zoek nog steeds party voor mijn swordman level 14. Wie heb er een?
welke spells zij eigenlijk het "handigs" voor een mage??
(weet dat SP recovery belangrijk is..)
(weet dat SP recovery belangrijk is..)
It's just a donkey
Verwijderd
als hun niet gaan maken wij er wel 1...Op dinsdag 21 mei 2002 13:14 schreef meme1000 het volgende:
zoek nog steeds party voor mijn swordman level 14. Wie heb er een?
Zullen we nu samen? (trainen) > ik zit ook in level 14...
Mijn msn: Agresssor@hotmail.com
Hangt ervanaf wat je zelf wil. Ze zijn allemaal wel goed namelijk. Alleen zou ik niet een water spell in het begin doen omdat die vooral super effectief is tegen redelijk goede (voor in het begin) monsters.
There is no magic.
Verwijderd
waar kan ik andere skins vinden, heb nu zo'n blauw/wit iets en die ben ik een beetje zat, dus als jullie een site weten waar ik andere kan vinden, plz.
-andere vraag-
ben nu een lvl 8 novice, welke beesies kan ik het beste slachten, zodat ik meer EXP krijg dan 1 procent? help me.
-andere vraag-
ben nu een lvl 8 novice, welke beesies kan ik het beste slachten, zodat ik meer EXP krijg dan 1 procent? help me.
Verwijderd
riddlermark: porings is het veiligst
Jouw vraag is NIET te beantwoorden: welke equipment? Mes of een Tsurugi!? Is heel erg van belang
Ik hakte met een geleende Tsurugi op lvl 8 Novice Hornets en Willows.

Jouw vraag is NIET te beantwoorden: welke equipment? Mes of een Tsurugi!? Is heel erg van belang
Ik gebruikte eerst altijd Angelic Knights, alleen moet ik die er weer even op zetten. Ik gebruik altijd het liefst de niet zo drukke skins, van die skins waarvan je amper kan lezen wat er staat zijn IMHO alleen maar ontzettend irritant.
There is no magic.
Verwijderd
met een cutter en porings hak met een prik aan gortOp dinsdag 21 mei 2002 15:09 schreef ItSnows het volgende:
riddlermark: porings is het veiligst![]()
Verwijderd
en waar down ik die skins???Op dinsdag 21 mei 2002 15:14 schreef The Will het volgende:
Ik gebruikte eerst altijd Angelic Knights, alleen moet ik die er weer even op zetten. Ik gebruik altijd het liefst de niet zo drukke skins, van die skins waarvan je amper kan lezen wat er staat zijn IMHO alleen maar ontzettend irritant.
Ten eerste heet hij M@NIC, en een mighty is kort voor Mighty Staff, en dat is een Staff die +20 Strength (toch) doet en eerst 200k was en nu nog 50-100k omdat hij nu 5SP per swing kost.Op dinsdag 21 mei 2002 15:16 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Dear itsnows..
Gister was M@gic een "mighty" kwijt..
WTF is dat? > is het veel waard...
Edit: Skins zijn <A href=http://games.digitaledge.no/skins.cfm?start=1>hier</A> te vinden.
There is no magic.
Verwijderd
K gebuik:Op dinsdag 21 mei 2002 15:14 schreef The Will het volgende:
All Good Things v.1.4
Alpha Blue
Verwijderd
Metal-Kool4: 100000 zeny als je de juiste persoon vind
Maar volgens mij heeft ie hem na veel vragen teruggekregen (toch Manic
).
riddlermark: in de eerste post staat een file genaamd RoMonster. Daar kun je zien hoe sterk welke wezens zijn
Helaas is de site van Joe the Dude weg
Die had een paar hele mooie overzichten.

