One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Zo te zien is die verrekijker gewoon niet goed scherpgesteld.Op zondag 19 mei 2002 21:56 schreef loppiehu het volgende:
dit zijn de foto's
en ik gebruike en verrekijker van revue 114m tot 1000m
[afbeelding]
[afbeelding]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Je kan ook een dremel gebruiken.Op zondag 19 mei 2002 22:15 schreef Xoover het volgende:
Ik zou zelf zeker een monoculair gebruiken vanwege het feit dat de ene poot van de verrekijker de andere uit zijn evenwicht brengt. Als een slechte verrekijker hebt, kan je net als ik heb gedaan; voorzichtig een paar keer op het 'middenstuk' van de verrekijker springen (t'is vaak van een hard materiaal, maar je moet niet perongeluk op de lens springen) zo krijg je ook 2 monoculairs
Verwijderd
Verwijderd
maar ik koop er wel 1
volgens mij hebben ze daar OFFICIELE adapters voorOp zondag 19 mei 2002 22:20 schreef X_P het volgende:
Is het met een Canon Powershot G2 eigenlijk wèl mogelijk om een 'gewone' telelens erop te zetten?
Verwijderd
dit is 0 keer zoom

dit is 2x digitaal

dit is 2x plus verrekijker

is dit scherp ? of kan het nog scherper?
Om vragen zoals "hoe doen jullie dat?" te voorkomen lijkt het me beter om deze experimenten centraal te houden. In deze topic dus.
+ gewone verrekijker erop...

Verschil is toch duidelijk zichtbaar..en behoud goed z'n scherpte....
Ja is heel lichtOp dinsdag 21 mei 2002 15:06 schreef loppiehu het volgende:
[afbeelding]
is die licht? want ik wil hem ook gaan kopen
Verwijderd
dus ik kan hem vasttepen aan mijn fuji finepix 1300Op dinsdag 21 mei 2002 15:20 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja is heel licht
Is die foto genomen in amersfoort (richting nieuwland/ kattebroek) ?Op maandag 20 mei 2002 15:55 schreef ilja_kole het volgende:
Fuji finepix a201
+ gewone verrekijker erop...
Verschil is toch duidelijk zichtbaar..en behoud goed z'n scherpte....
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
0x zoom

2x zoom

16x zoom

16x zoom vogeltje

16x zoom zweefvliegtuig

0x zoom

2x zoom

16x zoom

dit zijn de enigste die nog goed gelukt zijn
als de foto's het niet doen gewoon ff in een ander venstertje openen
alles is genomen met fuji finepix 1300
loppiehu, welke monoculair is dit ? ik heb ook die van de kijkshop gehaald, om even te testen, die was maar € 11,39...dus daar hoef je niet lang voor te sparen,Op dinsdag 28 mei 2002 15:40 schreef loppiehu het volgende:
nou hier dan een paar foto's met die nieuwe verrekijker
.....
Ik zal ook nog wel ff wat pics posten, maar ik moet helaas toegeven dat het me enigszins tegenvalt..
Het is toch erg moeilijk om goed te focussen via het LCD displaytje...op het kleine schermpje lijken ze redelijk, maar full screen zijn ze toch behoorlijk wazig/onscherp....
Ik ga sparen voor een nieuwe cam...ik denk dat ik voor een import olympus 720uz ga, of voor een 2e hands canon eos d60
Klopt. Heb een hele dag zitten oefenen voordat het goed lukteOp dinsdag 28 mei 2002 16:29 schreef MarcelG het volgende:
[..]
loppiehu, welke monoculair is dit ? ik heb ook die van de kijkshop gehaald, om even te testen, die was maar € 11,39...dus daar hoef je niet lang voor te sparen,toch ?
Ik zal ook nog wel ff wat pics posten, maar ik moet helaas toegeven dat het me enigszins tegenvalt..
Het is toch erg moeilijk om goed te focussen via het LCD displaytje...op het kleine schermpje lijken ze redelijk, maar full screen zijn ze toch behoorlijk wazig/onscherp....
Maar die prop je niet even in je broekzakIk ga sparen voor een nieuwe cam...ik denk dat ik voor een import olympus 720uz ga, of voor een 2e hands canon eos d60...(kijk, dat zou nog eens stoer zijn...van een ixus naar een D60......waaaaah)
Kijk...daar heb je dus een echtgenote voor...die mag alles dragenOp dinsdag 28 mei 2002 16:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Maar die prop je niet even in je broekzak
Maar ff serieus, ik ben er wel over aan het denken om een andere cam te kopen, waar meer bij in te stellen is, zoals de focus, het diafragma, de sluitertijd en de ISO. Nu ik een beetje met foto's aan de slag ben merk ik dat voor sommige composities het gemak van de ixus tegen je gaat werken...
Ok, een echte zoomlens kun je nog niet verwachten bij goedkope digicams. Er zijn uitzonderingen, zoals de Olympus 2100z, de 700 en 720uz met gestabiliseerde zoom, maar meestal is het niet meer dan 2x tot 4x zoom.
En een digicam met normale SLR lenzen, tja die zijn me nog veels te duur.
Natuurlijk is de ixus geniaal in eenvoud voor de snelle shots, en veel kleiner kun je een camera niet meer maken. Echt een goeie camera hoor!
Maar voor die speciale shots, met beperkte scherptediepte, of beperkte lichtopbrengst, etc kom je er met de ixus niet.
Nu mijn echtgenote nog overtuigen dat het vakantiegeld echt hieraan besteed moet worden
geile kruisjes jaOp dinsdag 28 mei 2002 15:40 schreef loppiehu het volgende:
nou hier dan een paar foto's met die nieuwe verrekijker
0x zoom
[afbeelding]
2x zoom
[afbeelding]
16x zoom
[afbeelding]
16x zoom vogeltje
[afbeelding]
16x zoom zweefvliegtuig
[afbeelding]
0x zoom
[afbeelding]
2x zoom
[afbeelding]
16x zoom
[afbeelding]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
ik zeg toch in een ander venster openenOp dinsdag 28 mei 2002 16:48 schreef Firecow het volgende:
[..]
geile kruisjes ja

Nee vlissingen...de (beruchte/beroemde ??) Sarduintoren..Op maandag 27 mei 2002 18:01 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Is die foto genomen in amersfoort (richting nieuwland/ kattebroek) ?
Ik heb nog geen echtgenote, dus die optie heb ik voorlopig nietOp dinsdag 28 mei 2002 16:44 schreef MarcelG het volgende:
[..]
Kijk...daar heb je dus een echtgenote voor...die mag alles dragen
Maar ff serieus, ik ben er wel over aan het denken om een andere cam te kopen, waar meer bij in te stellen is, zoals de focus, het diafragma, de sluitertijd en de ISO. Nu ik een beetje met foto's aan de slag ben merk ik dat voor sommige composities het gemak van de ixus tegen je gaat werken...
Ok, een echte zoomlens kun je nog niet verwachten bij goedkope digicams. Er zijn uitzonderingen, zoals de Olympus 2100z, de 700 en 720uz met gestabiliseerde zoom, maar meestal is het niet meer dan 2x tot 4x zoom.
En een digicam met normale SLR lenzen, tja die zijn me nog veels te duur.
Natuurlijk is de ixus geniaal in eenvoud voor de snelle shots, en veel kleiner kun je een camera niet meer maken. Echt een goeie camera hoor!
Maar voor die speciale shots, met beperkte scherptediepte, of beperkte lichtopbrengst, etc kom je er met de ixus niet.....
Nu mijn echtgenote nog overtuigen dat het vakantiegeld echt hieraan besteed moet worden.
Maar ik ben ooit nog wel van plan om een nieuwe digicam te halen. Waarschijnlijk zal het wel weer een canon worden. En dan een van de G-series. Die is natuurlijk ultiem qua uitbreiding en instellingen.
Verwijderd
ik heb ook die ene van de kijkshop.Op dinsdag 28 mei 2002 16:29 schreef MarcelG het volgende:
[..]
loppiehu, welke monoculair is dit ? ik heb ook die van de kijkshop gehaald, om even te testen, die was maar € 11,39...dus daar hoef je niet lang voor te sparen,toch ?
Ik ga sparen voor een nieuwe cam...ik denk dat ik voor een import olympus 720uz ga, of voor een 2e hands canon eos d60...(kijk, dat zou nog eens stoer zijn...van een ixus naar een D60......waaaaah)
maar het is heel makkelijk om mooie foto's te maken als iets echt ver weg is dan zijn ze altijd mooi.
Ik zie hem er niet bijzitten
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
btw.. als je digitaal inzoomt (na(ast) het optisch zoomen) kun je ff kijken of het een en ander scherp is.. dan kun je bijvoorbeeld weer terug uit digitale zoom modus.. om dan de foto te klikken.. Klinkt een beetje omslachtig .. maar zo doe ik het.Op dinsdag 28 mei 2002 20:13 schreef loppiehu het volgende:
[..]
ik heb ook die ene van de kijkshop.
maar het is heel makkelijk om mooie foto's te maken als iets echt ver weg is dan zijn ze altijd mooi.
sommige camera's hebben daar een speciale knop voor, het is idd een goeie manier.Op woensdag 05 juni 2002 12:11 schreef henkleerssen het volgende:
[..]
btw.. als je digitaal inzoomt (na(ast) het optisch zoomen) kun je ff kijken of het een en ander scherp is.. dan kun je bijvoorbeeld weer terug uit digitale zoom modus.. om dan de foto te klikken.. Klinkt een beetje omslachtig .. maar zo doe ik het.
