Dungeon Siege Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 857 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Dit is deel 2 van dit coole RPG topic.
Voor deel 1 kan je hier terecht:

[topic=453918/1/25]

Voor de officieele site kan je hier terecht:
http://www.dungeonsiege.com/index.shtml

FF nog wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1241331245
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/images/screenshots_big_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/images/screenshots_big_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/images/screenshots_big_16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/images/screenshots_big_23.jpg

-----------------------------------------------------------

Ik had gister dus DS geinstalled. Kwartiertje gespeeld en alles deed het goed. Maar nu als ik hem opstart blijft ie hangen bij dat zwartescherm met die witte puntjes links onder. Bij een vriend van me werkt ie wel.
-Specs-
Win XP - AMD Athlon XP 1700+ - GeForce 3 Ti-500 - 256 Ram.

Ik heb de nieuwste patch nog niet kunnen vinden.
Ik heb hem 2 keer opnieuw geinstalled. Maar dat hielp niks
Wat is het probleem en wat kan ik er aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:43
hmmzz, beetje afgedwaalt naar morrowind
toch maar weer dungeon siege verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=490856/1/250]

Iemand hier een oplossing voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op vrijdag 10 mei 2002 08:54 schreef ItSnows het volgende:
[topic=490856/1/250]

Iemand hier een oplossing voor? :)
Bij Control Panel -> System -> Advanced -> Startup and Recovery -> System Failure en dan vinkje uitzetten bij Automatically Reboot.

Misschien dat dit nog aanstond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister uitgespeeld, ik vond hem het laatst toch wel erg saai worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt NG, jij hebt in ieder geval dat reboot probleem opgeslost, maar dan vind ik het raar dat er elke keer een system failure is als ik DS afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 22:26 schreef apocrypha het volgende:

Ik had gister dus DS geinstalled. Kwartiertje gespeeld en alles deed het goed. Maar nu als ik hem opstart blijft ie hangen bij dat zwartescherm met die witte puntjes links onder. Bij een vriend van me werkt ie wel.
-Specs-

Vaag :?, ik heb dezelfde specs als jou maar nergens problemen mee, welke versie videodrivers heb je geinstalleerd? En heb je Directx 8.1 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 22:26 schreef apocrypha het volgende:

-Specs-

uit de known issues op dungeonsiege.com
Dungeon Siege freezes on start-up (the black screen with the white dots) - Try disabling anti-aliasing on video cards. Users should check their owner's manuals to see how to do this on their specific card. Further information can be found here.
Here linkt naar...

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q321084&GSSNB=1

staat hele pagina vol met info en mogelijke oplossingen.

Trouwens. waar kom je die blauwe draak uit je screenies tegen?

Khep tot nu toe wat Drakes gezien en ik heb die grote draak in Dragon's Rathe geslagen en ben nu onderin Castle Ehb dus volgens mij ben ik er bijna en zal ik niet meer buitenkomen, dus waar zit die draak? want ik heb em nog nie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 13:07 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Vaag :?, ik heb dezelfde specs als jou maar nergens problemen mee, welke versie videodrivers heb je geinstalleerd? En heb je Directx 8.1 geinstalleerd?
Ik denk niet dat daar het probleem ligt, want eerst deed ie het goed. En ik heb de nieuwste drivers en directx 8.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 13:25 schreef Scimitar het volgende:

[..]

uit de known issues op dungeonsiege.com
[..]

Here linkt naar...

staat hele pagina vol met info en mogelijke oplossingen.

Trouwens. waar kom je die blauwe draak uit je screenies tegen?

Khep tot nu toe wat Drakes gezien en ik heb die grote draak in Dragon's Rathe geslagen en ben nu onderin Castle Ehb dus volgens mij ben ik er bijna en zal ik niet meer buitenkomen, dus waar zit die draak? want ik heb em nog nie gezien.
Cool tnx ik ga nu ff checken hopen dat ik er iets kan vinden. :). Waar die draak is weet ik niet. Ik heb gewoon screenies van de officieele site gehaald.

edit:

Cool hij werkt. Dit heeft geholpen:

Replace Preference Files

Create new preferences and settings for the game. To do this, follow these steps:
Double-click My Documents on the desktop.

Right-click the Dungeon Siege folder, click Rename , and then type Dungeon Siege.old .

Start Dungeon Siege, and then quit Dungeon Siege.

This creates a new folder called Dungeon Siege in the My Documents folder.

Double-click Dungeon Siege.old , right-click the Save folder, and then click Copy .

In My Documents, double-click the Dungeon Siege folder, and then click Paste on the Edit menu. When you are prompted to replace the folder, click Yes to All .

Start Dungeon Siege.

tnx allot Scimitar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

kheb iig nog een rode en een zwarte draak gezien in een geheime level (zoek maar een _goed_ rond in het grote enge bos en je vindt ergens een toren.. helemaal bovenin zit een lift, die je een heel stuk naar beneden brengt.. lavalevel :P

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op vrijdag 10 mei 2002 20:59 schreef SilentStorm het volgende:
kheb iig nog een rode en een zwarte draak gezien in een geheime level (zoek maar een _goed_ rond in het grote enge bos en je vindt ergens een toren.. helemaal bovenin zit een lift, die je een heel stuk naar beneden brengt.. lavalevel :P
het bos bij plaatsje: Meren ??? ? ? ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multyplayer de BOM!!! wie doet dit wel es?? Tis echt geweldig om met zijn 6 zun een monster van 4200 hp in mekaar te rossen in een of andere ranzige muffe dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 18:30
Oke ik krijg hier zowat een zenuw in zinking ik heb de demo gespeeld en die liep soepel aleen me me crusor die kniperde heel de tijd en als hij niet kniperde kon ik me crusor niet zien :( maar nu ( ik heb net heel me harde schijf geformateerd want ik ben er al mee bezig geweest dit is het 1e spel wat er nu op staat ) kan ik het niet eens op starten 1 sec na de intro krijg ik al een exeptional error en dan kan ik een raport senden. als ik zonder intro op start dan kom ik in de game en knipert de muis maar na paar min loopt hij ook vast ( no sound = ook meteen vast loopen )

WAT KAN IK ER TEGEN DOEN !!!! ik heb @#$^@#$^heel me hdd gedefraged en nog steeds probleemen al die moeite en nog steeds kan ik het @#%@#%@ spel gewoon niet speelen..... :( :'( ik ben er echt niet blij mee dus als iemand me kan helpen graag ( ik heb al op got gezocht maar kon nixx vinden al wat dingen gedaan maar helpte niet )

me specs http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/asaveur/pic/ds.JPG hier als ik hem op gestart krijg zie je dat de muis flipt ( op screen zie je nog de crusor maar ingame helemaal niet ) ik wordt het zo zat als het morgen niet gewoon werkt breng ik het spel terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

hela. Ik probeerde effe te spelen met n maat van me via de optie Internet.
IP intikken en gaan. totdat na 10 minuten of zo de client character vastzit :( Die wil dus niet meer lopen, aanvallen... etc. Alsof ie vast in de tijd zit.
je kan nog wel chatten. De Host speelt gewoon door, die heeft nix in de gaten (behalve dat jij stil staat.....)
hij heeft bijvoorbeeld die goons die stenen op je aan t gooien zijn allang neergehakt, (in zijn scherm) terwijl ze bij mij op mn scherm nog leven, aanvallen etc.
heeft iemand dit ook gehad???( en oplossing :P)
Als de ander host, gebeurt dit ook, maar dan andersom.
We hebben beide n kabelverbinding.
Ik draai XP, en hij ME. Vuurmuren staan uit, en ook alle andere internet-gerelateerde progs.
De KB van MS geeft hier geen info over, de PDF op de cd ook niet en in deel 1 was t ook niet te vinden (en op dungeonsiege.com kon ik ook nix vinden...)
Iemand n tip? :'(

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
je moet wat poorten doormappen, staat wel wat over op de faq op de officiele site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
wordt trouwens misschien wel met de patch verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verhaal is alleen niet super in deze game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Mischien vindt je hier wat voor je opstart problemen. Het heeft mij ook geholpen.

Dit is overigens ook al eerder genoemd in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg DS niet aan de praat. Tijdens opstarten geeft ie een melding dat er een fout zit in objects.dres...

Met een vervelende foutmelding erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Op zaterdag 11 mei 2002 13:21 schreef Snuffie het volgende:
Ik krijg DS niet aan de praat. Tijdens opstarten geeft ie een melding dat er een fout zit in objects.dres...

Met een vervelende foutmelding erachter.
heb ik ook constant maar als je AA uit zet start hij wel op ( ik speel mom zonder DET XP want me comp crast er aleen maar van :( ) maar me fps is ook niet echt geweldig voor een GF 4 TI + 786 mb DRR ( soms nog gewoon schoken !! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 13:43 schreef RS_003 het volgende:

[..]

heb ik ook constant maar als je AA uit zet start hij wel op ( ik speel mom zonder DET XP want me comp crast er aleen maar van :( ) maar me fps is ook niet echt geweldig voor een GF 4 TI + 786 mb DRR ( soms nog gewoon schoken !! )
Kweetut
khad voor DS (en Morrowind als dat uit is) een GF4 gekocht, en DS haalt nog steeds maar rond de 20 FPS, et loopt wel ok, alleen de FPS geeft geen bijster hoge score aan (rest systeem TB1100 512MB SDR)

Lijkt wel alsof er een fpscap op zit, want m'n GF2 haalde bijna etzelfde. (khoop dat Morrowind er wel profijt van heb anders voel ik me toch redelijk genaaid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, helaas dus.
Ik heb AA uitgezet, maar nog steeds diezelfde fout.
Geeft een CRC error in objects.dres (o.i.d).
Met installeren gaat alles goed, maar daarna... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

wie heeft al wat met de editor geknutseld?
Bij welke site worden maps/werelden/mods ge-upload?
want een extra multiplayer wereldje met heel veel quests waar team-play verijst is is wel jummie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ja ik ben ook benieuwt naar mods, waar kan ik een nederlandse fan site vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit hey ik heb DS al een 2 weken maar nooit aan begonnen ben te bang om hem uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:05
Op zaterdag 11 mei 2002 18:59 schreef Esmer het volgende:
shit hey ik heb DS al een 2 weken maar nooit aan begonnen ben te bang om hem uit te spelen :)
NIET AAN BEGINNEN
als je geen week vrijheb en mensen om je heen >:)

Dan kan het wel eens FOUT aflopen JA >:)

verder zoek je het maar uit :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Dungeon Siege net uitgespeeld en je kan dan gewoon doorspelen

is er nog wat dan?

of kan ik nu een volledig verlaten wereld door gaan wandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dus elke keer als ik DS afsluit een system failure (waarna ik moet rebooten), dit is ongeveer het blauwe scherm:
"Pagefault in Ati2dvag.dll
Paged area stop 0x0000050
ati2dvag.dll address bfgnb8 ae bae at bfgb8 datestamp 3c8c2cda"
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb trouwens een Radeon 8500 (voor specs, zie mijn vorige post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

Op zaterdag 11 mei 2002 22:54 schreef Xoover het volgende:
Ik krijg dus elke keer als ik DS afsluit een system failure (waarna ik moet rebooten), dit is ongeveer het blauwe scherm:
heb ik vanmiddag ook gehad, was de enigste keer tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel DS nu voor de 2e keer, ben halverwege gekapt
en opnieuw begonnen.
Ik snap er helemaal geen drol van de eerste keer vond ik enorm veel magische dingen ringen staffen etc.
Nu de 2e keer helemaal nada, ik heb iets andere party maar zelfde moeilijkheids nivo.

Wat voor Random nummer generator gebruiken ze daar bij microsoft? zeker weer een of ander buggy ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 00:15 schreef mixologist het volgende:
en opnieuw begonnen.
Ik snap er helemaal geen drol van de eerste keer vond ik enorm veel magische dingen ringen staffen etc.
Nu de 2e keer helemaal nada, ik heb iets andere party maar zelfde moeilijkheids nivo.

Wat voor Random nummer generator gebruiken ze daar bij microsoft? zeker weer een of ander buggy ding!
Je zegt het zelf al Random dus dan kan het zijn dat er geen ringen en staffen vallen ;) Ik krijg zelf ook maar heel weinig ringen, maar een overvloed aan bogen en staffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 17:49 schreef Bloodclot het volgende:
wie heeft al wat met de editor geknutseld?
Bij welke site worden maps/werelden/mods ge-upload?
want een extra multiplayer wereldje met heel veel quests waar team-play verijst is is wel jummie :)
Ik ben nu met de editor bezig maar dat gaat wel effe duren voordat er iets gemaakt is

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 22:29
Op zaterdag 11 mei 2002 22:54 schreef Xoover het volgende:
Dat heb ik dus ook, meestal als ik lang aan 1 stuk door gespeeld heb.
Wat ik gedaan heb is de Smoothvision uitgeschakeld en de FSAA op toepassinggebonden gezet, nu heb ik 'nog' geen error gehad.

Sux6

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 00:15 schreef mixologist het volgende:
en opnieuw begonnen.

Dat is voor als je het spel hebt uitgespeeld dat alles niet nog eens het zelfde is als je het spel nog een keer speelt. Had ik ook eerst vond ik allemaal bogen enzo, later helemaal niks. Maar dat boeit me niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb een vraagje. Heb net Dungeon Siege geinstalleerd, maar het wil niet echt perfect werken. Het probleem is met GameUtil die ik gebruik om geen 60Hz te hebben tijdens de spelletjes op mijn ATI Radeon. DS vindt dat niet echt leuk. Als ik die GameUtil uitzet, doet ie het wel (echt gaaf :9~), maar ik heb wel 60Hz. Hoe kan ik het dus én spelen én 85Hz (tenminste) hebben onder Win2k?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10:56

Bosmonster

*zucht*

Draai hem nu zelf op een P3-800 met een Geforce 1 (jaja).. en het draait in 1024 werkelijk als de spreekwoordelijke trein :) Laat die nieuwe videokaart maar ff zitten want hiervoor heb ik hem niet nodig..

Maar goed.. ben proberen het spel alleen uit te spelen.. al is dat voornamelijk doordat ik niet weg ben van party-based RPG's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch echt beniewd naar je FPS

kun je dat eens aanzetten en dan vertellen wat je krijgt?

Ik heb namelijk een TB1100, GF4, 512MB PC133

en ik krijg maar rond de 20 FPS. Vreemd genoeg schiet dit tijdens de cutscenes (die ook gewoon terplekke gerenderd worden) omhoog naar een aanvaardbare 50-70, alleen zodra je rondloopt stort ie in naar ongeveer 18, met als historisch dieptepunt 8 als je aan het gooien bent met spells, vreemd genoeg loopt het wel allemaal vloeiend voor m'n gevoel, alleen de FPS counter zegt wat anders (Kan zijn dat die FPS counter gewoon buggy is, zoals wel meer dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je me zegt hoe dat aan moet zal ik vanavond ff kijken voor je.. Ik draai wel met simple shadows en in 16bit, al liep het met hogere opties ook prima, kies ik meestal voor iets meer performance tov 32bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou ff melden, ik ben bezig met een mod voor dungeon siege (met een paar vrienden), en ik ga er diablo 2 dingen in doen (charms, set items enz) heeft iemand anders nog coole id-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 13 mei 2002 14:02 schreef Trommeldaris het volgende:
ik wou ff melden, ik ben bezig met een mod voor dungeon siege (met een paar vrienden), en ik ga er diablo 2 dingen in doen (charms, set items enz) heeft iemand anders nog coole id-en :)
Naaakte WEEVVVVUHHH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand wat pics uppen voor die secret chicken level ben wel bnieuwd maar ik heb dat boek ding nog niet dus moet ik nog w8 tot het weekeind(hek weer tijd om te spelen,or kan nie w8en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien domme vraag, maar hoe kan ik multiplayeren?
want bij al die games heb ik een password nodig. En ik weet geen IP's om in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Yes! Refres rate is opgelost!! Gewoon nieuwste Radeon Tweaker gedowned, en ik heb nu lekker 85Hz. Is weer beter toch :)

Ik heb alles op max, 1024x768, 32Bit, trilinear, blblalblba, en heb rond de 14-20fps. Het leek me wel weinig, maar het gaat gewoon soepel. Dit is onder Win2k met ATi Radeon 64MB DDR AMD 990Mhz en 512Ram. Oh, en natuurlijk een Duitse Highscreen Cherry moederbord uit 1994 *D

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 28-10 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op maandag 13 mei 2002 15:05 schreef Assmael het volgende:
misschien domme vraag, maar hoe kan ik multiplayeren?
want bij al die games heb ik een password nodig. En ik weet geen IP's om in te voeren.
Gewoon ff door zoeken...
Er zijn nog steeds een zooi luitjes die niet ff netjes [PWD] voor hun gamenaam hangen als ze er een password op hangen

Kan iemand BTW voor de lol eens wat screenies posten van het chicken level? Ik wil wel eens weten hoe die eruit ziet... :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou met die mod, ben al in max wat wapentjes aan het maken, voor ingame en als inventory plaatje

de blades zijn nog niet af

http://www.endoria.net/upload/index.php/1634754825

benner wel trots op...nu nog een naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 15:54 schreef Hans.Solo het volgende:

[..]

