"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Dat slaat nergens op, noem jij maar eens 1 fabrikant die dat wel gelukt is.Op zondag 05 mei 2002 04:29 schreef ShadowBumble het volgende:
om de 1 of andere reden verbaast het me helemaal nikx microsoft heeft namelijk nog nooit iets uitgebracht want NIET gekraakt kon worden zelfs de WPA (Windows Product Activation) was al gekraakt voordat ie officieel uitkwam .
Het was gewoon een kwestie van tijd, het ging alleen sneller dan verwacht.
opzich is het bij hardware hacken altijd wel te doen ja.. maar software matig is microsoft toch wel king en meester op 't maken van bugs die exploitable zijnOp zondag 05 mei 2002 09:20 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, noem jij maar eens 1 fabrikant die dat wel gelukt is.
Verwijderd
http://www.ps2-news.org/index.php?vMode=default&_site=17&_subsite=0&M_CNT=50&M_SHOW=OK
sneller dan verwacht? de cubve is al gekraakt voordat ie goed en wel bij de mensen thuis staat... voor de ps2 waren er ook zupersnel al chips..kvon nog dat de xbox het heel lang heeft uitgehouden! was ooit eens een intervieuw met zo'n hacker die zei dat het de xbox moeilijker te kraken was dan iedereen gedacht had en dat ze tot nu toe alleen nog maar xtra geheugen erin hadden kunnen zetten en de ide kabel door een udma66 versie te vervangenOp zondag 05 mei 2002 09:20 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
blup
Verwijderd
dus nu maar w88 op een mod chip der voor
Volgens ProjectX zou het op elke development xbox moeten werken (welke rond de 20.000 en 30.000 euro ligt dus niet makkelijk aan te komen) maar denken ze dat het op elke normale Xbox ook zou moeten werken maar dat hadden ze niet getest.
Verwijderd
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.xs4all.nl/~d0pe/xbox.wmv http://www.bloodstain.co.uk/xbox.wmv
titles die al gereleased zijn:
4x4_Evo_2_XBOX-ProjectX
Amped_Freestyle_Snowboarding_XBOX-ProjectX
Arctic_Thunder_XBOX-ProjectX
Azurik_Rise_of_Perathia_XBOX-ProjectX
Cel_Damage_XBOX-ProjectX
Dave_Mirra_Freestyle_BMX_2_XBOX-ProjectX
Dead_or_Alive_3_XBOX-ProjectX
Fuzion_Frenzy_XBOX-ProjectX
Gun_Valkyrie_XBOX-ProjectX
Halo_XBOX-ProjectX
Jet_Set_Radio_Future_XBOX-ProjectX
NASCAR_Thunder_2002_XBOX-ProjectX
NBA_Live_2002_XBOX-ProjectX
NHL_2002_XBOX-ProjectX
Shrek_XBOX-ProjectX
Silent_Hill_2_Restless_Dreams_XBOX-ProjectX
SSX_Tricky_XBOX-ProjectX
Tony_Hawk_Pro_Skater_2X_XBOX-ProjectX
Tony_Hawk_Pro_Skater_3_XBOX-ProjectX
UFC_Tap_Out_XBOX-ProjectX
WWF_Raw_XBOX-ProjectX
XBOX_PLAYING_DVDr
Edit by Will:
maybe is het bill zelf met een maskerUit de Spielerij FAQ
• Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.
zo moeilijk is het niet om ongeveer gelijktijdig een cd in te voeren en op een knopje te drukken
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Huh?Op zondag 05 mei 2002 11:05 schreef Webby het volgende:
ben mun eerste Xbox game al aan het downen Shrek_XBOX-ProjectXthis net nog geen 300 mb rar's
Dat is wel heel erg klein.
Dat is ook niks voor Microsoft, die neemt meestal overal de ruimte voor.
Wat is het dan eigenlijk, een RIP? Of gewoon een complete ISO met films e.d.?
De normale XBOX spellen waren toch ook DVD's? Of toch gewone CD-ROMS?
🌞🍃
Daarom lijkt het me ook sterk dat je er wat mee kan doen
Verwijderd
release dan gelijk iets waar je Nu wat aan hebt
Verwijderd
Ik vind dit echt een mega dom verhaal, want tuurlijk werken kopie's op een DevKit. Of denk je dat als de maker iets wil uittesten dan dat spel eerst naar de drukker stuurt, omdat 'ie hem dan pas kan testen?
Verwijderd
Niemand dus... En zelf consolegames kopieren blijft voorlopig een moeilijk verhaal, omdat het op DVD's staat. De GC is dus nog moeilijker door die mini-DVD's.Op zondag 05 mei 2002 11:47 schreef JEDi_ het volgende:
jamaar wie heeft een devkit?
Trouwens wel stom dat ze dat niet eens getest hebben.
Verwijderd
and CD-RWs, so if you want to be sure that these will work
with a future mod, we recommend burning them to Rewritable
discs. We have heard reports of the retail Xbox reading some
types of DVD-R discs, but we have been unable to verify this.
heheh eerst een geschikte dvdtje zoeken
Lees de NFO eens, dan snap je waarom ze het niet kunnen testen en waarom ze toch de games gereased hebben.Op zondag 05 mei 2002 11:53 schreef XTracer het volgende:
Trouwens wel stom dat ze dat niet eens getest hebben.
Verwijderd
zoveel releases worden met errors gereleased en daarna ge nuked en rereleased
heeft mij al wat cdtjes gekost
zoals al eerder gezegt is dit fake. Alleen maar herrie schoppen en gates bang maken. Je ziet dat hij het spel niet speelt,en die camera man is oppeens heel streserig als het spel begint te spelen. (een 2e x-box dus)
Een hoop comotie om nix denk ik
* likkepot vindt het wel leuk geprobeerd
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
GC is nog niet gekraakt.Op zondag 05 mei 2002 09:55 schreef eendje het volgende:
[..]
sneller dan verwacht? de cubve is al gekraakt voordat ie goed en wel bij de mensen thuis staat... voor de ps2 waren er ook zupersnel al chips..kvon nog dat de xbox het heel lang heeft uitgehouden! was ooit eens een intervieuw met zo'n hacker die zei dat het de xbox moeilijker te kraken was dan iedereen gedacht had en dat ze tot nu toe alleen nog maar xtra geheugen erin hadden kunnen zetten en de ide kabel door een udma66 versie te vervangen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Juist, want hoe wil je die kraken ?Op zondag 05 mei 2002 12:26 schreef D³ het volgende:
[..]
GC is nog niet gekraakt.
Bestaan er dan al mini R-DVD'tjes ?
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
Juist, want hoe wil je die kraken ?
[/quote]
Gewoon de Panasonic Q gebruiken, die draait wel grote af.
Samen staan we sterk!
Verwijderd
mot je ze aan elkaar vastplakkenOp zondag 05 mei 2002 19:05 schreef Kage het volgende:
maar de panasonic gebruikt 2 lasers, 1 voor de dvd en een voor de gamecube, dus kun je nog nix mee
Verwijderd
AvayaOp zondag 05 mei 2002 09:20 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Hun Software is 1 nooit gehacked en 2 hun routers ook niet
Nu jij weer
XBOX_Dev_Kit_and_BIOS
XBOX_PLAYING_DVDr
schijnt er uit te zijn
39
Verwijderd
1: Kwestie van tijd of je hebt zo'n onderzetkastje net als bij de SNES, alwaar je 12 cm cd's/dvd's in kan afspelen.Op zondag 05 mei 2002 15:32 schreef tweakerrrr het volgende:
[..]
2: Als Panasonic een "gewone" DVD lezer kan inbouwen kunnen de jongens die een XBOX kraken dat ook voorelkaar krijgen.
De Dreamcast was ook uncrackable weetjenogwel ? Dat heeft een 1/2 jaar geduurd maar het is ze ook gelukt.
Verwijderd
Op zondag 05 mei 2002 21:10 schreef Homedisc het volgende:
Xbox_boot_disc_2.0-WORKING-ProjectX---> fake
XBOX_Dev_Kit_and_BIOS
XBOX_PLAYING_DVDr ----> filmpje
schijnt er uit te zijn![]()
En die heeft toevallig de naamOp zondag 05 mei 2002 21:10 schreef Homedisc het volgende:
XBOX_Dev_Kit_and_BIOS
Xbox.SDK.March.4361-ACCESSION
Verwijderd
Dude, bedenkt wel dat diegene die het ding cracken gewoon nerds van de bovenste plank zijn.. die hoeven niet alles perfect op te nemen.. als het maar gewoon werktOp zondag 05 mei 2002 23:44 schreef caphex het volgende:
wat een dom filmpje als je het wel echt wil laten lijken moet je het ook ietsje beter doen ... onzin ..
Verwijderd
De Q is gekraakt, en die gebruikt WEL gewone DVD-R's. Even los van het feit dat ik het ook wel mogelijk acht dat je de drive van de GC los kunt koppelen en er een andere drive op kan zetten (werkte de N64 ook niet zo?)Op zondag 05 mei 2002 12:58 schreef likkepot het volgende:
[..]
Verwijderd
ga ze vanavond even downloaden om te zien watvoor files het precies zijn..
Het kan ook een fette reklame actie voor neotech zijn (modchip makers).. zij zijn momenteel bezig met de neo-x, xbox modchip, waardoor de xbox regiovrij wordt enz..
Verwijderd
Deze ook Xbox_boot_disc_2.0-WORKING-ProjectX, effe renamen naar exe.Op maandag 06 mei 2002 10:09 schreef DeaT het volgende:
hij is gehacked: ja,.. maar dit filmpje is fake
Jammer, want dan wil iedereen opeens een XBOX (wat dus ook het sux6 was van de PSX, spellen downloaden van internet en gaan !)
Verwijderd
Bullsh*tOp maandag 06 mei 2002 14:07 schreef Just_Johnny het volgende:
Het succes van het console hangt volgens mij af van de kopieerbaarheid van de games/hackbaarbeid van de console zelf. De Playstation 2 blijf niet voor niets goed verkopen. Wat ik altijd wel merk is dat als je een spel gekopieerd speelt je er veel minder instensief mee bezig bent dan wanneer je er zelf 70 Euro voor moet betalen. Aan de ene kant is het leuk dat ze hem hacken, aan de andere kant misschien ook wel jammer. Krijg je weer allemaal van die crap-spellen in huis...
Een console maakt het met de spellen die eruit komen.
PSX heeft het goed gedaan omdat de N64 weinig goede spellen had terwijl de PSX met bakken spellen tegelijk kwam
De PS2 doet het goed omdat het een goede naamsbekendheid heeft en ook veel goede spellen heeft (+ tot nu toe hadden ze geen concurrentie (DC heeft het gewoon niet gehaald DANKZIJ kopieen en weinig bekendheid/spellen))
Denk maar ff na als jij spellen zou maken voor de PS2 en alle spellen die jij daar voor maakt worden gekopieerd zou jij dan nog je best doen om een spel te maken
Tuurlijk niet en als er geen spellen worden gemaakt sterft een console
Ze zeggen zelf dat de spellen alleen op een dev-kit gespeeld kan worden. En een x-box dev-kit ziet er echt anders uit als een echte x-box (zal waarschijnlijk meer op een pc lijken net zoals bij de dreamcast dev-kits)
mijn conclusie: dit filmpje is nep
(volgens google ziet een dev-kit er zo uit:
)Het lijkt dus wel op een x-box, maar het is toch duidelijk een andere kleur. Terwijl in het filmpje de x-box zwart is. als ik het me goed herinner.
dreamcast dev kit:

ps2:

(als je een van deze op de rommelmarkt ziet dan weet je dat hem moet kopen
gamecube:

Beetje een kip/ei verhaal.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Tuurlijk ligt het aan de userbaseOp maandag 06 mei 2002 14:34 schreef Armada het volgende:
Natuurlijk is het zo dat een console goed loopt door de spellen. Maar als een spellenmaker nu moet kiezen tussen een PS2 en een XBox, wat meestal op de userbase wordt gedaan, dan kiest men toch sneller voor een PS2. En er zullen altijd een groot aantal gebruikers zijn die willen dat je kan kopieren voor zo'n systeem. Daardoor krijgt de PS2 een grotere potentiële afzetmarkt en daardoor willen spelontwikkelaars sneller voor dat systeem ontwikkelen.
Beetje een kip/ei verhaal.
Maar waarom is die zo groot ? (omdat hij er eerder was en goeie spellen op zijn ?)
Het illegale kopieren heeft wel voordelen voor het verkopen van een console maar ook met beperkte mate.
Als je niet eerst je PS2 moest ombouwen en gewoon een cdtje moest kopieren (m.a.w het was makkelijker geweest om illegale spellen te spelen) koopt niemand meer een spel en dan worden ze ook niet meer gemaakt ondanks dat er een enorme userbase is.
Tegenwoordig kan iedere n00b spellen kopieren en daarom begint het echt uit de hand te lopen (er wordt al (bijna) meer gekopieerd dan verkocht) en heeft niemand meer zin om games te maken.
Het voordeel van consoles is juist dat je hem niet elke maand hoeft te updaten en het geld dat je daarmee bespaard kan je besteden aan je games
We hebben er hier een op het werk staan maar we noemen hem een debug xboxOp maandag 06 mei 2002 14:29 schreef wasigh het volgende:
(volgens google ziet een dev-kit er zo uit:
[afbeelding])
Het lijkt dus wel op een x-box, maar het is toch duidelijk een andere kleur. Terwijl in het filmpje de x-box zwart is. als ik het me goed herinner.
Weet iemand het verschil
Volgens mij kunnen wij er hier niet mee programmeren
Met die software schrijf je het spel, brand je het op cd en kun je het op je debug x-box testen. Games bladen hebben vaak ook van deze debug kits zodat ze beta's kunnen spelen en pre-vieuwen.
Als je dus een debug-kit en de development software hebt kun je games programmeren voor de x-box. Er is alleen vrij lastig aan te komen...
Verwijderd
xbox_boot_disc_2.0-working-projectx.rar
xbox_boot_disc_2.0-WORKING-ProjectX - RAR archive, unpacked size 875.520 bytes
BOX_Dev_Kit_and_BIOS
xbox_dev_kit_and_bios.rar - RAR archive, unpacked size 31.010.619 bytes
mayb is dit wat jullie zoeken, ik ga het niet mirroren ik laat alleen ff zien dat er easy aan te komen is
ik heb GEEN Xbox als je wil weten of dit werkt, stuur me een Xbox en ik zal het ff testen
Das gewoon een pcOp maandag 06 mei 2002 15:28 schreef Ruud2001 het volgende:
Ik lees net trouwens op xboxworld dat de Developers X-Box er zo uit zou zien:
[afbeelding]
Is duidelijk geen bull-shit. Veel mensen hebben zowel gekopieerde als niet gekopieerde PS spellen. De betere worden vaak alsnog gekocht. Bovendien weten veel mensen niet hoe/waar/dat die dingen om te bouwen zijn. De PS is/was zeker succesvol, omdat er veel games voor uitkwamen, maar ook omdat hij goed te kraken was. Niet voor niets is meer dan de helft van alle in Nederland aanwezige PSX-en omgebouwd. Als een console om te bouwen is zal hij zeker beter verkopen, waardoor er meer bedrijven vertrouwen in krijgen. De Dreamcast is geflopt omdat Sega niet weet hoe je marketing schrijft, niet omdat alles zo makkelijk te kopieren was.Op maandag 06 mei 2002 14:22 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Bullsh*t
Een console maakt het met de spellen die eruit komen.
PSX heeft het goed gedaan omdat de N64 weinig goede spellen had terwijl de PSX met bakken spellen tegelijk kwam
De PS2 doet het goed omdat het een goede naamsbekendheid heeft en ook veel goede spellen heeft (+ tot nu toe hadden ze geen concurrentie (DC heeft het gewoon niet gehaald DANKZIJ kopieen en weinig bekendheid/spellen))
Denk maar ff na als jij spellen zou maken voor de PS2 en alle spellen die jij daar voor maakt worden gekopieerd zou jij dan nog je best doen om een spel te maken
Tuurlijk niet en als er geen spellen worden gemaakt sterft een console
Als je erop rekent dat 300 mensen je spel kopen (het is maar een voorbleed eyOp maandag 06 mei 2002 16:06 schreef Just_Johnny het volgende:
[..]
Is duidelijk geen bull-shit. Veel mensen hebben zowel gekopieerde als niet gekopieerde PS spellen. De betere worden vaak alsnog gekocht. Bovendien weten veel mensen niet hoe/waar/dat die dingen om te bouwen zijn. De PS is/was zeker succesvol, omdat er veel games voor uitkwamen, maar ook omdat hij goed te kraken was. Niet voor niets is meer dan de helft van alle in Nederland aanwezige PSX-en omgebouwd. Als een console om te bouwen is zal hij zeker beter verkopen, waardoor er meer bedrijven vertrouwen in krijgen. De Dreamcast is geflopt omdat Sega niet weet hoe je marketing schrijft, niet omdat alles zo makkelijk te kopieren was.
Als je dan je volgende game maakt op een veel moelijker te kraken ding (met cartridges ofzo) waar er veel minder van verkocht zijn toch 200 spellen verkoopt. Mag je raden waar de spellenmakers dan de games voor gaan maken.
oh en die videorecorder met een X erop zeker niet dan?Op maandag 06 mei 2002 15:46 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Das gewoon een pc
Nee das gewoon een videorecorderOp maandag 06 mei 2002 22:52 schreef Phusebox het volgende:
[..]
oh en die videorecorder met een X erop zeker niet dan?
Verwijderd
als ik me niet vergis stond er een paar maanden terug een verkoopsite ( Ebay i think) een xbox devkit versie te koop...Op zondag 05 mei 2002 11:47 schreef JEDi_ het volgende:
jamaar wie heeft een devkit?
Das een onderkoffer pcOp maandag 06 mei 2002 22:52 schreef Phusebox het volgende:
[..]
oh en die videorecorder met een X erop zeker niet dan?
Verwijderd
Ik weet i.i.g zeker dat de Xbox Modchip (hoe dat kreng ook mag gaan heten) binnen nu en 2 weken uitkomt. De games zijn er dus al voor (ook games die op CD passen, feitelijk RIPS dus) maar die draaien dus alleen op de developement edition XBOX. Er is al een soort van chip voor de Xbox maar die ondersteunt nog geen gecrackte games voor zover ik weet. De echte mod chip is er dus over twee weken, tenminste, dan istie voor mij verkrijgbaar en aangezien die gozer waar ik em van ga kopen altijd bijna over het eerst mee is durf ik redelijk vast te zeggen dat ie eerder ook nog niet in nederland verkrijgbaar gaat zijn.
http://www.psmodchips.co.uk/index.p...kelid=98&back=1
wel degelijk geeeeen fake!
het 2de filpje met informatie over 2 schijnbaar werkende modchips staat hier
Neo-X is bang voor MS, xtender niet echt volgense mij...
In het 1e filmpje werd er gesproken over games die alleen op een developer x-box gespeeld konden worden. Terwijl er duidelijk geen dev x-box stond.
Het 1e filmpje is naar mijn mening dus nog steeds fake. Het 2e filmpje komt overtuigend over
Verwijderd
Zal wel flink wat kosten ...Op maandag 06 mei 2002 14:49 schreef Ruud2001 het volgende:
Who... die DevKit voor de X-Box ziet er dus echt weluit!!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ik hoop dat de chip niet te duur wordt..
maarjah.. ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren.. maarjah die gasten breken gewoon overal doorheen.. nu wachten op de chip zelf.. en dan lekker gamen... de nieuwste games spelen op de zwarte monster..
damn.. ik kan weer niet wachten..
Jij kan nu toch ook lekker gamen. Dus jij bent weer zo'n lekkere leecher-gamer?Op dinsdag 07 mei 2002 16:56 schreef xsence het volgende:
maarjah.. ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren.. maarjah die gasten breken gewoon overal doorheen.. nu wachten op de chip zelf.. en dan lekker gamen... de nieuwste games spelen op de zwarte monster..
damn.. ik kan weer niet wachten..
Dit voor je:
Je moederOp dinsdag 07 mei 2002 17:20 schreef Armada het volgende:
[..]
Jij kan nu toch ook lekker gamen. Dus jij bent weer zo'n lekkere leecher-gamer?
Dit voor je:
als microsoft geen software meer verkoopt (games bedoel ik dus voor de xbox)
dan gaat t misschien net zoals met Sega
en zeker aangezien ze verlies maken op de xbox zelf
Volledige zinnen help in communicatie. Argumenten ook fijn.Om een of andere onverklaarbare reden moest Wimo het volgende schrijven:
Je moeder
Er blijft altijd een vaste userbase die de ontwikkelaars wel het licht in de ogen gunnen. Deze zullen dan ook echt wel de spellen kopen. Het heeft ook met het waarderen van spellen te maken. De een vindt dat hij er recht op heeft de ander is meer een fijnproever en weet dat de makers ook moeite hebben gedaan en monden te voeden hebben. Anyhoe, dit is een discussie die niet in deze topic hoort en al te veel gevoerd is. Het schiet bij mij alleen in het verkeerde keelgat als iemand het willen kopiëren vol trots meldt.Op dinsdag 07 mei 2002 17:25 schreef Phusebox het volgende:
als microsoft geen software meer verkoopt (games bedoel ik dus voor de xbox)
dan gaat t misschien net zoals met Sega
en zeker aangezien ze verlies maken op de xbox zelf
Het verschil met Sega is dat MS een stuk diepere zakken heeft en ook weet dat dit 'geen sprint maar een marathon' is. Verlies maken op de console doen ze allemaal, maar ik denk idd dat MS zware financiële tegenvallers agv de prijsverlaging voor zijn kiezen krijgt.
Op dinsdag 07 mei 2002 17:28 schreef Armada het volgende:
[..]
Volledige zinnen help in communicatie. Argumenten ook fijn.
Verwijderd
kijk, het is makkelijk, ik heb hier ook genoeg illegaal liggen, maar waarom MOET het elke keer?
stick to hacking computers please...
Verwijderd
More on XBOX Modchips
We recently recieved a note about an XBOX modchip known as the ENIGMA-X chip.
This chip is completed and will alow you to play imports, backups and even removes macrovision protection. DVD multiregion is not available from anyone yet.
To compare this to the other chips.
NEO-X will play imports only (still in production) Est. 12 wires
X-TENDER will play imports and backups (in production) Est 31 wires
ENIGMA-X will play imports and backups and remove macrovision (complete) 30 wires
We have no word on when the chips will be out or pricing but keep reading and any updates we have, will be posted here.
Verwijderd
JK
maar, opzich, het zal zeker wel een positief effect hebben op de verkoopcijfers van de BOX, wat dat aangaat "treft" ms het.
De ps (1, en 2) hebben ook veel succes gehad, mede dankzij het hacken van die consoles.
ik hoop dat het een goed einde krijgt, en dat hoop ik niet voor mezelf (pc-die hard
want ik vindt de X-Box een prachtig apparaat, "mooier" de GameCube (geen flame. gewoon mijn mening) en ik hoop dat hij nog wel een tijdje in het circuit blijft.
De beveiliging van CuteFTP en van AudioCatalyst (geloof ik) zijn nogsteeds niet volledig gekraakt hoor... Allemaal cracks die niet alle hashes verbreken.Op zondag 05 mei 2002 09:20 schreef bazs2000 het volgende:
(CuteFTP is daardoor altijd al 'berucht' geweest)
En tja, aangezien de XBox uit PC-like hardware bestaat is hij gewoon zeer flexibel, makkelijk te doorgronden (harddisk kan eruit en op een normale PC e.d.), dus in verhouding (!) heeft men er nog best een tijdje over gedaan imho.
Ik ben het hier opzich wel mee eens, ik heb de ps1 gehad, eerst kocht ik netjes me spellen in de winkel en beleefde hier enorme lol aan uiteraard, lekker uitwisselen met (toen nogOp maandag 06 mei 2002 14:07 schreef Just_Johnny het volgende:
Het succes van het console hangt volgens mij af van de kopieerbaarheid van de games/hackbaarbeid van de console zelf. De Playstation 2 blijf niet voor niets goed verkopen. Wat ik altijd wel merk is dat als je een spel gekopieerd speelt je er veel minder instensief mee bezig bent dan wanneer je er zelf 70 Euro voor moet betalen. Aan de ene kant is het leuk dat ze hem hacken, aan de andere kant misschien ook wel jammer. Krijg je weer allemaal van die crap-spellen in huis...
Uiteindelijk kochten we zelf een brander en huurden we iedere week circa 2 spellen en speelden we de spellen ongeveer een paar dagen... achteraf zonde natuurlijk omdat de meeste zeker wel hun geld waard waren.
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Ik ben bang dat je dan een ietsje TE snelle pc moet hebben....Op dinsdag 07 mei 2002 20:07 schreef DannyXP1600 het volgende:
Ik vind het veel interessanter wanneer er een XBOX emulator komt zodat je (originele!)spellen kunt kopen en op je pc spelen. Dan verliezen ze niks op de spellen en op de consoles maakten ze al verlies, dus dat die niet verkocht worden, jammer dan... Dat Microsoft dat zelf niet uitbrengt...Voor 50 Euro een XBOX op je PC. Nadeel alleen dat die software daarvoor ook weer geleeched gaat worden waarschijnlijk
Of een er moet voor de pc een Windows XB uitkomen wat er dus op neer komt dat je met je OS alleen maar games kan spelen en VERDER NIETS .. dan zou een emulator (op korte termijn dan) mogelijk zijn...
Anders lijkt het mij niet mogelijk..
Verwijderd
ik durf te wedden dat ik hier meer originele games heb dan jij.. eikel..
waarom inerpreteer je had nou verkeerd..
als je een modchip in je xbox doet dan wil het nog niet zeggen dat je backups gaat spelen .. koe..
import games... spellen in us komen eerder uit dan hiero.. aangezien de xbox dan gewoon die games zal starten.. is het natuurlijk super..
Ten eerste heb ik je gescheld er maar tussenuit gehaald. Hoe ging het ook alweer? Oh ja, gedraag je niet alsof je het IQ van je schoenmaat hebt..Op dinsdag 07 mei 2002 22:03 onbehouwen vermeldde xsence het volgende:
Daarmee bedoelde ik niet dat ik games ga leechen. XXX
ik durf te wedden dat ik hier meer originele games heb dan jij.. XXX
waarom inerpreteer je had nou verkeerd..
als je een modchip in je xbox doet dan wil het nog niet zeggen dat je backups gaat spelen .. XXX
import games... spellen in us komen eerder uit dan hiero.. aangezien de xbox dan gewoon die games zal starten.. is het natuurlijk super..
Ff inhoudelijk. Ik heb je blijkbaar verkeerd begrepen. Als je het alleen voor de US Import doet, dan kan ik het er wel mee eens zijn.
Over het aantal originele spellen, I doubt it. Maar het gaat mij meer om de ratio origineel/copy-zooi dan hoeveel je er in totaal hebt. Ik heb uberhaupt geen 'back-ups'.