Dat hoort.... autothrottle armen voordat je opstijgt en dan beetje gas geven en dan op TO/GA rammen.Op zondag 12 mei 2002 13:40 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Je start met autothrottles aan
40% N1 stable heb ik gelezen in mijn DF manualOp zondag 12 mei 2002 20:20 schreef bennierex het volgende:
[..]
Dat hoort.... autothrottle armen voordat je opstijgt en dan beetje gas geven en dan op TO/GA rammen.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Anoniem: 50738
hoi
van de zomer ga ik met austrian air naar wenen en vanuit wenen ga ik naar kuala lumpur. Nu wil ik graag weten met welk vliegtuig ik ga ik heb op schiphol.nl gekeken maar ik weet de afkorting van austrian air niet. Weet een van jullie de afkorting (bijv. BA) of de vliegtuigen waarmee ze vliegen naar wenen en kuala lumpur
alvast bedankt
van de zomer ga ik met austrian air naar wenen en vanuit wenen ga ik naar kuala lumpur. Nu wil ik graag weten met welk vliegtuig ik ga ik heb op schiphol.nl gekeken maar ik weet de afkorting van austrian air niet. Weet een van jullie de afkorting (bijv. BA) of de vliegtuigen waarmee ze vliegen naar wenen en kuala lumpur
alvast bedankt
Austrian = OSOp zondag 12 mei 2002 20:27 schreef Puken het volgende:
hoi
alvast bedankt
zal wel een airbus a340 zijn denk ik.
https://www.aua.com/quicklink.asp?show=flightplanner_en
edit of B777
Flight Number OS 3005
Departure City and Airport Vienna International
Departure Date Wednesday, 15 May 2002
Departure Time (Local Time) 10:45
Departure Terminal No information available
--------------------------------------------------------------------------------
Arrival City and Airport Kuala Lumpur International
Arrival Date Thursday, 16 May 2002
Arrival Time (Local Time) 04:10
Arrival Terminal No information available
--------------------------------------------------------------------------------
Total Flight Time 11:25
Aircraft Type Boeing 777
Carrier Austrian Airlines Group (OS)
Operated By Lauda Air (NG)
Number of Stops 0
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik heb lekker een directe vlucht naar KULOp zondag 12 mei 2002 20:27 schreef Puken het volgende:
hoi
alvast bedankt
Boeing 777 rulez
Zo mensen hier weer een mooie Foto van een cockpit van een plane .
Maar welke ?

ALS jullie het rade zal ik ook mooie foto's plaatsen van af de buitenkant .
PS dit is uit mijn Prive colletie
Maar welke ?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 37797
Het is een Fokker 50Op zondag 12 mei 2002 21:04 schreef Blackhole het volgende:
Maar welke ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MakkieOp zondag 12 mei 2002 21:04 schreef Blackhole het volgende:
Maar welke ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fokker F27-500 Friendship
Weet je het zeker ?Op zondag 12 mei 2002 21:06 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Het is een Fokker 50
Voor meer foto's geef maar een gil .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
gilOp zondag 12 mei 2002 21:11 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
oke zal 1 foto plaatsen
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer foto's geef maar een gil .
Friendship dus...F-27
tampert, kriminalpolizei
Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Makkie
Fokker F27-500 Friendship
ZO dit zijn ze dan allemaal ..
Ik zou er niet graag in zittenOp zondag 12 mei 2002 21:17 schreef Blackhole het volgende:
[..]
grin dat is beter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ZO dit zijn ze dan allemaal ..
Die cockpit zit er een beetje brak uit
maarja, sjek de mooie zwart/wit teevee boven de throttlesOp zondag 12 mei 2002 21:18 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik zou er niet graag in zitten
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ach ik had ook zo iets van JA dat is niet echt nieuw meer ...Op zondag 12 mei 2002 21:18 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik zou er niet graag in zitten
Maar hier wordt nog dagelijks mee gevlogen dus het zou wel Veilig zijn
Eigenlijk snap ik nog steeds niet wat Uncle Sam bedoeltOp zondag 12 mei 2002 20:20 schreef bennierex het volgende:
[..]
Dat hoort.... autothrottle armen voordat je opstijgt en dan beetje gas geven en dan op TO/GA rammen.
En heb mijn CX270 vlucht afgerond. EGCC-EHAM-VHHH op vatsim, was leuk vooral rond VHHH
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
zo nadat mijn nieuwe hdd op een totaal verkeerde plaats was bezorgt kan ik eindelijk installeren. 
ben benieuwd naar mijn fps
ik gaat verder,
(weinig plaatjes hier
)
oh ja waar ligt vhhh
ben benieuwd naar mijn fps
ik gaat verder,
(weinig plaatjes hier
oh ja waar ligt vhhh
EGCC=Manchester, United Kingdom
EHAM=Amsterdam, The Netherlands
VHHH=Hong Kong, Hong Kong SAR
Enu, gefeliciteerd met je nieuwe HD!
EHAM=Amsterdam, The Netherlands
Enu, gefeliciteerd met je nieuwe HD!
alleen deze was onbekent.Op zondag 12 mei 2002 21:53 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Dat red mijn DF 737 niet
ligt endoria plat ofzow...opeens allemaal kruisje
tampert, kriminalpolizei
Ik ben niet zo'n 737 vlieger, ik meer een 744 vlieger.Op zondag 12 mei 2002 21:54 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
alleen deze was onbekent.
Dat red mijn DF 737 niet
Is gewoon gaaf, kan alleen helaas nog steeds nergens die PSS 744 panel vinden
hm..nu doen ze het weer
tampert, kriminalpolizei
Ik heb geen last gehad.Op zondag 12 mei 2002 22:19 schreef Evilernie het volgende:
hm..nu doen ze het weer
Alleen last van een gare planet verbinding vanmiddag
Je bent niet de enigeOp zondag 12 mei 2002 22:39 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ik heb geen last gehad.
Alleen last van een gare planet verbinding vanmiddag
Kl*te planet

Maar ja, het werkt weer
planet zuigt, als ik een topic hier bezoek met 20plaatjes dan ben ik na 5min nog bezig met dloade van al die filesOp zondag 12 mei 2002 22:40 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Kl*te planet
Maar ja, het werkt weer
tja dat krijg je met een telefoon modemOp zondag 12 mei 2002 22:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
planet zuigt, als ik een topic hier bezoek met 20plaatjes dan ben ik na 5min nog bezig met dloade van al die files
adslOp zondag 12 mei 2002 22:43 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
tja dat krijg je met een telefoon modem
ik wil naar tweakdsl, maar aansluit koste zijn erg $$
Ik ook planet adsl, en vanmiddag deed ie niksOp zondag 12 mei 2002 22:45 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
adsl
ik wil naar tweakdsl, maar aansluit koste zijn erg $$
alleen verbinding.
GefeliciteerdOp maandag 13 mei 2002 07:51 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik ben lekker de eerste
Anoniem: 51137
goeie 's morgensOp maandag 13 mei 2002 08:22 schreef dutchplanet het volgende:
's morgens op deze mooie dag
juffrouw sjannieOp maandag 13 mei 2002 08:46 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
goeie 's morgens
zometeen naar school
Anoniem: 16235
50% N1 stable heb ik gelezen in mijn PSS Airbus manualOp zondag 12 mei 2002 20:20 schreef Bolk het volgende:
[..]
40% N1 stable heb ik gelezen in mijn DF manual
Anoniem: 16235
Tjonge, dit deel gaat al z'n 12e dag in... En dat ondanks de gebruikelijke hoeveelheid gezellig geleuter. Dat was in 'mijn FS-glorietijd' wel anders: het deel dat ik opende was binnen 5 dagen vol.
Wel leuk om te zien dat er nog steeds nieuwelingen bijkomen.
Wel leuk om te zien dat er nog steeds nieuwelingen bijkomen.
Anoniem: 29349
Luitjes: SP is geen wekdienst.
Svp vanaf nu ontopic verder gaan. Anders is er ruzie
En jullie weten wat dat betekend? Mooi!
Svp vanaf nu ontopic verder gaan. Anders is er ruzie
Anoniem: 46189
Hij heeft gelijk. Jullie moeten niet te veel ouwehoeren over koetjes en kalfjes (en over tweakdsl). Klagen doen je maar via msn!Op maandag 13 mei 2002 10:20 schreef ItSnows het volgende:
Luitjes: SP is geen wekdienst.
Svp vanaf nu ontopic verder gaan. Anders is er ruzieEn jullie weten wat dat betekend? Mooi!
Screenshots zijn geloof ik ook een zeldzaamheid...
Ik heb nog een mooie VHHH approah plaatje, van gisteren.
Komt vanavond wel.
Komt vanavond wel.
Heeft er al eens iemand gewerkt met FS Architect? Zo ja, wat zijn de Freeware beperkingen en is het progsel het waard om aan te schaffen, of zijn er betere in omloop?
Inderdaad! PICS dus!
Takeoff.. In de achtergrond is de kerk van Santiago te zien

Behoorlijk bewolkt

La Coruña

Landen gebeurt hier op baan 22, dus dat wordt weer omvliegen.. Voor ons ligt El Ferrol

Ietsjes te scherp gestuurd

Approach

En de landing

Het noord-westen is nu ook bevlogen....
Takeoff.. In de achtergrond is de kerk van Santiago te zien

Behoorlijk bewolkt

La Coruña

Landen gebeurt hier op baan 22, dus dat wordt weer omvliegen.. Voor ons ligt El Ferrol

Ietsjes te scherp gestuurd

Approach

En de landing

Het noord-westen is nu ook bevlogen....

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Informatie over FSarchitect kan je hier vindenOp maandag 13 mei 2002 12:05 schreef Delphi32 het volgende:
Heeft er al eens iemand gewerkt met FS Architect? Zo ja, wat zijn de Freeware beperkingen en is het progsel het waard om aan te schaffen, of zijn er betere in omloop?
Je kan ook eens kijken naar Airport for Windows.. die is volledig freeware dacht ik (www.airportforwindows.com)
Ik hou me er verder niet mee bezig, dus ik weet er ook verder niks van
Ok, tnx, die links had ik nodig. Al is die van Airport for Windows platOp maandag 13 mei 2002 12:31 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Informatie over FSarchitect kan je hier vinden
Je kan ook eens kijken naar Airport for Windows.. die is volledig freeware dacht ik (www.airportforwindows.com)
Ik hou me er verder niet mee bezig, dus ik weet er ook verder niks van
Lijkt er wel op ja..Op maandag 13 mei 2002 13:36 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ok, tnx, die links had ik nodig. Al is die van Airport for Windows plat
probeer deze eens
Volgens mij zijn die kleinere vliegtuigen wel in, ik zei weinig boeings en airbussen langskomen.
Met een 737 heeft het weinig zin om zulke korte vluchtjes te maken.. bovendien zijn die beestjes niet gemaakt om laag te vliegen
Ik had al gezegd dat ik druk en veel aan het oefenen ben omdat ik Flight Simulator gewoon goed onder de knie wil krijgen. Nu heb ik hem op hard staan omdat ik denk dat het wel wat langer zal duren om het te kunnen maar je kan het wel gelijk goed dan. Wat denken jullie kan ik beter wat makkelijker oefenen? Want als ik nu land zak ik telkens door mijn voorwiel heen
Ha, dat klinkt bekendOp maandag 13 mei 2002 15:14 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik had al gezegd dat ik druk en veel aan het oefenen ben omdat ik Flight Simulator gewoon goed onder de knie wil krijgen. Nu heb ik hem op hard staan omdat ik denk dat het wel wat langer zal duren om het te kunnen maar je kan het wel gelijk goed dan. Wat denken jullie kan ik beter wat makkelijker oefenen? Want als ik nu land zak ik telkens door mijn voorwiel heen
De oplossing is simpel: minder hard landen. Minder realisme/crashgevoeligheid kan wel maar dan blijf je hard landen.
Overigens ligt het niet alleen aan jou c.q. mij hoor, dat dat voorwiel inzakt. Het is bekend, dat het remmen op de grond echt niet lekker werkt in FS2002 (en alle voorgangers): je kan niet doseren.
Nu ik eraan denk: misschien zou je voor de grap eens kunnen proberen of je minder vaak door je voorwiel gaat als je remt met F11 en F12 tegelijk, in plaats van de punt-knop.
Ik doe altijd gelijk de parking brakesOp maandag 13 mei 2002 15:18 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk: misschien zou je voor de grap eens kunnen proberen of je minder vaak door je voorwiel gaat als je remt met F11 en F12 tegelijk, in plaats van de punt-knop.
ps: Mag ik nu misschien wel het volgende deel maken???
Tuurlijk, als jij met de auto een noodstop moet maken doe je dat ook met de handrem, nietwaar?Op maandag 13 mei 2002 15:21 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik doe altijd gelijk de parking brakesDie gewonen remmen vind ik maar vaag, als ik die indruk gaat hij daarna weer weg rechtsonder, en ik gebruik natuurlijk de Speed Brakes.
Remmen doe je met aerodynamische middelen (spoilers & speed brake), met je motor (thrust reverser) en met je wielen. Die laatste bedien je met punt, F11 en F12 waarbij punt alle wielen remt (in theorie) en F11 linksachter, F12 rechtsachter. Net als bij auto, fiets en brommer remt deze rem alleen als je hem indrukt.
De Parking Brake trek je pas aan als je stil staat, het is letterlijk je handrem.
ROFLOp maandag 13 mei 2002 15:21 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik doe altijd gelijk de parking brakesDie gewonen remmen vind ik maar vaag, als ik die indruk gaat hij daarna weer weg rechtsonder, en ik gebruik natuurlijk de Speed Brakes.
Ik gebruik altijd de reverse trust en speedbrakes en de PUNT knop
Je kan natuurlijk ook gewoon de autobrake aanzetten
Oja, nog wat.
Je hebt IFR en VRF, Instrument Flight Rules en Visual Flight Rules dacht ik en ook ILS, wat is dat?
En waar kan ik veel informatie over dat vinden, een site of zo, en hoe kan je al die instrumenten in je panel goed onder de knie krijgen, die readme van FS staat niks in
Je hebt IFR en VRF, Instrument Flight Rules en Visual Flight Rules dacht ik en ook ILS, wat is dat?
En waar kan ik veel informatie over dat vinden, een site of zo, en hoe kan je al die instrumenten in je panel goed onder de knie krijgen, die readme van FS staat niks in
ILS = Instrument Landings SystemOp maandag 13 mei 2002 15:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oja, nog wat.
Dit systeem zorgt ervoor dat je recht voor de rwy komt.
Op bluebird staat een manual erover van KIMBLE. Er is volgens mij ook nog een FAQ site in de eerste post van nielzie met een manual.
Om al die instrumenten te leren in de standaard FS planes zijn er niet zoveel en volgens mij is er alleen een ap.
Als je payware dingen koopt heb je manuals van ongeveer 200 blz.
ILS is een landing systeem, Instrument Landing System.Op maandag 13 mei 2002 15:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oja, nog wat.
Op Kai Tak had je vroeger IGS, weet alleen niet of je die in FS2002 kunt activeren met een bepaalde scenery? Wie weet?
En lees jij de Readme?
Ik wil graag payware kopen, maar ik wil het liefst de PSS 744 maar kanel nergens vindenOp maandag 13 mei 2002 15:43 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
ILS = Instrument Landings System
Dit systeem zorgt ervoor dat je recht voor de rwy komt.
Op bluebird staat een manual erover van KIMBLE. Er is volgens mij ook nog een FAQ site in de eerste post van nielzie met een manual.
Om al die instrumenten te leren in de standaard FS planes zijn er niet zoveel en volgens mij is er alleen een ap.
Als je payware dingen koopt heb je manuals van ongeveer 200 blz.
Ennu PIC is in Dynabyte Amersfoort uit verkocht, ga wel ergens anders kijken.
Ai, da's nou weer jammer Uncle-Sam.Op maandag 13 mei 2002 15:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oja, nog wat.
Stel je een vraag die aardig is, komt er zo'n RTFM/UTFS vraag achteraan

Tip: kijk eens bij Lessons. Daar staat altijd bij 'lees eerst hoofdstuk zoveel uit de Groundschool'. Misschien moet je dat eens gaan doen, die groundschool is best aardig.
Ik ben net begonnen met FS2002 (had daarvoor wel es wat met FS2000 geprutst), maar heb ff 3 vragen (vast met een hoog newbie gehalte
):
- hoe vind je de bezinepomp op een vliegveld? Ik zat op Schiphol toch al een half uur rond te rijden toen ik het zat was, en maar gewoon opsteeg en op 50m hoogte over Schiphol rondjes ging circelen om dat kreng te zoeken

- kun je tijdens de lessen dat wat je instructeur zegt ook op het beeld krijgen? Dus niet alleen maar "Turn left", maar gewoon de hele uitleg die hij vertelt? Dat is namelijk vrij lastig te volgen met al die ruis erbij...
- Hebben jullie een replay om die screenshots te maken? Of doen jullie dat gewoon tijdens het vliegen?
Verder nog iets: doen jullie nou echt alles volgens de regels?
[edit] nog een vraagje verzonnen
- hoe vind je de bezinepomp op een vliegveld? Ik zat op Schiphol toch al een half uur rond te rijden toen ik het zat was, en maar gewoon opsteeg en op 50m hoogte over Schiphol rondjes ging circelen om dat kreng te zoeken
- kun je tijdens de lessen dat wat je instructeur zegt ook op het beeld krijgen? Dus niet alleen maar "Turn left", maar gewoon de hele uitleg die hij vertelt? Dat is namelijk vrij lastig te volgen met al die ruis erbij...
- Hebben jullie een replay om die screenshots te maken? Of doen jullie dat gewoon tijdens het vliegen?
Kijk hier eens.Op maandag 13 mei 2002 15:47 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ik wil graag payware kopen, maar ik wil het liefst de PSS 744 maar kanel nergens vinden
Ennu PIC is in Dynabyte Amersfoort uit verkocht, ga wel ergens anders kijken.
Voor zover ik weet is er geen bezinepomp. Je kunt de freeware bremen downloaden dan kommen ze wel aan je planeOp maandag 13 mei 2002 16:04 schreef banaan-X het volgende:
Ik ben net begonnen met FS2002 (had daarvoor wel es wat met FS2000 geprutst), maar heb ff 2 vragen (vast met een hoog newbie gehalte):
- hoe vind je de bezinepomp op een vliegveld? Ik zat op Schiphol toch al een half uur rond te rijden toen ik het zat was, en maar gewoon opsteeg en op 50m hoogte over Schiphol rondjes ging circelen om dat kreng te zoeken![]()
Van die lessen begrijp ik niet helemaal en ik heb zelf die lessen nooit gedaan.
Soms doe ik heb in de replay zoals bij de landing en take off maar als hij op de ap zit dan doe ik het "live"
En wat bedoel je met regels? Ik vlieg nog steeds netjes voor de passagiers
offtopic:
Leuke icoon die heb ik als mijn achtergrond
"Benzinepomp" = vaak zo'n geel vierkant veldje op een vliegveld. kan alleen niet vertellen waar ze staan.Op maandag 13 mei 2002 16:04 schreef banaan-X het volgende:
Ik ben net begonnen met FS2002 (had daarvoor wel es wat met FS2000 geprutst), maar heb ff 3 vragen (vast met een hoog newbie gehalte):
- hoe vind je de bezinepomp op een vliegveld? Ik zat op Schiphol toch al een half uur rond te rijden toen ik het zat was, en maar gewoon opsteeg en op 50m hoogte over Schiphol rondjes ging circelen om dat kreng te zoeken![]()
Of gewoon in menu op Fuel klikken en over die instructeur
Was iets met ctrl-y of shift-y zoiets
Is 747-400 Professional (PAL) de PSS?Op maandag 13 mei 2002 16:07 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Kijk hier eens.
[..]
Voor zover ik weet is er geen bezinepomp. Je kunt de freeware bremen downloaden dan kommen ze wel aan je plane
Soms doe ik heb in de replay zoals bij de landing en take off maar als hij op de ap zit dan doe ik het "live"
offtopic:
Ziet er wel zo uit. En is er een patch voor FS2002 of werkt die goed in FS2002, want als je Posky B744 2000 in 2002 zet en je gaat "overspeed", na zit je al op 0 ft in minder dan 10 sec. is niet leuk,
Gewoon rechtsklikken, kies Top-down view, uitzoomen tot je het gele vierkantje vindt, weer cockpit view en daar dan heenrijdenOp maandag 13 mei 2002 16:04 schreef banaan-X het volgende:
Ik ben net begonnen met FS2002 (had daarvoor wel es wat met FS2000 geprutst), maar heb ff 3 vragen (vast met een hoog newbie gehalte):
Is geloof ik op de MS FS site te vinden.- kun je tijdens de lessen dat wat je instructeur zegt ook op het beeld krijgen? Dus niet alleen maar "Turn left", maar gewoon de hele uitleg die hij vertelt? Dat is namelijk vrij lastig te volgen met al die ruis erbij...
Ligt eraan wat ik wil fotograferen.- Hebben jullie een replay om die screenshots te maken? Of doen jullie dat gewoon tijdens het vliegen?
Voor 'gewone' plaatjes gebruik ik screenshooter, dan heb ik met 1 toets een foto (en soms 3 tegelijk
Als ik een stukje vliegen wil analyseren maak ik wel een video, of gebruik de instant replay. Daar kan je zomaar ineens ook prachtige foto's maken
Speaking for myself:Verder nog iets: doen jullie nou echt alles volgens de regels?
70% Ja zeker, 10% Morgen weer, 20% ik ken de regels niet goed genoeg
Jep dat is hem, en je krijgt er ook een videoband bij (vandaar "PAL").Op maandag 13 mei 2002 16:20 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Is 747-400 Professional (PAL) de PSS?
Ziet er wel zo uit. En is er een patch voor FS2002 of werkt die goed in FS2002, want als je Posky B744 2000 in 2002 zet en je gaat "overspeed", na zit je al op 0 ft in minder dan 10 sec. is niet leuk,
Bij de weg, heeft hier iemand (ervaring met) de Phoenix 757-200?
Even een klein probleempje, ik heb nu een hele lading vliegtuigen gedowned, die doen het ook, maar nu wilde ik in fsedit (de editor die erbij zit) de maatschappijen goedzetten, daarvoor moet je eerst de aircraft.cfg aanpassen/vervangen zodat je alle maatschappijen hebt.
Nu is het probleem dat ik die aircraft.cfg wel vervangen heb, maar hij geeft in fsedit nog steeds alleen die 8 of 10 standaard maatschappijen weer
Nu is het probleem dat ik die aircraft.cfg wel vervangen heb, maar hij geeft in fsedit nog steeds alleen die 8 of 10 standaard maatschappijen weer
EINDELIJK!!!!! Gelijk bestellen!Op maandag 13 mei 2002 16:27 schreef bennierex het volgende:
[..]
Jep dat is hem, en je krijgt er ook een videoband bij (vandaar "PAL").
Bij de weg, heeft hier iemand (ervaring met) de Phoenix 757-200?
Heb je wel de vliegtuigen in de aircraft folder gezet en dan in bv b727_200 en daarin alle panel, sound, model, texture folders erin?Op maandag 13 mei 2002 16:32 schreef themaxter het volgende:
Even een klein probleempje, ik heb nu een hele lading vliegtuigen gedowned, die doen het ook, maar nu wilde ik in fsedit (de editor die erbij zit) de maatschappijen goedzetten, daarvoor moet je eerst de aircraft.cfg aanpassen/vervangen zodat je alle maatschappijen hebt.
Nu is het probleem dat ik die aircraft.cfg wel vervangen heb, maar hij geeft in fsedit nog steeds alleen die 8 of 10 standaard maatschappijen weer![]()
Mijn oog spotte iets van een 757-200, oftwel.. tell me more
Dan lees je deze pagina ff en dan zie je een link van mij en daar staat hij tussenOp maandag 13 mei 2002 16:45 schreef Bolk het volgende:
Mijn oog spotte iets van een 757-200, oftwel.. tell me more
Is dat een "Gelijk bestellen!" van ja daar heb ik ervaring mee en die is goed? En een "EINDELIJK" van dat hij nu pas uit is? (hijs eigenlijk voor FS2000, da's ook wel te zien aan het aircraft model).Op maandag 13 mei 2002 16:32 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
EINDELIJK!!!!! Gelijk bestellen!
Owjah, ik zit ff wat te klooien met fotosoep:

De vliegtuigen doen het wel goed, alleen de aircraft.cfg pakt ie op een of andere manier niet....Op maandag 13 mei 2002 16:38 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je wel de vliegtuigen in de aircraft folder gezet en dan in bv b727_200 en daarin alle panel, sound, model, texture folders erin?
Op maandag 13 mei 2002 16:54 schreef bennierex het volgende:
[..]
Is dat een "Gelijk bestellen!" van ja daar heb ik ervaring mee en die is goed? En een "EINDELIJK" van dat hij nu pas uit is? (hijs eigenlijk voor FS2000, da's ook wel te zien aan het aircraft model).
[afbeelding]
Ik vind het er wel leuk uit zien. Vooral die staart en de rest van de plane is lekker rustig
Is het in het spel wel goed?Op maandag 13 mei 2002 16:56 schreef themaxter het volgende:
[..]
De vliegtuigen doen het wel goed, alleen de aircraft.cfg pakt ie op een of andere manier niet....
[edit]
voeg dit bij je aircraft.cfg
ui_manufacturer=Boeing
ui_type=737-400
ui_variation=Air New Zealand
Sorry, hehe Eindelijk gevonden, Ik ga hem gelijk bestellen voor mijn FS2002 ook al is ie voor FS2000 en er zal vast wel een patch voor uitkomen, anders gebruik ik toch alleen de panelOp maandag 13 mei 2002 16:54 schreef bennierex het volgende:
[..]
Is dat een "Gelijk bestellen!" van ja daar heb ik ervaring mee en die is goed? En een "EINDELIJK" van dat hij nu pas uit is? (hijs eigenlijk voor FS2000, da's ook wel te zien aan het aircraft model).
[afbeelding]
Waarom pak je de DF? de andere planes hadden dan toch probs met de texturesOp maandag 13 mei 2002 16:54 schreef bennierex het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moet eerst in fsedit die vliegtuigen aanpassen dacht ik, het stomme is dat ik ze vroeger wel uit het lijstje kon kiezen, maar sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd werkt het niet meer...Op maandag 13 mei 2002 16:56 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Is het in het spel wel goed?
Kan proberen zelf even een naam in fsedit te typen misschien dat dat werkt...
Das FS 2000Op maandag 13 mei 2002 16:46 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dan lees je deze pagina ff en dan zie je een link van mij en daar staat hij tussen

Is er een patch voor?
Ik kan wel gelijk moeilijk gaan doen met andere pleens, maar het lijkt me handig eerst een ontwerp te maken toch?Op maandag 13 mei 2002 16:59 schreef Bolk het volgende:
[..]
Waarom pak je de DF? de andere planes hadden dan toch probs met de textures
Ik heb btw geen dingen als gradients e.d. gebruikt, dus het moet toch mogelijk zijn hier een repaint van te maken voor andere kisten (hoop ik, heb ik nie zo veel verstand van).
Ik heb hem net geeditOp maandag 13 mei 2002 17:00 schreef themaxter het volgende:
[..]
Ik moet eerst in fsedit die vliegtuigen aanpassen dacht ik, het stomme is dat ik ze vroeger wel uit het lijstje kon kiezen, maar sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd werkt het niet meer...
Kan proberen zelf even een naam in fsedit te typen misschien dat dat werkt...
Wisten jullie dit:
http://www.airliners.net/open.file/197537/L/
http://www.airliners.net/open.file/234399/L/
Swel grappig, kheb zon c/s al eens eerder voorbij zien komen.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Da's grappig.
tering.... moeten we nu weer een andere naam nemen?Op maandag 13 mei 2002 17:22 schreef 456 het volgende:
Wisten jullie dit:
[edit]

Of een andere repaintOp maandag 13 mei 2002 17:26 schreef bennierex het volgende:
[..]
tering.... moeten we nu weer een andere naam nemen?
[edit]
[afbeelding]
Heb je wat veranderd? wat dan
Ik zie het al je hebt die onderste gele lijn weg gehaald
Onderste gele streep weggehaald en een onderbreking in de bovenste gemaakt waar de letters nu tussen staan. (ach het gaat om het feit dat het een screendump isOp maandag 13 mei 2002 17:30 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Of een andere repaintdat we de echte na doen
Heb je wat veranderd? wat dan
Er is wel een benzinepomp: een rood ding met een geel vierkant erom heenOp maandag 13 mei 2002 16:07 schreef The_FrankO het volgende:
Voor zover ik weet is er geen bezinepomp. Je kunt de freeware bremen downloaden dan kommen ze wel aan je plane
Maar waar zit die replay functie dan?
Het is anders wel zo ("we suck more"), wat is dat XP irritant zegofftopic:

Ja dat wist ik wel, maar hoe vind je hem heOp maandag 13 mei 2002 16:15 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
"Benzinepomp" = vaak zo'n geel vierkant veldje op een vliegveld. kan alleen niet vertellen waar ze staan.
Of gewoon in menu op Fuel klikken en over die instructeur
Ok, bedankt!Was iets met ctrl-y of shift-y zoiets
Zoiets leek me idd een oplossing, alleen hoe moet je dan in/uitzoomenOp maandag 13 mei 2002 16:21 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Gewoon rechtsklikken, kies Top-down view, uitzoomen tot je het gele vierkantje vindt, weer cockpit view en daar dan heenrijden
[..]
Hehe, tja, ik weet nog maar erg weinig ervan. Maar ik weet nog wel dat toen ik FS2000 met een Concorde ging vliegen dat ding na 5 minuten helemaal ging trillenSpeaking for myself:
70% Ja zeker, 10% Morgen weer, 20% ik ken de regels niet goed genoeg
Met een Chesna denk ik dat ik het nu wel redelijk doe, maar ja, er zit niemand naast je om je te verbeteren he
had ik eerst ook,Op maandag 13 mei 2002 17:50 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Zoiets leek me idd een oplossing, alleen hoe moet je dan in/uitzoomen+ en - werkte nl niet...
[..]
Je moet de + en - gebruiken naast die lange rij cijfers en bij je letters.
Hoe moet je bijtanken als je bij die benzinepomp staat? Je toch net zo goed gewoon bij fuel kijken als je op alt hebt gedrukt
En hoe weet je hoeveel kilometer je kan vliegen met een bepaald aantal gallons???
En nu geen vragen maar screenies!!! Mijn landing ging perfect met realism op hard, gaaf joh, vond ik echt humor dat dat me lukt, wie had dat ooit verwacht, zo zie je maar, oefening baart kunst, en taxiien kan ik nu ook goed! yes!!! Ik ben weer helemaal blij.
De vlucht was van Amsterdam naar Eelde, heb alleen pics van mijn landing gemaakt.
ps: Waar zit de taxilights switch in de 737???
ps2: Heeft iemand van jullie MSN, dan kan ik jullie toevoegen (indien jullie het goed vinden).

ps: Die paint van Bluebird is echt mooi! Alleen een suggestie, je kan ook met 2 lijnen en dan in de bovenste dat Bluebird gewoon laten staan.
En nu geen vragen maar screenies!!! Mijn landing ging perfect met realism op hard, gaaf joh, vond ik echt humor dat dat me lukt, wie had dat ooit verwacht, zo zie je maar, oefening baart kunst, en taxiien kan ik nu ook goed! yes!!! Ik ben weer helemaal blij.
De vlucht was van Amsterdam naar Eelde, heb alleen pics van mijn landing gemaakt.
ps2: Heeft iemand van jullie MSN, dan kan ik jullie toevoegen (indien jullie het goed vinden).
ps: Die paint van Bluebird is echt mooi! Alleen een suggestie, je kan ook met 2 lijnen en dan in de bovenste dat Bluebird gewoon laten staan.
1. Bijtanken kan idd op 2 verschillende manieren.Op maandag 13 mei 2002 18:06 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hoe moet je bijtanken als je bij die benzinepomp staat? Je toch net zo goed gewoon bij fuel kijken als je op alt hebt gedruktEn hoe weet je hoeveel kilometer je kan vliegen met een bepaald aantal gallons???
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2. In Flightplanner staat hoeveel Fuel je nodig hebt. Je kan ook een fuelcalculator downloaden.
PS. Alles kan
Koffiekan ookOp maandag 13 mei 2002 18:23 schreef rellehenk het volgende:
[..]
1. Bijtanken kan idd op 2 verschillende manieren.
2. In Flightplanner staat hoeveel Fuel je nodig hebt. Je kan ook een fuelcalculator downloaden.
PS. Alles kan
Misschien wat tips voor ome Sam:
Je kan bv eerst oefenen met wat kleinere planes, en dan steeds groter nemen.. En dan dus niet 1 landing oefenen, maar gewoon beginnen met een cessna en daar een rondje door nederland mee vliegen.. of een ander land
En als je dan alleen nog maar perfecte landings maakt, dan een wat grotere bak.. of je probeert het met wat meer wind..
En als je dan alles al kan, begin dan met vliegen op je instrumenten.. vors ed
Anoniem: 46189
Dan zien we je wel weer het volgende decennium terug.Op maandag 13 mei 2002 18:40 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Koffiekan ook
Misschien wat tips voor ome Sam:
Je kan bv eerst oefenen met wat kleinere planes, en dan steeds groter nemen.. En dan dus niet 1 landing oefenen, maar gewoon beginnen met een cessna en daar een rondje door nederland mee vliegen.. of een ander land
En als je dan alleen nog maar perfecte landings maakt, dan een wat grotere bak.. of je probeert het met wat meer wind..
En als je dan alles al kan, begin dan met vliegen op je instrumenten.. vors ed
Dit stond vandaag in de spits:
Boeing: vervanger voor 757 en 767
Vliegtuigfabrikant Boeing denkt na over de bouw van van een opvolger voor de matig verkopende toesteltypes 757 en 767.
Dat hebben bronnen rond het Amerikaanse concern gezegd.
Boeing doet er veel aan om de concurrentie de loef af te steken. Op de tekentafel liggen al ontwerpen voor een zeer snel vliegtuig met dubbele deltavleugels.
tjaa, je zal maar pic hebben gekocht
Gaat ie eruit
Vliegtuigfabrikant Boeing denkt na over de bouw van van een opvolger voor de matig verkopende toesteltypes 757 en 767.
Boeing doet er veel aan om de concurrentie de loef af te steken. Op de tekentafel liggen al ontwerpen voor een zeer snel vliegtuig met dubbele deltavleugels.
Gaat ie eruit
PIC blijft altijd goedOp maandag 13 mei 2002 19:34 schreef dutchplanet het volgende:
Gaat ie eruit
Wat moet ik voorstellen bij een dubbele deltavleugel?
Major Carnage ik ga ook een keer die route vliegen die jij hebt gedaan. Dat lijkt met erg leuk
seg we zitten al bijna aan de 1000!
of wordt dit jubileum deel xtra lang?
ik vind eigenlijk dat pilotincommand wel eens een deel mag maken, die heeft dat tog nog nooit gedaan?
of wordt dit jubileum deel xtra lang?
ik vind eigenlijk dat pilotincommand wel eens een deel mag maken, die heeft dat tog nog nooit gedaan?
Op maandag 13 mei 2002 19:34 schreef dutchplanet het volgende:
Gaat ie eruit
Je mag ook wel een keertje meevliegen als je zin hebtOp maandag 13 mei 2002 19:37 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
PIC blijft altijd goed
Wat moet ik voorstellen bij een dubbele deltavleugel?
Major Carnage ik ga ook een keer die route vliegen die jij hebt gedaan. Dat lijkt met erg leuk
We gaan tot de 2000 post in dit deel! )en ook de volgende)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Gewoon doorgaan, we horen wel wanneer we moeten stoppen,
en wat mij betreft pilotincommand mag deel 26 openen.
en wat mij betreft pilotincommand mag deel 26 openen.
Op zondag 12 mei 2002 12:21 schreef ND het volgende:
Ik wil ook een keer op VATSIM vliegen, maarrrrrrrrrrr, ik had dus al eerder (heeel vroeg) een ID aangemaakt, maar daarna afgehaakt, met als gevolg, dat mijn ID dus SUSPENDED is, ik heb geen andere (non gratis) mail, dus op een andere mail aanvragen is GEEN optie, en nu? Kan ik naar VATSIM mailen of ze mijn bestaande verwijderen, zodat ik een nieuwe kan maken? Zo ja, naar welk adres moet ik mailen?
Wat is een makkelijke, en korte vlucht, voor iemand die het eerst op VATSIM vliegt?
Wat is het nieuwste model van boeing? de 777?Op maandag 13 mei 2002 20:28 schreef ND het volgende:
[..]
Hebbie de verkeerde gequote?Op maandag 13 mei 2002 20:30 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Wat is het nieuwste model van boeing? de 777?
* ND863 , IK WIL PICS MAKEN EN VLIEGEN, DIE GVD SCHOOL OOK ALTIJD
Zo, ik heb mijn eerste ILS vlucht erop zitten.
Wel leuk eigenlijk. Landing crashte ik maar ja
Op maandag 13 mei 2002 20:52 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo, ik heb mijn eerste ILS vlucht erop zitten.
Op maandag 13 mei 2002 20:54 schreef nealzie het volgende:
[..]
hoe kan jen ou een vlucht maken op ILS, en dan bij de landing crashen
Dit topic is gesloten.