Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[inkoopactie] 4x40 +backlight ---> 50euro

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.062 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 10:45

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 16:22 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Hmmm, het goedkoopste wat ik zie is €50,- bij de computer cash & carry in aachen. Die gasten zijn echt zuppa goedkoop en ook maar 16% btw. Dus denk niet dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen.

Je moet me trouwes eens vertellen waar je zelf woont, misschien kan ik die 2 lcd's dan ook wel komen ophalen. :)
Ik woon in Gronsveld (Maastricht)

Het gaat by the way goed met de actie.

http://members.home.nl/asd

er zijn weer wat mensen bij gekomen...

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
Atmoz zoals Mr_Hiney al zei je moet (lees: als je wil :)) de lcd's naar het adres van Mr_Hiney opsturen (voor adres moet je hem maar ff mailen, weet ik zo niet ;)), maar we willen graag appart betalen als dat kan.

btw de lcd's zijn LEKKER groot >:)
heb er wel een mooi plaatsje voor in me case :9

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:14 schreef The_Invincible het volgende:
Atmoz zoals Mr_Hiney al zei je moet (lees: als je wil :)) de lcd's naar het adres van Mr_Hiney opsturen (voor adres moet je hem maar ff mailen, weet ik zo niet ;)), maar we willen graag appart betalen als dat kan.

btw de lcd's zijn LEKKER groot >:)
heb er wel een mooi plaatsje voor in me case :9
Ja dat had ik ook al begrepen :)
Apart betalen kan ook jah...

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:02 schreef atmoz het volgende:

[..]

Ik woon in Gronsveld (Maastricht)

Het gaat by the way goed met de actie.

er zijn weer wat mensen bij gekomen...
Hé, ik woon 25 km van je af, dus ik kan die lcd's zelf wel komen ophalen. Misschien dat we een dezer dagen nog naar Aachen gaan, dan kan ik misschien wel zoeen simmetje voor je meenemen als je wil. :)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:52 schreef XXX_AlCapone het volgende:

[..]

Hé, ik woon 25 km van je af, dus ik kan die lcd's zelf wel komen ophalen. Misschien dat we een dezer dagen nog naar Aachen gaan, dan kan ik misschien wel zoeen simmetje voor je meenemen als je wil. :)
Ja is goed. Ophalen kan ook, en als je naar Aken gaat, kun je dan effe mailen?? dan kunnen we wat regelen ;)

Verwijderd

Ok

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Ehm het schema op je site werk niet echt bij mij. (kan gewoon aan de brakke Tulip Vision Line ligen waar ik nu op werk hoor :)) Maar volgens mij doe hij het thuis ook niet...

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 11:54 schreef Heli0s het volgende:
Ehm het schema op je site werk niet echt bij mij. (kan gewoon aan de brakke Tulip Vision Line ligen waar ik nu op werk hoor :)) Maar volgens mij doe hij het thuis ook niet...
Ja het schema moet nog online gezet worden. Dat doe ik vanavond...

het geld kan al gestort worden op de rekening. Denk eraan dat je je echte naam erbij zet, en je nickname. dan weet ik tenminste wie je bent. als je het adres nog niet gemaild hebt, moet je dat ook even doen. de verzendkosten zijn 3 euro. de totale prijs wordt dus 53 euro. mijn rekening nummer is: 11 75 96 97 3 Rabobank
Als het geld gestort is, kunnen jullie de LCD's volgende week verwachten...

edit:

mijn gegevens:

Stephan van Lumig
Kampweg 30
6247 AT Gronsveld

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op vrijdag 31 mei 2002 13:56 schreef atmoz het volgende:

[..]

Ja het schema moet nog online gezet worden. Dat doe ik vanavond...

het geld kan al gestort worden op de rekening. Denk eraan dat je je echte naam erbij zet, en je nickname. dan weet ik tenminste wie je bent. als je het adres nog niet gemaild hebt, moet je dat ook even doen. de verzendkosten zijn 3 euro. de totale prijs wordt dus 53 euro. mijn rekening nummer is: 11 75 96 97 3 Rabobank
Als het geld gestort is, kunnen jullie de LCD's volgende week verwachten...

edit:

mijn gegevens:

Stephan van Lumig
Kampweg 30
6247 AT Gronsveld

Heb je hier ook over gemaild?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Nee, want ik zit nu op school zonder mail.
Ik dacht: ik doe het gewoon effe via de site. Daar kijken de meeste mensen toch op. Als ik thuis kom zal ik iedereen effe netjes mailen...
maar het geld storten kan toch al gebeuren. Dan heb ik tenminste alles op tijd binnen, en kan alles ZO SNEL ALS KAN worden geregeld.

Verwijderd

Ik zal je €100 overmaken, want ik kom ze zelf wel halen.
Nu maar meteen effe doen :).

[EDIT]

Ok het is overgemaakt. Ik heb ook rabobank, dus het zal wel snel erop staan. Misschien nu al.... :o

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 18:16 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Ik zal je €100 overmaken, want ik kom ze zelf wel halen.
Nu maar meteen effe doen :).

[EDIT]

Ok het is overgemaakt. Ik heb ook rabobank, dus het zal wel snel erop staan. Misschien nu al.... :o
Oke dan ;)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Wil iedereen die nog niet zijn adres gegevens heeft gemaild dat nu effe doen. En ook het geld storten. Mijn gegevens staan een paar posts hoger.

atmoz@home.nl

• The_Invincible
gedaan :)

Hoop dat de LCD's snel komen 8-)

Verwijderd

Ha frik..

Het gaat goed he... ;)

Massel Mietse

Verwijderd

Trouwes, heb je ook een pdf met gegevens van het lcd, zoals pinlayout enzo?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 13:01 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Trouwes, heb je ook een pdf met gegevens van het lcd, zoals pinlayout enzo?
Als ik uit school kom zet ik het schema (met de pinlayout) online. Dan is dus alles compleet.

Ik mis nog van enkele mensen de adres gegevens:

- Chris Nellen
- Maurice Heikens NICK: pSycho_Y2K
- Marcel Flux NICK: -=MOL=-
- Martin Kleinman

Willen deze het ze snel mogelijk naar me mailen...

• Heli0s

Heli0s

Nou de overschrijving zit op de bus. Is kijken hoe lang de bank er dit keer over doet. :+

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Verwijderd

/me wilt er ook wel 1 :D:)

Kep al gemailt :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 03 juni 2002 10:48 schreef atmoz het volgende:

[..]

Als ik uit school kom zet ik het schema (met de pinlayout) online. Dan is dus alles compleet.

Ik mis nog van enkele mensen de adres gegevens:

- Chris Nellen
- Maurice Heikens NICK: pSycho_Y2K
- Marcel Flux NICK: -=MOL=-
- Martin Kleinman

Willen deze het ze snel mogelijk naar me mailen...
Ik zal alles naar je mailen als ik thuis ben !!!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 10:48 schreef atmoz het volgende:

[..]

School..... :(

De echten hebben al vakantie :D

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 11:23 schreef Thug_powah het volgende:
/me wilt er ook wel 1 :D:)

Kep al gemailt :)
Done ;)

site weer geupdate

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ik heb het geld overgemaakt! Wanneer kan ik de LCD ongeveer verwachten?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 18:16 schreef -=MOL=- het volgende:
Ik heb het geld overgemaakt! Wanneer kan ik de LCD ongeveer verwachten?
Deze week als alles goed gaat ;)
Ik heb je maar weer effe gemaild, want je had je adres gegevens vergeten erbij te doen |:( feat. :Z

;)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

zijn er nog een paar?...

ik wil er ook een...

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 19:05 schreef jeuuron het volgende:
zijn er nog een paar?...

ik wil er ook een...
Mischien wel. Want van sommige heb ik nog niets gehoord. Anders noteer ik jou ook!!

Verwijderd

ik wil ook in aanmerking komen voor een 4x40...

Verwijderd

Trouwens Atmoz je mag mijn Lcd wel naar The_Invincible sturen. Dan krijg ik hem wel. Als goed is heb je zijn adres gegevens wel. Het geld word zo spoedig mogelijk overgemaakt :)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 19:57 schreef djsoes het volgende:
ik wil ook in aanmerking komen voor een 4x40...
Ik zal het in de gaten houden.
Want van sommige heb ik dus nog steeds niets gehoord...

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 20:05 schreef atmoz het volgende:

[..]

Ik zal het in de gaten houden.
Want van sommige heb ik dus nog steeds niets gehoord...
als het goed is heb je inmiddels een mailtje van me gekregen. 8-)

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:20
Wanneer worden ze eigenlijk verstuurd? Wacht je tot iedereen geld heeft overgemaakt?

* Rockster kan niet wachten om die 40x4 in zijn home-made mp3speler te bouwen :Y)

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 20:48 schreef Rockster het volgende:
Wanneer worden ze eigenlijk verstuurd? Wacht je tot iedereen geld heeft overgemaakt?

* Rockster kan niet wachten om die 40x4 in zijn home-made mp3speler te bouwen :Y)
Zodra ik ze binnen heb...
Als alles goed gaat deze week nog.

edit:

Hey Rockster, waarom sta jij niet in de lijst bij nicknames op mijn site?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 20:11 schreef djsoes het volgende:

[..]

als het goed is heb je inmiddels een mailtje van me gekregen. 8-)
Nee, niet op atmoz@home.nl ... of @home heeft kuren :?

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:20
Op maandag 03 juni 2002 21:00 schreef atmoz het volgende:

Hey Rockster, waarom sta jij niet in de lijst bij nicknames op mijn site?
* Rockster is Robert Kuipers :+

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

• Looki

Looki

Op maandag 03 juni 2002 19:14 schreef atmoz het volgende:

[..]

Mischien wel. Want van sommige heb ik nog niets gehoord. Anders noteer ik jou ook!!
thks

jeuuron@hotmail.com

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 03 juni 2002 18:24 schreef atmoz het volgende:

[..]

Deze week als alles goed gaat ;)
Ik heb je maar weer effe gemaild, want je had je adres gegevens vergeten erbij te doen |:( feat. :Z

;)
Haha, was een beetje met me gedachten ergens anders. Het geld zou er vandaag moeten zijn, adres mail ik je zo. Planet webmail :)

• Looki

Looki

als je er een hebt.. dan komt het geld meteen vanavond over! rabo tele is best snel..

Verwijderd

kan er nog besteld worden?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:29

Yucko

One clown to rule them all !

Ik wil er ook wel een, maar ben een n00b op gebied van solderen en zou niet weten hoe ik er een behuizing of iets dergelijks om heen moet bouwen.

Nu zie ik dat Atmoz van Mestreech is, en dat XXX_AlCapone ook van ons mooie Limburg is :). Ikzef kom uit Buchten (gem. Sittard-Geleen-Born)

Heeft een van jullie niet de tijd & vaardigheden om dit eventueel voor mij te maken voor harde cash? Want dan ben ik zeer zeker wel geintresseerd. Anders heeft het voor mij geen zin ;(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 04 juni 2002 09:50 schreef JaJoah het volgende:
Ik wil er ook wel een, maar ben een n00b op gebied van solderen en zou niet weten hoe ik er een behuizing of iets dergelijks om heen moet bouwen.

Nu zie ik dat Atmoz van Mestreech is, en dat XXX_AlCapone ook van ons mooie Limburg is :). Ikzef kom uit Buchten (gem. Sittard-Geleen-Born)

Heeft een van jullie niet de tijd & vaardigheden om dit eventueel voor mij te maken voor harde cash? Want dan ben ik zeer zeker wel geintresseerd. Anders heeft het voor mij geen zin ;(
Hij past zo goed als in een slot voor bijvoorbeeld cd rom, hij is alleen iets breder. Met een vijl ofzo kun je het gat iets groter maken ofzo, dat kan iedereen toch wel.

Ik bouw hem niet in in zo'n slot, maar ergens in het front. Gewoon meten, een iets te klein gat maken en dan telkens iets groter maken totdat het past. Altijd te klein beginnen, nooit precies op maat (altijd een mm te groot |:( ) Dan moet het haast wel lukken!

• Heli0s

Heli0s

Ik denk dat ik hem maar extern maak. Dan kan ik hem mooi op mijn monitor zetten :) Alleen moet ik dan nog ff kijken hoe ik dat met de voeding ga doen. Meschien met een adaptor ofsow.

Ow Atmoz ik heb hier ff je schema uitgeprint ik kan alleen niet hellemaal volgen wat je met die VB+ en VB- bedoelt :?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 10:31 schreef Heli0s het volgende:
Ik denk dat ik hem maar extern maak. Dan kan ik hem mooi op mijn monitor zetten :) Alleen moet ik dan nog ff kijken hoe ik dat met de voeding ga doen. Meschien met een adaptor ofsow.

Ow Atmoz ik heb hier ff je schema uitgeprint ik kan alleen niet hellemaal volgen wat je met die VB+ en VB- bedoelt :?
VB+ VB- is backlight aansluitingen.

De LCD past niet in een cdrom bay. Hij is iets te groot.
Straks als ik thuis ben kijk ik effe van wie ik nog meer de adressen heb. Als ik dan nog niet van die mensen het adres heb ga ik ze wegdoen naar andernen mensen. Want ik heb ze al besteld, en wil niet met teveel LCD's thuis zitten..

• Heli0s

Heli0s

En die zitten dus aan de andere kant van de print plaat? (temiste daar zitten ook nog 2 aansluitingen, als ik niet scheel kijk teminste)

Verwijderd

als je nog over hebt, ik hou me aanbevolen

mail me anders maar, siqdiz@hotmail.com

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 10:55 schreef Heli0s het volgende:
En die zitten dus aan de andere kant van de print plaat? (temiste daar zitten ook nog 2 aansluitingen, als ik niet scheel kijk teminste)
Yep,

Die zitten aan de overkant van de overige 16 pennen. de A is de + en de K is de -

• -=MOL=-

-=MOL=-

Hoe doen jullie dat trouwens met die printerkabel, strippen jullie een bestaande, of gebruik je een losse stekker?

• Heli0s

Heli0s

Ik denk dat een bestaande een beetje moeilijk te strippen is omdat je niet kan zie waar een bepaald draatje aan vast zit. Dit omdat de steker meestal gegoten is. Maar als je er eentje hebt die je open kan schroeven dan moet het wel gaan.

Ow dan heb ik nog een vraagje :)
waar sluit je de 5v en de ground het beste op aan?

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 12:40 schreef Heli0s het volgende:
Ow dan heb ik nog een vraagje :)
waar sluit je de 5v en de ground het beste op aan?
Van binnen in de pc van een zwarte draad(ground) en een rode draad(+5v) :+

• The_Invincible
Op dinsdag 04 juni 2002 12:40 schreef Heli0s het volgende:
Ik denk dat een bestaande een beetje moeilijk te strippen is omdat je niet kan zie waar een bepaald draatje aan vast zit. Dit omdat de steker meestal gegoten is. Maar als je er eentje hebt die je open kan schroeven dan moet het wel gaan.
...
Ik heb er eentje met een losse stekker :9 en de kabel is een meter of 5 :)

edit:

Ik heb net ff die kabel open gehad, en nu blijkt dat de connecties 18t/m 25 al helemaal voor mij aan elkaar zijn gesoldeerd :o

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Kent iemand die mensen die nu nog op de lijst staan en waar ik geen adres gegevens van heb? Beetje triest dat die niets van zich laten horen. Wat moet ik nu doen? Ik heb ze al besteld. Kan ik die beter aan mensen geven die nu wel nog reageren. Ik zal nog 1 dagje wachten, en anders gaan ze weg naar de mensen die nu in deze topic erom vragen ;)

• The_Invincible
ik zou ze nog een e'mailtje sturen (of heb je er al duizend gestuurd?? :+) Als je er al heel veel gestuurd heb zou ik ze verkopen aan iemand anders. En anders zou ik ze nog een e-mailtje sturen en nog één dagje wachten zodat ze kunnen reageren

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 17:47 schreef The_Invincible het volgende:
ik zou ze nog een e'mailtje sturen (of heb je er al duizend gestuurd?? :+) Als je er al heel veel gestuurd heb zou ik ze verkopen aan iemand anders. En anders zou ik ze nog een e-mailtje sturen en nog één dagje wachten zodat ze kunnen reageren
Die waarvan ik het email adres weet heb ik al best vaak gemaild. Schiet niet op zo he :?

Maargoed, afwachten tot morgen dan...

[edit-offtopic]

Jongens, we moeten stoppen met modden. In deze topic wordt gezegt dat je homo bent als je een casemodder bent: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/402504

[/edit-offtopic]

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 18:17 schreef atmoz het volgende:

[..]

Die waarvan ik het email adres weet heb ik al best vaak gemaild. Schiet niet op zo he :?

Maargoed, afwachten tot morgen dan...
Trieste figure :(

Verwijderd

Zou ik trouwens mijn bestelling nog kunnen anuleren. Ik heb reeds twee LCD's kunnen bemachtigen via via en eigenlijk nu ik er over nadenk vind ik dit wel genoeg. Ik wou die 50 ff in een ander mod project stoppen waar binnenkort uiteraard groot verslag van komt op GoT. Maar ik wil je wel even bedanken voor de moeite Atmoz, en je succes wensen met de voortgang van deze actie! :)

• Looki

Looki

ik wil zijn lcd.. je heb mail!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:42 schreef jeuuron het volgende:
Alsjeblieft :)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 20:42 schreef jeuuron het volgende:
Hmmzzz, ik heb outlook nu aan staan, maar zie geen mail van jou erbij staan. Zou @home echt zo wazig aan het doen zijn :?

Ik zie alleen 1 nieuwe mail van Maurice

[edit]

Maar je kunt hem uiteraard overnemen :)
Stuur je me svp de adres enzo op. En zet er effe bij dat je geruild hebt met Mr.Hiney. Dan weet ik morgen waar ik aan toe ben, want nu krijg ik het eerlijk gezegt niet meer helemaal gefixt. thnx!

• Looki

Looki

en kan je aan smarty ook een ab hangen? dat je dan opties kan kiezen? of met knopjes? zou wel mooi zijn..
en nog bedankt! als je nu de mail niet hebt...

Verwijderd

als je mijn mail nog steeds niet binnen hebt, hier dan mijn adres actie2@hotmail.com 8-)

dus voor een lcd die je overhoudt

• Heli0s

Heli0s

hoeveel watt moeten die potmeters eigenlijk zijn? ik heb er wel wat gevonden bij de conrad van 4 watt is dat genoeg?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
ja 4 wat is meer dan genoeg lijkt me....

Verwijderd

als je er nog 2 over hebt....

siqdiz@hotmail.com

• Heli0s

Heli0s

Ik moet ze nog bestellen samen met wat andere onderdelen. Dus als je nog wat bij de conrad moet hebben kan je wel ff mee bestellen ( niet al teveel want ik heb maar een beperkt budget ;))

Maar mijn idee is om aparte module te maken voor de lcd zodat ik hem zo op een ander comp kan aansluiten. Ik zit net wat te bladeren bij de conrad en ik zie een gestabiliseerde inbouw voeding die 5volt eindspaning levert bij 700mA. Ik weet niet hoeveel mA de lcd kan hebben anders is het natuurlijk ideaal voor mijn projecktje nog een 40mm fan er in voor de koeling een aan en uit schakelaar en hop een mooie lcd module *D

edit:

ik vind er nu een van 5V 100mA

Verwijderd

Wij willuh artikelnummers :)

• Heli0s

Heli0s

Ik zit te twijfelen tussen deze voedingen:
Netvoeding 5V 700mA --> 102768-89
Netvoeding 5V 100mA --> 195405-89

Potmeter 100 Ohm --> 445606-89
Potmeter 10k Ohm --> 445665-89

De Behuizing ben ik het nog niet over eens:
behuizing (bxhxd) 220x70x145 mm --> 522406-8
behuizing (bxhxd) 300x102x195 mm --> 521442-89

Vedder nog wat klein grut als wipschakelaartjes enz.

• The_Invincible
Op dinsdag 04 juni 2002 20:04 schreef Mr_Hiney het volgende:
Zou ik trouwens mijn bestelling nog kunnen anuleren. Ik heb reeds twee LCD's kunnen bemachtigen via via en eigenlijk nu ik er over nadenk vind ik dit wel genoeg. Ik wou die 50 ff in een ander mod project stoppen waar binnenkort uiteraard groot verslag van komt op GoT. Maar ik wil je wel even bedanken voor de moeite Atmoz, en je succes wensen met de voortgang van deze actie! :)
Had je dat niet iets eerder kunnen zeggen Jos, dan had ik nl € 53 overgemaakt ipv € 51,5 :(.

Maar ik zal die overige € 1,5 alsnog overmaken naar jouw Atmoz (weet alleen niet of je zulke kleine bedragen kunt overmaken, maar daar kom ik vanzelf wel achter)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 17:04 schreef The_Invincible het volgende:

[..]

Had je dat niet iets eerder kunnen zeggen Jos, dan had ik nl € 53 overgemaakt ipv € 51,5 :(.

Maar ik zal die overige € 1,5 alsnog overmaken naar jouw Atmoz (weet alleen niet of je zulke kleine bedragen kunt overmaken, maar daar kom ik vanzelf wel achter)
Kijk maar of dat lukt, anders een andere keer ofzo. Want als het niet kan zou het gekke werk zijn om het via de post ofzo te doen...

• Looki

Looki

het geld is er!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 13:34 schreef Heli0s het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen deze voedingen:
Netvoeding 5V 700mA --> 102768-89
Netvoeding 5V 100mA --> 195405-89

Potmeter 100 Ohm --> 445606-89
Potmeter 10k Ohm --> 445665-89

De Behuizing ben ik het nog niet over eens:
behuizing (bxhxd) 220x70x145 mm --> 522406-8
behuizing (bxhxd) 300x102x195 mm --> 521442-89

Vedder nog wat klein grut als wipschakelaartjes enz.
Ok, maar die voedingen zijn volgens mij niet echt geschikt om open en bloot neer te zetten, iets wat ik wel wil. Toch maar een adapter, voordat er ongelukke gebeuren :P

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
De LCD's zijn binnen :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz/DSCF0033.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz/DSCF0035.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz/DSCF0036.JPG

Heb er nog een paar over voor mensen die er een willen.

pSycho_Y2K: Zeg maar als ik die van jou moet opsturen he...

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op donderdag 06 juni 2002 15:02 schreef atmoz het volgende:
De LCD's zijn binnen :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb er nog een paar over voor mensen die er een willen.

pSycho_Y2K: Zeg maar als ik die van jou moet opsturen he...
Woei, gimme gimme gimme :)

Wanneer ga je ze opsturen? Of ga je ze eerst allemaal testen?? >:)

Verwijderd

SWWWWEEEEEEETTTTT :9~

Euh ik ga dinsdag naar Aachen, dus als je dat geheugen nog moet hebben moet je het effe zeggen, dan kom ik dinsdag om 5 of 6 uur effe het RAM brengen en de LCD's ophalen.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 15:27 schreef XXX_AlCapone het volgende:
SWWWWEEEEEEETTTTT :9~

Zeg maar wanneer ik ze kan komen hale
Nu ;)

Ik heb ze natuurlijk al lang op de post gedaan he !!!
Dus ze zullen er snel aankomen .... 8-) Nogmaals: het zijn echt kikke dingen!!! Net had ik nog een vette stapel hier liggen, het zijn echt mooie dingen!! gewoon perfect eigenlijk.

Verwijderd

Oei hebbie net gepost :P toeval...

Lees mijn post nog effe hierbove :)

Laatste prijscheck: 256 MB 133 MHz 168 Pins €43,-

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 15:35 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Oei hebbie net gepost :P toeval...

Lees mijn post nog effe hierbove :)

Laatste prijscheck: 256 MB 133 MHz 168 Pins €43,-
Is goed, als je dat wilt doen. Zou perfect zijn. Dan kom je dus je 2 LCD's halen en mij die 256 MB PC133 brengen. Zou helemaal perfect zijn. Dan krijg jij van mij 43 euro (of hoeveel het dan ook kost). Liever niet meer dan 50 euro :P

Verwijderd

Check, als het niet meer hoeft tijdig laten weten aub :+

Verwijderd

Als je nog over hebt:
Jasper_vander_Veen@hotmail.com

Ze zijn wel :9~

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 15:57 schreef Hemperor het volgende:
Als je nog over hebt:
Jasper_vander_Veen@hotmail.com

Ze zijn wel :9~
Morgenvroeg meteen op de post!! (heeft nu toch geen nut meer want is 4 uur geweest)

Verwijderd

Morgenvroeg meteen op de post!! (heeft nu toch geen nut meer want is 4 uur geweest)
Is waar maar dan heb ik em nog supersnel! :9

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
heb er nog....
voor de mensen die ook nog willen.

Ben hem nu effe in een kast aan het bouwen :9

• Heli0s

Heli0s

Heb je me geld al binnen Atmoz? Moest helaas wel met een overschrijving omdat we geen bank meer hebben hier in dit gat :( (geen abn teminste)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
NOG WAT OVER ?? :D

ben een beetje laad :(

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:25 schreef Heli0s het volgende:
Heb je me geld al binnen Atmoz? Moest helaas wel met een overschrijving omdat we geen bank meer hebben hier in dit gat :( (geen abn teminste)
Ja waarschijnlijk wel, maareh rabobankieren doet het op het moment niet :(

Ik heb er nog ja :)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 17:54 schreef atmoz het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk wel, maareh rabobankieren doet het op het moment niet :(
Oei das ook de eerste keer dat ik dat meemaak, in tegenstelling tot Girotel :r

Verwijderd

ik heb je geld ook overgemaakt... heeft iemand enig idee hoe lang dat gaat duren bij de postbank? (overschrijfkaart)

• Heli0s

Heli0s

5 werk dagen geloofik dat ze er voor rekenen met een overschrijving. Kunne ze lekker rente trekken van je geld :+

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 19:28 schreef Heli0s het volgende:
5 werk dagen geloofik dat ze er voor rekenen met een overschrijving. Kunne ze lekker rente trekken van je geld :+
eh, stelletje kaffers zijn het he :+

btw, Atmoz, kheb mn 1e lcd binnen... w00000t mooooooi ding man :9~ :9~

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 10:58 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

eh, stelletje kaffers zijn het he :+

btw, Atmoz, kheb mn 1e lcd binnen... w00000t mooooooi ding man :9~ :9~
Oke dan :) perfect. Heb jij er dus 2 besteld? Zo ja, dan heb ik je een mail gestuurt. Zo nee --> dan niet :P

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 11:01 schreef atmoz het volgende:

[..]

Oke dan :) perfect. Heb jij er dus 2 besteld? Zo ja, dan heb ik je een mail gestuurt. Zo nee --> dan niet :P
yep 2 besteld, kheb alleen een mail van je gehad met je rekeningnummer, bedoel je die mail?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 11:04 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

yep 2 besteld, kheb alleen een mail van je gehad met je rekeningnummer, bedoel je die mail?
Wie ben jij dan op de lijst?
Ik zie jou nick er niet bijstaan :?

Alleen Armand en Oscar hebben er 2 besteld....

Verwijderd

SiQDiz = Oscar Disch :P

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 11:10 schreef SiQDiZ het volgende:
SiQDiz = Oscar Disch :P
Oh oke, dan heb ik jou een mail gestuurt. Maar mischien is die nog niet aangekomen. Dan zet ik hem hier maar effe op:

Hoi,

Ik heb per ongeluk maar 1 LCD naar jou gestuurt :( Ik doe vandaag de andere
op de post). Je woont toch niet in Belgie he?

Sorry voor de late bezorging van de andere...

Greetz,
Atmoz

Verwijderd

dunno, heb je hem naar siqdiz@hotmail.com gestuurd of odi@innosource.nl ?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:41
Als je er nog hebt wil ik er ook een.
Wil je me even mailen op joost@vassago.demon.nl ?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 11:16 schreef SiQDiZ het volgende:
dunno, heb je hem naar siqdiz@hotmail.com gestuurd of odi@innosource.nl ?
hotmail.
sorry, wat is dunno? ik ben hier nog niet zo lang, dus al die termen ken ik niet.
Op vrijdag 07 juni 2002 11:18 schreef vassago het volgende:
Als je er nog hebt wil ik er ook een.
Wil je me even mailen op joost@vassago.demon.nl ?
Ik moet kijken, nu willen ineens meer mensen eentje :P Als het zover is laat ik het je weten.

• Heli0s

Heli0s

Op vrijdag 07 juni 2002 11:22 schreef atmoz het volgende:
sorry, wat is dunno? ik ben hier nog niet zo lang, dus al die termen ken ik niet.
= Weet ik niet, afkorting van don't know ;)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 11:38 schreef Heli0s het volgende:

[..]

= Weet ik niet, afkorting van don't know ;)
Oh, dus hij weet niet of hij een Belsj is :?

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op vrijdag 07 juni 2002 11:40 schreef atmoz het volgende:

[..]

Oh, dus hij weet niet of hij een Belsj is :?
Daar lijkt het wel op! :?

Maar, als ik het goed begrijp, dan zou mijne dus ook in de bus kunnen liggen?

Verwijderd

neej, ik weet niet of de mail niet aangekomen was of datie in mn junkmail filter is blijven hangen..... kuthotmail :/

btw, ben geen belg hoor :Y)

• The_Invincible
K heb em binnen!!! >:)
Mijn dank is grooooot Atmoz :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste