ja ik had ergens gelezen dat voor de DROP van hoofdbazen het aantal players niet uitmaakt dus....Op woensdag 24 april 2002 18:10 schreef Jive het volgende:
MF is en blijft vaag werken ...
Zo dropt baal in een 3player baalrun 2 (crap) uni's ... en de volgende game dropt mephi een RARE mesh-armouren de rest blauwe crap.
wie ben je ?Op woensdag 24 april 2002 17:44 schreef temp_02 het volgende:
Ok, en ik heb nu 400% mf met ali babba, maar ik kan ook gewoon oculus gebruiken, dies dan met me lvl 79 char nu 29% mf minder, maar ik neem dat zeker te compenseren valt met de +3 skills, waardoor je stuk beter/sneller runs maakt, toch
Verwijderd
Mja, ik wissel idd wel vlak voor het eind...
ps. wat is een goedkoop mf shield en boots
ps.2 ist is toch onbetaalbaar, daar hoeven we volgens mij niet eens over te praten
ps.2 ist is toch onbetaalbaar, daar hoeven we volgens mij niet eens over te praten
Verwijderd
Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef temp_02 het volgende:
schild: rhyme: Shael + Eth
boots: wartravellers 50%
Ist kan je zelf gewoon vinden hoor, heb er nu ook al 3 keer 1 gevonden.Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef temp_02 het volgende:
Hmmm ok een 1000% MF sorc
* Soullie gaat es rekeken
* Soullie gaat es rekeken
Verwijderd
Zeg, een vraagje, Ik heb net een assasin gemaakt, omdat ik 2 bartucs, natalyas-armor/schoenen/helm nog had liggen, en een +2 skills amu. Dus ja wat doe je dan

Het is hardcore, maar ik heb nog nooit een assasin gemaakt
ik will graag met Lightning sentry werken, maar weet niet of dat goed te doen is met dual-wield
Ik heb totaal geen ervaring met assasin, en die guides op Diabloii.net die vertrouw ik niet.
Plz geef me een goed advies voor skill-verdeling
welke skillz moeten sowieso max, en welke kan ik het beste wel 1-tje in stoppen..?
alvast bedankt
Het is hardcore, maar ik heb nog nooit een assasin gemaakt
ik will graag met Lightning sentry werken, maar weet niet of dat goed te doen is met dual-wield
Ik heb totaal geen ervaring met assasin, en die guides op Diabloii.net die vertrouw ik niet.
Plz geef me een goed advies voor skill-verdeling
welke skillz moeten sowieso max, en welke kan ik het beste wel 1-tje in stoppen..?
alvast bedankt
40 x 7% MF = 280 MF (is te halen)
159% Alibaba + 2x IST
Tal Rasha belt 15% MF (ook goed te vinden)
Tal Rasha Amulet
Tal Rasha Armor + IST 113%
65% Better chance of getting magical items
Wartrav's 50%
40% MF ring
40% MF ring
40% chance Guards
100% 4x IST Shield
75% Shako IST
----
977% MF als ik met niet vertelt heb
of die bug mf helm
1000% haal je niet zonder merc ?
159% Alibaba + 2x IST
Tal Rasha Amulet
Wartrav's 50%
40% MF ring
40% MF ring
40% chance Guards
100% 4x IST Shield
75% Shako IST
----
977% MF als ik met niet vertelt heb
Verwijderd
is skulders gesocket samen met goldwrap niet beter? dan kan je ook nog een beter amu aan (50% was max toch?)
Verwijderd
[ietwat late reactie]Op woensdag 24 april 2002 11:21 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Gisteren wilde iemand 2 sojs voor een vex (cheapo). Ik reageerde, maar bood 1 soj + een hele zooi items, waaronder een fireskill charm, unidhellslayer, 190+ bartucs, etc. In ieder geval erkende ook hij dat de waarde meer rond de 4 sojs lag. Maar toch no go -> hij had liever de ene soj ipv items.
Daarom hoop ik eigenlijk dat de database van K-Mile wat gaat worden. Mijn ervaring is persoonlijk dat GOTters onderling nl wel tof traden.
Eergisteren nog 3 5% run charms van Jivey overgenomen voor een Kuko. Boeien wat meer waard is, hij bow nodig, ik charms, allebei tevreden.
Weet je wat het is, als je sojs hebt kan je die ruilen voor het item dat je wilt. Als je ruilt voor items van gelijke waarde kan je weer gaan lopen etteren omdat de persoon met wie je wil ruilen die niet nodig heeft ofzo.... etc..
Volgens mij is skulders idd beter op lvl 99 heb je volgens mij er 125% mf op samen met ist maakt 150% mf en dan amulet van 50% (is dat mogelijk ??) en goldwrap van 30% maakt 230% ....
Ik heb een 32% MF amulet met 3% mana-leech ... welke ik gebruik voor MF-outfit. dan 50% wartravs erbij.Op woensdag 24 april 2002 19:48 schreef barrel het volgende:
Volgens mij is skulders idd beter op lvl 99 heb je volgens mij er 125% mf op samen met ist maakt 150% mf en dan amulet van 50% (is dat mogelijk ??) en goldwrap van 30% maakt 230% ....
Dus je kan aardig komen ..
Het is iig hoger dan een tancreds amu + boots, want dat is maar 68%
ok zelfde setup maar dan dat 4 ist shield weg en alibaba
2 x 6 ist sword barb
360 MF 
1115% MF ?? als je die verbetering van julie erbij doet
2 x 6 ist sword barb
een ouwe mf ring pakken, die schijnt er nog ergens rond te zwerven 50% mf :Op woensdag 24 april 2002 19:43 schreef Soullie het volgende:
40 x 7% MF = 280 MF (is te halen)
159% Alibaba + 2x IST
Tal Rasha Amulet
Wartrav's 50%
40% MF ring
40% MF ring
40% chance Guards
100% 4x IST Shield
75% Shako IST
----
977% MF als ik met niet vertelt hebof die bug mf helm
en skullders+ist+goldwrap+50%mf amu lijkt mij beter
Op woensdag 24 april 2002 20:07 schreef Soullie het volgende:
ok zelfde setup maar dan dat 4 ist shield weg en alibaba
2 x 6 ist sword barb360 MF
Maar idd het is dus mogelijk om dik boven de 1000% mf uit te komen
Btw we doen shako weg...
we gaan voor Griswold Valor met 2x ist
dit gaat over sorc
dus 6 socktted phaseblade met 6x ist ofzo
btw met die 50% ring bestaat niet, mijn foutje
dacht dat ik zoeits ooit had gelezen maar da was 40%
http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic/magicfind.shtml
dit gaat over sorc
btw met die 50% ring bestaat niet, mijn foutje
Woot idd griswoldsOp woensdag 24 april 2002 20:17 schreef SaURoN het volgende:
Btw we doen shako weg...
dit gaat over sorc
btw met die 50% ring bestaat niet, mijn foutje![]()
edit:
Ik zie dat ie dat niet zelf verzonnen heeft
s
die url heb ik alter opgezocht voor die ringenOp woensdag 24 april 2002 20:22 schreef barrel het volgende:
[..]
Woot idd griswoldssmart sauron
edit:s
fuck
... mja die helm vind je toch nooit =)... die word alleen gedropt door baal minions 
maar max hangt dus op 1238%
Vraag me af wat voor drops je krijgt =)
als iedereen nou mee doet kunnen we net 1 zon charc halen als iedereen zijn zooi geeft
die griswold is ZOOO duur dat je wel 5x wf mag geven
Verwijderd
mm, ik lees dat de grisworld helm 22% mf is met 2 sockets.. dus das minder dan een 3 socket 'normal' helm?!Op woensdag 24 april 2002 20:22 schreef barrel het volgende:
[..]
Woot idd griswoldssmart sauron
edit:s
Griswold is 30Op woensdag 24 april 2002 21:29 schreef Kage het volgende:
[..]
mm, ik lees dat de grisworld helm 22% mf is met 2 sockets.. dus das minder dan een 3 socket 'normal' helm?!
+2x 25% van ist= 80 % mf
Dies zo rare dat er geen dupes van zijn... omdat dupers hun smerige handjes er niet aan kregenOp woensdag 24 april 2002 21:05 schreef SaURoN het volgende:
als iedereen nou mee doet kunnen we net 1 zon charc halen als iedereen zijn zooi geeft![]()
Ik heb ehm iig nog nooit op de realms gezien... of er zelfs over gehoord dat iemand een vond... zelfs niet de vriend van een vriend van een vriend
Alle actV bosses zeg maar, maar omg wat is dat ding rareOp woensdag 24 april 2002 21:03 schreef Soullie het volgende:
fuck... mja die helm vind je toch nooit =)... die word alleen gedropt door baal minions
heb ooit een pally gezien die hem hadOp woensdag 24 april 2002 21:44 schreef Soullie het volgende:
[..]