Kan iemand BTW voor de lol eens wat screenies posten van het chicken level? Ik wil wel eens weten hoe die eruit ziet... :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pkarssen/kippen1.jpg

Kipfilet !!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pkarssen/kippen2.jpg

Eehhh.......tactische move zeg maar :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pkarssen/kippen3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pkarssen/kippen4.jpg

Toen ging het beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Dat chicken lvl is echt irritant :D Die eindbaas daar is helemaal vervelend, ben je uren mee bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 16:31 schreef Trommeldaris het volgende:
nou met die mod, ben al in max wat wapentjes aan het maken, voor ingame en als inventory plaatje

Bloody Destroyer Axe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pete's Wicked Axe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloody... Axe? :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bosmonsters Battle Axe ;)

edit:

Bosmonsters Bloody BattleAxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OgreSlayer :?
w00tw00ter :?
Bloody Fine Axe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Voor de mensen met een Radeon 8500 en een Blue Screen na het afsluiten. Ik heb de nieuwste Omega Drivers geinstalleerd en toen was het probleem er niet meer.
Misschien een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 12:20
Heb ik het goed als ik zeg dat de Dungeon Siege Savegames NIET in de dungeon siege dir staan ??

In dat geval kan ik helemaal opnieuw beginnen, dikke shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze staan ergens onder mijn documenten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axe of Terror :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op dinsdag 14 mei 2002 22:20 schreef Frijns.Net het volgende:
Heb ik het goed als ik zeg dat de Dungeon Siege Savegames NIET in de dungeon siege dir staan ??

In dat geval kan ik helemaal opnieuw beginnen, dikke shit!
Ze staan onder "My Documents\Dungeon Siege\Save"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

Sorrie dat ik mn probleem ophoog schop, maar ik zoek me de blubber naar n oplossing. de patch is niet uit, MS KB heeft geen oplossing, en poortmappen is niet van toepassing :( omdat we geen firewall gebruiken....
Op zaterdag 11 mei 2002 00:22 schreef bratos het volgende:
hela. Ik probeerde effe te spelen met n maat van me via de optie Internet.
IP intikken en gaan. totdat na 10 minuten of zo de client character vastzit :( Die wil dus niet meer lopen, aanvallen... etc. Alsof ie vast in de tijd zit.
je kan nog wel chatten. De Host speelt gewoon door, die heeft nix in de gaten (behalve dat jij stil staat.....)
hij heeft bijvoorbeeld die goons die stenen op je aan t gooien zijn allang neergehakt, (in zijn scherm) terwijl ze bij mij op mn scherm nog leven, aanvallen etc.
heeft iemand dit ook gehad???( en oplossing :P)
Als de ander host, gebeurt dit ook, maar dan andersom.
We hebben beide n kabelverbinding(,niet via n lan maar direct op het modem).
Ik draai XP, en hij ME. Vuurmuren staan uit, en ook alle andere internet-gerelateerde progs.
De KB van MS geeft hier geen info over, de PDF op de cd ook niet en in deel 1 was t ook niet te vinden (en op dungeonsiege.com kon ik ook nix vinden...)
Iemand n tip? :'(
heeft iemand hier ervaring mee? ooit werkend gezien?(langer dan 15 minuten) peeuw

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
heel stoer spel ik zit momenteel bij die zigeuners (schrijf je dat zo :?)

het nadeel vond ik dat je de save games van de demo niet in de complete game kon gebruiken :'(

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 12:20
Op dinsdag 14 mei 2002 23:13 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Grrrrr. Dan ben ik ze kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik vin DS trouwens rete irritant spelen met een party.. Het is veel beter geschikt met een enkele personage.. minder irritatie :)

En je mannetje wordt retesterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 14:57 schreef Bosmonster het volgende:
Ik vin DS trouwens rete irritant spelen met een party.. Het is veel beter geschikt met een enkele personage.. minder irritatie :)

En je mannetje wordt retesterk :P
Das waar :). Maar het is wel cool om 3 ranged, 2 mellee, 2 magic gastjes en een ezeltje te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

In het begin ergens bij de Wesrin pass ofzo (dungeon onder de grond van ene toren naar andere toren) vlak voor je glitterdale binnengaat, liggen 2 dooie minstrells ofzo..

Iemand geprobeerd die te resurrecten? Heb dat nut, want anders ga ik er niet helemaal voor terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 12:37
Ik heb een vraagje over de doos van het spel nl. :

Wie is die vrouw die voorop de doos staat want die kom ik in het hele spel geen1 x tegen...

