Oh zo vat je em op.....woehahahahaaa 
stelletje zwijnen offtopic
stelletje zwijnen offtopic
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op zaterdag 27 april 2002 20:06 schreef KIMBLE het volgende:
zo ik heb net mn nieuwe vliegtuig opgehaald met mn wagen
[afbeelding]
jullie mogen raden welk plane/scenery
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
wilde gok:Op zaterdag 27 april 2002 20:06 schreef KIMBLE het volgende:
zo ik heb net mn nieuwe vliegtuig opgehaald met mn wagen
[afbeelding]
jullie mogen raden welk plane/scenery
lol
danke schönOp zaterdag 27 april 2002 20:11 schreef Robin Shrine het volgende:
WOW, WAT EEN KWALITEIT!!!! IS DAT FS2004?
in 1x goed!Op zaterdag 27 april 2002 20:11 schreef rdluca het volgende:
[..]
wilde gok:
Georender/Archer
kan je een demonstratie van de Archer geven? Ik wil hem kopen maar wil eerst nog wat meer pics ervan zien.Op zaterdag 27 april 2002 20:12 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
lol
[..]
danke schön
[..]
in 1x goed!
Verwijderd
Zie avsim.comOp zaterdag 27 april 2002 20:15 schreef Robin Shrine het volgende:
Van welke fabrikant is die Archer? Georender? Websiteje?
www.lagoonline.com <> georenderOp zaterdag 27 april 2002 20:15 schreef Robin Shrine het volgende:
Van welke fabrikant is die Archer? Georender? Websiteje?
Verwijderd
redelijkOp zaterdag 27 april 2002 20:22 schreef terwee het volgende:
Dat georender... is dat niet een aanslag op je FPS?? Zo ziet het er namelijk wel uit..
Verwijderd
En daarvoor?? Ik zit nu meestal toch wel rond de 60 a 70 als ik over gewoon terrein vlieg... Maar dat is ZONDER... wat had jij voor Georender?Op zaterdag 27 april 2002 20:23 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
redelijk
nog wel altijd +20fps
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
zekerOp zaterdag 27 april 2002 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
hebben!
Verwijderd
Is heel makkelijkOp zaterdag 27 april 2002 20:41 schreef Robin Shrine het volgende:
Terweeke, jij mij helpen binnenkort met wat AI oke? Vriendje van me![]()
in spot viewOp zaterdag 27 april 2002 20:59 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo,
Als jullie screenies maken kunnen jullie volgens mij de camera in heel veel standen draaien, ik krijg ze tenminste nooit zo. Hoe doen jullie dat?
en dan 1 t/m 9 op het numpad en ook nog shift + backspace of shift + enterOp zaterdag 27 april 2002 20:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
in spot view
Verwijderd
Ok.. king of the KI....Op zaterdag 27 april 2002 20:41 schreef Robin Shrine het volgende:
Terweeke, jij mij helpen binnenkort met wat AI oke? Vriendje van me![]()
tadaaOp zaterdag 27 april 2002 20:59 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Please help me
Hardstikke bedankt
Met een paar aanpassinkjes in fs2002.cfg ook tab / shift + tab om horizontaal vrij rond te draaien.Op zaterdag 27 april 2002 21:01 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
en dan 1 t/m 9 op het numpad en ook nog shift + backspace of shift + enter
Wat valt er mee tehelpen dan? Dan mag je mij ook wel helpen andersOp zaterdag 27 april 2002 21:01 schreef terwee het volgende:
[..]
Ok.. king of the KI....oh nee.. AI.. hehe
ik help je!!
Verwijderd
Op zaterdag 27 april 2002 20:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
in spot view
Oke, thnxen dan 1 t/m 9 op het numpad en ook nog shift + backspace of shift + enter
tampert, kriminalpolizei
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik heb alleen die worldai zip erin gegooidOp zaterdag 27 april 2002 21:16 schreef The_FrankO het volgende:
Ik ben dus wel leuk bezig met die ai-traffic maar ik heb het gevoel dat ik heleboel vluchten er dubbel inzet.
Welke fp's hebben jullie gebruikt? Ik heb iets van 8 fp's voor KLM en ik keek net op eham en het staat dus helemaal vol met allemaal b737's van KLM na 1 fp erin gedaan te hebben.
Dus welke fp's hebben jullie?
bvd
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Op zaterdag 27 april 2002 19:39 schreef cgok het volgende:
ik heb vandaag een geforce4 4600ti gekocht.straks even kijken wat mijn fps is?
Wat zijn je instellingen binnen FS? (en een 3D kaart, zorgt in FS2002 niet voor de FPS, maar voor betere beeld met DEZELFDE FPSOp zaterdag 27 april 2002 23:12 schreef cgok het volgende:
[..]
ik heb eeb fps van 2,jongens wat doe ik fout,please help me
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Je zou een ander cpu ook kunnen proberen, FS2002 is geloof ik ook afhankelijk van je cpu. Hij draait bij mij op 100% altijd als FS2002 bezig is.Op zaterdag 27 april 2002 23:12 schreef cgok het volgende:
[..]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
ik heb op eham met alles full en 100% traffic maar 2 of 3 fpsOp zaterdag 27 april 2002 23:21 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Je zou een ander cpu ook kunnen proberen, FS2002 is geloof ik ook afhankelijk van je cpu. Hij draait bij mij op 100% altijd als FS2002 bezig is.
Ik heb meestal rond de 8 a 9 fps op EGLL (Heathrow) met alles voluit en 50% AI Traffic.
moet je AI traffic eens op 0% zetten, scheelt BEHOORLIJKOp zaterdag 27 april 2002 23:27 schreef cgok het volgende:
[..]
ik heb op eham met alles full en 100% traffic maar 2 of 3 fps
en minder wolken ! dat scheelt ook een berg.Op zaterdag 27 april 2002 23:28 schreef ND het volgende:
[..]
moet je AI traffic eens op 0% zetten, scheelt BEHOORLIJK
Congratz! en ik heb je niet gezienOp zaterdag 27 april 2002 22:02 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Heeft er trouwens iemand mij gezien?!
Op het panoramaterras
WHOEHAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijke een foto op Airliners.net
Airliners.net PhotoID 232645
tampert, kriminalpolizei
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
he mooi manOp zaterdag 27 april 2002 22:02 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Heeft er trouwens iemand mij gezien?!
Op het panoramaterras
WHOEHAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijke een foto op Airliners.net
Airliners.net PhotoID 232645
Hmm mijn systeem is aardig vergelijkbaar met het jouwe, en ik haal met NL2002 installed op EHAM nog altijd 3 fpsOp zaterdag 27 april 2002 23:12 schreef cgok het volgende:
[..]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Ik ga vandaag er naar toe en ik zit er aan te denken zo CH Yoke USB te kopen, maar die was toch 200 euro, athans, dat heb ik gezien op die site van de luchtvaartshop.Op zaterdag 27 april 2002 21:14 schreef Evilernie het volgende:
Zo mensen. De flightsim shit was best lachuh toch. Kep nog een tijd met PilotinCommand gepraat nog bedanktz, maar het was wel lachuh. Ze hadden CH Yokes USB voor maar 110 euro's, alleen de pedals die ik juist wel wilde hebben waren gewone prijs
Leuke pic's en een leuk verhaaltje bij is ook wel leukOp zondag 28 april 2002 02:08 schreef Major Carnage het volgende:
Zow.. weer een stukje van de Tour d'Espagne gevlogen: Badajas - Salamanca
Status..
[afbeelding]
en de pics natuurlijk
De avondzon zakt af
[afbeelding]
Aan uw rechterhand ziet u de Sierra de Gredos
[afbeelding]
Wat heuvelig terrein links..
[afbeelding]
En toen hadden we een probleem! De rechtermotor maakte al wat rare geluiden bij een eerdere vlucht, maar de monteurs konden niks bijzonders vinden..
[afbeelding]
De approach op Salamanca (die gasten hebben geeneens een toren!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Touchdown..
[afbeelding]
De grond crew heeft me verder geholpen naar een hangar, waar nu driftig gewerkt wordt aan de bewuste motor
[afbeelding]
ike heb hemOp zondag 28 april 2002 01:39 schreef Delphi32 het volgende:
Heeft iemand die Archer van DF al getest? Ik wil weten of het de moeite waard is om deze te kopen, en of ie een beetje wil lopen op mijn systeem.
Mind u, dit is geen warez req. Als dat ding draait op mijn systeem dan trek ik acuut mijn credit card.
* Delphi32 begrijpt dat dit op het randje is; het is niet anders.
ik heb wel gekeken naar jou , ik was er van 11uur tot 11:45Op zondag 28 april 2002 11:56 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Ik ken dat RW niet zo dus kan je niet helpen
En nummer twee op Airliners.net het gaat de goede kant op (na > 30 afgekeurde foto's)
Airliners.net PhotoID 232772
En heeft niemand mij gezien op het panoramaterras, ik was degene die 3x heen en weer liep met een statief
Je hebt mij gezien dus.Op zondag 28 april 2002 11:57 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik heb wel gekeken naar jou , ik was er van 11uur tot 11:45
maare niemand gezien ook
neeOp zondag 28 april 2002 12:05 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Je hebt mij gezien dus.
zeker leuke picsOp zondag 28 april 2002 12:12 schreef The_FrankO het volgende:
Net ff op eham zitten kijkenBen er met mijn jaguar naar toe gereden en de volgende pic's gemaakt
Lekker druk
[afbeelding]
Kwam nog een mooie MD11 tegen en nog gMax ook
[afbeelding]
Nog een b747-400 Alleen een beetje lelijk hij is zelfs spiegelbeeldHeeft iemand een mooie repaint?
[afbeelding]
Nog ff lekere chaos
[afbeelding]
Leuke hè!!??
Verwijderd
Er is nog geen alternatief voor RW.Op zondag 28 april 2002 11:45 schreef ND het volgende:
Weet iemand hoe je met RW (of hebben we al een alternatief?) meerdere channels kan maken, nouja, laat ik het anders stellen, hoe je via SB/FS2002 makkelijk naar een ander channel/ip kan switchen? Hoe doen ze dat op VATSIM dan?
Heb ik volgens mij op avsim gedownload en dan geef je gewoon gas met f4 enzoOp zondag 28 april 2002 12:18 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
zeker leuke pics. Hoe kan je nou rondrijden in een auto, met slew ofzo
Verwijderd
Hee Sjeik niet naar Aviodome gegaan?Op zondag 28 april 2002 12:22 schreef Robin Shrine het volgende:
Beetje onrealistisch nietwaar
[afbeelding]
Verwijderd
Zozo das wel heel veel verkeer.Op zondag 28 april 2002 12:12 schreef The_FrankO het volgende:
Net ff op eham zitten kijkenBen er met mijn jaguar naar toe gereden en de volgende pic's gemaakt
Lekker druk
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een b747-400 Alleen een beetje lelijk hij is zelfs spiegelbeeldHeeft iemand een mooie repaint?
[afbeelding]
Nog ff lekere chaos
[afbeelding]
Leuke hè!!??
Dat is een fp van Peter de Bock summer 2002 en fp's van transavia en EasyJet van achappeyOp zondag 28 april 2002 12:28 schreef Doink het volgende:
[..]
Zozo das wel heel veel verkeer.Maar wel leker druk heb je dat zelf in zitten voeren of is dat van internet?
tampert, kriminalpolizei
Ontwerp tool, soort lite-versie van 3D Studio Max.Op zondag 28 april 2002 12:30 schreef Doink het volgende:
btw nog ff 1 klein vraagje.
Wat is gMax??
Verwijderd
Je hebt geilijkOp zondag 28 april 2002 12:30 schreef Robin Shrine het volgende:
Je hebt me betrapNee Ratel, ik heb niet de moeite genomen om wat mensen achter hun pc te zien zitten. Wel was ik graag effe bij Pilot in Command bij de stand van Dutchvacc langsgegaan. Had ik hem beloofd als ik ging natuurlijk. Maaruh, het is toch best lang rijden en ten tweede vind ik het jammer dat we niet een GOT meeting hebben georganiseerd. Moeten we de volgende keer maar eens gaan regelen
Op zondag 28 april 2002 12:35 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Nee het is idd leuk als we duidelijk een GoT meeting organiseren en de boel daar gaan kamikaazeren
Iedereen een gratis Go-Go Gadsheik Copter T-shirteen bepaalde ATC-er (ik noem geen namen).
Is dat via de ATC directory niet alleen het veranderen van je COM1 freqentie? Hoe weet SBHOST dan dat hij naar die RW channel of IP moet?Op zondag 28 april 2002 12:21 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Er is nog geen alternatief voor RW.
Je moet de SB Host window openen, daarin op rechtermuisknop klikken. Dan krijg je een menu waarin je ATC directory kunt kiezen. Kies daar je gewenste station en dubbelklik erop. RW gaat dan automatisch naar dat channel.
Succes!
Verwijderd
Dat komt doordat je SB automatisch met RW opstart als het goed is. SB communiceert dan automatisch met RW gedurende de hele vlucht. Hoe het werkt weet ik niet precies, maar het werkt.Op zondag 28 april 2002 12:40 schreef ND het volgende:
[..]
Is dat via de ATC directory niet alleen het veranderen van je COM1 freqentie? Hoe weet SBHOST dan dat hij naar die RW channel of IP moet?
Ikzelf gebruik ServInfo om in RW van kanaal te switchen.Op zondag 28 april 2002 12:44 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Dat komt doordat je SB automatisch met RW opstart als het goed is. SB communiceert dan automatisch met RW gedurende de hele vlucht. Hoe het werkt weet ik niet precies, maar het werkt.
Waar heb je die vandaan? Die moet ik hebbenOp zondag 28 april 2002 12:12 schreef The_FrankO het volgende:
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Is dat niet wat omslachtig? Zeker als je in fullscreen vliegt zoals ik is het handiger om via SB te switchen.Op zondag 28 april 2002 12:56 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik ServInfo om in RW van kanaal te switchen.
Enige MD-11's die ik ken zijn van CSI, en die zijn gebouwd met FSDS...Op zondag 28 april 2002 12:58 schreef biobak het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Die moet ik hebbenKan 'm niet vinden op avsim of flightsim.
Idd, dus geen gearsOp zondag 28 april 2002 13:04 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Enige MD-11's die ik ken zijn van CSI, en die zijn gebouwd met FSDS...
Moi. Op F9 rammen en de helpfiles lezen (is vrij simpel verder, wijst zich vanzelf)Op zondag 28 april 2002 13:01 schreef Blackhole het volgende:
1 Wie gebruikt hier FSNAVIGATOR
zo ja kunnen gij dan ff een kleine uitleg geven hoe het werkt.
Dunno.2 en wie is hier bekend met IVAO nl
Want ik zit er aan tedenken om me daar aan te melden
maar wel gewoon eerst wat meer info ..
Alleen een freeware versie van VHHH voor zover ik weet.3 PS ik zoek het nieuwe HONG KONG Airoport ?
iemand die al weet of hij te krijgen is ?
Verwijderd
100 keer? Ik heb m nog nooit gezien, hij'sOp zondag 28 april 2002 13:04 schreef Robin Shrine het volgende:
Effe een picje van mijn favo plane de B767-300 MartinairLanding op Zakinthos!
al 100 keer langsgekomen, maar blijf het een beauty vinden
[afbeelding]
Is het ook maar dat is een slechte gewoonte gebleven, bovendien wist ik niet zeker of switchen in SB ook RW meteen zou meepikken.Op zondag 28 april 2002 13:03 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Is dat niet wat omslachtig? Zeker als je in fullscreen vliegt zoals ik is het handiger om via SB te switchen.
Verwijderd
Neen, je moet bij het opstarten van SB 'Use Roger Wilco' aangevinkt hebben. Daarna connect je met de server (in SB Host window), RW gaat dan naar UNICOM. Vervolgens ga je dus naar de ATC Directory en kies je je station. RW pakt dan vanzelf de IP van de RW host.Op zondag 28 april 2002 13:44 schreef ND het volgende:
Moet je dan als je in SBHOST naar de server connect, daar het IP van de RW host invullen? Kan je anders ff een beschrijving van de procedure in et kort hier neer zetten?
Ik heb me er vorige week aangemeld, nog niet gevlogen daar. Ik kreeg daarna een mailtje van iemand van de NL-divisie over IVAO en waar ik terecht kon met vragen, zeer netjes.Op zondag 28 april 2002 13:01 schreef Blackhole het volgende:
[...]
2 en wie is hier bekend met IVAO nl
Want ik zit er aan tedenken om me daar aan te melden
maar wel gewoon eerst wat meer info ..
http://www.ivao.org/nl
Hya, hoe komt u aan een MD-11 gMax?Op zondag 28 april 2002 12:12 schreef The_FrankO het volgende:
Lekker druk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog ff lekere chaos
[afbeelding]
Leuke hè!!??
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ja, en nog belangrijker..zit daar een goede panel bij? (en heeeeel mischien zelfs een Virtual cocpit)Op zondag 28 april 2002 14:08 schreef achappey het volgende:
[..]
Hya, hoe komt u aan een MD-11 gMax?![]()
Op zondag 28 april 2002 13:47 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Neen, je moet bij het opstarten van SB 'Use Roger Wilco' aangevinkt hebben. Daarna connect je met de server (in SB Host window), RW gaat dan naar UNICOM. Vervolgens ga je dus naar de ATC Directory en kies je je station. RW pakt dan vanzelf de IP van de RW host.
Verwijderd
Verwijderd
NERGENS dusOp zondag 28 april 2002 14:15 schreef ND het volgende:
[..]
En waar moet je dan de RW server invullen?
Op zondag 28 april 2002 14:45 schreef Rateltje het volgende:
[..]
NERGENS dus
Verwijderd
Heb je MSN? Ik vrees dat dit een lange discussie gaat wordenOp zondag 28 april 2002 14:57 schreef ND het volgende:
[..]
nou volg ik het helemaal niet meer, hoe moet je dan RW hosten?
![]()
Goedemorgen,Op zondag 28 april 2002 13:01 schreef Blackhole het volgende:
Goede morgen allemaal ..
*knip
3 PS ik zoek het nieuwe HONG KONG Airoport ?
iemand die al weet of hij te krijgen is ?
Verwijderd
Mooie screenies,Op zondag 28 april 2002 15:13 schreef meuh het volgende:
Screenies...
Van Sint Maarten naar ???met een B737-200
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind van nietOp zondag 28 april 2002 15:34 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Maar die van mij zijn mooier
ps: Hoe kan je inzoomen bij een shot op bijvoorbeeld de piloot? Ik heb al die getalletjes al geprobeerd maar dan gebeurd er niks
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq