ach ben niet moeilijk 
het is ook gezelliger met meer runnen
het is ook gezelliger met meer runnen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
I agree...Op donderdag 02 mei 2002 14:46 schreef Jive het volgende:
[..]
Da wasook zow ...
En als de 2 snelsten dan vol met potions zitten heeft de snelste die dat probleem niet heeft got the prize .
Maar dat was effe een snel iets voor een paar snelle mf-runs ...
Betere afspraken maken als we vaker doen is nooit een slecht probleem ... (teminste nooit problemen gehad met squat alsik met em MF'de)
Verwijderd
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
je mag de mijne hebben voor een stormOp donderdag 02 mei 2002 14:56 schreef Muppet het volgende:
Heeft iemand voor mij een guardian Angel. Ik kan nl. Storm krijgen voor 6 + Guardian alleen ik heb hem niet meer.
Plz plz plz. Krijg hem weer terug
volgens mij lees je verkeerdOp donderdag 02 mei 2002 14:58 schreef Squatter het volgende:
[..]
je mag de mijne hebben voor een storm
als ik hem had dan wel
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
ik wil je wel boosten als jij mij daarna ook boost..k?\Op donderdag 02 mei 2002 15:01 schreef Flapmo het volgende:
Mensen ik heb gewoon ff ppl nodig die me willen boosten...:P
wil snel lvl 40 worden en dan ancients nightmare doen
moet ik nog wel heen zit pas normal, lvl 28 act5
ikke misschien als ik m'n amma weg ga doen...Op donderdag 02 mei 2002 15:07 schreef neobirdy het volgende:
heb gister lightsabre gevonden (193%) heeft iemand daar misschien een leuke buri voor?
Verwijderd
cool, %?Op donderdag 02 mei 2002 15:14 schreef RedHat het volgende:
[..]
ikke misschien als ik m'n amma weg ga doen...
189%Op donderdag 02 mei 2002 15:15 schreef neobirdy het volgende:
[..]
cool, %?
hmmmz ....Op donderdag 02 mei 2002 15:07 schreef neobirdy het volgende:
heb gister lightsabre gevonden (193%) heeft iemand daar misschien een leuke buri voor?
http://www.battle.net/diablo2exp/basics/hirelings.shtmlOp donderdag 02 mei 2002 15:12 schreef Phobos het volgende:
welke act2 merc heeft holy freeze?
is da nm defenieve?
Kheb tot 16:50 de tijd en dan morgen weer ofzo.Op donderdag 02 mei 2002 15:04 schreef neobirdy het volgende:
[..]
ik wil je wel boosten als jij mij daarna ook boost..k?\
[edit]
wat is je nick op diablo?
[edit]
Verwijderd
1. tog 80 dam he..Op donderdag 02 mei 2002 15:19 schreef Muppet het volgende:
Dat zet zoden aan de dijk, gisteren getest, verschil tussen een 155% buri en 208% was 80 dmg met MulitWooeeii daar doe je het voor
[..]
http://www.battle.net/diablo2exp/basics/hirelings.shtml
thnx man!Op donderdag 02 mei 2002 15:19 schreef Muppet het volgende:
{..}
[..]
http://www.battle.net/diablo2exp/basics/hirelings.shtml
hij bedoelt je kunt beter een 175% buriza doen met nog iets er bij....Op donderdag 02 mei 2002 15:22 schreef neobirdy het volgende:
[..]
1. tog 80 dam he..
2. trade waarde van 195% is meer als van 155%
Verwijderd
kan idd ook...iemand een buri+@ voor lightsabre 193% ?Op donderdag 02 mei 2002 15:25 schreef SaURoN het volgende:
[..]
hij bedoelt je kunt beter een 175% buriza doen met nog iets er bij....
Verwijderd
ik kreeg echt een dikke guided in mijn reet in 1x dood. ging ik ff via de wp was ze al doodOp donderdag 02 mei 2002 15:37 schreef Flapmo het volgende:
Kan iemand me helpen? op SC zit een ama me te irriteren..pkk ama :S:S
Pls ff een beetje ama tis maar multiple wat ze doet!!
game:: bloodrun norm01
Verwijderd
Verwijderd
mooi zo...hoogste bod krijgt emOp donderdag 02 mei 2002 15:48 schreef Squatter het volgende:
neo als je hem weg doet die sabre wil ik hem wel
ik heb nog ergens een buri geloof ik
we hebben samen gevonden, dus een leuke prijs is wel te doen denk ?
