Hacked By Chinese!
http://213.51.90.38/shirtsbase_interface/Results/results_page.asp
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
maarre, proefdrukplaatjes(in baggerkwaliteit)!
denk bij de zwarte f de witte randjes weg, dit is door het overhaast maken van een proefexemplaar, het gaat om de kleurencombinatie die niet mooi is
op grijsmelee:
http://www.endoria.net/upload/index.php/2826440213
op zwart
http://www.endoria.net/upload/index.php/2306039860
ze zijn in DIB formaat(duz ff met acdsee of met PSP of fotosoep)
in de databeest sta ik nog steeds met xxl, terwijl ik liever Xl had, zou je dat kunnen veranderen ?Op zaterdag 11 mei 2002 13:35 schreef lama het volgende:
ik bestel maandag gewoon van iedereen die betaald heeft, dus als jedaar bezwaar tegen hebt, e-mail me dan.
zwarte T_shirt
grijs melee T_shirt
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik zwoer dat ik dat al had veranderd, maarja is nu wel veranderd.Op zaterdag 11 mei 2002 13:46 schreef Atgast het volgende:
[..]
in de databeest sta ik nog steeds met xxl, terwijl ik liever Xl had, zou je dat kunnen veranderen ?
primaOp zaterdag 11 mei 2002 14:28 schreef lama het volgende:
[..]
ik zwoer dat ik dat al had veranderd, maarja is nu wel veranderd.
De grijze ziet er overigens wel het beste uit.
Wèh zedde gij??
Staat de tekst er overigens ook een beetje goed op?
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
<edit> Nu ik er een tijdje naar kijk komt het logo
toch mooier uit op de grijze </edit>
Maar ik mis volgens mij de achterkant ?
Die wil ik ook wel ff zien als dat kan,
voor ik een oordeel moet geven
als je em gaarne nog ff zou kunnen sturen naar Lord.Mithril@hccnet.nl zou ik je heel
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik draag ook altijd zwarte shirts enzo.. Ik houd niet van lichte klerenOp zondag 12 mei 2002 13:39 schreef Atgast het volgende:
helaas, helaas, maar ik loop al vanaf m'n 12e rond int zwart en ben eigenlijk neit van plan dat nu te gaan veranderen... jammer maar als ie grijsmelee word hoeft Atgast er geen.
Maarja, ik denk wel dat ik gewoon door ga.
Verwijderd
(tegelijker tijd een kick om meer mensen hun mening te laten geven)
de zwarte is erop geperst jah, de grijze wel gezeefd, omdat hij niet voldoende tijd had om die zwarte inde machine in te stellen(het was kwart voor vijf, en 5 uur sluit daaro het postkantoor).Op zondag 12 mei 2002 19:20 schreef Bandicoot het volgende:
Aan de foto's te zien zijn de proefdrukken geperst en niet gezeefdrukt. Dit is dus al een slecht voorbeeld. Persoonlijk vind ik het nog steeds mooier op een zwart T-Shirt. Maar als het grijs-melee wordt vind ik het ook best, mits ze tenminste gezeefdrukt worden en niet geperst.
hij had al eerder een zwarte zeefdruk gemaakt, maar heeft die helaa iet bewaard, maar dat zag er volgens hem qua kleuren nog minder uit als erop geperst(zoals op foto), omdat blau enigzins verdwijnt in zwart( en helemaal in blauw zelf, atgast)
ja ik snap wel dat t kleurtechnisch beter is om op lichte kleuren te drukken, maar ik draag principieel nou eenmaal geen witte t-shirtjes bovenop, en om een tweakers shirt nu als ondershirt te gaan gebruiken, das ook niks ,vind t zelf ook erg jammerOp zondag 12 mei 2002 21:51 schreef lama het volgende:
[..]
de zwarte is erop geperst jah, de grijze wel gezeefd, omdat hij niet voldoende tijd had om die zwarte inde machine in te stellen(het was kwart voor vijf, en 5 uur sluit daaro het postkantoor).
hij had al eerder een zwarte zeefdruk gemaakt, maar heeft die helaa iet bewaard, maar dat zag er volgens hem qua kleuren nog minder uit als erop geperst(zoals op foto), omdat blau enigzins verdwijnt in zwart( en helemaal in blauw zelf, atgast)
nee, ik draag ook nooit wit, daarom zorg ik ook voor de mogelijkhe3id grijsmelee/oranje/geel (oranje/geel is ook niet echt mooi)Op zondag 12 mei 2002 21:56 schreef Atgast het volgende:
[..]
ja ik snap wel dat t kleurtechnisch beter is om op lichte kleuren te drukken, maar ik draag principieel nou eenmaal geen witte t-shirtjes bovenop, en om een tweakers shirt nu als ondershirt te gaan gebruiken, das ook niks ,vind t zelf ook erg jammer
misschien ga ik dan ook wel eens stiekum int grijs gekleedOp maandag 13 mei 2002 15:12 schreef lama het volgende:
voor iedereen die op http://213.51.90.38/betaald.asp ja achter betaald heeft staan is per nu een t-shirt besteld, de bevestiging van de drukker zigt ik u op te wachten , dan gaat hij druken, en maak ik het geld over, dan post hij ze, dan komen ze hier binnen en ag ik gaan zegelslikken...
speciaal voor GoT, dan val jij helemaal op omdat iedereen jou in het zwart kentOp maandag 13 mei 2002 15:13 schreef Atgast het volgende:
[..]
misschien ga ik dan ook wel eens stiekum int grijs gekleed
Bedoel je hier zegel-slikken of zegels-likken ?Op maandag 13 mei 2002 15:12 schreef lama het volgende:
voor iedereen die op http://213.51.90.38/betaald.asp ja achter betaald heeft staan is per nu een t-shirt besteld, de bevestiging van de drukker zigt ik u op te wachten , dan gaat hij druken, en maak ik het geld over, dan post hij ze, dan komen ze hier binnen en ag ik gaan zegelslikken...
Tegenwoordig zijn het toch vortaan stickersOp dinsdag 14 mei 2002 08:35 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Bedoel je hier zegel-slikken of zegels-likken ?
Verwijderd
LOLOp zondag 12 mei 2002 13:39 schreef Atgast het volgende:
helaas, helaas, maar ik loop al vanaf m'n 12e rond int zwart en ben eigenlijk neit van plan dat nu te gaan veranderen... jammer maar als ie grijsmelee word hoeft Atgast er geen.
/me loopt ook al vanaf 11 jaar in 't zwart
Van de zomer toch maar veranderen, je bent een Tweaker of je bent 't niet..
Maar alleen dit shirt dan hé, de rest blijft zwart..
maar het is toch niet erg om in mer kleuen te lopen als ALLEEN zwart.
Verwijderd
Echt wel...Op dinsdag 14 mei 2002 19:09 schreef lama het volgende:
wees klerrijk, draag grijsmelee(nee dit is geen geschikte slogan)
maar het is toch niet erg om in mer kleuen te lopen als ALLEEN zwart.
it's a way of live..
zwart is zomer's óók verantwoordOp dinsdag 14 mei 2002 20:16 schreef Foxke het volgende:
Zwart is 's zomers warm
[knip]dacht niet helder[/knip
mensen met niet-IE kunnen surfen naar http://213.51.90.38/default.asp (sommige browsers pakken die iet automagisc)
aangezien ikzelf een P3 heb, wou ik dus ook een P3 t-shirt. maar ik was de enige die dat wou
Verwijderd
Ik ken dat gevoel, loop ook meestal in het zwart. Zwart = lievOp dinsdag 14 mei 2002 19:07 schreef Oeloe het volgende:
[..]
LOL
/me loopt ook al vanaf 11 jaar in 't zwart
Van de zomer toch maar veranderen, je bent een Tweaker of je bent 't niet..
Maar alleen dit shirt dan hé, de rest blijft zwart..
lama heeft grootse plannenTweakers Textiel Service Nederland
(sorry toch op de titels gelet)
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
Ik ookOp vrijdag 17 mei 2002 21:08 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Hoe staat het met de bestelling en levering van ronde 1? Ben onderhand benieuwd wannneer pakketje binnenkomt
Verwijderd
[off-topic]Op donderdag 16 mei 2002 23:24 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Hmm, zit er al op te wachtenToch vind ik de prijzen heel erg meevallen
[..]
Ik ken dat gevoel, loop ook meestal in het zwart. Zwart = lievAlleen als de zon brand en het is 35 graden doe ik misschien grijs aan
Dan ga je toch in de schaduw staan...
[/off-topic]
Verwijderd
Tja in de woestijn is er weinig schaduwOp vrijdag 17 mei 2002 22:11 schreef Oeloe het volgende:
[..]
[off-topic]
Dan ga je toch in de schaduw staan...
[/off-topic]
Edit: Er staat een fout in je sig, moet zijn: ..en met Grip Secondenlijm blijft alles..
zwarte leren jas, altijd int zwart, seconden lijm fan, u is een cloon van mij ?Op vrijdag 17 mei 2002 23:50 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Tja in de woestijn is er weinig schaduwNee maar, zoals vandaag: ik heb maar een wit t-shirt aangetrokken, want ik heb in totaal 2 uur gefietst, en dan wordt het wel heet
Toch ook mn zwarte leren jas maar niet aangedaan
Edit: Er staat een fout in je sig, moet zijn: ..en met Grip Secondenlijm blijft alles..
Verwijderd
HahaOp vrijdag 17 mei 2002 23:56 schreef Atgast het volgende:
[..]
zwarte leren jas, altijd int zwart, seconden lijm fan, u is een cloon van mij ?
he, jammer valt weer tegen, drink niet rook niet en kam mijn haren nietOp zaterdag 18 mei 2002 00:00 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
HahaKomt iig in de buurt. Hebte gij ook (redelijk) lange haren
Dan zou het wel bisar zijn. Welk bier-merk drink je
draag mijn haren in onnavolgbare stekeltjes
ontopic: ik draag mijn grijze tshirt wel samen met een open (zwarte) blouse, pics volgen zodra ik em binne heb
Verwijderd
Roken doe ik ook niet, maar bier hoort erbijOp zaterdag 18 mei 2002 00:03 schreef Atgast het volgende:
[..]
he, jammer valt weer tegen, drink niet rook niet en kam mijn haren niet
draag mijn haren in onnavolgbare stekeltjes
ontopic: ik draag mijn grijze tshirt wel samen met een open (zwarte) blouse, pics volgen zodra ik em binne heb
Hoe moet ik nou bestellen?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Jep ligt er achterweg, zijn server zal wel uit zijn of zoOp zaterdag 18 mei 2002 13:49 schreef thedolf het volgende:
Site ligt plat?
Hoe moet ik nou bestellen?
Ik heb mijn digicam binnen dus ik zal er iig wel foto's van online zetten!
Word ronde 1 nou gewoon in het grijs verstuurd, of zijn ze al onderweg ??
dus nog ff over die site, dat is nog niets, wordt ooit nog wel wat
WASVOORSCHIFTEN
* Bedrukt textiel kleding EERST WASSEN voordat u ze gebruikt.
* Bedrukt textiel kleding op 40 graden wassen (wasmachine) op lang programma binnenste buiten.
* Bedrukt textiel kleding niet in het water laten liggen
* Bedrukt textiel kleding NIET op de hand wassen en uitwringen.
* Bedrukt textiel kleding binnenste buiten strijken.
* Textiel kleding niet in de droogtrommel. (zie label kleding)
WAS TIPS
Een overzicht van vlekken en de wijze waarop ze het beste kunnen worden verwijderd.
BALLPOINT
- Met (verwarmde) alcohol deppen, wassen. Eerst de kleurechtheid van het textiel artikel testen.
BANANEN
- Uitspoelen met koud water (b.v. spoelprogramma wasmachine).
- Pas NA het uitspoelen met een heet wasmiddelpapje insmeren,
- tamelijk lang laten inwerken en daarna wassen. (direct met zeep insmeren geeft buine vlekken)
- Of onmiddellijk uitwassen met een wolwasmiddel of een vloeibaar wasmiddel.
- Zie ook vruchtenvlekken...
BIER
- Lost op bij het wassen.
- Verse vlekken met een beetje fijnwasmiddel of vloeibaar fijnwasmiddel insmeren, deppen en uitspoelen.
- Oude vlekken met een mengsel van alcohol en water deppen.
BLOED
- Zo vlug mogelijk met koud of enigzins op temperatuur gebracht water uitspoelen.
- Verse vlekken kunnen zo geheel verwijderd worden.
- Oudere vlekken in een "biologisch" wasmiddeloplossing (keukenzout, bij wol ook stijfselpasta) ,-
- voorwassen of bij hardnekkige vlekken een nacht in zo'n oplossing laten liggen.
CACAO, CHOCOLADE EN KOFFIE
- Weken, met wasmiddel inwrijven, wassen.
- Oude vlekken met glycrerine zacht maken en wassen met een "biologisch" wasmiddel.
- Witte textiel eventueel bleken met bleekwater of chloorbleekmiddel.
EIGEEL, MAYONAISE
- In lauwe zeepoplossing uitwassen, eventueel; naweken met een "biologisch" wasmiddel.
EIWIT
- Met koud water uitwassen.
- In hardnekkige gevallen 1-3 uur erin laten liggen of ,-
- lauw met een "biologisch" wasmiddel wassen en met helder water goed naspoelen.
FRUIT, VRUCHTEN
- Onmiddellijk koud uitspoelen, daarna wassen.
- Witte textiel kleding eventueel nableken met een koude zeer verdunde oplossing van bleekwater of chloormiddel.
- Daarna spoelen.
- Hardnekkige vlekken: zie bananen ...
GRAS
- Met een oplossing van melkzuur en water of met alcohol vochtig maken en met een zeepwasmiddel deppen, wassen.
- Witte textiel kleding eventueel bleken met bleekwater.
HARS
- Met terpentine, wasbenzine, alcohol of aceton behandelen, wassen.
- Hars wegkrabben, met een vlekkenmiddel behandelen.
- Als er kringen ontstaan wassen.
INKT
- Afwisselend met alcohol en azijn deppen, nawassen met water.
- Met alcohol deppen en dan wassen.
- Of met koffieroom insmeren en hierna met biologisch wasmiddel (bv. biotex) wassen.
KAARSEN, WAS
- Was losmaken.
- De nog overgebleven resten tussen twee papieren zakdoeken eruit strijken. (lauw)
- Voorzichtig bij synthetische stoffen.
- Vlekken op absorberende onderlaag met alcohol opdeppen, eventueel met vlekkenwater nabehandelen, daarna wassen.
KAUWGOM
- Onmiddellijk met ijsblokjes wegwrijven of in de diepvries leggen en eraf krabben.
- Oude vlekken eventueel meerdere malen met vlekkenwater (zie harsvlekken) wassen.
KLEEFSTOFFEN, LIJM
- Meerdere malen met aceton wassen.
- Aceton niet gebruiken bij acetaatvezels en chloorvezels.
- Verse vlekken van 2-componentenlijm onmiddellijk met aceton behandelen.
LAKKEN
- Onmiddellijk behandelen.
- Met verfverdunner op een absorberende onderlaag opdeppen(zie verfvlekken).
- Ingedroogde vlekken kunnen meestal niet meer verwijderd worden.
LIPPENSTIFT
- Vaseline, daarna met alcohol (40%) afdeppen, met fijnwasmiddel of vloeibaar wasmiddel wassen.
LEER
- Met zeep en water zorgvuldig maar stevig afnemen.
MELK
- Deppen met warm water, daarna 1 tot 3 uur in een handwarm sop laten liggen.
- spoelen en vervolgens zoals gebruikelijk wassen.
METAALVLEKKEN
- Met azijnzuur opnemen en uitwrijven.
MODDER
- Uitspoelen met water, droger, borstelen en zonodig met zeepsop wassen.
NAGELLAK
- Met aceton behandelen.
- Acetaatvezels, triacetaat en chloorvezels verdragen geen aceton.
OLIE, VET
- Deppen met wasbenzine.
- Flink afnemen en wrijven.
- Vlekkenpasta er enige uren op in laten werken, afborstelen.
- Oude vlekken behandelen met vlekkenwater.
- Op de vlek (talk)poeder strooien en dit trekt langzaam het vet uit de kleding.
- Dit kan zelfs met oude vlekken.
- Het proces lan enige dagen tot enige weken in beslag nemen. (in dit geval talkpoeder bijstrooien)
PAPRIKA CHIPS
- Dep de vlek met een schone katoenen doek die vochtig is gemaakt net wasbenzine,
- Laat circa 1uur intrekken en dan gewoon wassen zoals je altijd gewend bent.
PARFUM
- Met alcohol deppen en met fijnwasmiddel wassen.
- Met warme glycerine, met water uitspoelen.
POTLOOD
- Probeer het uit te gummen, daarna met een zeepoplossing wassen.
