To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
whaaah, ik wist ut:Op woensdag 08 mei 2002 18:23 schreef Crash-Override het volgende:
er zou toch ooit een spel uit komen dat gebaseerd was op die ene film over de 2e wereld oorlog,
met die 2 snipers die het op elkaar gemunt hebben
Stalingrad ofzowiets, een keer gelezen op gamers.nl
dat draaide puur om snipen
Sluipschutters in actie in Stalingrad
Sniper FPS Stalingrad gebaseerd op Enemy At The Gates
komt van gamers.nl
Verwijderd
hier had ik nog een topic over.. dus voor pics en info :Op woensdag 08 mei 2002 19:16 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
whaaah, ik wist ut:
Sluipschutters in actie in Stalingrad
Sniper FPS Stalingrad gebaseerd op Enemy At The Gates
komt van gamers.nl
[topic=467339/1/25]
SP help crew, om u te dienen
Verwijderd
snipen doe ik er ook altijd =)Op woensdag 08 mei 2002 18:30 schreef ND het volgende:
dude, ik heb net Delta Force Land Warrior gehaald, en SNIPEN IS KICKUH!!!!!!!!!Dus aanrader
Verwijderd
Neem MOHAA!!! Sniperen is gaaf, ook al heeft het soms een nogal Quake-achtig idee.... Als sniper overleef je alleen als je snel, slim en op goede tijdstip reload....
Kortom MOHAA RULEZZZ
Verwijderd
Ja ik vond zelf MOHAA ook nog al ERG goed, vooral met het vele sniperwerk wat daarin nodig is.Op woensdag 08 mei 2002 20:01 schreef X-X-X het volgende:
Die is al een beetje oud, en te makkelijk, sniperen is niet eens leuk meer.....
Neem MOHAA!!! Sniperen is gaaf, ook al heeft het soms een nogal Quake-achtig idee.... Als sniper overleef je alleen als je snel, slim en op goede tijdstip reload....
Kortom MOHAA RULEZZZ
Prachtig.
Verwijderd
Misschien kan je in Ghost Recon leuk snipen, maar ik had dat spel ooit gedl'd en ff geprobeerd... wat een stom spel zeg
Delta Force is altijd wel lachen
Verwijderd
En wie zegt dat WW 2 uit is. WW 2 ROCKS
Echt een aanrader, deze server...
hmmm vind je?Op woensdag 08 mei 2002 16:22 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ghost Recon, wel leuk en mooi maar verveelt te gauw.
dat is dus het enige spel in jaaaaren dat ik helemaal heb uitgespeeld zonder dat 't me begon te vervelen
lekkere afwisselende missies
ik zou iig voor ghost recon gaan, zeker wel!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Deus Ex (half fps/half rpg), als je niet van rpg's houdt zou ik NOLF (no one lives forever) zeker spelen omdat je met zoveel wapens sneaky kills kan maken, bijv. met een crossbow(gewoon 1 a 2 pijlen op iemand schieten, en dan valt ie dood neer, tenzij hij bodyarmor heeft, en dan weer de pijlen oppakken
whoah, phatOp woensdag 08 mei 2002 19:22 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
hier had ik nog een topic over.. dus voor pics en info :
[topic=467339/1/25]
SP help crew, om u te dienen
wist niet dat jij daar een topic over had,
komt wle mooi uit, want mij lijkt het wel een kewle game
Mensen die ridgejumpen of bovenop een berg dansen met een MAG (zwaar machinegeweer)....
DF1, en 2 lenen zich veel meer voor snipen ja
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Single-players sucks... Trouwens lachen zeg, verrekijker, klik, boem weg.... Wat een lol.....Op donderdag 09 mei 2002 09:22 schreef TeslaMaster het volgende:
MOHAA is het leukste met air-support dat je kan oproepen door middel van je verrekijker.
Return to Castle Wolfensteijn heeft ook wel een leuke
Dankzij het vele aantal nachten snipen maai ik menigeen neer met de snipergun in MoH:AA
Verwijderd
Ow ?? heb je daar een topic over ofzo ?? bij mij werkt ie perfect.... raar ?!?!Op woensdag 08 mei 2002 16:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Ghost Recon vinnek erg goed , maar werkt hier niet onder XP
Verwijderd
Verwijderd
ja, maar nog steeds wel leuk...in ieder geval werkt et beter dan time crisis of confidential mission met padOp woensdag 08 mei 2002 16:13 schreef warmonger het volgende:
Ja dat was Silent scope ook nog uitgekomen op de DC en PS2,maar zonder die gun veel minder
(jammer dat et niet voor de pc is, silent scope met muis zou best heel goed kunnen zijn volgens mij)
enne...voor de pc dus...delta force. Da's echt een snipespel!
Verwijderd
In de singleplayer wel ja....maar in multiplayer kan je op de meeste maps niet echt goed snipen. Daar komt een machinegeweer en meer dan een jaar speelervaring toch beter van pas....Op vrijdag 10 mei 2002 14:06 schreef Samor het volgende:
enne...voor de pc dus...delta force. Da's echt een snipespel!
Ligt er geheel aan welke map, wat voor menneke je hebt en hoe snel je iemand omlegdOp vrijdag 10 mei 2002 14:08 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
In de singleplayer wel ja....maar in multiplayer kan je op de meeste maps niet echt goed snipen. Daar komt een machinegeweer en meer dan een jaar speelervaring toch beter van pas....
Als jij in een shot iemand op 500m+ neerlegd zijn ze NERGENS als close quarters dude
Verwijderd
Verwijderd
en UT is ook erg leuk, daar kan je ook rushen met sniper rifle
Tegen bots is dat (zoals gewoonlijk) niks aan.
🌞🍃
Verwijderd
Als het op snipen aankomt is Ghost Recon toch wel het 1337573 van het 1337573. De graphics, het realismeniveau en het niveau van de AI liggen zodanig hoog dat we hier over een topspel kunnen praten. Alleen schijnt de multiplayer ietwat minder te zijn, maar daar heb ik geen zekerheid over.Op vrijdag 10 mei 2002 15:11 schreef Phruster het volgende:
Ghost Recon is toch wel 1337 sniper game
en UT is ook erg leuk, daar kan je ook rushen met sniper rifle
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Wat voor een verbinding heb jij?Op vrijdag 10 mei 2002 17:53 schreef ND het volgende:
DFLW is igg minder om te snipen in multiplayer, je kan niet meer precies snipen, omdat er "lag" in de verbinding is, ik moet telkens 15 cm voor het lopende persoontje schieten, dan wacht ik 2 seconde, en dan pas zie je het persoontje door zijn knieen gaan(gevolg : je kan niet iemand met 1 shot neerkanllen
)
In Amerikaanse, Japanse of Russische servers wil dit probleem zich maar al te vaak voordoen, wat op zich niet al te vreemd is als je weet dat de server aan de andere kant van de wereld staat. De meest succesvolle teams in de DFEA league (De Europese Delta Force competitie) zijn dan ook teams die het meeste laggen. DEA is een Deens team met bijna enkel en alleen scandinavische leden, en RW, een Russisch team heeft z'n server in Kazachstan staan, wat bij de geloofbaarheid van de league toch wel enige vraagtekens zet.
Verwijderd
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Ik speelde in CS altijd met de Sig SG-550 en de H&K G3SG-1
Maar voor zover ik heb gezien is dat het enige spel met dit soort wapens?
UT sniperrifle is ook wel zoiets, maar ik zoek toch meer realisme
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Kon het zelf niet beter zeggenOp vrijdag 10 mei 2002 14:30 schreef .KeN. het volgende:
Ligt er geheel aan welke map, wat voor menneke je hebt en hoe snel je iemand omlegd
Als jij in een shot iemand op 500m+ neerlegd zijn ze NERGENS als close quarters dude
Verwijderd
Wat bedoel je precies?Op zaterdag 11 mei 2002 16:37 schreef GTOfire het volgende:
Is er eigenlijk ook een game met een semi-automatic sniper rifle.
Bedoel je misschien een geweer dat na elk schot uit z'n 'scopemode' gaat, herlaad en dan terugkeerd in de 'scopemode'?
Volgens mij is dat een wapen dat niet hoeft te herladen tussen de schoten (wel als magazijn op is), maar ook niet achter elkaar kan schieten.Op zaterdag 11 mei 2002 21:42 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Bedoel je misschien een geweer dat na elk schot uit z'n 'scopemode' gaat, herlaad en dan terugkeerd in de 'scopemode'?
(in dflw: m4 als je em op semiauto zet, of de glock)
dit is geen link
bolt action:
je schiet een kogel af, je 'herlaad' het geweer (je brengt handmatig een nieuwe kogel in de kamer) en je kunt weer schieten. 1 kogel per keer dat je de trekker overhaalt.
voorbeeld - PSG-1, AWP, bijna alleen nog maar sniper rifles die dit mechanisme gebruiken. de duitsers gebruikten een bolt action in WO2, maar nu niet meer.
semi-automatic:
je schiet een kogel af, het wapen plaatst automatisch een nieuwe kogel in de kamer en wacht tot je weer de trekker overhaalt voordat ie weer schiet. dus ook 1 kogel per keer dat je de trekker overhaalt.
voorbeeld - de Sig 550 sniper rifle, pistolen, shotguns, Garand rifle van de geallieerden uit WO2
full-automatic:
je wapen plaatst automatisch nieuwe kogels in de kamer en schiet ze weer af net zolang als dat je de trekker inhoudt. net zoveel kogels als je wil per keer dat je de trekker overhaalt, zolang je magazijn maar groot genoeg is
voorbeeld - je standard-issue machine-geweer. mp5, AK-47
Verwijderd
Ach ik dacht al...maar dan zijn er dus legio snipergames. Vandaar dat ik ook dacht dat hij iets ander meende te bedoelen.Op zaterdag 11 mei 2002 21:49 schreef Shadow19 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een wapen dat niet hoeft te herladen tussen de schoten (wel als magazijn op is), maar ook niet achter elkaar kan schieten.
(in dflw: m4 als je em op semiauto zet, of de glock)
Ga ik binnenkort maar weer installeren
UT is me te onrealistisch
CS ben ik inmiddels mee gekapt
realisme mods voor UT zijn vaak UT met andere wapens
wat hou je dan nog over? dat stalingrad is weer WO2, en ik zoek juist in deze tijd
Verwijderd
Valt me op dat je Ghost Recon niet noemtOp zaterdag 11 mei 2002 22:07 schreef GTOfire het volgende:
mwoah, dr zitten sniper rifles in veel games, maar er zijn er niet veel die het goed oplossen.
UT is me te onrealistisch
CS ben ik inmiddels mee gekapt
realisme mods voor UT zijn vaak UT met andere wapens
wat hou je dan nog over? dat stalingrad is weer WO2, en ik zoek juist in deze tijd
Verwijderd
die guns zijn zo onrealistisch als ietsOp zaterdag 11 mei 2002 23:18 schreef Qorne het volgende:
GLOBAL OPERATIONS HEEL Vet!!! dat sniperen daar! moet je wel op LAN doen want die bots zijn
knal je iemand met die zwaarste sniperrifle door zijn borst (op de plek van z'n hart)
loopt ie vrolijk door
en of ik z'n hart nu raakte of niet, die gozer hoort dood te zijn
zelfs met armor aan laat zo'n kogel een mega gat achter
Verwijderd
met bots jaOp zaterdag 11 mei 2002 23:23 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
die guns zijn zo onrealistisch als iets
knal je iemand met die zwaarste sniperrifle door zijn borst (op de plek van z'n hart)
loopt ie vrolijk door
en of ik z'n hart nu raakte of niet, die gozer hoort dood te zijn
zelfs met armor aan laat zo'n kogel een mega gat achter
Verwijderd
Ik ben er niet heelmaal zeker van of het HL en DF wel verslaatOp zaterdag 11 mei 2002 23:24 schreef YT-Croc het volgende:
Urban terror natuurlijk. Verslaat Quake, UT, Half Life, Delta Force, SOF2 enz enz
Ikke welOp zaterdag 11 mei 2002 23:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ik ben er niet heelmaal zeker van of het HL en DF wel verslaat
online is het ook niet allesOp zaterdag 11 mei 2002 23:24 schreef Qorne het volgende:
[..]
met bots ja
ik weet wel zeker van nietOp zaterdag 11 mei 2002 23:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ik ben er niet heelmaal zeker van of het HL en DF wel verslaat
"Sneak dan een beetje, dan ben je accuraat voordat ie je opmerkt."
best, tweede keer ikke lekker sluipen. Uit mijn boxen komt geen enkel geluid, ik kom de hoek om, gast draait nog steeds meteen om
Verwijderd
Leer dan richten!Op zondag 12 mei 2002 00:47 schreef GTOfire het volgende:
Ghost Recon heb ik alleen de demo ooit van gespeeld. ik pak een sniper rifle, ik sta stil, ik moet 5 mins wachten tot ik eindelijk accuraat ben en tegen die tijd heeft zo'n AI enemy me toch echt wel dood.
"Sneak dan een beetje, dan ben je accuraat voordat ie je opmerkt."
best, tweede keer ikke lekker sluipen. Uit mijn boxen komt geen enkel geluid, ik kom de hoek om, gast draait nog steeds meteen om
Ik heb de demo een aantal malen gespeeld en mij ging het toch wel iets beter af naar ik meen
En over DoD; Het is een prachtige mod...enig minpunt is alleen dat de maps een beetje beperkt zijn. Voor de rest is het wel een goede optie voor als je een sniperspel met een historische achtergrond zoekt wat niet een powerhouse nodig heeft om te kunnen draaien...en het is ook nog gratis te downloaden
Verwijderd
2.1 is uit en daar zaten nieuwe maps bij!Op zondag 12 mei 2002 10:23 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Leer dan richten!
Ik heb de demo een aantal malen gespeeld en mij ging het toch wel iets beter af naar ik meen
En over DoD; Het is een prachtige mod...enig minpunt is alleen dat de maps een beetje beperkt zijn. Voor de rest is het wel een goede optie voor als je een sniperspel met een historische achtergrond zoekt wat niet een powerhouse nodig heeft om te kunnen draaien...en het is ook nog gratis te downloaden
Verwijderd
Is dat niet toevallig zo'n arcadeshooter?Op zondag 12 mei 2002 14:46 schreef Esmer het volgende:
wacht wel op SNIPER een mega gaaf spel!
Ik neem aan dat je hier de SR-8 mee bedoelt makkerbolt action:
je schiet een kogel af, je 'herlaad' het geweer (je brengt handmatig een nieuwe kogel in de kamer) en je kunt weer schieten. 1 kogel per keer dat je de trekker overhaalt.
voorbeeld - PSG-1, AWP, bijna alleen nog maar sniper rifles die dit mechanisme gebruiken. de duitsers gebruikten een bolt action in WO2, maar nu niet meer.
semi-automatic:
I served in a company of heroes.
Verwijderd
dat kan bij heel veeel spellen!!Op woensdag 08 mei 2002 15:43 schreef Buzz_Lightyear het volgende:
Hey,
Welke game, as far as you all know, is het beste op Snipergebied, ofwel, in welke game wordt veel sneaky shots gedaan...dus via verrekijker ofzo...
SOF / SOF2 komt wel in de buurt, dus iets in die trant
je hebt vaak van die speciale sniperlevels!!!
die zijn er voor Half-life, Hitman, MOHAA, Unreal Tounament en ga zo maar door!!
Verwijderd
Ook mooi, soms ietwat overdreven (zie de flare van de AK47) en de besturing was ook nog een gepuzzel. Heeft geloof ik hetzelfde scope systeem als in CS (Alleen compleet zicht door de scope of zonder de scope).Op zondag 12 mei 2002 16:57 schreef NexY het volgende:
Project I.G.I
Maar in dit spel komt ook heel wat CQB voor wat je bij oersniper/sluip spellen als Ghost Recon weer niet hebt. Dus of het een van de beste snipergames is....ik weet het niet.
Verwijderd
En ik weet niet of ik de SR-8 bedoel, ik moest ff een wapen verzinnen naast de AWP, en de PSG-1 in de spellen die ik heb gezien is dacht ik bolt-action. tenminste: ze noemen het PSG-1. Zal het wel fout hebben dan
En ik heb het niet over dat ik niet raak kan mikken, ik heb het over dat mn kogel niet komt waar ik mik, en das best irritant als de tegenstander wel meteen accuraat is
DoD heb ik ook een tijdje gespeeld, maar met 2.0 werd het snipen ineens heel anders. ipv uitgezoomed wachten op een vijand moet je zowat wel ingezoomed klaar liggen anders duurt het 2 secs voor je kan schieten. was wel ff wennen
en dat is weer WO2, waar ik de laatste tijd nie meer zo van houd. het Duitse sniperrifle schoot dacht ik best snel, maar die hebben ze (dacht ik, ik denk veel te veel) vervangen in 2.0 door een bolt-action.
Verwijderd
Die missie op de add-on voor GhostRecon (Desert Siege) in die olie raffinaderij is een pure adrenaline....super spannend gewoonOp zondag 12 mei 2002 18:07 schreef JesterRace het volgende:
Ghost Recon vind ik waanzinnig qua sniperen. Heerlijk langzaam en toch zeer dodelijk. Rainbow 6 in mindere mate ook maar daar moet je naast het sniperen toch ook de rest van het team een beetje besturen dus kun je je nooit 100% op sniperen concentreren. Ook al omdat in R6 sniperen een support is van de rest van het team maar Ghost Recon rulez nog steeds... aan het einde van iedere missie je sniper of 85% hitratio hebben staan is heerlijk...
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Volgende maand komt Delta Force Task Force Dagger uit en reken maar dat ik de eerste ben die hem heb...
Verwijderd
Maar of DFLW de beste snipegame is? Doordat de terreinen in DFLW een beetje glitchy zijn kunnen sommige snipers zeer lang overleven....toch wel een minpuntje...
wisdom is rarely common
Verwijderd
Idd... Dan kan je die buckshot lozers van een afstandje al neermaaien.Op maandag 13 mei 2002 14:05 schreef Alphafox het volgende:
Medal of Honor allied assault krijgt hier mijn stem, echt leuk snipen vooral op internet ;-)
Let me explainEn ik weet niet of ik de SR-8 bedoel, ik moest ff een wapen verzinnen naast de AWP, en de PSG-1 in de spellen die ik heb gezien is dacht ik bolt-action. tenminste: ze noemen het PSG-1. Zal het wel fout hebben dan
Bij de SR8 moet je elke keer een kogelk doorladen (Boltaction) en bij de PSG-1 heb je meestal clips van 5 kogels, semi-automatisch.
in Delta Force 3 zag ik net ook een PSG1 die semi was, dus nou weet ik het voor de volgende keer
Kan ik me bij aansluiten.Op dinsdag 14 mei 2002 19:28 schreef bartoz het volgende:
In MOHAA kun je in multi-player mode in sommige maps alleen overleven als sniper. Dit spel is echt kicke, veel gaatjes waar je je als sniper kunt verbergen. Wat dacht je van bovenin een kerktoren zitten en iedereen beneden je neerleggen als sniper. TOP gewoon
MOHAA multiplayer ruled gewoon! Sniperen kun je het beste in level "The Crossroads".
Verwijderd
Toch wel een plekje waar men je als eerste zal zoeken denk je niet?Op dinsdag 14 mei 2002 19:28 schreef bartoz het volgende:
In MOHAA kun je in multi-player mode in sommige maps alleen overleven als sniper. Dit spel is echt kicke, veel gaatjes waar je je als sniper kunt verbergen. Wat dacht je van bovenin een kerktoren zitten en iedereen beneden je neerleggen als sniper. TOP gewoon
The Crossroads, echt een super gaaf level om te snipen met je maten.Op dinsdag 14 mei 2002 20:58 schreef dab-erwt het volgende:
Stalingrad en Crossroads in Moh:aa zijn erg sniperig en DFLW natuurlijk
Aanrader!!
Verwijderd
GS 800 mtrs
Verwijderd
ooh?Op dinsdag 14 mei 2002 21:30 schreef SaSReCoiL het volgende:
in red alert 2 zijn snipers zeer dodelijk!!
moeilijkst/realistisch of is dit gewoon weer een welk spel vind je leuk topic... ?
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Verwijderd
(Denk aan snipen in CS, maar dan met een minder buggy CS en doe ff alsof je het leuk vind. Daar was het niet essentieel, maar het was best leuk en mogelijk. En die Sig 550 was zooo mooi