Verwijderd
Verwijderd
ik had eigelijk ook mijn ts / nova sorc moeten pakken, was ie zo platOp donderdag 02 mei 2002 15:46 schreef Flapmo het volgende:
Thx dude die me hielp....don;t fuck with a GoT
die ook weer opgerot kan ik me ama verder lvlen
edit:
lachuh man zelfs me sorc sl8te die ama, ik teleport zij loopt...ik gooi me naast haar en cast 2x nova
Aaaaaarghhhhplzzzz
Verwijderd
grrrrr neobirdy beukt soullie in elkaar met unequiped lvl 16 char!!Op donderdag 02 mei 2002 16:04 schreef Soullie het volgende:
[..]
Aaaaaarghhhh
* Soullie hostiles
alshij ze beiden kan betalen vind ik knapOp donderdag 02 mei 2002 15:50 schreef K-Mile het volgende:
anc: maak meteen een patser barb:
Bul-Kathos set compleet
Doombringer/The Grandfather op switch
Arcaines Valor
50% wartravs
Laying of Hands
Perf Mara's
2x bul kathos wedding band
Perf String
Nog leuke helm...
zoiets...
dan mag je idd patsen in trade, ik denk niet dat er veel barbs zijn die met duurdere equip rondlopen.
oh ja, doe dan ook meteen paar leuke runes/jewels in die shit...
damn, dan roeleer je dik. Als je die Bul-Kathos compleet hebt 0wn je al meer dan iedereen in dit topic bij elkaar...
en maak dan ook meteen een Griswold Pally, als je toch SoJs aan het uitgeven bent..
Verwijderd
volgensmij was de klijne het zeldzaamste item in de gameOp donderdag 02 mei 2002 16:09 schreef SaURoN het volgende:
[..]
alshij ze beiden kan betalen vind ik knapheb net ff gekeken collosus is 40 sojs en die kleine een schamele 60 sojs als ik die lui daaro moet vertrouwen
pin me er dus niet op vast
Verwijderd
ben benieuwd of dit niet gewoon een bug is. Maar toch hoe doet ie dat, krijgt ie 3x zijn normale dr ofzo en heeft ie al getest of het echt werkt. Ik wil dat ook wel ff doen met een paar schoentjes. Heb je eindelijk een goede mf sorcOp donderdag 02 mei 2002 16:14 schreef SaURoN het volgende:
OMFG!!!!!
barrel heeft dat ene met die schoenen namen geprobeert!
en damn!!!! het werkt fucking goed man! barrel heeft nu een paar rip raps met 208% DMG REDUCE!
hij kan nu gewoon andere armors etc aan doen en alleen die schoenen en hijs al untouchable.
echt gewoon SICK!~!!!!!
benieuwed als hij die aanbied hoeveel sojs komen voor die schoenen omfg
[afbeelding]
Verwijderd
WTF hoe heeft ie dat geflikt?Op donderdag 02 mei 2002 16:14 schreef SaURoN het volgende:
OMFG!!!!!
en damn!!!! het werkt fucking goed man! barrel heeft nu een paar rip raps met 208% DMG REDUCE!
hij kan nu gewoon andere armors etc aan doen en alleen die schoenen en hijs al untouchable.
echt gewoon SICK!~!!!!!
[afbeelding]
nee ik heb op hem inlopen hakken met alleen die schoene aan en ik raakte hem amperOp donderdag 02 mei 2002 16:17 schreef nantasquad het volgende:
[..]
ben benieuwd of dit niet gewoon een bug is. Maar toch hoe doet ie dat, krijgt ie 3x zijn normale dr ofzo en heeft ie al getest of het echt werkt. Ik wil dat ook wel ff doen met een paar schoentjes. Heb je eindelijk een goede mf sorc
Verwijderd
dit ga ik dus ook ff toepassenOp donderdag 02 mei 2002 16:14 schreef SaURoN het volgende:
OMFG!!!!!
echt gewoon SICK!~!!!!!
[afbeelding]
Verwijderd
Damn ...Op donderdag 02 mei 2002 16:18 schreef nantasquad het volgende:
werkt het alleen met die schoenen of ook met andere, en wat als je geen damage reduced heb.
