die vraag heb ik ook ik heb nog niks gezienOp donderdag 20 juni 2002 14:57 schreef Rappie het volgende:
[..]
maar wanneer kunnen we ze nu ongeveer ontvangen dan ?
de bevestiging is de deur uit, de shirts zullen wel gedrukt worden op maandag, en als alles meezitr gaan ze bij drukker dinsdag naar TGP, heb ik ze woensdag of donderdag, hebben jullie ze donderdag vridag of zaterdag.
Hey Lama, shirts al binnen cq onderweg naar eindbestemming?
vandaag nog niks binnen gehad.
ik hoop op morgen
ik hoop op morgen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
bij mij hetzelfdeOp vrijdag 28 juni 2002 17:16 schreef Lord_Mithril het volgende:
vandaag nog niks binnen gehad.
ik hoop op morgen
op zondag zal ook vast niet gebeuren
Verwijderd
hij is er nog niet
morgen ga ik op vakantie en is er niemand thuis als het dan niet door de brievenbus past heb ik mooi een probleem
morgen ga ik op vakantie en is er niemand thuis als het dan niet door de brievenbus past heb ik mooi een probleem
Hij wil [url]http://www.lama.tk[/url niet echt laden bij mij 
Ligt dat aan me provider (brunssum.nep) of zo? Die heeft namelijk wel vaker problemen met laden van tk sites...
Ligt dat aan me provider (brunssum.nep) of zo? Die heeft namelijk wel vaker problemen met laden van tk sites...
nog niks binnen
Bier, Whiskey en Metal!!
tis zondag hoorOp zondag 30 juni 2002 16:42 schreef Pureoptical het volgende:
Waar blijft dat shirt???
* LordMithril zet nu alle hoop op maandag..
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik ben ook benieuwd waar mijn home-design shirt blijft. Is nu al een goede 2 maanden geleden en heb nog steeds mijn shirt niet
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
nog niks.. snik 
bij wie moet ik nu gaan klagen? Lama die nauwelijks reageert of de PTT (of hoe ze nu ook heten) die ze gejat heeft?
bij wie moet ik nu gaan klagen? Lama die nauwelijks reageert of de PTT (of hoe ze nu ook heten) die ze gejat heeft?
Bier, Whiskey en Metal!!
lama ? zou je duidelijkheid over de shirts willen geven ....
hoe ver zijn ze ...
hoe ver zijn ze ...
I WANT MY SHIRT!!!!
ja sorry maar ik begin nu wel gefrusteerd te worden
ja sorry maar ik begin nu wel gefrusteerd te worden
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
kunnen ze nog besteld worden placer wil er blijkbaar ook wel 1 hebben (ik ben nou samen met hem aant GoT-en)
uh.. voor het geval dat je het nog niet doorhebt.. de levering is niet echt goed.. klote eerder gezegt..Op woensdag 03 juli 2002 21:48 schreef gappie het volgende:
kunnen ze nog besteld worden placer wil er blijkbaar ook wel 1 hebben (ik ben nou samen met hem aant GoT-en)
we weten ook niet waar het aan ligt.. LAMA die nooit meer reageert. of de ptt ofzo die moeten leveren..
* LordMithril zal lama nog wel ff mailen.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb een aantal dagen geleden nog met lama(evan) gepraat, ik zal hieronder ff een beknopt stukje plaatsen:
[00:10]J_iscool says: de vraag was:
[00:10] J_iscool says: Weet jij al wanneer we de shirts(tweakers.net oce) kunnen werwachten?
Ik ga nl ongeveer dinsdag 9 juli op vakantie en zou hem graag voor die tijd hebben, en na die tijd is er ook niemand meer in de straat om het pakje aan te nemen(ook vakantie).
[00:11] Lama says: mmm, ik hoop absoluut dat die ***drukker beetje opsachiet, als ik hem niet voor die tijd bij jouw kan hebben w8 ik wel met opsturen
[00:11] J_iscool says: ok
[00:11] Lama says: maar ik rewken erop dat hij er voor die tijd wel is
[00:11] Lama says: ik ga weer kijken, xieje
[00:11] J_iscool nou says: ok ajuus
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
ah dat verklaart veel.. leuk dattie dat ook ff aan ons verteldOp donderdag 04 juli 2002 00:56 schreef j_iscool het volgende:
Ik heb een aantal dagen geleden nog met lama(evan) gepraat, ik zal hieronder ff een beknopt stukje plaatsen:
[..]
Bier, Whiskey en Metal!!
mja, wij zitten maar te wachten, en te wachtenOp donderdag 04 juli 2002 17:27 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
ah dat verklaart veel.. leuk dattie dat ook ff aan ons verteld
Stort mijn geld maar terug Lama. Ik vindt dat het nu lang genoeg geduurd heeft. Een maand geleden zei je dat mijn home-design shirt maandag verzonden zou worden. Het is nu een maand later en ik heb nog steeds niks (na al een maand wachten omdat de drukker mijn logo niet goed ontvangen had. Ben dus nu in totaal al 2 maanden verder)
Ben nu echt zwaar teleurgesteld over deze actie. Het eerste shirt heb ik trouwens redelijk optijd binnen gehad hoor.
Wat je ook kan doen is mij alsnog een grijsmelee shirt met henkie toesturen ipv. mijn home-design. Ze kosten allebei toch evenveel en mijn geld heb je allang, dus ik zie/hoor wel van je!
Ben nu echt zwaar teleurgesteld over deze actie. Het eerste shirt heb ik trouwens redelijk optijd binnen gehad hoor.
Wat je ook kan doen is mij alsnog een grijsmelee shirt met henkie toesturen ipv. mijn home-design. Ze kosten allebei toch evenveel en mijn geld heb je allang, dus ik zie/hoor wel van je!
Ok, nog ff 1 reply, dit keer een mailtje van lama:
Ik ga maandag op vakantie, vandaar dus dat ik hem later toegestuurd ga krijgen.
Dit mailtje kreeg ik vrijdag, als het goed is zijn de shirts dus zaterdag gedrukt.ok ik wacht, de drukker drukt ze morgen namelijk
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jorn van der Putte [SMTP:putte@hetnet.nl]
Verzonden: vrijdag 5 juli 2002 19:00
Aan: evan
Onderwerp: tweakers oce t-shirt
Hoi evan,
Ik ga maandag op vakantie, dus lukt het niet om voor die tijd het shirt naar mij te versturen.
Wacht maar met versturen totdat ik terug ben, dan zal ik wel even mailen.
Zou je ook even kunnen bevestigen dat je dit mailtje gekregen hebt door even te replyen?
Aavast bedankt,
Groetjes Jorn
Ik ga maandag op vakantie, vandaar dus dat ik hem later toegestuurd ga krijgen.
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Lama,
Ik begin inmiddels toch wel wat ongeduldig te worden hoor.
Ik heb gewoon 2 shirts besteld met de eerste serie.
Dat je er dan per ongeluk 1 vergeet vindt ik overkomelijk maar dat het dan daarna nog zo vreselijk lang moet duren voordat het 2e shirt binnen is vindt ik toch wel een beetje heel erg wrang.
En misschien kun jij er ook niks aan doen maar zou je dan a.u.b. toch zoveel mogelijk druk op anderen uit willen oefenen?
Ik begin inmiddels toch wel wat ongeduldig te worden hoor.
Ik heb gewoon 2 shirts besteld met de eerste serie.
Dat je er dan per ongeluk 1 vergeet vindt ik overkomelijk maar dat het dan daarna nog zo vreselijk lang moet duren voordat het 2e shirt binnen is vindt ik toch wel een beetje heel erg wrang.
En misschien kun jij er ook niks aan doen maar zou je dan a.u.b. toch zoveel mogelijk druk op anderen uit willen oefenen?
stukje van een post in ander forum, gat over zelfde geval..:
even over die drukker, die heeft tijdje stil gelegen door het niet angeleverd kroijgen van inkt, maar nu levert die dus traaaaaaaaaaag grotere orders gaan dus voor(vind ik niet echt klantvriendelijk), en je betaalt een bestelling, maar de factuur laat eeuwig op zich wachten(ik betaalde tot nog toe vooruit, dat de ik dus ook niet weer). ik ben op zoek naar een andere drukker die het textiel zo goedkoop levert...
Tjek je mail ffOp zondag 14 juli 2002 17:36 schreef lama het volgende:
shirts zijn overigens onderweg...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
die naar mij ook ? ik hoop utOp zondag 14 juli 2002 17:36 schreef lama het volgende:
shirts zijn overigens onderweg...
* Rappie wacht nog steeds in spanning af ... zou die post echt zo traag zijn
Verwijderd
Damn, ik zou hem dinsdag by priority mail krijgen, vandaag woensdag, en nog altijd niks!!
Verwijderd
Post is geweest en nog steeds niks!!! Stort mijn betaling maar zsm terug, dit heeft lang genoeg geduurd
Hey Lama hoe zit het inmiddels?
Of wees in ieder geval helder: zijn de shirts onderweg naar jou en zijn ze nog niet onderweg naar ons? Zijn ze onderweg naar ons en geeft het geheel problemen? Of wat?
Of wees in ieder geval helder: zijn de shirts onderweg naar jou en zijn ze nog niet onderweg naar ons? Zijn ze onderweg naar ons en geeft het geheel problemen? Of wat?
ik zit hier al zoalng op te w88 dat ik het gvd vergeten was... tis dat ik prongelijk t linkje tegenkwam.
waneer kunnen we ze nu verw88? dit jaar nog ?
waneer kunnen we ze nu verw88? dit jaar nog ?
Bier, Whiskey en Metal!!
He LAMA!!!!!!!!!!!!
Ik heb heeeeeel lang terug bij jou een shirt + sweater besteld EN OOK BETAALD!!!, maar nu heb ik alleen dat t-shirt hier thuis liggen en ik zit nu al wel heeeeeel lang te wachten op die sweater.
Hoe zit dat nu en wanneer krijg ik die nou eindelijk????
Mail ff door hoe het nu precies zit: havocnl@hotmail.com
Ik heb heeeeeel lang terug bij jou een shirt + sweater besteld EN OOK BETAALD!!!, maar nu heb ik alleen dat t-shirt hier thuis liggen en ik zit nu al wel heeeeeel lang te wachten op die sweater.
Wèh zedde gij??
YES IK HEB MIJN SWEATER BINNEN!!!!!

he lama bedankt he,
hij zit echt lekker en ziet er goed uit.
he lama bedankt he,
hij zit echt lekker en ziet er goed uit.
Wèh zedde gij??
[url="http://www.lama.tk"]www.lama.tk[/url] doet het niet?
Kan er nog besteld worden of niet (ik zag het topic nu pas, en niet dat ik niet op zit te letten hoor, maar het is gewon weer kut dat ik dit gemist heb of niet?)*:
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woohoo ik heb em... en hijs mooi
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
dus als ik het goed begrijp issie er bij jou?Op zaterdag 20 juli 2002 18:02 schreef Lord_Mithril het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan zal ie er bij mij ook wel aankomen
Verwijderd
ik word echt sheitvervelend van dat gewacht ik wil gewoon mun t-shirt en anders me geld weer terug zien
en waarom reageert lama niet meer?
en waarom reageert lama niet meer?
yahoo vandaag binnen gekregen
had eigenlijk wel een maatje groter kunnen pakken, maar past wel als ik niet te veel meer groei
TNX LAMA voor dit mooie shirtje
TNX LAMA voor dit mooie shirtje
Ik w8 nog steeds op mijn 2e shirt Lama, hoe zit dat nu???Op donderdag 18 juli 2002 22:54 schreef Havocnl het volgende:
He LAMA!!!!!!!!!!!!
Mail ff naar efmulder@wanadoo.nl
Ik w8 nu al 2 maanden op mijn 2e shirt hoor!
Als het niet lukt met dat home-design shirt, maak er dan maar een Henkie van............
Verwijderd
BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hijs wel strak alleen ik had met KING NIEK besteld maar er staat gewoon dat hele verhaal op maar dat is niet zo erg
hijs wel strak alleen ik had met KING NIEK besteld maar er staat gewoon dat hele verhaal op maar dat is niet zo erg