Maar volgens mij heeft ie hem na veel vragen teruggekregen (toch Manic
riddlermark: in de eerste post staat een file genaamd RoMonster. Daar kun je zien hoe sterk welke wezens zijn
Die All Good Things, is dat die skin met een soort van parchment look?
There is no magic.
Verwijderd
Gaan we nog party doen als k online kom?Op dinsdag 21 mei 2002 15:16 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Dear itsnows..
Gister was M@gic een "mighty" kwijt..
WTF is dat? > is het veel waard...
Ah relext, daar was ik al een tijdje naar op zoek, ziet er ook ontzettend goed uit vind ik. Nog even in-game vergelijken welke ik prettiger vind.
There is no magic.
Verwijderd
men skin doet het nie, hij staat niet bij options, skins, en er is ook geen map in de C:Programn Files/ragnarokonline
wie kan me ermee helpen?? kheb all good things gedownd
Verwijderd
moe je de readme's lezenOp dinsdag 21 mei 2002 15:40 schreef riddlermark het volgende:
men skin doet het nie, hij staat niet bij options, skins, en er is ook geen map in de C:Programn Files/ragnarokonline
Zet het mapje van je skin in je ragnarok folder.
Verwijderd
wrm doet die ut dan niet slimmerd??Op dinsdag 21 mei 2002 15:50 schreef riddlermark het volgende:
heb ik gedaan, slimmerd
deed die bij mij ook nie maar dat komt omdat er dan een mapje in een mapje zit moetje dat mapje in je ragnarok folder zetten.
dan moet je in ragnarok game naar option en skin veranderenOp dinsdag 21 mei 2002 15:50 schreef riddlermark het volgende:
heb ik gedaan, slimmerd
Verwijderd
hij zegt hij staat nie bij options, moe je lezen heOp dinsdag 21 mei 2002 15:53 schreef ADMK het volgende:
[..]
dan moet je in ragnarok game naar option en skin veranderen
wat heb je eigenlijk allemaal nodig voor een Bunny HB?
de site van Joe The Dude Is GONE!! DAM
de site van Joe The Dude Is GONE!! DAM
• Cat Hairband
• 100 Feathers
• Pink Jewel
Dit had je ook even zelf op kunnen zoeken.
• 100 Feathers
• Pink Jewel
Dit had je ook even zelf op kunnen zoeken.
There is no magic.
alleen maar pink jewel kopen en 100 feathers en heb ik een bunny HB van een paar mil z die ik ga verkopen
handig zeg..
waar vind je zo'n man die Bunny Hb's Maakt?
waar vind je zo'n man die Bunny Hb's Maakt?
Ehm je krijgt echt geen paar miljoen voor een Bunny Hairband hoor.
Edit: Voortaan eerst bericht afmaken voor ik op alt+s ram.
<list>
<li>Bunny Hairband: 12000
<li>100 Feathers: 100 x 300 = 30000
<li>Pink Jewel: 5000
</list>
Bij elkaar dus 12k+30k+5k = 47k
Lijkt me gek als iemand er dus een paar miljoen voor geeft.
Edit: Voortaan eerst bericht afmaken voor ik op alt+s ram.
<list>
<li>Bunny Hairband: 12000
<li>100 Feathers: 100 x 300 = 30000
<li>Pink Jewel: 5000
</list>
Bij elkaar dus 12k+30k+5k = 47k
Lijkt me gek als iemand er dus een paar miljoen voor geeft.
There is no magic.
er stond wel een of andere gek die kocht een Bunny HB voor 2.5 Mil 
hoeveel kost een Bunny Hb eigenlijk? want 47k lijkt me eigenlijk TE cheap voor een Bunny HB
hoeveel kost een Bunny Hb eigenlijk? want 47k lijkt me eigenlijk TE cheap voor een Bunny HB
Verwijderd
Huh, je had toch ook een 4 leaf clover nodig voor die Bunny quest? Iemand een link naar info over dat ding?
Damn you're right, ik wist dat ik iets vergat maar ik wist niet wat.
Four leaf clovers zijn duur, echt duur, want ze zijn atm niet te krijgen (mandragora's zijn er toch nog niet?).
Four leaf clovers zijn duur, echt duur, want ze zijn atm niet te krijgen (mandragora's zijn er toch nog niet?).
There is no magic.
laat maar zitten dan.
welke monsters laten santa hat vallen? Over porings met santa hat weet ik al
Hehe speel je met mijn thief door of is het toeval dat je zelfde level ben???. Zou wel bigfun zijn als die thief nog een hooglevel wordtOp maandag 20 mei 2002 11:39 schreef ADMK het volgende:
ik ben 43/31 train in Orc Forest (ik speel op chaos)
EDIT shit dit was gepost onder mijn broers acount ik ben N9
Verwijderd
men skin doet het nog niet
hij staat nu wel bij options, maar als ik erop klik doet ie niks, ligt dat aan mij of aan wat anders??
Verwijderd
Mapje leeg waar die files horen te staan?Op dinsdag 21 mei 2002 18:16 schreef riddlermark het volgende:
men skin doet het nog niethij staat nu wel bij options, maar als ik erop klik doet ie niks, ligt dat aan mij of aan wat anders??
Verwijderd
neey, daar staan *bmp's inOp dinsdag 21 mei 2002 18:17 schreef meme1000 het volgende:
[..]
Mapje leeg waar die files horen te staan?
Geen enkel beestje meer nu. Die santa porings waren er alleen rond de kerstdagen (duhOp dinsdag 21 mei 2002 17:26 schreef ADMK het volgende:
laat maar zitten dan.
)
dat word lang w8tenOp dinsdag 21 mei 2002 18:22 schreef Smurf het volgende:
[..]
Geen enkel beestje meer nu. Die santa porings waren er alleen rond de kerstdagen (duh)
damm
ik heb iets verselijk stoms gedaan!
ik heb (door een typ foutje van mijn kant)
iemand in plaats van ongeveer 6K 66K gegeven!!!
en nu wil die niet meer reageren (en het dus ook niet meer terug geven...)
ben dus 60K kwijt!!! (heb alleen nog de 7K die ik voor zijn spul kreeg)
hoe moet ik nu verder oc'en ben door m'n funds heen...

It's just a donkey
wel een achterlijk fout maarja kan gebeuren heb ik ook weleens gedaan. maar je kan ook dit doen (je hebt wel 20% discount nodig) verkoop pots en yellows je kan daarmee veel verdienen!! ik koop pots voor 15z en verkoop ze in dungeons voor 18/19z EN GAAT HEEL ERG GOED en het verkoopt als een trein moet je zeker ook doen daarmee verdien je zo'n 12 a 16k per 3 dagen!! je moet wel IN de dungeon en niet buitenOp dinsdag 21 mei 2002 19:38 schreef uniquorn het volgende:
dammik heb iets verselijk stoms gedaan!
je hebt je geld zo weer terug in no time
moet ik wel dc hebben en dat heb ik niet...
heb alleen oc gemaxed (wil venden ook kunnen ben dus bezig met pushcart en dan vending...) heb nog wel wat "Rares" (mementos een paar dolls enzo maar die wil ik graag voor een goede prijs verkopen in m'n winkeltje..)
ps. ik zit op loki
heb alleen oc gemaxed (wil venden ook kunnen ben dus bezig met pushcart en dan vending...) heb nog wel wat "Rares" (mementos een paar dolls enzo maar die wil ik graag voor een goede prijs verkopen in m'n winkeltje..)
ps. ik zit op loki
It's just a donkey
aahh je kan ook in een weapon store zeggen bijv (als je bijv 15% OC heb) 10% oc zeggen en hou je een beetje voor jezelf ik heb geen OC dus ik zou niet weten of dat wel een goed plan is hehe..Op dinsdag 21 mei 2002 19:45 schreef uniquorn het volgende:
moet ik wel dc hebben en dat heb ik niet...
ps. ik zit op loki
dat is het hele plan van OC je geeft minder dan je krijgt... (ik geef 12%-15% en krijg wat meer...)Op dinsdag 21 mei 2002 19:50 schreef ADMK het volgende:
aahh je kan ook in een weapon store zeggen bijv (als je bijv 15% OC heb) 10% oc zeggen en hou je een beetje voor jezelf ik heb geen OC dus ik zou niet weten of dat wel een goed plan is hehe..
It's just a donkey
ik zou ook nog wat in DC doen
speelt hier nog iemand op chaos die een CAT HB WILT KOPEN voor 42k/43k?
speelt hier nog iemand op chaos die een CAT HB WILT KOPEN voor 42k/43k?
Dude op Chaos is een Cat Hairband iets van 12k hoor.
There is no magic.
mensen kopen en verkopen het rond de 40k en hoger out hereOp dinsdag 21 mei 2002 19:58 schreef The Will het volgende:
Dude op Chaos is een Cat Hairband iets van 12k hoor.
kijk zelf maa..
Denk niet dat ze em voor die prijs kwijtraken. Bzzt.
Ik heb mijn account (met Koetjeboer en El Koetje) aan Maarten gegeven. Tis maar dat je het weet, ik ben nu dus echt gestopt.
Ik heb mijn account (met Koetjeboer en El Koetje) aan Maarten gegeven. Tis maar dat je het weet, ik ben nu dus echt gestopt.
Dank uOp dinsdag 21 mei 2002 15:18 schreef The Will het volgende:
[..]
Ten eerste heet hij M@NIC, en een mighty is kort voor Mighty Staff, en dat is een Staff die +20 Strength (toch) doet en eerst 200k was en nu nog 50-100k omdat hij nu 5SP per swing kost.

(en het is ook niet M@niac, kuch It kuch Snows kuch
En jah het is dus een Mighty Staff, voor de minder 1337-ere mensen onder ons
Description : A rare and incredibly powerful staff that grants great strength to those with powerful minds. It consumes 5 SP per hit(Physical Attack)
Atk/Def : 130
Weight : 50
Special Attributes : STR + 10 , MATK + 15%
Wear : Ma exclusive
Class : Rod
Ik heb ook verschillende keren lamers gehad als ik spullen wil verkopen via een gewoon poppetje dus niet via merchant die je dan express minder geven (of niks) en dan hopen dat je het niet in de gaten hebt en zomaar op OK drukt.
Zo wilde ik een glove verkopen voor 135k, en al een paar keer gehad dat ze een deal aanvragen en dan 13,5k willen geven. Of een zeikerd die steeds blijft zeggen "ik heb maar 90k, mag ik hem daarvoor hebben?"
Dan zeg je nee, en dan blijft ie aan de gang. Niet normaal meer.
Een keer gelachen. Ik had een n00b voor die glove. Die zei dus, ik heb geen 135 maar ik heb 129 is dat goed? Ik had bijna ja gezegd, totdat ik doorkreeg dat ie 129z bedoelde ipv 129k.
Zo wilde ik een glove verkopen voor 135k, en al een paar keer gehad dat ze een deal aanvragen en dan 13,5k willen geven. Of een zeikerd die steeds blijft zeggen "ik heb maar 90k, mag ik hem daarvoor hebben?"
Een keer gelachen. Ik had een n00b voor die glove. Die zei dus, ik heb geen 135 maar ik heb 129 is dat goed? Ik had bijna ja gezegd, totdat ik doorkreeg dat ie 129z bedoelde ipv 129k.
lolOp dinsdag 21 mei 2002 20:17 schreef obsidian het volgende:
een keer gelachen. Ik had een n00b voor die glove. Die zei dus, ik heb geen 135 maar ik heb 129 is dat goed? Ik had bijna ja gezegd, totdat ik doorkreeg dat ie 129z bedoelde ipv 129k.
Op dinsdag 21 mei 2002 20:17 schreef obsidian het volgende:
Ik heb ook verschillende keren lamers gehad als ik spullen wil verkopen via een gewoon poppetje dus niet via merchant die je dan express minder geven (of niks) en dan hopen dat je het niet in de gaten hebt en zomaar op OK drukt.

