4op1 rij is moeilijkerOp vrijdag 10 mei 2002 21:26 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ik speel dan ook 3 op een rij Kimpelman
Op vrijdag 10 mei 2002 21:20 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Heilig Moeder Maria, moeder aller heiligen behoede ons..
[..]
Haast je niet hoor
Aangezien dat nergens op slaat kun je dat gewoon doen hoor. Ik heb zelf ook een keer de start gefilmd toen ik vertrok uit Faro (Portugal)Op vrijdag 10 mei 2002 18:54 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alle electronische apparatuur moet tijdens stijgen en landen uit zijn.
en toen zat er zo'n meisje van 6 achter me die meteen tegen d'r moeder riep dat je niet mocht filmen
Ik ga met de geachte over Pim naar bed en sta er mee op. Ook ik kan nog niet geloven dat Pim echt dood is
Hoe durf jij te beweren dat wij overdrijven snotaap. Wat een misselijke opmerking van je misselijke gozer. Vieze lamer, gatver wat kots ik op jou om ons van zoiets te beschuldigen mongool!

Op vrijdag 10 mei 2002 23:09 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oke,
Pim was mijn vriend niet en dit gun ik hem niet.
Maar jullie overdrijven.

Hou dit soort dingen ff voor je. Dit zijn gewoon persoonlijke emoties die mensen hebben en daarvan kan je niet zeggen dat ze overdreven zijn!
Ontopic maar weer
Een 'chemische' camera zal sowieso geen kwaad kunnen neem ik aanOp vrijdag 10 mei 2002 22:32 schreef bennierex het volgende:
[..]
Aangezien dat nergens op slaat kun je dat gewoon doen hoor. Ik heb zelf ook een keer de start gefilmd toen ik vertrok uit Faro (Portugal)
en toen zat er zo'n meisje van 6 achter me die meteen tegen d'r moeder riep dat je niet mocht filmen
Verwijderd
Ja dat je je telefoon niet aan mag doen kan ik wel begrijpen. Als iemand belt hoor je dat niet eerst aan de telefoon... Dus zit een kern van waarheid in.
Veel maatschappijen willen dat je geen apparatuur op je schoot hebt tijdens t/o en landing, omdat je zo minder snel kan evacueren. Vooral als je camara groot uitgevallen is (Sovjet model
)
Maar goed, ik neem meestal mn scanner mee in het vliegtuig en zet m ook nog aan. Zolang ze het maar niet zien hehe. Alleen bij Singapore airlines kan je het om een of andere reden niet maken. Misschien komt het door de slecht verstaanbare stewardessen
.
Veel maatschappijen willen dat je geen apparatuur op je schoot hebt tijdens t/o en landing, omdat je zo minder snel kan evacueren. Vooral als je camara groot uitgevallen is (Sovjet model
Maar goed, ik neem meestal mn scanner mee in het vliegtuig en zet m ook nog aan. Zolang ze het maar niet zien hehe. Alleen bij Singapore airlines kan je het om een of andere reden niet maken. Misschien komt het door de slecht verstaanbare stewardessen
Dammit, mijn AA van mijn ATI Expert 200 doet et niet
In wind doos achtennegentig al aangezet, in FS2002, al aangezet, ook al in FS2002 uitgezet, maar hij doet niets
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Hmmm ik baal dus van een mission failed vandaag.
Ten eerste was het weer niet goed genoeg om te vliegen
Ten tweede was de LowAltitude VFR map van NL uitverkocht

Ten derde was mn replay thuis het bewijs van het slechte weer. De vlucht was wel aardig (EHLE-EHTX), maar nu weet ik waarom het geen pretje is als je VFR vliegt en er hangt een wolkendek (ik zeg: veredelde mist) tussen 300 en 2500 ft
Dat betekent dus concreet iets als 'als ik de VOR goed heb gevolgd dan moet dat vliegveld daar ergens liggen', en dat bij een zicht van 0 meter. En om je vermoeden te bevestigen daal je naar 200 ft en blijkt de rwy links ipv rechts van je te zitten
Balen dat ik niet IRL gevlogen heb, maar misschien toch maar beter zo
Ten tweede was de LowAltitude VFR map van NL uitverkocht
Ten derde was mn replay thuis het bewijs van het slechte weer. De vlucht was wel aardig (EHLE-EHTX), maar nu weet ik waarom het geen pretje is als je VFR vliegt en er hangt een wolkendek (ik zeg: veredelde mist) tussen 300 en 2500 ft
Dat betekent dus concreet iets als 'als ik de VOR goed heb gevolgd dan moet dat vliegveld daar ergens liggen', en dat bij een zicht van 0 meter. En om je vermoeden te bevestigen daal je naar 200 ft en blijkt de rwy links ipv rechts van je te zitten
fijn dat je ons er nog ff op wijstOp vrijdag 10 mei 2002 21:29 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
ROFLMAO --> humor
maar laat ik even een dingetje rechtzetten: Het is heel erg dat Pim vermoord is, dat kan je niet ontkennen. Ik vond hem altijd er grappig en cool dat hij de boel ff wakker maakte. Die vent die dit gedaan heeft is gewoon sick. MAAR, wat er nu gebeurt op qua begrafenisen en verafgoding van Pim gaat gewoon echt te ver. Het is geen heilige ofzow. Het is gewoon allemaal massahysterie en daar

