w000000000000000000000000000000000t!!!!!! 
ziet er flex uit
meer pics!!!
ziet er flex uit
meer pics!!!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
BF1: Don-Panio
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Die instellingen kan ik niet vinden. Of gebruik je NVmax of een soortgelijk proggie?Op zaterdag 04 mei 2002 15:05 schreef Sovereign het volgende:
*knip* met 2x AA en 4x anisotropic filtering.*knip*
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
wil je ook ff vertellen in wat voor resolutie + opties je het spel speelt zodat wij er misschien ook profijt van kunnen maken?Op zaterdag 04 mei 2002 15:39 schreef Willybubba het volgende:
Ik heb een AMD Tbird 1200@1300 () en een GF3Ti200... Detonator 28.32... en echt lekker lopen doet ie niet, framerate van 20 ofzo buiten.
Ik dacht, ik speel leuk in 16 bits, mar die optie vind ik nergens terug!
Maar wel een sw33t spel. Vet veel vrijheid enzo....
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
thx.. Nu kan ik zien hoe bedroevend laag mijn fps zijn.Op zaterdag 04 mei 2002 17:57 schreef Willybubba het volgende:
Ik speel in 1024*768 op 32 bits. Verder schaduwen uit en view distance op standaard. Je kunt je framerate op het scherm toveren door in je morrowind.ini file Show FPS=1 te zetten, deze staat standaard op 0.
Verwijderd
doh dat scheelt erg veel fps! probeer ff de schaduwen uit te zetten, je zult het verschil zeker merken!Op zaterdag 04 mei 2002 18:14 schreef SiErRa het volgende:
ik heb die schaduwen op full gezet.. misschien dat ie daarom niet echt super loopt.
Verwijderd
2x aa moet gewoon beschikbaar zijn in je NV control panel. Anisotropic daarentegen niet, maar daar heb ik rivatuner voor gebruikt om de boel wat te tweaken.Op zaterdag 04 mei 2002 17:15 schreef w3sTErGaS het volgende:
Die instellingen kan ik niet vinden. Of gebruik je NVmax of een soortgelijk proggie?
hmz ik wist niet dat je eigen pasfoto's in kon voerenOp zaterdag 04 mei 2002 19:02 schreef Predator_NL het volgende:
is mijn dark-elf creapy of niet
[afbeelding]
39
Verwijderd
"Best ver"? In een middagje? Hehe.Op zaterdag 04 mei 2002 19:49 schreef LaptopDude het volgende:
Was vanmiddag ook ff bezig, was best ver maar toen chraste het spel... Geen savegame enzo dus ik heb geen zin meer.
Verwijderd
|{ brrr }] |
blup
aaaah! dankjeOp zaterdag 04 mei 2002 20:22 schreef eendje het volgende:
kheb de compas gevonden
rechtsonder zit zo'n supermini mapje he, als je ronddraait, draait de map niet maar dat pijltje..
boven is noord, beneden is south enzovoorts
Verwijderd
Ik gok dat jouw bak toch wel beter is dan een XboxjeOp zaterdag 04 mei 2002 20:13 schreef w3sTErGaS het volgende:
Ik denk: Gemaakt voor de x-box.
nah, denk nog niet dat ik nu al andere mensen aankanOp zaterdag 04 mei 2002 21:13 schreef Terr het volgende:
Resist!
Verwijderd
w00t
Verwijderd
Mja ver...Op zaterdag 04 mei 2002 19:57 schreef Sovereign het volgende:
[..]
"Best ver"? In een middagje? Hehe.
Verwijderd
thnx, en hoe je fps?Op zaterdag 04 mei 2002 21:36 schreef Robbie007 het volgende:
Tab toets
ik heb een gf2 en een p4 1,9 kheb nixs ingesteld geloof ik en ik draai prima.. vin het beetje vreemd dat hier problemen zijn met performanceOp zaterdag 04 mei 2002 21:33 schreef Robbie007 het volgende:
Check mijn systeem. Ik speel nu op 1024x768@32 bits en heb nu 10-15 fps. Zonder schaduwen aan.
Hoe kan dit?
Dit betekend dus dat mensen met een GF2 ofzo maar 6 fps ofzo hebben. Wat zit er bij mij fout?
blup
Ik heb een GF2 GTS op een TB 1400, maar heb echt nog geen haperingen gezien op dezelfde resolutie als jij.. vaag..Op zaterdag 04 mei 2002 21:33 schreef Robbie007 het volgende:
Check mijn systeem. Ik speel nu op 1024x768@32 bits en heb nu 10-15 fps. Zonder schaduwen aan.
Hoe kan dit?
Dit betekend dus dat mensen met een GF2 ofzo maar 6 fps ofzo hebben. Wat zit er bij mij fout?
Open, de ini file in de main dir van je spel. Daarin staan alle opties weer gegeven.Op zaterdag 04 mei 2002 21:36 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
thnx, en hoe je fps?
w00t
Verwijderd
w00t
resten? healing ring gebruiken?Op zaterdag 04 mei 2002 22:12 schreef Robbie007 het volgende:
Ik snap er geen ene hol van. Hoe kan ik nu healen?
Ik wil graag eten pakken uit die warehouse, en als ik dat doe, dan heb ik niet betaald, en gaan ze ineens vuurballen op me af sturen. Hoe kan ik nu healen omdat ik gewond ben geraakt door ventjes uit die mijn/grot.
w00t
Errr.... aan het begin van het spel wordt uitgelegd hoe je magic gebruikt hoor.. soms te snel alles weggeklikt?Op zaterdag 04 mei 2002 22:15 schreef Robbie007 het volgende:
Jezus... spreuken, hoe gebruik je die, wat dom van die makers om er geen tutorial[vout getypt ik weet het] erbij te doen.
w00t
mischien ben je er te dom voorOp zaterdag 04 mei 2002 22:20 schreef Robbie007 het volgende:
Ik denk het... waar ergens dan?
Het is ook zoveel, iedereen begint te praten...
blup
Op zaterdag 04 mei 2002 22:21 schreef eendje het volgende:
[..]
mischien ben je er te dom voor
tis zo simpel gewoon, maar ja sum peopel
Verwijderd
Vout is fout getypt ja, tutorial niet.Op zaterdag 04 mei 2002 22:15 schreef Robbie007 het volgende:
Jezus... spreuken, hoe gebruik je die, wat dom van die makers om er geen tutorial[vout getypt ik weet het] erbij te doen.
Nou sorry hoor. ik lette niet zo goed op, vind je het gek, zo'n super systeem en nog 10 FPS hebben, soms 8.Op zaterdag 04 mei 2002 22:21 schreef eendje het volgende:
[..]
mischien ben je er te dom voor
tis zo simpel gewoon, maar ja sum peopel
w00t
like i said.. sum people... ik draa gewoon 60Op zaterdag 04 mei 2002 22:24 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. ik lette niet zo goed op, vind je het gek, zo'n super systeem en nog 10 FPS hebben, soms 8.
8 frames per seconde, niet normaal gewoon.
blup
Wat zijn jou specs dan?Op zaterdag 04 mei 2002 22:25 schreef eendje het volgende:
[..]
like i said.. sum people... ik draa gewoon 60
en om die info te lezen heb je geen 150 fps nodig hoor
w00t
w00t
Verwijderd
w00t
Verwijderd
Valt reuze mee denk ikOp zaterdag 04 mei 2002 23:01 schreef Robbie007 het volgende:
Het zal natuurlijk ook uitmaken als je die fpsmeter aan of uit hebt staan.
Jah, daar werd ook een 10 voor gegeven.Op zondag 05 mei 2002 00:09 schreef wacko het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik erg van dit spel ga houden. Ik ga nu eerst me zo goed kogelijk aan het verhaal te houden, voornamelijk omdat ik me nog een beetje ongemakkelijk voel in die enorme vrijheid die je wordt gegeven. Als ik het wat meer gespeeld heb ga ik pas echt freelancen.
De FPS viel me reuze mee, in de standaardresolutie (1024x768) loopt het prima bij mij, zie sig voor specs. Alleen sommige dingen zijn nogal buggy, zoals configuratie en sommige dingen in het pel, dan sta ik ineens weer op m'n desktop.
De main theme muziek is echt, ik ga hier echt van houden.
w00t
Verwijderd
HEt is 2 cd's maar je hebt alleen de 1e nodig om te installeren en spelen.Op zondag 05 mei 2002 00:22 schreef DarkShadow het volgende:
hey, de hele iso release gemistwat stom, hoeveel cd's is het? als hij bevalt ga ik hem zekers kopen! hoe groot is de bin?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm. Scheelt inderdaad wel wat. Niet werledschokkend veel ofzo, maar het voelt al heel wat vloeiender aan.[/b]
Voor iedereen die een lage framerate heeft KAN het volgende helpen:
http://www.rpgdot.com/phpBB2/viewtopic.php?topic=5581&forum=9
het is _geen_ nocd patch, als je nou goed had gelezen had je dat ook kunnen weten.Op zondag 05 mei 2002 10:52 schreef w3sTErGaS het volgende:
Het lijkt me sterk dat die patch bij IEMAND hier werkt. Het is namelijk gewoon een no-cd patch en die HEBBEN wij hier allemaal al aangezien we hem allemaal hebben geleecht.
Of gaan jullie me nou vertellen dat jullie hem in de winkel hebben gekocht??? [afbeelding]
Nounou, lekker patsenOp zondag 05 mei 2002 11:13 schreef DarkShadow het volgende:
dat linkje had ik ook al gevonden, ik wou het nog posten, maar nu zie ik dat het al gedaan is. Ik heb nog een vraagje, waarom heb je alleen de 1ste cd nodig? Wat kan je met de tweede dan.
Ik moet hem trouwens nog afdownloaden, vannacht aangezet alleen hij ging ook bridge over the river kwai nog downen en we were soldiers 2e cd en 2cds van morrowind dus nix is af want ik had vannochtend om precies te zijn 704 kb vrije ruimte op mn harddisk
Op de 2e cd staat de editorOp zondag 05 mei 2002 11:13 schreef DarkShadow het volgende:
dat linkje had ik ook al gevonden, ik wou het nog posten, maar nu zie ik dat het al gedaan is. Ik heb nog een vraagje, waarom heb je alleen de 1ste cd nodig? Wat kan je met de tweede dan.
Ik moet hem trouwens nog afdownloaden, vannacht aangezet alleen hij ging ook bridge over the river kwai nog downen en we were soldiers 2e cd en 2cds van morrowind dus nix is af want ik had vannochtend om precies te zijn 704 kb vrije ruimte op mn harddisk
gebruik desnoods format c:Op zondag 05 mei 2002 03:15 schreef pr0t0type het volgende:
Hmmm, ik heb vandaag de geforce 4 4400 gehaald, en heb net morrowind binnen, en heb niks veranderd aan de standaard istelligen, Behalve de resolutie op 1024*nog wat gezet,
en het spel schoktnogsteedsdat is wel nep
sorry ik kan nou niet normaal typen, ik heb net een feestje gehad, ben ff helemaal door de warre
mwah, valt mee, ik heb iig geen grote harddisk, dus daar kan ik al niet mee opvallen, voor de rest benk helemaal niet zo l33t, anders had ik hem nu al wel gehad.Op zondag 05 mei 2002 11:18 schreef NG het volgende:
[..]
Nounou, lekker patsen![]()
Ok, hij haalt alleen de Safedisc wrapper weg.Op zondag 05 mei 2002 11:17 schreef NG het volgende:
[..]
het is _geen_ nocd patch, als je nou goed had gelezen had je dat ook kunnen weten.
Heb ik gedaan, tenminste een clean image van Windows XP erop gezet.... niets, helemaal niets helpt het. Ik hoop dat er een patch voor uitkomt want dit is niet fijn spelen.Op zondag 05 mei 2002 11:26 schreef DarkShadow het volgende:
[..]
gebruik desnoods format c:
Dat zal vast wel helpen
w00t
Lijkt mij ook.Op zondag 05 mei 2002 11:29 schreef w3sTErGaS het volgende:
[..]
Ok, hij haalt alleen de Safedisc wrapper weg.
Maar die was toch al lang weggehaald in de gekraakte exe die bij je bin zat.
Lijkt mij.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
southwall... is aan de zuid/rechterkant van de rivier en dan bij een heuvel.Op zondag 05 mei 2002 11:58 schreef Blackhole het volgende:
ik ben nu ook al een tijd bezig met het spel ..maar nu kreeg ik een opdracht om naar de bar tegaan genaamd ZUID WALL ik ben in het dorpje maar kan niets vinden .
Waar zit die ZUIDWALL[/b]?
En zijn er nog leuke tips voor veel geld tekrijgen of andere dingen ?
IK wil het graag weten ..
IS er een KOMPAS of zie iets te koop of zit hij in gebouwd? want dat zou wel handig zijn .Op zondag 05 mei 2002 11:59 schreef NG het volgende:
[..]
southwall... is aan de zuid/rechterkant van de rivier en dan bij een heuvel.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Is al eerder in de topic uitgelegd, je map blijft steeds op dezelfe manier in beeld, boven is dus noord, onder is zuid.Op zondag 05 mei 2002 12:02 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IS er een KOMPAS of zie iets te koop of zit hij in gebouwd? want dat zou wel handig zijn .
Ja daar was ik nu ook al achter maarnogbedankt ..Op zondag 05 mei 2002 12:13 schreef NG het volgende:
[..]
Is al eerder in de topic uitgelegd, je map blijft steeds op dezelfe manier in beeld, boven is dus noord, onder is zuid.
TAB in houden en met muis bewegenOp zondag 05 mei 2002 12:40 schreef NG het volgende:
Erm... nu moet ik ff dom zijn...
Hoe kan je je char van voren zien?
Verwijderd
Verwijderd
Nou, ik vind het VEEEEL beter dan DS, veel meer diepgang. Dat domme hack n slash gedoe vind ik maar niks. En dan komen ze bij DS ook nog eens een keer met flamethrowers, miniguns, grenade launchers. Kom op! als ik dat wil ga ik wel UT spelenOp zondag 05 mei 2002 12:54 schreef DarkShadow het volgende:
hoe speelt de game nou? is het leuk? Is het net zo leuk als dungeon siege of nog beter?
nog 17 minuutjes wachten en dan branden en dan spelen maar!
Verwijderd
In deze game kom je ook bepaalde space guards tegen die er toch wel heel robot achtig uitzien......... gezien in een van de opstart schermpjes tijdens het laden...... dus wat dat betrefd zit et niet ver van DS af...maar de gameplay is een stuk flexibeler..Op zondag 05 mei 2002 12:59 schreef blueraz0r het volgende:
[..]
Nou, ik vind het VEEEEL beter dan DS, veel meer diepgang. Dat domme hack n slash gedoe vind ik maar niks. En dan komen ze bij DS ook nog eens een keer met flamethrowers, miniguns, grenade launchers. Kom op! als ik dat wil ga ik wel UT spelen
Verwijderd
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Ik zat met hetzelfde probleem. Je raced naar die mijn toe, daar kom je die archer tegen (die is simpel), de eerste van de 4 gasten die je moet killen. Dan ga je naar die deur van de mijn. Je zorgt dat je gehealed bent..., druk op de T en kies voor "totdat je gehealder bent". Zoiets...Op zondag 05 mei 2002 13:57 schreef Dutchman! het volgende:
Op een Piii 700 met 256MB en een Matrox G400 moet ik het met een frame of 4 per seconde stellen geloof ik,maar het blijft een geweldig spel (en een mooie reden om eens een geforce 3 oid aan te schaffen)
'k zit alleen met een klein probleempje: bij de derde missie voor de Fighters Guild kom je op een gegeven moment een barbaar tegen die is overvallen door een heks. Die heks kan ik helaas nergens vinden. Iemand dat wezentje ergens tegen gekomen? Een barbaar met brute hakbijl in de buurt is namenlijk wel handig bij het vermoorden van die drie spionnen. (die maken me nu nm redelijk af in het gevecht)
Ik heb het 1 keer gehad, maar daarna niet meer. Wat het probleem was weet ik ook niet...Op zondag 05 mei 2002 14:48 schreef Blackhole het volgende:
FF een vraagje tussen door zijn hier ook mensen waar bij het spel terug klapt naar windows zonder reden .. ??
want als dit een FINAL uitvoering is dan zit je wel emt een probleem
AL iemand misschien een iedee waar het aan ligt ?
w00t
Verwijderd
Over magic weet ik niks, en over de opdrachten ook niet, er zijn er gewoon teveel van.Op zondag 05 mei 2002 15:08 schreef Robbie007 het volgende:
Ik snap er nog steeds geen ene hol van. Ik heb zo'n lijk gevonden buiten dat dorp, vraag ik aan iedereen wat ik moet doen. Moet ik naar dat kantoortje toe waar die ridder staat die je vrijgelaten heeft, kan je helemaal niets zeggen tegen hem.
En hoe zit het eigenlijk met dat mannetje waarvan je de ring had teug gegeven? Ik moest wachten tot het nacht werd, zodat ik kon zien waar hij het goud verstopt. Maar.... wanneer word het nacht in die game?
En magic kan ik ook nog steeds niet gebruiken, iedere keer als ik in dat menu kijk zie ik bij magic een metertje vol lopen. van 0 tot 200. Is dit the oplaadtijd ofzo?
Duurt dat altijd zolang?
Druk eens 'T' in, nu zie je de tijd. Is het rond 10 pm, dan lijkt me het wel aardg donker worden. Een dag ingame duurt voor ons 48 minuten.Op zondag 05 mei 2002 15:08 schreef Robbie007 het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met dat mannetje waarvan je de ring had teug gegeven? Ik moest wachten tot het nacht werd, zodat ik kon zien waar hij het goud verstopt. Maar.... wanneer word het nacht in die game?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq