Het grote Ragnarok topic deel 6

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.308 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obsidian, je prog doet een beetje moeilijk, veel moeite met inloggen en ik kan em ook niet tegelijkertijd open hebben met RO.
Dan begint ie te zeuren over double login etc... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik heb gehoord dat ze RO zouden Re-rollen ofsow is dit waar of een roddeltje? ik zou het graag weten wanneer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Op dinsdag 14 mei 2002 21:49 schreef ADMK het volgende:
ik heb gehoord dat ze RO zouden Re-rollen ofsow is dit waar of een roddeltje? ik zou het graag weten wanneer :?
Alles wat je wilt weten staat in dit topic :)
Zo das makkelijk ? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Op dinsdag 14 mei 2002 21:51 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Alles wat je wilt weten staat in dit topic :)
Zo das makkelijk ? :7
waar? kan niet vinden.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 14 mei 2002 21:17 schreef ScitzoFreak het volgende:
Obsidian, je prog doet een beetje moeilijk, veel moeite met inloggen en ik kan em ook niet tegelijkertijd open hebben met RO.
Dan begint ie te zeuren over double login etc... :'(
Het eerste is niet een probleem van mijn prog hoor. Ro zelf doet ook moeilijk met inloggen dus daar heeft mijn prog dan ook last van. Die logt namelijk in op dezelfde brakke servers.

En nee, je kan hem inderdaad niet tegelijk openen met RO. Dat is misschien wel te maken maar dat gaat mij zoveel tijd kosten, daar had ik niet zo'n zin in. Je zal dus even het spel moeten afsluiten, in moeten loggen met mijn prog, en dan als je klaar bent kan je het spel weer opstarten. Misschien een beetje omslachtig, maar ik vond het iig wel beter dan steeds een pokke-eind terug moeten lopen naar de stad om alles te sellen, en dan vervolgens weer terug te moeten lopen naar de plaats waar je wilt levellen. (of doodgaan, maar gezien die 5% regel leek me dat niet zo'n goede oplossing als die erin zou komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 12:52

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Wat ik me afvraag ik houd nu 2 status pionts over kan ik die gewoon laten staan tot het volgende level up of moet ik die (als het kan) besteden?

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:59
Die 2 punten kun je gewoon meenemen naar je volgende level ;)

En Obsidian, welke 5% regel? Het is nu toch niet zo dat als je dood gaat dat je dan 5% XP verliest hè? Als dat wel zo is kan ik mijn mage wel weg gooien (doe ik sowieso maar daar gaat het nu niet om ;) )

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

zow ss ff potje gespeeld, kzit in een party :). Jawel met 3 hollanders.

ppff ben nog maar level 11/3 Swordsman. schiet ook niet op zeg.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn golem card niet verkocht :(
En ik verkoop em voor 42000 terwijl ie 50k waard is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 14 mei 2002 23:47 schreef The Will het volgende:
Die 2 punten kun je gewoon meenemen naar je volgende level ;)

En Obsidian, welke 5% regel? Het is nu toch niet zo dat als je dood gaat dat je dan 5% XP verliest hè? Als dat wel zo is kan ik mijn mage wel weg gooien (doe ik sowieso maar daar gaat het nu niet om ;) )
Zit er nog niet in nee.

--edit--

heeft er iemand al gespeelt met de nieuwe patches en expviewer? Als ik de exe patch (ja, de goede exe ja) en ik ga dan spelen, dan crasht het programma op het moment dat ie de map gaat laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op woensdag 15 mei 2002 00:19 schreef executor het volgende:
ppff ben nog maar level 11/3 Swordsman. schiet ook niet op zeg.
Weet je dat het steeds langer gaat duren ?
Hehe...novice levellen is easy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 09:42 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Ben nu in 1 dag met mijn nieuwe swordsman @ level 19 :Y)
(en ben nog bezig >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 07:32 schreef obsidian het volgende:

[..]

Zit er nog niet in nee.

--edit--

heeft er iemand al gespeelt met de nieuwe patches en expviewer? Als ik de exe patch (ja, de goede exe ja) en ik ga dan spelen, dan crasht het programma op het moment dat ie de map gaat laden.
He dat had ik :P had de patch opnieuw gedownload en toen kon k wel weer spellen. Die EXP patch is gewoon .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[..]

Ligt ook een beetje aan het wapen wat je hebt. Als je met een Tsu vecht of een katana ofzo, dan kan je makkelijk binnen 2 a 3 dagen op level 20 zitten hoor. En natuurlijk de juiste plaatsen en monsters uitzoeken om te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 09:55 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan het wapen wat je hebt. Als je met een Tsu vecht of een katana ofzo, dan kan je makkelijk binnen 2 a 3 dagen op level 20 zitten hoor. En natuurlijk de juiste plaatsen en monsters uitzoeken om te levellen.
1 dag >:)
En ik ga door tot lvl 25 (sick :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 09:56 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

1 dag >:)
En ik ga door tot lvl 25 (sick :P)
Haha, ach ja, het hebben van een rijke char helpt ook hoor, dan kan je meteen met goede equip beginnen en dan gaat het allemaal wat sneller.

Maar in een dag tot lvl 25 is best wel sick ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Trouwens, ik zie hiero dat een aantal parties uit elkaar vallen door een gebrek aan actieve members, zo is het ook bij onze party. Een aantal mensen hebben aangegeven niet meer zo vaak (zelden eigenlijk) online te zijn en anderen zie je nooit meer (waarvan ik nog steeds een Tsu moet terugkrijgen).

Is het niet een idee om de parties samen te voegen? Dus de actieve users van de verschillende parties naar één party verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 12:52

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

mag ik dan ook in die party? :+

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Op woensdag 15 mei 2002 11:35 schreef obsidian het volgende:
Trouwens, ik zie hiero dat een aantal parties uit elkaar vallen door een gebrek aan actieve members, zo is het ook bij onze party. Een aantal mensen hebben aangegeven niet meer zo vaak (zelden eigenlijk) online te zijn en anderen zie je nooit meer (waarvan ik nog steeds een Tsu moet terugkrijgen).

Is het niet een idee om de parties samen te voegen? Dus de actieve users van de verschillende parties naar één party verhuizen.
/me a a r t e n reporting for duty :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

[..]

ja dat had ik al door.

Het schijnt dat er een bot is die automatisch ff wat gaat hakken als jij afk bent. Op die manier gaat je level tóch omhoog.

(zal ik die eens proberen? >:))

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 15 mei 2002 11:35 schreef obsidian het volgende:

kunnen we doen :). hoe dat precies moet weet ik niet. Ik zal wel eens een keer aan me members vragen :)

hmm volgende keer toch de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-functie maar gebruiken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 11:58 schreef executor het volgende:

[..]

ja dat had ik al door.

Het schijnt dat er een bot is die automatisch ff wat gaat hakken als jij afk bent. Op die manier gaat je level tóch omhoog.

(zal ik die eens proberen? >:))
Die zijn er inderdaad, maar ze werken niet zoals jij het hier zegt. Jij bent ingelogd met het spel, of je bot is ingelogd, nooit beiden. Dus je bot zal het niet zomaar van je overnemen als jij er niet bent. Je zal het spel daarvoor af moeten sluiten.

Maarre.. een goede bot is zeldzaam, een goede bot zonder keylogger is amper te vinden.

En bots in het algemeen worden niet zo gewaardeerd. :)

--edit-

en hoe je dat doet? Simpel, je laat de meeste actieve speler een nieuwe party aanmaken, je heft de oude allemaal op (of je laat de members de party gewoon verlaten zonder op te heffen) en je add de mensen in de nieuwe party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 15 mei 2002 12:03 schreef obsidian het volgende:

[..]

Die zijn er inderdaad, maar ze werken niet zoals jij het hier zegt. Jij bent ingelogd met het spel, of je bot is ingelogd, nooit beiden. Dus je bot zal het niet zomaar van je overnemen als jij er niet bent. Je zal het spel daarvoor af moeten sluiten.

Maarre.. een goede bot is zeldzaam, een goede bot zonder keylogger is amper te vinden.

En bots in het algemeen worden niet zo gewaardeerd. :)
ik snap het :). Bot is eigenlijk ook wel een beetje flauw. Maar is wel handig want ik moet nu studeren :(.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 12:04 schreef executor het volgende:

[..]

ik snap het :). Bot is eigenlijk ook wel een beetje flauw. Maar is wel handig want ik moet nu studeren :(.
Ja joh..verziek het hele spel ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 13:01 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Ja joh..verziek het hele spel ff..
Mwah, ik denk dat bots daar maar een klein deel van uitmaken hoor. Ik denk dat het spel erger verziekt word door de vele problemen die erin zitten, en omdat het spel zelf vrij langzaam gaat en te weinig variatie bied.

Komt omdat het een beta is, weet ik ook wel. Maar je moet niet overal de bots de schuld van geven. Geef mij anders maar eens een goede reden waarom het gebruik van een bot het spel zou verzieken?

Omdat ze looten? Dat kan je uitzetten, en er zijn genoeg "echte" spelers die ook looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 15 mei 2002 13:18 schreef obsidian het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat bots daar maar een klein deel van uitmaken hoor. Ik denk dat het spel erger verziekt word door de vele problemen die erin zitten, en omdat het spel zelf vrij langzaam gaat en te weinig variatie bied.

Komt omdat het een beta is, weet ik ook wel. Maar je moet niet overal de bots de schuld van geven. Geef mij anders maar eens een goede reden waarom het gebruik van een bot het spel zou verzieken?

Omdat ze looten? Dat kan je uitzetten, en er zijn genoeg "echte" spelers die ook looten.
ik gebruik henm dus niet, het leukste is gewoon dat je met een party lekker gaat hakken in het veld :). das juist gezellig :). Zo is het spel echt leuk. Als je in je eentje staat te hakken om je level omhoog te krijgen is het niet zo veel aan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hmz wat een lag zegt..
Ligt dat aan de connectie hier of hebben jullie er ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 13:28 schreef executor het volgende:

[..]

ik gebruik henm dus niet, het leukste is gewoon dat je met een party lekker gaat hakken in het veld :). das juist gezellig :). Zo is het spel echt leuk. Als je in je eentje staat te hakken om je level omhoog te krijgen is het niet zo veel aan.
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat is ook het leuke aan het spel. Maar daar ging het niet over. De stelling was dat bots het spel verzieken. Maar hoezo dan? Wat doen bots dan dat ze het spel verzieken. En dan waarschijnlijk voor de mensen die die bots juist niet gebruiken. Waar daar gaat het volgens mij over.

Als iemand er voor kiest om, om wat voor reden dan ook, niet zelf te spelen maar een bot het voor hem/haar te laten doen, dan zal er vast wel een reden voor zijn. (rares hunten, levellen weet ik veel) Maar wat doet die bot dan, om voor iemand anders dan het persoon van wie de bot is, het spel te verzieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 13:28 schreef M a a r t e n het volgende:
Hmz wat een lag zegt..
Ligt dat aan de connectie hier of hebben jullie er ook last van?
Is overal denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 13:41 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Dat is ook het leuke aan het spel. Maar daar ging het niet over. De stelling was dat bots het spel verzieken. Maar hoezo dan? Wat doen bots dan dat ze het spel verzieken. En dan waarschijnlijk voor de mensen die die bots juist niet gebruiken. Waar daar gaat het volgens mij over.

Als iemand er voor kiest om, om wat voor reden dan ook, niet zelf te spelen maar een bot het voor hem/haar te laten doen, dan zal er vast wel een reden voor zijn. (rares hunten, levellen weet ik veel) Maar wat doet die bot dan, om voor iemand anders dan het persoon van wie de bot is, het spel te verzieken?
Wat doen bots om mijn spel te verzieken? Dat zal ik je eens proberen uit te leggen.
Een van de charmes van een spel is dat je er goed in wil zijn en dat je dat een fijn gevoel geeft. Zo klinkt het vaag, maar dat gevoel van voldoening wanneer ik een cool item vind of een sterke vijand versla of eindelijk dat volgende level haal is onmiskenbaar. Ik steekt er tijd in en doe er moeite voor. Vervolgens kom ik een bot tegen. Daar gaat het allemaal automatisch, totdat meneer cheater thuiskomt en ziet dat zijn bot weet ik veel wat heeft geregeld voor hem. Wat voor een gevoel geeft mij dat als LEGIT speler? Een klote gevoel. Vooral omdat ik gelijk weet dat ik nooit echt goed zal zijn omdat een bot toch altijd beter is. Hoe meer bots, hoe meer betere "spelers" dan ik als legit speler dus.
Niet alle legit spelers vinden dat vervelend, dat er altijd (veel) "betere" spelers(bots) zijn. Maar de meesten wel. Ik speel namelijk mede online omdat ik de beste wil zijn (Ook al weet ik dat ik dat waarschijnlijk niet zal worden). Ik wil een competitie gevoel in online games.
Ik kan me persoonlijk best wel voorstellen dat je een goed gevoel hebt over je bot die iets cools heeft gedaan voor je. Goed is in dit geval dus alleen goed om de nieuwe items/levels die je hebt, NIET omdat je 't zelf gedaan hebt. Is het zo moeilijk om je voor te stellen hoe sommigen die niet cheaten (en dus WEL alles zelf doen) zich voelen wanneer ze een cheater tegenkomen? Nee. En dan vind ik dat sowieso altijd geldt: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oftewel gebruik geen bot!