RODE WIJN
- Direct met papieren zakdoeken opzuigen en spoelen.
- Daarna wassen.
- Witte textiel kleding eventueel bleken met een chloormiddel.
- Onmiddellijk uiwassen, eventueel eerst met een verdund citroenzuur betten.
ROEST
- Met roestverwijderaar volgens gebruiksaanwijzing verwijderen.
- Eventueel in plaats van roestverwijderaar citroenzuur gebruiken.
- Goed koud spoelen en wassen.
- Om schade door bleken te verwijderen moeten roestvlekken steeds voor het wassen ,-
- met een wasmiddel dat bleekmiddel bevat verwijderd worden.
ROET, MACHINE-INKT
- Het textiel kleding goed nat maken.
- Vervolgens vloeibaar fijnwasmiddel, aangemaakt waspoeder, vloeibaar afwasmiddel ,-
- of vloeibaar totaalwasmiddel voor de gehele was erop doen.
- In elkaar rollen en s'nachts erin laten liggen, normaal wassen.
- Of textiel kleding met terpentine opnemen, zeepsop en daarna wasbenzine.
ROOM
- 1 tot 3 uur in handwarm "biologisch" wasmiddelsop laten liggen, spoelen, zoals gebruikelijk wassen.
SCHOENCREME
- Met terpentine en wasbenzine deppen en wassen.
SLIJM
- Met een keukenzoutoplossing goed wassen.
TEER
- De vlek direct met margarine of boter insmeren, het artikel chemisch laten reinigen.
TOMATENPUREE, SAP
- Met lauw water uitspoelen, desnoods 1 tot 3 uur in lauw "biologisch" wasmiddelsop laten liggen, spoelen en normaal wassen.
- Dep de vlek met een schone katoenen doek die vochtig is gemaakt met wasbenzine.
- Laar circa 1 uur intrekken en dan gewoon wassen zoals u altijd gewend bent.
TRANSPIRATIE
- Wassen.
- Met azijn of alcohol deppen.
VERF
- Onmiddellijk behandelen.
- Witte schone katoenen doek in een oplossingsmiddel (terpentine, wasbenzine of thinner).
- drenken en vlekken op absorberende ondergrond daarmee behandelen d.w.z. eruit deppen, niet wrijven.
VLIEGENVUIL
- Behandelen met zeepsop of met verdunde ammonia goed opnemen.
WASMIDDEL RESTEN
- Wasproces herhalen zonder voorwas.
- Wasautomaat niet te vol stoppen.
WEERVLEKKEN, SCHIMMELAANTASTING
- Bleken met een koud zeer verdunde oplossing van bleekwater of chloorbleekmiddel.
- Daarna goed uitspoelen.
WITTE WIJN
- Onmiddellijk koud uitspoelen, eventueel met ammonia.
- Vervolgens wassen.
IJS
- Met lauw water uitwassen, eventueel met vlekkenmiddel behandelen.
ZALF
- Met wasbenzine deppen, direct wassen met wasmiddel.
Verwijderd
ik wil hem namelijk nu wel graag keer hebben
of is de inkoopaktie nog neit klaar?
Ehm, krijgen we die handleiding mee opgestuurdOp zondag 19 mei 2002 17:02 schreef lama een heel verhaal
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
van 500 vellenOp maandag 20 mei 2002 00:19 schreef lama het volgende:
ik gebruik normaliter als 1-3 pakken per maand)
En van die wastips, alvast bedankt, kost het mij tenminste geen inkt
Ben wle benieuwd
tsjah ik vind het ook niet leuk dat het zo lang duurt, nu zitten we ook midden in veel vrije dagen voor PTT en dat is vervelend de shirts zijnnamelijk bij de posterijen in behandeling, ik hoop echt van harte dat ik ze morgen nou eindelijk eens krijg.Op maandag 20 mei 2002 19:32 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Wanneer ga je die shirt nou versturen. Ik begin onderhand een beetje te balen dat het zo lang duurt
Ben wle benieuwd
Als dat zou kunnenOp maandag 20 mei 2002 22:01 schreef lama het volgende:
[..]
tsjah ik vind het ook niet leuk dat het zo lang duurt, nu zitten we ook midden in veel vrije dagen voor PTT en dat is vervelend de shirts zijnnamelijk bij de posterijen in behandeling, ik hoop echt van harte dat ik ze morgen nou eindelijk eens krijg.
We w88 immers al lang zat
nofi
staat dat allemaal op het label?Op zondag 19 mei 2002 17:02 schreef lama een hoop handige dingen, vooral over die bananenvlekken is handig
heftig t-shirt dan
Verwijderd
Da's dan een label met een tshirt (ipv een tshirt met een label)Op dinsdag 21 mei 2002 18:45 schreef -Avenger- het volgende:
[..]
staat dat allemaal op het label?
heftig t-shirt dan
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Dit is veel duidelijker van een afstand.
Maar de PTT doet toch niet 1 week over een pakketje?
Ik vind dat het nu wel erg lang duurt!
Vind het eigenlijk een lelijk logo. Beetje kinderlijk. Silhouet is echt voldoende imho.Op woensdag 22 mei 2002 12:14 schreef HENNEP het volgende:
Ik vind dit wel mooi om op een T-shirt te hebben :
[afbeelding]
Dit is veel duidelijker van een afstand.
En waarom mocht het niet? Gaan ze zelf ook weer beginnen aan tweakgear?
Gezocht!
Router
duurde ook eeeeeeeeerg lang(tsjah ptt he), maar vandaag kwamen er 2 GROTE dozen, en ik zit ze nu in te pakken, dus overmorgen hebben jullie je shirts...Op woensdag 22 mei 2002 13:46 schreef Shinji het volgende:
Dat mocht helaas niet! Er mocht wel gebruik worden gemaakt van de vorm!
Maar de PTT doet toch niet 1 week over een pakketje?
Ik vind dat het nu wel erg lang duurt!
rare_dansende_banaan_van_vreugde.jpgOp woensdag 22 mei 2002 17:21 schreef lama het volgende:
[..]
duurde ook eeeeeeeeerg lang(tsjah ptt he), maar vandaag kwamen er 2 GROTE dozen, en ik zit ze nu in te pakken, dus overmorgen hebben jullie je shirts...
Zit ik daar ook al bij?Op woensdag 22 mei 2002 17:21 schreef lama het volgende:
[..]
duurde ook eeeeeeeeerg lang(tsjah ptt he), maar vandaag kwamen er 2 GROTE dozen, en ik zit ze nu in te pakken, dus overmorgen hebben jullie je shirts...
Gezocht!
Router
Ik heb je gisteren gemaild met de vraag welk databasenummer ik heb?
Naam: Jrn v.d.Putte
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Verwijderd
JihihiiippppieOp woensdag 22 mei 2002 17:21 schreef lama het volgende:
[..]
Moest ff, ben namelijk héééééél blij
maar lama we hebben al wel het eerste mooie weer gemist hoor voor het shirtje
PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
Verwijderd
ikke ben verry happy dat de shirts onderweg zijn
http://www.endoria.net/upload/index.php/2277239476
ik zal kijke of ik de foto's wat scherper krijg, en misschien dan maar niet verkleinen
[edit]owja: LAMA fenkjoe!
[edit]ik heb ze scherper:
Verwijderd
Wel lacheOp vrijdag 24 mei 2002 12:54 schreef spacy_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal kijke of ik de foto's wat scherper krijg, en misschien dan maar niet verkleinen
[edit]owja bnijna vergeten: LAMA fenkjoe!
Wittig tho hehe
Verwijderd
Survival of the W-est
* ReseTTim vind het echt kut met het geld. ik zal kijken lama of ik het nog dit weekend kan overmaken, want vrienden van mij die hebben mij al betaald en het geld is op rara waar is het? juist jah in mijn zakken. kortom ik gah ff regelen dat jij zow snel mogelijk je geld krijgt.
Verwijderd
En ik heb die pic gemaakt..Op vrijdag 24 mei 2002 13:55 schreef ReseTTim het volgende:
hé dat is mijn P4 mobo![]()
* ReseTTim vind het echt kut met het geld. ik zal kijken lama of ik het nog dit weekend kan overmaken, want vrienden van mij die hebben mij al betaald en het geld is op rara waar is het? juist jah in mijn zakken. kortom ik gah ff regelen dat jij zow snel mogelijk je geld krijgt.
/me vind ReseTTim een flappo..
Ik denk dat ik ook nog een P3 bestel
ik vergat Lame te bedanken voor de actie!