Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Op donderdag 20 juni 2002 11:24 schreef chem het volgende:
[..]
Ach, duderuud wist het toch allemaal als eerste
Je kan het ook andersom stellen: waar blijft de lijst met features waarvan op dit moment bepaald is dat die er zeker in komen?Op donderdag 20 juni 2002 11:15 schreef Nielsz het volgende:
In het algemeen:
Misschien is het een idee om ff te stoppen met ideeen te spuien totdat het online is, en iedereen kan zien wat er al gebeurt is enzo? Want iedereen zit nu lekker te roddelen en verbeteringen aandragen over een zwart gat enzo.
Exact expert nodig?
PreciesCrazy_D:
Je kan het ook andersom stellen: waar blijft de lijst met features waarvan op dit moment bepaald is dat die er zeker in komen?
En ik denk natuurlijk niet alleen ik
Kortgezegd zijn de initiele features dezelfde als die Topix nu kent, dat er dingen kunnen wil nog niet zeggen dat het wenselijk is at je die _direct_ implementeerd. Die kun je beter 'gefeseerd' inbrengenOp donderdag 20 juni 2002 12:05 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom stellen: waar blijft de lijst met features waarvan op dit moment bepaald is dat die er zeker in komen?
Beetje brak omschreven misschien, maar zou het niet handig zijn om in het nieuwe forum topics te laten linken naar de laatste post die je gelezen hebt (die al eerder ingeladen is dus) als je er al eerder geweest bent? Voor langlopende topics die oa in SP veel voorkomen is dit erg handig als je met een hoge ppp werkt imo...
Lijkt me niet extreem moeilijk te implementeren (maar ik heb nou niet echt veel ervarig met coden dus daar kan ik naast zitten ), de extra recources die het nodig heeft lijken me wel lastig... Misschien dat je het bij een topic kan aanvinken dat het onthouden word?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Heb ik al eerder aangegeven. Ik zal ff zoeken.Op vrijdag 21 juni 2002 00:47 schreef Chakotay het volgende:
Zodan
Beetje brak omschreven misschien, maar zou het niet handig zijn om in het nieuwe forum topics te laten linken naar de laatste post die je gelezen hebt (die al eerder ingeladen is dus) als je er al eerder geweest bent? Voor langlopende topics die oa in SP veel voorkomen is dit erg handig als je met een hoge ppp werkt imo...
Lijkt me niet extreem moeilijk te implementeren (maar ik heb nou niet echt veel ervarig met coden dus daar kan ik naast zitten ), de extra recources die het nodig heeft lijken me wel lastig... Misschien dat je het bij een topic kan aanvinken dat het onthouden word?
[topic=518077/1/25]
Raku
Hm, ik helemaal dit topic doorlezen nadat lunatic me erop weer, denk ah hij staat er nog niet in, velig om te posten dus, heb jij em al eerder gepostOp vrijdag 21 juni 2002 00:54 schreef Eth3r3al het volgende:
[..]
Heb ik al eerder aangegeven. Ik zal ff zoeken.
[topic=518077/1/25]
* Chakotay gaat zich in een hoekje staan schamen....
EN hij staat al eerder in dit topic! Shame on you!Op vrijdag 21 juni 2002 00:59 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Hm, ik helemaal dit topic doorlezen nadat lunatic me erop weer, denk ah hij staat er nog niet in, velig om te posten dus, heb jij em al eerder gepost
* Chakotay gaat zich in een hoekje staan schamen....
//edit
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14001669#14001669
op precies te zijn
Raku
Mja je hebt gelijk, ik herkende em niet meteen als wat ik bedoelde... Maar ik heb het wel verder uitgewerktOp vrijdag 21 juni 2002 01:24 schreef Eth3r3al het volgende:
[..]
EN hij staat al eerder in dit topic! Shame on you!![]()
![]()
//edit
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14001669#14001669
op precies te zijn
*teruggaat naar hoekje*
Nee, dat als je op het linkje naar een thread klikt, je dan de 1e post die je nog niet gelezen hebt op je scherm krijgt, vergelijkbaar met wat je krijgt als je naar /topicnr/page/ppp/#postnr linkt.Op vrijdag 21 juni 2002 02:12 schreef Hans het volgende:
Tis trouwens last read. En React biedt de optie om de laatste post als eerste weer te geven in een thread (omgekeerde volgorde). Is dat wat jullie bedoelen?
[topic=475721]
en dan met name

wat ik wel een erg handig idee vind
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik zal er aan denken maar het komt er denk ik nog niet in.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
dit maakt de boel er een stuk overzichtelijker op denk ik
-De mogelijkheid om te zoeken binnen een draad, zodat je niet meer alle pagina's af moet zoeken
PS: wat betekend dat rooie (2) achter één van die usernames :-?
Aantal usernotes.Op vrijdag 21 juni 2002 16:02 schreef Woudloper het volgende:
PS: wat betekend dat rooie (2) achter één van die usernames :-?
Vooral erg handig als je er niet dagelijks komt ofzo.
En het bewijs dat het in php (vBulltin) kan
Maar goed ik weet niet wat er voor aanpassingen gemaakt moeten worden in de huidige react-ware.
(wat is een forum eigenlijk, kun je dat als software beschouwen?)
Het gaat mij dan met name om non-techfora.
Is het misschien handig om een extra icoontje te hebben naast bijvoorbeeld

Bespaard weer het gedoe om eerst in SM te komen, en dan newtopic, etc.
Uiteraard zou een reden zijn om het niet te doen, dat mensen dingen posten voordat ze kijken...
't kan wel dmv. de templates; maar dat zou betekenen dat ELKE post van een extra link is voorzien wat a) extra bandbreedte kost en b) een hoog gestapo-gehalte heeft.Op vrijdag 21 juni 2002 18:00 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Geef eerlijk toe dat ik hiers niet gelezen heb dus misschien is het al genoemd.. maar ik kreeg net een idee vanwege een topic om een OW in een of andere topic over 'GP4'.
Is het misschien handig om een extra icoontje te hebben naast bijvoorbeeld [afbeelding] om meteen een post te maken (beginnen) in SM, en meteen link in het tekstvak staat naar het topic?
Bespaard weer het gedoe om eerst in SM te komen, en dan newtopic, etc.
Uiteraard zou een reden zijn om het niet te doen, dat mensen dingen posten voordat ze kijken...
Idd, de drempel om een SM-topic te maken is dan wel erg laag.Op vrijdag 21 juni 2002 20:15 schreef chem het volgende:
[..]
't kan wel dmv. de templates; maar dat zou betekenen dat ELKE post van een extra link is voorzien wat a) extra bandbreedte kost en b) een hoog gestapo-gehalte heeft.
Dit zal een hoop troep opleveren in SM.
Maak zelf niet al te veel topics, maar een ding valt me op wat makkelijker kan.
Je zit in bv LA, je wilt een topic posten.
Je klikt op nieuwe topic, en vult alles in.
Maar nu bedenk je zelf dat vragen over windows niet in LA horen maar in WOS.
Nu moet je de gehele text kopieren naar WOS gaan en daar een nieuw topic maken. En text plakken.
Maar je zou ook in die schermpje waar je je topic in maakt een optie in kunnen bouwen dat je een ander subforum kiest om in te posten.
Zo kan je ook zoals boven, sneller een post in SM zetten.
Nou wil ik met sneller niet doelen op, ja nu zet ik nog sneller topics in SM.
Maar meer in de trant er hoeven minder handelingen gedaan te worden.
Nu subforum SM openen (betekent ander venster openen etc) en daar een een nieuw topic aanmaken.
Met deze optie, nieuwe topic aanmaken (waar je wilt) en subforum selecteren en plam, daar is ie.
Nam SM even als voorbeeld omdat die hierboven ook genoemd werd.
Tis maar een idee.
Als Tweakers B.V. echt in "bandbreedte nood" was zouden ze allang de signatures en de avatars afgeschaft hebben... volgens mij kosten die zelfs het meeste bandbreedte in een gemiddelde HK postOp vrijdag 21 juni 2002 20:15 schreef chem het volgende:
[..]
't kan wel dmv. de templates; maar dat zou betekenen dat ELKE post van een extra link is voorzien wat a) extra bandbreedte kost en b) een hoog gestapo-gehalte heeft.
ik heb het eerder over onze 56k en casema slachtoffersOp vrijdag 21 juni 2002 21:44 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
Als Tweakers B.V. echt in "bandbreedte nood" was zouden ze allang de signatures en de avatars afgeschaft hebben... volgens mij kosten die zelfs het meeste bandbreedte in een gemiddelde HK post
(of mensen via een schoolproxy)
Ok sorry, dat begreep ik er dus niet uitOp vrijdag 21 juni 2002 22:33 schreef chem het volgende:
[..]
ik heb het eerder over onze 56k en casema slachtoffers
(of mensen via een schoolproxy)
Tsja, over het "gestapo gehalte", ik noem het gewoon verantwoordelijke mede gebruikers?
Ja, in het post-schermpje een dropdown met alle fora-namen erin (zoals normaal onderaan de topics), maar je kan kiezen in welk forum je post moet.Op vrijdag 21 juni 2002 21:26 schreef Vae Victis het volgende:
Maar je zou ook in die schermpje waar je je topic in maakt een optie in kunnen bouwen dat je een ander subforum kiest om in te posten.
Die dropdown staat dan standaard op het forum waarin je op de post-knop hebt gedrukt.
Aan de ene kant wel handig, maar aan de andere kant kun je zo iets in een forum posten, zonder te zien wat voor topics er al zijn. Zo is het best mogelijk dat er in SeM 10 topics over hetzelfde komen.
Toch niet zo handig dus.
Verwijderd
Dat vind ik niet zo, omdat iemand dan te snel op zijn aantal posts beoordeeld wordt denk ik.
Een newbie op GoT hoeft niet meteen een n00b te zijn.
Verwijderd

edit2:
hier even een lijstje met wat mij wel handig lijkt:
- gekleurde topicstarter naam door heel het topic. (lijkt me wel handig)
- uiteraard ondersteuning voor hottopic
- naast de [topic=1234 tag, ook: [user=Atar of [user=1145 tags. En dat ie dan met [user=1145 gelijk de naam erbij inplakt natuurlijk.
- nog een paar dingen die ik nu weer vergeten ben
Featurelist React:Op zaterdag 22 juni 2002 15:39 schreef Atar het volgende:
edit: is boven al gezegd wat ik hier vroeg
edit2:
hier even een lijstje met wat mij wel handig lijkt:
- uiteraard ondersteuning voor hottopic
...
- Hottopic support
...
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Dwz, je sluit dan deze en maakt even een nieuwe aan, met een overzicht van wat al bedacht is.
Is misschien wat overzichtelijker.
Nu heb je onder andere al [b ] voor bold, [i ] voor cursief, [u ] voor underline en [s ] voor strike-through, maar ik zou graag ook [tt ] zien voor Typewriter. Je kunt text dan wel tussen [code ] tags zetten, maar dat is vaak niet handig.
Met Typewriter bedoel ik dus dit: <TT>Deze tekst staat in typewriter.</TT>
..Op zaterdag 22 juni 2002 22:52 schreef Da Mastah het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk nog voordat we kunnen testen?
En da snap ik nie!Op zondag 23 juni 2002 18:01 schreef ddc het volgende:
[..]
..
GoT Tracker support; heb je al die nifty features in de forumsoftware zelf ook niet nodigOp zaterdag 22 juni 2002 15:59 schreef Steije het volgende:
[..]
Featurelist React:
...
- Hottopic support
...
Als het maar XML is, dan werkt de GoT Tracker ookOp zondag 23 juni 2002 13:53 schreef Hans het volgende:
Typewriter (fixed) font support is aanwezig. Hottopic support is idd ook al aanwezig (ook al zuigt dat hottopic waanzinnig qua XML).
[/schaamteloze plug-modus]
Intentionally left blank
Maar:
- Een functie die checked of je nog steeds techposts doet, en zo ja: --> user mag HK in. Zo nee --> User mag HK niet in.
Dit om te voorkomen dat users even 150 (?) posts doen, de HK in gaan en daarna nooit meer in de techfora posten.
Goed idee
Ja hallo, wie is hier nou de devver?Op dinsdag 25 juni 2002 15:20 schreef chem het volgende:
hoe?
Ik vind dit stukje nogal cryptisch en snap t ook niet helemaal, maar wat ik bedoelde is dat er geen users komen die 150 techpost doen, en daarna nooit meer in de techfora posten, alleen nog maar GC.Op dinsdag 25 juni 2002 15:25 schreef chem het volgende:
meer dat een post in een techforum geen techpost is per se. "Ja" en "ik ook" zijn geen echte bijdrages.
chem bedoelt dat als jouw idee ingevoerd wordt, dat er dan ook veel users alleen maar posts zoals "ja" en "ik ook" in techfora zullen posten om hun ratio op peil te houden (en dus in de HK te mogen blijven komen).Op dinsdag 25 juni 2002 15:31 schreef nrg het volgende:
[..]
Ik vind dit stukje nogal cryptisch en snap t ook niet helemaal, maar wat ik bedoelde is dat er geen users komen die 150 techpost doen, en daarna nooit meer in de techfora posten, alleen nog maar GC.
Op dinsdag 25 juni 2002 15:42 schreef Sassie het volgende:
[..]
chem bedoelt dat als jouw idee ingevoerd wordt, dat er dan ook veel users alleen maar posts zoals "ja" en "ik ook" in techfora zullen posten om hun ratio op peil te houden (en dus in de HK te mogen blijven komen).
1
2
3
4
5
| [pseudocode] if ($user->average_postlength < 20){ warn_admin(); } [/pseudocode] |
Op dinsdag 25 juni 2002 16:21 schreef strlen het volgende:
idee: bij het posting veld een grote knop met "UPLOAD EEN PLAATJE NAAR PICS.SHELLZ.NL".
die server is belachelijk langzaamOp dinsdag 25 juni 2002 16:21 schreef strlen het volgende:
idee: bij het posting veld een grote knop met "UPLOAD EEN PLAATJE NAAR PICS.SHELLZ.NL".
NIET WAAR!Op dinsdag 25 juni 2002 17:45 schreef chem het volgende:
[..]
die server is belachelijk langzaam
Ding staat nu bij Telecity2 verdomme, naast tweakers.net bijna!
Naja, je hebt phpnuke erop geinstalleerd, dan is het iig kutOp dinsdag 25 juni 2002 17:47 schreef strlen het volgende:
[..]
NIET WAAR!
ja en?Op dinsdag 25 juni 2002 17:47 schreef strlen het volgende:
[..]
NIET WAAR!
als er een plaatje komt binnenkruipen na dik een halve minuut dan is het *immer* die server
of je eigen verbinding?Op dinsdag 25 juni 2002 18:10 schreef chem het volgende:
[..]
ja en?
als er een plaatje komt binnenkruipen na dik een halve minuut dan is het *immer* die server
Is tenminste lekker simpelOp dinsdag 25 juni 2002 18:03 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Naja, je hebt phpnuke erop geinstalleerd, dan is het iig kut
zoiets als in www.hardwareforum.nl
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Mh, 1.024 kbps/1.024 kbps @ bbned.. Denk het niet.Op dinsdag 25 juni 2002 19:11 schreef strlen het volgende:
[..]
of je eigen verbinding?
Groot plaatje ?Op dinsdag 25 juni 2002 18:10 schreef chem het volgende:
[..]
ja en?
Nu weet ik dat dit de serverload exponentieel zal vergroten, maarre, kan dit in het nieuwe forum ook ?

- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:00
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Zoals van;Op dinsdag 25 juni 2002 21:30 schreef zedonite het volgende:
Private Messages? (PM)
Bling, u heeft een Private Message
"Hey, doe mij ff die link naar GTA3, want de modjes zeuren daar over als ik dat vraag en wil hebben, thanks dude"
Denk ik dan
Ja, femme heeft dat ooit een keer gezegd.
Ja, toen was het grappig.
Ja, het is ook een leuke woordspeling.
MAAR OM DAT NOU IN DAT HELE FORUM TE STOPPEN GAAT TE VER!
Weet je hoe fokking irritant dat is!
Het is natuurlijk te veranderenOp woensdag 26 juni 2002 07:57 schreef strlen het volgende:
automagisch:
als je search hebt gebruikt, en je klikt op een titel, dat er dan een nieuw window wordt geopend.
Dit gebeurt wel als je in een draadje op een link duwt, maar niet bij het 'search'venster
==
hoi
43% of all statistics are worthless
zit er al in (datum en tijd van geposte reply)Op woensdag 26 juni 2002 11:24 schreef BobDay het volgende:
linken naar een specifieke reply in een topic met anchor (anker).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
zo, ontspan eens?Op woensdag 26 juni 2002 07:57 schreef strlen het volgende:
automagisch:
Op dinsdag 25 juni 2002 16:21 schreef strlen het volgende:
"UPLOAD EEN PLAATJE NAAR PICS.SHELLZ.NL".
Is een caps-filter in het nieuwe forum geen id?Op woensdag 26 juni 2002 07:57 schreef strlen het volgende:
Als het al 1000x gepost is, sorry
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
React v2Op woensdag 26 juni 2002 12:31 schreef Steije het volgende:
Idee: fora filteren uit de Active Topics...
Als het al 1000x gepost is, sorry
Wanneer kunnen we die ongeveer verwachten?Op woensdag 26 juni 2002 12:36 schreef Jasper het volgende:
[..]
React v2
En leest Michel z'n mail wel? Gaat over React
Onbekend.Op woensdag 26 juni 2002 12:50 schreef Steije het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die ongeveer verwachten?
Elke dag. Je zal binnenkort wel reactie krijgenEn leest Michel z'n mail wel? Gaat over React
Het antwoord: Op mijn laptop doet ie het wel goed.... slotje, misschien wordt er ooit nog wel ns naar gekeken
In plaats van dat er meegedacht wordt: mijn laptop heeft een simpele vga kaart, mijn andere computers hebben ATI kaarten, misschien zijn het de Nvidia drivers, we gaan er eens naar kijken oid krijg je een slotje
Ik dacht dat het voordeel boven topix was dat er nu eindelijk bugs gefixt kunnen worden, maar zo heeft het weinig zin...
OkayOp woensdag 26 juni 2002 12:55 schreef Jasper het volgende:
[..]
Onbekend.
[..]
Elke dag. Je zal binnenkort wel reactie krijgen
en de bugmelders mogen ook even kijken of het niet al 25x gemeld is. nofi, maar na tig keer weet ik ook wel dat de (nu niet meer actieve) colorpicker niet werkt onder mozilla, en dat de mouseovers te traag zijn bij veel systemen.Op woensdag 26 juni 2002 13:02 schreef Pc123 het volgende:
Ik vind het jammer dat er niet serieus met bugmeldingen omgegaan wordt, ik meldt een seriues groot performance probleem met de mouse-overs zodat op alle computer waarop ik het getest heb (meerdere dus!) het forum met standaard instellingen onbruikbaar is.
Gordijnstok had daar wellicht een idee voor, dus daar wachten we op. Je kunt het trouwens ook uitzetten, als je systeempje het niet trekt.
Een reactie zoals: het probleem is bekend, we zullen jou informatie erbij meenemen om de oorzaak te vinden, bedankt voor je bugmelding lijkt me zelf toch iets gepaster als ik alleen probeer te helpen.
Suc6 met het zoeken naar een oplossing
Dat weten weOp woensdag 26 juni 2002 13:19 schreef Pc123 het volgende:
.. ik probeer ook alleen maar te helpen, ..
Sorry.. nicotine gebrek. Maar 't is wel irritant, het staat niet professioneel, en het is allang niet leuk meer.Op woensdag 26 juni 2002 11:58 schreef chem het volgende:
[..]
zo, ontspan eens?
En over die mouseovers, het maakt niet uit *hoe* snel je systeem is.. we hebben hier 2 1.6GHz P4's staan, en op allebei zijn de mouseovers traag... dus om dat af te doen als een 'systeem die het niet trekt' lijkt me een beetje erg makkelijk.
M'n laptop heeft het ook, met een Chips & Technologies 96000 (jaja!).
Ik heb er met mijn systeem weer geen last van (AMDK6350/192MB)...Op woensdag 26 juni 2002 13:02 schreef Pc123 het volgende:
Ik vind het jammer dat er niet serieus met bugmeldingen omgegaan wordt, ik meldt een seriues groot performance probleem met de mouse-overs zodat op alle computer waarop ik het getest heb (meerdere dus!) het forum met standaard instellingen onbruikbaar is.
Maar wist je al dat dat simpel af te vinken is, die optie, via je prefs aldaar
Ik denk dat men daar een beetje overspoeld wordt met problemen die gewoon via je prefs zijn op te lossen; dan wordt er Ws. niet zo secuur gekeken naar ieder probleem(pje)...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Lijt me vaagOp woensdag 26 juni 2002 14:19 schreef Pc123 het volgende:
Ik heb de oorzaak gevonden! Het ligt aan de browser, in Mozilla doet ie het prima, in de nieuwste ie6 met alle patches doet ie het niet.
Ik heb een Nvidia kaart en ik gebruik ie6 met alle patches en hier werkt het gewoon hoor (heb mouseover wel uitgerost toen ik erachter kwam dat dat kon)
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Op woensdag 26 juni 2002 13:13 schreef chem het volgende:
[..]
en de bugmelders mogen ook even kijken of het niet al 25x gemeld is. nofi, maar na tig keer weet ik ook wel dat de (nu niet meer actieve) colorpicker niet werkt onder mozilla, en dat de mouseovers te traag zijn bij veel systemen.
Gordijnstok had daar wellicht een idee voor, dus daar wachten we op. Je kunt het trouwens ook uitzetten, als je systeempje het niet trekt.
1
2
| <td onMouseOver="this.style.backgroundColor='#BF0000';" onMouseOut="this.sty le.backgroundColor='#FF0000';"> </td> |
Ook hoop ik dat er later geen 'forum/' meer voor hoeft, dat scheelt weer typewerk
Ziet er al mooi uit voor de rest.
forum/ hoeft er al niet meer voor hoor.Op woensdag 26 juni 2002 18:03 schreef Xanthus het volgende:
Zou die edit balk eruit kunnen? ik vind hem de reply zo onoverzichtelijk maken, zeker met een sig erbij.
Ook hoop ik dat er later geen 'forum/' meer voor hoeft, dat scheelt weer typewerk
Ziet er al mooi uit voor de rest.
huischkamer.tweakers.net werkt ook. (hier iig).
b.t.w, die nep admin status is best wel geinig.
En die editbalk mag er van mij ook in blijven.
Kan dat? Of ben ik nou gewoon raar? Blijft dit alleen bij de 'HK' of wordt alles zo?
Ik geloof dat ik de voorkeur geef aan het oude eigenlijk, of zijn er dingen waarom toch voor het nieuwe te kiezen? Als het enkel 'gadgets' zijn, bekijk het dan als een geheel plaatje...
Ik ben redelijk zeker dat er nu geen weg terug meer isOp donderdag 27 juni 2002 09:26 schreef martinweb.nl het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het gewoon erg traag vind vergeleken met het oude? En op de één of andere manier ziet het er ook niet uit als een vooruitgang.
Kan dat? Of ben ik nou gewoon raar? Blijft dit alleen bij de 'HK' of wordt alles zo?
Ik geloof dat ik de voorkeur geef aan het oude eigenlijk, of zijn er dingen waarom toch voor het nieuwe te kiezen? Als het enkel 'gadgets' zijn, bekijk het dan als een geheel plaatje...
Maar iid er zitten nog wel wat minpuntjes aan React, maar ongewtwijfeld denken de devvers al over v2.
Maar goed als wij ze melden zijn ze iig er van op de hoogte en kan er wat aan gedaan worden als het mogelijk is.
Het moet ook niet in 1 keer 100% goed zijn, anders is het wel een gigantische omschakeling... hier en daar een foutje moet blijven...Op donderdag 27 juni 2002 13:21 schreef Sassie het volgende:
Maar iid er zitten nog wel wat minpuntjes aan React, maar ongewtwijfeld denken de devvers al over v2.
Exact expert nodig?
Er zit vooruitgang in
Jah bestwelOp donderdag 27 juni 2002 09:28 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik ben redelijk zeker dat er nu geen weg terug meer is
Dat idee heb ik ook...Op donderdag 27 juni 2002 09:28 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik ben redelijk zeker dat er nu geen weg terug meer is
Welke andere fora?Op vrijdag 28 juni 2002 13:57 schreef martinweb.nl het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook...Maa hoe zit ut met de andere fora?
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:29 ]