Wat ook nog aan de hand is, is dat je een extern programmaatje gebruikt waarmee je voordeel voor jezelf regelt. Jij houdt het misschien bij 1 progje, een ander bedenkt aan de hand van zoiets weer een variant en dan heb je zo een hoop van die progjes, die steeds meer kunnen. Die progjes sturen vaak pakketjes data naar de gameserver. Zoals we bij Diablo2 ook zagen, die server gaat daardoor denken dat je bepaalde items hebt bijvoorbeeld. Dat is misschien niet zo bij jou bot, maar wie zegt dat de volgende niet een bot gebruikt die dat dus wel doet?
Waar je dus in feite mee bezig bent is dingen doen met de servers online waar de makers van het spel echt niet op zitten te wachten. Je bent dus eigenlijk gewoon een vandaal op dat moment. Aangezien ik de makers van games respecteer is zo'n bot echt een bron van irritatie.

Als dus IEDEREEN stopt met bots, dan zou het ideaal zijn. Natuurlijk zal dat niet gebeuren want er zijn altijd lui op deze aardbol die om welke reden dan ook toch willen botten/cheaten. Maar als je nou eens bij jezelf begint en geen bot meer gebruikt, nooit meer dus, DAN kun je jezelf pas een echte gamer noemen. Zo lang je bot ben je een lamer, zo zie ik het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
De reden dat ik de laatste tijd weinig heb gespeeld is omdat het zo ongelofelijk laggy is hier :(

Als dat weer een beetje beter wordt begin ik een Swordie en ga ik weer veel spelen. Ik moet namelijk nog steeds een swordie hoger dan level 30 krijgen ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ehh ok, snap ik. Maar ik snap niet het stukje dat je een botuser een lamer noemt, maar wel vind dat hij beter kan zijn als ie een bot gebruikt. :?

Jij doet het voor de competitie, je wilt de beste zijn. Maar een bot is daar geen bedreiging in. Een bot is een cheat, en die valt dus al meteen af als het gaat om de beste zijn.

Ik kan begrijpen dat iemand een botuser lame vind, ik kan ook begrijpen dat je iemand lame vind als ie cheat in het algemeen. Maar in een spel als RO heeft iedereen evenveel kans om mooie items te vinden, het is niet zoals bij Diablo 2 afhankelijk van te beinvloeden factoren.

Dus iemand die een bot gebruikt neemt niet jouw kans af om iets te vinden, daardoor neemt ie ook jouw speelplezier niet af. (lijkt mij tenminste)

Daardoor vind ik het altijd vreemd als mensen zeggen dat bots RO verpesten. Met of zonder bot, je kansen zijn gelijk. Die bot verkloot jouw kansen als non-botuser niet zoals een bot dat wel zou doen in D2 of UT bijv. En of die botuser zich nou wel of niet prettig voelt als de bot iets gevonden heeft, en of ie zich nou wel of niet prettig voelt als ie een lvl 99 char heeft door zijn bot. Dat zou jou toch geen reet moeten uitmaken?

Als jij je goed voelt als je een rare vind, of lvl 99 haalt, dan maakt het toch niks uit of er bots zijn. Want bots in RO nemen iemand zijn kansen niet af zoals in andere spellen.

Lijkt mij dat jouw lvl 99 char zonder bot, beter is als een lvl 99 char die door een bot is gemaakt. Toch?

En nee, tegen een programma kan je inderdaad niet op. Maar in een competitie tussen gamers, zou een cheater/bot alzo afvallen. Dus daar heb je geen last van. Je zou nog steeds de beste kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 15:16 schreef The Will het volgende:
De reden dat ik de laatste tijd weinig heb gespeeld is omdat het zo ongelofelijk laggy is hier :(

Als dat weer een beetje beter wordt begin ik een Swordie en ga ik weer veel spelen. Ik moet namelijk nog steeds een swordie hoger dan level 30 krijgen ;)
Echt niet, je bent een overloper. Je speelt andere spelletjes, geef maar toe! :) En de lag valt vaak best mee hoor. Soms (1 keer in de drie dagen ofzo, net voor de servers down gaan) is de lag te erg ja. Maar ja, nog wel speelbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
schooltijd is begonnen *blaat* en elke dag zowat heel veel huiswerk en ik ben er wel aan toe om een bot te hebben want ik ben al gehackt ;( en heb geen items alleen een falchion dan en 209 pots.
dus mischien kan die bot voor me weer 45k verdienen en kan ik weer me stuff terugkopen. lijkt me lame |:( maarja is wel handig.. 8-) als je gehackt ben en een tijdje geen zin heb om te spelen doe je gewoon bot aan en ga binnen een weekje weer kijken.... :)

( ben op zoek naar bot )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op woensdag 15 mei 2002 15:32 schreef ADMK het volgende:
schooltijd is begonnen *blaat* en elke dag zowat heel veel huiswerk en ik ben er wel aan toe om een bot te hebben want ik ben al gehackt ;( en heb geen items alleen een falchion dan en 209 pots.
dus mischien kan die bot voor me weer 45k verdienen en kan ik weer me stuff terugkopen. lijkt me lame |:( maarja is wel handig.. 8-) als je gehackt ben en een tijdje geen zin heb om te spelen doe je gewoon bot aan en ga binnen een weekje weer kijken.... :)

( ben op zoek naar bot )
Kep wel een eventuele link........

Welke server speel je ?
*kijkt ff in lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ADMK, wat is het nou? Wil je nou wel of geen bot? Vind je het nou wel of niet lame?

Als je nou liever geen bot gebruikt, kan ik je wel 45k lenen hoor. Als dat jou je plezier in het spel weer terug geeft...

En je bent al gehacked, dus ik zou als ik jou was erg uitkijken met bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Op woensdag 15 mei 2002 15:35 schreef M a a r t e n het volgende:

[..]

Kep wel een eventuele link........

Welke server speel je ?
*kijkt ff in lijstje
ik speel met m'n merchant op chaos niet veel op loki ik heb daar een thief die ik niet veel gebruik
Op woensdag 15 mei 2002 15:38 schreef obsidian het volgende:
ADMK, wat is het nou? Wil je nou wel of geen bot? Vind je het nou wel of niet lame?

Als je nou liever geen bot gebruikt, kan ik je wel 45k lenen hoor. Als dat jou je plezier in het spel weer terug geeft...

En je bent al gehacked, dus ik zou als ik jou was erg uitkijken met bots.
wat kunnen ze nu nog gaan stelen? een falchion en 209 pots ok pots is veel maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VUILE CHEATER!!!!! sorry dat ik het zeg...

In het begin wou ik ook een bot.... maar zelf spelen is veel leuker.!

en het is hier niet gewenst om cheats te gaan gebruiken voor multiplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt die patchserver trug online manne??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Op woensdag 15 mei 2002 15:39 schreef Metal-Kool4 het volgende:

hoe kan ik spelen in schooltijd ben zowat elke dag aan het huiswerk en mischien ff een halfuurtje spelen... in de weekend kan ik soms een uurtje spelen want ik ga vaak uit met m'n ouders over een maandje is zomervakantie dan kan ik wel zelf spelen dan hoef ik geen bot te gebruiken...
en ik speel ook niet veel meer cuz die F*ck hacker dus miscien die bot het wel kan doen voor een paar weekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 15:39 schreef Metal-Kool4 het volgende:

Ho ho, zo ver is het nog niet, ik probeer hem nog te redden. :)

ADMK ik zou zeggen, kies wat je wilt, ga je opnieuw beginnen en wil je geld lenen voor equipment, of ga je botten en verdien je alles zelf?

Ik kan je trouwens alleen geld lenen op Loki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Op woensdag 15 mei 2002 15:42 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ho ho, zo ver is het nog niet, ik probeer hem nog te redden. :)

ADMK ik zou zeggen, kies wat je wilt, ga je opnieuw beginnen en wil je geld lenen voor equipment, of ga je botten en verdien je alles zelf?

Ik kan je trouwens alleen geld lenen op Loki.
ik ga eerst kijken of dat bot erg handig is en of het egt werk als niet mjaaa.... dan denk ik wel ff over of ik opnieuw begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 15:41 schreef yegor het volgende:
wanneer komt die patchserver trug online manne??
Is toch allang terug? Gisteren deed alles het alweer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een bot in zijn geval kan wel handig zijn ,dat begrijp ik ,

mwa je kiest zelf hee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:41 schreef ADMK het volgende:

[..]

hoe kan ik spelen in schooltijd ben zowat elke dag aan het huiswerk en mischien ff een halfuurtje spelen... in de weekend kan ik soms een uurtje spelen want ik ga vaak uit met m'n ouders over een maandje is zomervakantie dan kan ik wel zelf spelen dan hoef ik geen bot te gebruiken...
en ik speel ook niet veel meer cuz die F*ck hacker dus miscien die bot het wel kan doen voor een paar weekjes
So what?> je hebt geen tijd... en je denkt het maar te gaan verneuken door cheats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 15:47 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

So what?> je hebt geen tijd... en je denkt het te maar gaan verneuken door cheats?
Tja, geen tijd is gewoon niet spelen lijkt mij. Maar ja. Hij denkt er misschien anders over.

Enne, dat verneuken valt best mee hoor. Jij hebt er weinig last van denk ik zo als hij een bot gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Op woensdag 15 mei 2002 15:47 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

So what?> je hebt geen tijd... en je denkt het te maar gaan verneuken door cheats?
ik ben niet de eenige er lopen mischien nog 1000 mensen rond met bots waar je niks van weet...
en trouwens ben jij ooit gehackt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:49 schreef ADMK het volgende:

[..]

ik ben niet de eenige er lopen mischien nog 1000 mensen rond met bots waar je niks van weet...
en trouwens ben jij ooit gehackt??
nee... ben net begonnen.. en omdat zij het doen ... moet jij het maar ook doen? ? (lekker ben jij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The will zal zo wel in aktie komen....

Bots wil hij hier niet hebben > want hij rekent dat onder cheats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 15:50 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

nee... ben net begonnen.. en omdat zij het doen ... moet jij het maar ook doen? ? (lekker ben jij)
Nee, omdat hij gehacked is, en daardoor alles kwijt is en geen zin heeft om opnieuw te moeten beginnen. Daarom wil hij het doen. :)

Maar ja, eerlijk is eerlijk. Daat gaat niet helemaal meer op aangezien ik hem aangeboden heb om hem die 45k te lenen zodat ie met goede equip overnieuw kan beginnen. Dan is het dus alleen nog maar de levels die hij mist. Maar ja, dat is vaker voorgekomen dat mensen overnieuw (moeten) beginnen.

Maar met goede equip is dat best te doen. Zeker als je nog niet zo hoog bent/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 15:54 schreef obsidian het volgende:

[..]

Nee, omdat hij gehacked is, en daardoor alles kwijt is en geen zin heeft om opnieuw te moeten beginnen. Daarom wil hij het doen. :)

Maar ja, eerlijk is eerlijk. Daat gaat niet helemaal meer op aangezien ik hem aangeboden heb om hem die 45k te lenen zodat ie met goede equip overnieuw kan beginnen. Dan is het dus alleen nog maar de levels die hij mist. Maar ja, dat is vaker voorgekomen dat mensen overnieuw (moeten) beginnen.

Maar met goede equip is dat best te doen. Zeker als je nog niet zo hoog bent/was.
ja... lekker... als je nog wat money voor mij hebt :9~....

Maar ik zit ook nog maar in level 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 15:56 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

ja... lekker... als je nog wat money voor mij hebt :9~....

Maar ik zit ook nog maar in level 8
Als we het hebben over een lening misschien wel. Zolang het maar niet gaat zoals met mijn Tsu, die ik uitleen en vervolgens niet meer terug zie.. En het ligt eraan om wat voor bedragen we het hier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK check mail ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 16:01 schreef yegor het volgende:
ADMK check mail ff ;)
stoer hoor cheater :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Nu kappen met iedereen uitschelden voor cheater enzo. En dat geld voor iedereen. Praten over bots mag wat mij betreft zolang er maar geen linkjes komen. Ook replies als 'Check je mail' heb ik liever niet. Houdt het gewoon gezellig aub.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 16:03 schreef The Will het volgende:
Nu kappen met iedereen uitschelden voor cheater enzo. En dat geld voor iedereen. Praten over bots mag wat mij betreft zolang er maar geen linkjes komen. Ook replies als 'Check je mail' heb ik liever niet. Houdt het gewoon gezellig aub.
Geld dat ook voor mij? Ik scheld niemand uit voor cheater, ik scheld alleen jou uit voor overloper! :P Welk spel was het ook alweer? HoMM toch?

Wanneer kom je weer eens als vanouds meehakken? Als opperhoofd moet je toch wel weer eens wat vaker langskomen hoor. :)

Enne? Swordie? Waarom geen thief? We hebben al zoveel swordies in de party...

En zullen we een andere partyleader nemen of maak jij een nieuwe aan met je nieuwe char? (op voorwaarde dat je dan wel wat vaker aanwezig bent :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k sorry Will

Metal-Kool4 : waarom mag ik geen mail sture :? probleem ofzow ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
yegor ik stuur wel een reply als ik me HW af heb en metal-cool als je het niet leuk vind moet je er niks van aantrekken.
denk je dat ik het leuk vind ik gebruik het maar voor een paar weekies.
dat jij niet gehackt ben oke maar het is erg vervelend en je doet alles om weer terug te krijgen...

kijk zelf maar als je zelf word gehackt... dan piep je heel erg anders..

dan loop ik ook niet te schreeuwen CHEATER!! als je een bot wilt gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 16:08 schreef yegor het volgende:
k sorry Will

Metal-Kool4 : waarom mag ik geen mail sture :? probleem ofzow ??
Read dude... wat zat er toevallig in de mail ? een linkje met een "bot" > en waarom moet je dat dan op got zeggen....

Check will zijn post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Ik ben ook nog nooit gehacked... duh.. ik cheat niet

--edit--

Oh jah Will is Lite-mod, goed werk JW bite them down under :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a a r t e n: ik ook niet :) Alhoewel men bij RO mij af en toe aanleiding te geven dat het wel zo was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb trouwens gehoord dat er ook een proggie is dat bots laat crashen. Mag ik daar wel om vragen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
wie gaat er hier toevallig naar Star Wars Episode 2 kijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 19-09 09:51
Op woensdag 15 mei 2002 16:25 schreef ADMK het volgende:
wie gaat er hier toevallig naar Star Wars Episode 2 kijken? :)
niet echt ragnarok now is it ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Op woensdag 15 mei 2002 16:11 schreef M a a r t e n het volgende:
Ik ben ook nog nooit gehacked... duh.. ik cheat niet

--edit--

Oh jah Will is Lite-mod, goed werk JW bite them down under :7
Mja Avantasia was ook gehacked en dat was op een clean install van RO met een vuurmuur @ die pc, dus het komt niet altijd door cheats.

En thanks ;)

Obsidian: Jij gaat mij als opperhoofd allemaal dingen eisen? Tsss :P

Maar ik ben nog ff aan 't kloten met Wine, kijken of RO daar onder wil draaien en dan kom ik weer hakken :)

En een thief lijkt me inderdaad ook wel leuk, ik heb daar alleen erg weinig ervaring mee dus moet ik ff een goede stategy ergens vandaan halen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Als iemand bots wil gebruiken, best.
Maar ga het er hier niet in geuren en kleuren erover hebben.
Van mij hoef je niks meer te verwachten, en zo te zijn zijn hier al veel die het wel respecteren, erg jammer.

Trouwens iedereen die een bot gebruikt zal ik melden bij gravity.
Dat doe ik bij iedere bot user die ik tegenkom, dus ook bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Blaat...party waar ik nu in zit is vrij dood....

Kan ik bij jou in de party Will? :*

Of iemand van mijn huidige party moet me heeeel snel een goede reden geven om er niet uit te stappen....xie niemand meer de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 16:53 schreef M@NIC het volgende:
Als iemand bots wil gebruiken, best.
Maar ga het er hier niet in geuren en kleuren erover hebben.
Van mij hoef je niks meer te verwachten, en zo te zijn zijn hier al veel die het wel respecteren, erg jammer.

Trouwens iedereen die een bot gebruikt zal ik melden bij gravity.
Dat doe ik bij iedere bot user die ik tegenkom, dus ook bij jullie.
Mooi dude!!! (Ik ben tegen bots) :)

Nice job manic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op woensdag 15 mei 2002 16:54 schreef MaafKloon het volgende:
Blaat...party waar ik nu in zit is vrij dood....

Kan ik bij jou in de party Will? :*

Of iemand van mijn huidige party moet me heeeel snel een goede reden geven om er niet uit te stappen....xie niemand meer de laatste tijd
Maarten in ik zitten in een nieuwe he.
Als je niet serieus bent en veel onzin kunt mededelen moet je me maar ff PM'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik ben niet voor en niet tegen bots, moet iedereen zelf weten. :)

En M@NIC, ik denk niet dat Gravity er iets aan kan doen. Aangezien ze niet zomaar iedereen kunnen bannen die al bot aangemeld word. Soms/vaak worden ook onschuldige mensen al bot aangezien. Dus ik denk niet dat ze er zo snel iets aan gaan doen.

En als we er over praten, wil het niet zeggen dat we ze gebruiken of het gebruik ervan goedkeuren dude. In het geval van ADMK geven we juist ook andere opties aan om het gebruik van een bot overbodig te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wat is die merchantguild.net trouwens een waardeloze site geworden zeg. Je kan niks meer terug vinden. :(

Er stond zoveel goede info op maar alles is weg.

Wei weet de waarde van een yoyo card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Yoyo card = 30k

All servers down, I repeat All servers are down.

Jah sorry net the rock gekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ik heb ff vragie tussendoor.
Ik zit dus in een party en je kan dus met je hele party lullen ook al zit je in een andere map. Hoe doe ik dat?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Bij je chat balkje staan 2 puntjes, de meest rechtse kun je kiezen tussen 'say to all' en 'team only'

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Jah mensen het is zover!
Alle chars worden verwijderd en de 2de fase van de beta begint nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 18:36 schreef M@NIC het volgende:
Jah mensen het is zover!
Op Sakray ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Op woensdag 15 mei 2002 18:36 schreef obsidian het volgende:

[..]

Op Sakray ja. :)
hmm idd, ik kom er niet meer op :'(

hopen dat ie nu gewoon down is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 15 mei 2002 18:36 schreef M@NIC het volgende:
Jah mensen het is zover!
echt waar?

login doet ie idd niet nee :'(

alleen de patchserver is online :'(. shit straks heb je nog gelijk ook :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe worden op de Loki en Chaos ook alle chars gereset ??
or whats goin on :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Neehee, alleen op sakray is beta 2 ingegaan. :) Ze zullen nu wel gewoon aan het updaten zijn. :)

Gisteren gehoord van de EnglishGM dat de reset alleen op de Sakray server plaats zal vinden.

--edit--

anders word ik boos. 3 high level chars kwijt en 200k cash en 300k aan equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet eens inloggen op ragnarok, krijg de melding: server connection failed, weet iemand hoe dat komt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Wuhahaha voor iedereen die het nog niet door had, grapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 15 mei 2002 19:02 schreef M@NIC het volgende:
Wuhahaha voor iedereen die het nog niet door had, grapje :P
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
            / ¯/) 
           , / ¯/ 
            /  / 
        / ¯/''/¯¯· 
         /'/  /  /  /¯\ 
        ('( &;/  ') 
         \        / 
         '\'  \    _.·  
         \   ( 
        \   \

topix vern**kt me middelvinger :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 18:59 schreef riddlermark het volgende:
ik kan niet eens inloggen op ragnarok, krijg de melding: server connection failed, weet iemand hoe dat komt????
Omdat zowel de patch server als de login server down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 19:14 schreef obsidian het volgende:

[..]

Omdat zowel de patch server als de login server down zijn.
damn! tijdje niet gespeeld wou net weer gaan spelen, krijg je dit geouwehoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dear All Users in English Beta Service

Sorry to cause you inconvenience to use English Service.

At this moment, Servers have been closed for checkup.

And we can't give you the definite answer about the precise time of serverup.

But we are endeavouring to finish this checkup as soon as possible.

Please understand this situation.

Thank you.

Ragnarok Online Operation Team,
Gravity Corp.
Alweer? :? Dat word dus twee dagen niet spelen. Wat gaan ze nou weer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hopelijk de lag (proberen) op (te) lossen :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 19:39 schreef The Will het volgende:
Hopelijk de lag (proberen) op (te) lossen :)
Ik denk niet dat ze die op kunnen lossen. Ik denk dat de load op de servers gewoon te groot is. Als je kijkt hoeveel info er per user verstuurd moet worden, en dat dan maal 6 - 9k doet, dan weet je dat er gigantische hoeveelheden data verwerkt en verstuurd/ontvangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ach je kan altijd blijven hopen hè ;)

Nu maar eens bedenken of ik een Swordie of een Thief ga beginnen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 19:47 schreef The Will het volgende:
Ach je kan altijd blijven hopen hè ;)

Nu maar eens bedenken of ik een Swordie of een Thief ga beginnen.
Ik kan je wel geld lenen voor equipment hoor, wat je ook kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 15 mei 2002 19:48 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ik kan je wel geld lenen voor equipment hoor, wat je ook kiest.
heb je nog ene paar leuke items voor mij? *D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Op woensdag 15 mei 2002 19:52 schreef executor het volgende:

[..]

dude, ik heb je een tsu gepassed, kan je volges mij wel ff mee door hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 15 mei 2002 19:52 schreef executor het volgende:

[..]

Zei ik al eerder, ik ken je niet dus ik moet wel een soort van garantie hebben dat ik de spullen terug krijg, weggeven doe ik alleen aan partymembers.
Op woensdag 15 mei 2002 19:54 schreef 3CLipZ het volgende:
Ah kijk, een beetje schooien terwijl je al spullen hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

[..]

eehhh jij mij een tsu gepassed? hoe kom je daar nou bij :?
Op woensdag 15 mei 2002 19:54 schreef obsidian het volgende:

Ah kijk, een beetje schooien terwijl je al spullen hebt. :)
ik heb dus nix van hem gekregen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

DUDE... dat was mij :)

maar ik heb jou wel een stiletto gegeven :)

nice tits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Als iedereen hier ff wil kijken.
Staat leuke info + pics over 2nd Classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 15 mei 2002 20:15 schreef M@NIC het volgende:
Als iedereen hier ff wil kijken.
Staat leuke info + pics over 2nd Classes :)
:).

grr opschiete met die hap, ik wil hakken :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoere plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

weer een vraag. Wat houden yellow gemstones in?
Als je veertjes hebt, kan je daar iets mee maken ofzo :?

specs

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.