mwa. ik heb ook geen private access op 't private gedeelte, en 't maakt me ook nauwelijk uit. op IRC is niks te merken van die sfeer waar julie 't over hebben (at least, not in my eyes). ja, ik heb in 't begin wel wat heisa gemaakt over dat private gedeelte, maar boosts kunnen nog steeds gewoon aangevraagd worden, cowgames zijn er ook bijna elke avond, etc.
verder zijn er veel meer nuttige discussie op 't nieuwe forum. en 't is een stuk overzichtelijker.
dus tsja, 't maakt mij niet uit of 't hier is of daar. ik post zowieso vrij weinig op fora, en heb dus geen zin om elke keer 100 berichten door te lezen, waarvan ik niets heb aan de helft daarvan. op 't nieuwe forum kan je lezen wat je wilt, en de rest laat je terzijde staan...
just my 0.02 euro's...
verder zijn er veel meer nuttige discussie op 't nieuwe forum. en 't is een stuk overzichtelijker.
dus tsja, 't maakt mij niet uit of 't hier is of daar. ik post zowieso vrij weinig op fora, en heb dus geen zin om elke keer 100 berichten door te lezen, waarvan ik niets heb aan de helft daarvan. op 't nieuwe forum kan je lezen wat je wilt, en de rest laat je terzijde staan...
just my 0.02 euro's...
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8