Verwijderd
Ik kijk er al naar uit
🌞🍃
Het duurt nog tot einde van het jaar voordat hij eerst voor de consoles uitkomt, dus er kan nog een hoop veranderen in positieve zinOp woensdag 24 april 2002 17:14 schreef DataBeest het volgende:
Tja, als dit over 1 jaar op de PC pas uitkomt zijn deze graphics ook niet meer bijzonder.. maar nu vind ik ze er toch wel aardig uit zien ja, beter dan die ColinMcRae2.
Zou alleen nog wat meer aa in kunnen volgens mij.
Verwijderd
kan je wel zeggen ja wat een zooi zaagtanden zeg!!!Op woensdag 24 april 2002 17:26 schreef themaxter het volgende:
![]()
![]()
Weer een stap dichter naar realiteit
Zou alleen nog wat meer aa in kunnen volgens mij.
nee het valt mij een beetje tegen als ik het zo zie, dan vind ik die shots van V-rally3 stukken mooier!!!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
of zo......
Begrijp me niet verkeerd, lelijk is het niet, het hoeft ook niet mooier ofzo, het ziet er zeker wel degelijk uit
en als de game net zo goed is als wat ik over CMR2 hoor dan zal het een prima opvolger zijn, maar ook niet maar dan dat imo.
Whehe je moest es weten man, die gameplay is gewoon zooooo veel beter dan andere racing games. CMR3 zit er iig al heeeeel vet uit, nu nog ff afwachten hoe het gaat spelenOp woensdag 24 april 2002 18:31 schreef Xtuv het volgende:
Ik kan er niet echt van wakker liggen...
Begrijp me niet verkeerd, lelijk is het niet, het hoeft ook niet mooier ofzo, het ziet er zeker wel degelijk uit
en als de game net zo goed is als wat ik over CMR2 hoor dan zal het een prima opvolger zijn, maar ook niet maar dan dat imo.
X-box screenshots

PS2 screenshots

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Damn dat bovenste plaatje doet me gelijk aan Sega Rally denken.
maar gvd zeg dat het nog zolang op zich moet laten wachten.
Oellaaolea ik kan niet wachten totdat die uit is~!
39
mooie plaatjes
I don't believe we have a society, we have a colony of animals
Er zijn nog geen PC screens, Over een jaar gaat dat er op de PC dus nog mooier uit zien met hi-res en FSAA.
Nu hopen dat de gameplay ook wat verbeterd is. Ik vond CM2 vrij simpel nog op zn moeilijkst.
Veel te weinig afstellingsmogelijkheden aan de auto.
En iets te veel Arcade gevoel naar mijn smaak.
Maar vette graphics zullen iig niet ontbreken
Tenminste, aan dit te zien heb je een behoorlijke videokaart nodig, en geen budgettroep.
Pff, vroeger was de proc. altijd het duurste onderdeel, maar nu is het lijkt wel de videokaart.
🌞🍃
zal wel eerder in america zijn.. die datum moet ik hebben kan ik het bestellen
Heb ik nog ff de tijd om geld vrij te maken voor een stuurtje
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Oh man dit spel ziet er om te kwijlen zo mooi uit...maar het zal inderdaad niet te geringe system specs hebben. Een goede NVidia zal toch wel een minimum vereiste gaan worden ben ik bang...
ik heb vandaag nog CMR 2 gedaan, weet iemand hoe je dit online doet, hij host en joint niet via de Network.exe...