Maakt het uit op welke difficulty je het doet ???Op donderdag 02 mei 2002 16:20 schreef barrel het volgende:
Hmm bij me tweede paar die ik doe krijg ik 174% reduced .... betekent dus dat het niet fixed is, mischien afhankelijk van levelhehehe nog maar es een paar proberen... toch wel es handig dat je es wat bewaart
Heb het met natalya's geprobeerd ... en daar gebeurt niks mee
Verwijderd
met welke schoenen, weer die of andere. Dat is pas interessant om te weten, en zolang ie maar boven de 95 komt dan is alles bestOp donderdag 02 mei 2002 16:20 schreef barrel het volgende:
Hmm bij me tweede paar die ik doe krijg ik 174% reduced .... betekent dus dat het niet fixed is, mischien afhankelijk van levelhehehe nog maar es een paar proberen... toch wel es handig dat je es wat bewaart
Heb het met natalya's geprobeerd ... en daar gebeurt niks mee
Verwijderd
Lijkt me iig geen bug om aan blizz te meldenOp donderdag 02 mei 2002 16:22 schreef Squatter het volgende:
tis waarschijnlijk een easteregg
sabders is opzig nix, maar wanneer dit gebeurt is het gelijk een godly item
Verwijderd
vind ik best, meld het alleen maar ff op irc, dan weet ik genoeg.Op donderdag 02 mei 2002 16:23 schreef barrel het volgende:
Hmmm ik ga hier verder geen informatie revealenIk denk dat jullie wel begrijpen waarom
Verwijderd
clear ff alle bewijzenOp donderdag 02 mei 2002 16:23 schreef barrel het volgende:
Hmmm ik ga hier verder geen informatie revealenIk denk dat jullie wel begrijpen waarom
Verwijderd
psies ;POp donderdag 02 mei 2002 16:26 schreef Muppet het volgende:
Hahaha ignorance is BLIZZ
* Jive agrees .... tijd voor een stapel post-editsOp donderdag 02 mei 2002 16:25 schreef Squatter het volgende:
[..]
clear ff alle bewijzen
dan weten alleen de gotters het nu en wat andere mischien
Verwijderd
kill niandathak (ofzo)Op donderdag 02 mei 2002 16:32 schreef Flapmo het volgende:
Welke quest is namequest?
volgens mij moet het in hell, tenminste daar heb ik het gedaanOp donderdag 02 mei 2002 16:33 schreef nantasquad het volgende:
[..]
kill niandathak (ofzo)
op hell zou ik het niet doen bij je mf char, kan je geen pindle runs meer doen
* Muppet heeft er nog 3 a 4Op donderdag 02 mei 2002 16:38 schreef neobirdy het volgende:
heeft net ripraps getrade en gaat nu namen
thxOp donderdag 02 mei 2002 16:33 schreef nantasquad het volgende:
[..]
kill niandathak (ofzo)
op hell zou ik het niet doen bij je mf char, kan je geen pindle runs meer doen
Verwijderd
doet mij er maar eenOp donderdag 02 mei 2002 16:39 schreef Muppet het volgende:
[..]
* Muppet heeft er nog 3 a 4
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Verwijderd
1tje over voor mij ?Op donderdag 02 mei 2002 16:39 schreef Muppet het volgende:
[..]
* Muppet heeft er nog 3 a 4
Verwijderd
Verwijderd
ik vind hem wel danOp donderdag 02 mei 2002 16:45 schreef Muppet het volgende:
Haha 2 soj's per stukopeens ben ik populair
Op hell ?? en welk lvl ben je ? Info info . . .Op donderdag 02 mei 2002 16:48 schreef neobirdy het volgende:
ehh ik heb me sanders genamed maar ik heb geen DR ofzo...
Verwijderd
nergens last van met de got router (tweak dus)Op donderdag 02 mei 2002 16:45 schreef miessie het volgende:
[lettertype48mode]KL*TE MXTREAM!!!![/lettertype48mode]
ik kan thuis met geen mogelijkheid meer online komen, ik heb me router al 3 x opnieuw geprogrammeerd maar t wil gewoon niet werken. Ik denk dat planet aan't kloten is, ik ga ze morgen bellen, ik hoop dat t snel weer over is want mijn vingers jeuken en me pvpnecro staat te popelen weer wat koeien/pvp-ers te poppen/mollen.
Verwijderd
Sorc lvl 80Op donderdag 02 mei 2002 16:54 schreef Muppet het volgende:
[..]
Op hell ?? en welk lvl ben je ? Info info . . .
Neu ik deed het met mijn oude Orb sorc...Op donderdag 02 mei 2002 17:00 schreef Squatter het volgende:
misschien met een barb dam reduce ?
Dat bedoelt hij dat de stats per char verschillen,Op donderdag 02 mei 2002 17:02 schreef Soullie het volgende:
[..]
Neu ik deed het met mijn oude Orb sorc...
Verwijderd
mm ?Op donderdag 02 mei 2002 17:16 schreef neobirdy het volgende:
mm
Verwijderd
\Op donderdag 02 mei 2002 17:23 schreef Soullie het volgende:
[..]
mm ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq