Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[inkoopactie] 4x40 +backlight ---> 50euro

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.063 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 21:57 schreef atmoz het volgende:

[..]

Ja dat van dat verzekeren weet ik, maar ik wilde dat expres niet doen omdat ik de kosten voor iedereen laag wilde houden en de servive snel. Zo is het nu eenmaal. Maar juist door die factoren ging het mis. Ik kan ook 10 euro vragen en dan een "verzekerd" pakket verzenden. Maar dat was niet nodig (dacht ik)

Nogmaals: hopelijk komt het nog allemaal goed, en ontvangt diegene hem en stuurt hem gewoon terug. Dan kan zoals gezegt iemand anders hem hebben...

* klein toeval dat juist bij diegene die niet betaald heeft het pakket ook niet aankomt. Vind het nog steeds erg jammer van de actie.

XXX_AlCapone: bedankt voor het geheugen, ik test het morgen meteeen uit.
heb je mijn poen al binnen?

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 10:45

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 23:47 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

heb je mijn poen al binnen?
Nope. Nog van niemand die op de lijst staat van niet betaalden...

http://members.home.nl/asd

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Op de foto's van die lcd op je pagina staan die 2de rij pinnen ook geslodeerd, wat gaat daar aan/in? :?

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Extra300s
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op dinsdag 11 juni 2002 16:24 schreef atmoz het volgende:
Blij te horen dat het werkt!!! Echt perfect dus ;)

maartoch...
Al met al is de actie zeer slecht verlopen. Ik doe het nooit meer zonder dat eerst iedereen betaald heeft. Er is een LCD opgestuurt geworden (net zoals iedereen) op donderdag netjes verpakt enzo, maar had nog geen geld van diegene. Nu is het scherm nog niet aangekomen bij hem. Dus kan ik die 53 euro wel vergeten, en zit ik dus met hoge kosten.

Laat dit een les zijn voor iedereen die een actie regelt. Eerst geld, de rest komt later. Ik had goede hoop (net zoals ik altijd heb) maar nu kom ik er toch weer slecht vanaf. Ik hoop dat ik de enigste ben wie dit meemaakt, want het is geen pretje. Veel tijd (heel veel geregel) en dan nog eens zelf een LCD moeten betalen waarvan niemand weet waar het is.

Jammer..

Maar voor iedereen die hem heeft: veel plezier ermee!!! Maark er wat van..
Gisteren hoorde ik een doffe plof in de gang, mijn vriendin kwam met een klein pakje aanzitten.
'Heb jij iets besteld' vroeg ze, ikke 'nou niet dat ik weet'
Ik maakte het pakketje open, en tot mijn verbazing zag ik het LCD, sjeeees wat MOOI :) :) :)

Tering!! Sorry man, ik was het helemaal vergeten, ik heb namelijk in het begin van de actie ingeschreven, en toen zou het nog een tijdje gaan duren... weet je nog? Dus ik heb me dan wel ingeschreven, met al mijn gegevens erbij, maar in mijn achterhoofd verwachtte ik een e-mail van jou, zodat ik zou weten dat het pakketje eraankomt en jou bankrekening en zo :?
Ik heb hier verder niet meer gekeken, en me bijna een ander display besteld, via een andere actie (blauw), wat een mazzel, ander had ik er twee gehad :)

Dus ik direct op de site gekeken hier, en zag dat (bijna) iedereen (naja er zijn altijd klootzakken die niet willen/kunnen betalen) :( het pakketje al heeft!!
Kreeg al direct een rot gevoel, toen ik las dat NOG steeds niet alle betalingen binnen waren, f*ck man, daar hoor ik dus ook bij :'(

Het geld wordt vandaag nog overgemaakt, dus maakt je aub géén zorgen, dit is fout gegaan door samenloop van omstandigheden.

Ik heb me al vaker ingeschreven met inkoopactie's, en ALTIJD zijn die misgegaan, omdat de inkoopactie óf afgeblazen werd, of zó lang duurde, dat ik er niet meer naar omkeek, en verder de boel de boel liet!

De laatste hand moet nog gelegd worden aan het display (potmetertjes halen)
Zodra ik het display werkend heb, zal ik een pic posten!!

ATMOZ HARTELIJK BEDANKT !!!!

Het vertrouwen dat je in de mensen had, door zo'n dure dingen op te sturen zonder dat er voor betaald is!
Atmos: ik neem mijn petje voor jou af! En hoop dat je dat vertrouwen wel behoudt, want dat is heel belangrijk!

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Ik maak vanavond effe een scan van die bon, moet nu effe werke....

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 10:43 schreef Heli0s het volgende:
Op de foto's van die lcd op je pagina staan die 2de rij pinnen ook geslodeerd, wat gaat daar aan/in? :?
Over welke foto heb je het. en welke tweede rij?? :?

ps:de fotos van de lcd met tekst er op, op de site van ATMOZ zijn van mij!!

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Eindelijk heb ik alles GOED werkend :) :)
Mijn display is geel (de echte, en niet de foto natuurlijk :P ), en niet groen :? Geeft verder niet, maar ik wilde het toch ff zeggen ;)

Een probleempje, de waardes via MBM5 krijg ik niet overgebracht naar Smarty, de temps en de fans niet :( Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Verder werkt het display PERFECTO!! Helaas heb ik geen foto camera, ja een webcam van Aiptec, daar DURF ik geneens een foto van te plaatsen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Smarty%20Temparatuur.jpg

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Hey Thug_PowaH heb je hem nu binnen? Over de mail laat je ook niets meer weten. Ik heb de hele tijd met de PTT liggen bellen, maar die zeggen dat al hun pakketen binnenkomen behalve als het adres ofzo niet klopt. Laat eens aub iets weten. Ik vind het niet echt leuk meer zo...

edit:
als je me je adres dus nog eens wilt geven...

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Heeft iemand zijn lcd al onder linux aan de praat? Ik ben het hard aan het proberen, maar tenzij lcdproc de text naar arabisch vertaald, is het me nog niet gelukt.... (onder windows werkt ie wel btw :+)

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Verwijderd

Ok die van mij werkt/werken ook prima. Check it uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd4x40.jpg

Het werkte allemaal in één keer, maar ik had dan ook al vaker wat lcd's in elkaar gezet. Dit is een foto uit winXP, dus daar werkt ie ook perfect. {Bij mij dan :+)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:01 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Ok die van mij werkt/werken ook prima. Check it uit:

[afbeelding]

Het werkte allemaal in één keer, maar ik had dan ook al vaker wat lcd's in elkaar gezet. Dit is een foto uit winXP, dus daar werkt ie ook perfect. {Bij mij dan :+)
Nice ;)

Maar is die backlight niet wat TE fel? Het ziet zo super fel uit. Ikzelf ben altijd wat voorzichtig met zoiets, en zorg voor een extra weerstandje of de potmeter wat terug draaien...

Verwijderd

Nee, het omgevingslicht was uit en als je dan de camera vol in het licht van de backlight zet schijnt lijkt het of het extra fel schijnt.

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Toch maar ff pics gemaakt hum niet lachen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Image1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Image5.JPG

:) :) :)
Maar duidelijk geel hé, ik bedoel het display :)
Ik vindt dat wel mooi zo, dat geel. (Ben ik de enige :? )

Én ik ben er best trots op, heb nog nooit zoiets in elkaar gesoldeert. En het is toch in een keer goed gekomen...GEIN :P

Maar helaas krijg ik nog steeds niet de gegevens van MBM 5.1 doorgestuurd naar Smartie, géén voltage, fansnelheid, en temparatuur te zien :'(
Smartie "ziet" MBM niet eens, ook niet na een paar keer de hele boel opnieuw geïnstalleert te hebben...kan iemand mij hiermee helpen ?

Verwijderd

naja het duurt ff bij die shitty postbank.... grr rentetrukkers

het zal 1 dezer dagen op je rekening moeten staan m8

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Op woensdag 12 juni 2002 16:17 schreef atmoz het volgende:
Hey Thug_PowaH heb je hem nu binnen? Over de mail laat je ook niets meer weten. Ik heb de hele tijd met de PTT liggen bellen, maar die zeggen dat al hun pakketen binnenkomen behalve als het adres ofzo niet klopt. Laat eens aub iets weten. Ik vind het niet echt leuk meer zo...

edit:
als je me je adres dus nog eens wilt geven...
je hebt toch zijn adres.. ff naar www.detelefoongids.nl en zijn tel opvragen.. bel je hem ff op.. mischien is hij het vergeten en op vakantie gegaan? dus bel ff! idee? en kijk even waar hij woont.. kan iemand die er dichtbijwoont er ff langs gaan!.. post dus ff zijn plaatsnaam.. suc6

[Edit]
Hij is thuis, na wat onderzoek ik gebleken dat hij vandaag nog berichten heeft gestuurd!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Looki

Looki

Op woensdag 12 juni 2002 21:12 schreef Thug_powah niets nuttigs...:
in dit topic [topic=463883/20/25]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 22:27 schreef jeuuron het volgende:

[..]

je hebt toch zijn adres.. ff naar www.detelefoongids.nl en zijn tel opvragen.. bel je hem ff op.. mischien is hij het vergeten en op vakantie gegaan? dus bel ff! idee? en kijk even waar hij woont.. kan iemand die er dichtbijwoont er ff langs gaan!.. post dus ff zijn plaatsnaam.. suc6

[Edit]
Hij is thuis, na wat onderzoek ik gebleken dat hij vandaag nog berichten heeft gestuurd!
Ja hij is er ook. Alleen de LCD is er nog niet :?
Dus geld kan ik dus ook vergeten :(

• Looki

Looki

heb je hem gebeld? is het adres goed? zoniet stuur een brief naar het verkeerde adres!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 22:41 schreef jeuuron het volgende:
heb je hem gebeld?
Nee, kan niet. Nummer staat niet in Telefoongids. Heb gemaild....Enja hij heeft hem niet...:'(

Vind het vreemd!!!! juist bij diegene die niet betaald komt die niet aan :?

Maarja ik heb totaal geen bewijzen he. Dus ik kan sowieso niets...

enne:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Image1.JPG

LOL, maarja ook dank aan Mietse he...hij heeft veel werk gedaan voor de schema's netjes te krijgen enzo :P

• Looki

Looki

Edit

ik geloof je :)

/edit

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 22:52 schreef jeuuron het volgende:
als je ff zijn adres doorstuurt kan ik wel achter zijn telefoon nummer komen :) ik vertel niet hoe.. maar je krijgt hem wel.. stuur maar ff naar mijn mail! dan heb je hem maandag of dinsdag! :)
ik heb zo mijn contacten :P (als hij het wil opvragen op zijn werk lukt het me!)
ik ben geen fukin oplichter hoor, en als hij me telefoonnummer wilt kan hij er ook gewoon om vragen, kep nix te verbergen, kep em zelfs voorgesteld dat hij kan langskomen als hij me niet geloofd...

BTW: die contacten heb ik ook, je kan gelijk de functie van die persoon noemen (politieagent).

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Ja daarom zeg ik ook niet dat jij hem WEL hebt, maar ik vind het gewoon kut, maarja dat snap je zelf ook. Langsgaan heeft natuurlijk geen nut ;)

Maar zoals ik begrijp is hij er dus nog steeds niet?

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Op woensdag 12 juni 2002 22:44 schreef atmoz het volgende:

enne:

[afbeelding]

LOL, maarja ook dank aan Mietse he...hij heeft veel werk gedaan voor de schema's netjes te krijgen enzo :P
Ojee sorry hoor Mietse, ik wist niet dat je zoveel moeite gedaan hebt om het (zeer duidelijke) schema te maken :) Zó duidelijk, dat zelfs ik, als leek zijnde, er in een keer uitgekomen ben *D, weliswaar mét zweetdruppeltjes op m'n voorhoofd, maar vol zelfvertrouwen dat het wel zou lukken dankzij het schema!! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/TnxMietse.JPG

Met dubbelzijdige tape voor tegen de monitor geplakt, voorlopig, want ik wil de monitor net als de case maken, zijdeglans zwart, en het display op deze plaats inbouwen, lijkt me echt prachtig!:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Monitor&Display.JPG Foto lukt niet :O

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Monitor&Display.JPG

Extra300s zou nu toch wel een GRAAG willen weten waarom ik géén temparatuur kan displayen!!?? lees eerder geplaatste post please

Verwijderd

*D Thanks >:)

Verwijderd

Daar issie dan:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.frijlink/DSC01831.JPG

Issie mooi hé?
Maar: Het knopje backgroundverlichting doet t niet in smartie en hij spingt automatisch terug naar scherm 1 in smartie (XP) (terwijl ik scherm 4 geselect heb :? )

Overigens wilde ik de stroomtoevoer ook door
de printerkabel laten lopen, maar dan wordt de kabel aaaardig heet :( en je houdt maar 1,5 volt over op de lcd ;(

Nou ja, nu de test nog even afronden en imbouwe maar!

Verwijderd

Die backlightknop werkt ook niet, dan moet je met een transistor op de backlightverlichting werken. Maar dit zal bij een 4*40 lcd helemaal nooit werken, omdat je voor die schakelaar pen 17 nodig hebt en die wordt nu gebruikt om de 2e lcd driver aan te sturen.

• Looki

Looki

zie mijn server uptime... dit is windhoos 98 :)

http://213.46.58.61/server.png

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.infinity-party.nl/lcd/000283.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.infinity-party.nl/lcd/000282.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.infinity-party.nl/lcd/000285.JPG

• Looki

Looki

hoe doe je die balk? die is mooi.. wel progje?

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:43 schreef jeuuron het volgende:
hoe doe je die balk? die is mooi.. wel progje?
kijk op pagina 11 :7 !!!
[topic=488763/11/25]

• PegOpDeWeg
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 07:31

PegOpDeWeg

eej wasup?

ziet er koel uit allemaal mensen..
helaas zit ik een verbouwing, dus kan nog wel even duren voor ik aan lcd kan beginnen :(

Geld al binnen Atmoz?
heb je wat extra gegeven voor alle troubles waar je in terecht bent gekomen.

Doe er wat leuks mee *D

"It's better to burn out, than fade away"

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 17:58 schreef obiwanos het volgende:
Geld al binnen Atmoz?
heb je wat extra gegeven voor alle troubles waar je in terecht bent gekomen.

Doe er wat leuks mee *D
Thanx...heel aardig van je ;)
Ik heb het nog niet, maar dat zal dan wel binnenkort komen.

Wie is btw: L.M. Van De Berg??
Die heeft betaald, maar staat niet in de lijst :? 8-)

• Looki

Looki

Op zaterdag 15 juni 2002 18:22 schreef atmoz het volgende:

[..]

Thanx...heel aardig van je ;)
Ik heb het nog niet, maar dat zal dan wel binnenkort komen.

Wie is btw: L.M. Van De Berg??
Die heeft betaald, maar staat niet in de lijst :? 8-)
lijkt wel lingo ........... staat niet op de kaart :)

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
Ik heb een probleempje :)
M'n LCD werkt onder win XP pro niet (wel onder 98)
als ik smartie opstart krijg ik de error:
DLPORTIO.SYS device driver not loaded.
Port I/O will have no effect.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen??

Verwijderd

dit is eerder langsgeweest, maar de topic is erg lang, je moet bij win2000/XP de printerpoort open gooien ofsow,
zoek google.com > DLPORTIO <

• The_Invincible
Thnx

edit:

Ik heb dat hele bestand niet :?
[\edit]

[edit2]
Ik heb het voor mekaar >:)
De LCD is echt :*

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:50

C@SP

Biertje ??

Voor diegene die de boot heeft gemist, ik heb nog een compleet werkend en gesoldeerd exemplaar liggen. :)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
mees en djsoes jullie hebben nog niet betaald...
Wanneer denk je dat ik het geld krijg?

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Hmmmmm, ik heb em alweer een tijdje binnen, maar heb er nog niks meer gedaan :(

Toch maar eens beginnen. Moet alleen nog ff een plekje in de case maken.

Op de plank staat ook nog een reservoir met sterkere pomp voor de waterkoeling. 5 meter siliconen slang ligt er ook nog. En natuurlijk 2 LCD temp metertjes! Moet allemaal nog ingebouwd worden, maarja geen tijd |:(

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 08:29 schreef -=MOL=- het volgende:
Hmmmmm, ik heb em alweer een tijdje binnen, maar heb er nog niks meer gedaan :(

Toch maar eens beginnen. Moet alleen nog ff een plekje in de case maken.

Op de plank staat ook nog een reservoir met sterkere pomp voor de waterkoeling. 5 meter siliconen slang ligt er ook nog. En natuurlijk 2 LCD temp metertjes! Moet allemaal nog ingebouwd worden, maarja geen tijd |:(
he TD-DMZ -=MOL=- waar heb je die siliconen slang vandaan gehaald?

edit:

damn he, naja tis nog vroeg |:(

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op dinsdag 18 juni 2002 08:38 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

he TD-DMZ -=MOL=- waar heb je die siliconen slang vandaan gehaald?

edit:

damn he, naja tis nog vroeg |:(
Bij een winkel in Den Haag besteld. Zoek maar op siliconen slang ofzo. Ik heb er zelf een topic over gehad. Iets van: Waar koop ik siliconen slang in Zuid-Holland??

Ze zijn best duur trouwens. Was geloof ik 60 of 70 euro kwijt voor 5 meter.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• The_Invincible
Op zaterdag 15 juni 2002 17:42 schreef Mietse het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb jij je timings mietse??? bij mij haalt de LCD alles doormekaar :(

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:56 schreef The_Invincible het volgende:

[..]

Hoe heb jij je timings mietse??? bij mij haalt de LCD alles doormekaar :(
De twee laaste timingen moet je veranderen na 5 of 10 en dan winamp opnieuw opstarten...
Ik zal thuis kijken welke dat precies zijn en hoe ze heten *D

• The_Invincible
Op dinsdag 18 juni 2002 17:13 schreef Mietse het volgende:

[..]

De twee laaste timingen moet je veranderen na 5 of 10 en dan winamp opnieuw opstarten...
Ik zal thuis kijken welke dat precies zijn en hoe ze heten *D
Thank you ..... so much >:)

edit:

Je moest de laatste (multiplier) veranderen in 10 :)
en dan doet ie het perfect. Ik vind alleen de VU dan een beetje langzaam ;(

[/edit]

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 17:27 schreef The_Invincible het volgende:
[..]
Thank you ..... so much >:)
Werkt hij nu al goed?? :?

• The_Invincible
Ja hij werkt perfect
zie vorige post. (edit)

• The_Invincible
GRRRRR Hij werkt nog niet helemaal perfect.
Als ik bijvoorbeeld bij spectrum analyser options bij rows 4 zet zet het progje em op regel 1 :(

Ik zou niet weten waar het aan kan liggen, heb al vanalles geprobeerd, maar het gekke is dat ie het eerst wel goed deed :?

