Op dinsdag 14 mei 2002 21:01 schreef T-RaX het volgende:
Hoi ik heb een vreemd Fighter's Guild Order probleem Ik ben bij de eerste order : Ik moet voor Drarayne een paar ratten killen. Ik heb de eerste rat gekilled ik de slaapkamer en daarna ga ik naar boven naar de storage room en open die met de sleutel die ze me heeft gegeven maar ik die storageroom zitten geen ratten? Ik kan die order dus niet vervullen en dus niet verder gaan weet iemand wat het probleem is?
[funny mode] Ja, dat er geen ratten in de storage-room zitten die je moet killen[/funny mode]
Nee, maar dit is inderdaad een vaag probleem. Ik had hem een paar posts eerder ook al gelezen. Wil je even van bovenaanzicht een screenshot maken en dan een krinetje zetten om het huis waar het om gaat. (ik weet dit niet meer), ik zal dan even in de editor kijken wat er mis zou kunnen gaan daar...
Zeh, hoe zit dat nou? Je brengt iemand om IN het zigt van andere mensen en je krijgt 'srafpunten' Oke maar wat als je iemand killed BUITEN het zicht van iedereen? niemand weet dat jij dat gedaant hebt immers....krijg je dan geen strafpunten??? Is toch wel te hopen andres kan je nieteens ongestoord killen..
De regels van morrowind:
-Je mag niemand zomaar aanvallen
-Als iemand je eerst aanvalt mag je verdedigen en hem/haar dus killen. (ook in zicht van andere mensen) Je krijgt dan geen bounty, alleen van hetgene waarom de persoon je aanvalt (dus als je hem probeerde te bestelen). maar dit is een veel lagere bounty dan hem aanvallen. Dat is 5 bounty, en hem aanvallen 1040 bijvoorbeeld.
-En als je iemand buiten het zicht killed dan weet niemand dat, dus je krijgt ook geen bounty

(is logisch toch?>