Ziet er toch wel erg mooi uit vanuit mijn favoriete perspectief...
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
ligt het aan mij of slaapt de bijrijder een beetje? maar het zijn wel
Bijrijder kijkt meestal naar beneden, hij moet nl. op de pacenotes en de afstandsmeter letten.Op zondag 12 mei 2002 09:57 schreef rblommers het volgende:
[..]
ligt het aan mij of slaapt de bijrijder een beetje? maar het zijn welpics. ik moet m hebben maar het duurt nog zo lang
Anyway, grafisch is het beter dan CMR2 (Wat op zich op de PC al grafisch gezien een mooi spel was) en zolang het dezelfde of betere gameplay heeft dan CMR2 komtie zeker in mijn Ps2-collectie.
Logish toch voor iets wat pas i 2003 uitkomt. En als je budget troep in je bak hebt hangen moet je gewoon CMR2 spelen.Op zaterdag 11 mei 2002 20:26 schreef DataBeest het volgende:
"Sponsered by NVdia"
Tenminste, aan dit te zien heb je een behoorlijke videokaart nodig, en geen budgettroep.
Pff, vroeger was de proc. altijd het duurste onderdeel, maar nu is het lijkt wel de videokaart.
Tegen de tijd dat het spel uitkomt wordt het denk ik wel tijd voor een upgrade wil ik het maximale eruit halen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ik denk dat ik ook wel het één en ander aan m'n comp zal moeten veranderen...iig een nieuwe 3d kaartOp zondag 12 mei 2002 10:30 schreef Phydomir het volgende:
Vanaf de 1e dingen die ik van die spel hoorde (maandje of 3 geleden) wist ik al dat dit echt een must have voor mij moest worden..
Tegen de tijd dat het spel uitkomt wordt het denk ik wel tijd voor een upgrade wil ik het maximale eruit halen
Ik heb wat opgezocht over het spel, en het lijkt erop dat je alleen in de Focus kan rijden. Ik heb ook geen screens gezien van andere wagens. Iemand die dit kan bevestigen?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Heb ik ook gehoord maar zijn vooralsnog geruchten, er is nog niks officieel bevestigd. Het zou wel vreemd zijn als je alleen in de focus zou kunnen rijden (Maar niet zo heel erg, het is immers een Colin McRae titel.) omdat de vorige spellen allerlei auto's beschikbaar stelde.Op zondag 12 mei 2002 10:39 schreef s_roubos het volgende:
Alle Codemasters race spellen vanaf TOCA en CMR 1 op de PSX zijn super, op het derde TOCA spel na. Dus dit wordt zekers weer een hit.
Ik heb wat opgezocht over het spel, en het lijkt erop dat je alleen in de Focus kan rijden. Ik heb ook geen screens gezien van andere wagens. Iemand die dit kan bevestigen?
Verwijderd

Tot dusver geen screens van andere wagens....hoop ze wel te zien binnenkort
nouja goede reden voor flinke upgraden tegen die tijd
ookal duurd het nog gvd lang eer ie uitkomt bedenkt ff in de tussentijd welke games binnenkort uitkomen
ik noem:
F1 2002
Grand Prix 4
DTM Race Driver (of wat de naam ook word
GTA 3
dacht zo dat ik toch de 'eenzame' zomer wel door kan komen
I don't drive fast, I only fly low!
Wat ik gehoord heb is dat je zelf in de rol stopt van Colin McRae en dat je een contract tekent voor 3 seizoenen, enkel met de Ford Focus. In het eerste seizoen zal je de moeilijkheidsgraad kunnen instellen, in de volgende 2 seizoenen wordt de moeilijkheidsgraad automatisch aangepast aan jouw mogelijkheden.Op zondag 12 mei 2002 10:39 schreef s_roubos het volgende:
Alle Codemasters race spellen vanaf TOCA en CMR 1 op de PSX zijn super, op het derde TOCA spel na. Dus dit wordt zekers weer een hit.
Met andere auto's racen is enkel mogelijk in de andere racemodes, te weten quick race (single rally?), time trail & split screen. De andere auto's zijn naar alle waarschijnlijkheid 8 rally cars (waarvan 4 WRC's en 4 FWD), 4 bonus cars and 4 classic cars.
Verwijderd
dit wordt geen cmr 3 op mijn pc -= Duron 800, gf 2gts=-
maar ik heb ook een ps2!!
yeha!
jep
wisdom is rarely common
Verwijderd
Op maandag 13 mei 2002 14:27 schreef SoSaMaN het volgende:
omfg1337 spel, die gaat ik zeker ko.. erm downloaden
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tja, als arme student kan ik ze nooit allemaal aanschaffen, dus dat is weer een reden om ze te downloadenOp zondag 12 mei 2002 10:59 schreef yonexfreak het volgende:
[..]
ookal duurd het nog gvd lang eer ie uitkomt bedenkt ff in de tussentijd welke games binnenkort uitkomen
ik noem:
F1 2002
Grand Prix 4
DTM Race Driver (of wat de naam ook word)
GTA 3
dacht zo dat ik toch de 'eenzame' zomer wel door kan komen
Ik heb nog nooit zo'n goeie besturing gezien als bij Colin MCRae 2.0 ...
Zeker, ik ben net pas begonnen met CM2 maar damn, wat rijdt dat lekker! Lekker driften met je handrem en glijdend de finish overOp maandag 13 mei 2002 20:48 schreef Rexcore het volgende:
Supppeerrrrrrrr Lekerrrrrr.... Op Colin Mcrae 2.0 liep ik al te geilen... Als dit weer zo'n topper wordt.....![]()
![]()
Ik heb nog nooit zo'n goeie besturing gezien als bij Colin MCRae 2.0 ...![]()
Verwijderd
We houden je natuurlijk op de hoogte......Op maandag 13 mei 2002 19:05 schreef mazerati het volgende:
iemand nog meer screens??
ze zijn echt zuper
Stoere kerel hoorOp maandag 13 mei 2002 14:27 schreef SoSaMaN het volgende:
omfg1337 spel, die gaat ik zeker ko.. erm downloaden
Maar als hij zo goed wordt als 1 en 2 haal ik hem zeker voor Xbox of PS2 lekker racen met zijn 4-en.
idd ik ook sinds vandaagOp maandag 13 mei 2002 22:57 schreef UneXisT het volgende:
[..]
Zeker, ik ben net pas begonnen met CM2 maar damn, wat rijdt dat lekker! Lekker driften met je handrem en glijdend de finish over
gaaf spel zeg !
kruisjes?Op dinsdag 14 mei 2002 00:20 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Screens van CMR3.0 op de PS2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de XBox:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Kijk hier voor de screens...kan ze helaas niet werkend hier krijgen
http://www.gamezone.com/news/05_09_02_12_00PM.htm
keej tnxOp dinsdag 14 mei 2002 00:24 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Gvd......:(
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Ik heb ze daar niet zien staan hoor.....op page 1 welOp dinsdag 14 mei 2002 09:40 schreef Firecow het volgende:
die pics staan al op page 2
Verwijderd
v rally 3
world rally chamionchip
rally championchip
collin mcrea 3
race of champions
pro rally 2002
gedeelte van gt3
Verwijderd
maar daarmee hoeft het niet per definitie een geweldig spel te zijn. cmr2 is bijv. een spel met mooie graphics maar speelt naar mijn mening te arcade-achtig,het realisme vind ik tegenvallen: het gaat te makkelijk.ook het geluid viel wat tegen,behalve dan het mooie backfire geluid bij gas-los.
cmr3 zal deze lijn waarschijnlijk blijven aanhouden kwa gameplay en engine.
wat ik zoek in een rally-spel is: puur realisme
-authentiek nagemaakte auto's:weggedrag,uiterlijk,handling
-geluid:motor,ambience
-omgeving:authentiek nagemaakte parcours
het enige spel wat hier aan voldoet is nog altijd :
Rally Championship 2000
als je dit spel onder de knie hebt is CMR kinderspel.
sorted.
Verwijderd
Check m`n specs , ik denk als ik dat spel gaat draaien mijn arme pc KABOEM doet
Verwijderd
werkt wel op 800x600 hoorOp dinsdag 14 mei 2002 20:48 schreef Galaxis het volgende:
Dat gaat mijn pc niet halen.
Check m`n specs , ik denk als ik dat spel gaat draaien mijn arme pc KABOEM doet![]()
Colin McRae Rally 3 - ps2 - 27 sept 02
Colin McRae Rally 3 - xbox - 27 sept 02
Damn wat een ssjes zeg.
CMR ziet er telkens beter uit. Heb CMR 2 op PC en PSX en die zien der al
ligt het aan mij....of zien die screenies van de ps2 er beter uit als die van de xbox???Op dinsdag 14 mei 2002 00:24 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Gvd......:(
Zou toch eerder andersom moeten zijn..........
verder
x-box
ps2 sep 2002
pc begin 2003 dus
ff wachten nog
bron:gamez.nl
Als eerste een boel screenshots van de X-box versie:
Finland

