus op zoek naar nieuwe levels/maps. Wie weet waar ik nieuwe levels/maps kan downloaden. Ik heb het op de internet gezocht, maar kon geen echt goede levels vinden.

Ik vind het nog steeds een toffe spel, maar elke keer dezelfde levels spelen gaat ook op den duur vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

monsterpath is echt een super vet level
te sterke beesten, dus perfect om te levelen!!
ubervette items zijn daar ook te halen, maar chickenruns zijn nog better

tipje als je chicken run doet:
als je alle 3 de items hebt neergelegd, dan moet je op z drukken, en dan pakt je character de items weer op.
is mij gelukt om 2 items weer mee te nemen, dus als je met zen 2en bent kan je ze weer meenemen.
(oftewel, oneindig chicken runs doen :D :D :D :D :D :D :D)

ps monsterpath is echt uber voor mages.
de draken die je in het begin tegen komt doen je geen pijn, behalve als ze slaan.
dus zorg dat je op afstand blijft dan raken ze je niet (iig niet hard, 20 hp ofzo, wat direct weer bijvult)

ik heb nu een level 60 NM & CM mage en een level 90 melee gozer door dit level.
word dus tijd voor een elite chicken run, en hopen dat daar goeie sjit uit komt, veteran chicken runs zijn net (niet) zo goed als de normal runs...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

monsterpath is echt een super vet level
te sterke beesten, dus perfect om te levelen!!
ubervette items zijn daar ook te halen, maar chickenruns zijn nog better

tipje als je chicken run doet:
als je alle 3 de items hebt neergelegd, dan moet je op z drukken, en dan pakt je character de items weer op.
is mij gelukt om 2 items weer mee te nemen, dus als je met zen 2en bent kan je ze weer meenemen.
(oftewel, oneindig chicken runs doen :D :D :D :D :D :D :D)

ps monsterpath is echt uber voor mages.
de draken die je in het begin tegen komt doen je geen pijn, behalve als ze slaan.
dus zorg dat je op afstand blijft dan raken ze je niet (iig niet hard, 20 hp ofzo, wat direct weer bijvult)

ik heb nu een level 60 NM & CM mage en een level 90 melee gozer door dit level.
word dus tijd voor een elite chicken run, en hopen dat daar goeie sjit uit komt, veteran chicken runs zijn net (niet) zo goed als de normal runs...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nou ja, nu al uitgespeeld? :?

9 leveltjes, pfff
Wat kostte hij toen hij net released was? 'k Neem aan zo'n 50 euro, dat zou ik hem echt niet waard vinden.

Als ik deze net zo intensief had gespeeld als Max Payne, had ik deze nog sneller uitgespeeld! Helaas werd dit door de gameplay niet mogelijk, omdat ik echt RSI verschijnselijken kreeg na 2 tot 3 uur spelen en soms al eerder.

Desondanksalniettemin een prachtig game, was die paar uur downloaden wel waard :9

Ach, misschien ga ik multiplayeren, maar met WarCraft III op komst is dat misschien niet zo'n goed idee >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 30-07 22:46
Ik heb sinds ik veranderd ben van een asus v7700 (geforce2) naar een Leadtek ti4400 (geforce4) alleen maar zwart beeld wanneer ik dungeon siege wil spelen.. :? Ik hoor wel gewoon dat 't opstart en dat ik in het menu kom, maar 't beeld blijft zwart.. ik zie alleen 2 witte puntjes linksonder in beeld.. heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? en kan ik dit voorkomen met een patch of iets dergelijks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickatchoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Op donderdag 27 juni 2002 23:39 schreef blakez het volgende:
Ik heb sinds ik veranderd ben van een asus v7700 (geforce2) naar een Leadtek ti4400 (geforce4) alleen maar zwart beeld wanneer ik dungeon siege wil spelen.. :? Ik hoor wel gewoon dat 't opstart en dat ik in het menu kom, maar 't beeld blijft zwart.. ik zie alleen 2 witte puntjes linksonder in beeld.. heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? en kan ik dit voorkomen met een patch of iets dergelijks??
Uit de known issues op dungeonsiege.com:Dungeon Siege freezes on start-up (the black screen with the white dots) - Try disabling anti-aliasing on video cards. Users should check their owner's manuals to see how to do this on their specific card. Further information can be found here

offtopic:
Coole double-post Lepelstreeltje :P
(hij kent me btw... geen flames aub :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een karakter die je in multi-player sterker hebt gemaakt (uplevelling) te importeren in singleplayer? En items die je in multi-player hebt verkregen in de singleplayer te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, heb een hele hoop pagina's doorgespit van de beide ds-topics, maar ben het niet tegengekomen.

ik zit nu in het moeras (komt na de bandits) en een stukje verderop zit er een tempel in het moeras waarbij ik een of andere holy icon op het altaar moet dumpen ofzo..
maar ja, waar the fuck haal ik dat ding vandaag. Ik weet dat er een halfdood mannetje op de grond lag bij de brug aan het begin van het moeras en die gaf me die quest en die zei ook dat ik wat nodig had, wat ie me vervolgens (dacht ik) ook gaf. (de holy icon). maar die blijk ik dus niet te hebben.

Nu ligt dat ventje daar dus niet meer, ligt alleen nog maar een plasje bloed. is er nog een andere manier om aan die holy icon te komen???

(kheb al eens helemaal teruggelopen naar het vorige tentendorp, met al die kampers. en daarna weer terug, zonder succes..)

thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-07 14:40
Op vrijdag 28 juni 2002 22:56 schreef EnTrancer het volgende:
Is het mogelijk om een karakter die je in multi-player sterker hebt gemaakt (uplevelling) te importeren in singleplayer? En items die je in multi-player hebt verkregen in de singleplayer te gebruiken?
Nope geloof het niet... alleen andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 28-06 17:18
Ik zit ook vast :( :

In die boom-grot met allemaal goblins ben ik voorbij die vage draai-brug:
Afbeeldingslocatie: http://arte1.port5.com/images/Dungeon%20Siege%20Screen%20-%200003.JPG

En voobij die andere brug (waar allemaal tanks je staan op te wachten):
Afbeeldingslocatie: http://arte1.port5.com/images/Dungeon%20Siege%20Screen%20-%200004.JPG

Dan komen er twee van die draai-dingen die volgens mij 'valve' worden genoemt:
Afbeeldingslocatie: http://arte1.port5.com/images/Dungeon%20Siege%20Screen%20-%200002.JPG
Afbeeldingslocatie: http://arte1.port5.com/images/Dungeon%20Siege%20Screen%20-%200001.JPG

en dan zit ik op zo'n verhoogd stuk, waar ik dus niet verder kom :'( :

Afbeeldingslocatie: http://arte1.port5.com/images/Dungeon%20Siege%20Screen%20-%200000.JPG

Kan iemand vertellen wat ik nu moet doen?

(sorry voor de slechte kwaliteit v/d plaatjes)

[edit]
Laat maar, ik ben er al voorbij: dat ding waar ik op stond was een lift!

(Geez, ik lijk wel blond |:( )
[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik ben daar wel voorbij, maar volgens mij moest je niets bijzonders doen. Gewoon rondlopen en hakken en kijken of je nergens iets vergeten ben.

Andere kwestie. Ik ben nu bij Castle Ehb en loop al uren te sjouwen met een of andere bol (2x2 in mijn inv) en ik heb geen idee waar die voor is. Het is geen magic item (hij is niet blauw) en ik kan hem niet equippen. Hij heeft ook geen properties?

Iemand??

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eye of fury, kun je samen met dat boek, en da mes wa je krijgt op het begin mee naar het chickenlvl in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
zet de gamma wat hoger zodat je de donkere ondergrondse grotten wat makkelijker zie ! :)

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 13:24

H3llSiNG

Meh.

ok mischien dat het al langs is geweest maar zo snel nie gezien..

als er iemand in je team dood is.. hoe res/revive je hem ?
(er staat zo`n grafsteentje in z'n icoon)

en als dit nie kan.. hoe remove je hem uit je team ?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op maandag 08 juli 2002 06:09 schreef H3llsing het volgende:
ok mischien dat het al langs is geweest maar zo snel nie gezien..

als er iemand in je team dood is.. hoe res/revive je hem ?
(er staat zo`n grafsteentje in z'n icoon)

en als dit nie kan.. hoe remove je hem uit je team ?
Gewoon met de Nature Magic spell resurrect (of full resurrect) of met Combat Magic spell Revive.
Maar je moet ze gewoon niet dood laten gaan. Is niet nodig :)

En aangezien ik (nog) niet MP kan ik dus die Eye of Fury wegknikkeren. Mooi. En al die boeken?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 13:24

H3llSiNG

Meh.

Op maandag 08 juli 2002 11:04 schreef Mobster het volgende:

[..]

Gewoon met de Nature Magic spell resurrect (of full resurrect) of met Combat Magic spell Revive.
Maar je moet ze gewoon niet dood laten gaan. Is niet nodig :)

En aangezien ik (nog) niet MP kan ik dus die Eye of Fury wegknikkeren. Mooi. En al die boeken?
ja.. heb de spell resurrect en revive.. maar als ik die dan doe en op dooie ventje (op grond) klik ga ik naar zijn icoon meer nie..

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 28-06 17:18
Moet je met de rechter muisknop klikken, of op 'c' drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Kweet niet wie er nog geinteresseerd is in Dungeon Siege...

Maar ik heb hem eindelijk met een enkel karakter uitgespeeld :P Op de normale moeilijkheidsgraad uiteraard. Kostte me volgens de savegame zo'n 50 uur.

