To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
En ikke misschienOp vrijdag 26 april 2002 23:53 schreef nealzie het volgende:
mijn vader kan me alleen zondag rijden
en dan is er zekers niemand
(behalve 'pic' dan)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Malaga - Sevilla, gewoon vfr dit keer

Het ding vliegt heerlijk.. reageert lekker direct
Panel kan je hier halen
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Nou... die link doet het nietOp zaterdag 27 april 2002 00:57 schreef Major Carnage het volgende:
Zow.. ik heb dat japanse propje ook maar ff uitgelaten
[..]
Panel kan je hier halen
Je moet sleurpleuren, Geocities staat direct doorlinken niet toe.Op zaterdag 27 april 2002 01:10 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Nou... die link doet het nietHeb je een andere locatie?
Hmmmm da's waar ja.. naja gewoon ff die url wat editen dan kom je op de main..Op zaterdag 27 april 2002 01:12 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Je moet sleurpleuren, Geocities staat direct doorlinken niet toe.
http://www.geocities.jp/sl59634/flighte.html
dus
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Major & DroogKloot, tnx for uitleg & verbeterde linkOp zaterdag 27 april 2002 01:14 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Hmmmm da's waar ja.. naja gewoon ff die url wat editen dan kom je op de main..
http://www.geocities.jp/sl59634/flighte.html
dus
Idd dat is echt waar! Echt een perfect dingetje voor VFR vluchtjes en moeilijke approachesOp zaterdag 27 april 2002 00:57 schreef Major Carnage het volgende:
Zow.. ik heb dat japanse propje ook maar ff uitgelaten
Malaga - Sevilla, gewoon vfr dit keer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ding vliegt heerlijk.. reageert lekker direct
Panel kan je hier halen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Project Open Sky has completed their 767 family, with the release of the 767-400ER. This aircraft is packed with the same features as the 767-200 & -300 aircraft and is available in 3 liveries (Delta and Continental) from their website.
http://www.avsim.com/posky/home.shtml
nu nog hopen dat ze met de 757 snel opschietenOp zaterdag 27 april 2002 07:07 schreef rdluca het volgende:
Project Opensky Releases 767-400
Project Open Sky has completed their 767 family, with the release of the 767-400ER. This aircraft is packed with the same features as the 767-200 & -300 aircraft and is available in 3 liveries (Delta and Continental) from their website.
http://www.avsim.com/posky/home.shtml
Ja voor mijn ai trafficOp zaterdag 27 april 2002 09:11 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nu nog hopen dat ze met de 757 snel opschieten
Hier de pic's
Ik had al moeite om te beginnen
Eindelijk in de lucht zit je ook meteen op het hoogste punt van fs
Rakketen afgestoten (dit heb ik zelf gedaan door een ander type te nemen)
Nog een mooi shotje
Nu zonder rakketen (weer ander type) proberen te landen maar dat ding vliegt voor geen meter. Ik ben vanaf 100000feet alleen maar naar beneden gestalld
Voor degene die hem willen (niet aanteraden)
hier
Ohja, wat ziet mijn A319 toch schattig uit tussen die 777's
Verwijderd
Ja dat is het Aviodome.Op zaterdag 27 april 2002 10:56 schreef Robin Shrine het volgende:
Met dank aan Terwee net effe de Afcad EHAM file geinstalleerd. Is het juist wat ik op de laatste pic heb aangegeven als zijnde het Aviodome?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die a319 vind ik zo'n leuk vliegtuigjeOp zaterdag 27 april 2002 10:56 schreef Robin Shrine het volgende:
Met dank aan Terwee net effe de Afcad EHAM file geinstalleerd. Is het juist wat ik op de laatste pic heb aangegeven als zijnde het Aviodome?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij ze ook als ai traffic gebruikt?Op zaterdag 27 april 2002 11:06 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik vind die BA een van de mooiste liveries die er voor de PSS te krijgen is
[afbeelding]
Ik wel namelijk maar dan vliegen ze de grond in bij de landig
Ik zoek hier nog steeds een oplossing voor. Er zijn medere planes die dit hebben
jepOp zaterdag 27 april 2002 11:14 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik heb nog niet met AI Traffic tools gewerkt. Helaas kan ik je hier niet mee helpen.Heb jij trouwens MSN?
Frank_van_Brandwijk@hotmail.com
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Als je een andere .air file gebruikt moet je ook de [weight_and_balance] , [airplane_geometry] , [contact_points] , en (evt.) [flight_tuning] secties overnemen uit de aircraft.cfg die bij eerdergenoemde FDE hoort.Op zaterdag 27 april 2002 11:12 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik wel namelijk maar dan vliegen ze de grond in bij de landigIk had ooit een keer de .air file van de b737 erin gedaan maar nu land hij een kilometer (ongeveer
) voor de landings baan.
En de [lights] sectie toch ook?Op zaterdag 27 april 2002 12:07 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Als je een andere .air file gebruikt moet je ook de [weight_and_balance] , [airplane_geometry] , [contact_points] , en (evt.) [flight_tuning] secties overnemen uit de aircraft.cfg die bij eerdergenoemde FDE hoort.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Dit is alles wat gefixed is:
Dat is het. Punt uit. Ze gaan er niet mee verder. "It's time to move on." Geen holds of andere uitbreidingen. Alles wat nu nog niet werkt, zal nooit werken. Ik had eigenlijk toch wel verwacht dat er nog wat verder zou worden gewerkt aan de Airbus. Op zich vind ik 'm nog steeds prachtig, hoor, maar ik had toch wat verdere ondersteuning en zo verwacht. Valt me wel wat tegen. Jammer. Op het PSS forum is ook niet iedereen erg tevreden... Een heleboel issues worden nu gewoon gedropt.Issues Fixed
Loss of electrical power to radios and other systems when batteries were not charging or discharging - fixed
Marker beacon indication was missing. The "OM", "MM" and "IM" symbols now appear below the attitude indicator on the PFD when overflying corresponding beacon. The marker audio sound is now switched ON if it was OFF when the panel loads.
Flight Director "corrected" Pitch bar is now more "reacting" to stick input and is easier to follow. Roll bar is made less aggressive.
CLB thrust limit was incorrectly being calculated using assumed (FLEX) temp instead of current ambient temperature.
ALT CRZ did not engage if cruise altitude was reached in OP CLB or other not-managed mode - fixed
Unable to enter fractional part of ADF frequency - fixed
When ILS pushbutton is selected on EFIS panel, ILS information including ID, frequency and DME distance is now displayed in bottom left corner of PFD
Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd hoe de Dreamfleet Airbus gaat worden...

Verwijderd
Is dat payware of freeware.Op zaterdag 27 april 2002 13:35 schreef nealzie het volgende:
ik weet niet of dit al gepost is, maar hier kijk ik wel naar uit:
[afbeelding]
hijs nog niet uit, maar volgens mij wordt hij freeware?Op zaterdag 27 april 2002 14:23 schreef Doink het volgende:
[..]
Is dat payware of freeware.![]()
plz correct me if I'm wrong
Ben je nu alweer terug dan???Op zaterdag 27 april 2002 14:15 schreef KIMBLE het volgende:
damn niemand gezien bij aviodome
Was het niet leuk??
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
ik had al de hele morgen op panorama shit gezeten en om 12 uur daar heen gegaan, niemand gezien toen tot 13:00 in aviodome geweest ene toen nog ff gespott bij rwy 27Op zaterdag 27 april 2002 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben je nu alweer terug dan???
Was het niet leuk??
???? vreemd ... IK welOp zaterdag 27 april 2002 14:15 schreef KIMBLE het volgende:
damn niemand gezien bij aviodome
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
wie dan?Op zaterdag 27 april 2002 16:26 schreef Blackhole het volgende:
[..]
???? vreemd ... IK wel
Ik dacht toch met Kimble gepraat tehebbenOp zaterdag 27 april 2002 16:28 schreef nealzie het volgende:
[..]
wie dan?
OKe was wel wat vaag maar toch
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Kan iemand me een aantal dingen vertellen,ik bedoel wat is nou de beste proccesor/mobo/chipset/geheugen/videokaart combinatie om Fs2002 mooi en lekker tespelen en dat ik geen problemen heb om adons erbij te zetten,kwa FPS
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Budget?Op zaterdag 27 april 2002 16:37 schreef Erw het volgende:
Hallo
Kan iemand me een aantal dingen vertellen,ik bedoel wat is nou de beste proccesor/mobo/chipset/geheugen/videokaart combinatie om Fs2002 mooi en lekker tespelen en dat ik geen problemen heb om adons erbij te zetten,kwa FPS
Veeeeeeeeel processor power, het lieftst een AMD 2100+ oid, want Pentium 4 geeft nogal wat problemen.Op zaterdag 27 april 2002 16:37 schreef Erw het volgende:
Hallo
Dan een bek geheugen (minimaal 512) en een goeie videokaart (GF II GTS, GF 3) om volledige AA en T&L te kunnen realiseren.
Als je 30 FPS haalt op LAGO EHAM (Amsterdam) dan ben je lekker bezig
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dat haal ik zelfs nietOp zaterdag 27 april 2002 16:39 schreef Bolk het volgende:
Als je 30 FPS haalt op LAGO EHAM (Amsterdam) dan ben je lekker bezig
Maar met een XP2000+ 512 Mb DDR en een GF4 Ti4400 kom je een heel eind
AMD XP 1900+ oid, moederbord met 512 Mb DDR geheugen, GF4 ti4200 (nog niet uit, wel relatief goedkoop en snel), 80 Gb schijfje erin voor alle planes en liveriesOp zaterdag 27 april 2002 16:41 schreef Erw het volgende:
een budget,zo'n 1400 euro zonder monitor
Beneden hebben ook een Pentium 4 1,7 staan, maar mijn AMD 1800+ doet het echt 10 keer beterOp zaterdag 27 april 2002 16:43 schreef Daniel het volgende:
[..]
Dat haal ik zelfs niet
Maar met een XP2000+ 512 Mb DDR en een GF4 Ti4400 kom je een heel eind
Komt misschien omdat die P4 beetje weinig geheugen heeft (128
Voor degenen die met de auto gekomen zijn, de marechaussee hield weer eens een snelheidscontrole. Vanaf de Aviodome richting de A4 stond er een camera opgesteld bij een lantaarnpaal.
Zou anders wel een erg duur dagje op Schiphol geweest zijn.
By te way, die multi-player sessies van o.a. Barcelona-Bordeaux waren erg cool om te zien. Met 27 MC bakkies werd er met elkaar gecommuniceerd.
Behuizing Arowana JF-02 P4 Midi Tower 300 W 58,-
Processor AMD Athlon XP 2100+ box 417,-
Moederbord MSI KT3 Ultra Socket A (Duron/Athlon) 157,-
Geheugen 512 Mb DDR/333 PC2700 CAS 2,5 224,-
Diskdrive Samsung diskdrive 3,5" 1,44 Mb 19,-
Harde schijf Maxtor DiamondMax Plus D740X 80 Gb 7200 rpm 180,-
CD-ROM LG 52x 38,-
Videokaart Leadtek Winfast Ti 200-T 64 Mb TV-out (retail) 215,-
Muis Microsoft IntelliMouse Optical 32,-
Netwerkkaart Ethernet UTP 10/100 Mbps PCI 15,-
Totaal 1390,-
excl. BTW 1168,-
ZOiets? dus
*Geen* Ti-200Op zaterdag 27 april 2002 16:58 schreef Erw het volgende:
Systeem op maat Bouwkosten 35,-
Idd, nu zelf bouwen en hijs nog goedkoperOp zaterdag 27 april 2002 16:58 schreef Erw het volgende:
Systeem op maat Bouwkosten 35,-
Behuizing Arowana JF-02 P4 Midi Tower 300 W 58,-
Processor AMD Athlon XP 2100+ box 417,-
Moederbord MSI KT3 Ultra Socket A (Duron/Athlon) 157,-
Geheugen 512 Mb DDR/333 PC2700 CAS 2,5 224,-
Diskdrive Samsung diskdrive 3,5" 1,44 Mb 19,-
Harde schijf Maxtor DiamondMax Plus D740X 80 Gb 7200 rpm 180,-
CD-ROM LG 52x 38,-
Videokaart Leadtek Winfast Ti 200-T 64 Mb TV-out (retail) 215,-
Muis Microsoft IntelliMouse Optical 32,-
Netwerkkaart Ethernet UTP 10/100 Mbps PCI 15,-
Totaal 1390,-
excl. BTW 1168,-
ZOiets? dus
Wromnie? prima dingetje hoor, zeker als je de mem/core speeds wat opkrikt.Op zaterdag 27 april 2002 17:00 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
*Geen* Ti-200![]()
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
met mij?Op zaterdag 27 april 2002 16:31 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik dacht toch met Kimble gepraat tehebben
OKe was wel wat vaag maar toch.. verder was het wel gezellig alleen duur daarzo.
* KIMBLE heeft dus een dubbel ganger
Omdat je voor bijna dezelfde prijs een 4200 kunt oppikken (is alleen nog slecht verkrijgbaar)Op zaterdag 27 april 2002 17:02 schreef achappey het volgende:
[..]
Wromnie? prima dingetje hoor, zeker als je de mem/core speeds wat opkrikt.
Aha, nieuw voor mij. Was niet ten tijde van mijn aanschaf van de Ti200 denk ik (Dec '01)?!Op zaterdag 27 april 2002 17:04 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Omdat je voor bijna dezelfde prijs een 4200 kunt oppikken (is alleen nog slecht verkrijgbaar)
Verwijderd
Ik ben alleen Blackhole tegen gekomen.
Ik heb er meer dan 4 uur doorgebracht
En toen nog naar het panorama terras geweest waar een hele witte airbus stond van een spanjaard.
en een hele witte boeing 747-400 cargo gezien.
mij ook niet, ze moeten een FS week(end) houden en 's-Hertogenbosch!Op zaterdag 27 april 2002 17:39 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal erg snel terug zijn. Volgens mij loont het niet om vauit Maastricht speciaal voor het FS weekend daarheen te gaan krijg ik het vermoeden...
waren gewoon een paar gastjes die FS speelde, nie veel aanOp zaterdag 27 april 2002 17:39 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal erg snel terug zijn. Volgens mij loont het niet om vauit Maastricht speciaal voor het FS weekend daarheen te gaan krijg ik het vermoeden...
Verwijderd
Ik ga ook niet Sheikie.. EHGG - EHAM -- EHGG loont voor mij ook niet. Wilde morgen gaan, maar ga nu wel naar een voetbalpot ofzo. Of gewoon uitslapenOp zaterdag 27 april 2002 17:39 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik heb een foto gemaakt van de hele witte boeing 747 en van de hele witte airbus.Op zaterdag 27 april 2002 17:29 schreef dutchplanet het volgende:
Zo, net terug van de FSdag,
Ik ben alleen Blackhole tegen gekomen.
Ik heb er meer dan 4 uur doorgebracht
En toen nog naar het panorama terras geweest waar een hele witte airbus stond van een spanjaard.
en een hele witte boeing 747-400 cargo gezien.
Ik heb maar 1 rolletje gemaakt 36 opnames, nu nog ontwikkelen, maandag haal ik ze op en dan kunnen jullie ze zien!
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Wel FS2002 hoop ik?Op zaterdag 27 april 2002 17:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waren gewoon een paar gastjes die FS speelde, nie veel aan
98% fs2002Op zaterdag 27 april 2002 17:49 schreef terwee het volgende:
[..]
Wel FS2002 hoop ik?
1% fs98
1% IL2 (
niemand gezien, maar ik was ook te laat
Ook nog Falcon 4.0Op zaterdag 27 april 2002 17:50 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
98% fs2002
1% fs98
1% IL2 ()
Heb ik ook gezien, bij DutchVaccOp zaterdag 27 april 2002 18:07 schreef bennierex het volgende:
zow, ikke ook weer thuis van FS weekend/schiphol/burgerking
niemand gezien, maar ik was ook te laatkwam pas om 12:20 aan. Was wel aardig, maar echt spectaculair vond ik het niet hoor. Wel vreemde ppl gezien; een vent die zat compleet met strepen op achter z'n pc (of was dat een van jullie
)
mooie picsOp zaterdag 27 april 2002 17:59 schreef meuh het volgende:
screenies...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die piper cheyenna is egt
Wat een hoop EasyJet's staan daar maar ze zijn wel mooiOp zaterdag 27 april 2002 17:59 schreef meuh het volgende:
screenies...
Was da nie iemand van de luchtmacht ? die waren er ook (luchtverkeersleiding)Op zaterdag 27 april 2002 18:07 schreef bennierex het volgende:
Wel vreemde ppl gezien; een vent die zat compleet met strepen op achter z'n pc (of was dat een van jullie)
oopsOp zaterdag 27 april 2002 18:20 schreef meuh het iets illigaals
Zo rlax zeg, sjeez. Hij vraagt alleen maar of het een goeie config is. En ja dat is het. Voorderest hoor je hem ook niet..Op zaterdag 27 april 2002 17:47 schreef terwee het volgende:
[..]
HALLO!!!!!!!!!!!!!!!! ER IS HIER EEN SPECIAAL TOPIC VOOR!! HOORT NIET ECHT HIER THUIS!!!!!!!!!!
Cool down
Ik dacht vanzelf een stel malloten te zien met een hoop kabaal en betweterij die stumperend huisvader-nederland aan het vertellen was hoe het wel allemaal moet
Helaas herkende ik me GoT-brothers dus nie.
Op Schiphol eerst ff de lekkere chicks in de hoedanigheid van stewardess gespot. Blijft lekker zo'n chick in een onderdanig uniform, alleen: KLM doe wat aan die koeien
(Sheik, we zouden heel wat mjummies maar ook de nodige
Daarna Aviodome, vliegtuig voor de deur nodigt ook niet direct uit om op je vrije dag de wagen neer te pleuren en je te gaan verdiepen in de luchtvaarthistorie ten koste van je relatie.
Binnen, van chickspotting- naar nerdspotingmode (sory als iemand zich aangesproken voelt maar had tenslotte met pc's te maken dus blijft altijd ff opletten).
Enfin, heb nie echt een GoTter kunnen ontdekken maar ik was er pas om 13:35 dus misschien hadden jullie al ergens een B737 ofzo gekaapt.
Verder wel aardig maar niet bijzonder. Ondertussen gewoon maar toch ook iedere keer weer bijzonder was het, onder het genot van een cheesburgermenu met extra medium frite, bekijken van al dat moois dat ook weer naar benee moet en dat wel op baan 27 deed vandaag.
Misschien moeten wij als GoTters de volgende keer voor wat meer vuurwerk zorgen daaro
dat vraag ik mij ook afOp zaterdag 27 april 2002 18:46 schreef rdluca het volgende:
Ik ben ook weer terug. WAAR WAREN JULLIE DAN
Enfin, heb nie echt een GoTter kunnen ontdekken maar ik was er pas om 13:35 dus misschien hadden jullie al ergens een B737 ofzo gekaapt.
Verder wel aardig maar niet bijzonder. Ondertussen gewoon maar toch ook iedere keer weer bijzonder was het, onder het genot van een cheesburgermenu met extra medium frite, bekijken van al dat moois dat ook weer naar benee moet en dat wel op baan 27 deed vandaag.
Misschien moeten wij als GoTters de volgende keer voor wat meer vuurwerk zorgen daaro
om 13:35 stond ik bij rwy 27
mayby next time (for some ppl:
Mister illegalie him zelfOp zaterdag 27 april 2002 18:24 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
oopsik heb het doorverteld aan itsnows
ja dat wel, maar niet op gotOp zaterdag 27 april 2002 19:08 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Mister illegalie him zelf![]()
![]()
Verwijderd
Wees er om 11:50 dan kom ik Amsterdam FIR binnenfladderen vanuit Londen (KLM1008)! Men zal de Ratel schaterlach via de intercom door heel Aviodome kunnen horenOp zaterdag 27 april 2002 18:53 schreef nealzie het volgende:
ik ga morgen
whahaha kan je niet ff wat vertraging oplopen?Op zaterdag 27 april 2002 19:10 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Wees er om 11:50 dan kom ik Amsterdam FIR binnenfladderen vanuit Londen (KLM1008)! Men zal de Ratel schaterlach via de intercom door heel Aviodome kunnen horen
Verwijderd
Alleen als mn systeem het begeeft!Op zaterdag 27 april 2002 19:11 schreef nealzie het volgende:
[..]
whahaha kan je niet ff wat vertraging oplopen?
mn vaderOp zaterdag 27 april 2002 19:29 schreef dutchplanet het volgende:
Kimble,
met wie was je bij de FS dag?
hoezo?
Verwijderd
Had je vader een bruine kop van de zon? met een brilletje?Op zaterdag 27 april 2002 19:30 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
mn vader
hoezo?
geen bril, maar hij was zwart gekleed en hij heeft heel kort haar op zn kopOp zaterdag 27 april 2002 19:31 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Had je vader een bruine kop van de zon? met een brilletje?
Verwijderd
Op zaterdag 27 april 2002 19:39 schreef cgok het volgende:
ik heb vandaag een geforce4 4600ti gekocht.straks even kijken wat mijn fps is?
Veel plezier en show die fps
...pas dan kan ik lachen en denken dat het met mij nog niet zo slecht gesteld is...
ga jij nou maar een probere te approache zonder ILSOp zaterdag 27 april 2002 19:48 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik vind het echt jammer dat we niet een GOT meeting hebben afgesproken. Ligt ook aan mij, had zelf natuurlijk ook initiatief moeten tonen. Maar wil graag eens alle nerds hier in real life zien
...pas dan kan ik lachen en denken dat het met mij nog niet zo slecht gesteld is...
iets voor insiders
ik hoop het nieOp zaterdag 27 april 2002 19:51 schreef Robin Shrine het volgende:
iets voor insiders
Verwijderd
Je bedoelt holmaatjes?Op zaterdag 27 april 2002 19:51 schreef Robin Shrine het volgende:
iets voor insiders
Dit topic is gesloten.
![]()