Er is op 14:25 al melding van gemaakt op de mailinglist voor de TrueServer klanten.
Oh ik wist niet dat er een serieel kabeltje liep van elke server naar de ups-en... Als je mission-critical data hebt, dan ben je gewoon een olie domme rund als je dan niet zelf voor een UPS zorgt. Zulk soort dingen zou ik dan nooit uit handen geven. Zeker als je toch al een heel 19" rack hebt..
Dan begrijp je niet wat de functie van TeleCity is in dit verhaal. Als elke hoster voor z'n eigen power backup (UPS'en en power backup) zou moeten zorgen, zou webhosting veel duurder zijn. Zo brengt TeleCity nog veel meer services bij elkaar (colocatieruimte, AMS-IX knooppunt, koeling, power, beveiliging enz.).
Hmm jah trueserver is een beetje erg brak.. vrienden van me hadden hun webservers ook eerst bij trueserver gehost (toevallig zaten ze in de kast naast tweakers) maar ze zijn er weg gegaan vanwege de slecte service en nog een paar andere rare dingen.. de helft van de kasten van trueserver staan ook leeg op dit moment.. iedereen gaat weg
Waarom hebben ze dan nieuwe coloruimte nodig op Redbus, waarom zit de TeleCity suite tjokvol en waarom worden er bijna wekelijks netwerkuitbreidingen gedaan?