Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 18:31 schreef McFlipp het volgende:

P.S. Wat vinden jullie leuk aan SoftCore :? :?
Uhm het leuke aan sc is dat als je zoon error krijgt en je ventje gaat dood, dattie dan toch stiekem niet helemaal dood is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 09 juni 2002 18:35 schreef T7D_Sneezy het volgende:
Ik had ook eerst last van deze exceptions, en dat is echt heel klote, dan weer best vaak, en dan weer tijden niet :?
Maar nadat ik mn pc geformateerd heb heb ik er nooit meer last van, misschien wil het ook wel helpen als je diablo ff opnieuw installeerd
Kijk, kijk, 8 posts en meteen iets nuttigs ;) :+
Maar ik wist het eigenlijk al, tenminste dat helpt meestal wel ja, ff diablo opnieuw installen, maarja ik wilde eigenlijk iets hebben dat ook voor langere tijd werkt.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-07 23:51
Wie opent er even een nieuw topic? Niet iedereen tegelijk graag. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 09 juni 2002 18:37 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:

[..]

Uhm het leuke aan sc is dat als je zoon error krijgt en je ventje gaat dood, dattie dan toch stiekem niet helemaal dood is :)
En waarom speel je het dan? Om op lvl 99 te zeggen: "Ik ben lvl 99 en maar 13x dood gegaan!!!" Nou lekkere prestatie is dat he...
Op HC heb je tenminste een doel, op SC kan iedereen lvl99 worden of aan goede spullen komen, omdat er op SC nooit een verlies aan items is geweest, omdat je nooit dood gaat en je je items kwijt bent.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05
Weet iemand hier precies het maximale % DMG reduced wat mogelijk is? Vaak hoor ik dat 75% max is maar de andere zegt weer dat 75% max is in pvp en pvm het max 94% is , ik weet dus ook niet echt meer wat waar is. Ik heb een lvl 92 barb met 96% dmg reduced (Gaze, shaft, storm, string) en zou het dus wel fijn zijn om het maximun % te weten i.v.m. de helm keuze ( areats of Gaze) Als ik nu geraakt word doet een Hell koe ongeveer 30 dmg en met areats iets meer heb ik getest, maar dat is niet echt betrouwbaar omdat koeien ook geen vaste dmg hebben per aanval, dus zou het fijn zijn om de max te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 18:41 schreef McFlipp het volgende:

[..]

En waarom speel je het dan? Om op lvl 99 te zeggen: "Ik ben lvl 99 en maar 13x dood gegaan!!!" Nou lekkere prestatie is dat he...
Op HC heb je tenminste een doel, op SC kan iedereen lvl99 worden of aan goede spullen komen, omdat er op SC nooit een verlies aan items is geweest, omdat je nooit dood gaat en je je items kwijt bent.
En misschien vind ik dat wel gewoon leuk en daarnaast ben ik nog geen lvl 99 en pas 5 keer doodgegaan! :)
En items kwijtraken vind ik gewoon niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-07 23:51
Next, [topic=519703/1/250] :)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.