Login Server down
Stel je voor:
je vind het leuk ergens ver weg van een stad te levellen en je bent lekker aan het gamen. Krijg je een waarschuwing dat je 50% van je maximale gewicht hebt bereikt. Kan je dus kiezen, of items droppen (ook al zijn het maar jellopies, het is wel zeny wat je weggoit) of teruglopen. Dat is dan dus twee keer een pokke-eind lopen.
Nu is er dus een optie 3. Je download dit proggie en je kan je items sellen zonder terug te lopen. Is min of meer een hack, maar het enige wat je ermee kan is je items sellen waar je ook bent.
Even een paar opmerkingen:
- ben je tegen hacks, gebruik hem dan niet, maar val me er ook niet over lastig
- ik heb het programmatje gemaakt, en ik garandeer dat ie 100% keylogger free is
- je krijgt er gewoon de normale winkelwaarde voor, dus verkoop geen rares, want daarvan is de waarde dus maar 1 zeny
- opmerkingen, tips enzo zijn altijd welkom
Dus nog een note: je kan er niks anders mee dan je items sellen, het doet verder niks, dus zorg dat je op een veilige plaats staan als je ermee inlogt, sta je in een hostile omgeving, dan ga je dus misschien wel dood!
Gebruik wijst zichzelf wel denk ik. Anders maak ik nog wel eens een gebruiksaanwijzing.
Veel plezier ermee.
je vind het leuk ergens ver weg van een stad te levellen en je bent lekker aan het gamen. Krijg je een waarschuwing dat je 50% van je maximale gewicht hebt bereikt. Kan je dus kiezen, of items droppen (ook al zijn het maar jellopies, het is wel zeny wat je weggoit) of teruglopen. Dat is dan dus twee keer een pokke-eind lopen.
Nu is er dus een optie 3. Je download dit proggie en je kan je items sellen zonder terug te lopen. Is min of meer een hack, maar het enige wat je ermee kan is je items sellen waar je ook bent.
- ik heb het programmatje gemaakt, en ik garandeer dat ie 100% keylogger free is
- je krijgt er gewoon de normale winkelwaarde voor, dus verkoop geen rares, want daarvan is de waarde dus maar 1 zeny
Dus nog een note: je kan er niks anders mee dan je items sellen, het doet verder niks, dus zorg dat je op een veilige plaats staan als je ermee inlogt, sta je in een hostile omgeving, dan ga je dus misschien wel dood!
Gebruik wijst zichzelf wel denk ik. Anders maak ik nog wel eens een gebruiksaanwijzing.
Veel plezier ermee.
ff vragie: de patchserver ligt er nu uit. nu kan je ook patches zelf downen. Moet ik nu al die patches neer gaan halenOp maandag 13 mei 2002 21:59 schreef obsidian het volgende:
Stel je voor:
Veel plezier ermee.

if so: gaar werk

Gewoon rustig wachten tot de patch server weer online is, anders krijg je alleen maar RSI van het klikken
There is no magic.
waarom?Op maandag 13 mei 2002 22:14 schreef The Will het volgende:
Gewoon rustig wachten tot de patch server weer online is, anders krijg je alleen maar RSI van het klikken
je kan patches gewoon HIER downen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
daar kwam ik ook al achterOp maandag 13 mei 2002 22:14 schreef The Will het volgende:
Ik wacht al een tijdje maar die server wil maar niet online.
Mja klopt, maar eerst was de enige package die ze hadden patch 1 t/m 57 en om nou patch 58 t/m 106 allemaal stuk voor stuk aan te klikken, pfff moet er niet aan denken 
Ja ik weet het, ik ben lui
Ja ik weet het, ik ben lui

There is no magic.
nu ik gehackt ben heb ik niet zo'n zin meer in om ragnarok te spelen ben nu al m'n items kwijt waarvan 3 gladius heleboel jewels 2 fortune swords,een tsu en andere rare items....
nu zit ik met een falchion...en 600z jah het zal heeeeell lang duren tot ik weer al die rare items krijg....
nu zit ik met een falchion...en 600z jah het zal heeeeell lang duren tot ik weer al die rare items krijg....
De meesten hier weten wel hoe het voelt vanwege de rollback, en een aantal mensen hier is ook gehackt. Tja het is idd erg vervelend, maar ja, live goes on. Als je het een leuk spel vindt ga je gewoon verder, en als het nu niet meer leuk is kap je er mee.
There is no magic.
Servers worden hoogstwaarschijnlijk binnenkort of als de 2nd stage of Beta van start gaat toch gereset, dus don't worry...Op maandag 13 mei 2002 22:21 schreef The Will het volgende:
De meesten hier weten wel hoe het voelt vanwege de rollback, en een aantal mensen hier is ook gehackt. Tja het is idd erg vervelend, maar ja, live goes on. Als je het een leuk spel vindt ga je gewoon verder, en als het nu niet meer leuk is kap je er mee.
Signature?
Gast, tis nog steeds een beta.... Tis shit happens...Op maandag 13 mei 2002 22:28 schreef The Will het volgende:
Mooi is dat
Ach ja, ik had toch alleen een crappy mage die amper Peco's aan kon

Signature?
Osdorp Dude, je bent de enigste die dit zegt.
Iedereen zegt dat het alleen op Sakray gaat gebeuren.
Waar heb jij je bronnen vandaan
Niet om jou, maar ik zou het graag zelf ook willen lezen.
Ehmm... dude, aan dat wat er onder staat met die smilie erachter, lijkt me toch wel te merken dat het me niet erg veel kan schelen.Op maandag 13 mei 2002 22:29 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Gast, tis nog steeds een beta.... Tis shit happens...
Ik begin dan wel weer een swordie ofzo, dat kan ik ten minste
There is no magic.
Niemand die wat van mijn proggie zegt? 
Enne, je kan gewoon spelen met C:\<ragnarok pad>\Ragexe.exe -1rag1 hoor
Is ook alleen maar op de Sakray serverOp maandag 13 mei 2002 22:38 schreef M@NIC het volgende:
Osdorp Dude, je bent de enigste die dit zegt.
Dat proggie van jou, tja ik heb eigenlijk nooit zo veel bij me dus ik zal het niet echt snel nodig hebben. Klinkt verder wel relext.
En als het alleen op Sakray is kan het me al helemaal niks schelen, zit ik toch niet op
Denk wel dat ik binnenkort toch maar een Swordie begin, dus dan moet ik ff iedereen opnieuw adden, of iemand anders moet party leader worden als daar behoefte aan is. Iig kap ik met Mage zijn, CLipZ was right, Mages zijn f*cking moeilijk.
En als het alleen op Sakray is kan het me al helemaal niks schelen, zit ik toch niet op
Denk wel dat ik binnenkort toch maar een Swordie begin, dus dan moet ik ff iedereen opnieuw adden, of iemand anders moet party leader worden als daar behoefte aan is. Iig kap ik met Mage zijn, CLipZ was right, Mages zijn f*cking moeilijk.
There is no magic.
woohooo, finally recognitionOp maandag 13 mei 2002 23:04 schreef The Will het volgende:
Dat proggie van jou, tja ik heb eigenlijk nooit zo veel bij me dus ik zal het niet echt snel nodig hebben. Klinkt verder wel relext.
ik ben nu ook een swordie begonnen btw
obsidian, kewl proggie hoor.
Alleen niet gebruikt en ik ga het ook niet gebruiken.
Want als ik helemaal ben vol gelanden (Yoyos ofzo) dan heb ik wel zin om ff naar Prontera te gaan.
Beetje shoppen (
) en kijken hoeveel zeny we dit keer bij elkaar hebben.
[EDIT]
Staat een zieke gast in Prontera.
Z'n shop: Gandalfs Pussy...
Want als ik helemaal ben vol gelanden (Yoyos ofzo) dan heb ik wel zin om ff naar Prontera te gaan.
Beetje shoppen (
[EDIT]
ja maar ik heb die patches nodigOp maandag 13 mei 2002 22:59 schreef obsidian het volgende:
Dan download je ze toch als je ze per se nu wil hebben 
Er is al meerdere malen een download link gegeven hoor.
Er is al meerdere malen een download link gegeven hoor.
There is no magic.
eh dat ben ikOp maandag 13 mei 2002 23:31 schreef M@NIC het volgende:
obsidian, kewl proggie hoor.
Beetje shoppen () en kijken hoeveel zeny we dit keer bij elkaar hebben.
[EDIT]
Gandalf's Pussy Hairbands that is ....
Verwijderd
ADMK, je hebt nu dus niet die 20k van mij meer?
Lamaar hangen dan, ik begin toch overnieuw en heb toch geld genoeg om zooi te kopen
Lamaar hangen dan, ik begin toch overnieuw en heb toch geld genoeg om zooi te kopen
Verwijderd
Waarom speel je op chaos? iedereen zit op loki manOp dinsdag 14 mei 2002 00:07 schreef yegor het volgende:
heb een nieuwe char op CHAOS : Superball
Verwijderd
Ik ga em straks proberen, lijkt me wel handig.Op maandag 13 mei 2002 22:59 schreef obsidian het volgende:
(als de servers tenminste weer eens gaan werken

edit: je prog werkt niet in win xp, begint te zeuren over mswinsck.ocx
Woohoo...nog 11 lvls en ik kill Orc Hero met 2 vingers in de neus.
Ben zonet ff met 2 lvl40 mages door Orc land gegaan.
Jeeez....
Kon niet al te veel plaatjes schieten omdat m'n PC vreemd begon te doen.
Vind je het vreemd met al dat geweld + screenies maken

Enneuh das trouwens m'n bewerkte tree mod, in Orc Field.
Nice reso huh ?
Ben zonet ff met 2 lvl40 mages door Orc land gegaan.
Jeeez....
Kon niet al te veel plaatjes schieten omdat m'n PC vreemd begon te doen.
Vind je het vreemd met al dat geweld + screenies maken
Enneuh das trouwens m'n bewerkte tree mod, in Orc Field.
Nice reso huh ?
Verwijderd
ik had al een char op loki : YegorOp dinsdag 14 mei 2002 00:15 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Waarom speel je op chaos? iedereen zit op loki man
Verwijderd
mijOp zondag 12 mei 2002 20:45 schreef Timpie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik wat mis..
@ loki
Verwijderd
http://www.megasecurity.org/Needed_files.html Zoek het bestand daar en volg de instructies en hij zou het moeten doen.Op dinsdag 14 mei 2002 00:18 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ik ga em straks proberen, lijkt me wel handig.
(als de servers tenminste weer eens gaan werken)
edit: je prog werkt niet in win xp, begint te zeuren over mswinsck.ocx
Btw ik ben diegene waar je 20 K aan uitgeleent hebt
Verwijderd
HuhOp dinsdag 14 mei 2002 00:48 schreef WarWorm het volgende:
[..]
http://www.megasecurity.org/Needed_files.html Zoek het bestand daar en volg de instructies en hij zou het moeten doen.
Btw ik ben diegene waar je 20 K aan uitgeleent hebt
Dacht dat dat amdk was
Verwijderd
Nee joh das totaal een andere 
Maarre als je je nieuwe charac naam effe geeft dan message ik je en kan ik je geld alsnog geven.
Maarre als je je nieuwe charac naam effe geeft dan message ik je en kan ik je geld alsnog geven.
Verwijderd
Oww, ok, ben je straks nog online of andere keer?Op dinsdag 14 mei 2002 00:51 schreef WarWorm het volgende:
Nee joh das totaal een andere
(hoe kom ik er in godsnaam bij dat dat amdk was dan
Verwijderd
Ga net naar men bed toe , msg me morgen maar effe ben er de hele dag wel als het goed is
.
Als mijn programmaatje niet werkt dan moet je even de visual basic runtime files downloaden en installeren. Die zijn overal wel te vinden.
Heb ik inmiddels ook 3 van, maar niemand wou het me vertellenOp dinsdag 14 mei 2002 09:50 schreef obsidian het volgende:
Ehhm, wat is een branch of dead tree waard?
Hij doet hetzelfde als een leaf of yggdrasil, dus die waarde denk ik dan maar. Iets van 2 - 3 k.Op dinsdag 14 mei 2002 10:01 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Heb ik inmiddels ook 3 van, maar niemand wou het me vertellen![]()
Ik heb die patches nodig

Nou ja ik moet toch studeren.
Verwijderd
Ok, Welke patches ebruiken jullie? waar hebben jullie bijv die tree mod vandaan, wil ik ook!
Gewoon alle officiele patches hebben we. Plus nog wat mods. Voor de download linkjes moet je even in dit topic zoeken, er staan er wel wat.Op dinsdag 14 mei 2002 12:40 schreef meme1000 het volgende:
Ok, Welke patches ebruiken jullie? waar hebben jullie bijv die tree mod vandaan, wil ik ook!
Verwijderd
jaOp dinsdag 14 mei 2002 13:47 schreef yegor het volgende:
kunnen jullie momenteel spelen?
Ik ook.Op dinsdag 14 mei 2002 13:54 schreef yegor het volgende:
ik log in en krijg:you've been disconnected....
--edit--
nu ligt de login server eruit, dus dat geintje met -1rag1 werkt nu ook niet meer.
Verwijderd
lol!!! moet je gaan zitten en dan rond jezelf klikken wordt je gedisconnect 
edit: laat maar was denk toeval.
edit: laat maar was denk toeval.
Tree mod staat hier:Op dinsdag 14 mei 2002 12:40 schreef meme1000 het volgende:
Op dinsdag 07 mei 2002 20:39 schreef M@NIC het volgende:
Okay ik heb 'm wel klaar nu.
Hopen dat ie werkt.
• Deze kleine mod zorgt ervoor dat je geen bladeren
en bosjes meer ziet.
Dus je hebt een beter overzicht.
• Hij laat ook de mappen zien van alle dungeons.
• En je kan weer lekker vloeken
Voorbeeld:
Met zonder bladeren
LET OP!
Je hebt (een(?)) versie winRar v3 nodig om hem uit te pakken.
Maak een backup van je data dir.
En ik ben niet aansprakelijk als er iets met je gebeurd door dit grapje.
Het is op eigen risico.
Zover ik weet zijn er geen bugs meer en kun je 'm gewoon veilig gebruiken.
Oja..ik heb dit niet gemaakt dat heeft iemand anders gedaan.
Ik heb gewoon de onzin eruit gesloopt
Je kunt hem hier downloaden.
Woei alles werkt weer, en een paar patches erbij
WOEIOp dinsdag 14 mei 2002 14:26 schreef obsidian het volgende:
Woei alles werkt weer, en een paar patches erbij
Begin dan maar eens om een char op Loki aan te maken.Op dinsdag 14 mei 2002 14:48 schreef executor het volgende:
eehh wie joint even op chaos? ik ben SjaanKloot.
ik heb even hulp nodig want ik snap er geen zak van
waarom op loki?Op dinsdag 14 mei 2002 14:49 schreef obsidian het volgende:
[..]
Begin dan maar eens om een char op Loki aan te maken.
kzal toen hoor
ik snap ook niet hoe dat zit met die steden, ik ga in zo'n teleport maar hoe weet ik nu welke waar naar toe gaat? ikke geen zak van snap
Omdat bijna iedereen op Loki zit en je dus dan makkelijker kan helpen. Anders moeten we speciaal een char aanmaken voor jou.Op dinsdag 14 mei 2002 14:59 schreef executor het volgende:
[..]
waarom op loki?
kzal toen hoor
En wat valt er niet aan te snappen? Gewoon wat info doorlezen, zie eerste post in het topic.
De teleport die het dichtste bij het kasteel is gaat naar prontera, die is het makkelijkste
Verwijderd
waar kan ik het DL-en??Op dinsdag 14 mei 2002 14:22 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Tree mod staat hier:
[..]
enneuh ik heb een nieuwe char :Mauro ,hoe kan ik items tss mijn chars op dezelfde server switchen ???
Met 2 PC's inloggen, of aan iemand anders vragen.Op dinsdag 14 mei 2002 15:02 schreef yegor het volgende:
[..]
waar kan ik het DL-en??
enneuh ik heb een nieuwe char :Mauro ,hoe kan ik items tss mijn chars op dezelfde server switchen ???
M@NIC een branch of dead tree kan je makkelijk voor 1,5k verkopen. Dus misschien hoger ook wel.
ik ben nu op LOKI. kom ff als je wilt, ik sta nog voor de te kiezen pooortenOp dinsdag 14 mei 2002 15:03 schreef obsidian het volgende:
[..]
Met 2 PC's inloggen, of aan iemand anders vragen.
ik ben SjaanKloot
Ik kan daar niet komen, alleen broekies kunnen daar komenOp dinsdag 14 mei 2002 15:04 schreef executor het volgende:
[..]
ik ben nu op LOKI. kom ff als je wilt, ik sta nog voor de te kiezen pooorten
ik ben SjaanKloot
Maar kies maar gewoon die van prontera joh. En ik zit niet bij pron in de buurt dus je zal iemand anders moeten vragen ben ik bang.
okay, kan ook nog ergens zien dat ik in prontora ben?Op dinsdag 14 mei 2002 15:06 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik kan daar niet komen, alleen broekies kunnen daar komen
Maar kies maar gewoon die van prontera joh. En ik zit niet bij pron in de buurt dus je zal iemand anders moeten vragen ben ik bang.
Een paar kaarten bekijken. Download ze ergens en print ze uit, dat is wel zo makkelijkOp dinsdag 14 mei 2002 15:08 schreef executor het volgende:
[..]
okay, kan ook nog ergens zien dat ik in prontora ben?
Verwijderd
Liet mijn gladius voor 3mins achter in steegje ,kom vliegensvlug trug met andere char en... gladius weg
Moet je ook niet doen he?Op dinsdag 14 mei 2002 15:15 schreef yegor het volgende:
Liet mijn gladius voor 3mins achter in steegje ,kom vliegensvlug trug met andere char en... gladius weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan ook gewoon op /where rammen, dan staat er in welk gebied je bent.
En het is idd niet echt slim om je zooi op de grond te gooien. Bij Diablo 2 werkt dat nog wel maar hier niet.
En het is idd niet echt slim om je zooi op de grond te gooien. Bij Diablo 2 werkt dat nog wel maar hier niet.
There is no magic.
LEZEN!Op dinsdag 14 mei 2002 15:02 schreef yegor het volgende:
[..]
waar kan ik het DL-en??
Staat er allemaal hoor...

login serv is down >.<Op dinsdag 14 mei 2002 13:54 schreef yegor het volgende:
ik log in en krijg:you've been disconnected....
komt omdat de login serv alweer up is
waar kan ik zut(items) verkope?
en hoe kan ik naar een andere stad?
zow, ik hoop dat er antwoord is
en hoe kan ik naar een andere stad?
zow, ik hoop dat er antwoord is
Als er nog mensen zijn die dingen van de GoT RO Party Site willen moeten het maar zeggen.
Of als ze 'm willen houden, zorg maar voor goede hosting en ik kopieeer het zooitje wel.
Hoor ik morgen niks dan is alles weg.
Tijd voor eigen project
Einde nieuws uitzending
Of als ze 'm willen houden, zorg maar voor goede hosting en ik kopieeer het zooitje wel.
Hoor ik morgen niks dan is alles weg.
Tijd voor eigen project
Einde nieuws uitzending
Waar heb je het overOp dinsdag 14 mei 2002 17:23 schreef meme1000 het volgende:
welke nieuwe server??? die korean?
Kun je plz ff quotes gebruiken ?
Sorry ik ben irritant, ik weet het
Verwijderd
quoteOp dinsdag 14 mei 2002 17:27 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Kun je plz ff quotes gebruiken ?
Sorry ik ben irritant, ik weet het
Op die website GoT RO party welke server gaat iedereen hee dan? owja wrm stopt die party dan? en komt er een nieuwe site? AHHH
Verwijderd
heeft iemand hier nog die screenshot die hier een tijd geleden stond van die popeco waar je op kunt rijden?
Een soort chocobo zoals in de game FFVII!
Verwijderd
Op dinsdag 14 mei 2002 18:10 schreef beagles het volgende:
heeft iemand hier nog die screenshot die hier een tijd geleden stond van die popeco waar je op kunt rijden?

heb me spullen niet terug zit ik hier met niks en met een falchion GVD wat hatelijk...maar die hacker heeft tenminste van m'n 227 pots afgebleven en me 7 arrows...
