Ik gaat dalijk es op zoek naar sanders bootzMaar idd. zou het ook met andere bootz werken, en maakt het lvl wel of niet uit ....Op donderdag 02 mei 2002 18:47 schreef SaURoN het volgende:
ik hoorde dat miles het ook gelukt was?
en nogiemand:?
Oke het is gelul nu weet ik het zeker 
BTW heeft iemand nog een StormShield voor Trade ??
BTW heeft iemand nog een StormShield voor Trade ??
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
ik weet echt niet wat het is...Op donderdag 02 mei 2002 19:02 schreef neobirdy het volgende:
neobirdy gaat nu voor 4de poging ff op normal ..
[edit]
en alweer nix..
[edit]
misschien ligt het aan iets anders dan puur namen... ik weet niet hoe en wat en wanneer sauron en soullie en barrel die quest hebben gedaan? misschien moet je hem al eerder gedaan hebben, of is het een bug die al gefixt is maar dat als je de quest hebt van voordat het gefixt was dat het dan een kleine kans is dat het gebeurd oid.
vage zin...
Laat die boots maar zien ik ben nu online /w *Bebbie
Verwijderd
je bent er niet hoor...Op donderdag 02 mei 2002 19:08 schreef Muppet het volgende:
Laat die boots maar zien ik ben nu online /w *Bebbie
K-mile, ikke ben er wel 
was je acount?
was je acount?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
ja denk et ook...heb et nu nog een x geprobeer..5de x dus en alweer nix..dus ik kap r maar weer meeOp donderdag 02 mei 2002 19:07 schreef K-Mile het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat het is...
misschien ligt het aan iets anders dan puur namen... ik weet niet hoe en wat en wanneer sauron en soullie en barrel die quest hebben gedaan? misschien moet je hem al eerder gedaan hebben, of is het een bug die al gefixt is maar dat als je de quest hebt van voordat het gefixt was dat het dan een kleine kans is dat het gebeurd oid.
vage zin...
Verwijderd
Ik begin er niet eens aan... Leuk geintje, maar daar laat ik het maar bij. Bugged is crap.
nofi btw
nofi btw
Verwijderd
helemaal mee eensOp donderdag 02 mei 2002 19:15 schreef Jaxe het volgende:
Ik begin er niet eens aan... Leuk geintje, maar daar laat ik het maar bij. Bugged is crap.
nofi btw
Alleen maar omdat het jou niet luktOp donderdag 02 mei 2002 19:18 schreef neobirdy het volgende:
[..]
helemaal mee eens
hehe sorry *Bathamel (trade char)Op donderdag 02 mei 2002 19:11 schreef K-Mile het volgende:
[..]
je bent er niet hoor...
Verwijderd
bugged is idd crapOp donderdag 02 mei 2002 19:15 schreef Jaxe het volgende:
nofi btw
hoe fixte je ookal weer chars als ze bugged waren?
edit: fixed, realm wisselen
LoL
Kmile probeert te joinen
pang ligt er weer uit
Kmile probeert te joinen
pang ligt er weer uit
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Omg ik kan niet meer connecten .. game joinen en poef ... hmmmm
Verwijderd
GVD 
ik was in game, met muppet, en poef, weer foutmelding
ik denk toch dat het geen goed idee was... dat namen vaan ripraps...
ik was in game, met muppet, en poef, weer foutmelding
ik denk toch dat het geen goed idee was... dat namen vaan ripraps...
Ik heb ze gezien van Kmile, bastard wilde ze alleen niet traden voor 7 soj's 
zou die MF wel kunnen gebruiken
Verwijderd
lol, 7 man, als die buggedheid van de chars weg zijn, is dit VEEEEL meer dan 7 sojs...Op donderdag 02 mei 2002 19:30 schreef Muppet het volgende:
Ik heb ze gezien van Kmile, bastard wilde ze alleen niet traden voor 7 soj's
50% wartravs zijn al bijna dat waard, dit maakt ruimte vrij voor armor, boots, gloves, en amulet bijna, als je zelfde MF wilt hebben...
sorcs met max res en toch 600+ MF... geen probleem...
viel te proberen toch 
misschien word je cd key wel gebanned
had je gewilt dat je ze getrade had voor 7
misschien word je cd key wel gebanned
Verwijderd
had ik ook nix meer aan 7 sojs...Op donderdag 02 mei 2002 19:33 schreef Muppet het volgende:
viel te proberen toch
misschien word je cd key wel gebannedhad je gewilt dat je ze getrade had voor 7
maar het is idd wel ff duimen dat sau, soullie, barrel en ik blijven bestaan met onze accts, zal zonde zijn als we gebanned worden puur door een bug van hun...
Verwijderd
jaOp donderdag 02 mei 2002 19:20 schreef Jive het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het jou niet lukt
rumours are going around forums of a hack giving godly stats on sander's rip rap heavy boots using the anya name quest
We have received no reports indicating how this rumored hack works, only information through secondhand sources and hearsay. As with all rumors we are always looking for additional information, if you have any information regarding any hack, please E-mail (hacks@blizzard.com) with as much detail as possible.
***update***
We are aware of the hack right now, neccessary actions are being taken to stop this hack, and wil be patched in several hours.
Over 5,000 Battle.net accounts have been identified as have used the "Green boots hack." In response, Blizzard has disabled these accounts. In a few hours more information will be aquired, and the necessary actions will be taken against those who used this hack. We hope this results in a better playing experience for everyone.
-- Blizzard Entertainment
edit:
quote mislukt
quote mislukt
Verwijderd
KUT KUT KUT ...Op donderdag 02 mei 2002 19:43 schreef barrel het volgende:
[..]
OMFG
hopen dat ze alleen disabelen, maar dis niet grappig meer... als die boots wegzijn moet alles toch OK zijn?
Verwijderd
WTF...doet jou acc et nog?Op donderdag 02 mei 2002 19:43 schreef barrel het volgende:
[..]
OMFG
mkay blij dat mijn 2 riprapjes gewoon normaal zijn gebleven
khoop niet dat jullie worden gebanned
khoop niet dat jullie worden gebanned
Telt dit alleen voor gelukte named shit?
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
mail ze nou maar, hebben ze wel begrip voor dat je hun NU even mailtOp donderdag 02 mei 2002 19:43 schreef barrel het volgende:
[..]
OMFG
doe je dit niet, ben je weg...
ik zou die boots als een gek weggooien en alle mules ff overzetten
Verwijderd
ik namede me ripraps alleen omdat ik het leuk vondOp donderdag 02 mei 2002 19:47 schreef bachus het volgende:
Telt dit alleen voor gelukte named shit?
yep ik vond ze zooooo goed daar moet me naam opOp donderdag 02 mei 2002 19:49 schreef neobirdy het volgende:
[..]
ik namede me ripraps alleen omdat ik het leuk vond
fuuuucckkkk dit meen je niet veel verloren?
Ff iets anders word er nog geboost vandaag ?? Wil een nieuwe sors beginnen
Verwijderd
auchh...was dit je enige acc?Op donderdag 02 mei 2002 19:51 schreef K-Mile het volgende:
ik kom al niet meer op mijn acct
kan denk ik wel ff iemand boosten hoorOp donderdag 02 mei 2002 19:52 schreef Muppet het volgende:
Ff iets anders word er nog geboost vandaag ?? Wil een nieuwe sors beginnen
Verwijderd
ze zeggen disabled, niet deleted.. maar idd enige acct... 
nieuwe D2 + LOD kopen, en dan opnieuw beginnen maar...
Heeft er nog iemand arreats nodig?
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
wat moet je ervoor?Op donderdag 02 mei 2002 19:54 schreef bachus het volgende:
Heeft er nog iemand arreats nodig?
Waar hebbie dat bericht gevonden ... (link ??)Op donderdag 02 mei 2002 19:43 schreef barrel het volgende:
[..]
OMFG
edit:
quote mislukt
Geen idee, soj of 3-4 is een goeie hoor ik (niet op inet gekeken)
Ben nu online /w *BebbieOp donderdag 02 mei 2002 19:52 schreef Plantje het volgende:
[..]
kan denk ik wel ff iemand boosten hoor
bedoelen ze met account dan een account, of een cd key ?Op donderdag 02 mei 2002 19:53 schreef K-Mile het volgende:
ze zeggen disabled, niet deleted.. maar idd enige acct...
anders toch alleen opnieuw beginne
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
heb skulders unid nog liggen? is dat genoeg of nog iets erbij?Op donderdag 02 mei 2002 19:56 schreef bachus het volgende:
Geen idee, soj of 3-4 is een goeie hoor ik (niet op inet gekeken)
Verwijderd
Few!!!The riprap-bug, that allowed players to create Sanders Riprap set boots with godly properties, by naming it with the quest given by Anya, has been solved. Creating such a goldy item was only possible when the Anya quest was completed during one of the server upgrades of the Europe Realm last month.
Due to the fact this is not a hack, but a bug that was caused by Blizzard Entertainment during the server upgrade, all accounts that have been disabled for using this hack will be enabled again. The bugged boots will be deleted from the accounts.
-- Blizzard Entertainment
ik vond het al zo gaar dat die items niet gewoon gedelete werden...
waar komt trouwens dat stuk geqoute text van blizzard vandaan ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
willik ook weles wetuhOp donderdag 02 mei 2002 20:02 schreef heuveltje het volgende:
waar komt trouwens dat stuk geqoute text van blizzard vandaan ?
Mijn boots zijn er btw gewoon nog 
Drop btw wel vaak
Zag het al helemaal voor me
Need 1.08 arkaines 1.08 shako and Soullie's Boots !!! offer godlike
Drop btw wel vaak
Hmmz ... waren die genamed of nie ?Op donderdag 02 mei 2002 20:03 schreef Soullie het volgende:
Drop btw wel vaak
HmmmOp donderdag 02 mei 2002 20:01 schreef K-Mile het volgende:
[..]
Few!!!
ik vond het al zo gaar dat die items niet gewoon gedelete werden...
Tja .. ze hebben accounts geidentificeerdOp donderdag 02 mei 2002 20:04 schreef barrel het volgende:
[..]
HmmmIk ben weer happy, wel jammer dat ze die boots weg gaan halen ... snel nog ff traden
als je ze gauw op een mule zet ergens ....
mischien blijven ze dan stiekem
Is goed msg me maar /w *deathbeforedisOp donderdag 02 mei 2002 19:59 schreef Plantje het volgende:
[..]
heb skulders unid nog liggen? is dat genoeg of nog iets erbij?
noo i want only soullie boots no rammieI boots!!!! and i want burimile boots offer Griswold set with a bulkathos childerenOp donderdag 02 mei 2002 20:03 schreef Soullie het volgende:
Drop btw wel vaak
kan iemand mij boosten (voor het eerst dat ik het vraag zal ik voortaan ook helpen
)
Verwijderd
ehh ik help wel om 8:50 ok?Op donderdag 02 mei 2002 20:19 schreef Muppet het volgende:
kan iemand mij boosten (voor het eerst dat ik het vraag zal ik voortaan ook helpen)
Ey kan iemand me hier ff zeggen of een Jalals Mane nog iets waard is ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
mulen heeft geen nut, want ze hebben je opgespoord via dat item... doen ze zo weer dus...
de mijne is al weg btw
het was ook te mooi om waar te zijn...
de mijne is al weg btw
het was ook te mooi om waar te zijn...
* Muppet kijkt op zijn horloge klokje rechtonderin en denkt mmmmmm-kayOp donderdag 02 mei 2002 20:19 schreef neobirdy het volgende:
[..]
ehh ik help wel om 8:50 ok?
Verwijderd
ok ik ben klaar..game?Op donderdag 02 mei 2002 20:24 schreef Muppet het volgende:
[..]
* Muppet kijkt op zijn horloge klokje rechtonderin en denkt mmmmmm-kay
ik heb hem al tot act3 geholpenOp donderdag 02 mei 2002 20:48 schreef neobirdy het volgende:
[..]
ok ik ben klaar..game?
zeg hem wel dat die DICHT bij diablo moet staan voor de quest niet 800 km ver weg
Verwijderd
hmmmmmm... haha okOp donderdag 02 mei 2002 20:49 schreef Plantje het volgende:
[..]
ik heb hem al tot act3 geholpen
zeg hem wel dat die DICHT bij diablo moet staan voor de quest niet 800 km ver weghehe
Ja je was ook zo snelOp donderdag 02 mei 2002 20:49 schreef Plantje het volgende:
[..]
ik heb hem al tot act3 geholpen
zeg hem wel dat die DICHT bij diablo moet staan voor de quest niet 800 km ver weghehe
PK-er NEED BACKUP
blood-030 maar een lvl 61 sorc maar kan ff niet op andere account iemand f f tijd?
blood-030 maar een lvl 61 sorc maar kan ff niet op andere account iemand f f tijd?
edit:
lama kheb hem net gesloopt met me lvl 34 amazon guided :)++java
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
loop jij de hele tijd mense te naaie ofzo dat iedereen je PK'tOp donderdag 02 mei 2002 21:00 schreef Flapmo het volgende:
PK-er NEED BACKUP
edit:
haha ja valt mij ook opOp donderdag 02 mei 2002 21:03 schreef neobirdy het volgende:
[..]
loop jij de hele tijd mense te naaie ofzo dat iedereen je PK't
Deed nix, just a unlucky day, normaal nooit nu ineens 2 
Gekke was: beide duits
Iig ik deed HELEMAAL nix
Gekke was: beide duits
Iig ik deed HELEMAAL nix
edit:
ze pakken jullie niet omdat jullie te hoog lvl zijn al...ik ben net opnieuw gestart
ze pakken jullie niet omdat jullie te hoog lvl zijn al...ik ben net opnieuw gestart
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
liggen in de game jaxe//mule wat items voor wie ze wil hebben. Jaxe heeft ff wat mules geleegd.
Op donderdag 02 mei 2002 21:14 schreef bachus het volgende:
liggen in de game jaxe//mule wat items voor wie ze wil hebben. Jaxe heeft ff wat mules geleegd.
Sau-Sorceress boots van me zijn ook goed gelukt hoor 203% dmg reduceOp donderdag 02 mei 2002 21:33 schreef barrel het volgende:
[..]
daar is geen interesse meer voor .. iedereen wil alleen maar RammieI boots of burimile boots
en soullie boots ownen ook goed
LOLOp donderdag 02 mei 2002 21:33 schreef barrel het volgende:
[..]
daar is geen interesse meer voor .. iedereen wil alleen maar RammieI boots of burimile boots
Iemand nog tijd om mij ff door Hell te boosten ?
Plantje en Neobirdy thnx voor Normal en Nm
Geen interesse? toen het in een public chan bekend werd was het raak met aasgierenOp donderdag 02 mei 2002 21:33 schreef barrel het volgende:
[..]
/edit het is leeg compleet leeg, incl. de oren die er laggen
Verwijderd
dat kost je dan 2soj per act,in totaal 7 dus ehhmmm een tal armor voldoet ook welOp donderdag 02 mei 2002 21:38 schreef Muppet het volgende:
[..]
LOL
Iemand nog tijd om mij ff door Hell te boosten ?
Plantje en Neobirdy thnx voor Normal en Nm
Hehe dan mag je bij soullie wezen die heeft mijneOp donderdag 02 mei 2002 21:39 schreef neobirdy het volgende:
[..]
dat kost je dan 2soj per act,in totaal 7 dus ehhmmm een tal armor voldoet ook wel
sau waar is je Diablo2 information site gebleven ?Op donderdag 02 mei 2002 21:36 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Sau-Sorceress boots van me zijn ook goed gelukt hoor 203% dmg reduce
en soullie boots ownen ook goed
lvl 13 hc assa
soms eens leuk om met niets ergens te beginnen =)
Bevalt primaOp donderdag 02 mei 2002 21:40 schreef Muppet het volgende:
[..]
Hehe dan mag je bij soullie wezen die heeft mijne
Heb een lvl 12 HC barb geef maar een keer een brulOp donderdag 02 mei 2002 22:50 schreef Soullie het volgende:
lvl 13 hc assasoms eens leuk om met niets ergens te beginnen =)
[..]
Bevalt prima
wat heb je allemaal gekocht danOp donderdag 02 mei 2002 22:54 schreef Muppet het volgende:
[..]
Heb een lvl 12 HC barb geef maar een keer een brulen jouw spullen bevallen ook
zoek alleen nog een UM en war travies maar mijn soj's zijn op
Shako en storm.Op donderdag 02 mei 2002 23:15 schreef SaURoN het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gekocht dan
Storm is vet duur de laatste tijd. En ik heb nog wel 4 soj's maar die zijn in gebruik zeg maar.
het is dus gelukt met die 6sojs+ga?Op donderdag 02 mei 2002 23:16 schreef Muppet het volgende:
[..]
Shako en storm.
Storm is vet duur de laatste tijd. En ik heb nog wel 4 soj's maar die zijn in gebruik zeg maar.
denk het nie, hijs soms handigOp donderdag 02 mei 2002 23:32 schreef neobirdy het volgende:
sauron deed je die buri nog weg of niet??
jaxe heeft me laatste gekregen
mischien dak er nog 1 vind morgen
Verwijderd
patserOp donderdag 02 mei 2002 23:39 schreef SaURoN het volgende:
[..]
denk het nie, hijs soms handigheb op het moment geen andere
![]()
jaxe heeft me laatste gekregen![]()
Buuuhuuuuuuuuu
jongens jullie zullen geen Muppet meer zien in dia.
Gisteren zit ik in een game en crashed mijn pc (tsja blijft M$) Na mijn pc gereboot was probeer ik opnieuw in te loggen. Krijg ik die melding dat mijn wachtwoord niet meer klopt. Proberen proberen proberen . . . .. maar helaas.
Soms krijg ik niet de melding dat mijn WW niet klopt maar blijft hij staan bij inloggen op "Please Wait" en doet hij verder niks.
Mijn hele pc gescannned op spyware, Trojans en virusen maar ook daarmee geen resultaat.
Misschien connectie probleem dus ik denk ik ga slapen en probeer het morgenochtend.
Maar helaas krijg nog steeds de melding dat mijn WW niet klopt. Vriend van me was de hele tijd online en ik heb niet ingelogd. Als ze mijn WW hadden gehacked ( ?? al zou ik niet weten hoe) neem ik aan dat ze meteen inloggen en mij helemaal strippen en niet 3 dagen wachten.
Ik ga blizzard mailen maar ik denk ik meld dit even.
Gisteren zit ik in een game en crashed mijn pc (tsja blijft M$) Na mijn pc gereboot was probeer ik opnieuw in te loggen. Krijg ik die melding dat mijn wachtwoord niet meer klopt. Proberen proberen proberen . . . .. maar helaas.
Soms krijg ik niet de melding dat mijn WW niet klopt maar blijft hij staan bij inloggen op "Please Wait" en doet hij verder niks.
Mijn hele pc gescannned op spyware, Trojans en virusen maar ook daarmee geen resultaat.