Griekenland

Spanje

Zweden

UK

USA

Ten tweede screenshots van de PS2 versie:
Australië

Japan

Spanje

Zweden

UK

Ten derde een filmpje over CMR 3.0
Downloadbaar op http://www.codemasters.com/e3/front.php
In vergelijking met de voorganger (naast de verbetering in graphics of course) zien we alvast een drietal nieuwe landen namelijk Japan, Spanje en de USA.
Zoals geweten geen PC screenshots, want helaas komt de PC versie pas in 2003. Ik kijk daar al naar uit, want ik game enkel op m'n PC
Kan niet wachten totdat ie uitkomt voor de pc. Zal wel weer nieuwe hardware moeten kopen om het te kunnen draaien /:
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
alleen vindt ik het nog steeds niet realistisch dat die wegen zo breed zijn.
Aan de sreenz te zien zijn ze wel wat minder breed geworden maar in dat opzicht is RC2000 nog steeds realistischer.
Ik hoop nog steeds dat daar een goed vervolg op komt....
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
ben ik ff happy dat ik net nieuwe athlon XP1800+ heb lopen nu
zal beter gaan dan met P3 850
en met geforce 2 TI kom je ook nog aardig eindje
Leuk voor je; zolang je videokaart maar snel zat is, dat is het allerbelangrijkste.Op donderdag 30 mei 2002 11:42 schreef yonexfreak het volgende:
stoerrrrrrrrrrrrrrrr
ben ik ff happy dat ik net nieuwe athlon XP1800+ heb lopen nu
zal beter gaan dan met P3 850
en met geforce 2 TI kom je ook nog aardig eindje
/edit
Het ziet er al behoorlijk 'af ' uit.
* ddZ gaat de aanschaf van de Logitech MOMO drastisch vervroegen
fijn dat je met me meeleeftOp donderdag 30 mei 2002 12:06 schreef ddZ het volgende:
[..]
Leuk voor je; zolang je videokaart maar snel zat is, dat is het allerbelangrijkste.
dit word zeker weer een knaller van de 1e orde wat betreft rally sims....
volgens mij kan alleen een fictieve Richard Burns rally 1.0 beetje in de buurt komen van dit spel
ook de achterlichten lichten zwaar mooi op!
\_Specs_/
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Hier zie je toch wel verschil tussen XBOX en PS2
Nooit verwacht dat het echt zo'n verschil zou zijn, nou ja dan maar voor de XBOX halen, kan je tenminste ook met zijn 4-en spelen ipv (standaard) 2 op PS2.
url ?Op donderdag 30 mei 2002 12:19 schreef ddZ het volgende:
Net ff die E3-movie bekeken ---> wOOOOOt !!!
Echt vette details --> gloeiende remschijven enz.
* ddZ just can't wait
Verwijderd
http://www.codemasters.com/e3/front.phpOp donderdag 30 mei 2002 16:04 schreef sverzijl het volgende:
[..]
url ?
Man dit ziet er echt
Yep, weer eentje om te kopen, CMR2 heb ik ook maar gekocht nadat ik al anderhalve maand de rip aan't spelen was
Codemasters heeft een naam te verliezen, dus dat zit wel goedOp donderdag 30 mei 2002 16:08 schreef stefijn het volgende:
ik hoop dat ze m wat realistischer maken dan CMR2
euhm... wat d8 je van een ander camerastandpuntOp woensdag 24 april 2002 17:44 schreef Raimond het volgende:
Ik vind dat bovenste plaatje er een beetje raar uitzien; alsof er een foto van die auto op een getekende achtergrond is geplakt, met getekende wielen, waarbij de auto te klein is in vergelijking met de rest van het plaatje
of zo......
Verwijderd
ik vond dat het leukste gedeelte van CMR2 op de pc!!
usa zier er wel goed uit
Och, we hebben spanje toch ? Lekker gummen door de stratenOp donderdag 30 mei 2002 22:36 schreef mazerati het volgende:
eeh zit het land italy er niet bij?!!
ik vond dat het leukste gedeelte van CMR2 op de pc!!
usa zier er wel goed uit
Verwijderd
eeh welke screen is dan van welke console?Op donderdag 30 mei 2002 16:02 schreef Albinoraptor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zie je toch wel verschil tussen XBOX en PS2
Nooit verwacht dat het echt zo'n verschil zou zijn, nou ja dan maar voor de XBOX halen, kan je tenminste ook met zijn 4-en spelen ipv (standaard) 2 op PS2.
sorry ik zie het echt niet
en ja ik heb een ps2 thuis en ga een x box halen
Dit topic is gesloten.
![]()