Intresse in pendrive inkoopactie?

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Ziet er op zich niet eens zo slecht uit. Mooi hoesje ook.
Interface: USB Specification V1.1 compliant, SSFDC Specification compliant
Dit vind ik minder, ik wil 2.0!

(Kan iemand even de prijzen op een rijtje zetten? 43 en 90 begrijp ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hmmm
ik heb toch echt liever een originele, ik vind dit er toch behoorlijk el-cheapo uitzien...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op vrijdag 17 mei 2002 10:55 schreef Weppel het volgende:

[..]

Rustig kerel, rustig :P

Als je de hele thread had doorgelezen (nieuw woord.. RTFT (Read The Fucking Thread *D ) had je gezien dat we ze direct van PenDrive.nl krijgen, en dus de echte kunnen bestellen met docking station :)
Als we bij pendrive bestellen, kosten ze dan ook euro 90,-? Moet ik mijn bestelling dan ook bij hawks doorgeven?

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 11:09 schreef niXnut het volgende:

[..]

Als we bij pendrive bestellen, kosten ze dan ook euro 90,-? Moet ik mijn bestelling dan ook bij hawks doorgeven?
als ik het goed begrijp, hebben we voor 90 pleuro zo'n 128mb leading drive en niet een originele pendrive...
we hebben dus ook geen deal of whatever met pendrive.nl?

correct me if i'm wrong...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 11:09 schreef niXnut het volgende:

[..]

Nee bij PenDrive kost de 128Mb versie 174 euro.. dat ze er 90 euro van maken op een afzet van minimaal 20, ... die kans is wel heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 19:54
Ik heb nog allerlei mailtjes naar bedrijven gestuurd en verwacht nog reacties daarop dus nog effe geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

vette pech, ik wil geen nepperd

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

kan iemand mij even duidelijk maken welke drive we nu precies krijgen voor 90 euroz?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 11:29 schreef beschuitfluiter het volgende:
kan iemand mij even duidelijk maken welke drive we nu precies krijgen voor 90 ?
Die pen die op de link in EEK's laatste mailtje is te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 11:29 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Die pen die op de link in EEK's laatste mailtje is te lezen.
thnx... das duidelijk, hmmz...
hier moet ik nog echt ff over nadenken, want van die pendrive ken ik de kwaliteit (collega heeft er eentje van 32mb geloof ik), maar die LD ken ik dus niet, tis wel lekker goedkoop, maar jah

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er zit geen dockingstation bij, en hij ziet er niet zo slick uit als de originele pendrive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Die Pendrive moet zeker goedkoper te krijgen zijn dan € 174,-. Ik ben allerlei sites af aan het zoeken. Als iemand een betere aanbieding weet wil ik dat graag horen.

Op deze site is ie in ieder geval goedkoper dan 174,- maar het moet nog stukken goedkoper kunnen.
http://www.chipmunk.nl/Opslag/pendrive.html

In Amerika zijn ze voor onder de $ 90,- te krijgen dus aardig goedkoop. Alleen zit ik met het probleem van het verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
http://www.computer-cash-carry.de/ccc/filialen.html

Iemand uit omgeving Heerlen/Maastricht is het maar een klein stukkie rijden daarheen :)

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.icuepc.com/usbld-128.htm

Dit is dus de link van de Pendrives van (EEK) Computer Cash & Carry,
dus NIET :( de originele, en ze maken er ook geen melding van dat het niet de originele is, alleen krijg je bovenstaande site als je een mailtje stuurt!!

Beetje oplichterij dus, en ik vond het zelf ook al wel veel te goedkoop.

je kunt altijd mailtjes sturen of je er een wilt of niet, we blijven zoeken naar betere leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 11:36 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
Die Pendrive moet zeker goedkoper te krijgen zijn dan € 174,-. Ik ben allerlei sites af aan het zoeken. Als iemand een betere aanbieding weet wil ik dat graag horen.

Op deze site is ie in ieder geval goedkoper dan 174,- maar het moet nog stukken goedkoper kunnen.
http://www.chipmunk.nl/Opslag/pendrive.html

In Amerika zijn ze voor onder de $ 90,- te krijgen dus aardig goedkoop. Alleen zit ik met het probleem van het verzenden.
Die ChipMunk is duur. Ze vergeten "per ongeluk" de prijzen incl. BTW te vermelden, zie onderstaande screenie en zie hoe je in de val wordt gelokt. :(

Afbeeldingslocatie: http://beheer.smash.net/micha/pendrive.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 11:52 schreef eNaSnI het volgende:
http://www.everythingusb.com/hardware/index/Sony_Micro_Vault_64MB.htm
128mb uitvoering is $104

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 11:58 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

128mb uitvoering is $104
Omgerekend is dit:
64MB versie -> 65 USD = 71 Euro = 156 NLG
128MB versie -> 104 USD = 113,7 Euro = 250 NLG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 11:57 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Die ChipMunk is duur. Ze vergeten "per ongeluk" de prijzen incl. BTW te vermelden, zie onderstaande screenie en zie hoe je in de val wordt gelokt. :(

[afbeelding]
Kheb een mailtje gestuurd en w8 even af of het echt de originele is met docking station en wat hij met grotere aantallen gaat kosten!!

UIT VORIGE UITGEZOCHTE BERICHTEN:
originele pendrive zoals ik eerder uitgezocht had met docking station:
64MB 92,-
128MB 156,-
256MB225,-

ik kan de "mycom drive" van 64 MB regelen voor € 75,- INCLUSIEF verzendkosten

Ook kan ik de "computerland" pendrive mobile sticks van 64 MB aan komen voor € 57,50 INCLUSIEF verzendkosten

De target V-drive voor € 70,- INCLUSIEF BTW, verzendkosten en garantie!! (zie blad 5 voor plaatjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook kan ik de "computerland" pendrive mobile sticks van 64 MB aan komen voor € 57,50 INCLUSIEF verzendkosten
Deze zag ik ook staan maar ik kan er nergens aan afbeelding van vinden. :? Hoe zie die dingen eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Ik wil even opmerken dat ik echt alleen voor de 128MB versie van een SERIEUS merk interesse heb, niet voor een veredelde sleutelhanger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 12:13 schreef wzzrd het volgende:
Ik wil even opmerken dat ik echt alleen voor de 128MB versie van een SERIEUS merk interesse heb, niet voor een veredelde sleutelhanger :)
Ik wil zowiezo een docking station erbij hebben, schiet niet op om thuis telkens onder je bureau te kruipen om de pendrive achter in je kast te steken. :)

Voor dat docking station heb ik wel wat geld extra over, is niets vergeleken met de dokstersrekening die ik anders krijg door hersenschuddingen en schaafwonden op mijn rug van het kruipen onder het bureau :)

Ik hoop alleen dat de offertes een beetje snel binnenkomen, want ik heb wel enige haast met het bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 12:15 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ik wil zowiezo een docking station erbij hebben, schiet niet op om thuis telkens onder je bureau te kruipen om de pendrive achter in je kast te steken. :)

Voor dat docking station heb ik wel wat geld extra over, is niets vergeleken met de dokstersrekening die ik anders krijg door hersenschuddingen en schaafwonden op mijn rug van het kruipen onder het bureau :)

Ik hoop alleen dat de offertes een beetje snel binnenkomen, want ik heb wel enige haast met het bestellen :)
agreed...

ik heb ook al enkele winkels gemeeld in de regio voor een offerte.
ik houd jullie op de hoogte

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het wordt tijd dat er eens een duidelijk overzicht komt met Welk merk, welk type, welke kleur, hoeveel MB, incl/excl dockingstation en de prijs / prijzen..

Eek? Hawks?
Ik zie door de bomen het bos niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haak helaas af, ik had er een met redelijke haast nodig, dus ik heb er al 1 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op vrijdag 17 mei 2002 12:07 schreef Hawks het volgende:

[..]

Kheb een mailtje gestuurd en w8 even af of het echt de originele is met docking station en wat hij met grotere aantallen gaat kosten!!

UIT VORIGE UITGEZOCHTE BERICHTEN:
originele pendrive zoals ik eerder uitgezocht had met docking station:
64MB 92,-
128MB 156,-
256MB225,-

ik kan de "mycom drive" van 64 MB regelen voor € 75,- INCLUSIEF verzendkosten

De target V-drive voor € 70,- INCLUSIEF BTW, verzendkosten en garantie!! (zie blad 5 voor plaatjes)
is niet echt een goeie aanbieding die 'mycom drive' Het zijn wel apacer drives en die vind ik zeker zo mooi als de 'orginele' pendrive en met de qualiteit zal het ook wel goed zitten. MAAR jij kunt die 'mycom drive' regelen voor 75,- euro? Ik kan ze leveren voor 70 euro, daarvoor staan ze namelijk in de prijslijst bij mycom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Laatst online: 08-10 12:14
Helaas, maar dan valt mijn bestelling ook af, omdat ik in de waan was dat ik de ORIGINELE pendrive kon krijgen (de 128mb versie) voor 90 euro / stuk.
Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

kheb een meeltje gestuurd naar een bedrijf die de 64mb versie voor 79 euro aanbied, wat de 128 mb versie moet kosten als ik er 15/20 stuks bestel

ow k*t, is ex btw :(

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26

ko9

Ik laat mijn bestelling van de originele Pendrive nog even in de lijst op de site van Hawks staan in afwachting van andere aanbiedingen die nog zullen komen... Maar als er niks komt dat echt in de buurt van die €90,- komt, neem ik aan dat ik mijn "bestelling" nog gewoon kan annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Zeker kan dat. We laten het wel weten wat de definitieve aanbieding is en dan kan iedereen zich daarna opnieuw aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor zo'n pendrive steeds eerst drivers op de pc installeren voor je hem kan gebruiken?

edit: Sorry, kheb het antwoord al gevonden in deze thread :) Blijkbaar heb je steeds drivers nodig...

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er zo'n memory pen bestond die geen drivers nodig had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

is ook,
alleen bij win98(se) moet je drivers installeren
me/2000/xp herkent 'm automatisch

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:53

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle doet alleen mee als het een echte pendrive is van 128mb, voor 90 euro.

Anders: jammer maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

nog maar een keer dan: Alleen windows 98 heb je drivers nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 09:34
Op vrijdag 17 mei 2002 13:56 schreef Pelle het volgende:
* Pelle doet alleen mee als het een echte pendrive is van 128mb, voor 90 euro.

Anders: jammer maar helaas :)
* InZane denkt er precies hetzelfde over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Ik heb een mailtje verstuurd naar mycom. Of we korting kunnen krijgen op hun 64 Mb en 128 Mb handydrives van Apacer. Ze lijken wel geinteresseerd, maar ik heb geen zin en tijd om een inkoopactie op touw te zetten. Is er iemand die het gesprek met meneer de accountmanager van Mycom voort te zetten en een inkoopactie op te zetten?

dit is het mailtje, voor het telefoonnummer van Hans moet je me maar ff mailen op marco_fingel@hotmail.com:

Beste Jeroen,

Mijn naam is Hans Siebers en ik ben account manager bij MyCom NEDERLAND. Ik heb van onze winkel in Eindhoven je verzoek over een mogelijke korting op de handydrives gekregen. Wil je contact met me opnemen om het een en ander te bespreken hierover? Je kunt me tijdens kantoortijden bereiken op onderstaande telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

MyCom Direct Business

Hans S******
account manager

MyCom NEDERLAND B.V.
Postbus 3021
2130 KA Hoofddorp

Tel:
Fax:

www.mycom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op vrijdag 17 mei 2002 14:00 schreef niXnut het volgende:
Ik heb een mailtje verstuurd naar mycom. Of we korting kunnen krijgen op hun 64 Mb en 128 Mb handydrives van Apacer. Ze lijken wel geinteresseerd, maar ik heb geen zin en tijd om een inkoopactie op touw te zetten. Is er iemand die het gesprek met meneer de accountmanager van Mycom voort te zetten en een inkoopactie op te zetten?

dit is het mailtje, voor het telefoonnummer van Hans moet je me maar ff mailen op marco_fingel@hotmail.com:

Beste Jeroen,

Mijn naam is Hans S****** en ik ben account manager bij MyCom NEDERLAND. Ik heb van onze winkel in Eindhoven je verzoek over een mogelijke korting op de handydrives gekregen. Wil je contact met me opnemen om het een en ander te bespreken hierover? Je kunt me tijdens kantoortijden bereiken op onderstaande telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

MyCom Direct Business

Hans S******
account manager

MyCom NEDERLAND B.V.
Postbus 3021
2130 KA Hoofddorp

Tel:
Fax:

www.mycom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

zo te zien is die van apacer hetzelfde als die originele pendrive... qua uiterlijk iig...

in principe ben ik wel bereid om voor zo een 90 euro neer te leggen...

norrod levert ze ook voor die prijs trouwes

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

ik ook, en ik denk dat we best wel wat korting kunnen krijgen bij mycom, maar ik heb geen tijd om een inkoopactie op te zetten, dus misschien dat iemand anders dat kan doen en contact kan opnemen met mycom? Topicstarter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Op vrijdag 17 mei 2002 14:05 schreef niXnut het volgende:
ik ook, en ik denk dat we best wel wat korting kunnen krijgen bij mycom, maar ik heb geen tijd om een inkoopactie op te zetten, dus misschien dat iemand anders dat kan doen en contact kan opnemen met mycom? Topicstarter?
Als het die apacer wordt dan doe ik ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Op vrijdag 17 mei 2002 14:05 schreef niXnut het volgende:
Wie weet waar ik de Pendrive goedkoop kan kopen?
Ik heb ik de pricewatch gekeken, maar daar waren ze me wat te duur (op de 64MB versie van C&C na dan).
Het lijkt me wel een goed idee om een inkoopactie te houden, maar ik heb er geen ervaring mee. Zijn er nog andere tweakers die een inkoopactie wel zien zitten?
En wie heeft er zin om deze actie te organiseren?
Zelf heb ik nog nooit een actie georganiseerd dus vroeg ik mij af of er iemand ervaring heeft met het opzetten ervan. En ik loop op dit moment stage dus veel tijd heb ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Er is vast wel iemand die dat wil doen. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Ja dat lijkt me wel, maar we moeten eerst met een goeie aanbieding komen. De rest komt daarna pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

ja maar voor een goeie aanbieding moet wel eerst iemand Hans bellen dus! Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
...
Met vriendelijke groet,

MyCom Direct Business

Hans S******
account manager
...
Hans S*******? je bedoelt Hans Siebers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel interesse in een 128meg exemplaar voor 90€.
Ik denk wel dat dat haalbaar moet zijn voor zo een apacer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 14:29 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik heb ook wel interesse in een 128meg exemplaar voor 90€.
Ik denk wel dat dat haalbaar moet zijn voor zo een apacer.
is wel ff bijna 25% korting wat je dan krijgt hoor!
ik weet niet hoe de marges liggen, en hoe graag mycom wil verkopen, maar als we ze voor 90 mee mogen nemen, dan ben ik blij

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op vrijdag 17 mei 2002 14:24 schreef EXCalibur_EeK het volgende:

[..]

Hans S*******? je bedoelt Hans Siebers :D
Ja, lekker handig, hoe weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:32 schreef niXnut het volgende:

[..]

Ja, lekker handig, hoe weet jij dat?
kijk eens goed naar je post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:20
Op vrijdag 17 mei 2002 14:34 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
kijk eens goed naar je post ;)
Whahahaha.... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Laatst online: 07-10 17:05

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Is het niet mogelijk om die drives rechtstreeks bij Apacer in te kopen? Er is vast wel iemand die z'n kvk daarvoor wil gebruiken :) Ik weet misschien nog wel iemand met een PC zaak die het wel wil doen ;)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 14:39 schreef Hermanvh het volgende:
Is het niet mogelijk om die drives rechtstreeks bij Apacer in te kopen? Er is vast wel iemand die z'n kvk daarvoor wil gebruiken :) Ik weet misschien nog wel iemand met een PC zaak die misschien wel wil doen :)
HELD!!! *D
edit:
zag op de zit dat we al over de 20 stuks zijn... gaat lekkah! :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Wie belt er ff met Apacer?

Apacer Technology B.V.
Azielaan 22
5232 BA 'S-Hertogenbosch
The Netherlands
Telephone : +31-73-645-9620
Facsimile : +31-73-645-9629

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

OEPS dubbelpost vergeten te editen :0
Ik dacht ik zal de naam van die man niet over tweakers.net gooien. |:(

hans s****** ( ;) ) heb net teruggemailt:

Beste Jeroen,

Als het gaat om 20 stuks dan is de maximale order grootte € 2300,-
Bij MyCom is de regel dat we pas een korting kunnen geven vanaf € 5000,-

In principe kan ik dus weinig voor je betekenen. Omdat ik toch een leuk gebaar wil maken bied ik je aan op 20 stuks handydrives er één gratis bij te leveren.

Ik hoop je hiermee van dienst zijn en verneem graag je reactie.

Groeten,

Hans

5000 euro krijgen we natuurlijk nooit bij elkaar. Een handydrive gratis is toch aardig, komt neer bij een bestelling van 20 stuks van 128 mb op een korting van 5.75 euro per persoon. Voor meer korting moeten we dus minimaal 44 stuks van 128 mb bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegene die interesse hebben, wij van Maraex Technology hebben een webshop en je kan gewoon langskomen om af te halen, no problemo.
Momenteel doen we ook een inkoopactie voor de procases 2677 (kijk maar even in de search)

Let me know :
alexander.wesdorp@maraex.com
06-4121-3959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

hmmzzz... over wat voor korting hebben we het dan? bij 5000 euro...

44 man, tja, als we de actie lang genoeg laten lopen en allemaal dit topic in de sig aan gaan prijzen lukt het misschien wel

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je toevallig hoeveel korting ze geven bij 5000€?

Zouden we niet aan 44 stuks geraken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

hmm leuk dingetje :P
wanneer is eigelijk de bedoeling dat de inschrijfing word gesloten en er echt besteld word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

44 gaan we niet halen denk ik...

Iemand trouwens ervaring met inkoopacties @ Alternate?
Ik vind het opzich een goeie winkel en verkopen die Apacer en ook een zgn "Walker" (jaja, weer een nieuwe :D). Kweet niet wat de kwaliteit is, maar hij ziet er van vorm pcies hetzelfde uit als de Apacer en originele Pendrive, alleen heeft ie een beetje een "IPod-look"

Walker 128 mb €129,-
Walker 256 mb €299,-
Walker 512 mb €659,-
Walker 1024 mb €1339,-

128 mb is dus de kleinste...
Prijzen van de Apacer liggen iets hoger dan die van Mycom...

Kzal wel ff een mailtje sturen naar Alternate over de kortingen...

edit:
Owja, Pic >:) Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/prodpic/200x200/a/aaun04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op vrijdag 17 mei 2002 15:12 schreef Solomo het volgende:
wanneer is eigelijk de bedoeling dat de inschrijfing word gesloten en er echt besteld word?
als we goeie aanbiedingen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 'walker' is bijna identiek aan de pendrive?! Ik denk zelfs dat ie vanuit het zelfde fabriek komt.

Ik denk toch als we deze aktie een week laten lopen dat we aan 40 stuks moeten geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 15:13 schreef ko9 het volgende:
44 gaan we niet halen denk ik...

Iemand trouwens ervaring met inkoopacties @ Alternate?
ik zou zeggen, bel of meel ze even!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op vrijdag 17 mei 2002 15:16 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

ik zou zeggen, bel of meel ze even!
kheb al gamaild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Net gebeld met Apacer :) Bellen mij terug :) Keep u informed!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 15:29 schreef Hermanvh het volgende:
dat gaat wel schelen denk ik
inkoopprijs ex btw voor bedrijfje... :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

BTW moet er natuurlijk wel bij!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Thank you, thank you!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Volgens mij staat er een foutje op Hawks site bij de tot nu toe bekende prijzen. Eerste regel: Pendrive € 90,-. Het gaat toch niet om de originele Pendrive maar om die Leading Driver?

2) Die Apacer ziet er ook niet slecht uit! Als daar een leuke prijs uitrolt voor de 64 of 128 doe ik ook mee!!! (liefst MET dockingstation!)

/edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Onze hans heeft weer gemaild. Op mijn vraag welke korting we zouden krijgen bij afname van minimaal 44 stuks (5000 euro) kreeg ik het volgende antwoord. Beste Jeroen,

Normaal gesproken geven wij binnen MyCom Nederland vanaf € 5000,- 1% korting. Dus je begrijpt dat de ene gratis handydrive op 20 stuks (5%) een royaal gebaar is. Wellicht weet je dat de winst marges in ICT branche bijzonder klein zijn en dat kortingen van 10% en hoger normaal gesproken niet kunnen.

"Op iedere 20 handydrives krijg je er één gratis. Dus bij 44 stuks krijg je er twee gratis enz.enz.
Dit is echt het uiterste wat ik je kan bieden. Ik hoor graag of je er gebruik van wilt maken.

Groeten,

Hans"

niet echt interessant dus, ik had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

dju, 1%, das lelijk weinig jah... hopen dat rechtstreeks bij Apacer bestellen goedkoper is...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contact gehad met H. Essers, we zijn reseller : http://www.recom.nl/recomofficialresellers_en.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 15:45 schreef niXnut het volgende:

niet echt interessant dus, ik had er meer van verwacht.
idd teleurstellend! 1% voor een aankoop van 5000€+?? die wil echt niet verkopen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Op vrijdag 17 mei 2002 15:48 schreef awesdorp het volgende:

[..]

Contact gehad met H. Essers, we zijn reseller : http://www.recom.nl/recomofficialresellers_en.htm
Voor hoeveel kan Harry ze leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lost-Viking
  • Laatst online: 07-10 15:08

Lost-Viking

Log off, Live Life

misschien een idee om ff de topicstarter zijn item te editten met de laatste info, ik heb nu zoveel gezien, en ook wel interesse.. maar ik weet nu niet welke, en hoe, en wat er nu gekozen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
Tijd voor een samenvatting van de mogelijkheden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 15:50 schreef EXCalibur_EeK het volgende:

[..]

Voor hoeveel kan Harry ze leveren?
Voor hoeveel wij ze kunnen leveren bedoel je? Moet ik even nagaan, omdat hun prijslijst niet die readers bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

oeps, volgens mij is hans boos:

Beste Jeroen,

Ik vind het niet terecht dat je een goede reclame voor MyCom associeert met het geven van een hoge korting. Wij zijn een leverancier van hardware en proberen voor iedereen die bij ons iets wil kopen een degelijke en betrouwbare partner te zijn. Omdat Tweakers.net tienduizend bezoekers per dag heeft wil het nog niet zeggen dat wij daarom onze producten tegen een dumpprijs zouden moeten leveren.

In ieder geval veel succes en alvast een prettig weekend!

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans is blijkbaar niet zo'n goede verkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

dumpprijzen ok, maar 1 euro 15 per item korting is toch niet meteen aanbieden tegen dumpprijzen :?

als het nou 50% was geweest, ok...

my 2 centz

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Description PenDrive 50~100 >100
PenDrive, USB-Memory Drive 16MB_____28,00___27,00
PenDrive, USB-Memory Drive 32MB_____33,00___32,00
PenDrive, USB-Memory Drive 64MB_____47,00___45,00
PenDrive, USB-Memory Drive 128MB____80,00___75,00
PenDrive, USB-Memory Drive 256MB____145,00__140,00
PenDrive, USB-Memory Drive 512MB____309,00__299,00
PenDrive, USB-Memory Drive 1GB______769,00__757,00
Docking Station with USB-cable for PenDrive___6,00___5,90

Bij: dynaTRON Electronics GmbH&Co.KG

http://www.pendrive.biz

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op vrijdag 17 mei 2002 16:42 schreef Cobra_Lup het volgende:
Description PenDrive 50~100 >100
PenDrive, USB-Memory Drive 16MB_____28,00___27,00
PenDrive, USB-Memory Drive 32MB_____33,00___32,00
PenDrive, USB-Memory Drive 64MB_____47,00___45,00
PenDrive, USB-Memory Drive 128MB____80,00___75,00
PenDrive, USB-Memory Drive 256MB____145,00__140,00
PenDrive, USB-Memory Drive 512MB____309,00__299,00
PenDrive, USB-Memory Drive 1GB______769,00__757,00
Docking Station with USB-cable for PenDrive___6,00___5,90
ziet er interessant uit, dan kom je op 86 euro uit, das zeer netjes natuurlijk... nu nog 50 kopers zoeken...

en dit zijn zeker originele :?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 16:43 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

ziet er interessant uit, dan kom je op 86 euro uit, das zeer netjes natuurlijk... nu nog 50 kopers zoeken...

en dit zijn zeker originele :?
Aan 50 personen zullen we wel geraken denk ik voor die prijs.
Met een beetje promotie... ;)

Nu enkel nog iemand vinden die alles wil regelen?

edit: dit is wel een HEEL lage prijs voor de originele pendrives...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

jip... maarjha, we weten niet wat de winstmarges zijn op zo'n ding he..

tis natuurlijk wel lekkah voor de omzet in een keer 50 stuks, dus voor de verkoper kan het dan alsnog interessant worden

maar voor deze prijs wil ik er wel een

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Voor diegene die het wil regelen heb ik een excel-sheet met de prijzen. Ook een mailtje met contact persoon.

Het is een wholesale prijslijst die ik ook in het forum geplaatst. Ik denk wel dat iemand met een KvK nummer deze inkoop moet doen. Trouwens het is mij ook onduidelijk of het incl. of excl. BTW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

hmmmz... dan komen we nog boven de 100 euro, maar ik denk dat dit nog wel het meest aantrekkelijke aanbod is...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 13:14 schreef niXnut het volgende:

[..]

is niet echt een goeie aanbieding die 'mycom drive' Het zijn wel apacer drives en die vind ik zeker zo mooi als de 'orginele' pendrive en met de qualiteit zal het ook wel goed zitten. MAAR jij kunt die 'mycom drive' regelen voor 75,- euro? Ik kan ze leveren voor 70 euro, daarvoor staan ze namelijk in de prijslijst bij mycom ;)
idd, maar dan zitten er verzendkosten en garantie bij bij jou??
goed lezen mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 16:54 schreef Cobra_Lup het volgende:
Voor diegene die het wil regelen heb ik een excel-sheet met de prijzen. Ook een mailtje met contact persoon.

Het is een wholesale prijslijst die ik ook in het forum geplaatst. Ik denk wel dat iemand met een KvK nummer deze inkoop moet doen. Trouwens het is mij ook onduidelijk of het incl. of excl. BTW is.
Stuur maar een email naar me, willen wij best regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 12:29 schreef Deleon het volgende:
het wordt tijd dat er eens een duidelijk overzicht komt met Welk merk, welk type, welke kleur, hoeveel MB, incl/excl dockingstation en de prijs / prijzen..

Eek? Hawks?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
dan moet je dit topic eens goed doorlezen :(
http://www.alkwantor.nl/pendrive/pendrive.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Op vrijdag 17 mei 2002 17:06 schreef awesdorp het volgende:

[..]

Stuur maar een email naar me, willen wij best regelen.
Check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 13:40 schreef ko9 het volgende:
Ik laat mijn bestelling van de originele Pendrive nog even in de lijst op de site van Hawks staan in afwachting van andere aanbiedingen die nog zullen komen... Maar als er niks komt dat echt in de buurt van die €90,- komt, neem ik aan dat ik mijn "bestelling" nog gewoon kan annuleren?
tuurlijk, zolang er niets besteld is,
en dat wordt toch DUIDELIJK aangegeven, dan kan er altijd geannuleerd worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:00 schreef niXnut het volgende:

Beste Jeroen,

Mijn naam is Hans Siebers en ik ben account manager bij MyCom NEDERLAND. Ik heb van onze winkel in Eindhoven je verzoek over een mogelijke korting op de handydrives gekregen. Wil je contact met me opnemen om het een en ander te bespreken hierover? Je kunt me tijdens kantoortijden bereiken op onderstaande telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

MyCom Direct Business

Hans S******
account manager

MyCom NEDERLAND B.V.
Postbus 3021
2130 KA Hoofddorp

Tel:
Fax:

www.mycom.nl
is al lang nagevragen, de korting is miniem, en normaal gesproken geven ze geen korting!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:11 schreef niXnut het volgende:
Er is vast wel iemand die dat wil doen. toch?
nou dank u,
waar denk je dat we mee bezig zijn??
krijg er steeds minder zin in, allemaal van die domme vragen,
waar kan ik meer info vinden over deze actie, hoeveel doen er mee, wat is een pendrive precies, som de mogelijkheden eens op van de actie.

http://www.alkwantor.nl/pendrive/pendrive.htm
of ik deze site voor jan LUL maak zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:31 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

is wel ff bijna 25% korting wat je dan krijgt hoor!
ik weet niet hoe de marges liggen, en hoe graag mycom wil verkopen, maar als we ze voor 90 mee mogen nemen, dan ben ik blij
omprecies te zijn ligt de winstmarge bij mycom op en rond de 5%,
en je krijgt daar normaal gesproken geen korting, in dit geval maar een ruime euro per stuk, dus vergeet mycom aub even, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:39 schreef Hermanvh het volgende:
Is het niet mogelijk om die drives rechtstreeks bij Apacer in te kopen? Er is vast wel iemand die z'n kvk daarvoor wil gebruiken :) Ik weet misschien nog wel iemand met een PC zaak die het wel wil doen ;)
ben al beina heel deze Actie en post rond aan het informeren, en met pendrive schiet het ook neit echt op, de korting is overal miniem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:45 schreef Hermanvh het volgende:
Wie belt er ff met Apacer?

Apacer Technology B.V.
Azielaan 22
5232 BA 'S-Hertogenbosch
The Netherlands
Telephone : +31-73-645-9620
Facsimile : +31-73-645-9629
ben onderweg, hoop dat ze nog aan het werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Wil ik er wel een bij je ophalen tzt, zit zelf in Rosmalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:47 schreef awesdorp het volgende:
Diegene die interesse hebben, wij van Maraex Technology hebben een webshop en je kan gewoon langskomen om af te halen, no problemo.
Momenteel doen we ook een inkoopactie voor de procases 2677 (kijk maar even in de search)

Let me know :
06-4121-3959
leuk de webshop ligt plat,
wat kosten ongeveer 25 pendrives bij jullie??
mail dat even naar info@alkwantor.nl, en zet er ook even bij of het de echte pendrive is of niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
Ik heb net gelezen dat er 2 verschillende soorten Pendrives zijn. Een gewone en een met paswoordbeveiliging.
http://www.pendriveshop.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 15:12 schreef Solomo het volgende:
LEEEEES &*)&* dit topic eens een keer een beetje door, dan scheelt dat ons VEEEEL onzinnige opmerkingen/vragen
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.