Hier wat screenies van Bosmonster the Melee Monster tegen Gom in alle variaties :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/files/bosds1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/files/bosds2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/files/bosds3.jpg

(plaatjes zijn klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

He wat voor brute spell is dat met die hand?
Die ken ik nog niet maar ik ben nu onderweg naar castle ehb, heb net die draak afgeslacht.
Die was echt grooot

Wat is trouwens de beste manier om je nature magic omhoog te krijgen?
dat gaat bij mij echt tien keer langzamer dan bij mn melee mannetjes de melee :'(

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 19:47 schreef Flashpoint het volgende:
Die ken ik nog niet maar ik ben nu onderweg naar castle ehb, heb net die draak afgeslacht.
Die was echt grooot

dat gaat bij mij echt tien keer langzamer dan bij mn melee mannetjes de melee :'(
Veel creatures oproepen (summon), en gebruik maken van de krachtigste natuurmagic spells die je heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op woensdag 17 juli 2002 19:47 schreef Flashpoint het volgende:
Die was echt grooot

Lol.. das charged fist... zon beetje de eerste spell die ik vond.. Geeft me +10 max damage. Cast ook spirit armor die deed iets van +12 armor ofzo. Verder deed ik bijna geen magic.. niet echt nuttig als je met 1 karakter speelt.. te moeilijk, melee is enige mogelijkheid eigenlijk. Ik chargde gewoon elke keer die twee spells op tot 15000 ofzo.. kon ik weer paar uur mee :P

Maar met healen en chargen heb ik toch lvl 17 nature magic ofzo gehaald :P

Mijn stats uiteindelijk waren zoiets:

Strength 50
Dexterity 26
Intelligence 24
Melee 64
Ranged 4
Nature 17
Combat 24

In het begin nog wat met Combat magic geprobeerd.. in de hoop dat dat goed zou doen.. maar uiteindelijk bracht dat me niet verder.. Alleen met Melee bleef ik in leven tegen de grotere (groepen) vijanden :P

Seck Elite Swords rule :P Fast 165-195.. sterkste wapen wat je in Singleplayer kunt tegenkomen en het is onehanded dus kan er gewoon een cool schild naast gebruiken (wel zo handig als je alles met 1 char doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wodrt echt knetter gek van dat spel hij start echt niet op
telkens voordat ik maar beeld krijg gooit hij hem weer naar windows
wat the fuck is dit
heb alles geprobeert
help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

heb zelf dungeon siege uitgespeeld tijd terug en daarna er eigenlijk niet meer naar gekeken, zijn er nou extra maps ofzo voor te downen? snap anders niet hoe je je mannetje zonder multiplayer hoger kan krijgen

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 18 juli 2002 20:48 schreef Glorificationer het volgende:
heb zelf dungeon siege uitgespeeld tijd terug en daarna er eigenlijk niet meer naar gekeken, zijn er nou extra maps ofzo voor te downen? snap anders niet hoe je je mannetje zonder multiplayer hoger kan krijgen
Kan ook alleen met multiplayer... En met dat gecheat is daar niet zoveel aan, of je moet met vrienden spelen...

Maar bij mij is die er na bovenstaande prestatie dus ook weer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja idd, dan blijft er weinig over...
begon idd ook saai te worden hoe verder je kwam bij het eind, was daarna niet veel meer aan vond ik. Online eerst kwartier zoeken voor je een passwordvrije server vond, en dan maar hopen dat je niet lagt, of met cheaters speelt...

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok vraagje:
kun je nou via lan samen de single player spelen met ze 2en?
enne werkt het op een duron 1,2 met gforce 2 mx 400 en 256 mb ram?
enne hoeveel uur is het spelen om de single player game uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Ik heb het uitgespeeld maar ik vond het soms wel wat 1tonig worden :O

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

DarkShadow schreef op 11 mei 2002 @ 18:14:
ja ik ben ook benieuwt naar mods, waar kan ik een nederlandse fan site vinden?
[url="http://www.dsgroupholland.com"]dsgroupholland[/url]

Ben zelf ook eens ff aan het modden geslagen:
In de logic.dsres file is trouwens wel een zooi high tech rommel te vinden die je gezellig online kunt gebruiken in iedere game of je nu host of niet:

Waarom de veiligheid van de stad verlaten, if you can just NUKE em all!!
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~westra/GOT/screenie.jpg

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:21
Ok.

Ik kan gewoon niet verder, ik heb de laatste patch 1.1 erop gezet, ik heb het hele spel er opnieuw op gezet. Maar geen effect.

Ik krijg dus deze foutmelding:

[url="http://members.tripodnet.nl/emperors/foutmelding.jgp"][afbeelding][/url]

Daarom vraag ik of iemand even 5 of 10 minuten verder te spelen, en kijken of dat helpt.

http://members.tripodnet.nl/emperors/savegame.rar

(Hij is nog even aan hey uploaden, hij doet het zo wel.)

Ik heb van iemand wel een keer een save gekregen die ergens aan het eind van het spel was, en dat liep goed.

Kan iemand a.u.b. even voor me verder spelen? Dank. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:21
Plzzzz... help mij... :'(

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Pagina: 1 2 3 4 Laatste