Je hebt ook net mail gekregen van Codemasters neem ik aandominicbout schreef op 23 oktober 2002 @ 22:22:
En weer een nieuw filmpje. En nog 2 dagen te gaan trouwens
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik wist het zelfs eerder dan CodemastersFuelke schreef op 23 oktober 2002 @ 22:36:
[...]
Je hebt ook net mail gekregen van Codemasters neem ik aan
Nee helaas niet, die komt later (weet helaas niet wanneer... volg colin 3 niet echt maar lijkt me zeker leukVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:22:
Komt de PC versie nu ook uit op 25 oktober?
edit: die komt begin 2003 als ik het goed heb
aftermath schreef op 23 oktober 2002 @ 23:45:
[...]
Nee helaas niet, die komt later (weet helaas niet wanneer... volg colin 3 niet echt maar lijkt me zeker leuk)
edit: die komt begin 2003 als ik het goed heb
helaas wel jaColin McRae Rally 3 will be released next week on PS2 and Xbox, with a PC version to follow next year.
eerst een demo.. k wil een demo!!
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Hij lag al bij de FRS dus ga hem straks lekker spelen..
Tip voor jullie: De FRS is gewoon tot 18u open..
Hmm hier is ie tot 2100 uur open alleen heb ik geen PS2 XBOXdominicbout schreef op 24 oktober 2002 @ 15:59:
En wie is de 1e GoTer die hem heeft?? Juist IK!
Nou.. legaal misschien wel ..maar ik heb hem al sinds gister avonddominicbout schreef op 24 oktober 2002 @ 15:59:
En wie is de 1e GoTer die hem heeft?? Juist IK!
heb hem trouwens nog nie eens getest.. eerst dat deathrow beter testesn
Maar hij is erg goed. Heb hem op de XBox trouwens. De controls zijn echt heerlijk. Ik heb cmr2 op de pc veel gespeeld en het voelt gelijk vertouwd aan. Nog beter dan daarvoor iig. De schade is ook erg vet gedaan. Je kunt je auto alleen niet meer zo precies tunen als daarvoor. Nu heb je bij de meeste dingen light, normal en hard. Eerst een getal van 1-10. Maakt ook niet uit eigenlijk. Ik zie alleen 6/7 auto's? de rest moet je er zeker bij winnen ofzo. En kun je de career mode ook met een andere auto dan de Ford Focus spelen?
Niet eerlijk... ik had hem al om 12:00, maar ik kon niet eerder postenEn wie is de 1e GoTer die hem heeft?? Juist IK!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Grafisch zozo, zeker niet beter dan WRC. Verder weinig game modes (meer te unlocken??), b.v. geen single rally of time trial.
Besturing is OK, maar track design is gewoon zwak hier en daar, het wordt nl. onrealistisch moeilijk gemaakt. Verder zie je geen tussenstanden tijdens een rally, en als je als eerste start in een rally zie je pas bij de laatste stage hoe je het hebt gedaan, omdat de rest allemaal steeds na jou rijdt. Slaat nergens op!!!
Nou, het zijn natuurlijk maar eerst indrukken (eerste rally helemaal gereden op normal, MAKKELIJK gewonnen en ik reed zeer slecht), maar ik vrees na DTM racing driver een nieuwe flop van Codemasters.
Vind het stukken beter dan V Rally 3 en WRC die ik hier ook heb liggen.
Geen klachten over het spel eigenlijk, ik speel lekker verder..
Verwijderd
19 euro bij diggi fan in haarlem
• In de Career mode kan je idd enkel met de Ford Focus aan de slag omdat je in de huid van Colin McRae kruipt. Misschien is dit met de PC versie anders, want in 2003 rijdt Colin McRae voor Citroën en zal er kritiek zijn op deze aanpak waardoor Codemasters het zal aanpassen.
• Het spel past automatisch de moeilijkheidgraad aan in de seizoenen gebaseerd op je prestaties van het voorbij seizoen. Wie CMR2 gespeeld heeft weet ook dat je op "Easy" makkelijk 30-40 seconden sneller reed dat de AI op de proeven.
• Ook in een echte rally weet je niet hoe goed je het doet tijdens de proeven en moet je ook steeds wachten tot de proef afgelopen is. Zoals s_roubos aangeeft gebeurt het pas in de laatste proef van de rally wat natuurlijk ook niet echt klopt.
• Single rally & Timetrail zitten er heus wel in hoor.
Hehe, er zit dus echt wel single rally en time trial in. Kijk eens bij de optie stages. En hoe bedoel je dat het onrealistisch moeilijk wordt gemaakt? ik vind het uitstekend in elkaar zitten. Die tussen tijden is mischien wel vervelend maar het is wel zoals het in het echt ook is. het maakt het mischien nog wel iets spannender.s_roubos schreef op 24 oktober 2002 @ 19:39:
Nou... hij valt me niet mee.