hmmm
Bij mijn Canon S10 is het wat omslachtig.. gaat namelijk langzaam dat in en uitzoomen digitaal...Op woensdag 05 juni 2002 12:38 schreef joep_k het volgende:
[..]
sommige camera's hebben daar een speciale knop voor, het is idd een goeie manier.
Verwijderd
www.pbase.com/whizz6845/
en dan bij foto's met monoculair
daar staan die ene die het niet doen
ik ga sparen voor een andere cam, voor dit soort shots....
mission aborted.
Verwijderd
vind je geen 1 foto mooi die in dit topic staan?Op woensdag 05 juni 2002 22:47 schreef MarcelG het volgende:
loppiehu ...neem me niet kwalijk maar ik vind de kwaliteit van die pics dusdanig erbarmelijk dat ik bij zelfs liever de digitale zoom gebruik in combinatie met paint shop pro zoom.......
mission aborted.
Hmm. jammer dat endoria het niet meer deed, maar had je mijn pics gezien? ik vond die toch best heel goed met zo'n cheapo verrekijker.Op woensdag 05 juni 2002 22:47 schreef MarcelG het volgende:
loppiehu ...neem me niet kwalijk maar ik vind de kwaliteit van die pics dusdanig erbarmelijk dat ik bij zelfs liever de digitale zoom gebruik in combinatie met paint shop pro zoom.......
mission aborted.
Als ik thuiskom ga ik ze wel naar lycos uploaden of zo.
"daar staan die ene die het niet doen"? .. eeuh is dat NL? en daar bij.. bij mij doen die plaatjes het wel?Op woensdag 05 juni 2002 15:48 schreef loppiehu het volgende:
check ff
www.pbase.com/whizz6845/
en dan bij foto's met monoculair
daar staan die ene die het niet doen
Maar op die site is dus niets te vinden over minolta cams of compatible gebeuren.
Op dit gedeelte van de site zie je wat je ongeveer kunt met zo'n dingetje
Nou zou ik dus willen weten of dat misschien toch wel zou kunnen want ik denk dat het afhangt van de diamenter van de lens en waar dit zit m.b.t. tripod bevestiging etc..
En voor 180 dollar vind ik het nog best te doen (daar hoef je niet met een monoculair te klooien)
Paar hertjes die liggen te slapen. Genomen vanaf 15 meter afstand achter een hek.
Mensen die zaten te zwemmen. Afstand... het is een cirkel van zo'n 1,5 KM in omtrek, dus reken zelf maar uit.
Paar mensen die lagen te zonnen. Genomen vanaf zo'n 20 meter denk ik.
(hmm... best wel mooie compositie. Natuurlijke framing dan. Niet echt interessante foto.)
Dacht een verborgen huisje te zien. Genomen ongeveer meterjte of 15.
Je ziet dat ik moeite heb om scherp te stellen.
Volgens mij had je die ook in het foto topic gepost toch of had ik ze al eens eerder hier voorbij zien komen?Op vrijdag 07 juni 2002 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
Ik zou deze foto's nog een keer hier tonen, omdat endoria plat ligt. Ik moet zeggend dat ze best goed gelukt zijn voor een cheapo verrekijker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vraag die boven jouw staat is ook omdat het een mooie set is (tripod, lens en draagtas/koffer).
Hier onder ff een plaatje van het leuks uit ziende setje

Plaatje waarbij geen zoom is gebruikt:

Plaatje met alleen de zoom van die lens (dus geen camera zoom)

zie hier om die boerderij te vinden
Ja, ik had ze hiervoor al gepost. maar kort daarna was endoria down. En ik wil toch even laten zien dat je bij goede weersomstandigheden mooie foto's kan maken. Loppiehu's foto's zijn niet geheel representatiefOp vrijdag 07 juni 2002 22:54 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Volgens mij had je die ook in het foto topic gepost toch of had ik ze al eens eerder hier voorbij zien komen?
Het is een mooie set, maar of je vaak die tripod mee wilt sjouwen. het is heel vervelend om steeds die dingen op te zetten hoor.Mijn vraag die boven jouw staat is ook omdat het een mooie set is (tripod, lens en draagtas/koffer).
Hier onder ff een plaatje van het leuks uit ziende setje
[afbeelding]
En echt lekker ligt die lens niet in de hand denk ik. ICM camera dan.
dat is ook die lens die ik wil kopen in HKOp vrijdag 07 juni 2002 23:07 schreef meendering het volgende:
Wat vinden jullie van deze Kenko 8X32 lens?
[afbeelding]
Samples
Ik heb alleen maar die cheapo kijkshopkijker gekocht om even te testen/oefenen.
Zo'n zet neem je natuurlijk niet mee voor je standaard kiekjes.Op vrijdag 07 juni 2002 23:13 schreef athlonkmf het volgende:
Het is een mooie set, maar of je vaak die tripod mee wilt sjouwen. het is heel vervelend om steeds die dingen op te zetten hoor.
Maar wanneer je bijvoorbeeld van plan ben om een paar mooie berg foto's te maken (in het buitenland) dan lijkt zo'n zetje toch wel mooi. (die lens zal ook wel los kunnen men dan zou je dus tripod niet nodig hebben)
Zo'n spottingscope is nogal moeilijk met de hand stil te houden. Daarnaast kun je niet met heel snelle sluitertijden werken omdat je met een zoomlens minder lichtinval hebt. Die tripod is dus echt wel nodig. Ik denk dat ik zelf voor de CrystalVue 8x35 ga. Die geeft namelijk net iets minder vingnetting (geen in full zoom) met een Canon A40 dan een 8x32 Kenko.Op vrijdag 07 juni 2002 23:32 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Zo'n zet neem je natuurlijk niet mee voor je standaard kiekjes.
Maar wanneer je bijvoorbeeld van plan ben om een paar mooie berg foto's te maken (in het buitenland) dan lijkt zo'n zetje toch wel mooi. (die lens zal ook wel los kunnen men dan zou je dus tripod niet nodig hebben)
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Zo'n set wil ik gaan gebruiken tijdens shows. Als je meter of 20 van de show zit en toch foto's wilt maken.Op vrijdag 07 juni 2002 23:32 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Zo'n zet neem je natuurlijk niet mee voor je standaard kiekjes.
Als je de crystalvue of kenko gebruik, dan kan je met beetje oefening ook zonder statief gebruiken. Ik vraag me af of die scoop niet een beetje te zwaar is...
Oh. en bij conrad hadden ze ook zo'n scoop dacht ik.
ook een goede keus. ik dacht dat de crystalvue zelfs een lensthread had aan andere uiteinde zodat je nog filters erop kan zetten. Een UV-filter zal dan wel beetje helpen.Op vrijdag 07 juni 2002 23:38 schreef Ralph Smeets het volgende:
[..]
Zo'n spottingscope is nogal moeilijk met de hand stil te houden. Daarnaast kun je niet met heel snelle sluitertijden werken omdat je met een zoomlens minder lichtinval hebt. Die tripod is dus echt wel nodig. Ik denk dat ik zelf voor de CrystalVue 8x35 ga. Die geeft namelijk net iets minder vingnetting (geen in full zoom) met een Canon A40 dan een 8x32 Kenko.
Maar helaas is de kenko beroemder en waarschijnlijk makkelijker te krijgen...
Hier nog leuke review http://www.geocities.com/capitolhill/2805/kenko.htm
OK, ik heb vandaag even snel een monoculair gekocht bij de kijkshop (ik kom daar echt NOOIT meer als de mediamarkt hier eindelijk open gaat. MOest een half uur wachten voordat ze m'n verrekijker hadden gevonden
IIG. het is een super el cheapo monoculair van 11,39.
Zo eentje dus [afbeelding] maar dan in camouflagekleuren.
Deze pastte trouwens perfect in die adapter van CKCpower.
Sorry dat ik zo laat op dit bericht reageer, maar ik vraag mij af hoe deze monoculair op je adapter past?
Op zo'n monoculair zit toch geen schroefdraad? en als je het al hebt over problemen met 28 mm voor een filter dan is het toch wel heel toevallig als op deze monoculair 28 mm draad zit.
Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...
Op woensdag 12 juni 2002 15:53 schreef Maatje het volgende:
Er zit geen draad in, maar het gedeelte waar je oog zit is van kunstof gemaakt en past precies in de adapter. Waarschijnlijk zijn al die adapters standaard zo groot of zoOp donderdag 16 mei 2002 21:41 schreef athlonkmf het volgende:
OK, ik heb vandaag even snel een monoculair gekocht bij de kijkshop (ik kom daar echt NOOIT meer als de mediamarkt hier eindelijk open gaat. MOest een half uur wachten voordat ze m'n verrekijker hadden gevonden)
IIG. het is een super el cheapo monoculair van 11,39.
Zo eentje dus [afbeelding] maar dan in camouflagekleuren.
Deze pastte trouwens perfect in die adapter van CKCpower.
Sorry dat ik zo laat op dit bericht reageer, maar ik vraag mij af hoe deze monoculair op je adapter past?
Op zo'n monoculair zit toch geen schroefdraad? en als je het al hebt over problemen met 28 mm voor een filter dan is het toch wel heel toevallig als op deze monoculair 28 mm draad zit.
Verwijderd
Eugène.
Ik gebruik ;m dus niet meer, maar de schade is al aangericht..
De autofocus is fucked up, en 60% van de foto's die ik nu maak is slecht gefocussed...Ik heb zelf al een paar foto's waarbij het lijkt alsof ik door een aquarium een foto gemaakt heb....
Kutkutkutkut...:(
Foto 1:
Dit lijkt wel digitale zoom...maar dat is het niet!!!

Uitsnede uit origineel....niet geresized..
Dit is dus echt een supersimpelstandaard shot...gewoon bij goeie belichting op 2 meter afstand de welkomststeen van de begraafplaats. 't is dus eigenlijk een steen met superscherpe uitgehouwen letters....alleen vond de ixus van niet!
klik voor uitsnede uit origineel...

Hoe had je het gemold dan?Op vrijdag 14 juni 2002 12:21 schreef MarcelG het volgende:
Tja...volgens mij heb ik m'n Ixus V gemold met die adapter....
Ik gebruik ;m dus niet meer, maar de schade is al aangericht..
De autofocus is fucked up, en 60% van de foto's die ik nu maak is slecht gefocussed...Ik heb zelf al een paar foto's waarbij het lijkt alsof ik door een aquarium een foto gemaakt heb....
Kutkutkutkut...:(
Foto 1:
Dit lijkt wel digitale zoom...maar dat is het niet!!!
[afbeelding][/url]
dus de lensbarrel(tje) van de ixus wordt opzij geduwd door die adapter...
voggus mij is ie nu echt scheef...dus focussen enzo gaat niet zoals het hoort...
Ook ik had de adapter(voor S100) besteld voor mijn Ixus V2.
Nu blijkt inderdaad, volgens de site van ckcpower deze Adapter niet geschikt voor de Ixus V2 maar alleen voor de Ixus V. Het blijkt volgens hun om een verschil van 1 tot 2 mm te gaan. Ze zijn wel van plan een geschikte te maken voor de Ixus V2.
Ik bied de mijne bij deze dan ook te koop aan voor een eigenaar van een Ixus V. De adapter is nog zo nieuw dat ik hem nog niet eens binnen heb (planning is ca 21 juni)
Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

wil hebben en die kost maar $4.60 en dan is het versturen een beetje duur in verhouding dus mocht iemand nou daar een lensadapter bestellen dan zou ik het leuk vinden dat hij zo'n gevalletje er bij besteld (graag wel eerst even van te voren over icqen).
[edit]
uiterraad betaald ik er ook voor
Hey, zo'n tasje zoek ik ookOp maandag 17 juni 2002 21:22 schreef klaasbram het volgende:
He mocht iemand hier bij ckcpower iets gaan bestellen wil die dan ff contact met mij op nemen omdat ik dit:
[afbeelding]
wil hebben en die kost maar $4.60 en dan is het versturen een beetje duur in verhouding dus mocht iemand nou daar een lensadapter bestellen dan zou ik het leuk vinden dat hij zo'n gevalletje er bij besteld (graag wel eerst even van te voren over icqen).
[edit]
uiterraad betaald ik er ook voor
Khad laatst eentje van GP Powerbank gezien, die was ook wel stoer
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd

€ 16.90 bij Konijnenberg => http://www.geengeld.nl
8 batterijen en wat flash kaartjes passen erin.
Verwijderd
Maaruh op www.ckcpower.com zag ik ook dat je voor je Canon S30 ook adapters heb
alleen uhm heeft hier toevallig iemand ervarring mee?
Hehe die heb ik dus nu ook in mijn winkelwagen daar staanOp zondag 30 juni 2002 13:01 schreef Raymond v/d H het volgende:
Ik heb zelf deze gehaald:
[afbeelding]
€ 16.90 bij Konijnenberg => http://www.geengeld.nl
8 batterijen en wat flash kaartjes passen erin.
Ik heb hier zo'n foldertje van lowepro thuis liggen en daar kwam ik die tegen.
Ik ga ook de D-res 25 aw daar halen (is ook een stukie goedkoper dan bij de rest van de winkels).
Verwijderd
Maar hier haal ik geen gebruikers ervaring uit waarbij mensen met een Canon S30 een adapter bezitten met eventuele lenzen etc.
zoja? dan heb ik een bril nodig want ik vind er niks over op alleen ik wil uhm kopen na.
Athlonkmf <--- hopelijk wil je dan hier er ook op reageren alvorens een topic te sluiten.
In dit topic wordt aangegeven dat er een hoop mensen zijn geweest die een soortgelijk adapter hadden gekocht bij CKCpower. In dit topic zie je de resultaten ervan en ook de gebruikerservaringen. Ik had zelf nog een hoop opgeschreven.Op maandag 01 juli 2002 19:59 schreef johannusm het volgende:
Hmm tis leuk als je topic gesloten word omdat men dan verwijst naar dit topic.
Maar hier haal ik geen gebruikers ervaring uit waarbij mensen met een Canon S30 een adapter bezitten met eventuele lenzen etc.
zoja? dan heb ik een bril nodig want ik vind er niks over op alleen ik wil uhm kopen na.
Athlonkmf <--- hopelijk wil je dan hier er ook op reageren alvorens een topic te sluiten.
Of het nou voor een S30 is, of voor een Ixus, de adapters werken op dezelfde manier dus je kan hieruit genoeg informatie halen en de kwaliteit ervan evalueren. En hier kan je ook zien dat een aantal mensen die S30adapters hadden gekocht, waar je verder door kan gaan. Dus waarom je er een nieuw topic voor wilt openen
Verwijderd
daar had ik topic voor geopend. alleen mag dat dus niet omdat er hier gelijknamige toestellen zijn.
ok geef ik je ook wel weer gelijk in. Maar een Ixis is geen S30? of wel dan?
ieder toestel heeft toch zo zijn eigen kwaliteiten met of zonder zijn adapter
daar doelde ik alleen maar op.
Sorry als het dan te veel gevraagd was.
END
Verwijderd
Of er ook in Nederland of in Duitsland deze te verkrijgen zijn??
BvD
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 17:54:
zou er voor elke type cam een adapterstuk bestaan ?
Moet je zelf checken
Waar moet je dat checken?
Ik heb zelf ook wel eens voor de DiMAGE F100 zitten zoeken (toen die topic nog wat meer leefde
Misschien weet hier iemand anders het wel te vinden?
klaasbram schreef op 10 december 2002 @ 18:10:
[...]
Waar moet je dat checken?
Ik heb zelf ook wel eens voor de DiMAGE F100 zitten zoeken (toen die topic nog wat meer leefde) maar ik heb toen niets kunnen vinden.
Misschien weet hier iemand anders het wel te vinden?
http://ckcpower.com/
Ik heb het antwoord: SUPER VAAK. Ik schiet foto's op de zeilschool. Wil je dan een moment vastleggen zonder dat mensen echt poseren, dan is het handig als je van grotere afstand kan schieten. Kijk maar eens op http://zeilschool.scouting.nl/fotoarchief/foto.html
Al de foto's zijn door mij geschoten. Formaat is wel kleiner gemaakt om de site wel werkbaar te houden.
Als ik een goedkope teleconvertor kan kopen doe ik dat. Wil eigenlijk wel 20x optische zoom
[ Voor 6% gewijzigd door MarcelG op 12-12-2002 19:32 ]
athlonkmf schreef op 10 December 2002 @ 18:22:
Nieuwe verrekijker/lens ziet er trouwens wel goed uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien de plaatje niet direct linken want zo kost het ckcpower niet gevraagde bandbreedte
Zenda likes some milk every now and then..