NOFI tegen iedereen. Pim was 1337
Ik ga

tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ja, op Schiphol verdwenen de kisten ook al bij 500 voet in de wolken. En verander dat VFR maar in IFR met dat weer, want VFR is niet eens toegestaan.Op zaterdag 11 mei 2002 00:37 schreef Delphi32 het volgende:
Ten tweede was de LowAltitude VFR map van NL uitverkocht![]()
I knowOp zaterdag 11 mei 2002 00:50 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
En verander dat VFR maar in IFR met dat weer, want VFR is niet eens toegestaan.
De lol van FS2002 is juist dat je een VFR vlucht kunt doen in IFR weer, zonder risico's voor lijf en leden.
Maar je hebt gelijk, de reden dat we niet mochten vliegen was dat de visibility nogal te laag was. En dan mag je niet VFR-en; terecht dus, zoals mij bleek. Mijn leven is me net iets te kostbaar om in de lucht gokjes mee te wagen.. dan maar achter de PC
Daarom ging mijn eerste vlucht 2 jaar geleden ook niet doorOp zaterdag 11 mei 2002 00:37 schreef Delphi32 het volgende:
Ten tweede was de LowAltitude VFR map van NL uitverkocht![]()
Tot op heden nog steeds niet die vlucht gemaakt...
Dom, dom, dom...Op zaterdag 11 mei 2002 01:00 schreef bennierex het volgende:
[..]
Daarom ging mijn eerste vlucht 2 jaar geleden ook niet door![]()
Tot op heden nog steeds niet die vlucht gemaakt...
Ga met ons mee, 25 mei hopen we op beter weer
En eis dat je het als verjaardagskado krijgt
AmenOp zaterdag 11 mei 2002 00:48 schreef Evilernie het volgende:
[..]
fijn dat je ons er nog ff op wijst
maar laat ik even een dingetje rechtzetten: Het is heel erg dat Pim vermoord is, dat kan je niet ontkennen. Ik vond hem altijd er grappig en cool dat hij de boel ff wakker maakte. Die vent die dit gedaan heeft is gewoon sick. MAAR, wat er nu gebeurt op qua begrafenisen en verafgoding van Pim gaat gewoon echt te ver. Het is geen heilige ofzow. Het is gewoon allemaal massahysterie en daarik op. Ik hoorde op Tv al martelaar en dat soort dingen, dat gaat toch nergens meer over...
NOFI tegen iedereen. Pim was 1337
Ik ga
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Feli dudah..
Tis hier wel stil btw

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Congratz m8Op zaterdag 11 mei 2002 06:59 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Daar moet op gedronken worden hi ha ho...
en op die quote
Je moet het niet overdrijven he
Verwijderd
Here cristOp zaterdag 11 mei 2002 07:32 schreef Uncle-Sam het volgende:
/me Sam moet zo gaan tenissen maar hij is overal verbrand
ps: Check mijn nieuwe logo
een motor
success met tennisen
Verwijderd
Zo goedemorgen,
het blijft hier wel erg rustig
Ik ga mijn nieuw Hdd ophalen, WD 120 GB 7200 rpm 8 mb
Moet alleen alles weer installen
Maar ja, wel weer lekker vliegen
kewl, maare ik ga zo naar schipholOp zaterdag 11 mei 2002 09:43 schreef dutchplanet het volgende:
Zo goedemorgen,
Verwijderd
Nou dus niet!Op zaterdag 11 mei 2002 09:43 schreef dutchplanet het volgende:
Zo goedemorgen,
Ze zijn het pakketje "kwijt" bij TNT

Gaat nu minstens 5 werkdagen duren voordat ze weten waar het pakketje is

Wat een fijn land is dit

Waarom noemen jullie het altijd stewardessen?!Op zaterdag 11 mei 2002 00:06 schreef pilotincommand het volgende:
Ja dat je je telefoon niet aan mag doen kan ik wel begrijpen. Als iemand belt hoor je dat niet eerst aan de telefoon... Dus zit een kern van waarheid in.
Veel maatschappijen willen dat je geen apparatuur op je schoot hebt tijdens t/o en landing, omdat je zo minder snel kan evacueren. Vooral als je camara groot uitgevallen is (Sovjet model)
Maar goed, ik neem meestal mn scanner mee in het vliegtuig en zet m ook nog aan. Zolang ze het maar niet zien hehe. Alleen bij Singapore airlines kan je het om een of andere reden niet maken. Misschien komt het door de slecht verstaanbare stewardessen.
Flight Attendants klinkt toch veel beter?
Gefeliciteerd!!!!
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Dat is zeker minderOp zaterdag 11 mei 2002 10:35 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Nou dus niet!
Ze zijn het pakketje "kwijt" bij TNT
Gaat nu minstens 5 werkdagen duren voordat ze weten waar het pakketje is![]()
Wat een fijn land is dit
Ik vond dat ze bij de TnT toch al teveel fouten maakte .
Maar dit gaat wel een beetje tever

Numaar hopen dat hij snelboven komt drijven anders moet je denk ik toch weer een tijd wachten .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Moggeh mensen, en Mcflipp: bedankt voor je reactie. Ik moest ff mijn ei kwijt
tampert, kriminalpolizei
Ghehe, leuk dat je dat zegt, want ik heb het zojuist als verjaardagcadeau gekregen!Op zaterdag 11 mei 2002 01:14 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Dom, dom, dom...
Ga met ons mee, 25 mei hopen we op beter weer
En eis dat je het als verjaardagskado krijgt
23 mei om 10:00 's ochtends.... nu nog hopen dat het weer meezit.
edit:
tnx voor de felicitaties
tnx voor de felicitaties
Verwijderd
Bennies eerste vliegles. Heeft die cessna ook zijwieltjes?Op zaterdag 11 mei 2002 11:51 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ghehe, leuk dat je dat zegt, want ik heb het zojuist als verjaardagcadeau gekregen!
23 mei om 10:00 's ochtends.... nu nog hopen dat het weer meezit.
edit:
tnx voor de felicitaties
lol, nee, maar ik heb net ff gebeld, en die willen ze er tegen kleine meerprijs wel opzettenOp zaterdag 11 mei 2002 11:54 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Bennies eerste vliegles. Heeft die cessna ook zijwieltjes?Gefeli voor de 2e keer!!
Je ziet waarschijnlijk iets staan bij je aa in windows van prestatie en een knop kwaliteit.Op zaterdag 11 mei 2002 00:26 schreef ND het volgende:
Dammit, mijn AA van mijn ATI Expert 200 doet et nietIn wind doos achtennegentig al aangezet, in FS2002, al aangezet, ook al in FS2002 uitgezet, maar hij doet niets
Hij staat waarschijnlijk op prestatie en dan werkt de aa niet je moet hem dus op kwaliteit zetten.
Dit had ik dus ook
En je moet dan wel je resolutie op 1024 zetten
WOW lekker hdOp zaterdag 11 mei 2002 09:43 schreef dutchplanet het volgende:
Zo goedemorgen,
bennierex gefili
Uncle-Sam su6 met tennis
Zo daar ben ik dan weer na een lange tijd .
En ik zal gelijk ff mijn nieuwe aanwinst tonen ..
Hier is de L-39ZA ALBATROS

Ze dan nog ff die andere LIV die er bij zit .

En hier 2 Foto's van een nachtvlucht

ZO dat was weer eens een aandeel van mij in dit topic
PS DIT TOESEL IS PAYWARE
en hij is bedoeld voor
FS2000, FS2002 en FS COMBATSIM 2
en hij is van Just Flight
En weet ook niet waarhij van daan komt omdat ik hem net in mijn handen geschoven kreegt van een kennis
En ik zal gelijk ff mijn nieuwe aanwinst tonen ..
Hier is de L-39ZA ALBATROS
Ze dan nog ff die andere LIV die er bij zit .
En hier 2 Foto's van een nachtvlucht
ZO dat was weer eens een aandeel van mij in dit topic
PS DIT TOESEL IS PAYWARE
en hij is bedoeld voor
FS2000, FS2002 en FS COMBATSIM 2
en hij is van Just Flight
En weet ook niet waarhij van daan komt omdat ik hem net in mijn handen geschoven kreegt van een kennis
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ben, gefeliciteerd met je verjaardag
Vertel me even als je hier een keer in het luchtruim langs komt
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
die albatros is niet van justflight maar van captainsim....de makers van de mig-21 dus...
tampert, kriminalpolizei
Dat is raar dan heb jij zeker een andere want hij wordt hier in JUST FLIGHT dir gegooidOp zaterdag 11 mei 2002 12:50 schreef Evilernie het volgende:
die albatros is niet van justflight maar van captainsim....de makers van de mig-21 dus...
Moor oke hier ff een proef vlucht boven Konotop airbase
FF kijken of ik nog Formatie kan vliegen
Zo daar zijn we weer veilig thuis.
Verwijderd
Thnx voor het suv6 wensen voor tenissen maar heeft helaas niet geholpen... 
Ik heb de mix verloren en jongensdubbel verloren, hier de uitslagen voor de geinteresseerden:
Jon. Enk. 4-6 0-6
Mei. Enk. 6-2 7-5
Jon. Dubb. 6-2 6-2
Mei. Dubb. ?-6 ?-6
Mix Dubb. 6-4 6-7 3-6
Ik heb de mix verloren en jongensdubbel verloren, hier de uitslagen voor de geinteresseerden:
Jon. Enk. 4-6 0-6
Mei. Enk. 6-2 7-5
Jon. Dubb. 6-2 6-2
Mei. Dubb. ?-6 ?-6
Mix Dubb. 6-4 6-7 3-6
aah tenks !Op zaterdag 11 mei 2002 12:06 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je ziet waarschijnlijk iets staan bij je aa in windows van prestatie en een knop kwaliteit.
Hij staat waarschijnlijk op prestatie en dan werkt de aa niet je moet hem dus op kwaliteit zetten.
Dit had ik dus ook
En je moet dan wel je resolutie op 1024 zetten
Bennierex , GEFELICITEERD!
Op zaterdag 11 mei 2002 14:11 schreef Uncle-Sam het volgende:
Thnx voor het suv6 wensen voor tenissen maar heeft helaas niet geholpen...
Jon. Enk. 4-6 0-6
Mei. Enk. 6-2 7-5
Jon. Dubb. 6-2 6-2
Mei. Dubb. ?-6 ?-6
Mix Dubb. 6-4 6-7 3-6
offtopic:
Welk nivo tennis jij dan? Ik speel lekker senioren das veel leuker
Lekker bier na afloop

Welk nivo tennis jij dan? Ik speel lekker senioren das veel leuker
Sander mooie icoon heb je
dammit, AA doet et nog steeds niet
als ik AA in FS2002 aanzet, krijg ik dikke shit, allemaal vage beelden ensow, zet ik em in FS2002 uit, dan heb ik nog steeds geen AA
Verwijderd
Junior D2.Op zaterdag 11 mei 2002 14:21 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
offtopic:
Welk nivo tennis jij dan? Ik speel lekker senioren das veel leukerLekker bier na afloop
![]()
Heb je zo'n venster als deze?Op zaterdag 11 mei 2002 14:37 schreef ND het volgende:
dammit, AA doet et nog steeds nietals ik AA in FS2002 aanzet, krijg ik dikke shit, allemaal vage beelden ensow, zet ik em in FS2002 uit, dan heb ik nog steeds geen AA
Zo nee kun je dan een shotje maken van die van jou zodat ik kan kijken hoe het bij jou zit?
late edit
Je moet ook de windows 32bit en in fs 32bit op 1024 hebben anders doet hij het niet. En de aa moet in ff uit
/late edit
Ik zie de connectie Tennisuitslagen <=> FLightsim niet helemaal
Verwijderd
Ik wel, ik hoor vaak tijdens het tenissen vliegtuigen overkomen en dat heeft wel weer een link met FlightsimulatorOp zaterdag 11 mei 2002 14:54 schreef Bolk het volgende:
Ik zie de connectie Tennisuitslagen <=> FLightsim niet helemaal
Maar goed, ik heb een poos terug de test gemaakt voor Bluebird, weet je de uitslag al???
ps: Je krijgt altijd van de ATC te horen welke taxiweg je moet nemen, bijvoorbeeld W1 AG HT Y5 o.i.d. Hoe kan je die ontcijferen, moet je eerst naar het gebied W ofzo en dan naar het bordje 1 zoeken en kijken naar welke kant die pijl op dat bordje wijst? Hoe zit dat?
ps2: Hoe weet je welke baan nummer 6 is ofzo als je gaat landen?
ps3: Hoe krijg de die gate aan je toestel of het trappetje uit, en hoe weer los of in?
Antwoord:Op zaterdag 11 mei 2002 14:59 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik wel, ik hoor vaak tijdens het tenissen vliegtuigen overkomen en dat heeft wel weer een link met Flightsimulator
Maar goed, ik heb een poos terug de test gemaakt voor Bluebird, weet je de uitslag al???
ps: Je krijgt altijd van de ATC te horen welke taxiweg je moet nemen, bijvoorbeeld W1 AG HT Y5 o.i.d. Hoe kan je die ontcijferen, moet je eerst naar het gebied W ofzo en dan naar het bordje 1 zoeken en kijken naar welke kant die pijl op dat bordje wijst? Hoe zit dat?
ps2: Hoe weet je welke baan nummer 6 is ofzo als je gaat landen?
ps3: Hoe krijg de die gate aan je toestel of het trappetje uit, en hoe weer los of in?
[afbeelding]
Ps: Als je dit niet weet word je waarschijnlijk niet aangenomen bij Bluebird VA
Ps1: Als je een baan niet eens kan vinden waarschijnlijk helemaal niet
Ps3: Download Bremen Airport van Oliver Pabst
Thanks, de 747 laat ik langzaam weer terugkomen nu..Op zaterdag 11 mei 2002 14:21 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
The_Franko, screenshotjes komen eraan
Volgens mij staat het goedOp zaterdag 11 mei 2002 17:14 schreef ND het volgende:
Het rare is, ik kan alleen kwaliteit/performace kiezen bij OpenGL, en niet bij Direct3D
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je in fs de resolutie op 1024 en 32bit? en in windows ook de resolutie op 1024 en 32bit? dat moet namelijk wel gelijk staan.
En je kunt ook andere drivers proberen
Volgens mij had ik idd de reso in FS2002 nog in 16 bit staan, ga ik effekes veranderenOp zaterdag 11 mei 2002 17:27 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Volgens mij staat het goed
Heb je in fs de resolutie op 1024 en 32bit? en in windows ook de resolutie op 1024 en 32bit? dat moet namelijk wel gelijk staan.
En je kunt ook andere drivers proberen
Verwijderd
Dat is allemaal heel mooi en daarom ben ik dus ook bereid het te leren!Op zaterdag 11 mei 2002 16:13 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Antwoord:
Ps: Als je dit niet weet word je waarschijnlijk niet aangenomen bij Bluebird VA
Ps1: Als je een baan niet eens kan vinden waarschijnlijk helemaal niet
Ps3: Download Bremen Airport van Oliver Pabst
Mag ik nu wel antwoord?
Je kunt chars downloaden en printen en lago eham kopen dan heb je bordjes naast de taxi ways staan en kun je de route vinden.Op zaterdag 11 mei 2002 18:26 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel mooi en daarom ben ik dus ook bereid het te leren!
Mag ik nu wel antwoord?
En die rwy nummers staan op de rwy
Verwijderd
Die bordjes staan er nu ook al naast, maar weet niet in welke volgorde je alles af moet gaan van die taxiweg met iets van 10 letters en/of cijfers, en mag ik ook antwoord op de rest van de vragen.Op zaterdag 11 mei 2002 18:31 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je kunt chars downloaden en printen en lago eham kopen dan heb je bordjes naast de taxi ways staan en kun je de route vinden.
En die rwy nummers staan op de rwy
Nou nou je hoeft niet ZO te blaffen tegen ons kan wel een beetje geduldiger zijn .Op zaterdag 11 mei 2002 18:33 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Die bordjes staan er nu ook al naast, maar weet niet in welke volgorde je alles af moet gaan van die taxiweg met iets van 10 letters en/of cijfers, en mag ik ook antwoord op de rest van de vragen.
Anders helpen we je gewoon niet meer.
Want het kan wel een beetje netjes blijven en niet op Z'N manier .
Want het is een week gezellig geweest en nu jij er weer ben krijg ik de indruk dat het zo weer veel geblaat wordt I.P.V een normale vragen antwoorden topic tekrijgen .
Dus heb ff geuuld .
en Lees eens de oude Topic s door . KAn geen kwaad .
Je moet ook niet denken dat je van de 1 op de andere dag een volleerdt vlieger bent.
Dus mensen vor dat het weeer uit de hand loop hou het gezellig
Verwijderd
Ik vraag het toch gewoon normaal en netjesOp zaterdag 11 mei 2002 19:11 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Nou nou je hoeft niet ZO te blaffen tegen ons kan wel een beetje geduldiger zijn .
Want het is een week gezellig geweest en nu jij er weer ben krijg ik de indruk dat het zo weer veel geblaat wordt I.P.V een normale vragen antwoorden topic tekrijgen .
Dus heb ff geuuld .
Je moet ook niet denken dat je van de 1 op de andere dag een volleerdt vlieger bent.
Verwijderd
Daar heb je wel gelijk in. Normaal duurt het minstens een jaar voor je een beetje kan flightsimmen, dat je dus een beetje de basis van de luchtvaartkennis hebt. Dan hangt het nog af van hoe veel tijd je er aan besteedt. En de luchtvaartkennis doe je natuurlijk niet alleen op met dit topic, maar ook door manuals enzo door te lezen. We zijn dus niet verplicht om het allemaal voor je voor te kauwen. Je moet ook zelf wat uitzoeken.Op zaterdag 11 mei 2002 19:11 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Nou nou je hoeft niet ZO te blaffen tegen ons kan wel een beetje geduldiger zijn .
Dus heb ff geuuld .
Succes ermee dus!
Nah, zal ik maar weer hem is ff op weg helpen?

Ga naar www.dutchvacc.com (of .net kwee nie meer), ga naar de downloads section, en download daar de charts van EHAM, op de Ground Chart staan bij de taxiways, de letters en cijfers.
Als de ATC zegt, taxi via taxiway A, dan betekent dat dus dat je via de binnenste moet taxiien (EHAM heeft zeg maar 2 taxiways parralel naast elkaar liggen, die helemaal rondom EHAM gaan) Suc6 ermee

Ga naar www.dutchvacc.com (of .net kwee nie meer), ga naar de downloads section, en download daar de charts van EHAM, op de Ground Chart staan bij de taxiways, de letters en cijfers.
Als de ATC zegt, taxi via taxiway A, dan betekent dat dus dat je via de binnenste moet taxiien (EHAM heeft zeg maar 2 taxiways parralel naast elkaar liggen, die helemaal rondom EHAM gaan) Suc6 ermee
Verwijderd
thnxOp zaterdag 11 mei 2002 20:03 schreef ND het volgende:
Nah, zal ik maar weer hem is ff op weg helpen?![]()
![]()
Verwijderd
Oke,
Ik ben er inmiddels 8er dat A de binnenste is en B de buitenste (niet dat ik B ooit heb gevonden... wat ik met dat van de dutchvacc moest weet ik niet hoor, maar ja, het lukt wel, kost wat tijd...).
Nou heb ik natuurlijk gelijk even geoefend en toen kreeg ik taxiway A S4 B 12 S1 toegewezen. Ik ging dus op de binnenste ring rijden en zoeken naar het bordje S4, ja hoor! Na lang zoeken en rijden op die ring, bijna een heel rondje, had ik hem gevonden! Ik denk, mooi! Maar de pijl wees en naar rechts en schuin rechtdoor
Ik ben toen maar naar rechts gegaan maar toen kwam ik op de runway uit??? Terwijl ik nog maar op de helft van mijn taxiway was.
Is het nu dus zo dat je, wanneer je via Alpha wilt taxiien, je moet volgen: A S4. En wanneer je via Bravo wilt je moet volgen: B 12 S1???
Nog een vraagje, ik heb gelezen dat het eenrichtingsverkeer is, hoe weet je welke kan dat op is?
ps: Hoe krijg je zo een truckje aan je neus? Want anders kan je heel lastig weg taxiien van de Gate en met zo een truckje draait hij je neus gelijk naar de goede kant
ps2: Heeft iemand nog een mooi schematisch kaartje voor mij met allen runways van schiphol met runway nummer erop? Dat is makkelijk voor het landen
(hoe vinden jullie de juiste landingsbaan bij een ander vliegveld?)
ps3: Goed he, zo oefenen en het een beetje snappen!
Ik ben er inmiddels 8er dat A de binnenste is en B de buitenste (niet dat ik B ooit heb gevonden... wat ik met dat van de dutchvacc moest weet ik niet hoor, maar ja, het lukt wel, kost wat tijd...).
Nou heb ik natuurlijk gelijk even geoefend en toen kreeg ik taxiway A S4 B 12 S1 toegewezen. Ik ging dus op de binnenste ring rijden en zoeken naar het bordje S4, ja hoor! Na lang zoeken en rijden op die ring, bijna een heel rondje, had ik hem gevonden! Ik denk, mooi! Maar de pijl wees en naar rechts en schuin rechtdoor
Is het nu dus zo dat je, wanneer je via Alpha wilt taxiien, je moet volgen: A S4. En wanneer je via Bravo wilt je moet volgen: B 12 S1???
Nog een vraagje, ik heb gelezen dat het eenrichtingsverkeer is, hoe weet je welke kan dat op is?
ps: Hoe krijg je zo een truckje aan je neus? Want anders kan je heel lastig weg taxiien van de Gate en met zo een truckje draait hij je neus gelijk naar de goede kant
ps2: Heeft iemand nog een mooi schematisch kaartje voor mij met allen runways van schiphol met runway nummer erop? Dat is makkelijk voor het landen
Verwijderd
Als het goed is, staat dat ook op de kaartjes. Via A is naar het Oosten en het Zuiden. Via B naar het Westen en het Noorden.Op zaterdag 11 mei 2002 21:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oke,
Nou heb ik natuurlijk gelijk even geoefend en toen kreeg ik taxiway A S4 B 12 S1 toegewezen. Ik ging dus op de binnenste ring rijden en zoeken naar het bordje S4, ja hoor! Na lang zoeken en rijden op die ring, bijna een heel rondje, had ik hem gevonden! Ik denk, mooi! Maar de pijl wees en naar rechts en schuin rechtdoorIk ben toen maar naar rechts gegaan maar toen kwam ik op de runway uit??? Terwijl ik nog maar op de helft van mijn taxiway was.
ps: Goed he, zo oefenen en het een beetje snappen!
Je hebt het over S4: Dit is een runway holding point (of exit). Die FS2002 atc slaat ook helemaal nergens op, is tottaal niet te vergelijken met de werkelijkheid of wat wij doen op VATSIM. Wij zeggen bijv: Taxi via Alpha and south to rwy 01L, S7, and hold short. Nou, zoek jij maar eens uit hoe je moet rijden... (Maak bijv. een tekening).
mooie shots, maar er is maar 1 Albatros gemaakt en dat is die van captainsim, maar die wordt zeker uitgegeven door justflight. www.captainsim.com. Ik heb ook konotop Airbase, maar ik zie niet allemaal static aircraftOp zaterdag 11 mei 2002 13:18 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat is raar dan heb jij zeker een andere want hij wordt hier in JUST FLIGHT dir gegooid
Moor oke hier ff een proef vlucht boven Konotop airbase
FF kijken of ik nog Formatie kan vliegen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo daar zijn we weer veilig thuis.
Verder mooie shots
tampert, kriminalpolizei
ps: Lago FsAssistsOp zaterdag 11 mei 2002 21:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oke,
Nou heb ik natuurlijk gelijk even geoefend en toen kreeg ik taxiway A S4 B 12 S1 toegewezen. Ik ging dus op de binnenste ring rijden en zoeken naar het bordje S4, ja hoor! Na lang zoeken en rijden op die ring, bijna een heel rondje, had ik hem gevonden! Ik denk, mooi! Maar de pijl wees en naar rechts en schuin rechtdoorIk ben toen maar naar rechts gegaan maar toen kwam ik op de runway uit??? Terwijl ik nog maar op de helft van mijn taxiway was.
ps2: Heeft iemand nog een mooi schematisch kaartje voor mij met allen runways van schiphol met runway nummer erop? Dat is makkelijk voor het landen(hoe vinden jullie de juiste landingsbaan bij een ander vliegveld?)
ps2: kijken naar de heading, en L = links C = Center R=Rechts
simpel toch, en charts natuurlijk
ps3: Veel lezen, en idd oefenen
Zo, ben je nu blij?
Holden at S7 voor Runway 01LOp zaterdag 11 mei 2002 21:23 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Als het goed is, staat dat ook op de kaartjes. Via A is naar het Oosten en het Zuiden. Via B naar het Westen en het Noorden.
Je hebt het over S4: Dit is een runway holding point (of exit). Die FS2002 atc slaat ook helemaal nergens op, is tottaal niet te vergelijken met de werkelijkheid of wat wij doen op VATSIM. Wij zeggen bijv: Taxi via Alpha and south to rwy 01L, S7, and hold short. Nou, zoek jij maar eens uit hoe je moet rijden... (Maak bijv. een tekening).
Runway 01L-19R zie ik alleen Whiskey Holding points.
Die link die je gaf daar staat de Goede update op ..Op zondag 12 mei 2002 00:11 schreef Evilernie het volgende:
[..]
mooie shots, maar er is maar 1 Albatros gemaakt en dat is die van captainsim, maar die wordt zeker uitgegeven door justflight. www.captainsim.com. Ik heb ook konotop Airbase, maar ik zie niet allemaal static aircraftIk zie dus geen albatrossen op de ramp
Verder mooie shots
Endaar zit ook die baan bij met AI planes en zo ..
Zeker de moeite waard als je van jets houd.
Verwijderd
Hartsikke!Op zondag 12 mei 2002 00:11 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
ps: Lago FsAssists
ps2: kijken naar de heading, en L = links C = Center R=Rechts
simpel toch, en charts natuurlijk
ps3: Veel lezen, en idd oefenen
Zo, ben je nu blij?
[..]
Bedankt
Verwijderd
Zo,
Ik heb mijn schijf maar geformat want nu draait fs weer lekker snel! Ik heb besloten veel te gaan oefenen, dus nog geen uitbreiding niks installeren. maar hoe kan ik bordjes bij de taxisweg krijgen zonder nl2000? anders valt er niks te taxiien. en nu een laatste vraag, hoe moet je draaien tijdens je pushback?
Ik heb mijn schijf maar geformat want nu draait fs weer lekker snel! Ik heb besloten veel te gaan oefenen, dus nog geen uitbreiding niks installeren. maar hoe kan ik bordjes bij de taxisweg krijgen zonder nl2000? anders valt er niks te taxiien. en nu een laatste vraag, hoe moet je draaien tijdens je pushback?
RTFM!!!Op zondag 12 mei 2002 09:46 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo,
Shift+P
1+2
Verwijderd
Dat staat niet in de manual, denk jezelf dat daar komt te staan hoe je bordjes aan de zijkant krijgtOp zondag 12 mei 2002 10:02 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
RTFM!!!
Shift+P
1+2
De rest stond er trouwens ook niet in.
stomme suggestie maar met xtra scenery misschienOp zondag 12 mei 2002 10:21 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Dat staat niet in de manual, denk jezelf dat daar komt te staan hoe je bordjes aan de zijkant krijgt
De rest stond er trouwens ook niet in.
Verwijderd
Toch met dat taxien lukt me nog steeds niet. Shift p werkt wel, hij gaat achteruit, maar dan druk ik 1 in of 2 in, maar meestal gebeurt er niks,een enkele keer doet die het maar. Kan je dit verstellen of zo,dat die het wel goed doet?
FsAssists kost maar 10 euro, dan kan je gratis upgraden naar FsAssist 2002Op zondag 12 mei 2002 10:39 schreef J-063 het volgende:
Toch met dat taxien lukt me nog steeds niet. Shift p werkt wel, hij gaat achteruit, maar dan druk ik 1 in of 2 in, maar meestal gebeurt er niks,een enkele keer doet die het maar. Kan je dit verstellen of zo,dat die het wel goed doet?
Verwijderd
Ja hallo, moet je wel reageren natuurlijk.. $$#$#%@!!!Op zondag 12 mei 2002 11:43 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Ben nu op vatsim op weg naar EHAM vanuit EGCC, maar EHAM heeft geen controllers, wie is er zo lief??
Ik wil ook een keer op VATSIM vliegen, maarrrrrrrrrrr, ik had dus al eerder (heeel vroeg) een ID aangemaakt, maar daarna afgehaakt, met als gevolg, dat mijn ID dus SUSPENDED is
, ik heb geen andere (non gratis) mail, dus op een andere mail aanvragen is GEEN optie, en nu? Kan ik naar VATSIM mailen of ze mijn bestaande verwijderen, zodat ik een nieuwe kan maken? Zo ja, naar welk adres moet ik mailen?
Wat is een makkelijke, en korte vlucht, voor iemand die het eerst op VATSIM vliegt?
Wat is een makkelijke, en korte vlucht, voor iemand die het eerst op VATSIM vliegt?
eham-eham op vectors, als er een controller is die je uitleg kan geven (wel zegge dat je n00b bent heOp zondag 12 mei 2002 12:21 schreef ND het volgende:
Ik reageer toch!Op zondag 12 mei 2002 12:21 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ja hallo, moet je wel reageren natuurlijk.. $$#$#%@!!!
Hoezo ik reageer niet?
Bug in fs, je moet tijdens het taxien en naa het drukken van 1 of 2 niet je view verwisselen anders wordt het weer ongedaan gemaakt...Op zondag 12 mei 2002 10:39 schreef J-063 het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ja, idd je reageerdeOp zondag 12 mei 2002 12:47 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ik reageer toch!
Hoezo ik reageer niet?
Dat laat reageren kwam waarschijnlijk doordat ik nog niet op je freq. zat.Op zondag 12 mei 2002 13:07 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ja, idd je reageerdeBeetje laat alleen, doordoor moest je in de holding. np.. Wat vond je er verder van?
Vond trouwens Cool!!
Moet nog mijn vlucht afmaken CX270 is EGCC-EHAM-VHHH
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een vaag probleem.
Als ik opstijd op de automatische piloot en autothrottle aanzet en hoogte instel op ongeveer 37000 voet en mijn toestel gaat klimmen raakt hij altijd in een stal omdat hij met ieets van 60 graden klimt, maar dit doet hij ook als ik hem op 3000 voet instel. Dus ik heb al geprobeerd de Viritual Speed inplaats van op 1800 op iets van 200 of 100 te zetten maar dit werkt ook niet
Hoe kan ik dit oplossen?
Als ik opstijd op de automatische piloot en autothrottle aanzet en hoogte instel op ongeveer 37000 voet en mijn toestel gaat klimmen raakt hij altijd in een stal omdat hij met ieets van 60 graden klimt, maar dit doet hij ook als ik hem op 3000 voet instel. Dus ik heb al geprobeerd de Viritual Speed inplaats van op 1800 op iets van 200 of 100 te zetten maar dit werkt ook niet
Je start met autothrottles aanOp zondag 12 mei 2002 13:33 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo,
Als ik opstijd op de automatische piloot en autothrottle aanzet en hoogte instel op ongeveer 37000 voet en mijn toestel gaat klimmen raakt hij altijd in een stal omdat hij met ieets van 60 graden klimt, maar dit doet hij ook als ik hem op 3000 voet instel. Dus ik heb al geprobeerd de Viritual Speed inplaats van op 1800 op iets van 200 of 100 te zetten maar dit werkt ook nietHoe kan ik dit oplossen?
JA ik vind het ook vreemd dat hij het gelijk doe ..Op zondag 12 mei 2002 13:40 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Je start met autothrottles aan
Zou het pas doen als je al een beetje op hoogte zit .
en als je op koers ben .
Uncle sam, doet wel meer rare dingen.Op zondag 12 mei 2002 13:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
JA ik vind het ook vreemd dat hij het gelijk doe ..
en als je op koers ben .
Heb mijn A/P tijdens start niet eens aan. alleen ingesteld.
Verwijderd
Hij bedoeld waarschijnlijk de N1 (to/ga mode). Ik denk dat je gewoon te vroeg roteert, waardoor de kist nog te weinig snelheid heeft. Dan raakt ie uiteraard in een stall. En check je spoilers in flaps...Op zondag 12 mei 2002 13:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
JA ik vind het ook vreemd dat hij het gelijk doe ..
en als je op koers ben .
Trouwens, ik zet ook de a/p pas aan op 3000 voet. Stel je voor dat ie blijft hangen, lekker gevaarlijk!!!
Verwijderd
Als enige MIG-Killer in Nederland moest ik in Zwitserland een demo vluchtje maken, hier de pics:

hey ik ben weer terug 
lekker rustig hier, hoef ik tenminsten iet zo veel meer door te lezen
ow en mooie picz!
lekker rustig hier, hoef ik tenminsten iet zo veel meer door te lezen
ow en mooie picz!
Heb even (bijna)alle vliegtuigen uitgerekend waarin ik gevlogen heb als passagier de laaste 36 jaar 
BEA Trident Heathrow -> AMS 1967
KLM Douglas DC-8-63 Heathrow ->AMS->Nairobi->Blantyre (Malawi) 1967/68
BOAC VC10 Blantyre -> Nairobi -> Heathrow 1972
BOAC VC10 Heathrow -> Nairobi -> Blantyre 1973
Air Malawi BAC 1-11 Blantyre-> Johannesburg 20 keer 1970/75
Suid Afrikaanse Lugdiens 737 -200 Johannesburg -> Kaapstad
Qantas Boeing 707-138B V-Jet Johannesburg -> Mauritius-> Perth 1979
Qantas Boeing 747-200 Perth-> Melbourne
Britsh Airways 747-200 Johannesburg -> Heathrow 1979
Brittania 737-200 Manchester -> Benidorm 1981
Brittania 737-200 Bristol ->Corfu 1984
British Midland BAe ATP East Midlands -> AMS 10 keer 1989/92
British Midland Fokker 70/100 1993/2002 15 keer
Eurowings BAe 146 East Midlands -> AMS 2002
Singapore Airlines 747-300 BigTop AMS -> Bangkok -> Singapore -> Christchurch -> Aukland 1990
Thai Airways International 747-400 AMS -> Bangkok vv terug via Parijs en 737 van de KLM 1991
china Airlines 747-400 AMS-Bangkok vv 1992 2x
Mandarin Airlines 747-SP 1993 AMS -> Bangkok
China Airlines 747-400 1994 AMS -> Bangkok 2x
China Airlines 747-400 1995 AMS -> Bangkok
Thai Airways Airbus A300 Bangkok -> 1995 Hong Kong vv
China Airlines 747-400 1996 AMS -> Bangkok
KLM 747-300 AMS -> Atlanta 1996 vv in een dag
Thai Airways International 747-400 AMS -> Bangkok 1997
Garuda Indonesia 747-400 AMS -> Bangkok 1998
Britsh Airways 757-xxx AMS -> Heathrow 1999
British Airways 747-400 Heathrow -> Bangkok
Qantas 747-400 Longreach Bangkok -> Heathrow 2000
KLM 737-400 AMS -> Frankfurt 2001
Garuda Indonesia 747-400 Frankfurt -> Bangkok 2001 vv
Dit jaar mmoet ik nog op vakantie met de kerst, yea you guessed it
Thailand !
Moet nog een maatschapij uitzoeken maar zal wel China Airlines weer worden 2 uur s'middags weg en 06:30 aankomst in Bangkok.
Ik wou nog even zeggen dat dit is geen posting van laat jullie het allemaal wel zien maar dacht ik dat het leuk zou
zijn om te posten en het bracht mij gewoon leuke herineringen op. Mijn alle favourite vliegtuig uit de bovenste lijst is en zal altijd de Vickers VC10 van BOAC zijn vooral qua vorm.
Ik heb nog zelfs ergens een certificaat van de KLM vlucht met de DC 8 omdat wij door/over de evenaar gevlogen had
das grappig want tegenwoordig is het zo normaal.
De KLM 747-300 vlucht naar Atlanta was een dagvlucht voor 300 gulden ik weet niet meer of ze dat nog doen maar het
was wel leuk om even op schiphol te komen en kiezen waar je op die dag heen wilde. Wij hebben toen ook nog een mooie
rondleiding gekrijgen van de Flight Attendant naar de galley en lifts en ook de cockpit.
Toen ik in de cockpit stond zaten ze lekker soep te drinken en de radio te beluisteren (het was druk met radio verkeer) omdat boven de atlantische oceaan geen radar is moeten ze toch alle vliegtuigen in de beurt in de gaten houden. De gezagvoerder vertelde mij ook dat hun een voledig automatisch landing zou maken.
Na 3 uur op de vliegveld van Atlanta te hebben rondgewandeld gingen wij terug de vliegtuig in en op weg naar AMS.
Nou dat was een heel lap tekst maar je hoef het natuurlijk niet te lezen
Singapore Airlines 747-300 BigTop AMS -> Bangkok -> Singapore -> Christchurch -> Aukland 1990
Thai Airways International 747-400 AMS -> Bangkok vv terug via Parijs en 737 van de KLM 1991
Dit jaar mmoet ik nog op vakantie met de kerst, yea you guessed it
Moet nog een maatschapij uitzoeken maar zal wel China Airlines weer worden 2 uur s'middags weg en 06:30 aankomst in Bangkok.
Ik wou nog even zeggen dat dit is geen posting van laat jullie het allemaal wel zien maar dacht ik dat het leuk zou
zijn om te posten en het bracht mij gewoon leuke herineringen op. Mijn alle favourite vliegtuig uit de bovenste lijst is en zal altijd de Vickers VC10 van BOAC zijn vooral qua vorm.
Ik heb nog zelfs ergens een certificaat van de KLM vlucht met de DC 8 omdat wij door/over de evenaar gevlogen had
das grappig want tegenwoordig is het zo normaal.
De KLM 747-300 vlucht naar Atlanta was een dagvlucht voor 300 gulden ik weet niet meer of ze dat nog doen maar het
was wel leuk om even op schiphol te komen en kiezen waar je op die dag heen wilde. Wij hebben toen ook nog een mooie
rondleiding gekrijgen van de Flight Attendant naar de galley en lifts en ook de cockpit.
Toen ik in de cockpit stond zaten ze lekker soep te drinken en de radio te beluisteren (het was druk met radio verkeer) omdat boven de atlantische oceaan geen radar is moeten ze toch alle vliegtuigen in de beurt in de gaten houden. De gezagvoerder vertelde mij ook dat hun een voledig automatisch landing zou maken.
Na 3 uur op de vliegveld van Atlanta te hebben rondgewandeld gingen wij terug de vliegtuig in en op weg naar AMS.
Nou dat was een heel lap tekst maar je hoef het natuurlijk niet te lezen
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Wow, geen woorden voor!Op zondag 12 mei 2002 18:07 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Heb even (bijna)alle vliegtuigen uitgerekend waarin ik gevlogen heb als passagier de laaste 36 jaar
Verwijderd
Nee, ik bedoel echt de AP, kan de to/ga namelijk niet vinden.Op zondag 12 mei 2002 14:20 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Hij bedoeld waarschijnlijk de N1 (to/ga mode). Ik denk dat je gewoon te vroeg roteert, waardoor de kist nog te weinig snelheid heeft. Dan raakt ie uiteraard in een stall. En check je spoilers in flaps...
Trouwens, ik zet ook de a/p pas aan op 3000 voet. Stel je voor dat ie blijft hangen, lekker gevaarlijk!!!
Je bent wel vaak in bangkok geweestOp zondag 12 mei 2002 18:07 schreef Slechtotophetbot een hele grote lijst met een lap tekst:
ja, ik vind het gewoon een geweldig land en 12 uur vliegen heb ik ook het gevoel dat ik weg ben geweestOp zondag 12 mei 2002 19:11 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je bent wel vaak in bangkok geweestIk moet ook maar weer eens gaan reizen zie ik
ik zie dat ik eentje vergeten was
Transavia 757-XXX AMS -> Gran Canaria vv 1996 was ook een echte lastminute, s'middags gebeld en de volgende ochtend lekker naar de zon.
poehee
ik kijke ff op dreamfleet site brengen ze weer een plane uit 
http://www.dreamfleet2000.com/Previews/C310/7CM.html
hope dat die ook zo mooi word netzoals de piper
http://www.dreamfleet2000.com/Previews/C310/7CM.html
hope dat die ook zo mooi word netzoals de piper
Ik zit nu op een modem
Mxstream is brak ofzow
ik ben de rest van de avond dus niet meer online., Mede door een klote rep van wiskunde waar ik geen hol van snap
tampert, kriminalpolizei
Ik weet niet welke provider je hebt maar Planet ADSL is de hele dag brak geweest dacht ik, gelukkig zit ik bij cistron.Op zondag 12 mei 2002 19:42 schreef Evilernie het volgende:
Ik zit nu op een modemMxstream is brak ofzow
ik ben de rest van de avond dus niet meer online., Mede door een klote rep van wiskunde waar ik geen hol van snap
En leren op een zondag zou verboden moeten worden....
Leren op zondag zuigt idd grote tijd
maar ik lees net in een topic dat planet weer werkt. DNS probs gelukkkig werkt het weer
tampert, kriminalpolizei
Ik heb zojuist airport gezien en wil wel gezamenlijk gaan vliegen..
Eens kijken of ik (met hulp) voor a.s. zaterdag oid een fly-inn/ pendel kan regelen
Eens kijken of ik (met hulp) voor a.s. zaterdag oid een fly-inn/ pendel kan regelen
Dit topic is gesloten.