....
iemand geinteresseerd in een diamond ring 
had ik laatst gekocht en was em straal vergeten....
zou me zeker helpen weer op de been te komen
had ik laatst gekocht en was em straal vergeten....
zou me zeker helpen weer op de been te komen
It's just a donkey
Vraagje: wat is een goede combo voor een mage? Ik ben nu Firebolt aan het opkrikken (tot lvl 5 moet dat toch?) en die heerst zwaar. Maar welke spreuk(en) zal ik erbij nemen?
Opmerking: Een mighty staff geeft +15 str en niet +10 str. Klein verschil.
Hm nog even over die skins, SimpleLCD is ook erg mooi vind ik tenminste beetje donker maar het went snel
Dat dacht ik ook, en ik meende dat ie voor Aco + Mage was..Op woensdag 22 mei 2002 08:27 schreef obsidian het volgende:
Vraagje: wat is een goede combo voor een mage? Ik ben nu Firebolt aan het opkrikken (tot lvl 5 moet dat toch?) en die heerst zwaar. Maar welke spreuk(en) zal ik erbij nemen?
Maar op www.ro.pak0.com staat het anders
Ik weet het zeker aangezien ik er een gebruik.Op woensdag 22 mei 2002 11:01 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, en ik meende dat ie voor Aco + Mage was..
Maar op www.ro.pak0.com staat het anders
Hm ik denk dat ik vanaf vrijdag wat minder speel.
Nou jah een tijdje...Grand Theft Auto 3
Trouwens geef mij maar een Arc Wand...das ook nog +3 int
Maar ik heb 3 wapens die ik gebruik.
Arc Wand voor het casten.
Stiletto voor het snel ff afmaken, moet nog ff gladius kopen
Mighty Staff, als het erom gaat spannen
Anyway ik heb nu SS wel...die maakt het ook wel af
Nou jah een tijdje...Grand Theft Auto 3
Trouwens geef mij maar een Arc Wand...das ook nog +3 int
Maar ik heb 3 wapens die ik gebruik.
Arc Wand voor het casten.
Stiletto voor het snel ff afmaken, moet nog ff gladius kopen

Mighty Staff, als het erom gaat spannen
Anyway ik heb nu SS wel...die maakt het ook wel af
Verwijderd
imbeciel???Op woensdag 22 mei 2002 18:52 schreef ADMK het volgende:
login server down imbeciel
Als de ene nou eerst eens naar het overzichtje kijkt van de servers voor hij blaat.
En dan andere eerst nadenkt voor ie blaat.
Dan is iedereen weer blij
Dan is iedereen weer blij

Verwijderd
goeie M@NICOp woensdag 22 mei 2002 19:18 schreef M@NIC het volgende:
Als de ene nou eerst eens naar het overzichtje kijkt van de servers voor hij blaat.
Dan is iedereen weer blij![]()
Verwijderd
moe je eens kijke naar die korean server helemaal GROEN en de engelse geel of rood.
K wil em weleens een heel uur groen zien
Zat om 12 uur ff te spellen maar dat is niet te doenje klikt ergens en na een seconde ga je erheen en is het beesie weg of is iemand anders em te killen
Maarja t is gratis
K wil em weleens een heel uur groen zien
Zat om 12 uur ff te spellen maar dat is niet te doenje klikt ergens en na een seconde ga je erheen en is het beesie weg of is iemand anders em te killen
Maarja t is gratis
Verwijderd
daar heb je weer gelijk in maar ik vind het niet leuk als iemand jou enemy steelt als jij er al een half uur achteraan loopt
half uur? wat voor connection hebje wel? 56k?Op woensdag 22 mei 2002 20:13 schreef MatthijsN het volgende:
daar heb je weer gelijk in maar ik vind het niet leuk als iemand jou enemy steelt als jij er al een half uur achteraan loopt
maarja...
Het is behoorlijk instabiel de laatste dagen zeg. Het ene moment nergens last van, het volgende moment heb je elke 30 seconden een disconnect.
Heeft er trouwens al iemand wat gehoord van beta 2 op de engelse servers?
Heeft er trouwens al iemand wat gehoord van beta 2 op de engelse servers?
Verwijderd
vraagjes: wat doen een Orkish Sword en een Fortune Sword voor damage? iemand een directe link naar een site met info over items die geen beschrijving in Ragnarok hebben?
http://www.future-ragnarok.com/Op donderdag 23 mei 2002 15:40 schreef zanac het volgende:
vraagjes: wat doen een Orkish Sword en een Fortune Sword voor damage? iemand een directe link naar een site met info over items die geen beschrijving in Ragnarok hebben?
Daar kan je die info wel vinden. Is iets van 40 en 60 geloof ik, niet zoveel iig.
Job level 10.Op donderdag 23 mei 2002 16:23 schreef riddlermark het volgende:
wat heb je nodig om een thief te worden??
Verwijderd
Hoe bedoel jeOp donderdag 23 mei 2002 16:23 schreef riddlermark het volgende:
wat heb je nodig om een thief te worden??
Je moet gewoon naar de thieves guild gaan, zit in de piramides in morroc.
offtopic:
ps: im back!, had 7 dagen temp ban

ps: im back!, had 7 dagen temp ban
Hoe kom je daar nou weer aan?Op donderdag 23 mei 2002 16:26 schreef ScitzoFreak het volgende:
ps: im back!, had 7 dagen temp ban![]()
Verwijderd
welke pyramids, de rechter of de linker??Op donderdag 23 mei 2002 16:26 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je
Je moet gewoon naar de thieves guild gaan, zit in de piramides in morroc.
offtopic:
ps: im back!, had 7 dagen temp ban![]()
Verwijderd
Een of andere *** in SG opende een topic datie met 180 en zonder rijbewijs zijn auto in puin had gereden.Op donderdag 23 mei 2002 16:36 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?
Dus ik zei datie zen poot eraf had moeten rijden dan leerde ie misschien eens normaal doen
Maargoed, dat vonden de modjes blijkbaar niet zo leuk

Verwijderd
okeey thnx, ik zal het vanavond wel ff snel doen(als ik erop kom, en niet de hele disconected wordt)Op donderdag 23 mei 2002 16:50 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Links.
Verwijderd
OMFG OMFG OMFG

Dit begint echt zwaar irri te worden!
Ik ben geen rascist (dat moet je er tegenwoordig bij zetten bij zulk soort uitspraken
) maar ik ben gewoon in een half uurtje weer minimaal 25 looters/killsteelers/achterjereetaanlopenenjekilljatters tegengekomen. (lvl nu mijn merchant)
En het gaat echt opvallen dat ze allemaal hang sjang hongkong thai blah etc heten

See my point..
Gisteren weer een of andere #^#thai_blah^#^ of whatever, die leuk tegen idereen zat te vertellen dattie nu ging slapen en overschakelde op zijn bot

[edit]
Ik heb standaard vantevoren het zinnetje "don't KS noob" in mijn chatvenstertje staan
(serieus)

Dit begint echt zwaar irri te worden!
Ik ben geen rascist (dat moet je er tegenwoordig bij zetten bij zulk soort uitspraken

En het gaat echt opvallen dat ze allemaal hang sjang hongkong thai blah etc heten

See my point..

Gisteren weer een of andere #^#thai_blah^#^ of whatever, die leuk tegen idereen zat te vertellen dattie nu ging slapen en overschakelde op zijn bot

[edit]
Ik heb standaard vantevoren het zinnetje "don't KS noob" in mijn chatvenstertje staan

Verwijderd
uhmmm... bulshitOp donderdag 23 mei 2002 17:28 schreef ScitzoFreak het volgende:
Nog een tip trouwens, had ik ergens gelezen, weet niet meer waar.
Als je potions gebruikt tijdens een gevecht dan krijg je minder exp
slaat toch nergens op, je krijgt standaard een aantal exp voor een beesie en dat blijft gewoon hetzelfde, maakt nie uit of je dan een potion gebruikt. of dit is iets nieuws voor beta 2.
Verwijderd
Slaat wel ergens op...voorkomt dat een noob met 300 reds bij zich in een zeer korte tijd kan lvlenOp donderdag 23 mei 2002 17:57 schreef meme1000 het volgende:
[..]
uhmmm... bulshit
slaat toch nergens op, je krijgt standaard een aantal exp voor een beesie en dat blijft gewoon hetzelfde, maakt nie uit of je dan een potion gebruikt. of dit is iets nieuws voor beta 2.
Verwijderd
ik ben aan het spelen : ik disconnect :ik connect terug (meteen) : char is weg .
edit:
srry ik freakte ff
ze zijn trug :?toch een klein prob met de servers denki ik 
srry ik freakte ff
Verwijderd
toch de noob zijn probleem dat die 4800z eraan wil uitgevenOp donderdag 23 mei 2002 18:01 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Slaat wel ergens op...voorkomt dat een noob met 300 reds bij zich in een zeer korte tijd kan lvlen
Ik speel Ragnarok al een behoorlijk lange tijd, en na een tijdje is het toch een stuk minder verslavend dan in het begin, bij mij althans. Ik speel nog wel maar niet erg vaak, vandaar dat ik ook niet meer in een party zit.
There is no magic.
Verwijderd
Metal-kool4 .... (op loki heet ik Agress0r)
Waar ik ben... > ik ben aan het GTA3en , doet M@nic ook
Waar ik ben... > ik ben aan het GTA3en , doet M@nic ook
Verwijderd
Ik had laatst maar een nieuwe account gemaakt omdat mijn eerste account ineens ontoegankelijk was geworden. Ik had toen een archer gemaakt. Paar dagen terug deed die oude account het ineens weer 
Dus kon ik met al die centen van die chars op die account mooie spullen kopen voor m'n nieuwe archer. Dus ff Ragnarok op de pc van me ma geinstalleerd en met mezelf lopen traden
Nu heb ik een archer van level 14 die dus zwaar vette damage doet met zijn arlabest en nog meer ubergear. Zo level je dus ook best snel op het begin en ik moet zeggen, archer is het leukste char dat ik tot nu toe gespeeld heb, boogje roelt!
Nouja, merchant met een winkeltje is ook heel cool. (Die heb ik wel es snachts aanstaan en dan heb ik de volgende morgen alles verkocht, prijs gewoon hoog houden, ik lig toch te pitten).
Het geinige van Ragnarok vind ik nu ook het helpen van novices. Dus ze een armortje geven of een zwaard ofzo. Kan me nog herinneren dat ik iets kreeg de tweede keer dat ik het speelde, en ik helemaal blij
Ik weet wel nu al dat de Ragnarokverslaving op een gegeven moment weer over is (zoals met alle games tot nu toe), de vraag is alleen wanneer hehehe..
check this out, Ragnarok op E3!
http://www.future-ragnarok.com/cgi-bin/forums/ikonboard.cgi?act=ST;f=4;t=38
Dus kon ik met al die centen van die chars op die account mooie spullen kopen voor m'n nieuwe archer. Dus ff Ragnarok op de pc van me ma geinstalleerd en met mezelf lopen traden
Nu heb ik een archer van level 14 die dus zwaar vette damage doet met zijn arlabest en nog meer ubergear. Zo level je dus ook best snel op het begin en ik moet zeggen, archer is het leukste char dat ik tot nu toe gespeeld heb, boogje roelt!
Nouja, merchant met een winkeltje is ook heel cool. (Die heb ik wel es snachts aanstaan en dan heb ik de volgende morgen alles verkocht, prijs gewoon hoog houden, ik lig toch te pitten).
Het geinige van Ragnarok vind ik nu ook het helpen van novices. Dus ze een armortje geven of een zwaard ofzo. Kan me nog herinneren dat ik iets kreeg de tweede keer dat ik het speelde, en ik helemaal blij
Ik weet wel nu al dat de Ragnarokverslaving op een gegeven moment weer over is (zoals met alle games tot nu toe), de vraag is alleen wanneer hehehe..
check this out, Ragnarok op E3!
http://www.future-ragnarok.com/cgi-bin/forums/ikonboard.cgi?act=ST;f=4;t=38
Verwijderd
Hallooo!!
Ik was al eerder in Ragnarok en daar heet ik Adele. Dit is mn allerallereerste post.
En ik zie jullie op RO!!!
Ik was al eerder in Ragnarok en daar heet ik Adele. Dit is mn allerallereerste post.
En ik zie jullie op RO!!!
lijkt wel of iedereen weg is of een andere game zit te spelen...
ik ben nu ff'tje meer mohaa te spelen want ik heb een of andere mail gekregen van m'n mohaa clanleader dat ik gekickt word als ik minder actief word.. tja.. dan maar gekickt....
maarja im ben een of andere site tegengekomen best wel cool waar ze dergelijke quest hebben en andere dingen ze hebben bijv een vaste meetingpoint best wel stoer check it self out
http://thievesguild.web1000.com
--==EDIT2==--
is morroc soms down ik heb gecheckt maar nix aan de hand maar ik heb me thief gewarped naar morroc en nu krijg ik als ik met me thief probeer te spelen een mssg "Server login failed" ofsow..
--==EDIT==--
jah hoor ik heb een ORCISH HERO VERSLAGEN en had EXP gekregen
en nog een voucher of orchish hero ofsow waar kan ik daarmee doen?
ik ben nu ff'tje meer mohaa te spelen want ik heb een of andere mail gekregen van m'n mohaa clanleader dat ik gekickt word als ik minder actief word.. tja.. dan maar gekickt....
maarja im ben een of andere site tegengekomen best wel cool waar ze dergelijke quest hebben en andere dingen ze hebben bijv een vaste meetingpoint best wel stoer check it self out
http://thievesguild.web1000.com
--==EDIT2==--
is morroc soms down ik heb gecheckt maar nix aan de hand maar ik heb me thief gewarped naar morroc en nu krijg ik als ik met me thief probeer te spelen een mssg "Server login failed" ofsow..
--==EDIT==--
jah hoor ik heb een ORCISH HERO VERSLAGEN en had EXP gekregen

Level: 43/31Op donderdag 23 mei 2002 22:16 schreef M@NIC het volgende:
Welke level + class + skills ben/heb je
Class: Thief
Skills: Steal lvl 6 - Double slash lvl 9 (geloof ik)
Evenom lvl 1 - Hide lvl 1(ik weet het niet precies maar dit is het ongeveer.
Verwijderd
Ja maar die char heb je van iemand gehad...dan is het toch niet leuk meerOp donderdag 23 mei 2002 22:21 schreef ADMK het volgende:
[..]
Level: 43/31
Class: Thief
Skills: Steal lvl 6 - Double slash lvl 9 (geloof ik)
Evenom lvl 1 - Hide lvl 1(ik weet het niet precies maar dit is het ongeveer.
Imho natuurlijk
laat maar m'n thief is terug.
ok het is niet leuk maar ik was gehackt en het was HOPELOOS om opnieuw te beginnen en eenige oplossing was bedelen maarja..niemand geeft wat..
ok het is niet leuk maar ik was gehackt en het was HOPELOOS om opnieuw te beginnen en eenige oplossing was bedelen maarja..niemand geeft wat..
Verwijderd
Ik had ook van iemand gehoord.. dat er een soort mod was... dat je die bomen niet meer ziet 
Heeft iemand een url voor me
Heeft iemand een url voor me
Verwijderd
Paraplu
Hoi! Wel zo veel mogelijk bij het verhaal van een topic blijven graag (=ontopic blijven)
Metal-Kool4: link staat in deze draad
Wedden dat je die binnen 2 minuten gevonden heb.
En is der iemand die deel 7 wil aanmaken?
Metal-Kool4: link staat in deze draad
En is der iemand die deel 7 wil aanmaken?
Dit topic is gesloten.