Als de plaatsjes overdag waren kun je het makkelijker zien. Ook de vleugels van posky zijn goed erkenbaar.Op woensdag 01 mei 2002 20:32 schreef Robin Shrine het volgende:
Ja weet ik, maar Frank_O ziet het verschil niet tussen de PIC en Posky op die pics. Terwijl het verschil wel groot is, maar als je sommige mensen naar het verschil vraagt, dan zouden ze niet kunnen zeggen welke nu PIC en Posky is.
...anders vraagt Frank_O het niet he...
Ik vraag het nog eens
Met welke panel vliegen jullie in de posky a330?
geenOp woensdag 01 mei 2002 20:47 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik vraag het nog eens
Met welke panel vliegen jullie in de posky a330?
voor de mega noobs:

EDDS ---> EDDC
en net voor de landing hing mijn pc

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Mooie plaatjesOp woensdag 01 mei 2002 21:20 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Geen vragen, geen antwoorden. Just Screenies
EDDS ---> EDDC
Bedankt,Op woensdag 01 mei 2002 21:25 schreef biobak het volgende:
[..]
Mooie plaatjesJammer van de ontbrekende landing.
ik ga nu de landing even proberen af te maken
sinds ik fullscreen draai om meer fps te halen hangt ie wel vaker, zal wel aan mijn drivers liggen denk ik. Ik haal wel ongeveer 6 fps meer in fullscreen mode
detonator 28.32 met refresh fix....
hebben van DF .
Zo ja hoe is hij ?
Wat zijn de vliegeigen schappen van dat ding ?
En is hij net zo uitgebreid als DF 737 ?
En is hij al in de winkel tekoop want ik wil hem niet onlibne bestellen .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Geen vragen, geen antwoorden just screenies, deze keer met landingOp woensdag 01 mei 2002 21:20 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Geen vragen, geen antwoorden. Just Screenies
EDDS ---> EDDC
ELLX-LIME
Screenies zijn echt heel GAAFOp woensdag 01 mei 2002 21:33 schreef rdluca het volgende:
[..]
Geen vragen, geen antwoorden just screenies, deze keer met landing
ELLX-LIME
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ben ik net vertrokken van af ENFL
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
welke scenery is datOp woensdag 01 mei 2002 21:33 schreef rdluca het volgende:
[..]
ELLX-LIME
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow.. jah, de ruimte tussen de twee jumbo's klopt ook niet echt. In real zou daar makkelijk twee 747's kunnen staan.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
EDDS --->EDDC
Stuttgart - Dresden

Verwijderd
Inderdaad het ging mij om die extra nieuwsberichten van het hart van nederlandOp woensdag 01 mei 2002 18:38 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Oke, die info van airliners.net kan wel misschien vervelend zijn maar rateltje is volgens mij niet eens blij met foto's
En ik probeer de kern van het topic te ondersteunen, het is een FS screenshot topic, en geen foto topic. Sommigen vind ik best mooi, maar ik ken door de 16 jaar luchtvaarthobby zo onderhand iedere vierkante cm van schiphol wel en ook de vliegtuigen. Dusch vandaer dat mijn voorkeur NIET naar foto's uitgaat.
Rust voor de storm
Toestemming om moter te starten
Taxi route door gekregen
Cleard for take off rwy 19L
Bochie (ik vlieg manual dus er klopt niets van
Hier had ik het gevoel dat ik was verdwaald
Kreeg weer nieuwe hdg's door dus ik wist dat iemand nog wist waar ik was
Naar 2000 feet (manual)
Eindelijk heb ik zelf ook het gevoel dat ik goed vlieg. (ik weet het ik ga te hard en ik vlieg te hoog (ik was zelf een beetje verdwaald daardoor
Nog te hard maar de hoogte is goed
Een lekkere ouderwetse stuiter landing
Weer @ the gate.
Ik moest naar gate F5 maar ik kan die nummers niet vinden daar. Ik heb de F pier wel gevonden. (vind ik al heel wat) Ik had weer het gevoel dat ik een beetje was verdwaald op eham. De ATC was al weg.
Wel lekker lux een b767 bij een gate van een b747
Graag jullie commentaar
Coole pics!!!!Op woensdag 01 mei 2002 23:22 schreef The_FrankO het volgende:
Nog ff wat pic's van de mulit van toenet
Rust voor de storm
[afbeelding]
[afbeelding]
Taxi route door gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naar 2000 feet (manual)
[afbeelding]
Eindelijk heb ik zelf ook het gevoel dat ik goed vlieg. (ik weet het ik ga te hard en ik vlieg te hoog (ik was zelf een beetje verdwaald daardoor))
[afbeelding]
[afbeelding]
Een lekkere ouderwetse stuiter landing(ja ik ging te hard)
[afbeelding]
Weer @ the gate.
Ik moest naar gate F5 maar ik kan die nummers niet vinden daar. Ik heb de F pier wel gevonden. (vind ik al heel wat) Ik had weer het gevoel dat ik een beetje was verdwaald op eham. De ATC was al weg.
[afbeelding]
Graag jullie commentaar
Alleen hoe maak je een stuiterlanding? Dan crash je toch?
Of heb je de crash functie uitstaan?
Je staat nu op F4Op woensdag 01 mei 2002 23:22 schreef The_FrankO het volgende:
....
Weer @ the gate.
Graag jullie commentaar
F5 is aan de overkant, op het plaatje recht boven de pier waar je nu staat (oftewel 5 gates opschuiven naar rechts)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Alles staat halverwege. Hij was niet echt hard hoor maar ik kwam veels te hard aanvliegen en toen raakte ik licht de grond. Maar omdat ik vrij veel flaps had vloog ik meteen weer een aantal meter omhoog. halverwege de rwy kwam ik normaal op de grond.Op woensdag 01 mei 2002 23:27 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Coole pics!!!!
Alleen hoe maak je een stuiterlanding? Dan crash je toch?
Of heb je de crash functie uitstaan?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik heb mOp woensdag 01 mei 2002 21:32 schreef Blackhole het volgende:
Zijn er al mensen die hier de PIPER Archer II
hebben van DF .
Zo ja hoe is hij ?
Wat zijn de vliegeigen schappen van dat ding ?
En is hij net zo uitgebreid als DF 737 ?
En is hij al in de winkel tekoop want ik wil hem niet onlibne bestellen .
Vanavond nog getest, vlucht EHLE-EHHO-EHLE als voorbereiding op mn eerste vliegles volgende week
En geen shots, die zijn er al genoeg geweest. Op aanvraag kan ik wel leveren natuurlijk, ik vlieg er graag mee.
Geluid: supervet.
Textures binnen: gewoon goeie foto's van een real Archer.
Textures buiten: scherp tot behoorlijk dichtbij.
Extra features: motorklep kan open, kan je de motor zien. Bagageruim kan open, staan spullen in. Je kan kiezen met hoeveel personen je gaat, en van de personen kan je het gewicht instellen. Dit beïnvloedt de vliegeigenschappen behoorlijk. Bagage kan je ook gewicht van instellen. Elke meter kan voorzien worden van een shortcut in de bijgeleverde config-o-matic applicatie. De tachometer van de engine loopt realtime
Cockpit: gebruik alleen de 2D versie, die is namelijk veel mooier en handiger dan de 3D versie. Alle meters, knoppen en weet ik het zijn gewoon foto's, dus geen nagetekende dingen. Ook de Radio Stack is gefotografeerd.
Knopjes hebben eigen geluidjes.
Hij vliegt als een zonnetje. Superstabiel uit te trimmen op elke gewenste hoogte, reageert soepel op bank & rudder, het valt me op dat de trim veel later reageert dan bij de MS toestellen.
Minpuntje vond ik de wat 'verborgen' features: rechtsklikken op een knopje is rechtsom draaien, linksklikken linksom draaien. Tevergeefs zoek je naar het handje met het minnetje. Ook lastig (maar wel aardig) zijn de verspringende panel-onderdelen. Bv Shift-3 vervangt een klein deel van het panel met een ander stukje. Vooral met de trim-controls en de fuel selector is dat vrij stiekumpjes, opletten dus.
Tenslotte, ook niet onbelangrijk, hij verbetert mn fps met ongeveer 5
* Delphi32 vergeet natuurlijk weer de helft:
Kopen dus, is mijn advies. Doe niet moeilijk met online aankopen, want dat gaat keurig encrypted via een installatie-programmaatje en niet via je browser. Dat maakt het al wat duisterder voor de potentiële onderschepper
En als je de key binnen hebt, brandt je het boeltje zelf op CD en kun je hem zo vaak herinstalleren als nodig is

Mooie pics trouwens ND, vooral je ground textures zijn
Ik neem aan dan dat dat volgende week ook je echte route is, ben wel benieuwd wanneer je komt, dan ga ik hier wel even bij het vliegveld (EHHO) kijkenOp woensdag 01 mei 2002 23:53 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ik heb m
Vanavond nog getest, vlucht EHLE-EHHO-EHLE als voorbereiding op mn eerste vliegles volgende week.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
IJs en weder dienende verschijn ik daar, met instructeur en FS2002 freak die ook nog toevallig mn broertje is tussen 14:30 en 14:45 in een Piper Cadet.Op woensdag 01 mei 2002 23:59 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dan dat dat volgende week ook je echte route is, ben wel benieuwd wanneer je komt, dan ga ik hier wel even bij het vliegveld (EHHO) kijken
Laat dat toestel nou toch aardig lijken op een Archer
Dus als ik iemand bij het hek zie staan die op -Sander_ lijkt, ben jij het? Ik zal zwaaien
Woensdag, donderdag?Op donderdag 02 mei 2002 00:05 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Dus als ik iemand bij het hek zie staan die op Sander lijkt, ben jij het? Ik zal zwaaien
Vrijdag 10 mei en nee ik ben de registratie vergeten. Het was iets met PH-...Op donderdag 02 mei 2002 00:11 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Woensdag, donderdag?Enne, enig idee van een registratie?
o nee heOp donderdag 02 mei 2002 00:20 schreef Uncle-Sam het volgende:
Waar kan ik online met VATSIM vliegen?

ga jij daar nog maar niet aan beginne [sub]de komende 6jaar ook niet[/sub]
btw je kan thuis achter je computer online vliegen
Ik wilde het zelf niet zeggenOp donderdag 02 mei 2002 00:25 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
o nee he
ga jij daar nog maar niet aan beginne [sub]de komende 6jaar ook niet[/sub]
btw je kan thuis achter je computer online vliegen
Ik denk dat je eerst maar eens DF helemaal moet kunnen vliegen. Als je dat kan zullen we het je allemaal uitleggen. Want VATSIM is serious shit!Op donderdag 02 mei 2002 00:20 schreef Uncle-Sam het volgende:
Waar kan ik online met VATSIM vliegen?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Eerst terug naar Salamanca om hem op te halen

Een of ander dorp onderweg..

En we zijn er alweer bijna

Volgende etappe in de tour: Salamanca - León

Takeoff

Vaarwel Salamanca!

Zamora..

Cordillera in de verte

En daar is León, met airport..

Baan 23, en we komen vanuit het zuiden.. dus weer omvliegen

Keren aan het einde..

En op de parking..

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Hier zijn we dan weer met een paar mooie foto's van 2 mooie planes.
De eerste paar foto's zijn van de DF Archer
En dan hier een Beechcraft Bonanza F33A
PS deze zijn PAYWARE
1 van de mooiste serie pics ooit gezien hier op GoT in alle 25 delen!!! SUPERVET!Op woensdag 01 mei 2002 21:33 schreef rdluca het volgende:
[..]
ELLX-LIME
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
erg knap van je! ik krijg de flaps altijd maar tot 30 max bij een 767Op woensdag 01 mei 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
Wat pics van moi. PIC 767 United Airlines. Start op EHAM, veel te zwaar, wilde uitwijken en noodlanding maken, maar zat heftig in stall ondanks flaps op 40.
Gaaf! Waarvandaan? Ik had ze nog niet gezien. Is het zo'n Abacus geval?Op donderdag 02 mei 2002 08:25 schreef Blackhole het volgende:
En dan hier een Beechcraft Bonanza F33A
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PS deze zijn PAYWARE
Dit mag als het goed is, helemaal geen verborgen feature zijn! Ik denk dat er wel iets in de handleiding over geschreven is. DreamFleet had vooraf al aangekondigd dat het bedienen van de knoppen op zo'n manier zou gaan.Op woensdag 01 mei 2002 23:53 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Minpuntje vond ik de wat 'verborgen' features: rechtsklikken op een knopje is rechtsom draaien, linksklikken linksom draaien. Tevergeefs zoek je naar het handje met het minnetje.
Overigens komt de box-versie zeer binnenkort uit. Deze is uiteraard iets duurder dan de download-versie: $25,-
Edit: volgende week komt er een update uit voor de Archer met kleine fixes (wing lights, landing view, gauges).
Handleiding? Wie leest er hier een handleiding?Op donderdag 02 mei 2002 09:37 schreef EdwinW het volgende:
[..]
Dit mag als het goed is, helemaal geen verborgen feature zijn! Ik denk dat er wel iets in de handleiding over geschreven is. DreamFleet had vooraf al aangekondigd dat het bedienen van de knoppen op zo'n manier zou gaan.
Het ging er mij dus precies om dat de bediening afwijkt van het normale, en daarmee niet intuitief is. Dat is niet ERG, integendeel ik denk dat het lekkerder werkt dan de normale '+ en - muishandjes', maar het ligt niet voor de hand.
Geen commentaar, ik wist alles al want ik vloog gister met je mee (Orbit1). Welke plane en panel gebruik je? Ziet er strak uit!!Op woensdag 01 mei 2002 23:22 schreef The_FrankO het volgende:
Rust voor de storm
[afbeelding]
[afbeelding]
Taxi route door gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naar 2000 feet (manual)
[afbeelding]
Eindelijk heb ik zelf ook het gevoel dat ik goed vlieg. (ik weet het ik ga te hard en ik vlieg te hoog (ik was zelf een beetje verdwaald daardoor))
[afbeelding]
[afbeelding]
Een lekkere ouderwetse stuiter landing(ja ik ging te hard)
[afbeelding]
Weer @ the gate.
[afbeelding]
Graag jullie commentaar
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dat wordt weer bestellenOp donderdag 02 mei 2002 09:37 schreef EdwinW het volgende:
[..]
Dit mag als het goed is, helemaal geen verborgen feature zijn! Ik denk dat er wel iets in de handleiding over geschreven is. DreamFleet had vooraf al aangekondigd dat het bedienen van de knoppen op zo'n manier zou gaan.
Overigens komt de box-versie zeer binnenkort uit. Deze is uiteraard iets duurder dan de download-versie: $25,-
Hier gelijk een paar nieuwe LIV van de Archer
Voor die ze wil hebben ze staan op www.flightsim.com
Ja dat wist ik dat jij dat was. We waren volgens mij maar met zijn drieeen. Jij had toch ook een moter probleem?Op donderdag 02 mei 2002 09:46 schreef Microkid het volgende:
[..]
Geen commentaar, ik wist alles al want ik vloog gister met je mee (Orbit1). Welke plane en panel gebruik je? Ziet er strak uit!!
Deze plane is van posky b767-300 en de panel in PIC (payware) Het is de meest realistische panel die er is voor fs. Het is echt de moeite waard om tekopen. Bij dynabite is hij voor €30 geloof ik.
Er zijn er wel een paar op avsim en flightsim te downloaden. Er is volgens mij ook een payware addon voor militaire vliegtuigen. Die heb ik hier volgens mij al een keer langs zien komen. Ik weet niet hoe hij heet maar dat weten de andere hier welOp donderdag 02 mei 2002 09:26 schreef Hielkej het volgende:
vraagje: zijn er ook militaire vliegtuigen?? (F16 enz)
NIet in FS reeksOp donderdag 02 mei 2002 09:26 schreef Hielkej het volgende:
vraagje: zijn er ook militaire vliegtuigen?? (F16 enz)
Maar ze zijn wel te dll .
En als je echt mooie wil hebben moet je de update WARBIRDS EXTREME kopen daar zitten mooie vliegtuigen in ..
ook een F16
Zo maar gelijk ff een paar foto's laten zien ..
Dan weten we ook waar we over praten .
dit zijn een paar vliegtuigen die er bij zittn bij die update
Zeg ikOp donderdag 02 mei 2002 09:53 schreef Blackhole het volgende:
[..]
NIet in FS reeks
En als je echt mooie wil hebben moet je de update WARBIRDS EXTREME kopen daar zitten mooie vliegtuigen in ..
ook een F16
Vanavond weer? 20:00 uur ofzo? Doet ND weer ATC?Op donderdag 02 mei 2002 09:51 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dat jij dat was. We waren volgens mij maar met zijn drieeen. Jij had toch ook een moter probleem?
Deze plane is van posky b767-300 en de panel in PIC (payware) Het is de meest realistische panel die er is voor fs. Het is echt de moeite waard om tekopen. Bij dynabite is hij voor €30 geloof ik.
[..]
Er zijn er wel een paar op avsim en flightsim te downloaden. Er is volgens mij ook een payware addon voor militaire vliegtuigen. Die heb ik hier volgens mij al een keer langs zien komen. Ik weet niet hoe hij heet maar dat weten de andere hier wel
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
c00l, wat kost dat pakket??Op donderdag 02 mei 2002 09:53 schreef Blackhole het volgende:
[..]
NIet in FS reeks
ook een F16
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo maar gelijk ff een paar foto's laten zien ..
Dan weten we ook waar we over praten .
dit zijn een paar vliegtuigen die er bij zittn bij die update
Dat is een Airbus A320, kvind die Condor eigenlijk best mooiOp donderdag 02 mei 2002 01:01 schreef The_FrankO het volgende:
ND nice pic's maar ik vraag me af welke plane dat nou is.
Is freeware, te downloaden vanaf flightsim.com
maarruh, ff aan iedereen, check ff de update!!! (zie mijn sign) en dan vooral het tweede gedeelte, over de pendel fly in die gepland staat voor volgende week
Dat is verschillend .. ik ben hem tegen gekomen in verschilllend prijs klassen .Op donderdag 02 mei 2002 10:41 schreef Hielkej het volgende:
[..]
c00l, wat kost dat pakket??
Maar er zijn meer wegen naar Rome .
Maar ik heb zelf ook een vraagje weet iemand of deze plane te DL is .
Want ik wil hem heel graag hebben .
PS als hij er is geef ff een link .
www.abacuspub.comOp donderdag 02 mei 2002 10:41 schreef Hielkej het volgende:
[..]
c00l, wat kost dat pakket??
Ja ik zoek ook zo'n plane voor mijn ai trafficOp donderdag 02 mei 2002 11:08 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat is verschillend .. ik ben hem tegen gekomen in verschilllend prijs klassen .
Maar er zijn meer wegen naar Rome .
Maar ik heb zelf ook een vraagje weet iemand of deze plane te DL is .
[afbeelding]
[afbeelding]
Want ik wil hem heel graag hebben .
PS als hij er is geef ff een link .
IK heb wel een Airbus voor je ..Op donderdag 02 mei 2002 11:48 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja ik zoek ook zo'n plane voor mijn ai traffic
hier een link ..
http://www.simviation.com/files/jets/paci360c.zip
hij is 3.8 MB .
StarkOp donderdag 02 mei 2002 12:09 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IK heb wel een Airbus voor je ..van China air
[afbeelding]
[afbeelding]
hier een link ..
http://www.simviation.com/files/jets/paci360c.zip
hij is 3.8 MB .
Ik zoek ook nog een b747-400 (ik heb nog niet echt goed gezocht) ik vind het zo mooi die (wat is het) tulp op de vleugel. Ik heb er zelf ook nog mee gevlogen. Goede maatschappij trouwens
JA schoon is anders jaOp donderdag 02 mei 2002 12:14 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
StarkHij is nog lekker vies ook.
Ik zoek ook nog een b747-400 (ik heb nog niet echt goed gezocht) ik vind het zo mooi die (wat is het) tulp op de vleugel. Ik heb er zelf ook nog mee gevlogen. Goede maatschappij trouwens
Maar ik zoek voornamelijk een Cargo want om dat ik die ook in het echt heb gezien ..
PS personenvervoer zijn er wel te vinden ..
Voor de mensen die een mooie foto's site willen zien met allemaal planes moeten hier eens kijken
http://home.wanadoo.nl/airruud/indexair.htm
Chinese roos (huiskamerplant) lijkt me.Op donderdag 02 mei 2002 12:14 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
StarkHij is nog lekker vies ook.
MIJN DANK IS GROOT ..Op donderdag 02 mei 2002 12:30 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
China Airlines B744 Posky
ik heb hem thx ...
Hij is echt
waarom heet het dan geen taiwan airlinesOp donderdag 02 mei 2002 12:51 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Extra informatie: China Airliners komt niet uit China, maar uit Taiwan
KAn mij ook niet herinneren dat hier iemand gezegt heb dat hij uit China komt ..Op donderdag 02 mei 2002 12:51 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Extra informatie: China Airliners komt niet uit China, maar uit Taiwan
Maar voor de de rest leuke info
Geen idee, daarom zeg ik het even. Om misverstand te voorkomenOp donderdag 02 mei 2002 12:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waarom heet het dan geen taiwan airlines
Ik wist dat dus echt nietOp donderdag 02 mei 2002 12:56 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Geen idee, daarom zeg ik het even. Om misverstand te voorkomen
Ik zag ook het vliegtuig waar ik mee naar Canada ben gevlogen, de A330-200 van Canada 3000

Zonder MipMapping
Met MipMapping
En dan nu enkele verschillen (Met MipMapping)
Zonder:Op donderdag 02 mei 2002 13:25 schreef ND het volgende:
Kan ff iemand voor mij een screenshot maken, eentje MET MipMapping, en eentje ZONDER MipMapping?
Met:
Ik snap niet waarom mensen het zonder MM mooier vinden, maar ja, that's me
Ik heb een V7700 (geforce2 GTS), en denk erover om een 2e PCI Gefore2 erbij te zetten. Maar werkt dat?
Verwijderd
Is het al bekend wie het volgende deel gaat maken?
Kijk, ik zou het natuurlijk cool vinden en heb al een screen gemaalkt enzovoorts, maar ik ga het natuurlijk niet vragen want wie vraagt wordt overgeslagen dus ja, daar houd ik niet zo van
Ehh, ik deed ATC dacht ikOp donderdag 02 mei 2002 10:01 schreef Microkid het volgende:
[..]
Vanavond weer? 20:00 uur ofzo? Doet ND weer ATC?
Een GeForce2 in PCI uitvoering, is die überhaupt verkrijgbaar dan? Naja, dat mag jij uitzoekenOp donderdag 02 mei 2002 13:41 schreef Microkid het volgende:
gebruikt een van jullie toevallig 2 beeldchermen met FS2002, en zo ja, hoe stuur je ze aan?
Ik heb een V7700 (geforce2 GTS), en denk erover om een 2e PCI Gefore2 erbij te zetten. Maar werkt dat?
Er zijn verschillende tools te krijgen die dit kunnen (WideView, WideFS) maar wat ze nou precies doen of laten moet je ff uitzoeken... middels de bekende sites moet je ze wel kunnen vinden.
Begin, je nou alweer.Op donderdag 02 mei 2002 13:48 schreef Uncle-Sam het volgende:
Mensen,
Kijk, ik zou het natuurlijk cool vinden en heb al een screen gemaalkt enzovoorts, maar ik ga het natuurlijk niet vragen want wie vraagt wordt overgeslagen dus ja, daar houd ik niet zo van. Ik krijg het vanzelf te horen wie de eer krijgt...
We probeerden toch 456 te contacten
En ja, ik heb de orignene sofware.
Met je flaps en thrustsOp donderdag 02 mei 2002 14:00 schreef jos_zwa het volgende:
volgens de ATC moet je ongeveer 180 knots vliegen als je nog 2000 ft boven de grond bent in een final approach, maar wanneer weet je ongeveer wanneer je van 180 knots naar 140 moet.. ik gok het altijd een beetje en het gaat altijd wel goed.. maar ik wil het gewoon eens weten
Zak je langzaam naar beneden en ga je ook langzaam zachter,
Dit is mijn manier en natuurlijk veel doen
Het is een beetje moeilijk uit te leggen
Ik laat hem meestal op 170 aanvliegen, en iets voor de baan gooi ik de throttle er volledig af. Dan glijdt ie keurig naar beneden.Op donderdag 02 mei 2002 14:00 schreef jos_zwa het volgende:
volgens de ATC moet je ongeveer 180 knots vliegen als je nog 2000 ft boven de grond bent in een final approach, maar wanneer weet je ongeveer wanneer je van 180 knots naar 140 moet.. ik gok het altijd een beetje en het gaat altijd wel goed.. maar ik wil het gewoon eens weten
Verwijderd
Oja,Op donderdag 02 mei 2002 13:55 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Begin, je nou alweer.
We probeerden toch 456 te contacten
Sorry...

Bij een 737: op het moment dat je de ILS gaat onderscheppen, flaps 15 met de bijbehorende snelheid (die door de FMC wordt berekend). Dit is dus de snelheid waarmee de ILS wordt onderschept. Voor die tijd natuurlijk al snelheid minderen.Op donderdag 02 mei 2002 14:00 schreef jos_zwa het volgende:
Niet alle scenery libraries geinstalleerd denk ik.Op donderdag 02 mei 2002 13:59 schreef Microkid het volgende:
Effe een vraag: als ik FS2002 opstart vraagt ie altijd om CD 3. Zeer irritant. Terwijl ik toch alles heb geinstalleerd. Hoe kom ik hier van af?
En ja, ik heb de orignene sofware.
David Lee
Member since Mar-11-02
"Why waste fuel on a ferry flight?? Check this out!"
I received the following from my father-in-law, who is a corporate pilot. Enjoy!
David
"The attached pictures prove the superior dispatchability of the Boeing 747.
An Asian airline operator came into FRA (Frankfurt, Germany) for an unscheduled refuelling stop. The reason became soon apparent to the ground crew: The fan on the number 3 engine didn't look so good.
This had apparently been no problem for the tough guys back in Asia: they took some sturdy straps and wrapped them around both the fan
blades and the structures behind (note the straps are seatbelts, how resourceful!), thus stopping any unwanted windmilling (engine spinning by itself due to airflow passing thru during flight) and associated uncomfortable vibration caused by the suboptimal fan. Off they went into the wild blue yonder with another revenue-making flight on only three engines! When they got a bit low on fuel, they just set it down at the closest airport for a quick refill.
That's when the problem started: Those Germans are kinda picky about this stuff, and they grounded the aircraft. The airline operator had to send a chunk of money to get the first engine replaced (took about
10 days), and the repair contractor had decided to do some impromptu
inspection work on the other engines, none of which looked all that great either. The result: a total of 3 engines were finally changed on this plane before it was allowed to fly again."
Sjees, ben blij dat ik niet met die gasten hoef te vliegen!!! Wat een eikels zeg!Op donderdag 02 mei 2002 14:45 schreef rdluca het volgende:
Van het AVSIM-forum...
"Why waste fuel on a ferry flight?? Check this out!"

Verwijderd
ps: Wat voor planes heeft Air France?
Het zou niet de eerste keer zijn dat juist JIJ steeds vraagt om een nieuw topic te openen.Op donderdag 02 mei 2002 13:48 schreef Uncle-Sam het volgende:
Mensen,
Kijk, ik zou het natuurlijk cool vinden en heb al een screen gemaalkt enzovoorts, maar ik ga het natuurlijk niet vragen want wie vraagt wordt overgeslagen dus ja, daar houd ik niet zo van. Ik krijg het vanzelf te horen wie de eer krijgt...
Maaruh, ga jij maar [b]lekker[/b] naar Barcelona en wij niet....of is dit niet wat je probeert te zeggen

Ik hoop voor jouw niet zo slecht als die Asian gasten van hierbovenOp donderdag 02 mei 2002 14:57 schreef Uncle-Sam het volgende:
ps: Wat voor planes heeft Air France?
je brengt me op een ideeOp donderdag 02 mei 2002 15:02 schreef Microkid het volgende:
[..]
Ik hoop voor jouw niet zo slecht als die Asian gasten van hierboven
Hoe ken ik dat checken en herstellen?Op donderdag 02 mei 2002 14:33 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Niet alle scenery libraries geinstalleerd denk ik.
Verwijderd
nee, dat probeer ik niet te zeggen.Op donderdag 02 mei 2002 14:59 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat juist JIJ steeds vraagt om een nieuw topic te openen.
Maaruh, ga jij maar [b]lekker[/b] naar Barcelona en wij niet....of is dit niet wat je probeert te zeggen
maar ik weet nu wel waarschijnlijk met wat voor een vliegtuig we gaan, waarschijnlijk met een Airbus 321
Ik heb het ooit gedaan met mijn redeonOp donderdag 02 mei 2002 13:41 schreef Microkid het volgende:
gebruikt een van jullie toevallig 2 beeldchermen met FS2002, en zo ja, hoe stuur je ze aan?
Het is wel leuk
sorry voor de layout
* KIMBLE vat hem ff nieOp donderdag 02 mei 2002 15:03 schreef Robin Shrine het volgende:
Mij dus ook
Cool! Had je 2 videokaarten? Zo ja welke? Met dezelfde chipsets of verschillend?Op donderdag 02 mei 2002 15:07 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gedaan met mijn redeon
[afbeelding]
Het is wel leuk
sorry voor de layout
Ik heb het eens geprobeerd met een Geforce2 en een Matrox Millenium, maar dat liep niet stabiel.
Ennu Deel 25 komt eraan door 456!!!!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.