Misschien connectie probleem dus ik denk ik ga slapen en probeer het morgenochtend.
Maar helaas krijg nog steeds de melding dat mijn WW niet klopt. Vriend van me was de hele tijd online en ik heb niet ingelogd. Als ze mijn WW hadden gehacked ( ?? al zou ik niet weten hoe) neem ik aan dat ze meteen inloggen en mij helemaal strippen en niet 3 dagen wachten.
Ik ga blizzard mailen maar ik denk ik meld dit even.
Verwijderd
zou iemand een zinnig antwoord weten op de vraag: wat is een ravenfrost waard????
ik kreeg gisteren een bod van SOJ+@ (@ zoog dus nie gedaan)
plz reply
plz reply
Ligt aan de stats. met 19 of 20 dex en 2xx ar zijn ze wel wat waard.Op vrijdag 03 mei 2002 08:07 schreef whiteflare het volgende:
zou iemand een zinnig antwoord weten op de vraag: wat is een ravenfrost waard????![]()
ik kreeg gisteren een bod van SOJ+@ (@ zoog dus nie gedaan)
plz reply
dan kan je er wel een soj voor krijgen jaOp vrijdag 03 mei 2002 08:16 schreef whiteflare het volgende:
hij heeft +20 dex en 206% Att. Rating
Verwijderd
ThanxOp vrijdag 03 mei 2002 08:17 schreef Muppet het volgende:
[..]
dan kan je er wel een soj voor krijgen ja
Liever 2 dooms dan maar ik ga nu eerst die bulkathos set fixen.Op donderdag 02 mei 2002 15:50 schreef K-Mile het volgende:
anc: maak meteen een patser barb:
Bul-Kathos set compleet
Doombringer/The Grandfather op switch
Arcaines Valor
50% wartravs
Laying of Hands
Perf Mara's
2x bul kathos wedding band
Perf String
Nog leuke helm...
zoiets...
dan mag je idd patsen in trade, ik denk niet dat er veel barbs zijn die met duurdere equip rondlopen.
oh ja, doe dan ook meteen paar leuke runes/jewels in die shit...
damn, dan roeleer je dik. Als je die Bul-Kathos compleet hebt 0wn je al meer dan iedereen in dit topic bij elkaar...
en maak dan ook meteen een Griswold Pally, als je toch SoJs aan het uitgeven bent..
Verwijderd
Had ik je al bedankt?Op donderdag 02 mei 2002 23:39 schreef SaURoN het volgende:
[..]
denk het nie, hijs soms handigheb op het moment geen andere
![]()
jaxe heeft me laatste gekregen![]()
Verwijderd
lmaoOp donderdag 02 mei 2002 21:38 schreef bachus het volgende:
[..]
Geen interesse? toen het in een public chan bekend werd was het raak met aasgieren
/edit het is leeg compleet leeg, incl. de oren die er laggen
Die oortjes waren niet van mij trouwens, iemand zal wel zijn stash hebben gecleared.
Ik ben nu trouwens wel mijn wf kwijt.. Die had ik toch niet per ongeluk in die mule game gedropt he? Hij was clean, zelf gevonden, maar wel named met Jaxer.
mwahaha
DAMMM klote dit dude !Op vrijdag 03 mei 2002 07:58 schreef Muppet het volgende:
Buuuhuuuuuuuuujongens jullie zullen geen Muppet meer zien in dia.
hopelijk dat je het nog opgelost krijgt !
Ik heb dus een keer op uswest exact hetzelfde gehad, niets aan gedaan en opnieuw begonnen (na nieuwe install wel ff diablo op een eigen partitie geknald en na crashes geen last meer (wincrap crasht nogal vaak hier)Op vrijdag 03 mei 2002 09:12 schreef heuveltje het volgende:
[..]
DAMMM klote dit dude !
hopelijk dat je het nog opgelost krijgt !
Dit topic is gesloten.