Zou iemand mij dat kunnen vertellen. :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

In navolging van mn vorige post een screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/files/minstrels.jpg

Hier liggen dus twee gasten waar je niks mee kan. Ik heb geprobeerd Revive en Resurrect en beide doet niks :? Toch hebben ze een zwart driehoekje alsof het dode of potentiele partymembers zijn...

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
Op woensdag 15 mei 2002 19:49 schreef Bosmonster het volgende:
In navolging van mn vorige post een screenshotje:

[afbeelding]

Hier liggen dus twee gasten waar je niks mee kan. Ik heb geprobeerd Revive en Resurrect en beide doet niks :? Toch hebben ze een zwart driehoekje alsof het dode of potentiele partymembers zijn...

Iemand een idee??
Gewoon doorlopen ;) liggen wel is vaker lijken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff over die systeem eisen.

Ik heb hier een link gevonden wat de systeem eisen nog zijn van dungeon siege:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/stores/detail/-/videogames/B00005KBRD/tech-data/102-0714122-2594520

Nou heb ik zelf een pentium 333 mhz, 192mb ram,32 mb videokaart.

Dus ik zou hem kunnen spelen, maar of die goed loopt......

ps. Ik heb al hierover een topic geopend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Tja.. Ik denk dat ie wel bij jou zou kunnen draaien, maar dan moet je alles wel op low zetten. Dus je mist wel de schoonheid van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 12:37
K*t dan ben ik me saves kwijt :'(. Nej, niet na 6 uur lang spelen :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 23:13 schreef Darkvater het volgende:

[..]

kun je dat veranderen??
want op c: staat alleen windows eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHIT!!! Na 8 uur spelen is mijn savegame corrupted! Bij het laden geeft ie een exceptional error, vraagt ie of ik een error report wil sturen, en schiet ie naar windows. :( Andere savegames doen het wel..

Ik heb echt geen zin om opnieuw te beginnen, het spel is wel leuk maar niet leuk genoeg om te herstarten. Had ik net die klote ice cavern gecleared |:(

Iemand een oplossing? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
Op donderdag 16 mei 2002 20:53 schreef jdvanwijk het volgende:
SHIT!!! Na 8 uur spelen is mijn savegame corrupted! Bij het laden geeft ie een exceptional error, vraagt ie of ik een error report wil sturen, en schiet ie naar windows. :( Andere savegames doen het wel..

Ik heb echt geen zin om opnieuw te beginnen, het spel is wel leuk maar niet leuk genoeg om te herstarten. Had ik net die klote ice cavern gecleared |:(

Iemand een oplossing? :'(
helaas ik had hetzelfde ergens anders, helaas een eerdere savegame gebruiken ...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Ik had hetzelfde als jij, maar dan met 3 uur spelen :(. Me pa zat dus in de tuin de tuinlichten te fixen, want er zaten allemaal mieren in. Na een tijdje zet ie ze aan. Boem stroom in het hele huis weggevallen, dus ook de pc :(. Moest weer die 3 uur opnieuwspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo merkte ik al een paar jaar gelee bij baldurs gate, dat je genoeg moet saven en backuppen, sindsdien nergens last mee mee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 07:42

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wat wel gruwelijk is, is dat je characters uit single player saved games kan importeren naar multiplayer... zo hoef je niet totaal opnieuw te beginnen :)

Nadeel is wel dat je dus ook weer tjieters krijgt... ik heb er al weer een aantal gesignaleerd *kuch* losers *kuch* :+

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Yup.. doe altijd om-en-om saven zeg maar.. altijd een backup savegame. Als je dat vaak genoeg doet hoef je nooit meer dan een half uurtje over te spelen ofzo.

Als spellen dat nu alleen nog autmoatsich gaan ondersteunen.. Je hebt wel quicksave in DS, maar je zou eigenlijk Quicksave 1 en 2 moeten hebben, of hij zou zelf om-en-om moeten saven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 28-10 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op vrijdag 17 mei 2002 01:02 schreef Ratch het volgende:
Wat wel gruwelijk is, is dat je characters uit single player saved games kan importeren naar multiplayer... zo hoef je niet totaal opnieuw te beginnen :)

Nadeel is wel dat je dus ook weer tjieters krijgt... ik heb er al weer een aantal gesignaleerd *kuch* losers *kuch* :+
Dus ik had in single player NIET drdeath mogen invoeren, voordat ik me charretje importeerde??? :P :P :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad... NEE dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Precies.. dat soort dingen moet je volledig server-side houden.. anders blijf je losertjes houden die de boel belazeren.. Jamemr maar waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon hem eerst ook niet installeren, maar na 4 keer deed hij het op mysterieuze manier opeens toch wel.

Wie weet hoelang dat stuk in de mijnen duurt, wordt er een beetje moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 17 mei 2002 15:18 schreef rbrandt het volgende:
Ik kon hem eerst ook niet installeren, maar na 4 keer deed hij het op mysterieuze manier opeens toch wel.

Wie weet hoelang dat stuk in de mijnen duurt, wordt er een beetje moe van
Zo lang zijn die mijnen niet.. In m'n eentje deed ik er 2 uur over ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:05

McLambo

MTB Junky

Ik heb het HELE G&DVERGETEN Topic zitten lezen, maar deze vraag nog niet voorbij zien komen.

Ik zit in die Goblin fabriekske. Nu ben al voorbei de draaibrug en wordt een nieuw fenomeen ingevoerd, de schuifbrug.

Er zit op een gegeven moment een brug, die met een wormas naar de overkant geduwd word. Wat ik ook probeer, ik word gelijk afgeslacht, omdat de andere zeide LOADED is met robots en tanks.

Iemand een strategie? want ik WEIGER om de difficultie lager te zetten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 09:34 schreef (iemand) het volgende:
Wat wel gruwelijk is, is dat je characters uit single player saved games kan importeren naar multiplayer... zo hoef je niet totaal opnieuw te beginnen
Nadeel is wel dat je dus ook weer tjieters krijgt... ik heb er al weer een aantal gesignaleerd *kuch* losers *kuch*
of eerlijke mensen zoals ik die gwoon samen met een maat van em een mod proberen te maken

best wel coole :P

edit:

damn verkeerde gequote

offtopic:
Damn al me rooie wijnguns zijn op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Wie spelen dit nou ook online? Ik kan namelijk maar weinig lag vrije games vinden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Iemand al een idee hoe ik verder kan?
Ik zit nog steeds vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Laamaar, ik ben er al overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 20:10 schreef Peertje het volgende:
Wie spelen dit nou ook online? Ik kan namelijk maar weinig lag vrije games vinden :{
Klopt, hoewel je niet echt een goede internet connectie voor dit spel hoeft te hebben, sommige games laggen als de tering. Volgens mij is dat Zonematch door een paar apen ook gemaakt, want het is zo lastig om te gebruiken. Geen ping functie, als je door de list wil scrollen moet je weer tijdje wachten, vaak passwords op games terwijl het niet vermeld staat en soms zoek je uren naar een specifieke game als je bijv. bij een paar gasten die je kent wil joinen.
Tja, om die redenen host ik gewoon zelf games, heb ik geen last van lag, niet lang te zoeken dus kan meteen beginnen met slachten, en de mensen die joinen die hebben vaak ook geen last van lag zodat je gewoon gezellig kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Ik ben niet zo lang begonnen, maar kan mij iemand alsjeblieft vertellen hoe ik meer strength krijg? Ik heb 2 wijfies en 1 ventje (ben bij de crypts onder de tower na stonebridge), en ik wil dus meer strength, zodat ik beter armor kan doen. Ik heb dus al mijn ventjes gewoon knuppel gegeven en daarmee het hele labyrint doorgevochten...maar ik heb er maar 1 strength bij :(. Kan het niet sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op zaterdag 18 mei 2002 23:01 schreef Darkvater het volgende:
Ik ben niet zo lang begonnen, maar kan mij iemand alsjeblieft vertellen hoe ik meer strength krijg? Ik heb 2 wijfies en 1 ventje (ben bij de crypts onder de tower na stonebridge), en ik wil dus meer strength, zodat ik beter armor kan doen. Ik heb dus al mijn ventjes gewoon knuppel gegeven en daarmee het hele labyrint doorgevochten...maar ik heb er maar 1 strength bij :(. Kan het niet sneller?
Nope.. met een party is de vooruitgang niet zo snel. Wil je lekker snel 'levelen' dan moet je je party wegflikkeren en alleen doorspelen :)

Maar goed.. mages en archers zijn ook niet bedoeld voor zwaar armor natuurlijk. Alleen de warriors zullen automatisch hogere strength genereren en dus zwaardere armor kunnen dragen...

Ben nu met 1 mannetje op weg, ben nog niet op de helft van het spel en hij heeft al 20 str, 16 dex, 20 int, 23 melee, 8 nature, 18 combat.

Speelt een stuk koeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
Op zaterdag 18 mei 2002 23:41 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Nope.. met een party is de vooruitgang niet zo snel. Wil je lekker snel 'levelen' dan moet je je party wegflikkeren en alleen doorspelen :)

Maar goed.. mages en archers zijn ook niet bedoeld voor zwaar armor natuurlijk. Alleen de warriors zullen automatisch hogere strength genereren en dus zwaardere armor kunnen dragen...

Ben nu met 1 mannetje op weg, ben nog niet op de helft van het spel en hij heeft al 20 str, 16 dex, 20 int, 23 melee, 8 nature, 18 combat.

Speelt een stuk koeler ;)
Experience Gain
This information is preliminary, but it seems that experience gain is also scaled in Multiplayer. Let's say you normally get 100 experience in Normal Difficulty Single Play:

1 Player: 35 exp.
2 Players: 59 exp.
3 Players: 80 exp.
4 Players: 100 exp.
5 Players: 125 exp.
6 Players: 150 exp.
7 Players: 175 exp.
8 Players: 200 exp.
So, to reiterate: It's best to travel in parties =)

http://ds.heavengames.com/Members/Zen/numbersgame.html :P :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op zondag 19 mei 2002 05:17 schreef NOxie het volgende:

[..]

Experience Gain
This information is preliminary, but it seems that experience gain is also scaled in Multiplayer. Let's say you normally get 100 experience in Normal Difficulty Single Play:

1 Player: 35 exp.
2 Players: 59 exp.
3 Players: 80 exp.
4 Players: 100 exp.
5 Players: 125 exp.
6 Players: 150 exp.
7 Players: 175 exp.
8 Players: 200 exp.
So, to reiterate: It's best to travel in parties =)

http://ds.heavengames.com/Members/Zen/numbersgame.html :P :z
Dat gaat over singleplayer/multiplayer verschillen. Niet over het spelen van de singleplayer campaign in je eentje ipv in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bn nu al dagen aan het spelen en ik krijg er maar niet genoeg van! :9

1 nadeel: (en ik heb er al veel mensen over gehoord)
de famerate.
En nu ik verder in het spel kom, wordt het er niet beter op. (meer mensen in je groep/meer monsters)
ik kom nu niet meer boven de 20 fps en tijden heavy battles in dungeons stort ie totaal in naar 6-8 fps! |:(
Dit lijkt mij volslagen achterlijk gezien mijn specs:

Athlon XP 1600+
512 MB PC133
GeForce 4 Ti 4600
uiteraard met alle drivers up to date

Weet iemand een trucje om wat aan de fps te verbeteren? iets met FSAA of double/triple buffering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je mensjes weg krijgen want heb nu 6 lui en een ezel en dit werkt op me zenuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 01:02 schreef Ratch het volgende:

zal +zool en +drdeath werken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dit al geweest is oke maar ander moet je effe dit spotten:

http://www.fileplanet.com/index.asp?section=1496&file=87823

ik ben er nu mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 02:05 schreef narfpower het volgende:
Hoe kan je mensjes weg krijgen want heb nu 6 lui en een ezel en dit werkt op me zenuwen!
moet je naar rechtsonder gaan, bij formations enzo. Dan staat er boven ergens een aantal rondjes met een pijltje naar 1 die er buiten staat. die heet disband d8 ik. wel goede mannetje aanklikken die je weg wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 20 mei 2002 00:12 schreef CS_maDDog het volgende:
Ik bn nu al dagen aan het spelen en ik krijg er maar niet genoeg van! :9

1 nadeel: (en ik heb er al veel mensen over gehoord)
de famerate.
En nu ik verder in het spel kom, wordt het er niet beter op. (meer mensen in je groep/meer monsters)
ik kom nu niet meer boven de 20 fps en tijden heavy battles in dungeons stort ie totaal in naar 6-8 fps! |:(
Dit lijkt mij volslagen achterlijk gezien mijn specs:

Athlon XP 1600+
512 MB PC133
GeForce 4 Ti 4600
uiteraard met alle drivers up to date

Weet iemand een trucje om wat aan de fps te verbeteren? iets met FSAA of double/triple buffering?
Er zit een vreemde cap op de framerate. Ik hoop dat dat verholpen wordt met de aankomende patch. Ik merk namelijk ook geen verschil tussen een GF1 en een GF4 en dat lijkt me niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

wat is een 'cap'?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste