Het Grote Elder Scrolls III: Morrowind topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tja ik ben ook overnieuw begonnen omdat ik niet verder kon met de hoofdmissie, had 1 iemand gekilled in vivec en dat was net een benodigd persoon :(

Ow ben nu bezig met dark age of camelot game, best wel tof kost helaas 10 euro in de maand en in het begin is het saai, vooral als je morrowind gedaan hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Cheaten is gewoon niet leuk in dit soort spellen, ik heb nog geen 1 keer gecheat tot nu toe, en het bevalt me prima :D

Waarom zou je in een RPG cheaten?, dat is hetzelfde dat als je een puzzel niet kan oplossen, je telkens de antwoorden voordurend overschrijft. je kan wel alles snel oplossen, maar er is geen bal meer aan dan. Als je soms effe wat vraagt (het zijn tenslotte enorm veel quests), maakt dat niet uit...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Op dinsdag 14 mei 2002 19:31 schreef Terr het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit stond EN in het topic en met de hint 'boven die deuren zit ook nog wat' had je toch al een eind moeten komen :)
Ah, natuurlijk! ik was al lang in dat kamertje geweest, had alleen die kubus neit gezien :).

Maar nu heb ik nog weer een vraag, begin nou niet te komen met dat dit geen spel voor mij is -> bek houden gewoon maar dan.

Ik heb ook dat code boek afgepakt (zij attackte mij eerst :+), die terug gebracht en nu is mn missie om Helviane Desele in Suran op te sporen om het geld op te halen van iets. Is dat Suran een stad? En hoe kom ik daar dan? Want ik heb nergens een bordje naar Suran gezien :?
Kan ook nergens om de weg vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 19:34 schreef marshallq het volgende:
Tja ik ben ook overnieuw begonnen omdat ik niet verder kon met de hoofdmissie, had 1 iemand gekilled in vivec en dat was net een benodigd persoon :(

Ow ben nu bezig met dark age of camelot game, best wel tof kost helaas 10 euro in de maand en in het begin is het saai, vooral als je morrowind gedaan hebt :+
Kreeg je geen message van "The person you killed is blablabla very important, load a saved game, blablabla". Zoiets :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 20:28 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk! ik was al lang in dat kamertje geweest, had alleen die kubus neit gezien :).

Maar nu heb ik nog weer een vraag, begin nou niet te komen met dat dit geen spel voor mij is -> bek houden gewoon maar dan.

Ik heb ook dat code boek afgepakt (zij attackte mij eerst :+), die terug gebracht en nu is mn missie om Helviane Desele in Suran op te sporen om het geld op te halen van iets. Is dat Suran een stad? En hoe kom ik daar dan? Want ik heb nergens ene bordje naar Suran gezien :?
Kan ook niet om de weg vragen.
Suren ligt ongeveer in het midden van je map. En als je deze volgt naar beneden t/m het water. Ongeveer in die koers... En je kan er gewoon heen met "luchtballon" vanuit steden die er in de buurt liggen...

Het is trouwens een redelijk stadje. Kleiner als Balmora, maar geen gehucht ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit: damn, je had em al ge-edit :).

Maar, ik sta nu in Balmora, welke richting moet ikd an heen lopen? Want ik weet niet waar balmora ligt namelijk (in welke windrichting)?

Is er geen kaart met alle steden erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/map/map01.gif

Is dit het hele eiland? Waar ligt Balmora dan ongeveer?

Is er dan ook een kaart met alle steden erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2633743007

Veel makkelijker kan ik het niet maken voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 20:36 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[afbeelding]

Is dit het hele eiland? Waar ligt Balmora dan ongeveer?

Is er dan ook een kaart met alle steden erop?
Dat is de hele Empire, morrowind is rechtsboven (dat eiland waar Morrowind staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah zo. Dus die Empire is redelijk groot, als alleen Morrowind al zo groot is :).

Edit: nog 1 lastig vraagje: waar ligt balmora nou? :) (N-O-S-W :? :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 20:42 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ah zo. Dus die Empire is redelijk groot, als alleen Morrowind al zo groot is :).
Dat kan je wel zeggen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL :).

Edit: wij dominaten deze blz >:) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morrowind op dat plaatje van mij en op dat plaatje van jou verschillen kwa vorm wel veel met elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 20:47 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Morrowind op dat plaatje van mij en op dat plaatje van jou verschillen kwa vorm wel veel met elkaar...
Niet zo kritisch zijn :P
Als je heel erg wazig kijkt valt het wel mee. Je moet wel naar dat eilandje kijken in "The Empire" morrowind. Dus dat grote eiland. Dat lijkt heeel globaal wel een beetje kwa vorm op de map.....

Maar Balmora ligt dus op het onderste pijltje:

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/map.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
;( ik moest een of andere orc opsporen waar een bounty op stond (fighter's guild quest) maar nou heb ik die dude vermoord en loop ik terug naar de baas, en die geeft me steeds dezelfde opdracht (er staat een bounty op die orc)

doe ik iets verkeerd ?

ik kon ook niet praten met die gast

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 20:50 schreef Bamibal het volgende:
;( ik moest een of andere orc opsporen waar een bounty op stond (fighter's guild quest) maar nou heb ik die dude vermoord en loop ik terug naar de baas, en die geeft me steeds dezelfde opdracht (er staat een bounty op die orc)

doe ik iets verkeerd ?

ik kon ook niet praten met die gast
Ik had hetzelfde probleem (zie een paar potsings terug), ik ben toen naar Ald-Ruhn gegaan, en daar in die fighters Guild verder gegaan met opdrachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

mag ik predator en sun er overgens op attenderen dat er ook duidelijk een edit knop in het systeem is ingebracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 20:55 schreef ReV3rEnD het volgende:
mag ik predator en sun er overgens op attenderen dat er ook duidelijk een edit knop in het systeem is ingebracht ;)
Ik zal er inderdaad effe rekening mee houden, ik zag dat ik soms 2 reacties achter elkaar geplaatst had net, hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus ik moet naar het oosten reizen...

(>:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 10:38
Hoi ik heb een vreemd Fighter's Guild Order probleem Ik ben bij de eerste order : Ik moet voor Drarayne een paar ratten killen. Ik heb de eerste rat gekilled ik de slaapkamer en daarna ga ik naar boven naar de storage room en open die met de sleutel die ze me heeft gegeven maar ik die storageroom zitten geen ratten? Ik kan die order dus niet vervullen en dus niet verder gaan weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

Zeg, hoe zit dat nou? Je brengt iemand om IN het zicht van andere mensen en je krijgt 'srafpunten' Oke maar wat als je iemand killed BUITEN het zicht van iedereen? niemand weet dat jij dat gedaant hebt immers....krijg je dan geen strafpunten??? Is toch wel te hopen andres kan je nieteens ongestoord killen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
We are currently working on a patch.

I do not have a date for you all yet, but one is being worked on.

We are very much still interested in helping every user getting this game running on their set up.

A rough estimate would be that we will patch sometime between 2 weeks and one month from today (5/14), but don't quote me.

Mike Fridley
Associate Producer: QA
Bethesda Softworks
Raid- Tough on Bugs.
Zojuist van de Forums van Morrowind geplukt.

Ik zit hier erg hard op te wachten want dit spel crasht om seconden :(
Ben nu alvast de CCD image van Disc 1 aan het "kopen" voor het geval ik die nodig heb voor de patch.

Retegoed spel! (Mag ook wel voor 6 jaar werk :P) en ik kan er niet op wachten tot hij helemaal stabiel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 21:01 schreef T-RaX het volgende:
Hoi ik heb een vreemd Fighter's Guild Order probleem Ik ben bij de eerste order : Ik moet voor Drarayne een paar ratten killen. Ik heb de eerste rat gekilled ik de slaapkamer en daarna ga ik naar boven naar de storage room en open die met de sleutel die ze me heeft gegeven maar ik die storageroom zitten geen ratten? Ik kan die order dus niet vervullen en dus niet verder gaan weet iemand wat het probleem is?
[funny mode] Ja, dat er geen ratten in de storage-room zitten die je moet killen[/funny mode]

Nee, maar dit is inderdaad een vaag probleem. Ik had hem een paar posts eerder ook al gelezen. Wil je even van bovenaanzicht een screenshot maken en dan een krinetje zetten om het huis waar het om gaat. (ik weet dit niet meer), ik zal dan even in de editor kijken wat er mis zou kunnen gaan daar...
Zeh, hoe zit dat nou? Je brengt iemand om IN het zigt van andere mensen en je krijgt 'srafpunten' Oke maar wat als je iemand killed BUITEN het zicht van iedereen? niemand weet dat jij dat gedaant hebt immers....krijg je dan geen strafpunten??? Is toch wel te hopen andres kan je nieteens ongestoord killen..
De regels van morrowind:

-Je mag niemand zomaar aanvallen
-Als iemand je eerst aanvalt mag je verdedigen en hem/haar dus killen. (ook in zicht van andere mensen) Je krijgt dan geen bounty, alleen van hetgene waarom de persoon je aanvalt (dus als je hem probeerde te bestelen). maar dit is een veel lagere bounty dan hem aanvallen. Dat is 5 bounty, en hem aanvallen 1040 bijvoorbeeld.
-En als je iemand buiten het zicht killed dan weet niemand dat, dus je krijgt ook geen bounty :D (is logisch toch?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op dinsdag 14 mei 2002 21:04 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

[funny mode] Ja, dat er geen ratten in de storage-room zitten die je moet killen[/funny mode]

Nee, maar dit is inderdaad een vaag probleem. Ik had hem een paar posts eerder ook al gelezen. Wil je even van bovenaanzicht een screenshot maken en dan een krinetje zetten om het huis waar het om gaat. (ik weet dit niet meer), ik zal dan even in de editor kijken wat er mis zou kunnen gaan daar...
[..]

De regels van morrowind:

-Als iemand je eerst aanvalt mag je verdedigen en hem/haar dus killen. (ook in zicht van andere mensen) Je krijgt dan geen bounty, alleen van hetgene waarom de persoon je aanvalt (dus als je hem probeerde te bestelen). maar dit is een veel lagere bounty dan hem aanvallen. Dat is 5 bounty, en hem aanvallen 1040 bijvoorbeeld.
-En als je iemand buiten het zicht killed dan weet niemand dat, dus je krijgt ook geen bounty :D (is logisch toch?>
zo heb ik idd buiten het zicht een behoorlijk aantal irritante dames om zeep geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

Op dinsdag 14 mei 2002 21:04 schreef Predator_NL het volgende:

De regels van morrowind:

Ah dat wou ik weten, maare dat 'logisch' valt wel mee..met een hele bak adventures weet alles en iedereen gelijk dat je iemand gekilled hebt..zoals Outcast bijvoorbeeld.
Maar dus niet in TES, perfect :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
Het is het huis aan de rechterkant van de rivier als je op de map kijkt (gelijk de rij huizen naast de rivier in Balmora) Het huisje staat tussen Dralosa Athren's house en Dura Gra-Bol's house (Drarayne Thelas' house). Als ik screenshots maak dan pleurt heel vaak morrowind naar de desktop misschien heb ik te weinig geheugen ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Crash-problemen zijn vooralsnog volledig opgelost bij mij.

Een tip die iemand gaf op het morrowind forum:
Mine crashed to desktop every hour or so, until I found this little trick. I noticed that when I had to reload a saved game, the caps lock key would be reversed...caps off=always run instead of the other way around. Whenever it was switched around like that, the game would crash to desktop when loading a new area. I started making sure the caps key stayed the correct way (caps on=always run) and haven't had a crash since!!! Try this if you're having mucho crashes.
gaf de doorslag B-)

Er was een punt waar ik gesaved had waarbij TES ALTIJD naar dedesktop terugvloog.
Capslock aangezet en het was opgelost bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Op dinsdag 14 mei 2002 21:16 schreef RolfLobker het volgende:
Crash-problemen zijn vooralsnog volledig opgelost bij mij.

Een tip die iemand gaf op het morrowind forum:
[..]

gaf de doorslag B-)

Er was een punt waar ik gesaved had waarbij TES ALTIJD naar dedesktop terugvloog.
Capslock aangezet en het was opgelost bij mij :?
Dat is me nooit opgevallen dat die aanging, volgens mij gebeurd dat hier ook niet, want anders zou ik het wel merken
Het zou wel mooi/raar zijn als dat de oplossing was :)

(ps. Final Fantasy icon? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Op dinsdag 14 mei 2002 21:18 schreef Terr het volgende:

[..]

Dat is me nooit opgevallen dat die aanging, volgens mij gebeurd dat hier ook niet, want anders zou ik het wel merken
De caps staat altijd uit bij het opstarten van Morrowind blijkbaar. Het aanzetten van de caps (Always Run) bij het begin moet de crashes blijkbaar verhelpen.
Het zou wel mooi/raar zijn als dat de oplossing was :)
Ik quote alleen wat ik elders gelezen heb om jullie te helpen. Bij mij lijkt het probleem verholpen maar dat kan uiteraard toeval zijn.
(ps. Final Fantasy icon? :))
Yep *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 14 mei 2002 21:22 schreef RolfLobker het volgende:

[..]

De caps staat altijd uit bij het opstarten van Morrowind blijkbaar. Het aanzetten van de caps (Always Run) bij het begin moet de crashes blijkbaar verhelpen.
[..]

Ah... zo :)

Ik quote alleen wat ik elders gelezen heb om jullie te helpen. Bij mij lijkt het probleem verholpen maar dat kan uiteraard toeval zijn.
[..]

Yep *D
Mijne oowk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 21:11 schreef T-RaX het volgende:
Het is het huis aan de rechterkant van de rivier als je op de map kijkt (gelijk de rij huizen naast de rivier in Balmora) Het huisje staat tussen Dralosa Athren's house en Dura Gra-Bol's house (Drarayne Thelas' house). Als ik screenshots maak dan pleurt heel vaak morrowind naar de desktop misschien heb ik te weinig geheugen ofzo :(
Ik heb een plug-in voor je gemaakt, ik heb de ratten die erin stonden gedublicated en nog een keer ingezet. Dus nu staan er 4 ratten in (in mijn versie dan), en misschien bij jouw 2. Ik weet niet of dit iets oplost, maar je kan het proberen:

http://www.si.hhs.nl/~20011475/rat_Fix.esp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
Hehe ben pas level 2 en wordt zwaar geslacht door die 4 ratten ben meestal gelijk dood als ik die kamer binnenkom misschien moet ik ff verder levelen voordat ik dit kan uitproberen :) In ieder geval bedankt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, ik kon gewoon met dat beest naar die stad. Je kan daar wel lekekre wapens kopen! Net een nordic claymore gekocht :).

Maar iemand heeft daar ook een glass dagger liggen. Als ik hem dan besteel, valt hij mij dus aan, ik kill hem, en kan ik dan zijn dagger jatten (van z'n bureau)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 21:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hehe, i kon gewoon met dat beest naar die stad. Je kan daar wel lekekre wapens kopen! Net een nordic claymore gekocht :).

Maar iemand heeft daar ook een glass dagger liggen. Als ik hem dan besteel, valt hij mij dus aan, ik kill hem, en kan ik dan zijn dagger jatten (van z'n bureau)?
Hahaha, ik weet niet hoe het zit met letterlijk stelen. Want als je wat steelt valt iedereen in de omgeving jouw aan. Maar opzich kan het wel. De NPC is dan wel dood, dus onderhandelen kan dan niet meer (ik zou "belangrijke" npc's niet doodmaken. Je moet zowieso zo min mogelijk "spelers" doodmaken. Alleen al om het gevaar dat je niet verder kan zo min mogelijk te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 14 mei 2002 22:11 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Hahaha, ik weet niet hoe het zit met letterlijk stelen. Want als je wat steelt valt iedereen in de omgeving jouw aan. Maar opzich kan het wel. De NPC is dan wel dood, dus onderhandelen kan dan niet meer (ik zou "belangrijke" npc's niet doodmaken. Je moet zowieso zo min mogelijk "spelers" doodmaken. Alleen al om het gevaar dat je niet verder kan zo min mogelijk te maken...
Stelen is niet zo moeilijk, als je sneak skill laag is moet je gewoon proberen dekking te zoeken (achter een muurtje kruipen enzo). Gewoon proberen totdat linksonder een icoontje tevoorschijn komt (en een even blijft staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

vuile dief :P
ik vind dieven niet leuk man, ik hak liever die mensen in elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 22:15 schreef Terr het volgende:

[..]

Stelen is niet zo moeilijk, als je sneak skill laag is moet je gewoon proberen dekking te zoeken (achter een muurtje kruipen enzo). Gewoon proberen totdat linksonder een icoontje tevoorschijn komt (en een even blijft staan)
Mijn Sneak skill is al best hoog (36 ofzo), maar het gaat heeeel erg precies. Het is dus zo dat het niks uitmaakt of jij achter een muurtje gaat zitten om iets te bestelen. Het spel kijkt namelijk vanuit het "item" t/m de NPc of jij daar ook "onzichtbaar" bent. Want soms heb ik als ik namelijk iemand besteelt en toch het "sneak" lampje krijgt ze zien dat ik het steel. (sorry voor wazige zin :p ) Doordat ze je "de afstand tussen npc en item dat jij steelt". Wel zichtbaar bent. Maar jij dit niet te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 14 mei 2002 22:25 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Mijn Sneak skill is al best hoog (36 ofzo), maar het gaat heeeel erg precies. Het is dus zo dat het niks uitmaakt of jij achter een muurtje gaat zitten om iets te bestelen. Het spel kijkt namelijk vanuit het "item" t/m de NPc of jij daar ook "onzichtbaar" bent. Want soms heb ik als ik namelijk iemand besteelt en toch het "sneak" lampje krijgt ze zien dat ik het steel. (sorry voor wazige zin :p ) Doordat ze je "de afstand tussen npc en item dat jij steelt". Wel zichtbaar bent. Maar jij dit niet te zien krijgt.
Daar heeft het ook mee te maken, maar ook met het zichtbaar zijn. Ik heb bv bij die Alchemist in Balmora ongeveer al haar spullen gejat, terwijl zij en een guard er vlak in de buurt stonden

En mijn sneak skill was +/- 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 14 mei 2002 22:28 schreef Terr het volgende:

[..]

Daar heeft het ook mee te maken, maar ook met het zichtbaar zijn. Ik heb bv bij die Alchemist in Balmora ongeveer al haar spullen gejat, terwijl zij en een guard er vlak in de buurt stonden

En mijn sneak skill was +/- 10
In dat geval heeft het inderdaad wel effect erop. Maar ik ga nu :z , moet morgen weer vroeg op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:55
Hier wat pics van mijn character:)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1910314728

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2958344849

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3024190516

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1295879185

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2300422706

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3080153031

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1623760366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:35
Op dinsdag 14 mei 2002 22:51 schreef devilsnight het volgende:
Hier wat pics van mijn character:)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
IK zie dat jullie mooi water hebben ..maar welke kaart heb je nodig om dat water zo te krijgen ..

IK ben in het bezit van een ATI Radeon 7200 (64 MB ) vivo.

Dus ikw il weten hoe ik hem zo mooi krijg .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 14 mei 2002 22:54 schreef Blackhole het volgende:

[..]

IK zie dat jullie mooi water hebben ..maar welke kaart heb je nodig om dat water zo te krijgen ..

IK ben in het bezit van een ATI Radeon 7200 (64 MB ) vivo.

Dus ikw il weten hoe ik hem zo mooi krijg .
Dat gebeurd met een van de nieuwe technieken van de GeForce 3 en 4 (niet de MX versie)

devilsnight: Je armor ziet er leuk uit met 1 verkeerde pauldron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Kan jij lekker niet :)
Komt door Tile Based Rendering en zit pas vanaf de GF3 op kaarten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uh nice body devil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
He Predator_NL jouw plugin werkte perfect!!! Kben weer blij kan eindelijk weer verder!!! Zwaar bedankt man!*D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op dinsdag 14 mei 2002 23:14 schreef real_raichu70 het volgende:
Kan jij lekker niet :)
Komt door Tile Based Rendering en zit pas vanaf de GF3 op kaarten ...
godverkut man, mijn gf3 ti200 is kapot en mijn nieuwe ti4400 werkt niet in mijn systeem. nu moet ik het dus doen met zo'n brakke GF4 MX440 en vandaar dat mijn water er zo slecht uitziet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:55
tjee, krijg je dat mooie water niet eens met een radeon? alleen geforce? of is het zo dat de 7500's van radeon het niet ondersteunen en de hogere versies wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 00:29 schreef devilsnight het volgende:
tjee, krijg je dat mooie water niet eens met een radeon? alleen geforce? of is het zo dat de 7500's van radeon het niet ondersteunen en de hogere versies wel?
Nee, het is echt een exclusief GeForce 3/4 grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Op woensdag 15 mei 2002 00:29 schreef Terr het volgende:
Nee, het is echt een exclusief GeForce 3/4 grapje
En Radeon 8500 ook.

Je moet gewoon een Videokaart hebben met vertex en Pixel shaders. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:35
Op woensdag 15 mei 2002 00:58 schreef (roh)violator het volgende:

[..]

En Radeon 8500 ook.

Je moet gewoon een Videokaart hebben met vertex en Pixel shaders. :(
Dat wordt zo snel mogelijk ff een Radeon 8500 kopen dan :P

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 06:58 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Dat wordt zo snel mogelijk ff een Radeon 8500 kopen dan :P
Of een Geforce 3/4 Ti.
Alles is beter als die Voodoo 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had net dat debt money gestolen, toen wat gekocht (ik had nog ruim over) en dan zegt dat mens van de fighters guild dat ik het debt money meot gaan halen :?.

Vage zooi :).

Zonet een glass dagger gestolen en gerepaired, meteen verkocht voor 1700, toen 325 bounty geld betaald aan de guard :). Dikke winst :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23469

Wat is de minimale pc requirement om dit spel te spelen?
Mijn pc zuigt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51598

wat is eigenlijk de release datum for elder scrolls III hier in Nederland? Ik kan echt niet wachten om hem te spelen, die screenshots zien er super uit. Dit wordt echt een spel naar mijn hart :9~

Ik zit ook al een tijdje te wachten op Dark ages of Camelot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15677

release is 30-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 10:57 schreef DarkWizard het volgende:
wat is eigenlijk de release datum for elder scrolls III hier in Nederland? Ik kan echt niet wachten om hem te spelen, die screenshots zien er super uit. Dit wordt echt een spel naar mijn hart :9~

Ik zit ook al een tijdje te wachten op Dark ages of Camelot.
DAoC is toch allang uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan nog wel wachten tot 30-5 voor morrowind :)

ik heb DAoC nog nergens in de winkels gezien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik ben gisteren begonnen met het spelen van Dark age of camelot, heb het voor 31 euro gekocht bij dynabyte.

Ik heb albion gekozen en ga dan voor armsmen,
zal dus niet zoveel morrowinden omdat ik maar 1 maand de tijd heb om DaoC te proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet wel waar ik dadelijk heenga ...... DAoC here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Het is grafish niet zo mooi als morrowind (de regen ziet er wel mooi uit btw :P) maar het is veel leuker om samen met andere te spelen dan singleplayer...

Al is morrowind ook heel verslavend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-05 10:28

delorean7

Let's take the Aston toni

Op woensdag 15 mei 2002 11:52 schreef marshallq het volgende:
Het is grafish niet zo mooi als morrowind (de regen ziet er wel mooi uit btw :P) maar het is veel leuker om samen met andere te spelen dan singleplayer...

Al is morrowind ook heel verslavend :+
Ik ben dr inmiddels ook van af, ik zat middenin de main quest maar had gewoon even wat andere dingen te doen (studie, werk, etc.).

Nu heb ik het al een week niet gespeeld en begin pas weer als ik een geforce 4 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 11:24 schreef lucifer2 het volgende:
release is 30-5
Op mijn verjaardag! Tis gewoon een bijzondere dag voor heel NL, zoals ik tegen iedereen zeg... :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuck it! Ik heb dat debt money gejat, en toen getrained, dus eigenlijk van dat geld, daarom zegt ze nud at ik dat debt money nog meto gaan halen, terwijl ik nog ruim 200 heb :'(. Heb ook geen goede savegame meer :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
Op woensdag 15 mei 2002 12:44 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Fuck it! Ik heb dat debt money gejat, en toen getrained, dus eigenlijk van dat geld, daarom zegt ze nud at ik dat debt money nog meto gaan halen, terwijl ik nog ruim 200 heb :'(. Heb ook geen goede savegame meer :'(.
Kun je niet gewoon zorgen dat je weer het originele bedrag terugkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het originele?

Hoe bedoel je?

Ik heb nog 500 gold, en ik moest 200 op gaan halen, en die heb ik gestolen van dat mens en toen van het totale bedrag wat ik toen had even long sword getrained.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15835

ik ben dus een ongeloofelijke rpg n00b (ben fps speler) maar dat gaat nu dus definatly veranderen.. morrowind is GAAF (ben nu druk lerende het spel te begrijpen in tactisch opzicht. (dus: spelen/gebruik maken van de dingen waar je character (mijnes is Nord) goed in is))

nog tips voor een Nordje? (callsign shadow), heb eigenlijk zomaar wat gekozen, wil met elk character goed kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Op woensdag 15 mei 2002 12:53 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
het originele?

Hoe bedoel je?

Ik heb nog 500 gold, en ik moest 200 op gaan halen, en die heb ik gestolen van dat mens en toen van het totale bedrag wat ik toen had even long sword getrained.
In dat geval lijkt eht me gewoon een bug.. maar wel een hele vreemde.. hij hoort natuurlijk de event gewoon te registreren en niet naar je gold te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben dus ook maar met Morrowind begonnen. De game zelf loopt nog redelijk op 800x600 met een Athlon-600, 256 MB en een Viper 2. Een tikkeltje schokkerig, maar het kon slechter. :) Heb tot nu toe alleen een karakter gevormd door middel van de vragen van die oude man. Werd daardoor een scout, maar dat spreekt nou niet echt tot mijn verbeelding.

Enig nadeel is dat het scherm bij het intro wit blijft. Het geluid doet het verder wel. Erg vaag. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voor de mage liefhebbers heb ik het volgende ontdekt:

Als je een high-elf neemt, dan is je magic vulnerability 50%. Als je dan birth sign apprentice neemt, dan blijft het 50%. De 50% van dat birth sign is niet cumulatief.

Terwijl de magicka bonus wel cumulatief is!

Je begint het spel dan met 240 magicka (of 260, kweenie precies meer). Niet slecht toch?

Heeft iemand al meerdere birth signs geprobeerd en kan die iemand vertellen wat -volgens hem- het grofste was?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
ik ben nordic level 30 *D

zit nu in een vage stad (naast die ingestorte tempel) waar iedereen me aanvalt als ik met ze gesproken heb :?
heb heel die stad afgeslacht :{ , lijkt me toch niet echt de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Op woensdag 15 mei 2002 14:50 schreef Bamibal het volgende:
ik ben nordic level 30 *D

zit nu in een vage stad (naast die ingestorte tempel) waar iedereen me aanvalt als ik met ze gesproken heb :?
heb heel die stad afgeslacht :{ , lijkt me toch niet echt de bedoeling
LOL, een hele stad afgeslacht, zeker niet al te sterke guards daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Mag ik een basic fototje hier nee zetten? Een map van Mirrowind?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 13:06 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

In dat geval lijkt eht me gewoon een bug.. maar wel een hele vreemde.. hij hoort natuurlijk de event gewoon te registreren en niet naar je gold te kijken...
Wie weet wat hier tegen te doen is? Want zo kan ik niet meer opdrachten doen voor de fighters guild :'( (ben Swordmen). Kan iemand niet eens of ander iets doen met die editor (bijv die 200 gold weer terug zetten bij dat wijf, zodat ik het opnieuw steel (het is toch de bedoeling dat ik het steel? want anders geeft ze het niet...)).

Of heeft er iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op woensdag 15 mei 2002 14:59 schreef Robbie007 het volgende:
Mag ik een basic fototje hier nee zetten? Een map van Mirrowind?
Waarom zou dat niet mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op woensdag 15 mei 2002 14:59 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Wie weet wat hier tegen te doen is? Want zo kan ik niet meer opdrachten doen voor de fighters guild :'( (ben Swordmen). Kan iemand niet eens of ander iets doen met die editor (bijv die 200 gold weer terug zetten bij dat wijf, zodat ik het opnieuw steel (het is toch de bedoeling dat ik het steel? want anders geeft ze het niet...)).

Of heeft er iemand een andere oplossing?
Het probleem is een beetje dat in de savegame dat onthouden word. Dus als ik kijk naar dat wijf, heeft ze bij mij gewoon 200 gold..., dus ik kan hiervan wel iets maken, maar dat zou dan heel raar gaan doen. Want jouw savegame zegt dat je die 200 gold al gehad heb zegmaar, dit is ook wel zo, maar eigenlijk niet...

Ik zou wel kunnen proberen het gold te verdubbelen van die vrouw, maar ik denk niet dat de event dan nog op kan treden dat ze het geeft aan jouw (die script is al uitgevoerd)....

[edit]
chips, weer 2 reacties achter elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/morrowindmap.jpg

Dit is door iemand gemaakt die in het .bsa filetje had gekeken.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze geeft het niet aan je, je moet het stelen geloof ik. Tegen mij zei ze dat ze er niet over wilde praten :'( Dus toen heb ik het maar gestolen :).

Misschien ligt het ook wel daaraan. Dat je haar moet briben totdat ze er wel over wilt praten.

Hoe hebben jullie deze quest gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 15:14 schreef Robbie007 het volgende:
http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/morrowindmap.jpg

Dit is door iemand gemaakt die in het .bsa filetje had gekeken.
Nice mappie :).

Edit: Kut, 2 posts achter elkaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zeker daar heeft ie lang op gezeten.. allemaal screenshots maken.. met cheats werken.. zodat alles zichtbaar word...

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Op woensdag 15 mei 2002 15:19 schreef Robbie007 het volgende:
Zeker daar heeft ie lang op gezeten.. allemaal screenshots maken.. met cheats werken.. zodat alles zichtbaar word...
Tis gewoon een scan van een poster die je bij eht spel krijgt hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Op woensdag 15 mei 2002 15:28 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
LOL :D.
Ik heb ff een mailtje gestuurd.. kijken of het wel leagel is.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Op woensdag 15 mei 2002 15:38 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Ik heb ff een mailtje gestuurd.. kijken of het wel leagel is.
Goh bedankt..

Mirror voor de tussentijd tot je erachter bent:

http://www.xs4all.nl/~pcvandam/download/morrowindmap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zal trouwens wel want er stond geen (c) op
Op woensdag 15 mei 2002 15:39 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Goh bedankt..

Owja dit helpt.... maargoed kunnen we niet ff die map wat meer leesbaar maken? Die vouwen eruit soepen en de namen wat zichtbaarder maken?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze geven die posters toch ook weg!? :?.

Maja, hoe hebben jullie dat debt money gekregen van dat wijf uit die tent met die danseresjes :9 :).

ik kan nu dus neit verder :'(. Wel met de main quests, maar ik wil alle orders voor die vrouw van de fighter guild volbrengen, maar dat kan nu/zo dus niet :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Op woensdag 15 mei 2002 15:43 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

Maja, hoe hebben jullie dat debt money gekregen van dat wijf uit die tent met die danseresjes :9 :).

ik kan nu dus neit verder :'(. Wel met de main quests, maar ik wil alle orders voor die vrouw van de fighter guild volbrengen, maar dat kan nu/zo dus niet :'(.
Owja waar dan? :9~

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 15 mei 2002 15:43 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

omkopen, dan geeft ze je het geld

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoeveel meto je dan ongeveer geven? ik heb nog maar 500 namelijk... En ik heb al 200 bij dr gejat... maar zal es proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 15:44 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Owja waar dan? :9~
Die danseresjes?

In Suran, in het "huis" van Desele. Zij loopt daar ook met dr rok tot over dr reet en in een dingetje om dr tieten borsten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 15:47 schreef eendje het volgende:

[..]

omkopen, dan geeft ze je het geld
Of admireren... maar omdat ik zo'n ontzettend lief persoon ben heb ik haar geen geld afhandig gemaakt, ik heb het voor haar betaald. Waarom? omdat ik een flut missie vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe doe je dat dan?

admiren mislukt steeds bij mij (speechcraft 15 dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 15:39 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Goh bedankt..

Ik wil die poster op m'n kamer hebben hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 16:02 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hoe doe je dat dan?

admiren mislukt steeds bij mij (speechcraft 15 dacht ik).
Wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat jij het voor dr betaald. Of moet je dr dan eerst omkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Op woensdag 15 mei 2002 15:57 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Die danseresjes?

In Suran, in het "huis" van Desele. Zij loopt daar ook met dr rok tot over dr reet en in een dingetje om dr tieten borsten :).
Dat schreeuwt om screens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die ik als ik weet hoe ik dat wijf kan omkopen, dan kom ik er toch langs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie weet hoe je screenies kan maken? PrintScreen werkt niet. Er wordt gezegd dat ik een of andere regel moet invoeren in mn ini dacht ik. Maar ik weet die regel niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
die stad waar ik iedereen uitgemoord heb is marandus
meer mensen hier last van gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34193

Op woensdag 15 mei 2002 16:27 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wie weet hoe je screenies kan maken? PrintScreen werkt niet. Er wordt gezegd dat ik een of andere regel moet invoeren in mn ini dacht ik. Maar ik weet die regel niet meer...
je moet ff in je ini spitten totdat je een regel met screenshot oid tegen komt, daar van =0 =1 maken :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.