Ik ben ook weer terug. WAAR WAREN JULLIE DAN
Ik dacht vanzelf een stel malloten te zien met een hoop kabaal en betweterij die stumperend huisvader-nederland aan het vertellen was hoe het wel allemaal moet

Helaas herkende ik me GoT-brothers dus nie.
Op Schiphol eerst ff de lekkere chicks in de hoedanigheid van stewardess gespot. Blijft lekker zo'n chick in een onderdanig uniform, alleen: KLM doe wat aan die koeien

(Sheik, we zouden heel wat mjummies maar ook de nodige

hebben geslaakt daar)
Daarna Aviodome, vliegtuig voor de deur nodigt ook niet direct uit om op je vrije dag de wagen neer te pleuren en je te gaan verdiepen in de luchtvaarthistorie ten koste van je relatie.
Binnen, van chickspotting- naar nerdspotingmode (sory als iemand zich aangesproken voelt maar had tenslotte met pc's te maken dus blijft altijd ff opletten).
Enfin, heb nie echt een GoTter kunnen ontdekken maar ik was er pas om 13:35 dus misschien hadden jullie al ergens een B737 ofzo gekaapt.
Verder wel aardig maar niet bijzonder. Ondertussen gewoon maar toch ook iedere keer weer bijzonder was het, onder het genot van een cheesburgermenu met extra medium frite, bekijken van al dat moois dat ook weer naar benee moet en dat wel op baan 27 deed vandaag.
Misschien moeten wij als GoTters de volgende keer voor wat meer vuurwerk zorgen daaro