Grafisch zozo, zeker niet beter dan WRC. Verder weinig game modes (meer te unlocken??), b.v. geen single rally of time trial.
Besturing is OK, maar track design is gewoon zwak hier en daar, het wordt nl. onrealistisch moeilijk gemaakt. Verder zie je geen tussenstanden tijdens een rally, en als je als eerste start in een rally zie je pas bij de laatste stage hoe je het hebt gedaan, omdat de rest allemaal steeds na jou rijdt. Slaat nergens op!!!
Nou, het zijn natuurlijk maar eerst indrukken (eerste rally helemaal gereden op normal, MAKKELIJK gewonnen en ik reed zeer slecht), maar ik vrees na DTM racing driver een nieuwe flop van Codemasters.
geen pcparagon schreef op 25 oktober 2002 @ 15:04:
Nee dat denk ik ook niet, aangezien je geen pc of xbox in je systeem hebt zitten;)
Verwijderd
En kunnen mensen die em al hebben misschien meer ervaringen plaatsen? Ben erg benieuwd...
ps2Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 16:20:
Zijn er al reviews te vinden ergens? Wil weten of ik 'em voor m'n ps2 of xbox moet halen...
En kunnen mensen die em al hebben misschien meer ervaringen plaatsen? Ben erg benieuwd...
• gamesdomain.com
• totalvideogames.com
x-box
• eurogamer.net
Heb ik ook wel eens gehad, is een rotte DVD, gewoon terugbrengen en je krijgt een nieuwe..Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 16:28:
Godever ,me Ps2 WIL hem niet pakken vuile teringzooi!!
Verwijderd
Correctie ,ik EIS een tegoed bon.
Verwijderd
Heb je een Xbox of een PS2? Want op de Xbox is ie uiteraard vele malen mooiers_roubos schreef op 24 oktober 2002 @ 19:39:
Nou... hij valt me niet mee.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
yo D.. ik heb em al hierVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:28:
KUT dat ik nu ff geen geld heb anders haal ik m meteen! Ik heb wel de demo en die bennik nu dan ook hele dag door aant spelen
Heheh misschien anders je ps2 ff openschroeven en schoonmaken..Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:15:
Bij een vriend doet ie het wel.Maar ik ga maandag wel ff terug en als die het weer niet doet vraag ik een tegoed bon voor GTA VC.
Correctie ,ik EIS een tegoed bon.
Of stop je de DVD er op z'n kop in?
NU zitten er alleen auto's in die minder zijn dan de Ford (veel klasse lager zelfsCitroen Saxo Kit Car
Citroen 2CV Sahara
Citroen Xsara Kit Car
Fiat Punto Rally Car
Lancia 037
Ford Focus RS WRC 2002
Puma Rally Car
1986 RS200
MG ZR Rally Car
Mitsubishi Lancer Evo 7
Subaru Impreza WRX (44S)
Subaru Impreza 22B Sti
Plus additional Bonus cars to be discovered
En waarom zitten er vage Japan en USA rally's in? Nja, ze hebben natuurlijk niet genoeg licensies voor dit spel
Dat belooft weer wat voor de realiteitsgraad
Edit: Oeps...en dit vond ik op het forum van codemasters.com->CMR3 :
Zonder dat ik dit spel gezien heb ben ik bang dat ik deze jongen al gelijk moet gaan geven, en wordt CMR3 een vette teleurstelling met vette graphics (want sja, dat is toch het enige dat "telt" ) en verder een hoop nieuwe minpunten tov van het arcadespel CMR2 (dat ik overigens bij gebrek aan een rallysim met veel plezier gespeeld heb).I think I'll add my thoughts to this forum regarding Colin McRae 3. Having got this game early Thursday morning (an independent game shop decided to sell it a day early) from Game, I rushed home and popped it into my XBox.
Skipped thru the bad intro.
Hang on. Only 2 race modes? No Time Trial?
Oh well, onto the championship.
Eh? I'm only going to be driving the Focus? I want to do a championship in the Lancer. Maybe I will get a job offer from them if I win the season.
Bloody hell. The steering is a bit erratic isn't it? I've never seen cars reverse like this either. A bit of work needed to get used to this.
Ok, I've got a car thats as muddy as hell but why has the car placed first always nice and shiny? Maybe thats the benefit of being a the top of the table.
Oh, the mechanics have fixed my knackered parts. I liked doing that in the earlier versions of the game. Maybe that's why I am Colin McRae. He wouldn't do any of that. But I liked doing it. Is this 'be Colin McRae' just a cop out to give me a cut-down game? Only one car to drive in championship mode and not giving me much else to do.
What the hell? Why have I won new tires? Maybe they'll be more suited to the next set of stages.
I'll have to equip them in the set-up option.
Oh, they are already selected. In fact, I don't need to change any options for any stages as the mechanics always choose the best options for me.
'Ol Colin's got an easy life, hasn't he?
First season wasn't too hard at all and managed to get a couple of bonus cars. But I can only drive around in them in 'stage' mode but that's boring as hell. No time to race against unless I bother doing a track a 2nd time and try to beat my last race. Yawn. How exciting.
Right then, on to the next season. Oh, it looks like the UK is the only new set of stages. The rest are the same. Starting to think that this game isn't really all that it's hyped up to be.
Think I'll have a look at the other stuff on the disc. Oh, a load of video introductions for the stages. Like I don't see them everytime I do a stage. Doh.
It's a bit early to start looking in the cheat section but lets give it a go. Oh, I have to phone a premium rate number to get the codes. Like I'm going to bother to try and unlock the tracks and cars. Why do I want to unlock cars only to ride around without any consequences?
If anyone has bothered to read all of this then well done, and I'm happy to say that this game is going straight back to the shop on Monday and refunded until GTA:Vice City or Sega GT 2002 comes out. At least I will get a sense of achievement with either of those games.
Winning a set of new springs. Bloody hell. What will they ever think of next. I can't even set up a car in Stage mode either. At least that would have doubled its depth.
CMR2: alle stages zijn max ±5 km, setup te beperkt, wagenhandling niet realistisch (als je een game met toetsen kunt bespelen is het niet realistisch volgens mij, dat moet je in een echte auto niet proberen).
En wat ik hier lees over de setup...
Bah...dat wordt warez voordat ik me centen uitgeef
Check dit forum, het spel wordt in de grond geboord
http://62.25.96.161/cgi-b...matebb.cgi?ubb=forum&f=62
Codemasters has lost the magic touch. Ik hunker naar de dagen van TOCA 2 en CMR1.
Ik krijg bezoek: He cool, Colin McRae 3. Even samen een rally rijden?
Dat kan dus niet. I.t.t. CMR2 kan je nl. alleen maar losse stages tegen elkaar rijden, geen rally en al helemaal geen championship. Treurig.
Het lijkt of Codemasters alleen maar met de graphics is beziggeweest, en de rest maar heeft laten versloffen. Unlockable cars die je alleen maar in single stages kan rijden, weinig game modes (twee!!!!!!!!!!!!), alleen maar Focus in Championship mode, slechte update van je tussentijden (misschien realistisch, maar het is toch belachelijk dat je als je bovenaan staat in het kampioenschap je geen enkel beeld hebt van je tussentijden? Waarom dat veranderen t.o.v. CMR2?)...
Wat een ellende... snel verkopen dit spel. Welke gameshop biedt goede tweedehands prijzen?
Ik wil die brakke focus helemaal niet!Fuelke schreef op 25 oktober 2002 @ 10:20:
Antwoord op enkele vragen die ik zag langskomen:
• In de Career mode kan je idd enkel met de Ford Focus aan de slag omdat je in de huid van Colin McRae kruipt. Misschien is dit met de PC versie anders, want in 2003 rijdt Colin McRae voor Citroën en zal er kritiek zijn op deze aanpak waardoor Codemasters het zal aanpassen.
• Het spel past automatisch de moeilijkheidgraad aan in de seizoenen gebaseerd op je prestaties van het voorbij seizoen. Wie CMR2 gespeeld heeft weet ook dat je op "Easy" makkelijk 30-40 seconden sneller reed dat de AI op de proeven.
• Ook in een echte rally weet je niet hoe goed je het doet tijdens de proeven en moet je ook steeds wachten tot de proef afgelopen is. Zoals s_roubos aangeeft gebeurt het pas in de laatste proef van de rally wat natuurlijk ook niet echt klopt.
En als je in CMR2 een beetje ervaring had gekregen reed je op het hoogste niveau elke rally minuten voor de rest uit.
En in een echte rally weet een coureur wel dégelijk wat de tijden van de anderen zijn, misschien niet tijdens één stage, maar de stage daarop wel zeker. Codemasters heeft zeker nog nooit van moderne technologie gehoord (zoals bijv. telefoon)? Sjeez man, zelfs op www.wrc.com komen de tijden realtime binnen en dan zal een rallycoureur die niet te horen krijgen?
En voor iedereen die denkt dat CMR2 (of 3) realistische besturing hebben? Probeer eens een echte auto met knoppen te besturen, en kijk of je 1 bocht doorkomt...
Of speel een Live for Speed, Grand Prix Legends of vergelijkbare games, en speel daarna CMR2...je lacht je rot als je bedenkt dat je CMR2 goed vond rijden
Begrijp me goed, ik heb net een filmpje bekeken van CMR3 en het ziet er slick uit, ik ga m proberen maar kopen zeker niet. De minpunten maken het een eendagsvlieg, effe spelen voor de leuk en dan weg ermee. CMR2 heeft nog meer gameplay te bieden dan dit, daar mogen we het over eens zijn lijkt me. CM heeft CMR3 gestript tot een interactieve reclamespot voor Ford en zich er gemakkelijk af gemaakt door setup en onderhoud, multiplay en andere dingen die een rallygame leuk moeten maken weggelaten.
je moet zelfs naar een betaalde lijn bellen om de cheats te unlocken!!
Waarom zou je meteen willen cheaten in een game? Ik hou er meer van om het originele plot te volgen.stefijn schreef op 27 oktober 2002 @ 11:29:
niet bij mijen wil je goed rallygevoel moet je Live for Speed proberen, helaas alleen nog maar in beta met 1 track en geen echte rallyauto's maar dat komt misschien nog wel
Begrijp me goed, ik heb net een filmpje bekeken van CMR3 en het ziet er slick uit, ik ga m proberen maar kopen zeker niet. De minpunten maken het een eendagsvlieg, effe spelen voor de leuk en dan weg ermee. CMR2 heeft nog meer gameplay te bieden dan dit, daar mogen we het over eens zijn lijkt me. CM heeft CMR3 gestript tot een interactieve reclamespot voor Ford en zich er gemakkelijk af gemaakt door setup en onderhoud, multiplay en andere dingen die een rallygame leuk moeten maken weggelaten.
je moet zelfs naar een betaalde lijn bellen om de cheats te unlocken!!
Anyway, Live for Speed is geen rallyspel, maar een asfalt-racer..
CMR3 is op dit moment gewoon het beste rallyspel op de ps2, alle andere rallygames tot nu toe zijn echt crap.. (En ik heb ze allemaal gekocht), VRally 3 kwam aardig in de buurt maar de handling zuigde en het geluid was vreselijk.
Maarja, het kan zijn dat je bij voorbaat al een spel niet leuk vind en je laat beinvloeden door wat je leest op fora maar ik heb gekozen om daar geen aandacht aan te schenken want ik vind het gewoon een kick-ass game..
Rallisport Challenge is een arcade racer..stefijn schreef op 27 oktober 2002 @ 10:10:
Pff, ik weet genoeg, bah. Misschien heeft Mircosoft wél begrepen hoe het moet en wordt Rallisport Challenge een fatsoenlijke rallysim
Sorry hoor, maar je kan toch niet zeggen dat dit een spel is met een lange houdbaarheidsdatum, daarvoor is het gewoon te beperkt.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik denk dat WRC alleen maar een grotere teleurstelling voor je wordt.. De besturing van dat spel is echt helemaal alsof je vanaf een andere planeet die auto aan het besturen bent en is veeeeeel te makkelijk..s_roubos schreef op 27 oktober 2002 @ 11:55:
Misschien kan ik een nieuwe platinum van WRC krijgen voor mijn CMR3 schijfje... de demo van WRC was in elk geval beter dan CMR3...
Sorry hoor, maar je kan toch niet zeggen dat dit een spel is met een lange houdbaarheidsdatum, daarvoor is het gewoon te beperkt.
Wat is dat nou weer voor b*llshit opmerking, iedereen die wel eens een racegame heeft gespeeld weet dat er een hoop te doen is om licenties etc.schnumi schreef op 27 oktober 2002 @ 11:57:
btw ik hoorde dat er GEEN peugeot 206 inzithoe kan dat man?? wou colin zeker niet hebben omdat hij anders niet kan winnen.
Zoals gezegd heb ik de demo gespeeld en dat vond ik beter dan CMR3. Gelukkig komt WRC2 binnenkort.Ik denk dat WRC alleen maar een grotere teleurstelling voor je wordt.. De besturing van dat spel is echt helemaal alsof je vanaf een andere planeet die auto aan het besturen bent en is veeeeeel te makkelijk..
En dat de 206 er niet in zit... als je er toch niet in Championship mode mee kan rijden is dat niet eens een issue... stelletje onbenullen zijn het bij Codemasters.
Hij gaat ver richting een AWD.... vrij realistisch wat dat.. maar verders..ik mis wel het een en ander eigenlijk in het spel... weet niet wat..maar het is gewoon niet helemaal mijn spel.. het ligt teveel tussen simulator en arcade in...
vind het een leuke game om zo es te spelen..maar ik kijk nog wel ff verder voor ik een rally game koop
WRC vind ik klote..die besturing.. sick gewoon..
V-Rally's ben ik nooit fan van geweest....
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ik weet heus wel dat er licenties enz aan verbonden zijn maar kom op zeg als je een goede sim wil neerzetten moet je gewoon alle licenties hebben en als ze wel citroën enz kunnen krijgen waarom dan niet peugeot??dominicbout schreef op 27 oktober 2002 @ 12:05:
[...]
Wat is dat nou weer voor b*llshit opmerking, iedereen die wel eens een racegame heeft gespeeld weet dat er een hoop te doen is om licenties etc.
En het is idd wel frapant dat het net dat ene merk is dat Ford verslaat.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ford heeft er gewoon een stokje voor gestoken, de homo's...ze hebben Subaru en Mitsubishi (de 2 overige "grote" merken) wel toegestaan, allebei áchter Ford geeindigd in het WK.
Ze kunnen natuurlijk ook moeilijk Peugeots in dat spel zetten, en dan Ford telkens laten winnen, én dan ook nog eens zeggen dat het een realistisch spel is
Codemasters heeft in het begin al duidelijk aangegeven dat ze Peugeot graag in het spel zouden zien maar dat Peugeot dat zelf niet heeft toegestaan..stefijn schreef op 27 oktober 2002 @ 17:42:
En het lijkt me niet dat "dé rallygame" van de afgelopen paar jaar (CMR2) niet de licenties van Peugeot kan krijgen?!? Ik denk dat Peugeot in elke rallygame wel wil featuren nu ze wederom met overmacht WK zijn.
Ford heeft er gewoon een stokje voor gestoken, de homo's...ze hebben Subaru en Mitsubishi (de 2 overige "grote" merken) wel toegestaan, allebei áchter Ford geeindigd in het WK.
Ze kunnen natuurlijk ook moeilijk Peugeots in dat spel zetten, en dan Ford telkens laten winnen, én dan ook nog eens zeggen dat het een realistisch spel is
Wat bedoel je? Dat je de multiplayer niet kan vinden? whahahaha. Kijk eens onder stages, daar kun je dus echt wel met 2/3/4 mensen spelen. (op de xbox dan). En wat zeiken jullie nu over die 206. (ok daar reed ik ook wel in in cmr2) De focus rijd echt PRECIES hetzelfde. Net als in cmr2. Ik mis dus echt helemaal niets. En kwa sim qualiteit, die is echt heel erg goed. uistekende besturing. als je vind dat dat niet zo is dan ben jij dus NIET een fan van rally sims. Dan kun je gewoon niet rijden. dat is het. De graphics zijn overigens erg goed, maar die zijn absoluut niet ten koste gegaan van de gameplay.s_roubos schreef op 27 oktober 2002 @ 10:34:
Goed, ik ben het dus zat dit spel...
Ik krijg bezoek: He cool, Colin McRae 3. Even samen een rally rijden?
Dat kan dus niet. I.t.t. CMR2 kan je nl. alleen maar losse stages tegen elkaar rijden, geen rally en al helemaal geen championship. Treurig.
Het lijkt of Codemasters alleen maar met de graphics is beziggeweest, en de rest maar heeft laten versloffen. Unlockable cars die je alleen maar in single stages kan rijden, weinig game modes (twee!!!!!!!!!!!!), alleen maar Focus in Championship mode, slechte update van je tussentijden (misschien realistisch, maar het is toch belachelijk dat je als je bovenaan staat in het kampioenschap je geen enkel beeld hebt van je tussentijden? Waarom dat veranderen t.o.v. CMR2?)...
Wat een ellende... snel verkopen dit spel. Welke gameshop biedt goede tweedehands prijzen?
Wel een vreemde actie van peugeot... Allemaal peugeot boicottendominicbout schreef op 27 oktober 2002 @ 17:58:
[...]
Codemasters heeft in het begin al duidelijk aangegeven dat ze Peugeot graag in het spel zouden zien maar dat Peugeot dat zelf niet heeft toegestaan..
Peugeot was niet de enige..Michali schreef op 27 oktober 2002 @ 18:06:
[...]
Wel een vreemde actie van peugeot... Allemaal peugeot boicotten
WRC2 heeft bijna alle licenties ingepikt..
En dat komt van iemand die niet eens een rijbewijs heeft, of misschien net een maandje of zo? Ik zal het maar negerenMichali schreef op 27 oktober 2002 @ 18:04:
[...]
Wat bedoel je? Dat je de multiplayer niet kan vinden? whahahaha. Kijk eens onder stages, daar kun je dus echt wel met 2/3/4 mensen spelen. (op de xbox dan). En wat zeiken jullie nu over die 206. (ok daar reed ik ook wel in in cmr2) De focus rijd echt PRECIES hetzelfde. Net als in cmr2. Ik mis dus echt helemaal niets. En kwa sim qualiteit, die is echt heel erg goed. uistekende besturing. als je vind dat dat niet zo is dan ben jij dus NIET een fan van rally sims. Dan kun je gewoon niet rijden. dat is het. De graphics zijn overigens erg goed, maar die zijn absoluut niet ten koste gegaan van de gameplay.
En ik wil gewoon een 206, omdat ik die focus een stomme bak vind, simpel.
Als jij eens leest voor je een grote mond opzet: Ik zei dat je alleen losse stages tegen elkaar kan rijden, dus geen complete rally's of kampioenschappen. Dat commentaar over de kwaliteit van de sim en het al of niet fan zijn van rally games is geen antwoord waardig...Wat bedoel je? Dat je de multiplayer niet kan vinden? whahahaha. Kijk eens onder stages, daar kun je dus echt wel met 2/3/4 mensen spelen
Tsss... sommige mensen hebben geen manieren
Als je me wilt negeren waarom reageer je dan? anywayz, ach kom op jongens, wat maakt het nou uit dat er geen 206 in zit? Die focus rijdt echt niet zo veel anders. En als je dan zegt dat je dit spel slecht is omdat er geen 206 in zit dan ben niet helemaal helder volgens mij. Dan reken je een spel dus op een heel verkeerd punt af. Waarom speel je nou een spel? omdat je je tijd een beetje wil verdoen. en dat wil je dan natuurlijk zo goed mogelijk doen. Wat dan het ALLER belangerijkste is is toch wel de gameplay. En die is in CMR3 toch wel het erg beste hoor. Ik vind het ook niet leuk dat die 206 er niet in zit, maar na 5 keer rijden met die focus denk je er niet eens meer aan. Maar ja, als jij dit spel negeert om een focus moet je het zelf weten. Je weet niet wat je mist. Het princiepe van een spel is al redelijk lange tijd uit het oog verloren. Ik vind dat die gasten van codemaster tenminste nog weten waar het om gaat.stefijn schreef op 27 oktober 2002 @ 18:11:
[...]
En dat komt van iemand die niet eens een rijbewijs heeft, of misschien net een maandje of zo? Ik zal het maar negeren
En ik wil gewoon een 206, omdat ik die focus een stomme bak vind, simpel.
Ik zal je toch even moeten meedelen dat opmerkingen van iemand zonder rijervaring over de al dan niet realistische rijeigenschappen in een game niet echt overtuigend kunnen overkomen, toch?Als je me wilt negeren waarom reageer je dan? anywayz, ach kom op jongens, wat maakt het nou uit dat er geen 206 in zit? Die focus rijdt echt niet zo veel anders. En als je dan zegt dat je dit spel slecht is omdat er geen 206 in zit dan ben niet helemaal helder volgens mij. Dan reken je een spel dus op een heel verkeerd punt af. Waarom speel je nou een spel? omdat je je tijd een beetje wil verdoen. en dat wil je dan natuurlijk zo goed mogelijk doen. Wat dan het ALLER belangerijkste is is toch wel de gameplay. En die is in CMR3 toch wel het erg beste hoor. Ik vind het ook niet leuk dat die 206 er niet in zit, maar na 5 keer rijden met die focus denk je er niet eens meer aan. Maar ja, als jij dit spel negeert om een focus moet je het zelf weten. Je weet niet wat je mist. Het princiepe van een spel is al redelijk lange tijd uit het oog verloren. Ik vind dat die gasten van codemaster tenminste nog weten waar het om gaat.
Ik negeer dit spel omdat je niet zelf je setup kunt wijzingen, omdat je niet zelf kunt bepalen welke onderdelen je repareert (en eventueel opoffert) om toch de finish te halen, omdat je niet championship kunt spelen tegen andere mensen, omdat de tracks niet reeel zijn (USA, Japan), omdat er te weinig auto's in zitten, omdat je moet betalen om de cheats te krijgen, omdat het tijdensysteem dom in elkaar zit (omdat je pas helemaal op het einde weet hoe je het gedaan hebt) etc etc etc.
Dat de 206 er niet in zit is jammer, maar als dit spel werkelijk zo slecht is dat een 206 hetzelfde rijdt en reageert als een focus (áls ie er in zou zitten).....dan hoeft het helemaal niet meer.
En dan heb ik het nog niet eens gespeeld!
De gameplay van CMR2 was in orde (voor een spel, niet voor een sim), in CMR3 is die gewoon uitgekleed, op hetzelfde lage niveau als van DTM race driver... je hebt geen invloed meer op wat er gebeurt en mag alleen maar een beetje rijden.
CMR3 zou toch zo'n rallyervaring worden volgens Codemasters? Tenminste, dat is wat ik gelezen heb....nou dan, WAAR IS DE SETUP! En nee, niet dat kinderachtige gedoe dat in CMR3 blijkt te zitten, ik wil een setup a la GPL of iets dergelijks.
Ik speel CMR3 wel een keer om de graphics te zien, en dan zal ik waarschijnlijk RC2000 uit de la trekken om aan mijn gameplay te geraken
Is er nou echt geen enkele ontwikkelaar die de fans van SIMULATIES iets kan bieden op rallygebied? Alle F1 games bieden meer realisme dan welk rally game dan ook.....Papyrus, where art thou?
Verwijderd
Dat zeggen ze ... geloof je dat allemaal ? .....dominicbout schreef op 27 oktober 2002 @ 17:58:
[...]
Codemasters heeft in het begin al duidelijk aangegeven dat ze Peugeot graag in het spel zouden zien maar dat Peugeot dat zelf niet heeft toegestaan..
he kerel goeie keus RC 2000 is echt een topgame man.stefijn schreef op 27 oktober 2002 @ 20:07:
[...]
Ik zal je toch even moeten meedelen dat opmerkingen van iemand zonder rijervaring over de al dan niet realistische rijeigenschappen in een game niet echt overtuigend kunnen overkomen, toch?
Ik negeer dit spel omdat je niet zelf je setup kunt wijzingen, omdat je niet zelf kunt bepalen welke onderdelen je repareert (en eventueel opoffert) om toch de finish te halen, omdat je niet championship kunt spelen tegen andere mensen, omdat de tracks niet reeel zijn (USA, Japan), omdat er te weinig auto's in zitten, omdat je moet betalen om de cheats te krijgen, omdat het tijdensysteem dom in elkaar zit (omdat je pas helemaal op het einde weet hoe je het gedaan hebt) etc etc etc.
Dat de 206 er niet in zit is jammer, maar als dit spel werkelijk zo slecht is dat een 206 hetzelfde rijdt en reageert als een focus (áls ie er in zou zitten).....dan hoeft het helemaal niet meer.
En dan heb ik het nog niet eens gespeeld!![]()
De gameplay van CMR2 was in orde (voor een spel, niet voor een sim), in CMR3 is die gewoon uitgekleed, op hetzelfde lage niveau als van DTM race driver... je hebt geen invloed meer op wat er gebeurt en mag alleen maar een beetje rijden.
CMR3 zou toch zo'n rallyervaring worden volgens Codemasters? Tenminste, dat is wat ik gelezen heb....nou dan, WAAR IS DE SETUP! En nee, niet dat kinderachtige gedoe dat in CMR3 blijkt te zitten, ik wil een setup a la GPL of iets dergelijks.
Ik speel CMR3 wel een keer om de graphics te zien, en dan zal ik waarschijnlijk RC2000 uit de la trekken om aan mijn gameplay te geraken
Is er nou echt geen enkele ontwikkelaar die de fans van SIMULATIES iets kan bieden op rallygebied? Alle F1 games bieden meer realisme dan welk rally game dan ook.....Papyrus, where art thou?
Ehm wanneer heb jij voor het laatst in het wereldkampioenschap een rally in het donker gezien?schnumi schreef op 27 oktober 2002 @ 20:45:
[...]
he kerel goeie keus RC 2000 is echt een topgame man.Moet je eens in het donker gaan rijden en dan problemen krijgen met de verlichting dan moet je echt gigantisch goed opletten.
het spel gaat ook niet over het WK.dominicbout schreef op 28 oktober 2002 @ 09:57:
[...]
Ehm wanneer heb jij voor het laatst in het wereldkampioenschap een rally in het donker gezien?
Heheh ok whateverschnumi schreef op 28 oktober 2002 @ 10:24:
[...]
het spel gaat ook niet over het WK.Het heeft iets met een britse rally te maken.
idd echt cool man.stefijn schreef op 28 oktober 2002 @ 10:42:
Er zijn genoeg stages in het donker in het WRC, zeker bij de Europese rallys vroeg in de ochtend of laat op de dag, zie Monaco, Finland, Engeland. Niet midden in de nacht, maar wel degelijk in het (half)donker
Maar ik ben mijn CD kwijt...
Misschien iemand ruilen tegen CMR3
Maar ja, als je ziet dat Graqnd Prix Legends [dus realisme] niet goed genoeg verkoopt is het wel logisch om te zien dat unrealistic arcade spellen steeds opnieuw blijven uitkomen.
Na DTM race driver heb ik gezegd dat ik geen codemaster shit zal kopen, en dat doe ik dus ook !!..
thats teh shit!!!1 Dat was in RC2000 ook zo, stages waar je op een gegeven moment gewoon je best moest doen om uberhaupt nog over de streep te komen met je gare bak.agentorangina schreef op 28 oktober 2002 @ 20:33:
ik ben sinds WRC challenge [en ook nog rallisport ;(] maar afgestapt van rally spellen kopen, want ze doen het toch altijd fout.. zeker de laatste tijd met auto-repairs, niet kunnen afstellen van je auto's, zeer korte stages en lage difficulty.. Ik had vroeger een spel RAC rally en daarin had je tenminste een stage van 25+ minuten !!
Ook zoiets braks in CMR2 (en ongetwijfeld in CMR3 nóg slechter): zelfs al had je alle rallys van een championship gewonnen en stond je in het kampioenschap 30 punten voor op de nummer 2, dan NOG móest je minimaal bij de 1e 6 eindigen om uberhaupt dóór te mogen
..nieten als je met een trage auto reed moest je echt heel erg je best doen om hoog te komen. Je kon zelfs met een B class auto rijden en nooit kans maken op de overwinning, maar wel leuk strijden om een goede positie in die klasse. en het was allemaal een rally, alleen maar de RAC, maar dan wel volledig.. want het 4 stages per rally systeem gaat er bij niet in. Waarom kunnen ze gewoon niet zo'n spel maken maar dan met betere graphics ?, zo moeilijk is dat toch ook weer niet..
Maar ja, als je ziet dat Graqnd Prix Legends [dus realisme] niet goed genoeg verkoopt is het wel logisch om te zien dat unrealistic arcade spellen steeds opnieuw blijven uitkomen.
Na DTM race driver heb ik gezegd dat ik geen codemaster shit zal kopen, en dat doe ik dus ook !!..
Enne, ik denk dat van ALLE racespellen ooit, Grand Prix Legends de grootste en beste community heeft!!! Wat nou slecht verkopen
http://www.racesimcentral.com
Ik heb RC2000 volgens mij nog wel ergens...hmm kan m niet vinden, effe op het online archief zoeken denk ik
RC2000 was beestachtig cool... en IMHO grafisch superieur aan CMR3, zeker de omgevingen...
Maar goed, het gaat hier om rallygames, ik kan RC2000 ook nie vinden
rc2000 + force feedback + een donkere kamer = ~ het ultieme spelgenot!
echt jammer, maar nou vraag ik me eigenlijk af of dat nog gevolgen heeft voor de game(s) ? ik zelf vond zijn stem wel erg tof namelijk...
http://www.rallysport.com/news/wrc/articles/000237.shtml
check it..
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik denk het niet hoor, want Colin zelf rijdt volgend jaar voor Citroën, en een naamsverandering van het game zal er niet komen.Yonni schreef op 02 november 2002 @ 15:14:
heej beetje vaag wat ik net op RTL RALLY REPORT hoor bij het korte nieuws, Colin Mcrae en zn vaste co-driver Nicky Grist (schrijf ik het goed?) zijn uit elkaar
echt jammer, maar nou vraag ik me eigenlijk af of dat nog gevolgen heeft voor de game(s) ? ik zelf vond zijn stem wel erg tof namelijk...
http://www.rallysport.com/news/wrc/articles/000237.shtml
check it..
cool!Fuelke schreef op 02 november 2002 @ 15:22:
[...]
Ik denk het niet hoor, want Colin zelf rijdt volgend jaar voor Citroën, en een naamsverandering van het game zal er niet komen.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Geen flame vandaag
Pak eens Google.com voor je, en zoek op rc2000 of rc2000 game ... of rally rc2000 of rc2000 mcrae ...
veel van die zoekresultaten zullen gewoon jouw vraag beantwoorden.
Zoek jij er maar eens naar, krijg je leuke reviews met verwijzingen naar het ene of andere spel ... dan weet je dus ook meteen dat RC2000 een rally-spel is ...stefijn schreef op 03 november 2002 @ 18:26:
rc2000 mcrae zal niet veel op moeten leveren, want mcrae heeft niets met dit spel van doen (Rally Championship 2000)
Maar dat was gewoon 1 van de voorbeelden, en is echt niet deze 2 extra posts waard
topic te openen maar....
Een vriend/collega van mij rijdt het Nederlands Rallysprint Kampioenschap.
Hij mocht daarom met twee andere rijders Colin Mcrae 3 gaan testen (PS2/Xbox)
met RTL Rally Report. Nu was daar ook iemand van Codemasters en die vertelde
dat ze niet eens zeker weten of de PC versie uberhaupt wel uitkomt!
Ik kan het me persoonlijk niet voorstellen maar wat denken jullie?
Wat ik overal lees, staat de release datum ( samen met de gamecube versie )
op begin volgend jaar. Maar als iemand van Codemasters zo'n uitspraak doet
maar eh...
zit er geen Frankrijk meer in? de vetste banen die er waren??
en wie zegt dat het makkelijk is? ik vind t best moeilijk...
na 1 poging althans
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
neePhusebox schreef op 18 November 2002 @ 16:55:
net ff CM3.0 in huis gehaald voor de xbox...
maar eh...
na 1 poging althans
ok dan ga ik em morgen maar terug brengen...
helaas
lang op gewacht..
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Phusebox schreef op 18 November 2002 @ 16:55:
net ff CM3.0 in huis gehaald voor de xbox...
maar eh...
na 1 poging althans
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dit topic is gesloten.
![]()