Colin McRae 3

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 687 views sinds 30-01-2008

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Op donderdag 30 mei 2002 22:39 schreef mazerati het volgende:

[..]

eeh welke screen is dan van welke console?
sorry ik zie het echt niet :?

en ja ik heb een ps2 thuis en ga een x box halen
De bovenste is van de X-box --> kijk maar eens naar de rots & straat; daar zie je duidelijk bumpmapping.

Verder had je kunnen kijken naar het adres van de plaatjes, dan had je het ook gezien :{

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
Op donderdag 30 mei 2002 22:47 schreef ddZ het volgende:

[..]

De bovenste is van de X-box --> kijk maar eens naar de rots & straat; daar zie je duidelijk bumpmapping.

Verder had je kunnen kijken naar het adres van de plaatjes, dan had je het ook gezien :{
Idd en texures van auto zijn iets scherper kijk maar naar dat Ford Focus.

En heb beide en ben zeer tevreden met beide consoles, dus geen pro xboxer :P
(Wel pro-gamer :D)

Verwijderd

ik ga hem zeker voor de xbox halen, al is het alleen om de rumble van die xbox controller :9. ik heb nu net rallisport in mijn reward pack gekregen en die trilling die je daarmee krijg van de controller is echt super, net alsof je echt de motor voelt enzo. das wel wat anders dan die bibbertjes bij GT3 op de PS2 :). Hopelijk wordt CM3 nog vetter met de rumble. Wel grote kans op RSI maarja wat the hell ;)

• Fuelke
  • Laatst online: 13:45

Fuelke

Forza Ferrari

Codemasters heeft een video vrijgegeven waarbij de weersomstandigheden te zien zijn. Download Hier

Deze video is het eerste deel in een reeks:
• Driving Conditions - Experience the extreme weather conditions
• Crew Report - The game's stunning damage engine is revealed - 28 juni 2002
• Track Shakedown - Showcasing some of the game's global locations - 12 juli 2002
• Vehicle Showcase - See the rally cars that star in the game - 19 juli 2002

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Een nieuw kort filmpje, deze keer mogen we het schademodel aanschouwen. Download Hier

Deze video is dus deel twee in een reeks, nog te verwachten:
• Track Shakedown - Showcasing some of the game's global locations - 12 juli 2002
• Vehicle Showcase - See the rally cars that star in the game - 19 juli 2002

Codemasters houdt zich niet echt aan deze data

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:09
damn die damage ziet er vet uit

kan haast niet wachten op dit spellen
lekker op mijn cubeje voor de vroege ochtend en multiplayer sessies
en op mijn pc met logitech momo force op een regenachtige herfstdag lekker door engeland cruisen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• ddZ
Ah! Mijn topic is omhoog geschopt ;)

Maar damn! Zwaar indrukwekkend dat schademodel.
Codemasters gaat duidelijk een statement maken met deze game ;)

• dominic
  • Laatst online: 30-12-2025

dominic

will code for food

Inderdaad, DAMN! Dit spel gaat kont schoppen. Best wel geruststellend dat dit filmpjes zijn van de Ps2 versie, aangezien ik hem daarvoor ga kopen.

Heb net V-Rally 3 (Enige goede rallyspel voor de ps2) gekocht om me een beetje zoet te houden tot aan CMR 3, maar damn wat ziet dit er gaaf uit, en met de handling die we van CMR2 gewend zijn kan dit niet meer mis gaan!!!

Download my music on SoundCloud

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Jammer dat het tegenwoordig zo lang duurt voordat de PC versies uitkomen... Die blijf ik toch het mooist vinden hoor.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Phusebox
ja pc kan highres, maar console gaat langer mee als pc, en is goedkoper (uitgaande ervan dat men spellen koopt)
en makkelijk, geen install shit enzov.
consoles heb ik zelf meer voor de arcade feel

• Maximus
  • Laatst online: 19:52

Maximus

There is no substitute

Het ziet er in iedergeval wel erg lekker uit die screenys. Hopelijk komt het spelleke ook voor de gamecube. Heb ik weer een extra spel om naar uit te kijken.

PhD i.o.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd laat hem maar zo snel mogelijk op mijn cubje komen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op woensdag 03 juli 2002 10:59 schreef Tha_HCT het volgende:
Het ziet er in iedergeval wel erg lekker uit die screenys. Hopelijk komt het spelleke ook voor de gamecube. Heb ik weer een extra spel om naar uit te kijken.
ja is al bevestigd door codemasters. :)
hiero de link. :)

kijk hier

vooral 1 zinnetje staat mij wel aan >:)

Given Nintendo's continued strength in the global market, GameCube will become one of Codemasters' key publishing platforms."

en er staat ook in dat de GC versie aparte dingen krijgt volgens mij. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Ik blij met gamecube *D

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik ook. :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:06

Phydomir

Dennis

erm.. dat wordt dus de GC versie kopen en pc versie downen...

tja, kep niet voor niets dat Momo stuurtje gekocht voor de pc :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Codemasters laat wat nieuwe screenshots los op ons. Dit keer kunnen we de verschillende wagens bewonderen. :) Wagens die erin zitten zijn: Citroen Saxo Kit Car, Citroen 2CV Sahara, Citroen Xsara Kit Car, Fiat Punto Rally Car, Lancia 037, Ford Focus RS WRC 2002, Puma Rally Car, 1986 RS200, MG ZR Rally Car, Mitsubishi Lancer Evo 7, Subaru Impreza WRX (44S), Subaru Impreza 22B Sti, en dan nog een aantal (onbekende) bonus cars.

En dan de screenshots. Vooral de stofwolken vind ik schitterend om te aanschouwen. Dat ze bij Codemasters maar gauw werk maken van een PC versie :P

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_12.jpg

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 10:59 schreef schnumi het volgende:

[..]

ja is al bevestigd door codemasters. :)
hiero de link. :)

kijk hier

vooral 1 zinnetje staat mij wel aan >:)

Given Nintendo's continued strength in the global market, GameCube will become one of Codemasters' key publishing platforms."

en er staat ook in dat de GC versie aparte dingen krijgt volgens mij. :)
Vergeet niet dat de GameCube versie als laatste op de markt komt aangezien Codemasters een beetje laat was om zich aan te melden voor de cube. Hierdoor hebben ze de dev. kit vrij laat gekregen. Om het goed te maken krijgen we wel 2x zoveel tracks als de PS2 versie + andere extra's.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:04
Wow geile filmpjes en screenies! :9~
Hebbe hebbe hebbe!

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Mooie screenshots! Vooral die auto's zijn erg mooi! Alleen waarom zijn ook hier weer die bomen zo fokkin lelijk en die textures van de bergen/muren etc. ook zo lelijk. Ik vind het zonde. Maarja, het spel is nog lang niet af :D. Maar verder ziet het er errug naais uit.

Verwijderd

Sindswaneeris er een Colin McRae 312345?

Verwijderd

Op welke console komt ie als eerst uit? of tergelijkertijd? ik hoop dat ie als eerst op de x-box komt.. of komt ie daar helemaal niet op uit?

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:46 schreef Appel het volgende:
ik hoop dat ie als eerst op de x-box komt..
egoïst!!! :P

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:52 schreef dab-erwt het volgende:

[..]

egoïst!!! :P
ok ik hoop dat ie op alledrie tergelijk uitkomt..

maar wat ik het meest hoop is dat er bumb mapping ingebruikt word net als in halo en RSC

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:57 schreef Appel het volgende:

[..]

ok ik hoop dat ie op alledrie tergelijk uitkomt..

maar wat ik het meest hoop is dat er bumb mapping ingebruikt word net als in halo en RSC
Kan je misschien uitleggen wat bumb mapping is?

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 22:35 schreef ds het volgende:

[..]

Kan je misschien uitleggen wat bumb mapping is?
relief in textures...

ik zou ff een plaatje zoeken..

Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/video/matrox-g400/bump-env.jpg das nou gewoon een platte texture..

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 23:24 schreef Appel het volgende:

[..]

relief in textures...

ik zou ff een plaatje zoeken..

[afbeelding] das nou gewoon een platte texture..
Dan kan je aan de hand van de gereleasde screenshots toch wel zien of er gebruikt wordt gemaakt van bumPmapping?

:)

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 23:27 schreef ds het volgende:

[..]

Dan kan je aan de hand van de gereleasde screenshots toch wel zien of er gebruikt wordt gemaakt van bumPmapping?

:)
nee want meschien zijn die screens van de ps2 versie en die ondersteundt geen bumb mapping.. aleen x-box versie.. en heel meschien de opc versie gamecube en ps2 kunnen niet bumb mappen

en btw.. warom ga jij op fok forum op dat soort kleine foutjes zitten mieren neuken? :)

Verwijderd

Fokforum? Wat heeft dat ermee te maken?

Enne, GameCube kan wel degelijk bumpmappen..

Anyway, lees voor de grap dit draadje eens door, daar staat je antwoord ergens :D

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 23:35 schreef ds het volgende:

Anyway, lees voor de grap dit draadje eens door, daar staat je antwoord ergens :D
welk draadje?

maar ps2 niet en meschien waren die screens wel van de ps2 en darom vroeg ik het.. ok? of wil je me nog meer afzeiken?

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 23:37 schreef Appel het volgende:

[..]

welk draadje?
Die je nu leest.
maar ps2 niet en meschien waren die screens wel van de ps2 en darom vroeg ik het.. ok?
Nee, ik vroeg mij af of je wist wat bump mapping was omdat je daar zo op doorhamert. Bump mapping is ook niet alles hoor. Is een simpele manier om meer geometrie te krijgen door bepaalde textures met elkaar te overlappen.
of wil je me nog meer afzeiken?
Mijn excuses, zo bedoelde ik het niet, maar misschien is het verstandig om eerst iets op te zoeken als je het niet zeker weet voordat je het laat overkomen als een feit.

• rimave
  • Laatst online: 19:46
Die previews van CMR 3 zijn heftig. Ziet er mooi uit. Nu hellaas nog even wachten voor die echt in de winkels komt te liggen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Wat een screens :o
Is een spel dat ik moet hebben >:)
Maar ligt het nu aan mij of zijn sommige auto's nog een beetje misvormd? :?

Verwijderd

Inderdaad waarom komt die pc versie zo laat, ikw il m kunnen..erm.. kopen :)

• dominic

dominic

will code for food

Op zaterdag 06 juli 2002 23:30 schreef Appel het volgende:

[..]

nee want meschien zijn die screens van de ps2 versie en die ondersteundt geen bumb mapping.. aleen x-box versie.. en heel meschien de opc versie gamecube en ps2 kunnen niet bumb mappen

en btw.. warom ga jij op fok forum op dat soort kleine foutjes zitten mieren neuken? :)
Whaahaaha ps2 geen bumpmapping?? Waarom zou een grafische engine wél environmental bumpmapping (ware reflecties) ondersteunen en géén gewone bumpmapping?

De eerste stap in texture-pass bewerkingen is bumpmapping, is dus een van de eerste bewerkingen sinds texture-mapping bestond die ooit werd uitgevoerd, dus ik denk niet dat je beseft wat je loopt te roepen.

De ps2 kan wel degelijk bumpmapping, én environmental cubic mapping, én environmental bumpmapping. Dit zijn op deze generatie consoles standaard uitvoeringen. Dat de xbox het sneller doet en in een hogere resolutie is weer een ander verhaal.

En trouwens, check het wegdek op de hierboven geposte screenshot (http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_8.jpg). langs de randen: bumpmapping.. :z

Kortom: Bumpmapping is gewoon tè standaard om niet te hebben.

• Albinoraptor
Tja kan wel zo zijn, maar de bumpmapping ziet er op XBOX veel beter uit :)

Heb beide consoles, en qua bumpmapping (en ook gewoon qua grafisch geweld) kan de PS2 er niet tegen op.

Maar ja Gameplay is belangrijkste, en tot nu toe vind ik dat PS2 leukste spellen heeft.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet

Waarom noemen ze het eik Colin McRea terwijl het hele kampioenschap erin zit?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 07 juli 2002 04:19 schreef Bolk het volgende:
Ik moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet

Waarom noemen ze het eik Colin McRea terwijl het hele kampioenschap erin zit?
Omdat hij de enige echte rallypiloot is die ook in het spel zit.
Omdat je de plaats inneemt van Colin (in dit deel toch). Je zal 3 zeizoenen rijden als Colin McRae (waar al veel kritiek is opgekomen, omdat je (voorlopig) enkel in de andere rallymodes kunt kiezen met welke auto je rondknalt.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 06 juli 2002 23:35 schreef ds het volgende:

idd check dit lijstje:

Fog, Subpixel Anti-aliasing, 8 Hardware Lights, Alpha Blending, Virtual Texture Design, Multi-texturing, Bump Mapping, Environment Mapping, MIP Mapping, Bilinear Filtering, Trilinear Filtering, Anisotropic Filtering, Real-time Hardware Texture Decompression [S3TC], Real-time Decompression of Display List, HW 3-line Deflickering filter

lol wist niet dat de cube ook anisotrpic kon filteren. >:)

Verwijderd

Hmmm moet ik dan toch nog upgraden naar een Geforce 3 Ti 200 of een 4 Ti ? :(

nu:

athlon 1000mhz
geforce 2 Ti 64 DDR
512 ddr

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 07 juli 2002 11:47 schreef SeVeN het volgende:
Hmmm moet ik dan toch nog upgraden naar een Geforce 3 Ti 200 of een 4 Ti ? :(

nu:

athlon 1000mhz
geforce 2 Ti 64 DDR
512 ddr
Tegen dat ie uitkomt voor de PC zijn we al 2003. Dus tegen dan heb je misschien al wat extra geld kunnen sparen :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zondag 07 juli 2002 01:17 schreef dominicbout het volgende:

[..]

Whaahaaha ps2 geen bumpmapping?? Waarom zou een grafische engine wél environmental bumpmapping (ware reflecties) ondersteunen en géén gewone bumpmapping?

De eerste stap in texture-pass bewerkingen is bumpmapping, is dus een van de eerste bewerkingen sinds texture-mapping bestond die ooit werd uitgevoerd, dus ik denk niet dat je beseft wat je loopt te roepen.

De ps2 kan wel degelijk bumpmapping, én environmental cubic mapping, én environmental bumpmapping. Dit zijn op deze generatie consoles standaard uitvoeringen. Dat de xbox het sneller doet en in een hogere resolutie is weer een ander verhaal.

En trouwens, check het wegdek op de hierboven geposte screenshot (http://games.telenet.be/images/upload/cmr3_cars_8.jpg). langs de randen: bumpmapping.. :z

Kortom: Bumpmapping is gewoon tè standaard om niet te hebben.
PS2 ondersteunt geen environmental bump mapping: http://www.lucasconsoles.com/feature_ps2h.php
Video Capabilities: Ouch. A measly "Graphic Synthesizer" acts as a simple video card. It boasts a microscopic 4 MB of standard RAM. It does not support advanced features like environmental bump-mapping or vertex shaders. It just displays something on the screen. The result is that if a developer wants to implement features like anti-aliasing in his game, he must program it manually, and through the CPU, rather than the video card. Which means less CPU power is allocated to CPU-only tasks, like AI calculation and floating point processing (which the Vector Units are very good at). Since the PS2 uses the Emotion Engine for polygon processing, the graphical capabilities of the PS2 can be described like this: lots of polygons, medium resolution textures, and software anti-aliasing, if any.
Overigens vind ik het heel knap dat je dmv dat screenshot met zekerheid kan zeggen dat dat bump mapping is, kan net zo goede een normale texture zijn. Sowieso vrij lastig te zien zonder bewegende lichtbron (Soms moest ik bij Halo ook een paar met mn flashlight schijnen :P).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• dominic

dominic

will code for food

Op zondag 07 juli 2002 19:01 schreef D³ het volgende:

[..]

PS2 ondersteunt geen environmental bump mapping: http://www.lucasconsoles.com/feature_ps2h.php
[..]

Overigens vind ik het heel knap dat je dmv dat screenshot met zekerheid kan zeggen dat dat bump mapping is, kan net zo goede een normale texture zijn. Sowieso vrij lastig te zien zonder bewegende lichtbron (Soms moest ik bij Halo ook een paar met mn flashlight schijnen :P).
Heheh als je even de filmpjes had bekeken kon je zien dat dit screenshot uit het filmpje komt en daar zie je het prima bewegen.

Overigens doet de ps2 prima environmental bumpmapping, dat het softwarematig moet is dan ook geen reden om te roepen datie het niet kan want de ps2 performed prima.

En ja de xbox-versie van cmr3 ziet er misschien gaver uit maar daar heb ik tot nu toe nog niks voor gezien.

• dominic

dominic

will code for food

Maar om hier geen verdere console-flame topic van te maken :) ben ik al met al toch wel erg blij dat het er zo ontzettend gaaf uit ziet op de ps2. En hij ligt eind september zeker in mijn winkelwagentje.

Verwijderd

idd ik denk dat in alle 3 wel bump mapping zit.. ;) laten we er verder niet over doorzijken..

verder wil ik weten of ie nou als eerst op de x-box komt.. ik heb echt deze hele topic doorgelezen en kan het nergens vinden :?

• dominic

dominic

will code for food

Op maandag 08 juli 2002 22:45 schreef Appel het volgende:
idd ik denk dat in alle 3 wel bump mapping zit.. ;) laten we er verder niet over doorzijken..

verder wil ik weten of ie nou als eerst op de x-box komt.. ik heb echt deze hele topic doorgelezen en kan het nergens vinden :?
Eerst op ps2, daarna op x-box volgens mij. Maar er zit weinig tijd tussen.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57

Wom

Ik dacht dat het juist andersom was omdat Codemasters nog wat problemen had met de PS2 versie en daarom wat achterstand opgelopen heeft ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:58
Er zijn nieuwe filmpjes uit van CMR 3.0 Je kunt ze vinden op de site van codemasters (www.codemasters.com). Als je daar dan toch bent, download dan gelijk wat filmpjes van Racedriver. Dat is de game waar ik toch iets meer op zit te wachten. Kan ik eindelijk de FIA GT mod voor F1 2001 uninstallen :+

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Damnz..Die moet ik écht hebben.. :9~ :9~ :9~

Kan gewoon niet wachten nadat ik die website heb gezien.. :9

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• Phusebox
Op zondag 07 juli 2002 04:09 schreef Albinoraptor het volgende:
Tja kan wel zo zijn, maar de bumpmapping ziet er op XBOX veel beter uit :)
helaas weet de xbox blijkbaar niet wat anti-aliasing is... of was microsoft dat net zoals Sony per ongeluk "vergeten"

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 08:14 schreef Phusebox het volgende:

[..]

helaas weet de xbox blijkbaar niet wat anti-aliasing is... of was microsoft dat net zoals Sony per ongeluk "vergeten"
hey superman.. kunnen we ff ontopic?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Next up: Vehicle Showcase

Aanschouw de 16 000 polygonen in volle actie. M'n mond viel toch alweer open van verbazing :D

Nog te verwachten:
• Track Shakedown - Showcasing some of the game's global locations.

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 18:08 schreef Fuelke het volgende:
Next up: Vehicle Showcase

Aanschouw de 16 000 polygonen in volle actie. M'n mond viel toch alweer open van verbazing :D

Nog te verwachten:
• Track Shakedown - Showcasing some of the game's global locations.
dat vind ik nou eerlijk wel weer een minder filmpje :) maar ik geef toe.. cmr 3 gaat het helemaal maken ;) :9~

• Albinoraptor
En laatste filmpje is ook uit:

[url="http://www.codemasters.com/downloads/displayfiles.php?showdetails=4011"]http://www.codemasters.com/downloads/displayfiles.php?showdetails=4011[/url]

Die stofwolken zijn :9~

• ddZ
:{ @ graphics

Dat ziet er dus kick-ass uit.
Waarom moet ik nog zo lang wachten :(

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 18:38 schreef ddZ het volgende:
:{ @ graphics

Dat ziet er dus kick-ass uit.
Waarom moet ik nog zo lang wachten :(
wner komt ie op de box dan?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DAMN! CM3 wil ik nu na dat nieuwe filmpje gezien te hebben nog sneller dat spel hebben.
Vooral die bosstukken zagen er indrukwekkend uit.

39

• ddZ
Op vrijdag 19 juli 2002 19:04 schreef Appel het volgende:

[..]

wner komt ie op de box dan?
I dunno. Ik ben alleen geinteresseerd in de pc-versie..

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Colin McRae 3.0 is uitgesteld tot 11 oktober. PC versie is nog steeds pas voorzien voor 2003. :(

• dominic

dominic

will code for food

Er staan nieuwe ps2 screens hier

Jammer dat ik er maar 5 kan bekijken :(

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kan meer. :) als dat scherm er komt moet je alle internet pagina's afsluiten. naar start en zoeken gaan dan op ign zoeken en alles wat hij vind verwijderen. zo kun je gewoon weer verder gaan.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
Colin McRae 2 was cool, hopelijk is 3 hetzelfde maar dan meer, mooier en groter 8)

The devil is in the details.

• Sv3n
  • Laatst online: 13:25
http://www.digitalriver.c...CUR=826&PGRP=0&CACHE_ID=0

Released 11 Oct 2002

:9~ dit spel moet ik gewoon hebben

Last.fm
Films!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ga dit spel zeker in de winkel kopen, en k hoop dat meer mensen (tweakers) dat doen, zodat er misschien ook wel een deel 4 komt :D.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• dominic

dominic

will code for food

schnumi schreef op 29 augustus 2002 @ 13:37:
kan meer. :) als dat scherm er komt moet je alle internet pagina's afsluiten. naar start en zoeken gaan dan op ign zoeken en alles wat hij vind verwijderen. zo kun je gewoon weer verder gaan.
Jep was er al achter: Cookies verwijderen + IE venster afsluiten en opnieuw de pagina openen, dan werkt het ook. Zal ze ff hier neerknallen.

Dit zijn dus ps2-only screens. (Gelukkig hebben ze hier dus niet de truc als bij DTM Race driver uitgehaald, dit ziet er ingame wél goed uit..)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr35.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr36.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr38.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr39.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr310.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr311.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr312.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr313.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr314.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr315.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr316.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr317.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr318.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr319.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr320.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr321.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr322.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr323.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr324.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr325.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr326.jpg

Verwijderd

Jeej, 11 october wordt de XBOX versie van mij :)

Ken niet wachten :P

• paragon
  • Laatst online: 16:10
Hmm dit zijn playstation shots of niet. Ziet er nog al crappy uit.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik hoop dat ze een beetje opschieten met de PC versie in 2003.

• dominic

dominic

will code for food

paragon schreef op 29 augustus 2002 @ 23:04:
Hmm dit zijn playstation shots of niet. Ziet er nog al crappy uit.
Hmm vind het er alles behalve crappy uitzien behalve dat de textures minder scherp zijn voor de rest is de schaduw goed, de environmental mapping en belichting klopt prima, de schade is ok. Ik vind dit dus niet echt crappy eigenlijk, kijk eens naar die stofopbouw in een van die shots, gaaf toch? Dat heb ik nog geen ander rallyspel zien doen hoor..

• paragon
Hier ziet ie er echt crappy uit die focus dan:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr32.jpg

Hier ziet het er wel goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boutd/got/cm3/cmr312.jpg

• dominic

dominic

will code for food

Jawohl: 10 nieuwe CM3 XBox ingame filmpjes

Jammer dat diegene die het speelde niet zo'n goede rallyrijder is :D

• Mercarra
  • Nu online
Het hele topic heb ik niet doorgelezen. Maar zijn er al opmerkingen geweest over het belachelijke 'realisme' van de voorganger CM2?

1) Het accelleren van de auto gaat veel te snel. In 3 seconden op 150 km/h.
2) Ook die remmen van de auto's zou ik wel in mijn eigen willen hebben. In 2 seconden sta je op asfalt al weer stil.
3) In de neutraal zorgt bij al gas geven remmen voor een toertal verlaging?

Dit soort dingen storen mij enorm en maakten CM2 tot een enorm arcade spel.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• ddZ
Fuelke schreef op 29 augustus 2002 @ 23:34:
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met de PC versie in 2003.
True, true :(

• dominic

dominic

will code for food

En de nieuwe website is alweer live

Hier

• dominic

dominic

will code for food

En een nieuw ps2 ingame filmpje van de spelletjesgarnaal, inclusief commentaar. Helaas niet zo'n hoge kwaliteit.

mms://streamchick.planetinternet.be/garnaal/colin3.wmv

• dominic

dominic

will code for food

Ok, terwijl iedereen dacht dat CMR3 op 11 oktober zou uitkomen is het nu 25 oktober geworden en Codemasters meldt dat ze nooit eerder een release-date hebben geroepen. Beetje vreemd dus..

• Phusebox
is er al iets bekend over wanneer de gamecube versie komt?

• dominic

dominic

will code for food

Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 11:02:
is er al iets bekend over wanneer de gamecube versie komt?
Het laatste nieuws op de codemasters boards is dat ze een gamecube-devkit hebben en aan het kijken zijn of het mogelijk is.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dominicbout schreef op 18 September 2002 @ 11:25:
[...]

Het laatste nieuws op de codemasters boards is dat ze een gamecube-devkit hebben en aan het kijken zijn of het mogelijk is.
ga je mond spoelen. :Y) De GC versie is allang aangekondigd en komt begin 2003 gelijk met PC versie uit.

(of het mogelijk is lijkt me een domme vraag als het al op de PS2 mogelijk is :+ )

• dominic

dominic

will code for food

schnumi schreef op 18 september 2002 @ 11:31:
[...]

ga je mond spoelen. :Y) De GC versie is allang aangekondigd en komt begin 2003 gelijk met PC versie uit.

(of het mogelijk is lijkt me een domme vraag als het al op de PS2 mogelijk is :+ )
Heheh sorry wist het niet, dit was het laatste dat ik kon vinden op de codemasters messageboards.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Een aantal nieuwe screenshots van CMR3.0 (Xbox-versie)

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/pics/screenshots/cmr3_x/sep021b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/pics/screenshots/cmr3_x/sep022b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/pics/screenshots/cmr3_x/sep023b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/pics/screenshots/cmr3_x/sep024b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/pics/screenshots/cmr3_x/sep025b.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Fuelke op 09-10-2002 22:21 . Reden: pics gefixt ]

• Phusebox
deze game word uberphat
maar koop em toch op de pc en niet op een van de console's ivm met mijn Logitech MOMO force stuurtje

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
Mmm toch maar weer eens kijken waar ik mijn stuurtje heb liggen... Want als ik dit spel thuis heb liggen, ga ik mezelf helemaal kapot racen :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• AcXeller
  • Niet online
mercarra schreef op 02 september 2002 @ 14:31:
Het hele topic heb ik niet doorgelezen. Maar zijn er al opmerkingen geweest over het belachelijke 'realisme' van de voorganger CM2?

1) Het accelleren van de auto gaat veel te snel. In 3 seconden op 150 km/h.
2) Ook die remmen van de auto's zou ik wel in mijn eigen willen hebben. In 2 seconden sta je op asfalt al weer stil.
3) In de neutraal zorgt bij al gas geven remmen voor een toertal verlaging?

Dit soort dingen storen mij enorm en maakten CM2 tot een enorm arcade spel.
Heb net even gekeken maar de punten 1 en 2 leken mij toch wel iets langer te duren (of je moet met de peugot 205 Turbo rijden, zal wel iets sneller zijn). Voor je gevoel gaat het vaak harder. Ga maar eens hard optrekken in een echte auto naar de 100, zodra je dan de tijd ziet verbaas je er nog over dat dat zo lang duurde.

Wat betreft punt drie weet ik niet met wat jij speelt (stuur, keyboard) maar ik kan met mijn stuurtje gewoon gas en remmen te gelijk in de neutraal zonder dat de toeren zakken. Als je ook met een stuur speelt heb je kans dat je gas en rem maar een as is waardoor je dit verschijnsel krijgt. Of je hebt een fout in je instellingen staan waardoor je maar een as gebruikt terwijl je er wel twee hebt. Met keyboard heb ik het niet geprobeerd.

En CMR2 heeft wel wat arcade in zich maar vind het niet echt storend zoals het nu is.

Mijn YouTube kanaal

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Hier een nieuw filmpje.
Codemasters also released a brand new Colin McRae Rally 3 movie, created especially for the London Effects & Animation Festival, and showing approx. 2 minutes of "the game's gruelling rally gameplay and dynamic visuals". Colin McRae Rally 3 will be released next week on PS2 and Xbox, with a PC version to follow next year.

http://psnprofiles.com/AfthyX

• dominic

dominic

will code for food

En weer een nieuw filmpje. En nog 2 dagen te gaan trouwens :)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

dominicbout schreef op 23 oktober 2002 @ 22:22:
En weer een nieuw filmpje. En nog 2 dagen te gaan trouwens :)
Je hebt ook net mail gekregen van Codemasters neem ik aan :D

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:04
Oei, dat nieuwe filmpje laat heel wat moois zien! :9~
Maakt me benieuwd naar het spelen zelf..

• dominic

dominic

will code for food

Fuelke schreef op 23 oktober 2002 @ 22:36:
[...]

Je hebt ook net mail gekregen van Codemasters neem ik aan :D
Ik wist het zelfs eerder dan Codemasters :+

Verwijderd

Komt de PC versie nu ook uit op 25 oktober?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:22:
Komt de PC versie nu ook uit op 25 oktober?
Nee helaas niet, die komt later (weet helaas niet wanneer... volg colin 3 niet echt maar lijkt me zeker leuk :) )

edit: die komt begin 2003 als ik het goed heb :o

http://psnprofiles.com/AfthyX

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

aftermath schreef op 23 oktober 2002 @ 23:45:
[...]

Nee helaas niet, die komt later (weet helaas niet wanneer... volg colin 3 niet echt maar lijkt me zeker leuk :) )

edit: die komt begin 2003 als ik het goed heb :o
Colin McRae Rally 3 will be released next week on PS2 and Xbox, with a PC version to follow next year.
helaas wel ja :'(

eerst een demo.. k wil een demo!! :) (draait volgens mij toch voor geen meter met 800mhz+gf2mx..)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:42

duderuud

Sliden is koel

Kom op met dat spel, ik heb CMR1 en 2 zelfs origineel gekocht, zegt genoeg :)

Motor-Forum.nl

• dominic

dominic

will code for food

En wie is de 1e GoTer die hem heeft?? Juist IK! :D

Hij lag al bij de FRS dus ga hem straks lekker spelen..

Tip voor jullie: De FRS is gewoon tot 18u open.. :)

• paragon
dominicbout schreef op 24 oktober 2002 @ 15:59:

Hmm hier is ie tot 2100 uur open alleen heb ik geen PS2 XBOX :(

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:56

Wimo.

Shake and Bake!

dominicbout schreef op 24 oktober 2002 @ 15:59:

Nou.. legaal misschien wel ..maar ik heb hem al sinds gister avond O-)

heb hem trouwens nog nie eens getest.. eerst dat deathrow beter testesn

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
damn, jammer dat de PC versie nog zo lang duurt. Deze wil ik eigenlijk wel gaan kopen (als ik tegen die tijd niet druk bezig ben met Raven Shield, want die gaat ook roeleren :) )

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb hem!!! welke dag is ie eigenlijk uit gekomen? ik heb hem vandaag gehaald.

Maar hij is erg goed. Heb hem op de XBox trouwens. De controls zijn echt heerlijk. Ik heb cmr2 op de pc veel gespeeld en het voelt gelijk vertouwd aan. Nog beter dan daarvoor iig. De schade is ook erg vet gedaan. Je kunt je auto alleen niet meer zo precies tunen als daarvoor. Nu heb je bij de meeste dingen light, normal en hard. Eerst een getal van 1-10. Maakt ook niet uit eigenlijk. Ik zie alleen 6/7 auto's? de rest moet je er zeker bij winnen ofzo. En kun je de career mode ook met een andere auto dan de Ford Focus spelen?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 18:05
En wie is de 1e GoTer die hem heeft?? Juist IK!

Tip voor jullie: De FRS is gewoon tot 18u open..
Niet eerlijk... ik had hem al om 12:00, maar ik kon niet eerder posten ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 18:05
Nou... hij valt me niet mee.

Grafisch zozo, zeker niet beter dan WRC. Verder weinig game modes (meer te unlocken??), b.v. geen single rally of time trial.

Besturing is OK, maar track design is gewoon zwak hier en daar, het wordt nl. onrealistisch moeilijk gemaakt. Verder zie je geen tussenstanden tijdens een rally, en als je als eerste start in een rally zie je pas bij de laatste stage hoe je het hebt gedaan, omdat de rest allemaal steeds na jou rijdt. Slaat nergens op!!!

Nou, het zijn natuurlijk maar eerst indrukken (eerste rally helemaal gereden op normal, MAKKELIJK gewonnen en ik reed zeer slecht), maar ik vrees na DTM racing driver een nieuwe flop van Codemasters.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.