Zou je please please jouw timing settings ff willen posten Mietse. :P

Mijn dank is groot

edit:

Ik heb eindelijk mijn fout gevonden :)
Ik had het scherm niet op split screens gezet |:(

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 20:29 schreef The_Invincible het volgende:
GRRRRR Hij werkt nog niet helemaal perfect.
Als ik bijvoorbeeld bij spectrum analyser options bij rows 4 zet zet het progje em op regel 1 :(

Ik zou niet weten waar het aan kan liggen, heb al vanalles geprobeerd, maar het gekke is dat ie het eerst wel goed deed :?

Zou je please please jouw timing settings ff willen posten Mietse. :P

Mijn dank is groot

edit:

Ik heb eindelijk mijn fout gevonden :)
Ik had het scherm niet op split screens gezet |:(
Toch maar voor de zekerheid:
bus delay:5. Multiplier:5. 8bit splitscreen. polling:5. lcd refresh:10. scroll speed:op eenna fast. :7

• The_Invincible
k zal ze zo ffies proberen :)

edit:

Deze werken ook wel goed, de vorige die ik had ook.

Verwijderd

Hee Atmos,
Heb je nu al van iedereen je geld gekregen :?

En zijn er nog mensen die foto's hebben van hun werken LCD 8-)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 19:42 schreef Mietse het volgende:
Hee Atmos,
Heb je nu al van iedereen je geld gekregen :?

En zijn er nog mensen die foto's hebben van hun werken LCD 8-)
Nee, niet van iedereen. Van 1 iemand niet...

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 09:57
Hoi, ik weet dat dit een oud topic is, maar ik heb nu een LCD overgenomen van Looki alleen is op deze lcd's de pinbezetting afwijkend.

Ik heb 2 schema's gezien: die voor lcd smartie (tot 4x20) en deze heb ik al vaker gesoldeerd.

Verder heb ik die voor 4x40 gezien (uit de faq), maar ik loop tegen andere pin bezettingen aan en geen 1 van de schema's in dit topic doen het nog, zou iemand het schema weer online willen zetten aub?

Bij dit lcd is pin 13 niet doorverbonden (alleen een leeg gat) en pin 16 loopt (volgens mij) naar de GND omdat hij langs die zwarte klipjes loopt waarmee het lcd vast zit.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik kan desnoods wat foto's plaatsen (einde van de middag)

Verwijderd

Probeer het eens door de gegevens (datasheet) van het IC ernaast te leggen - en de pinnetjes vanaf het IC naar de aansluitconnector te herleiden. Wat plaatjes erbij zou inderdaad wat handiger zijn.

• LiquidSmoke
ik vond in deze thread een link naar tridentdisplays.co.uk, daar ond ik een schema, het wijkt inderdaad iets af omdat E1 en niet op pin 6 zit, maar op pin 15, e2 moet dan gewoon naar pin 17 zoals te zien is in het standaard aansluitschema uit de faq?

/edit, ik heb er voeding aangehangen en hij initialiseert, dus ik denk niet dat ik de controller ofzo gefrituurd heb.

Looki (Jeeuron), je zegt dat je op E1 een opamp hebt gehangen, op heel jou kabel + print kan ik hiervan niks terug vinden :?

Stel dat ik hetzelfd probleem heb (te weinig spanning op e1) hoe kan ik dit dan oplossne met een opamp? of is dit gewoon printerpoort afhankelijk (andere lcds doen het wel bij mij!)

[ Voor 47% gewijzigd door LiquidSmoke op 14-02-2004 21:15 ]

• LiquidSmoke
hij doet het nu, alleen de eerste regel icm met Markus Zehnder LCD plugin is 1 blokje naar links geschoven :? meer mensen met hetzelfde probleem?

ook krijg ik die spectrum analyzer niet werkend, verder wel, op mijn oude 4x20 LCD werkte alles goed (heb software opnieuw geinstalleerd e.d.)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste