Intresse in pendrive inkoopactie?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 15:31 schreef awesdorp het volgende:

[..]

Die verkopen wij ook, hebben we al al hawks doorgegeven, maar geen reactie gehad :'(
Hoeveel kosten ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal me morgen maar een 64 MB Apacer bij Mycom. Ben ik van het gezoek en gezeik waar ik de hele dag al mee bezig ben, af. Die Apacer dingen zien er goed uit, en de specs zijn hetzelfde als de echte PenDrives (niet de Pro). De Apacer is zelf 1 gram lichter. Bespaar ik mij die hernia ook nog. Dan maar 70 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Op woensdag 22 mei 2002 16:43 schreef Willem666 het volgende:
Ik haal me morgen maar een 64 MB Apacer bij Mycom. Ben ik van het gezoek en gezeik waar ik de hele dag al mee bezig ben, af. Die Apacer dingen zien er goed uit, en de specs zijn hetzelfde als de echte PenDrives (niet de Pro). De Apacer is zelf 1 gram lichter. Bespaar ik mij die hernia ook nog. Dan maar 70 euro kwijt.
tja als je geen geduld hebt en geld genoeg; why not... :?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld heb ik nooit genoeg. 8-) Geduld ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mezelf wel weer naaien. Volgens mij keldert de prijs binnenkort. Dat zal dean wel volgende week zijn. Dan naai ik mij 10 euro of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs in een lokale winkel voor de 128meg is idd wel gedaald vandaag tot 130€ (niet de pro denk ik)

edit: die met password is 150€ dus dat scheelt toch nog!

Nog enkele mooie pics :)

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/113_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/113_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/113_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/113_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iedereen een pendrive pro??
wil iedereen een dockingstation??

in amerika bestellen heb je namelijk maar 1 mogelijkheid (pro met docking) en daar heb je maar 1 jaar garantie.

In duitsland heb je waarschijnlijk veel meer mogelijkheden (kheb gemaild, dus nog even geduld)
mogelijkheden zouden kunnen zijn:
een enkele verschillende grotes erbij (gevraagd door 2 a 3 mensen), of met of zonder dockingstation, met of zonder paswoord beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik had je al een mail gezonden, maar daar moet ik helaas op terugkomen, namelijk:

Ik wil graag een Pendrive Pro 128 mb - Blauw, met dockingstation.

Sorry voor het aanpassen, maar ik ging er eerlijk gezegd bij voorbaat al van uit dat je de Pro versie ging bestellen. (ja, dingen aannemen is dom, ik weet het).

Als de andere groottes (256mb?) qua prijs weinig uitmaken, moet ik dat ook nog eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook de 128MEG PRO met dockingstation...
110€ is mijn limiet (inc. shipping)... (kben maar student hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
Ik heb je een mailtje gestuurd, de bevestiging zal nog wel komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja, mail je wensen even door, dat houd dit topic schoon, en is voor mij makkelijker met de site bijwerken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 17:05

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op woensdag 22 mei 2002 20:49 schreef Hawks het volgende:
owja, mail je wensen even door, dat houd dit topic schoon, en is voor mij makkelijker met de site bijwerken!!
Schiet het nu al een beetje op? We wachten nu al 3 dagen op de douane/belastingdienst over de invoerrechten.

Volgens mij moet het gewoon kunnen om die pendrives in Duitsland te bestellen zonder BTW. De kans dat de belastingdienst langs komt om jou te vragen waar die pendrives zijn gebleven is toch nihil... En anders schrijf je ze af toch >:) Maak ff een factuurtje en klaar, gewoon met verlies verkocht, omdat je ze niet kwijt kon >:)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij hoeft die pro variant niet (tenzij het maar een paar euro scheelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een sandra score van de TwinMOS drive

zie: http://home.hetnet.nl/~rmdeijn/sandra%20pendrive.jpg

maar een link gedaan, kon plaatje namelijk niet verkleinen door gebrek aan tekenprogje ander word de layout zo vern..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:13
Op donderdag 23 mei 2002 10:20 schreef raoul het volgende:
even een sandra score van de TwinMOS drive

zie: http://home.hetnet.nl/~rmdeijn/sandra%20pendrive.jpg

maar een link gedaan, kon plaatje namelijk niet verkleinen door gebrek aan tekenprogje ander word de layout zo vern..
De pendrive is bijna even goed als een 100mb ZIP en ik weet niet hoeveel keer beter als een floppy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Als extreem grote zeikerd met slechte ervaringen in het opsturen van spullen door derden, wil ik graag ook precies weten met wie ik te maken heb. Met andere woorden: wie gaat kopen, wie gaat geld verzamelen, wie gaat doorsturen naar mij en wie moet ik komen slaan als het fout gaat ;)

Seriously though, misschien moeten de geinteresseerden even wat meer info doorsturen naar Hawks en EEK, en Hawks en EEK dat vice versa doen. Op die manier weet ik wie mijn spullen gaat opsturen en naar wie ik geld over ga maken en weten Hawks en EEK tenminste zeker (voor zover dat kan) dat mensen ook écht geinteresseerd zijn.

Idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:18 schreef wzzrd het volgende:

Seriously though, misschien moeten de geinteresseerden even wat meer info doorsturen naar Hawks en EEK, en Hawks en EEK dat vice versa doen. Op die manier weet ik wie mijn spullen gaat opsturen en naar wie ik geld over ga maken en weten Hawks en EEK tenminste zeker (voor zover dat kan) dat mensen ook écht geinteresseerd zijn.

Idee?
Dat moet toch zoiezo??? Als het geld wordt overgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Niet om het 1 of ander, maar is het ook niet verstandig om even een sluit datum aan te houden voor het inschrijven, anders zitten we hier met een drie weken nog over die actie te praten en te zeuren :P

Dan kan het rond gemaakt worden, wat wel erg prettig zou zijn. ;)

Anders blijf je wachten, en dan verliest het de aandacht weer van de potentiele kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom heb ik de PenDrive al besteld :) Tegen de tijd dat er hier besteld gaat worden is de PenDrive met 10Gb geheugen al uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Ik wil het best gaan doen, maar Hawks vindt dan dat ik met het vele werk van hem en EEK ga lopen pronken :?

Naja ik vind dat er nu wel vorderingen zouden moeten zijn.... No flame intended. Maar zo gaat het eeuwen duren :( De leverijd van die drives is ook +- 2 weken. Eerst moet het geld ingezameld worden, dus dat gaat anders veel te lang duren.

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ben ik het wel mee eens. Eens moet de inschrijving gestopt worden. En ik heb ook geen geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 12:32 schreef Hermanvh het volgende:
Ik wil het best gaan doen, maar Hawks vindt dan dat ik met het vele werk van hem en EEK ga lopen pronken :?
Misschien kunnen jullie samenwerken???!! Kan toch geen kwaad? Kon jij die Pendrives niet persoonlijk in Duitsland gaan halen of vergis ik mij? Scheelt toch weer verzendkosten+levertijd.

Ik vind persoonlijk ook dat de actie deze week moet afgerond worden, dat er volgende week besteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 19:54

Naja ik vind dat er nu wel vorderingen zouden moeten zijn.... No flame intended. Maar zo gaat het eeuwen duren :( De leverijd van die drives is ook +- 2 weken. Eerst moet het geld ingezameld worden, dus dat gaat anders veel te lang duren.
Dus als jij ze bestelt in DLD dan koop je ze in zonder BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Op donderdag 23 mei 2002 12:46 schreef EXCalibur_EeK het volgende:

[..]

Dus als jij ze bestelt in DLD dan koop je ze in zonder BTW?
Ik moet een BTW nummer hebben, dat is het enigste :) Dan kunnen we ze gewoon in Duitsland bestellen :)

De prijzen tussen de 50 en 100 stuks:
PenDrive 128MB 80,00
PenDrive 128MB Pro 86,00
DockingStation 6,00

De prijzen tussen bij 100+ stuks:
PenDrive 128MB 75,00
PenDrive 128MB Pro 81,00
DockingStation 5,90

De verzendkosten bij 50 stuks zijn in totaal 35,00. Dus dat is dan 0,70 per drive. Voor 100 stuks heb ik het nog niet nagevraagd.

De bestelling wordt 8-10 dagen na het bevestigen van de order verstuurd.

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Ik moet een BTW nummer hebben, dat is het enigste Dan kunnen we ze gewoon in Duitsland bestellen
Dat is net het grootste probleem op dit moment.
Hawks gaat natuurlijk niks illegaals doen dus zullen we iets anders moeten gaan verzinnen of ze kopen met BTW.
Wat kost het na de verrekening van de BTW? (Hoeveel BTW betaal je eigenlijk in DLD?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:15

reiker

dan jij!

als ik het goed begrijp gaat de conversatie hierboven over de originele pendrive van 128mb, NIET de Pro versie, en waar we dus apart een dockingstation bij moeten kopen...?

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Op donderdag 23 mei 2002 13:30 schreef reiker het volgende:
als ik het goed begrijp gaat de conversatie hierboven over de originele pendrive van 128mb, NIET de Pro versie, en waar we dus apart een dockingstation bij moeten kopen...?
PenDrive 128MB 80,00
PenDrive 128MB Pro 86,00
DockingStation 6,00

PenDrive 128MB 75,00
PenDrive 128MB Pro 81,00
DockingStation 5,90
Dus beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 13:30 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
(Hoeveel BTW betaal je eigenlijk in DLD?)
16% geloof ik, dus we kunnen ze beter als particulier daar aankopen... Dat is wettelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was inderdaad iemand die in DE kon gaan kopen. Dat lijkt me dan't meest interessant..

Helaas is't bedrijf waar ik werk geen charitatieve instelling, anders had ik't wel in kunnen kopen. Maar de tijd die we er aan kwijt zijn met het geregel zal m'n baas dan vergoed willen hebben. En dat is niet goedkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

De prijzen tussen de 50 en 100 stuks incl. 16% btw, excl. verzendkosten:
PenDrive 128MB 92,80
PenDrive 128MB Pro 99,76
DockingStation 6,96

De prijzen tussen bij 100+ stuks incl. 16% btw, excl. verzendkosten:
PenDrive 128MB 87,00
PenDrive 128MB Pro 93,96
DockingStation 6,84

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Helaas is't bedrijf waar ik werk geen charitatieve instelling, anders had ik't wel in kunnen kopen. Maar de tijd die we er aan kwijt zijn met het geregel zal m'n baas dan vergoed willen hebben. En dat is niet goedkoop..
Na het werk misschien? (dus in je eigen tijd)
Ik wil je er wel wat voor betalen (percentage van het verschil tussen wel en geen BTW ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Ik kan denk ik wel een BTW nummer regelen :) M'n pa heeft een KvK inschrijving... Dus dan kan i'k z'n BTW nr denk ik wel regelen :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

kan ik van mijn inkoop dan wel een BTW-bon krijgen?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Op donderdag 23 mei 2002 14:56 schreef beschuitfluiter het volgende:
Alleen als er BTW betaald gaat worden....Als we een BTW-nummer opgeven wordt er geen BTW berekend en kan je dus ook geen BTW-bon krijgen :+

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:56 schreef Hermanvh het volgende:
Ik kan denk ik wel een BTW nummer regelen :) M'n pa heeft een KvK inschrijving... Dus dan kan i'k z'n BTW nr denk ik wel regelen :)
Great!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

uhhm, ja maar dan moeten we dus allereerst even boven de 50 komen... En de Hawk-teller staat nu op 42, en zolang we er geen 50 hebben, kunnen we ook niet gaan bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:44 schreef ko9 het volgende:
uhhm, ja maar dan moeten we dus allereerst even boven de 50 komen... En de Hawk-teller staat nu op 42, en zolang we er geen 50 hebben, kunnen we ook niet gaan bestellen :P
Laten we er even vanuit gaan dat we 50 stuks halen... Voor die prijs, zonder btw moet dat vast lukken!

ps. suggestie:
Als we nu eens een nieuwe topic openen vanaf het moment dat alles definitief is (zo snel mogelijk). Waarbij alles duidelijk vermeld wordt. (prijs, levering, SLUITDATUM e.d!)
Want ik denk dat er veel mensen verward zijn met wat er nu allemaal aan het gebeuren is.

een topicnaam zoals: [inkoopactie] Pendrives, schrijf nu in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de PenDrive ontvangen, en meteen geprobeerd. Ik probeerde dus om 480 kleine bestanden waaronder *.gif en *.jpeg afbeeldingen te kopieren.

De PenDrive zat pas voor 3,01 Mb vol en toen kreeg ik al de melding " Replace disk, drive is full blablabla" .. dus ik had zoiets van .. erm.. heuh? Het overzicht gaf verder aan dat er nog een dikke 58 MB vrij was op de PenDrive. Maar telkens die melding van vol ..blablabla.

Vervolgens geformateerd naar standaard FAT. ... zelfde probleem. Blijkt dus later (na tip van een collega) dat FAT maar een maximaal aantal bestanden in de root accepteerd. Oftewel als je een directory aanmaakt op de pendrive, en vervolgens daar al je bestanden in doet is er geen probleem.

Vervolgens heb ik geformateerd naar FAT32, want die heeft een kleinere clustersize, en heeft de regel voor maximaal aantal bestanden in de root niet. En daar ging het dus in ene keer ook goed.

Oftewel een tipje... gebruik geen FAT formatering maar FAT32. NTFS heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op donderdag 23 mei 2002 15:51 schreef ForMatPrO het volgende:

[..]

Laten we er even vanuit gaan dat we 50 stuks halen... Voor die prijs, zonder btw moet dat vast lukken!

ps. suggestie:
Als we nu eens een nieuwe topic openen vanaf het moment dat alles definitief is (zo rap mogelijk). Waarbij alles duidelijk vermeld wordt. (prijs, levering, SLUITDATUM e.d!)
Want ik denk dat er veel mensen verward zijn met wat er nu allemaal aan het gebeuren is.

ben ik het helemaal mee eens. Ik volg dit draadje zo'n beetje vanaf het begin maar ik kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet als je nou binnenvalt

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:13 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb zojuist de PenDrive ontvangen
Wat zijn je eerste indrukken? Is de pendrive snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
* Robino wilt wel meedoen, maar aangezien hij niet zoveel geld meer heeft wilt hij de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:22 schreef ForMatPrO het volgende:

[..]

Wat zijn je eerste indrukken? Is de pendrive snel genoeg?
Ik vind het persoonlijk sneller als ik had verwacht. Voor je gevoel lijkt het alsof die sneller als 1 mb per seconden bezig is. De dop van de pendrive gaat er nog wat stug af, maar dat is nieuwigheid. Het halskoord is behoorlijk lang. Ik schat zo'n 45-50 cm.

In het pakketje ter grootte van een broodtrommel zaten 2 handleidingen voor de diverse talen, het dockingstation, een extra usb verlengkabel, de pendrive zelf, een drive diskette (waarom nou geen pendrive extra met daarop de drivers ;( :+), en het halskoord.

Zodra je de pendrive in de poort stopt (ik werk momenteel met Win2K Pro, thuis heb ik WinXP maar die probeer ik vanavond), wordt er een USB Device gedetecteerd. Vervolgens moet je de eerste keer het new hardware wizard gebeuren doorlopen en drivers selecteren, ik liet de wizard gewoon zoeken in mijn c:\windows\system\ dir (ipv de cd erin proppen)en hij vond ze, en de volgende keer wordt de pendrive standaard gezien.

Als je de pendrive wilt loshalen moet je "Unplug or Eject hardware" gebruiken wat in je tray verschijnt naast je klokje. Dit niet gebruiken maakt denk ik geen zak uit, want die van mij doet het gewoon nog :+

Formateren en Deleten van de PenDrive lijkt wel te gaan met 50mb/sec. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:41 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Zodra je de pendrive in de poort stopt (ik werk momenteel met Win2K Pro, thuis heb ik WinXP maar die probeer ik vanavond), wordt er een USB Device gedetecteerd. Vervolgens moet je de eerste keer het new hardware wizard gebeuren doorlopen en drivers selecteren, ik liet de wizard gewoon zoeken in mijn c:\windows\system\ dir (ipv de cd erin proppen)en hij vond ze, en de volgende keer wordt de pendrive standaard gezien.
Spijtig dat je nog die hardware wizard moet doorlopen :'( In onze school hebben we daar geen rechten voor :(

(Ik zal wel een workaround vinden >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:47 schreef ForMatPrO het volgende:
Spijtig dat je nog die hardware wizard moet doorlopen :'(
Dat had ik ook niet verwacht. Zo staat het ook niet op de website van de PenDrive. Ik had verwacht inpluggen en kopieren maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:18 schreef wzzrd het volgende:
Als extreem grote zeikerd met slechte ervaringen in het opsturen van spullen door derden, wil ik graag ook precies weten met wie ik te maken heb. Met andere woorden: wie gaat kopen, wie gaat geld verzamelen, wie gaat doorsturen naar mij en wie moet ik komen slaan als het fout gaat ;)

Idee?
deze info staat allemaal op de site, kijk in mijn sig voor het adres!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 09:56 schreef Hermanvh het volgende:

[..]

Schiet het nu al een beetje op? We wachten nu al 3 dagen op de douane/belastingdienst over de invoerrechten.

Volgens mij moet het gewoon kunnen om die pendrives in Duitsland te bestellen zonder BTW. De kans dat de belastingdienst langs komt om jou te vragen waar die pendrives zijn gebleven is toch nihil... En anders schrijf je ze af toch >:) Maak ff een factuurtje en klaar, gewoon met verlies verkocht, omdat je ze niet kwijt kon >:)
voor de invoer vanuit amerika betalen we 19% btw + nog wat aan verzekeringskosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 12:18 schreef Sundead het volgende:
Niet om het 1 of ander, maar is het ook niet verstandig om even een sluit datum aan te houden voor het inschrijven, anders zitten we hier met een drie weken nog over die actie te praten en te zeuren :P

Dan kan het rond gemaakt worden, wat wel erg prettig zou zijn. ;)

Anders blijf je wachten, en dan verliest het de aandacht weer van de potentiele kopers.
waarschijnlijk is het het makkelijkste om ze in duitsland te bestellen, we hebben daar alle mogelijkheden zoals boven genoemd,
ook met eventuele nabestellingen kan ik iets regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom zal ik het weekend eens kijken wat het nu precies kost, en daarna iedereen een mailtje sturen met de precieze kosten van de verschillende varianten, rest van de info staat op de site (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 13:21 schreef Hermanvh het volgende:

[..]

Ik moet een BTW nummer hebben, dat is het enigste :) Dan kunnen we ze gewoon in Duitsland bestellen :)

PenDrive 128MB 80,00
PenDrive 128MB Pro 86,00
DockingStation 6,00

PenDrive 128MB 75,00
PenDrive 128MB Pro 81,00
DockingStation 5,90

De verzendkosten bij 50 stuks zijn in totaal 35,00. Dus dat is dan 0,70 per drive. Voor 100 stuks heb ik het nog niet nagevraagd.

De bestelling wordt 8-10 dagen na het bevestigen van de order verstuurd.
plus nog de 19% btw, dus kom je een stukje hoger uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 13:30 schreef reiker het volgende:
een aantal berichten terug van mij staat precies welke mogelijkheden er zijn, de prijs benik nog ff bezig met berekenen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:42 schreef Deleon het volgende:
Er was inderdaad iemand die in DE kon gaan kopen. Dat lijkt me dan't meest interessant..

ja en dan betaald jou bedrijf..... 19% btw voor nederland!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:50 schreef EXCalibur_EeK het volgende:

[..]

Na het werk misschien? (dus in je eigen tijd)
Ik wil je er wel wat voor betalen (percentage van het verschil tussen wel en geen BTW ofzo).
en hoe doe je het met evt garantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:56 schreef Hermanvh het volgende:
ik HEB een BTW nr, dus das dan hetzelfde!!

en ik geef garantie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:56 schreef beschuitfluiter het volgende:
bij mij 100% zeker wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:17 schreef Hermanvh het volgende:

[..]

Alleen als er BTW betaald gaat worden....Als we een BTW-nummer opgeven wordt er geen BTW berekend en kan je dus ook geen BTW-bon krijgen :+
ahum, als je een btw nummer opgeeft betaal je geen btw, maar als je verkoopt komt die btw er wel weer bij, dus betaal je toch btw
denk je dat de regering stom is om het zo makkelijk te laten omzeilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:44 schreef ko9 het volgende:
zolang ik bestel zitten we zelfs als de teller op 42 staat (trouwens iemand afgezegt dus nog maar op 41) al op 50, ik koop de rest dan!!

Heb inmiddels goed contact met aantal mensen, en kan verschillende kleuren, groottes, pro / niet pro, dock of niet bestellen bij deze bestelling!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:51 schreef ForMatPrO het volgende:

[..]

ps. suggestie:
Als we nu eens een nieuwe topic openen vanaf het moment dat alles definitief is (zo snel mogelijk). Waarbij alles duidelijk vermeld wordt. (prijs, levering, SLUITDATUM e.d!)

Goed idee, zal ik openen als het zover is (verry soon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:30 schreef Rave17 het volgende:
/me wilt wel meedoen, maar aangezien hij niet zoveel geld meer heeft wilt hij de goedkoopste.
prijzen komen er dit weekend aan!!

Hoop het zaterdagavond af te hebben, moet overdag nog wel tournooi voetballen, maar dat komt wel goed hoop ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Op donderdag 23 mei 2002 18:06 schreef Hawks het volgende:

[..]

prijzen komen er dit weekend aan!!

Hoop het zaterdagavond af te hebben, moet overdag nog wel tournooi voetballen, maar dat komt wel goed hoop ik!!
Oke, dan weet ik dat. Dan wacht ik tot zondag, dan heb je het zeker weten wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,
Hier eindelijk beina het laatste nieuws van deze pendrive inkoop actie. hieronder is een lijstje met de prijzen van de pendrive en pendrive pro. Een mailtje is naar jullie onderweg. AANMELDEN KAN NOG, zie mijn sig voor het mailadres. Iedereen die zich al aangemeld heeft en op de site staat heeft nu een mailtje ontvangen!!

Wat krijg je allemaal:
- natuurlijk de pendrive
- naar eigen keuze blauw of grijs
- naar eigen keuze met of zonder dockingstation
- naar eigen keuze met of zonder paswoordbeveiliging
(deze moet bij elk gebruik ingevoerd worden)
- 2 jaar GARANTIE
- Een officiele factuur (met BTW erop, dus terug te vragen)
- Dit allemaal voor onderstaande prijzen inclusief verzendkosten en BTW

Als je interesse hebt in een pendrive met meer of minder ruimte dan hier genoemd kun je contact opnemen met mij.

De 2 goedkoopste 128mb pendrives uit de pricewatch zijn NIET de echte, die hier staan WEL!!!

pendrive 64MB € 64,-
met dockingstation€ 71,-
pendrive pro 64MB€ 71,-
met dockingstation€ 78,-

pendrive 128MB € 104,-
met dockingstation€ 111,-
pendrive pro 128MB€ 111,-
met dockingstation€ 118,-

pendrive 256MB € 181,-
met dockingstation€ 188,-
pendrive pro 256MB€ 188,-
met dockingstation€ 195,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

Op donderdag 23 mei 2002 21:28 schreef Hawks het volgende:
...

Iedereen die zich al aangemeld heeft en op de site staat heeft nu een mailtje ontvangen!!

...
Heel goed werk Hawks! Alleen heb ik nog geen mailtje ontvangen... :?
Ligt dat aan mij, of ben ik gewoon te ongeduldig, en komt ie er zo aan?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.S> voor de tweakers die graag modden, zo'n gewonde pendrive kun je naar een pro modden d.m.v. een firmware update naar pro, ging heel gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 21:37 schreef Jaromir het volgende:
P.S> voor de tweakers die graag modden, zo'n gewonde pendrive kun je naar een pro modden d.m.v. een firmware update naar pro, ging heel gemakkelijk
Heb je dat persoonlijk gedaan? Waar is die firmware te vinden? Ik heb wat rondgezocht maar vind ze nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Hawks, ik heb je net een mail gestuurd,.. ik wil een 128mb pendriveje!! .. :-)

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook geen mailtje gehad, is het ook mogelijk om een factuur op naam te krijgen btw. mijn naam is bastiaan de groot en niet bastiaan geen zoals op de site vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 21:34 schreef ko9 het volgende:

[..]

Heel goed werk Hawks! Alleen heb ik nog geen mailtje ontvangen... :?
Ligt dat aan mij, of ben ik gewoon te ongeduldig, en komt ie er zo aan?? :P
Nu is ie echt weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 21:37 schreef Jaromir het volgende:
das wel interessant, maar voor die 7 euro denk ik niet zo rendabel, en dan vervalt de garantie natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 21:48 schreef ultimate het volgende:
ik heb ook geen mailtje gehad, is het ook mogelijk om een factuur op naam te krijgen btw. mijn naam is bastiaan de groot en niet bastiaan geen zoals op de site vermeld.
de namen op de site zijn van de mailadressen afgeleid, dus blabla@weetikveel.nl is op de site blabla

is voor mij makkelijker te onthouden,

en in de mail die nu echt weg is staat verdere info zoals factuur op naam, maar dat staat ook al in de post van de prijzen een paar berichtjes hierboven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
* Jaded heeft ook geen mailtje gehad :(

Ik vind die 256 Mb toch wel wat te duur eigenlijk :)
Ik wacht je mailtje even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

ben ik nou een enorme pain in the *ss of krijg ik m'n mailtje nog? ;)

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
[Ik-heb-te-weinig-geld-modus]
Heb je echt niet pendrives met minder dan 64mb te koop?
[/Ik-heb-te-weinig-geld-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mailtjes zijn net weg, dus even geduld en ze zullen wel in je mailbox liggen.

ik heb een topic geopend voor de afhandeling en aanmelding van de pendrives,
hier dus de technische vragen en daar de aanmelding en afhandeling

hier de link: [topic=503759/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op donderdag 23 mei 2002 21:57 schreef mph_rbi het volgende:
ben ik nou een enorme pain in the *ss of krijg ik m'n mailtje nog? ;)
Het 2de denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Op donderdag 23 mei 2002 21:58 schreef Rave17 het volgende:
[Ik-heb-te-weinig-geld-modus]
Heb je echt niet pendrives met minder dan 64mb te koop?
[/Ik-heb-te-weinig-geld-modus]
Ik kan aan versies komen met 1,4MB (1,38 om precies te zijn) Zijn alleen een beetje groter, maar wel platter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pendrive 32MB € 48
met dock € 55
pendrive pro € 55
pro met dock € 62

astu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betekend dat pro dat je een wachtwoord moet intypen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 22:24 schreef joostjuh het volgende:
betekend dat pro dat je een wachtwoord moet intypen?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gelezen dat je dan elke keer je ww moet intypen. Lijkt me beetje irritant.
Wordt de 64 MB met Docking en zonder Pro, Hawks count me in, mail is onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 22:26 schreef joostjuh het volgende:
ik heb gelezen dat je dan elke keer je ww moet intypen. Lijkt me beetje irritant.
Wordt de 64 MB met Docking en zonder Pro, Hawks count me in, mail is onderweg...
Ik veronderstel dat je het paswoord kunt disablen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:15

reiker

dan jij!

kan je bij de pro-versie ook er voor kiezen de password-beveiliging (tijdelijk) uit te zetten ?

edit: ik was niet de eerste die dit bedacht :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 22:32 schreef ForMatPrO het volgende:

[..]

Ik veronderstel dat je het paswoord kunt disablen...
Ik heb voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd naar de leverancier, zal hem morgen wel terug hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit zo is, heb ik liever de pro versie. Als ik 'm ergens vergeet en er staat gevoelige data op van een klant, dan kan het niet zo'n kwaad.
Maar wel irritant als je zelf chauffeurs over wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op donderdag 23 mei 2002 22:33 schreef reiker het volgende:
kan je bij de pro-versie ook er voor kiezen de password-beveiliging (tijdelijk) uit te zetten ?

edit: ik was niet de eerste die dit bedacht :)
wil ik eigenlijk ook wel weten ja, lijkt me super irritant iedere keer een password in te moeten tikken bij lezen/schrijven. Ik zou er mee kunnen leven als dat alleen het geval was als je hem inplugt.
Ik heb net bij Hawks een pro besteld maar begin nu toch te twijfelen. Kan zijn dat ik nog wijzig Hawks!

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hawks, weet je toevallig ook of het 'normaal' is dat je de hardware wizard moet doorlopen en de driver locatie aan te wijzen in Win 2k?
'The Pen Drive is a plug and play device, just simply plug into any USB port and the computer will automatically detect it as another removable drive. Now you can read, write, copy, delete and move data from your hard disk drive to the Pen Drive or from the Pen Drive to your hard disk drive.'
Toch wel een beetje misleidend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hopelijk is het password te cachen, of via de "Would you like Windows to remember blah blah...."

Lijkt me ook wel vervelend, iedere keer password in te moeten vullen. Veiligheid is voor mij ook wel belangrijk.

En trouwens, ik las ooit dat je op beveiligde flash hdd's 2 fysieke gedeelten had. Een MET en eentje ZONDER password beveiliging. Misschien geld dat ook wel voor deze drive.

Edit:
Geld is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

wanneer sluit de actie?
ik wacht nog op een mailtje van iemand.

ik hoor het op zijn laatst maandag, is dat een probleem?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 22:54 schreef ForMatPrO het volgende:
Hawks, weet je toevallig ook of het 'normaal' is dat je de hardware wizard moet doorlopen en de driver locatie aan te wijzen in Win 2k?
[..]

Toch wel een beetje misleidend?
Ik heb het op 4 Win2K systemen hier geprobeerd, waarvan 2 Pro versies 1 Server versie en de ander Datacenter versie en allemaal vragen ze om de hardware wizard.

WinXP daarintegen geeft een geluidje zodra je de pendrive erin plugged, en enkele seconden later geeft die via een balloon in je tray aan de de pendrive is geinstalleerd en gebruikt kan worden. Dit allemaal volautomatisch zonder wizards etc. :) Erg slick ..

Ik denk dat dit komt doordat de PenDrives nog niet bechikbaar waren toen Win2K uitkwam. Onder Win2K krijg je ook echt de melding "found USB Device", en onder WinXP zegt die meteen "found USB Drive".

Tevens geeft Win2K een melding zodra je de PenDrive unplugged met een venster waar er wordt gezegd dat je het device eerst moet "ejecten". WinXP maakt het allemaal niets uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Ik ben toch niet helemaal tevreden over deze aanbieding:
pendrive 128MB € 104,-
met dockingstation€ 111,-
pendrive pro 128MB€ 111,-
met dockingstation€ 118,-
Ik wacht op een reactie van Herman. Ben benieuwd voor hoeveel hij ze kan leveren. Volgens mij kan hij ze leveren zonder BTW. Dat is dan natuurlijk zonder factuur, maar dat interesseert me eerlijk gezegd niet zoveel. Als we de gewone Pendrive voor rond de € 90,- kunnen kopen en dan komen er nog verzendkosten bij in NL (dus dan is de prijs ongeveer € 10,- lager dan die van Hawks). Ik wil niet zeggen dat de actie van Hawks niet goed is, maar geduld is een schone zaak.

(Als iemand ze onderhands kan leveren wil ik dat graag horen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Op donderdag 23 mei 2002 22:03 schreef EXCalibur_EeK het volgende:

[..]

Ik kan aan versies komen met 1,4MB (1,38 om precies te zijn) Zijn alleen een beetje groter, maar wel platter!!
Hmm, volgens mij is dat niet diegene die ik zoek. Ik zoek er eentje die in een 5 1/2' floppy drive past :D

BTW. zijn de prijzen incl. bezorging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 09:41 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
Ik ben toch niet helemaal tevreden over deze aanbieding:
[..]

Ik wacht op een reactie van Herman. Ben benieuwd voor hoeveel hij ze kan leveren. Volgens mij kan hij ze leveren zonder BTW. Dat is dan natuurlijk zonder factuur, maar dat interesseert me eerlijk gezegd niet zoveel. Als we de gewone Pendrive voor rond de € 90,- kunnen kopen en dan komen er nog verzendkosten bij in NL (dus dan is de prijs ongeveer € 10,- lager dan die van Hawks). Ik wil niet zeggen dat de actie van Hawks niet goed is, maar geduld is een schone zaak.

(Als iemand ze onderhands kan leveren wil ik dat graag horen :) )
snappen jullie nu echt niet dat er ALTIJD BTW betaald moet worden :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:26 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij is dat niet diegene die ik zoek. Ik zoek er eentje die in een 5 1/2' floppy drive past :D

BTW. zijn de prijzen incl. bezorging?
Zoals je in de mail, op de site en in de diverse posts hierzo kunt lezen zitten de verzendkosten er dus WEL in ja!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 08:54 schreef Twynn het volgende:
Ik heb maar even de titel aangepast, omdat het hier toch om de intresse in een inkoopactie gaat :)
Int-e-resse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:41 schreef Hawks het volgende:

[..]

snappen jullie nu echt niet dat er ALTIJD BTW betaald moet worden :? :?
Hawks... Ze bedoelen aankopen voor het bedrijf, en in het zwart verkopen.

Op zich heb ik daar geen problemen mee als iemand dat doet, maar het 'mag' natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:43 schreef timotee het volgende:

[..]

Int-e-resse.
:? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op vrijdag 24 mei 2002 10:44 schreef ForMatPrO het volgende:

[..]

Bedrijven betalen ook altijd BTW hoor :)
Alleen krijgen ze het terug van de belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Laatst online: 08-10 12:14
Op donderdag 23 mei 2002 18:05 schreef Hawks het volgende:

[..]

Goed idee, zal ik openen als het zover is (verry soon)
Mail dan ook even de url van dat topic rond, ik zit hier niet zo vaak, en eigenlijk alleen om de Pendrive.. dus een nieuw topic zie ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK

[..]

Op zich heb ik daar geen problemen mee als iemand dat doet, maar het 'mag' natuurlijk niet ;)
EeK die het topic wel effe in stealth-mode wil zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:46 schreef Jaded het volgende:

[..]

Bedrijven betalen ook altijd BTW hoor :)
Alleen krijgen ze het terug van de belasting.
Tuurlijk, bij binnenlandse aankoop/verkoop, weet ik wel... (heb Boekhouden gestudeerd hoor ;)) Maar ze vorderen het inderdaad terug.

Trouwens, het is een buitenlandse inkoop dus moet er GEEN btw betaald worden, enkel bij verkoop moet de BTW erbij komen van Nederland. (Dus als je het zwart verkoopt=geen btw)

Daarom dat Pendrive geen BTW aanrekend bij een geldig BTW nummer

Denk ik toch, tis al 3jaar geleden dat ik boekhouden heb gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:46 schreef Weppel het volgende:

[..]

Mail dan ook even de url van dat topic rond, ik zit hier niet zo vaak, en eigenlijk alleen om de Pendrive.. dus een nieuw topic zie ik niet...
[topic=503759/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

ja het mag idd niet nee, en als ze gecontroleerd worden zijn ze ook nogal de l*l, want je kunt echt niemand wijsmaken dat je er 40 kwijt bent of er spontaan 40 kapot zijn!!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.