Ghost Recon vind ik waanzinnig qua sniperen. Heerlijk langzaam en toch zeer dodelijk. Rainbow 6 in mindere mate ook maar daar moet je naast het sniperen toch ook de rest van het team een beetje besturen dus kun je je nooit 100% op sniperen concentreren. Ook al omdat in R6 sniperen een support is van de rest van het team maar Ghost Recon rulez nog steeds... aan het einde van iedere missie je sniper of 85% hitratio hebben staan is heerlijk...
sniper op m'n samsung a100 is ook vet..
Waarom zeggen heel veel mensen hier "sniperen". Het werkwoord is "snipen". Je zegt toch ook niet: "ik sniper, jij snipert, hij snipert" enz. Je zegt: "ik snipe enz"
omdat sniperen grappiger klinkt. snipen is namenlijk ook geen echt normaal werkwoord. Zeg dan, ik schiet scherp 
En ik weet niet of ik de SR-8 bedoel, ik moest ff een wapen verzinnen naast de AWP, en de PSG-1 in de spellen die ik heb gezien is dacht ik bolt-action. tenminste: ze noemen het PSG-1. Zal het wel fout hebben dan
En ik heb het niet over dat ik niet raak kan mikken, ik heb het over dat mn kogel niet komt waar ik mik, en das best irritant als de tegenstander wel meteen accuraat is
DoD heb ik ook een tijdje gespeeld, maar met 2.0 werd het snipen ineens heel anders. ipv uitgezoomed wachten op een vijand moet je zowat wel ingezoomed klaar liggen anders duurt het 2 secs voor je kan schieten. was wel ff wennen
en dat is weer WO2, waar ik de laatste tijd nie meer zo van houd. het Duitse sniperrifle schoot dacht ik best snel, maar die hebben ze (dacht ik, ik denk veel te veel) vervangen in 2.0 door een bolt-action.
En ik weet niet of ik de SR-8 bedoel, ik moest ff een wapen verzinnen naast de AWP, en de PSG-1 in de spellen die ik heb gezien is dacht ik bolt-action. tenminste: ze noemen het PSG-1. Zal het wel fout hebben dan
En ik heb het niet over dat ik niet raak kan mikken, ik heb het over dat mn kogel niet komt waar ik mik, en das best irritant als de tegenstander wel meteen accuraat is
DoD heb ik ook een tijdje gespeeld, maar met 2.0 werd het snipen ineens heel anders. ipv uitgezoomed wachten op een vijand moet je zowat wel ingezoomed klaar liggen anders duurt het 2 secs voor je kan schieten. was wel ff wennen
en dat is weer WO2, waar ik de laatste tijd nie meer zo van houd. het Duitse sniperrifle schoot dacht ik best snel, maar die hebben ze (dacht ik, ik denk veel te veel) vervangen in 2.0 door een bolt-action.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Die missie op de add-on voor GhostRecon (Desert Siege) in die olie raffinaderij is een pure adrenaline....super spannend gewoonOp zondag 12 mei 2002 18:07 schreef JesterRace het volgende:
Ghost Recon vind ik waanzinnig qua sniperen. Heerlijk langzaam en toch zeer dodelijk. Rainbow 6 in mindere mate ook maar daar moet je naast het sniperen toch ook de rest van het team een beetje besturen dus kun je je nooit 100% op sniperen concentreren. Ook al omdat in R6 sniperen een support is van de rest van het team maar Ghost Recon rulez nog steeds... aan het einde van iedere missie je sniper of 85% hitratio hebben staan is heerlijk...
Delta force natuurlijk, en zodra het DF; Taskforce Dagger uit is ga ik die spelen.
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Delta Force Land Warrior ! ZEKER WETEN !
Volgende maand komt Delta Force Task Force Dagger uit en reken maar dat ik de eerste ben die hem heb...
Volgende maand komt Delta Force Task Force Dagger uit en reken maar dat ik de eerste ben die hem heb...
Verwijderd
Join the crowd guys 
Maar of DFLW de beste snipegame is? Doordat de terreinen in DFLW een beetje glitchy zijn kunnen sommige snipers zeer lang overleven....toch wel een minpuntje...
Maar of DFLW de beste snipegame is? Doordat de terreinen in DFLW een beetje glitchy zijn kunnen sommige snipers zeer lang overleven....toch wel een minpuntje...
Medal of Honor allied assault krijgt hier mijn stem, echt leuk snipen vooral op internet ;-)
wisdom is rarely common
Verwijderd
Idd... Dan kan je die buckshot lozers van een afstandje al neermaaien.Op maandag 13 mei 2002 14:05 schreef Alphafox het volgende:
Medal of Honor allied assault krijgt hier mijn stem, echt leuk snipen vooral op internet ;-)
duidelijk ghost recon
Ik ga 100% voor Ghost Recon
Let me explainEn ik weet niet of ik de SR-8 bedoel, ik moest ff een wapen verzinnen naast de AWP, en de PSG-1 in de spellen die ik heb gezien is dacht ik bolt-action. tenminste: ze noemen het PSG-1. Zal het wel fout hebben dan
Bij de SR8 moet je elke keer een kogelk doorladen (Boltaction) en bij de PSG-1 heb je meestal clips van 5 kogels, semi-automatisch.
ik denk toch ook wel dat operation flashpoint in de buurt komt
dan heb ik het me fout herinnert of dan hebben ze em verkeerd genoemd 
in Delta Force 3 zag ik net ook een PSG1 die semi was, dus nou weet ik het voor de volgende keer
in Delta Force 3 zag ik net ook een PSG1 die semi was, dus nou weet ik het voor de volgende keer
In MOHAA kun je in multi-player mode in sommige maps alleen overleven als sniper. Dit spel is echt kicke, veel gaatjes waar je je als sniper kunt verbergen. Wat dacht je van bovenin een kerktoren zitten en iedereen beneden je neerleggen als sniper. TOP gewoon
Kan ik me bij aansluiten.Op dinsdag 14 mei 2002 19:28 schreef bartoz het volgende:
In MOHAA kun je in multi-player mode in sommige maps alleen overleven als sniper. Dit spel is echt kicke, veel gaatjes waar je je als sniper kunt verbergen. Wat dacht je van bovenin een kerktoren zitten en iedereen beneden je neerleggen als sniper. TOP gewoon
MOHAA multiplayer ruled gewoon! Sniperen kun je het beste in level "The Crossroads".
Verwijderd
Toch wel een plekje waar men je als eerste zal zoeken denk je niet?Op dinsdag 14 mei 2002 19:28 schreef bartoz het volgende:
The Crossroads, echt een super gaaf level om te snipen met je maten.Op dinsdag 14 mei 2002 20:58 schreef dab-erwt het volgende:
Stalingrad en Crossroads in Moh:aa zijn erg sniperig en DFLW natuurlijk
Aanrader!!
Verwijderd
Delta Force zonder twijfel geen enkel ander spel heeft zulke grote levels, en dat heb je toch nodig bij snipen.
GS 800 mtrs
GS 800 mtrs
Verwijderd
hidden en gevaarlijk 
ooh?Op dinsdag 14 mei 2002 21:30 schreef SaSReCoiL het volgende:
in red alert 2 zijn snipers zeer dodelijk!!
als je geen tactics gebruikt wel ja in red alert 2 maar de beste sniper game is tactical ops bij voorkeur 2.2 en dan level scope
ehm wat wordt verstaan onder best?
moeilijkst/realistisch of is dit gewoon weer een welk spel vind je leuk topic... ?
moeilijkst/realistisch of is dit gewoon weer een welk spel vind je leuk topic... ?
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Verwijderd
Het spel waar snipen essentieel is en ook nog eens realistisch is weergegeven. Dan kom je meestal bij Ghost Recon uit dus....
Of gewoon een spel waarin snipen erg goed gedaan is, met een semi-automatisch sniper rifle 
(Denk aan snipen in CS, maar dan met een minder buggy CS en doe ff alsof je het leuk vind. Daar was het niet essentieel, maar het was best leuk en mogelijk. En die Sig 550 was zooo mooi
)
(Denk aan snipen in CS, maar dan met een minder buggy CS en doe ff alsof je het leuk vind. Daar was het niet essentieel, maar het was best leuk en mogelijk. En die Sig 550 was zooo mooi
Project IGI vinnik toch nog steeds echt kewl op dat gebied