Best Sniper game

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 697 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Hey,

Welke game, as far as you all know, is het beste op Snipergebied, ofwel, in welke game wordt veel sneaky shots gedaan...dus via verrekijker ofzo...
SOF / SOF2 komt wel in de buurt, dus iets in die trant

An Explanation of l33t Speak

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Bij hitman moet je ook best sneaky zijn. Delta Force geloof ik ook maar dat heb ik nooit gespeeld.

Probeer trouwens de search eens... hier is vaker om gevraagd ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Ghost Recon

tampert, kriminalpolizei

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Delta Force 1/2/3

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Hitman 2 komt ook binnenkort, previews zijn inderdaad very sneaky...search is wel degelijk nuttig, maar toch zou ik graag ervaringen van "experienced" gamers willen horen...

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
ik zie mezelf wel als een redelijk ervaren gamer.....ik speel al 15 jaar ongeveer en ik heb al heel wat spellen gezien. hitman 2 wordt ook een goed spel denk ik (net als de vorige hitman).
nog ff over delta force 1/2/3:
de nadruk ligt in dit spel echt op snipen, in deel 3 iets minder, maar in deel 1 en 2 zeer zeker. de levels zijn in die delen dan ook het grootst.

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
so, delta force it will be....was namelijk op zoek naar iets nieuws (in Max Payne is sniperen overigens ook VET...daar volg je de kogel all the way naar the bad guy's face :) )
Ga maar eens DF2 of 3 halen...

CASE / THREAD CLOSED :7

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ghost Recon moet je echt proberen... super gaaf om als sniper zo'n heel level schoon te vegen *D

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

UT:P

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ach, koop ik Ghost Recon gewoon ook...zit toch niet teveel (pulp) Tom Clancy storyline in, of wel...er moet ook een leuke reden zijn om de bad-guys te knallen... :P

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

In de arcade zijn toch ook twee kasten geweest helemaal gefixeerd op sniperen?! Hoe heette deze game ookalweer?!

Waren zeer strakke guns waarmee je op het schermpie schoot.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb Ghost Recon niet gespeeld, Hitman2 ook niet, de rest van de genoemde games wel, en ik zou tot nu toe voor Delta Force gaan.

Specs

Verwijderd

Ja dat was Silent scope ook nog uitgekomen op de DC en PS2,maar zonder die gun veel minder :(

Voor de rest komt Stalingrad eraan en dat zou een snipergame moeten worden alleen weet ik niet wanneer :o

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

w00t, Renegade natuurlijk 8-)

Dividend for Starters

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
ik heb ghost recon gespeeld allebei :) ben zeker een fan van snipen!!! daarom is ghost recon de beste game!!!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Silent Scope idd...ZEER vetjes!!!

Verwijderd

Day of Defeat kun ej ook wel lekker sniperen, alleen als ej even beweegt zie je weer niks, das wel lastig enzo :)

Verwijderd

Ghost Recon is duidelijk het beste keuze!! Lekker in de bosjes met bewegende bomen sluipen en dan je target neerknallen :P

Counterstrike :z ;)

Of mohaa ofzow, ook best wel leuk :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

LoL...Ja idd, CS is het beste sniperspel watter is. :+

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
Project IGI(2 binnenkort)
of MOHAA

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gespeeld:
DF 1,2,3 (deel 1 en 2 beste voor sniperen, wel online he)
Mohaa, is wel vet sniperen op kleine maps in vergelijking met DF.
Ghost Recon, wel leuk en mooi maar verveelt te gauw.

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Mwah....MOHAA zit nogal in de verkeerde timesetting...WO2, is way over !!! Bovendien is het sniperrifle ook old-fashion...

Verwijderd

Ghost Recon vinnek erg goed , maar werkt hier niet onder XP

• Ruud2001
  • Laatst online: 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Hmm... vaag

Ghost Recon werkt bij mij zonder problemen onder WindowsXP, dus laat dat je niet tegenhouden. Echt een top spel :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
IGI Drakanov rulez!

• Oefening
  • Niet online
Dat ligt er natuurlijk aan wat je wilt. Wil je:

A. Een game waarin je met sniper veel kills kan scoren of
B. Een game die vooral op snipen gericht is

In dat eerste geval zou je zelfs nog cs oid kunnen gaan spelen. Als je daar een beetje met de awp uit de voeten kan kan je behoorlijk ownen.

• polo1987
  • Laatst online: 10:26
Neem StrikeForce, :9~ dat is nog gratis ook, als je teminste Unreal Tournament al hebt. :Z

Systems Specs

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
Ghost Recon, Delta Force series, Operation Flashpoint vast ook, zijn denk ik de echte sniperspellen.
In CS kan je snipen maar niet aan te raden, in UT zit een sniper, in Quake een rail (ook soort sniper), kortom; in elke fps of whatever kind zit wel een soort sniperrifle in verder :)

Verwijderd

Moh met Sniper rifle die is kicken!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:24 schreef Buzz_Lightyear het volgende:
Mwah....MOHAA zit nogal in de verkeerde timesetting...WO2, is way over !!! Bovendien is het sniperrifle ook old-fashion...
Ik wil niet zeuren hoor ,maar er komt nog een hele rix met WO2-games uit :P
Dus als je het nu al zat bent :) ....
Ik kan me trouwens geen betere tijd bedenken voor een game ,maar ik ben dan ook een groot wo2fan (hmm klinkt slecht :) )

Allen moet het wel realistisch zijn dus geen domme zombies zoals bij Wolvenstein

Verwijderd

Sja, ik vond Hitman de enige echte sniper game, persoonlijk.
Verder delta force, SOF niet...
En IGI, alleen omdat het een Dragunov heeft(voorliefde voor)
Dus wacht ik met smart op HM2.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Delta Force2, voor zover ik weet, verder CounterStrike (:P :P :D)..
Nee, dan tog DF2..

• Crash
  • Laatst online: 13:15
er zou toch ooit een spel uit komen dat gebaseerd was op die ene film over de 2e wereld oorlog,
met die 2 snipers die het op elkaar gemunt hebben
Stalingrad ofzowiets, een keer gelezen op gamers.nl
dat draaide puur om snipen

Verwijderd

Delta Force 1/2/3 idd

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

dude, ik heb net Delta Force Land Warrior gehaald, en SNIPEN IS KICKUH!!!!!!!!! :P Dus aanrader :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Crash
Op woensdag 08 mei 2002 18:23 schreef Crash-Override het volgende:
er zou toch ooit een spel uit komen dat gebaseerd was op die ene film over de 2e wereld oorlog,
met die 2 snipers die het op elkaar gemunt hebben
Stalingrad ofzowiets, een keer gelezen op gamers.nl
dat draaide puur om snipen
whaaah, ik wist ut:
Sluipschutters in actie in Stalingrad
Sniper FPS Stalingrad gebaseerd op Enemy At The Gates

komt van gamers.nl :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 19:16 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

whaaah, ik wist ut:
Sluipschutters in actie in Stalingrad
Sniper FPS Stalingrad gebaseerd op Enemy At The Gates

komt van gamers.nl :)
hier had ik nog een topic over.. dus voor pics en info :

[topic=467339/1/25]

SP help crew, om u te dienen

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 18:30 schreef ND het volgende:
dude, ik heb net Delta Force Land Warrior gehaald, en SNIPEN IS KICKUH!!!!!!!!! :P Dus aanrader :)
snipen doe ik er ook altijd =)

Verwijderd

Die is al een beetje oud, en te makkelijk, sniperen is niet eens leuk meer.....

Neem MOHAA!!! Sniperen is gaaf, ook al heeft het soms een nogal Quake-achtig idee.... Als sniper overleef je alleen als je snel, slim en op goede tijdstip reload....

Kortom MOHAA RULEZZZ

• Lampie
  • Laatst online: 23-01 11:16
Tactical Ops, lekker veel snipers, verschillend voor terror en SF, redelijk realistisch IMO.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:01 schreef X-X-X het volgende:
Die is al een beetje oud, en te makkelijk, sniperen is niet eens leuk meer.....

Neem MOHAA!!! Sniperen is gaaf, ook al heeft het soms een nogal Quake-achtig idee.... Als sniper overleef je alleen als je snel, slim en op goede tijdstip reload....

Kortom MOHAA RULEZZZ
Ja ik vond zelf MOHAA ook nog al ERG goed, vooral met het vele sniperwerk wat daarin nodig is.
Prachtig.

Verwijderd

MoHaa :P

Verwijderd

Mohaa man, zeker weten. Snipen is daar gewoon zo leuk, vooral online. Als je bijvoorbeeld in Crossroads ergens in een donker hoekje gaat zitten, of achter een raampje is het gewoon zo leuk om iedereen uit te nemen.
Misschien kan je in Ghost Recon leuk snipen, maar ik had dat spel ooit gedl'd en ff geprobeerd... wat een stom spel zeg :(, dus ik raad je aan, koop ghost recon _NIET_
Delta Force is altijd wel lachen :*

Verwijderd

En de geheime sniperplaatsen in MOHAA zijn gewoon leuk, zoals op het dak in The Hunt, of op het strand, maar dan wel dwars door het mijnenveld gelopen, je kan iedereen wegsniperen, alleen ze zien je niet eens......

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Day of Defeat. Lekker tussen het puin of in een huisje liggen met je sniper rifle om zo iedereen die langs komt neer te halen :9. Heerlijk is dat. Hier kan je DoD krijgen

En wie zegt dat WW 2 uit is. WW 2 ROCKS >:).

• gabberjoost
  • Laatst online: 15:48
Of ga eens naar de fraggalonia server in UT. Dat is een sniper arena server met costum maps die HEEL mooi zijn en extreem GROOT.
Echt een aanrader, deze server...

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 16:22 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ghost Recon, wel leuk en mooi maar verveelt te gauw.
hmmm vind je?

dat is dus het enige spel in jaaaaren dat ik helemaal heb uitgespeeld zonder dat 't me begon te vervelen
lekkere afwisselende missies

ik zou iig voor ghost recon gaan, zeker wel!

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Als je alleen wilt snipen zou ik Hitman spelen. Maar je had het er over dat je een spel wilde spelen waarbij je veel sneaky kills kan maken,mijn favoriete spellen zijn daarbij:
Deus Ex (half fps/half rpg), als je niet van rpg's houdt zou ik NOLF (no one lives forever) zeker spelen omdat je met zoveel wapens sneaky kills kan maken, bijv. met een crossbow(gewoon 1 a 2 pijlen op iemand schieten, en dan valt ie dood neer, tenzij hij bodyarmor heeft, en dan weer de pijlen oppakken :)) Met Nolf en DeusEx kan je ook geweldig headshots maken (ook met de gewone wapens), in tegenstelling tot de meeste spellen waarbij je 3 kogels door den kopf moet schieten voordat iemand dood neervalt.

• Crash
Op woensdag 08 mei 2002 19:22 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

hier had ik nog een topic over.. dus voor pics en info :

[topic=467339/1/25]

SP help crew, om u te dienen
whoah, phat :9~
wist niet dat jij daar een topic over had,
komt wle mooi uit, want mij lijkt het wel een kewle game :)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Snipen in DF3 is bijna ondoenlijk geworden.
Mensen die ridgejumpen of bovenop een berg dansen met een MAG (zwaar machinegeweer)....

DF1, en 2 lenen zich veel meer voor snipen ja :)

Verwijderd

MOHAA is het leukste met air-support dat je kan oproepen door middel van je verrekijker. Maar in UT heb je ook een vet sniper-rifle. Zo vet zelfs, dat je het ook voor close-combat kunt gebruiken :).

Verwijderd

Ghost Recon

Verwijderd

Ghost Recon is zeker wel een leuk sniperspel. Maar als ik het dan toch ga vergelijken met df3 dan is die laatste qua sniperen toch een stukje vetter. Bij deze heb je een veel groter gezichtsveld en kan je enemy's van een flink grote afstand neerhalen, wat bij ghost recon toch niet zo is. Daar kan je ze echt niet van een kilometer afstand neerknallen. En dat maakt sniperen juist zo leuk, tenminste, dat vind ik natuurlijk. :)

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 09:22 schreef TeslaMaster het volgende:
MOHAA is het leukste met air-support dat je kan oproepen door middel van je verrekijker.
Single-players sucks... Trouwens lachen zeg, verrekijker, klik, boem weg.... Wat een lol.....

• 3dfx|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Ghost Recon zeker weten!! Vooral MP is goed als je met 2 of 3 vrienden gewoon alledrie rustig gaat spelen, dus niet lopen rennen en fraggen maar cover geven enz. Echt cool krijg inens weer zin :)

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Renegade.

Return to Castle Wolfensteijn heeft ook wel een leuke :P

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Duidelijk DFLW :)
Dankzij het vele aantal nachten snipen maai ik menigeen neer met de snipergun in MoH:AA >:)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.co.uk/peepee/wolfentoon4.gif

LOL!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Ghost Recon vinnek erg goed , maar werkt hier niet onder XP
Ow ?? heb je daar een topic over ofzo ?? bij mij werkt ie perfect.... raar ?!?!

Verwijderd

Ghost Recon. Zeker weten. Zonder enig snipe- en sluipwerk kom je het spel gewoon niet door.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:13 schreef warmonger het volgende:
Ja dat was Silent scope ook nog uitgekomen op de DC en PS2,maar zonder die gun veel minder :(
ja, maar nog steeds wel leuk...in ieder geval werkt et beter dan time crisis of confidential mission met pad :)

(jammer dat et niet voor de pc is, silent scope met muis zou best heel goed kunnen zijn volgens mij)

enne...voor de pc dus...delta force. Da's echt een snipespel!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 14:06 schreef Samor het volgende:
enne...voor de pc dus...delta force. Da's echt een snipespel!
In de singleplayer wel ja....maar in multiplayer kan je op de meeste maps niet echt goed snipen. Daar komt een machinegeweer en meer dan een jaar speelervaring toch beter van pas.... 8-)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op vrijdag 10 mei 2002 14:08 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

In de singleplayer wel ja....maar in multiplayer kan je op de meeste maps niet echt goed snipen. Daar komt een machinegeweer en meer dan een jaar speelervaring toch beter van pas.... 8-)
Ligt er geheel aan welke map, wat voor menneke je hebt en hoe snel je iemand omlegd ;)
Als jij in een shot iemand op 500m+ neerlegd zijn ze NERGENS als close quarters dude :+

Verwijderd

Ik gebruik CQB en een M249 en het gaat tot nu toe me goed af. En ik ben nog steeds aan het 'improven' 8-). Het doet er ook toe watvoor verbinding je hebt en watvoor verbinding je doelwit heeft.....maar een breedband internetverbinding is...laten we zeggen....goed bruikbaar voor dit soort spelletjes ;)

Verwijderd

Ghost Recon is toch wel 1337 sniper game :)

en UT is ook erg leuk, daar kan je ook rushen met sniper rifle :D

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mha, ik heb net UT gespeeld, alleen met sniper-geweren en lage zwaartekracht, dan dat in face doen tegen iemand anders is ook best wel cool. :)

Tegen bots is dat (zoals gewoonlijk) niks aan.

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 15:11 schreef Phruster het volgende:
Ghost Recon is toch wel 1337 sniper game :)

en UT is ook erg leuk, daar kan je ook rushen met sniper rifle :D
Als het op snipen aankomt is Ghost Recon toch wel het 1337573 van het 1337573. De graphics, het realismeniveau en het niveau van de AI liggen zodanig hoog dat we hier over een topspel kunnen praten. Alleen schijnt de multiplayer ietwat minder te zijn, maar daar heb ik geen zekerheid over.

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

DFLW is igg minder om te snipen in multiplayer, je kan niet meer precies snipen, omdat er "lag" in de verbinding is, ik moet telkens 15 cm voor het lopende persoontje schieten, dan wacht ik 2 seconde, en dan pas zie je het persoontje door zijn knieen gaan :? (gevolg : je kan niet iemand met 1 shot neerkanllen :()

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 17:53 schreef ND het volgende:
DFLW is igg minder om te snipen in multiplayer, je kan niet meer precies snipen, omdat er "lag" in de verbinding is, ik moet telkens 15 cm voor het lopende persoontje schieten, dan wacht ik 2 seconde, en dan pas zie je het persoontje door zijn knieen gaan :? (gevolg : je kan niet iemand met 1 shot neerkanllen :()
Wat voor een verbinding heb jij? >:) ;)

In Amerikaanse, Japanse of Russische servers wil dit probleem zich maar al te vaak voordoen, wat op zich niet al te vreemd is als je weet dat de server aan de andere kant van de wereld staat. De meest succesvolle teams in de DFEA league (De Europese Delta Force competitie) zijn dan ook teams die het meeste laggen. DEA is een Deens team met bijna enkel en alleen scandinavische leden, en RW, een Russisch team heeft z'n server in Kazachstan staan, wat bij de geloofbaarheid van de league toch wel enige vraagtekens zet.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Persoonlijk vond ik Return to Castle Wolfenstein ook erg gaaf snipen! De "snooper" was misschien wat overdreven, maar die gewone sniper rifles waren ook best fun.

Verwijderd

RTCW vind ik persoonlijk een wat minder spel, omdat het gewoon Q3 is dat slecht gebaseerd is op de Tweede Wereldoorlog. Dan vind ik MOHAA van dezelfde makers toch een betere...

• lolo_konijn
  • Laatst online: 22:14

lolo_konijn

huppel de huppel

de moeilijkste snipergame is IMO Infiltration met RealAim 2

http://infiltration.sentrystudios.com

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Is er eigenlijk ook een game met een semi-automatic sniper rifle.
Ik speelde in CS altijd met de Sig SG-550 en de H&K G3SG-1
Maar voor zover ik heb gezien is dat het enige spel met dit soort wapens?
UT sniperrifle is ook wel zoiets, maar ik zoek toch meer realisme :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

jaja die sig 550 rulez :)

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 14:30 schreef .KeN. het volgende:

Ligt er geheel aan welke map, wat voor menneke je hebt en hoe snel je iemand omlegd ;)
Als jij in een shot iemand op 500m+ neerlegd zijn ze NERGENS als close quarters dude :+
Kon het zelf niet beter zeggen :D

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 16:37 schreef GTOfire het volgende:
Is er eigenlijk ook een game met een semi-automatic sniper rifle.
Wat bedoel je precies? :?

Bedoel je misschien een geweer dat na elk schot uit z'n 'scopemode' gaat, herlaad en dan terugkeerd in de 'scopemode'?

• Shadowtje
  • Laatst online: 16:55

Shadowtje

Shadow

Op zaterdag 11 mei 2002 21:42 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? :?

Bedoel je misschien een geweer dat na elk schot uit z'n 'scopemode' gaat, herlaad en dan terugkeerd in de 'scopemode'?
Volgens mij is dat een wapen dat niet hoeft te herladen tussen de schoten (wel als magazijn op is), maar ook niet achter elkaar kan schieten.
(in dflw: m4 als je em op semiauto zet, of de glock)

dit is geen link

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dr zijn drie vuurmechanismen:
bolt action:
je schiet een kogel af, je 'herlaad' het geweer (je brengt handmatig een nieuwe kogel in de kamer) en je kunt weer schieten. 1 kogel per keer dat je de trekker overhaalt.
voorbeeld - PSG-1, AWP, bijna alleen nog maar sniper rifles die dit mechanisme gebruiken. de duitsers gebruikten een bolt action in WO2, maar nu niet meer.