Dies zo rare dat er geen dupes van zijn... omdat dupers hun smerige handjes er niet aan kregen...
Ik heb ehm iig nog nooit op de realms gezien... of er zelfs over gehoord dat iemand een vond... zelfs niet de vriend van een vriend van een vriend
hij was zoooo mooi
Ik heb hem 1 keer gezien in trade
toen was ik nog noob en die gozer die hem had was een noob en vroeg er niet veel voor, maar dat vond ik weer teveel
Nou voor iemand die dingen voor de "heb" spaart heb je toen een mooie kans voorbij laten gaanOp woensdag 24 april 2002 21:53 schreef barrel het volgende:
Ik heb hem 1 keer gezien in tradetoen was ik nog noob en die gozer die hem had was een noob en vroeg er niet veel voor, maar dat vond ik weer teveel
Iemand ooit wel es een barb gezien met Bul Kathos Children ??
* Jive vraagt zich trouwens af wat voor char iedereen zou maken als hij de UBER-hack van battle.net had (oftewel controle over de battle.net charsave-server) ...
Bul Kathos Children ongetwijfeld voor een barb.
Grandfather & Doombringer op weaponswitch zeker ...
Maar verder ???
(zeg maar de ultieme barb-hero ofzow)
* Jive vraagt zich trouwens af wat voor char iedereen zou maken als hij de UBER-hack van battle.net had (oftewel controle over de battle.net charsave-server) ...
Maar verder ???
nou gf+doom neeOp woensdag 24 april 2002 22:07 schreef Jive het volgende:
Iemand ooit wel es een barb gezien met Bul Kathos Children ??
Maar verder ???
dat zuigt BELIEVE ME!!!
storm iig met denk een Doom voor pvm en fury voor pvp
gf zuigt iig
Wat zou jij op je UBER Barb stoppen
Als je alles legit kon kiezen ... (je hebt immers totale controle over de server, dus je kan alles)
Als je alles legit kon kiezen ... (je hebt immers totale controle over de server, dus je kan alles)
hmmzzzz voor PVM > mijn persoonlijke keuzeOp woensdag 24 april 2002 22:23 schreef Jive het volgende:
Arreats Face
Doombringer + Stromshield
Arcaines Valor
String of Ears
Wartravelers
Gloves> weet ik veel
2x 5% bulkathos
+2 barb Skillz +25% resist to all +30% mf +5% manaleech amulet
dat was ut zo ongeveer
PVP:Op woensdag 24 april 2002 22:23 schreef Jive het volgende:
helm: shako + BER
armor: Arkaine + BER
schild: storm + PUL
wapen: CCBQ ohm ohm eth (en als bug weg is jah)
belt: string perfect
ringen: ml/ll + ar + life + min dmg + max dmg
amu: zie ring
boots: voor barb vs barb sigon, andere gore riders
gloves: sigon andere magnus skin set gloves
charms: SC min of max dmg + ar + 20life charms
PVM: zelfde maar dan duall fury als wapen om een frenzy sword barb te maken (lvl 40 frenzy haal je dan als het mee zit)
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
1.08 shako met BER lijkt me beter voor barb als een 1.08 gaze
1.08 shako = zooi life maar dmg reduce? en life leech? Tis een pvp-er he?
Anyway weet de stats niet van 1.08shako
Anyway weet de stats niet van 1.08shako
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Harlequin Crest: +2 to All Skills, +40% Life+1.25 Mana per Clvl, +50% Better chance of getting magical item, +100% Enhanced Defense
40% meer life ? das behoorlijk veel hoor vooral met een 1.08 arkaines
op een fury zit al leach... en dikke leach ringen aan...
2x 11% leach ring + dual leach amulet +2skill +50 life +20% resist
weet trouwens niet of die amu kan... maar anders maak ik die heb toch server pass dan
weet trouwens niet of die amu kan... maar anders maak ik die heb toch server pass dan
helm : areats 6 % of perf. gaze: socket met 40 enh dmg +15 max dmg jewelOp woensdag 24 april 2002 22:23 schreef Jive het volgende:
armor : shaft socket met 40 enh +15 max dmg jewel of 160 % enh +60 max dmg armor of good ol shaft
schild : stormshield socket : 40 % enh +15 max dmg
belt : SoE perfect
ringen : 11 lifeleech +str + dext + life (en resist als dat er nog bij kan
amu : dual leech +2 barb amu prismatic + life +str + dex
boots : wartraveler of IK boots
gloves : venom grip of ik gloves
wapen : cruel colosuss blade quicness 3x ohm voor pvm en 2x ohm + eht of fury voor pvp
kaasz | specs | i kick ass for the lord
thnx for the stats maar voor 75% heb je gaze1.08 of 1.09&Ber rune + string + storm nodigOp woensdag 24 april 2002 22:34 schreef Soullie het volgende:
Harlequin Crest: +2 to All Skills, +40% Life+1.25 Mana per Clvl, +50% Better chance of getting magical item, +100% Enhanced Defense
ow 1.08 mag ook
dacht alleen de normale items die er op dat moment zij anders kan je gewooneeen SauValor ontwikkelen met
+4 skills ensow
dacht alleen de normale items die er op dat moment zij anders kan je gewooneeen SauValor ontwikkelen met
+4 skills ensow
Ik zie het allemaal weer helemaal lopen ...
Mischien een kleine beperking op de itams ...
Je mag ze niet zelf maken .... en we houden het op 1.09 itams ...
Je mag immers alles met je char doen, maar je kunt niet bij de server waar de itam-eigenschappen worden bewaard .... (of zowiets ...)
Dus je kunt alleen commando's sturen om bepaalde items te genereren.
Mischien een kleine beperking op de itams ...
Je mag ze niet zelf maken .... en we houden het op 1.09 itams ...
Je mag immers alles met je char doen, maar je kunt niet bij de server waar de itam-eigenschappen worden bewaard .... (of zowiets ...)
Dus je kunt alleen commando's sturen om bepaalde items te genereren.
Storm + Ber 43%
15% string
Shako + ber 8%
arkaines + ber 8%
74% mja geef mij dan maar die shitload extra life
15% string
Shako + ber 8%
arkaines + ber 8%
Note this item can only be dropped by rakanishu at full moonSauValor
Mja .. zow dacht ik dus eigenlijk ook ...Op woensdag 24 april 2002 22:40 schreef SaURoN het volgende:
ow 1.08 mag ook![]()
+4 skills ensow
Gewoon de huidige itams ofzow ...
Maar het is wel duidelijk wat voor sommigen onder ons de favo spelmodus is .....
Stelletje PK'rs.
Euh hebbie het tegen mij ? ik begon niet met 1.08 suff =)Maar het is wel duidelijk wat voor sommigen onder ons de favo spelmodus is .....
Stelletje PK'rs.
Ik toch ook nieOp woensdag 24 april 2002 22:44 schreef Soullie het volgende:
[..]
Euh hebbie het tegen mij ? ik begon niet met 1.08 suff =)
ow ok dan alleen normal stuff =)
Storm
Shaft
String
Shako
Doom / fury
Wartravs
BC rings
Godly barb amu
20 life charms...
Storm
Shaft
String
Shako
Doom / fury
Wartravs
BC rings
Godly barb amu
20 life charms...
je hebt dan 84% DR, shako ook 10% DR ...Op woensdag 24 april 2002 22:42 schreef Soullie het volgende:
Storm + Ber 43%
15% string
Shako + ber 8%
arkaines + ber 8%
[..]
Note this item can only be dropped by rakanishu at full moon
hmmmm dit mocht niet meer.. maar dan een ber uit een item en een UM of zow erinOp woensdag 24 april 2002 22:47 schreef Canon23 het volgende:
[..]
je hebt dan 84% DR, shako ook 10% DR ...
*edit* op een 1.08 zit geen 10% ?
1.08 niet maar 1.09 wel en daar moeten we van uit gaan zegt jive jones

edit: oh ja equip post van mij is aangepast aan 1,09
edit: oh ja equip post van mij is aangepast aan 1,09
hehe mja dan telt die hele equip van net nietOp woensdag 24 april 2002 22:52 schreef Canon23 het volgende:
1.08 niet maar 1.09 wel en daar moeten we van uit gaan zegt jive jones![]()
jammer dat ik 1.08 niet gespeeld heb
jive jonesOp woensdag 24 april 2002 22:52 schreef Canon23 het volgende:
zegt jive jones![]()
hehe .. komt dat nah weah vandaan
noem me dan Dr. Jones ofzow ....
Maarja .. alleen sabre-cats hebben zweepies ....
EN die dikke eikels in act5 .. en daar willik nie echt mee geassocieerd worden
haha grapenmakerOp woensdag 24 april 2002 22:58 schreef Jive het volgende:
[..]
jive jones![]()
![]()
hehe .. komt dat nah weah vandaan
noem me dan Dr. Jones ofzow ....
Maarja .. alleen sabre-cats hebben zweepies ....
EN die dikke eikels in act5 .. en daar willik nie echt mee geassocieerd worden
wat is trouwens het meeste life wat een barb gehaalt heeft hier ? 3600 was mijn record en dat wil ik gaan verbreken... maar als iemand een hoger doel heeft wil ik dat ook weten... en mayb hoe ie dat gedaan heeft
Arcianes aan doen+ Doom+gf+ weet ik watOp woensdag 24 april 2002 23:09 schreef Soullie het volgende:
wat is trouwens het meeste life wat een barb gehaalt heeft hier ? 3600 was mijn record en dat wil ik gaan verbreken... maar als iemand een hoger doel heeft wil ik dat ook weten... en mayb hoe ie dat gedaan heeft
Verwijderd
jups, zeker servers aan het upgradenOp woensdag 24 april 2002 23:18 schreef barrel het volgende:
Er is iets mis met b.net (again)
edit: back online
Verwijderd

hoe heette dat progje ookal weer waarmee je je windows toest disabled? en alt-tab en ctrl-esc ???

lvl 18 pally niet zo heel erg, maar wel erg stom om ctrl (rennen) ingedrukt te houden terwijl je klem zit in arcaine sanctuary, op het moment dat je op esc drukt voor quit...
m'n eerste HC kill...
dunno staat wel op dii.netOp donderdag 25 april 2002 00:11 schreef K-Mile het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe heette dat progje ookal weer waarmee je je windows toest disabled? en alt-tab en ctrl-esc ???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lvl 18 pally niet zo heel erg, maar wel erg stom om ctrl (rennen) ingedrukt te houden terwijl je klem zit in arcaine sanctuary, op het moment dat je op esc drukt voor quit...
m'n eerste HC kill...
Verwijderd
Point is; het is een cirkel waar je niet uit komt. Iedereen blijft toch meegaan in de sojbusiness. Het is daarom zo goed als niet mogelijk om items als kuko, swordguard etc te traden. Niemand heeft daar op het tradechannel behoefte aan. Als je een goedkopere munt hebt (zoals shaels), is het makkelijker om kleine trades te maken. En dat zou nu net zo mooi zijn; ookal krijg je geen uberdrop, met veel geduld kun je toch door kleine trades mooie items kopen. Wie weet dat de patch hier in kan helpen.Op woensdag 24 april 2002 19:45 schreef Pjemco het volgende:
[..]
[ietwat late reactie]
Weet je wat het is, als je sojs hebt kan je die ruilen voor het item dat je wilt. Als je ruilt voor items van gelijke waarde kan je weer gaan lopen etteren omdat de persoon met wie je wil ruilen die niet nodig heeft ofzo.... etc..
Maar ja, voorlopig gewoon maar lekker sojs ruilen of met bekenden (Got).
en hoe wil je die 1200+ mf sorc gaan bouwen op welke skills bedoel ik?
btw je moet er eigenlijk wel vanuit gaan dat je niet hoger lvled als 90...
mwa je lvled zo door naar 99Op donderdag 25 april 2002 09:49 schreef anc het volgende:
en hoe wil je die 1200+ mf sorc gaan bouwen op welke skills bedoel ik?
