je kunt op www.lama.tk t-shirts bestellen, ook sweaters, voor beiden geld, in het zwart moet je wachten tot er 50 besteld zijn, wit en andere kleuren kun je zo weinig als je wilt afnemen(mail me dan), prijzen staan op www.lama.tk , ook kun je hier ff kijken, dat is ronde een van deze actie, dit topic is voor ornde 2
OCE t-shirts? waarom weet ik daar niets van
-I am Jack's wasted life.
hahahha kijk daar komt de fanclub achterban
-I am Jack's wasted life.
dat weet ik niet want we hebben het duidelijk gepromoot!! en er zijn zeker al 2 topics over geweest.. dus voortaan beter kijken..Op vrijdag 26 april 2002 12:47 schreef oCe het volgende:
OCE t-shirts? waarom weet ik daar niets van
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
in rone 1 lees ik ergens dat je ook je nick erop kan laten zetten.
Kan dit nog steeds , en zo ja waar vul ik dit in?
damn... net te laat voor ronde 1 
naja... dan maar hopen dat er snel nog meer mensen mee willen doen en er weer 50 zijn....
(bestelling geplaatst)
naja... dan maar hopen dat er snel nog meer mensen mee willen doen en er weer 50 zijn....
(bestelling geplaatst)
Survival of the W-est
jah dit kan nogsteeds, je mag dan alleen niet de kleur zwart kiezen! tenzij je er 50 van kooptOp vrijdag 26 april 2002 13:34 schreef _Dutch-Force_ het volgende:
in rone 1 lees ik ergens dat je ook je nick erop kan laten zetten.
Heb je geen foto's van de echte shirts?
Als iemand hem aanheeft?
Want wat word er bijvoorbeeld op de mouwen geprint?
En ik ga echt niet al die reply's doorlezen.
Als iemand hem aanheeft?
uh neej dit ivm ze nog gedrukt moeten worden..Op vrijdag 26 april 2002 15:22 schreef Xavier het volgende:
Heb je geen foto's van de echte shirts?
Als iemand hem aanheeft?
Ook die van de eerste ronden nog??Op vrijdag 26 april 2002 15:23 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uh neej dit ivm ze nog gedrukt moeten worden..
Ik wil eigenlijk wel ff de real foto's zien.
Duh dat zeg ik... ze moeten nog gedrukt worden..Op vrijdag 26 april 2002 15:54 schreef Xavier het volgende:
[..]
Ook die van de eerste ronden nog??
ach, vordat er 50 shirts besteld zijn in ronde 2 heeft iedereen van ronde 1 zijn shirt al hoor!!!, dan post ik van mijn bolle buik met shirt wel ff een pic 
edit:
oww ja als je je op de dbase inschrijft kunje via een e-mailtje altijd weer uitschrijven, dus het is niet definitief gebonden, ga nou niet elkaar uitschrijven, je moet wel eerst vertellen bij welke inet provider je zit(en bij chello/home vertellen wat je ip is)
oww ja als je je op de dbase inschrijft kunje via een e-mailtje altijd weer uitschrijven, dus het is niet definitief gebonden, ga nou niet elkaar uitschrijven, je moet wel eerst vertellen bij welke inet provider je zit(en bij chello/home vertellen wat je ip is)
Ik ga er denk ik nu ook maar 1 bestellen!
Maar hoe is de kwaliteit stof, is die een beetje dik/stevig, en hoe blijft ie in de wasmachine, tis natuurlijk zonde als ie snel weer kapot is!
Maar hoe is de kwaliteit stof, is die een beetje dik/stevig, en hoe blijft ie in de wasmachine, tis natuurlijk zonde als ie snel weer kapot is!
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
ong 200 gram per shirt, en wasmachine is geen probleem , de zwarte shirts zijn volgens zeefdruk gemaakt, dus dat kan bijna niet misgaan(op 90 graden wassen ja!!!), en andere kleuren met perstransfers, die van mij(wit supercowsshirt) is nu 6 keer uitgewassenen nog 0% verschil te zien.Op vrijdag 26 april 2002 17:38 schreef j_iscool het volgende:
Ik ga er denk ik nu ook maar 1 bestellen!
iedereen ff wave voor phreak, heeft titel goed gemaakt(zat tiepvaut in), althans ik neem aaan dat dat phreak was, en niet dat mijnn @home verbinding een byteje miste...
als we tegen de 50 lopen in aantal dan stuur ik mailtje metbetaalinfo, je kunt uiteraard ten alle tijdebetalen, rekening info staat ook op www.lama.tk(303546859 evan mandos rabobank ovv mailadres+huidnummer+postcode+id-nummer)Op vrijdag 26 april 2002 21:10 schreef Pureoptical het volgende:
Hoe werkt dat met betalen?? (wanneer) Enne anyway ik heb er eentje besteld!
Verwijderd
hee lama, dedde weer geld voor neon snoer? ik start binnekost een nieuwe actieOp vrijdag 26 april 2002 21:11 schreef lama het volgende:
[..]
als we tegen de 50 lopen in aantal dan stuur ik mailtje metbetaalinfo, je kunt uiteraard ten alle tijdebetalen, rekening info staat ook op www.lama.tk(303546859 evan mandos rabobank ovv mailadres+huidnummer+postcode+id-nummer)
[ontopic]
ik ga wel bestellen
huh, wat wil je daar nou, ik snap dat niet echt helemaalvoorkant (moet de p3 of p4 henk voorop bij de eerstvolgende bestelling)
lama, kom even online op MSN(als je dat niet al bent, ik zit achter de pc van mijn pa)
daarmee wordt bedoeld dat als er 50 shirts besteld zijn en meer als de helft heeft p4 aangklikt , dan komen er shirts met p4-henk voorop, hebben meer mensen p3 aangeklikt dan andersomOp vrijdag 26 april 2002 21:21 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
hee lama, dedde weer geld voor neon snoer? ik start binnekost een nieuwe actie
[ontopic]
ik ga wel bestellen
[..]
huh, wat wil je daar nou, ik snap dat niet echt helemaal
lama, kom even online op MSN(als je dat niet al bent, ik zit achter de pc van mijn pa)
Verwijderd
Dus de voorkant is of en P4 of P3? En de achterkant, kan je daarop je nick en een afbeelding krijgen:? En op de mauwen, kan daar ook je nick/afbeelding op?
alleen als je wit tshirt neemt.
Bij zwart tshirt moeten ze allemaal hetzelfde zijn!
Bij zwart tshirt moeten ze allemaal hetzelfde zijn!
Ik mis nog steeds een foto van AMD - Henk 
En er zit een tikfoutje op je site
(postcode altijd 4 letters en 2 cijfers?!?!)
En er zit een tikfoutje op je site
Verwijderd
en wat is dan het verschil?Op zaterdag 27 april 2002 01:27 schreef lama het volgende:
[..]
daarmee wordt bedoeld dat als er 50 shirts besteld zijn en meer als de helft heeft p4 aangklikt , dan komen er shirts met p4-henk voorop, hebben meer mensen p3 aangeklikt dan andersom
morgen(zondag) overigens hele dag off-line, zit op lanparty namelijk... , dusse wachten met inschrijven tot maandag!
dus... als ik het goed begrijp... als ik nog even snel betaal en een (of meerdere) van die mensen die er nu wel bij zitten, betalen niet doe ik toch mee???
Survival of the W-est
Verwijderd
dan zie je, ik was niet echt wakkerOp zaterdag 27 april 2002 16:21 schreef ULTRA_DMA het volgende:
duhP(entium) 3 of P(entium) 4 afbeelding.
AMD is ook goed (beter) id
ik wil GEEN Px logo's, AMD!!
lees eerst ff het topic plz...Op zondag 28 april 2002 12:47 schreef Lomu het volgende:
De site doet het (hier) niet...
er zijn nog een aantal betalingen niet binnen, morgen doen die mensen definitief niet meer mee als er voldoende betalingen binnen zijn(except mensen waarmee ik contact heb gehad(mail))
mjah... nou... ik wacht het wel af dan... ik heb iig nu geld overgeboekt... dus mocht er iemand afvallen dan hou ik me aanbevolen...
Survival of the W-est
Als ik het goed begrepen heb is dit de P3:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2524104237
en dit de P4:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1274079121
Klopt dat?
Die P3 zou volgens mij ook nog wel voor een AMD door kunnen, die P4 iig niet.
<hr color="blue">Adminbreak: ff de grote plaatjes weggehaald
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2524104237
en dit de P4:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1274079121
Klopt dat?
<hr color="blue">Adminbreak: ff de grote plaatjes weggehaald
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
dan neem ik zeker de P3Op maandag 29 april 2002 15:33 schreef Flotter het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is dit de P3:
[afbeelding]
en dit de P4:
[afbeelding]
Klopt dat?
mijn bestelling toegevoegd, zoals het hierboven staat klopt het ? die P3 en P4
die P3 kan wel voor een amd door
die P3 kan wel voor een amd door
*Zucht* hier gaan we weer met het 100x posten van de pics die op de shirts gedrukt gaan worden...
Lees in godsnaam gewoon deel 1 door, en begin dan pas met vragen stellen en grote plaatjes posten
Link naar deel 1
Lees in godsnaam gewoon deel 1 door, en begin dan pas met vragen stellen en grote plaatjes posten
Link naar deel 1
Mensen, misschien is dit handig: http://212.187.14.178/ia
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Waarom is deel 1 eigenlijk op slot gedaan. Nu gaat iedereen, dus ook mensen van deel 1 hier posten en denken mensen van deel 2 dat ze niet meer kunnen bestellen.Op maandag 29 april 2002 15:59 schreef hellfire_ultd het volgende:
*Zucht* hier gaan we weer met het 100x posten van de pics die op de shirts gedrukt gaan worden...
Link naar deel 1
just my €0,02
deel 1 zit op slot om juist al die reacties tegen te gaan, die mogen per mail maar dat wou dus nie werken, ik open binnenkort (als alle shirts van deel 1en alle w00t reacties gepost zijn) wel een 3e toopic. , de tnet servers kunnen dat 1ne extra topic wel aan 
- deze mensen staan op de randlijst, als ik niet vlot geld zie doen ze niet mee([b]ik bestel uiterlijk donderdag/vrijdag alle shirts voor ronde 1, definitief, dat wordt niet uitgesteld, is je geld er dan niet dan heb je erg veel pech(behalve girotellers waarvan i het weet)[/b] ) email fiperviiper@hotmail.com h.k.smit@student.hro.nl email mhorsman@kabelfoon.nl D_Bell@chello.nl C001JU135@hotmail.com
Volgens mij ben jij of een genie of iemand die heel veel inbeeldingsvermogen en vrije tijd heeftLees in godsnaam gewoon deel 1 door, en begin dan pas met vragen stellen en grote plaatjes posten
ps: links werken op 3 verschillende systemen niet.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hoe weet ik nu of hij mij geld al binnen heeft gehad?
Ik heb geen bevestigingsmail daarover gehad ofzo
Ik heb geen bevestigingsmail daarover gehad ofzo
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
als je geld binnen is staat dat binnen 12-24 uur op http://213.51.90.38/betaald.asp
en leest: rob maas heeft wel betaald
en leest: rob maas heeft wel betaald
Kun je er ook eentje naar Zweden sturen?
zekers, ik ben nu de verzendkosten aan het nakijken...... 5 pleuro , dus voor 12+5 euro heb je een shirt in zweden, wel zal er door jebank geld gevraagd worden voor het overmaken naar nederland(in veel gevallen, sommige banken niet)
De zweedse kroon is mij niet stabiel genoeg, mijn kapitaal staat gewoon bij en nederlandse bank, dus da's geen probleem...
Verwijderd
mandosoft@home.nl misschien? of lama@supercows.nlOp dinsdag 30 april 2002 22:00 schreef King.Niek het volgende:
shit ik heb een foutje gemaakt in mijn bestelling
waar moet ik heen meelen om dat te veranderen
en je leeft in zweden? die doet toch gewoon met pleuro mee, dan heppie daar toch geen last meer van? of ben ik nou gek. maar, als ik maar paar centen krijg, dan zit dat wel snor.Op dinsdag 30 april 2002 19:55 schreef AcouSE het volgende:
De zweedse kroon is mij niet stabiel genoeg, mijn kapitaal staat gewoon bij en nederlandse bank, dus da's geen probleem...
net ok maar ff 1 besteld
lijkt me wel lachen.. maar wel allemaal aantrekken op HCC he
lijkt me wel lachen.. maar wel allemaal aantrekken op HCC he
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
wil je een shirt, heb je geen geld, dat zie je altijd 
ik heb weer teveel geld aan modden uitgegeven
(1 meter blauwe neon snoer/hdd vu meter/flashing power led/blauwe ccfl/blauwe chieftec dragon/fanbus/etc.etc.)
[edit=typo]
ik heb weer teveel geld aan modden uitgegeven
(1 meter blauwe neon snoer/hdd vu meter/flashing power led/blauwe ccfl/blauwe chieftec dragon/fanbus/etc.etc.)
[edit=typo]
Nope, zweden doet niet mee aan de euro. Maar eh, Ik vul gewoon m'n gegevens in en maak 17 euro over ok?Op donderdag 02 mei 2002 00:55 schreef lama het volgende:
[..]
en je leeft in zweden? die doet toch gewoon met pleuro mee, dan heppie daar toch geen last meer van? of ben ik nou gek. maar, als ik maar paar centen krijg, dan zit dat wel snor.
perfect, dan krijg je vanzelf als ronde 2 klaar is je shirt in zweden, en even een meldijng in het algemeen, de mensen waarvan het geld morgen niet op ijnrekening staat, wordt geschrapt van delijst, mensen van ronde 2 die ds nu dde overschrijving doen hebben kans al veel eerderee nshirt te krijgen(als je een raborekening heb).(morgenmiddag 3 uur sluit de ronde, dan gaat de mail met bestelling de deur uit)
Verwijderd
Da's mooi, hoelang duurde het ook alweer vanaf de bestelling van de t-shirts bij de drukker tot levering bij jou > 2 dagen? Zoja, dan hebben we het t-shirt volgende weekOp donderdag 02 mei 2002 19:25 schreef lama het volgende:
perfect, dan krijg je vanzelf als ronde 2 klaar is je shirt in zweden, en even een meldijng in het algemeen, de mensen waarvan het geld morgen niet op ijnrekening staat, wordt geschrapt van delijst, mensen van ronde 2 die ds nu dde overschrijving doen hebben kans al veel eerderee nshirt te krijgen(als je een raborekening heb).(morgenmiddag 3 uur sluit de ronde, dan gaat de mail met bestelling de deur uit)
Nu ben ik beeeetje te lui die 14 pagina's van de andere thread door te lezen, maar hoe zien die sweaters eruit (style/vorm)?..
Kep nl. wel interesse
Kep nl. wel interesse
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yes kom ik terug van vakantie zie ik dat dit eindelijk maar toch doorgaat, meteen een shirt en een sweater besteld
Wèh zedde gij??
punt 1: keb net betaald 
punt 2: ik moet gaan slapen anders komen de kranten morgen te laat
punt 3: ik wil je mijn eigen plaatje wel melen maar kweet je adres niet
punt 4: ben zo snugger geweest om €12 in te typen bij girotel ipv 14, je krijgt dus nog een overboeking
punt 5: mijn actie uit punt 4 was niet handig
punt 6: kwil van mijn xxl bestelling achteraf toch maar een xl bestelling maken
punt 7: ik moet eens wat minder domme fouten maken
punt 8: zie punt 7
punt 9: ik hoop dat ik morgen al deze dommigheden kan herstellen
punt 10: truste tweakers
punt 4: ben zo snugger geweest om €12 in te typen bij girotel ipv 14, je krijgt dus nog een overboeking
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Op donderdag 02 mei 2002 22:23 schreef Atgast het volgende:
punt 1: keb net betaald
Ze worden morgen besteld en dan ruim nemend (gokje):Ehm, wanneer kan ronde 1 de shirts verwachten? Ik wacht namelijk al een tijdje
week voor bestelling bij lama binnen is +
week verzenden naar alle mensen die besteld hadden
gokje: 2 weken
Hopelijk heb ik dan mijn digicam dan maak ik gelijk wat pics!
Ik heb een algemeen vraagje over het matenstelsel,
Ik heb maat L besteld, ik heb nu maat 164, en ik wil het shirt ook over een tijdje nog aankunnen, maar is maat L niet veel te groot voor mij als ik nu 164 heb?
Ik heb maat L besteld, ik heb nu maat 164, en ik wil het shirt ook over een tijdje nog aankunnen, maar is maat L niet veel te groot voor mij als ik nu 164 heb?
pff daar vraag je wat, volgens mij is 164 bijna net zo groot als een s, dus met een l zit je ruim, want deze shirts vallen ietsje klein uit, het zalniet zo zijn dat je erin verzuipt, mijn mailadres is overigens beschikbaar via mijn profiel(lama@supercows.nl)
ok, dan is het zo wel goed denk ik, en anders leuk voor over een jaartje!Op vrijdag 03 mei 2002 00:48 schreef lama het volgende:
pff daar vraag je wat, volgens mij is 164 bijna net zo groot als een s, dus met een l zit je ruim, want deze shirts vallen ietsje klein uit, het zalniet zo zijn dat je erin verzuipt, mijn mailadres is overigens beschikbaar via mijn profiel(lama@supercows.nl)
Hihi

die zou ik graag als custom shirt willen hebben, ik meel hem nog wel door
je hebt overigens geen eisen gesteld aan een evenrueel custom plaatje, misschien wel handig ?
raar hier doet ie t wel, ik benj iig nog ff doorgegaan op dit principe, en heb een .cpt file waar je alle mogelijkheden kan bekijken, ik kan em converteren naar .psd maar dan raak ik enkele effecten kwijt ben ik bang, ik zal het even proberenOp vrijdag 03 mei 2002 17:10 schreef Shinji het volgende:
leuk kruisje
deze vink zelf mooier, kweet alleen niet of ik em mag gebruiken ivm copyrights
Verwijderd
Quote van mezelf..Op donderdag 02 mei 2002 21:34 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Ehm, wanneer kan ronde 1 de shirts verwachten? Ik wacht namelijk al een tijdje
Lama vertel 'es..
self extracting ace bestand
bovenstaande link zijn mijn ontwerpen in .psd formaat. lama, zou jij eens kunnen kijken of je hier iets mee kan ?
als ik er nog dingen aan moet veranderen, laat maar horen
verder ben ik benieuwd of ik sommige logo's uberhaupt wel mag gebruiken ivm copyrights. Als iemadn daar nog iets zinnigs over weet te zeggen, graag
bovenstaande link zijn mijn ontwerpen in .psd formaat. lama, zou jij eens kunnen kijken of je hier iets mee kan ?
als ik er nog dingen aan moet veranderen, laat maar horen
verder ben ik benieuwd of ik sommige logo's uberhaupt wel mag gebruiken ivm copyrights. Als iemadn daar nog iets zinnigs over weet te zeggen, graag
ok, op http://213.51.90.38/ronde1.xls is te zien wie dus zeer binnenkort een shirt krijgen(in ca een week) mail me als er een fout in zit. wie er niet op staat heeft niet op tijd betaald of doet mee voor ronde 2. ik heb de meel met bestelling de deur uit gedaan, ik verwacht maandag een bevestiging dat ze gaan drukken, als ze het druk hebben heb ik ze pas donderdag of vrijdag binnen, anders al eerder.
ik heb overigens tweaktekst hertypt, op http://213.51.90.38/achter.doc, zwart wordt wit uiteraard(voor leesbaarheid heb ik de witte tekst ff zwart gemaakt) , geef ff kritiek of het fout of goed is, en mail die naar mij met een naar jouw idee verbeterde versie(het plaatje was te slechte kwaliteit om nog te fixen, de drukker wacht sowieso tot maandag met drukken, dus tot dan heb je om een betere versie in te leveren)
Verwijderd
Volgens mij ziet het er wel goed uit. Zolang er maar geen spelfouten in zittten vindt InfraC! bijna alles goedOp vrijdag 03 mei 2002 19:33 schreef lama het volgende:
ik heb overigens tweaktekst hertypt, op http://213.51.90.38/achter.doc, zwart wordt wit uiteraard(voor leesbaarheid heb ik de witte tekst ff zwart gemaakt) , geef ff kritiek of het fout of goed is, en mail die naar mij met een naar jouw idee verbeterde versie(het plaatje was te slechte kwaliteit om nog te fixen, de drukker wacht sowieso tot maandag met drukken, dus tot dan heb je om een betere versie in te leveren)
[edit]
txt moet zijn:
============
To tweak vt.1. To change brutally, usually without a clue of the result. Also used synonymously with {twiddle}. If a case is almost correct, rather than figure out the precise problem, you might just keep tweaking it until it rules. See {Airflow} and {Dremel}; also see {Shotgun debugging} 2. To {tune} or {rebuild} a case beyond recognition; preferred usage at
GoT
============
ja maar met die it erin past het net niet goed op de regel
, maar ik wil het er wel tussenproppen.
edit:
heb it er al tussen gezet
ik kan dat wel op een shirt druken, maa dat wordt dus niet op een zwart shirt, lees gewoon deel 1 van dit topic, daar staat ghet allemaal in...Op vrijdag 03 mei 2002 21:38 schreef Atgast het volgende:
http://www.endoria.net/upload/index.php/2626501006
lama, nog reactie op mijn post ?
[b][u] nieuws!!! , vanaf nu (sinds eergister) kan er ook op a3 formaat op shirts gedrukt worden(tot nog toe a4, alle shirts van ronde 1 gaan op a4), kost 2,50 euro per shirt extra, kan enkel bij custom made shirts, bij de zwarte lading zou dan iedereen meer moeten betalen!!!(mij lijkt a4 groot genoeg, henkie met een doorsnee van 21 cm is groot genoeg)[/b][/u]
En wanneer krijgen we de shirts binnen en heb je ze al besteld of niet? Ik ben onderhand best wel benieuwd naar het resultaat
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
ze zijn besteld, de plaatje en tekst zijn doorgemaild, de bevestigings mail komt maandag, het geld gaat onderweg op maandag de drukker begint te durken op maandag dinsdag of woensdag, ik heb ze dan komende week binnen, ik ga ze dan opsturen, dan hebben jullie ze uiterlijk over ca. 10 dagenOp zaterdag 04 mei 2002 19:51 schreef ~X-Treme~ het volgende:
En wanneer krijgen we de shirts binnen en heb je ze al besteld of niet? Ik ben onderhand best wel benieuwd naar het resultaat
kewl, nu nog hopen dat het weer een beetje omslaat binnen ca. 10dagen
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Verwijderd
Ach ja het was ook niet zo belangrijk, als het er maar goed uitziet op het shirtOp vrijdag 03 mei 2002 21:32 schreef lama het volgende:
ja maar met die it erin past het net niet goed op de regel, maar ik wil het er wel tussenproppen.
edit:
jah, das ook zo, ik wil het eigenlijk wel op een zwart t-shirtOp vrijdag 03 mei 2002 21:45 schreef lama het volgende:
[..]
ik kan dat wel op een shirt druken, maa dat wordt dus niet op een zwart shirt, lees gewoon deel 1 van dit topic, daar staat het allemaal in...
dan wens ik bij deze mijn verzoek om een custom shirt te kopen annuleren, sorry voor de overlast.
ik regel dalijk nog even die resterende 2 euro
* Cryolite was een paar daagjes lekker thuis van school en was helemaal vergeten dat ie wat besteld had
Mijn excuses hiervoor en ik zal bestellen voor ronde twee.
* Cryolite schaamt zich diep
Verwijderd
foeiOp maandag 06 mei 2002 16:02 schreef Cryolite het volgende:
* Cryolite was een paar daagjes lekker thuis van school en was helemaal vergeten dat ie wat besteld had
Wanneer kwamen die foto's van Grijsmelee en Zwart?
Ik zou het graag willen zien voor ik ergens mee instem!
pppppppttttttttt ttttttttttttttt is traaaaaaaaaaaaaaaaag( net als mijn vinger zoals je ziet), zal dan morgen wel koemn, dan komen er met beetje geluk voor mij morgen 4 pakketten(een stuurtje, die shirts, een catalogus van een elektronicagigant en een promotieset van compaq die ik al maanden geleden aanvroeg waar 4 dagen geleden bericht over kwam at ie binnen is en dat ik eergister brief deur uit deed, als ze bij npd eens opschieten dan heb ik die morgen ook), echt record aantal, 3 was tot nog toe mijn hoogste uitkomst op een dagOp dinsdag 07 mei 2002 21:44 schreef Shinji het volgende:
Wanneer kwamen die foto's van Grijsmelee en Zwart?
howel... ik heb vandaag 9 pakketjes gepost ....(lcd schermen, ook een inkoopactie, dat was mijn erste dit is mijn tweede waarin ik erg actief ben, verde heb ik meegedaan in de co-ordinatie van neonsnoer(ik runde de dbase))
van foto's moet je niet teveel verwachten, ik probeer ererst met mijn brakke webcam , als dat niet lukt probeer ik ze ff onder de canner te leggen, maar oner scannner krijg je vertekende kleuren.
edit:
nog 4 posts tot de 500
zoals ik op bovenstaande manier post gaat dat wel hard, toch maar eens de editknop die ik net uitvond gaan gebruiken 
nog 4 posts tot de 500
Ja een aantal van dit soort inkoop acties, en dan niet editen, dan zit je inderdaad zo op de 500Op woensdag 08 mei 2002 00:48 schreef lama het volgende:
van foto's moet je niet teveel verwachten, ik probeer ererst met mijn brakke webcam , als dat niet lukt probeer ik ze ff onder de canner te leggen, maar oner scannner krijg je vertekende kleuren.edit:
nog 4 posts tot de 500zoals ik op bovenstaande manier post gaat dat wel hard, toch maar eens de editknop die ik net uitvond gaan gebruiken
(Post # 14? van mij, denk ik. Ik edit wel meestal.)
Edit(!): Post #142
ik wil een postbode!!!(ik wil mijn shirts), maarjah, het is hier zo'n boerengat(18000 inwoners) , duzz ze komen hier vrij laat altijd
ik zat net ff te kijke of ik er geen foto van kon nemen als jij ze zou hebben maar wolvega ligt toch wat verder uit de richting dan ik dacht 
maareh Joepie! ...over 10 daagjes origineel tshirtje! (nu hopen dat er weinig tweakers in de omgeving wonen, anders ist niet origineel meer
)
maareh Joepie! ...over 10 daagjes origineel tshirtje! (nu hopen dat er weinig tweakers in de omgeving wonen, anders ist niet origineel meer
3 vrienden van mij willen ook dat shirt en hebben hem samen met mij besteld.. kortom is ie nog origineelOp woensdag 08 mei 2002 15:41 schreef spacy_ het volgende:
ik zat net ff te kijke of ik er geen foto van kon nemen als jij ze zou hebben maar wolvega ligt toch wat verder uit de richting dan ik dacht
maareh Joepie! ...over 10 daagjes origineel tshirtje! (nu hopen dat er weinig tweakers in de omgeving wonen, anders ist niet origineel meer)
origineel tshirtje?
Welke?
Want er was toch nog twijfel tussen zwart en grijsmelee?
Of heb je het nou over een ander t-shirt?
//edit
typo's
Welke?
Want er was toch nog twijfel tussen zwart en grijsmelee?
Of heb je het nou over een ander t-shirt?
//edit
typo's
nog steeds geen shirts gezien, drukker gebeld, heeft me letterlijk de traceercode van het pakket opgenoemd, ptt lastiggevallen, pakket zit "in de verwerking" dus het kan overal tussen rotterdam en wolvega zijn...
dan zal het wel vrijdga worden... want morgen werken ze bij de ptt niet... helaas...
jammer... maar goed... ik denk dat die grijs gemelleerde wel aardig zal zijn... toch ben ik benieuwd naar die zwarte opdruk....
jammer... maar goed... ik denk dat die grijs gemelleerde wel aardig zal zijn... toch ben ik benieuwd naar die zwarte opdruk....
Survival of the W-est
Verwijderd
Die proefdruk, was dat op een zwart t-shirt of op een grijs gemelleerd (oid) t-shirt (of beide)?Op woensdag 08 mei 2002 20:02 schreef wpuntnl het volgende:
dan zal het wel vrijdga worden... want morgen werken ze bij de ptt niet... helaas...
Ik hoop echt dat ze snel komen en we er snel een 'democratische' beslissing over kunnen nemen, want hier zullen dan ook wel alle 50 shirts in 1 kleur gedrukt moeten worden ....
proefdruk komt in beide, als je toch pertinent voor zwart keist(hoe hehet er ook uit mag zien) moet je wachten tot er 50 zwarte geinteresseerden zijn