Dat is allemaal oud nieuws (althans het meeste), en de party stopt niet (toch?) alleen de site is te weinig interesse voor, dus die gaat offline.Op dinsdag 14 mei 2002 17:56 schreef meme1000 het volgende:
[..]
Op die website GoT RO party welke server gaat iedereen hee dan? owja wrm stopt die party dan? en komt er een nieuwe site? AHHH
There is no magic.
Verwijderd
Ik ben overnieuw begonnen.... en ben al @ level 10...
Maar ik moet nog een job kiezen
Ik ik weet niet welke ik moet nemen
Een magic lijkt me wel cool
.... die heeft stoere aanvallen. Maar hij kan niet zoveel wapens gebruiken..
Een swordman lijkt me ook wel vet... maar die kan niet zoveel van die supermooie aanvallen (magic)
Iemand nog tips...
Maar ik moet nog een job kiezen
Ik ik weet niet welke ik moet nemen
Een magic lijkt me wel cool
Een swordman lijkt me ook wel vet... maar die kan niet zoveel van die supermooie aanvallen (magic)
Iemand nog tips...
erm, je moet je stats richten op welke job je gaat nemen 
post je stats ff, geef ik je wel een aanbeveling
Verwijderd
Op dinsdag 14 mei 2002 18:41 schreef 3CLipZ het volgende:
erm, je moet je stats richten op welke job je gaat nemen
Post hier ff welke hoeveel stat points je in elke skill hebt. Om dat te zien moet je in-game ff op Alt+A rammen.
There is no magic.
had em met deze stats vie msn maar acolyte aangeraden, alleen dat wilde ie nietOp dinsdag 14 mei 2002 18:59 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[afbeelding]
en ik kan nog 2 punten verdelen
Mijn advies: Begin opnieuw en bedenk van te voren welke class je wil worden. Nu lijkt het misschien niet zo desastreus, maar je hebt toch zeker 15/20 stat points weggegooid, en dat is veel.
There is no magic.
Verwijderd
en jij Mr will ?Op dinsdag 14 mei 2002 19:00 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
had em met deze stats vie msn maar acolyte aangeraden, alleen dat wilde ie niet
Mja Aco is misschien wel het enige wat het nog een beetje goed maakt, aangezien die bijna alle stats wel kan gebruiken.
There is no magic.
De website stopt omdat ik niet meer in de party zit.Op dinsdag 14 mei 2002 17:56 schreef meme1000 het volgende:
[..]
En omdat niemand er gebruik van maakt.
Plus ik heb de complete Database voor mezelf nodig, voor m'n eigen projectje.
En de party stopt niet, alleen vraag ik me af wie daar nog actief bezig zijn
Ik ben nog half actief bezig met af en toe yoyo land onveilig maken totdat ik hide heb
Voor een swordie punten in Strength en Vitality doen, en als je merkt dat je te vaak mis slaat, een paar punten in Dexterity. Verder heb je niet echt veel nodig, Int niet omdat je niet veel spellpoints nodig hebt, Luk niet omdat je er veel punten in moet hebben om er veel aan te hebben, en Agility niet omdat je de beste armors enzo aan kan.
There is no magic.
Verwijderd
http://www.castledragmire.com/darkfp/darkfp/swordman.htmlOp dinsdag 14 mei 2002 19:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[sorry voor 2 x posten]
Maar als ik swordman wil... waar kan ik de punten dan het best dumpen?
Ben ik nu ook aan het doen werkt perfect, ben nu level 7
Verwijderd
heej manne die online zijn ,waar zitten jullie??
ik in de morroc desert fields
mijn naam is : Raapzaadt
ik in de morroc desert fields
mijn naam is : Raapzaadt
kheb em een stategie gezegd, daar kan ie tot lvl 70 wel mee doorOp dinsdag 14 mei 2002 19:06 schreef The Will het volgende:
Voor een swordie punten in Strength en Vitality doen, en als je merkt dat je te vaak mis slaat, een paar punten in Dexterity. Verder heb je niet echt veel nodig, Int niet omdat je niet veel spellpoints nodig hebt, Luk niet omdat je er veel punten in moet hebben om er veel aan te hebben, en Agility niet omdat je de beste armors enzo aan kan.
Dit topic is gesloten.