semi-automatic:
je schiet een kogel af, het wapen plaatst automatisch een nieuwe kogel in de kamer en wacht tot je weer de trekker overhaalt voordat ie weer schiet. dus ook 1 kogel per keer dat je de trekker overhaalt.
voorbeeld - de Sig 550 sniper rifle, pistolen, shotguns, Garand rifle van de geallieerden uit WO2

full-automatic:
je wapen plaatst automatisch nieuwe kogels in de kamer en schiet ze weer af net zolang als dat je de trekker inhoudt. net zoveel kogels als je wil per keer dat je de trekker overhaalt, zolang je magazijn maar groot genoeg is :)
voorbeeld - je standard-issue machine-geweer. mp5, AK-47

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 21:49 schreef Shadow19 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een wapen dat niet hoeft te herladen tussen de schoten (wel als magazijn op is), maar ook niet achter elkaar kan schieten.
(in dflw: m4 als je em op semiauto zet, of de glock)
Ach ik dacht al...maar dan zijn er dus legio snipergames. Vandaar dat ik ook dacht dat hij iets ander meende te bedoelen.

• Dirk J
  • Laatst online: 26-01 21:30
Hmm Ghost Recon wordt genoemd.. Da's waar ook, die heb ik nog liggen :P
Ga ik binnenkort maar weer installeren :)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

mwoah, dr zitten sniper rifles in veel games, maar er zijn er niet veel die het goed oplossen.
UT is me te onrealistisch
CS ben ik inmiddels mee gekapt
realisme mods voor UT zijn vaak UT met andere wapens

wat hou je dan nog over? dat stalingrad is weer WO2, en ik zoek juist in deze tijd :)

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 22:07 schreef GTOfire het volgende:
mwoah, dr zitten sniper rifles in veel games, maar er zijn er niet veel die het goed oplossen.
UT is me te onrealistisch
CS ben ik inmiddels mee gekapt
realisme mods voor UT zijn vaak UT met andere wapens

wat hou je dan nog over? dat stalingrad is weer WO2, en ik zoek juist in deze tijd :)
Valt me op dat je Ghost Recon niet noemt ;)

Verwijderd

GLOBAL OPERATIONS HEEL Vet!!! dat sniperen daar! moet je wel op LAN doen want die bots zijn :r

• Crash
Op zaterdag 11 mei 2002 23:18 schreef Qorne het volgende:
GLOBAL OPERATIONS HEEL Vet!!! dat sniperen daar! moet je wel op LAN doen want die bots zijn :r
die guns zijn zo onrealistisch als iets
knal je iemand met die zwaarste sniperrifle door zijn borst (op de plek van z'n hart)
loopt ie vrolijk door
en of ik z'n hart nu raakte of niet, die gozer hoort dood te zijn
zelfs met armor aan laat zo'n kogel een mega gat achter ;)

• Y0ur1
  • Niet online
Urban terror natuurlijk. Verslaat Quake, UT, Half Life, Delta Force, SOF2 enz enz

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 23:23 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

die guns zijn zo onrealistisch als iets
knal je iemand met die zwaarste sniperrifle door zijn borst (op de plek van z'n hart)
loopt ie vrolijk door
en of ik z'n hart nu raakte of niet, die gozer hoort dood te zijn
zelfs met armor aan laat zo'n kogel een mega gat achter ;)
met bots ja

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 23:24 schreef YT-Croc het volgende:
Urban terror natuurlijk. Verslaat Quake, UT, Half Life, Delta Force, SOF2 enz enz
Ik ben er niet heelmaal zeker van of het HL en DF wel verslaat ;)

• Y0ur1
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 23:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Ikke wel :P

• Crash
Op zaterdag 11 mei 2002 23:24 schreef Qorne het volgende:

[..]

met bots ja
online is het ook niet alles ;)
Op zaterdag 11 mei 2002 23:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

ik weet wel zeker van niet ;)

Verwijderd

Ikke wel :P
Qua snipen wel ja....maar qua gameplay en verslavingsniveau? 8-) ;)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ghost Recon heb ik alleen de demo ooit van gespeeld. ik pak een sniper rifle, ik sta stil, ik moet 5 mins wachten tot ik eindelijk accuraat ben en tegen die tijd heeft zo'n AI enemy me toch echt wel dood.
"Sneak dan een beetje, dan ben je accuraat voordat ie je opmerkt."

best, tweede keer ikke lekker sluipen. Uit mijn boxen komt geen enkel geluid, ik kom de hoek om, gast draait nog steeds meteen om :(

• Silva
  • Laatst online: 04-11-2025
Het is niet van deze tijd maar wel kewl : Day of Defeat (HL-mod) echt een aanraden als je ff wil sniperen :7

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 00:47 schreef GTOfire het volgende:
Ghost Recon heb ik alleen de demo ooit van gespeeld. ik pak een sniper rifle, ik sta stil, ik moet 5 mins wachten tot ik eindelijk accuraat ben en tegen die tijd heeft zo'n AI enemy me toch echt wel dood.
"Sneak dan een beetje, dan ben je accuraat voordat ie je opmerkt."

best, tweede keer ikke lekker sluipen. Uit mijn boxen komt geen enkel geluid, ik kom de hoek om, gast draait nog steeds meteen om :(
Leer dan richten! :+
Ik heb de demo een aantal malen gespeeld en mij ging het toch wel iets beter af naar ik meen 8-)

En over DoD; Het is een prachtige mod...enig minpunt is alleen dat de maps een beetje beperkt zijn. Voor de rest is het wel een goede optie voor als je een sniperspel met een historische achtergrond zoekt wat niet een powerhouse nodig heeft om te kunnen draaien...en het is ook nog gratis te downloaden :Y)

Verwijderd

wacht wel op SNIPER een mega gaaf spel!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 10:23 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Leer dan richten! :+
Ik heb de demo een aantal malen gespeeld en mij ging het toch wel iets beter af naar ik meen 8-)

En over DoD; Het is een prachtige mod...enig minpunt is alleen dat de maps een beetje beperkt zijn. Voor de rest is het wel een goede optie voor als je een sniperspel met een historische achtergrond zoekt wat niet een powerhouse nodig heeft om te kunnen draaien...en het is ook nog gratis te downloaden :Y)
2.1 is uit en daar zaten nieuwe maps bij!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 14:46 schreef Esmer het volgende:
wacht wel op SNIPER een mega gaaf spel!
Is dat niet toevallig zo'n arcadeshooter?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
bolt action:
je schiet een kogel af, je 'herlaad' het geweer (je brengt handmatig een nieuwe kogel in de kamer) en je kunt weer schieten. 1 kogel per keer dat je de trekker overhaalt.
voorbeeld - PSG-1, AWP, bijna alleen nog maar sniper rifles die dit mechanisme gebruiken. de duitsers gebruikten een bolt action in WO2, maar nu niet meer.
semi-automatic:
Ik neem aan dat je hier de SR-8 mee bedoelt makker

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08

Vuvuzela

My spire is forming

Project I.G.I ;)

I served in a company of heroes.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 15:43 schreef Buzz_Lightyear het volgende:
Hey,

Welke game, as far as you all know, is het beste op Snipergebied, ofwel, in welke game wordt veel sneaky shots gedaan...dus via verrekijker ofzo...
SOF / SOF2 komt wel in de buurt, dus iets in die trant
dat kan bij heel veeel spellen!!
je hebt vaak van die speciale sniperlevels!!!
die zijn er voor Half-life, Hitman, MOHAA, Unreal Tounament en ga zo maar door!!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 16:57 schreef NexY het volgende:
Project I.G.I ;)
Ook mooi, soms ietwat overdreven (zie de flare van de AK47) en de besturing was ook nog een gepuzzel. Heeft geloof ik hetzelfde scope systeem als in CS (Alleen compleet zicht door de scope of zonder de scope).

Maar in dit spel komt ook heel wat CQB voor wat je bij oersniper/sluip spellen als Ghost Recon weer niet hebt. Dus of het een van de beste snipergames is....ik weet het niet.
Pagina: 1 2 Laatste