2 weken vakantie strax zal ook maar weer eens even mee doen met jullie ;P
Verwijderd
ja in 2 weken lvlen wel ja...maar als je het van een paar avond uurtjes moet hebben schiet het echt niet op.Op donderdag 25 april 2002 09:51 schreef SaURoN het volgende:
[..]
mwa je lvled zo door naar 99
maar misschien wel een leuk id om zoiets te bouwen ... ben namelijk ook erg nieuwsgierig wat voor drops er dan komen
Verwijderd
ik denk dat het vies tegenvalt.Op donderdag 25 april 2002 09:58 schreef anc het volgende:
maar misschien wel een leuk id om zoiets te bouwen ... ben namelijk ook erg nieuwsgierig wat voor drops er dan komen
Verwijderd
Die hardOp donderdag 25 april 2002 09:51 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Verwijderd
ej, strax idd die vakantie, zullen we schema-tje maken om een MF sorc naar lvl 99 te pompen?? 24/7 gamen oid... kunnen we ook doen met die ladder run, 8 got accounts maken, en met 8 man, in een goeie party, rennen naar act V hellOp donderdag 25 april 2002 09:51 schreef SaURoN het volgende:
[..]
krijg je toch een soort van clannetje, een GoT ladder clan...
Verwijderd
ja dan doe ik mee met mijn lvl 92 pvpbarb, die mag nou ook wel een sdoor naar lvl 99, ik heb alleen maar 1 week, ik moet gewoon werken , heb 1 week vrij genomenOp donderdag 25 april 2002 10:12 schreef K-Mile het volgende:
[..]
ej, strax idd die vakantie, zullen we schema-tje maken om een MF sorc naar lvl 99 te pompen?? 24/7 gamen oid... kunnen we ook doen met die ladder run, 8 got accounts maken, en met 8 man, in een goeie party, rennen naar act V hell
Je bedoelt 1 voor 1 die 8 accounts boosten?Op donderdag 25 april 2002 10:12 schreef K-Mile het volgende:
[..]
ej, strax idd die vakantie, zullen we schema-tje maken om een MF sorc naar lvl 99 te pompen?? 24/7 gamen oid... kunnen we ook doen met die ladder run, 8 got accounts maken, en met 8 man, in een goeie party, rennen naar act V hell
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Verwijderd
mijn lvl 45 mf javazon kan meehelpen op normal dan, ze heeft alleen nog geen shield, stormshield kan ik niet betalen
een shield mag max. 2 sojs kosten, heeft iemand hier nog wat voor me? Moser's blessed circle is ook wel goed (hoge blockrate), niet dat ik daar een soj voor geef 
Oh ja, hoi allemaal, ik ben nieuw hier,
Verwijderd
ik kan je wel een gerke's pavise geven. Hoge blockrate, def.. al met al best een geinig shield als je geen storm hebt. Verder is blackoak luna wel ok voor een ama dacht ik. Die heb ik ook nog ergens.Op donderdag 25 april 2002 10:23 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
mijn lvl 45 mf javazon kan meehelpen op normal dan, ze heeft alleen nog geen shield, stormshield kan ik niet betaleneen shield mag max. 2 sojs kosten, heeft iemand hier nog wat voor me? Moser's blessed circle is ook wel goed (hoge blockrate), niet dat ik daar een soj voor geef
Verwijderd
np. ik ben alleen vrijdagavond pas weer online denk ik. Whisper me, en dan regelen we wel wat.Op donderdag 25 april 2002 10:34 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Mijn accountnaam is densp, lijkt me cool als ik die zou mogen traden of zo
Verwijderd
welkomOp donderdag 25 april 2002 10:23 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
mijn lvl 45 mf javazon kan meehelpen op normal dan, ze heeft alleen nog geen shield, stormshield kan ik niet betaleneen shield mag max. 2 sojs kosten, heeft iemand hier nog wat voor me? Moser's blessed circle is ook wel goed (hoge blockrate), niet dat ik daar een soj voor geef
Verwijderd
Hehe, ook goedemorgen
ik hou deze topic al een poosje in de gaten en ik ben vanmorgen ook maar eens lid geworden van GoT.
ik vroeg me eigenlijk af hoeveel sojs jullie allemaal hebben, ik heb er maar 2
0 soj .... (maar wel veel soj aan stuff)Op donderdag 25 april 2002 10:41 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Hehe, ook goedemorgenik hou deze topic al een poosje in de gaten en ik ben vanmorgen ook maar eens lid geworden van GoT.
Verwijderd
is unided nou duurder of goedkoper dan ided?
ik koop altijd ided, ik wil wel zeker weten wat ik krijg
Verwijderd
dat wisselt eigenlijk dagelijks, er zijn dagen dat we er 0 hebben (behalve dan die we in gebruik hebben op necro. In totaal hebben mijn broertje en ik op dit moment zo'n 40 soj aan spullen. maar goed, mijn broertje doet heel veel mfruns, hij heeft daar tijd voor, en wij traden heel veel. soms nog meer dan dat we spelen.Op donderdag 25 april 2002 10:41 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Hehe, ook goedemorgenik hou deze topic al een poosje in de gaten en ik ben vanmorgen ook maar eens lid geworden van GoT.
Verwijderd
Hm, het valt mij op dat deze threads altijd razendsnel lopen, hebben jullie geen baan ofzo?
Ik bedoel, het lijkt alsof iedereen altijd 24/7 aanwezig zijn, maar dan zou je dus helemaal geen tijd hebben om te d2'en.
Ik bedoel, het lijkt alsof iedereen altijd 24/7 aanwezig zijn, maar dan zou je dus helemaal geen tijd hebben om te d2'en.
Verwijderd
unid is duurder, omdat je dan zeker weet dat je geen dupe hebt, ja dat je neit weet wat een unid wapen kan ik me voorstellen, maar dat komt met de tijd wel. de belangrijkste zijn balrog skin en hydra bow unid...die moet je neit vergetenOp donderdag 25 april 2002 10:53 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
is unided nou duurder of goedkoper dan ided?
Verwijderd
jawel, maar je kan ook werken en gotten tegelijkOp donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Forau_diavolina het volgende:
Hm, het valt mij op dat deze threads altijd razendsnel lopen, hebben jullie geen baan ofzo?
Verwijderd
haha, ik ben 15, ik heb nu vakantie dus lekker d2en en internetten enz. een baan moet ik niet aan denken, veel meer dan vakkenvullen en kranten bezorgen is er hier niet te doenOp donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Forau_diavolina het volgende:
Verwijderd
ja dat kan heOp donderdag 25 april 2002 10:58 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
[..]
haha, ik ben 15, ik heb nu vakantie dus lekker d2en en internetten enz. een baan moet ik niet aan denken, veel meer dan vakkenvullen en kranten bezorgen is er hier niet te doen
Verwijderd
Nou, ik *schaam* kijk wel eens op de cheatlist fora (pure nieuwsgierigheid) en ik las een post van een of andere mod die zei dat identified items ook geduped kunnen zijnOp donderdag 25 april 2002 10:55 schreef miessie het volgende:
[..]
unid is duurder, omdat je dan zeker weet dat je geen dupe hebt, ja dat je neit weet wat een unid wapen kan ik me voorstellen, maar dat komt met de tijd wel. de belangrijkste zijn balrog skin en hydra bow unid...die moet je neit vergeten
Verwijderd
mjah..ik heb daar nog nooit last van gehad, ik wet alleen wel dat het gedupe afgelopen is en dat bijna alle dupes weg zijn. dus ik maak me er niet druk meer om, ik trade gewoon weer in volle vaart. ik ben 1x bestolen toen ik een sheaffer wilde kopen, dat was een dupe (was aan't begin van de socket/name dupe, wist ik nog niets vanaf toen) en verder wel eens een trade gehad met dat hackprogje dat alleen maar een plaatje laat zien(was een skulders), maar verder niets...Op donderdag 25 april 2002 11:00 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
[..]
Nou, ik *schaam* kijk wel eens op de cheatlist fora (pure nieuwsgierigheid) en ik las een post van een of andere mod die zei dat identified items ook geduped kunnen zijn
ALLES kan geduped zijn ... zowel ID ans UN-ID
En wat betreft snel reageren ... kijk es op www.hottopic.nl
Verwijderd
Dat is wel zo ja, alle dupes schijnen al bijna weg te zijn (gelukkig), ik moet er niet aan denken dat ik bv. mijn titans ruil voor een geduped item dat na een dag weg is 
Ja, ik ben ook 'genaaid' met die fake item hack, een paar mf charms ofzo, wat was ik zelf ook een lame sukkel

Ja, ik ben ook 'genaaid' met die fake item hack, een paar mf charms ofzo, wat was ik zelf ook een lame sukkel
Verwijderd
ja dat gebruik ik ook heel handigOp donderdag 25 april 2002 11:03 schreef Jive het volgende:
ALLES kan geduped zijn ... zowel ID ans UN-ID
ik heb nog nooit een geduped unid item gezien...maar goed, zoals ik al zei: bijna alle dupes zijn wel weg nu en nieuwe kunnen niet meer worden gemaakt, ik vind het weer prima zo
Zolang er hackers zijn die meer van de servers weten dan blizzard zelf, zal er altijd geduped worden. (want die zijn er namelijk).Op donderdag 25 april 2002 11:04 schreef miessie het volgende:
[..]
ja dat gebruik ik ook heel handig
ik heb nog nooit een geduped unid item gezien...maar goed, zoals ik al zei: bijna alle dupes zijn wel weg nu en nieuwe kunnen niet meer worden gemaakt, ik vind het weer prima zo
Blizz fixed alleen dingen die door veel mensen gebruikt worden. De echte hacks zitten in de underground, bij de elite van de blizz-hackers, en hun aandacht gaat momenteel denkik naar WC3, en niet meer zoveel naar D2 ...
En als jij denkt dat er niet geduped word, een van de signalen dat er weer een vage hack-gol op komst is, is als er ineens random-disconnects zijn & server crashes ... of vette lag-spikes.
Verwijderd
Jive heeft gelijk, er zijn daar veel topics waar ze ideeen posten voor nieuwe hacks en dupes en ze weten alles over hoe dat packet systeem van Diablo 2 werkt... een nieuwe hack/dupe duurt denk ik helemaal niet zo lang meer
Verwijderd
ja ach...ik denk inderdaad dat het niet over zal zijn, wel zul je verlost zijn van dupes die er nu zijn. Ik vind het hoe dan ook een goed idee. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ik weer op hetzelfde niveau ben waar in nu ben?
Verwijderd
Ja, alle oude dupes zijn gelukkig disabled hoewel er nog mensen zijn die denken dat een oude dupe ineens weer werkt, maar dat geloof ik niet
hehe 21 jaartjes hierzoOp donderdag 25 april 2002 10:59 schreef miessie het volgende:
[..]
ja dat kan heik ben 18, ik ben ICT-er. (kantoorautomatisering), verder ben ik in het weekend slager (no kiddin')
ook ICT-er loop nu stage
weinig tijd om te diabloen en al helemaal niet om te traden
Verwijderd
Ach, ik lig er niet wakker van.. Ik zorg gewoon dat ik de meeste spullen zelf vind en trade wat kleine zaken of een item wat ik gewoon echt mis. Het zijn toch vaak dezelfde items die geduped worden (wf, gf, doom, eagle?, storms, etc) Aangezien je bijna nooit kan weten of het wel of niet een dupe is (uitgezonderd die overbekende named e.d.) lig ik er niet wakker van.Op donderdag 25 april 2002 11:19 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Jive heeft gelijk, er zijn daar veel topics waar ze ideeen posten voor nieuwe hacks en dupes en ze weten alles over hoe dat packet systeem van Diablo 2 werkt... een nieuwe hack/dupe duurt denk ik helemaal niet zo lang meer
Ik heb laatst een stormshield socketed met perf diamond getrade. Zou best een dupe kunnen zijn, maar speel er al een tijdje mee. Kon er ook redelijk goedkoop aankomen. Ik vond mijn prijs redelijk en heb er veel plezier van.
Misschien beetje naief, maar ja.. Ik game voor mijn plezier; cheaten zit er dus voor mij niet in. Als je duped zit je de volgende keer echt niet te springen van geluk als er een bijv shako valt of zo.
Ik heb zelf trouwens al een aantal maal een hack gezien; iemand die wil traden, uit game gaat, terug komt, tradewindow opent et voila, de skullders ligt er al
Het linke is wel, dat ik geen geluid aan had. Als je even niet oplet ben je dus genaaid. Maar goed, ik vraag altijd nog maar even of ze ermee willen bewegen.
Verder de bekende wisseltruc.. plaats een item dat er qua image hetzelfde uitziet. Maar die zie ik graag langskomen, want die kan je zo lekker voor lul zetten
Denk maar zo ... vergeleken bij een echte elite hacker, zijn die gassies daarzo een stelletje scriptkiddies ..Op donderdag 25 april 2002 11:19 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Als een hack op cheatlist of d2networks komt, dan is ie script-kiddie-ready zeg maar, en kun je er donder-op zeggen dat je je d2-cd een week in zijn mapje kunt stoppen, tot het gefixed is.
En maar hopen dat de aandacht van de goeie hackers naar wc3 gaat, want die knakkers kunnen gewoon trucs uithalen & windforces bij gheed op normal kopen (om maar een voorbeeld te geven).
Dit topic is gesloten.