Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:48 schreef Muppet het volgende:
*gna gna gna*
niet dan? ik haal geen rotzooi uit zoals jatten bij een transfer, hacks of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:23

Soullie

Planeshift

Nee idd maar alle GoT'ers ? zou het maar beperken tot de mensen die hier daadwerkelijk al een tijdje actief posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:53 schreef Soullie het volgende:
Nee idd maar alle GoT'ers ? zou het maar beperken tot de mensen die hier daadwerkelijk al een tijdje actief posten :)
ja ok...de diablo2 classic/ lod die hards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niemand die ff een barb safegame voor me heeft/kan maken voor single player lod? ik wil ff wat testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik jat altijd van iedereen die ik maar kan jatten >:) ja alles ja :+

nee natuurlijk niet :) meeste weten me op icq/msn te vinden en als ik berichtje krijg van kun je me helpen en ik kan help ik ook wel gelijk , slinger ik d2 zo ff aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 12:04 schreef SaURoN het volgende:

nee natuurlijk niet :) meeste weten me op icq/msn te vinden en als ik berichtje krijg van kun je me helpen en ik kan help ik ook wel gelijk , slinger ik d2 zo ff aan :P
wat een goedzak he he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op woensdag 24 april 2002 12:04 schreef SaURoN het volgende:

mijn Held :D

hehe

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op woensdag 24 april 2002 11:54 schreef miessie het volgende:

[..]

ja ok...de diablo2 classic/ lod die hards ;)
Als ik thuis ben zal ik er eentje maken

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 12:13 schreef bachus het volgende:

[..]

Als ik thuis ben zal ik er eentje maken
tnx maar ik ben zelf om 17:00 thuis, dan kan ik t ook zelf doen, ik dacht als er nu iemand achter diablo zit kan die vast wel ff een save voor me maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Bij avault hebben se ook een save-game zipje ...

Staat daar geen nieuwe char in .. (stats kun je opzoeken op d2 of arreat)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Op woensdag 24 april 2002 11:46 schreef miessie het volgende:

[..]

wat d8 je van alle gotters? ik ga er vanuit dat alle gotting diablo spelers geen rotzooi uithalen...
Als ik zie en hoor dat mensen met bewust met dupes rondlopen/chesthack gebruiken/shopbot dit is toch rotzooi uithalen :) Mensen die dit gebruiken wil ik niet mee zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn, maar ik bedenk me wel 3 keer voordat ik wat met ze trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

These new ladder characters will only be able to play with and
trade with other ladder characters similar to hardcore/softcore. So
you can't mule things from previous characters to these new ladder
characters.
Om ff alle twijfel weg te halen ;)

http://forums.battle.net/d2-general/posts/qg/39380.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 12:42 schreef barrel het volgende:

[..]

Als ik zie en hoor dat mensen met bewust met dupes rondlopen/chesthack gebruiken/shopbot dit is toch rotzooi uithalen :) Mensen die dit gebruiken wil ik niet mee zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn, maar ik bedenk me wel 3 keer voordat ik wat met ze trade.
ja is ook zo, maar goed, ik ga er vanuit dat de die hards van dit topic wel betrouwbaar zijn....(ik heb trouwens een clan waarmee ik kan transferen, en anders heb ik hier nog een 2e pc die ik kan aanslingeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Op woensdag 24 april 2002 12:42 schreef barrel het volgende:

[..]

ik voel me hier aangesproken bij het regeltje
>>
Als ik zie en hoor dat mensen met bewust met dupes rondlopen
<<

Ik loop idd bewust met een wf rond die 100% duped is. Ik heb dat ding voor ene prikkie kunnen krijgen en speel er gewoon mee totdat het ding verdwijnt.

Maar ik ben niet onbetrouwbaar. Verders zijn al me items legit of zelf gevonden of getrade met andere gasten die ik goed genoeg ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 12:53 schreef anc het volgende:

[..]

>>
<<

Ik loop idd bewust met een wf rond die 100% duped is. Ik heb dat ding voor ene prikkie kunnen krijgen en speel er gewoon mee totdat het ding verdwijnt.

Maar ik ben niet onbetrouwbaar. Verders zijn al me items legit of zelf gevonden of getrade met andere gasten die ik goed genoeg ken.
ja en als blizz je account nu verwijderd zoals ze al bij ruim 20.000 anderen hebben gedaan? dat zou toch wel beetje zonde zijn, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op woensdag 24 april 2002 12:55 schreef miessie het volgende:

[..]

ja en als blizz je account nu verwijderd zoals ze al bij ruim 20.000 anderen hebben gedaan? dat zou toch wel beetje zonde zijn, of niet?
dat waren dupers niet duper-gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

lijkt me niet dat blizzard een account verwijderd waar dupes op zitten... iedereen heeft sojs toch ?... ga er maar van uit dat 95% daarvan dupes zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 12:53 schreef anc het volgende:

[..]

>>
<<

Tis niks persoonlijks :) en je bent ook echt niet de enigste hier. En idereen heeft zo zijn mening, mijn mening is dat je dat gewoon niet kan maken, als je dat zelf wel vind primma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ladder reset is echt PERFECT...

eindelijk een nieuwe, stabiele economie zoals op de Asia Realms. Daar waren nl nog geen 100000000000 gegamblede sojs, dus daar is Shael het ruilmiddel, beter aangezien het krijgen van sojs in D2:LoD zoveel moeilijker is, alle sojs uit d2c doen dus niet meer mee bij de nieuwe lichting...

dit moeten ze vaker doen, bij elke ladder reset wordt het spel een beetje meer gebalanceerd, en ook heb je dus geen oude bugged/hacked/gambled items meer die het spel verpesten...

en het boosten wordt lastiger, ook mooi... moet je eindelijk moeite doen voor je high lvl chars. Wat ze van mij ook mogen doen is leechen op andere manieren, en quests leechen moeilijker maken, of het uitspelen van een difficulty vermoeilijken oid. Dan geen lvl req. maar meer dat ze checken hoeveel je zelf hebt gedaan, of dat je alleen quest krijgt als je zelf de killing blow doet oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op woensdag 24 april 2002 12:55 schreef miessie het volgende:

[..]

dat gebeurd niet
alleen als je heftig actief bezig bent met hacken en dupen dan is je kans groot dat je acc gebanned wordt.

Alleen de dupe kan verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 13:04 schreef barrel het volgende:

[..]

Tis niks persoonlijks :) en je bent ook echt niet de enigste hier. En idereen heeft zo zijn mening, mijn mening is dat je dat gewoon niet kan maken, als je dat zelf wel vind primma :)
ach ik heb er ook 1 in me barb stash liggen en gebruiken of weg laten rotten zit verschil in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 13:08 schreef anc het volgende:

[..]

dat gebeurd niet
alleen als je heftig actief bezig bent met hacken en dupen dan is je kans groot dat je acc gebanned wordt.

Alleen de dupe kan verdwijnen
laat maar komen die 1.10, dan in de vakantie gelijk flink gamen, ik denk alleen dat het nog lang gaat duren voor ie er is. dat van die herziene experience vind ik wel goed...pk-games zullen ook weer meer uit gebalanceerd zijn dus das wel leuk dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Ik hoop dat ze ook gelijk een checkbox maken met.
"Player vs Player & Monster" en dat de games standaard op "Player vs Monster" staat.

Ook geen gezeik meer met PK'rs die in je questgame komen en met een lvl 96 barb door je lvl 50 ama van achteren WW'n bij river-of-flame.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ik vind pk's fun... houd het spannend :)

Altijd lachen als zown mega java jou cow lvl wil clearen.. hup hydra's er rond heen.. naar town en hopen op het beste... best lam... maar ok ik open cow dan moet zown irri gozertje niet mijn lvl clearen... mijn twisted mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 13:20 schreef Soullie het volgende:

Altijd lachen als zown mega java jou cow lvl wil clearen.. hup hydra's er rond heen.. naar town en hopen op het beste... best lam... maar ok ik open cow dan moet zown irri gozertje niet mijn lvl clearen... mijn twisted mening :)
je zou natuurlijk ook gewoon kunnen party-en.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 13:20 schreef Soullie het volgende:

ga jij met je hydras cow lvl clearen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op woensdag 24 april 2002 13:25 schreef SaURoN het volgende:

[..]

je gaat toch geen nova gebruiken .... pff nova is voor watjes :P :9 :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anc, was ff snel weg uit irc.. deed iets stoms met mijn connection :+ en had geen tijd meer om terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
irc.tweakers.net & #diablo2
kan ook.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

damn ik wil 1.10
Echt heel slim van blizzard een nieuw realm. Dan onstaat er eindelijk een echte markt (niet die soj crap). Ben echt heel benieuwd.
Begrijp me goed ik ga ook veeel items verliezen als ik naar die realm overstap. Dus ik ben geen n00b die toch geen items verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Op woensdag 24 april 2002 14:12 schreef Plantje het volgende:
damn ik wil 1.10
Echt heel slim van blizzard een nieuw realm. Dan onstaat er eindelijk een echte markt (niet die soj crap). Ben echt heel benieuwd.
Begrijp me goed ik ga ook veeel items verliezen als ik naar die realm overstap. Dus ik ben geen n00b die toch geen items verliest.
ik ga iig over naar nieuwe realm dan (no-lag realm :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 24 april 2002 13:25 schreef SaURoN het volgende:

[..]

neu met meteor... maar hydra killt makkelijker mensen he... en dat gaat minimaal even snel als nova :) vandaar dat ik lvl 92 ben solo playen in cow in ongeveer 5 daagies... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

wat ik over niet doorgeven van items lees begrijp ik niet helemaal??! Dit kan je toch altijd doe als je kan traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
het is geen nieuw realm
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Lezen jullie niet ofzow ...
Het blijft in het huidige realm, er komt alleen een extra splitsing ...
naast softcore & hardcore nu ook ladder (hc/sc ??)

je maakt een nieuwe char, dan kun je ook aangeven of je hc/sc wil, en ook of je ladder wilt.
als je ladder char maakt, kun je niet in dezelfde games als niet-ladder.
net als dat je met een sc char niet in een hc game kan & vice versa.
dus je kunt ook geen items mulen tussendoor.

en wat er na een reset van de ladder gebeurt is simpel, je ladder char word een normal char & kan gewoon itams-meulen

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

ok geen nieuw realm maarja zelfde effect je kan in dezelfde game komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ladder is toch niet echt boeiend... een Ladder clan staat zo bovenaan...

alleen boeiend als de boel om de maand gereset word of zow of het echt onmogelijk is om lvl 99 te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 14:22 schreef Soullie het volgende:
Ladder is toch niet echt boeiend... een Ladder clan staat zo bovenaan...

alleen boeiend als de boel om de maand gereset word of zow of het echt onmogelijk is om lvl 99 te halen
alweer ????

hoe wou je rushen & twinken & ubergear overmulen als je allemaal op lvl 1 begint !!!!!!!!!!

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 24 april 2002 14:16 schreef RedHat het volgende:

[..]

ik ga iig over naar nieuwe realm dan (no-lag realm :? )
me 2 me 2
maar ik denk dat ie op dezelfde servers draaien. en dus ook evenveel lag heb... :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 24 april 2002 14:23 schreef Jive het volgende:

[..]

alweer ????

hoe wou je rushen & twinken & ubergear overmulen als je allemaal op lvl 1 begint !!!!!!!!!!
Euh heb jij al eens legit met 8 mensen snel tot akt5 gespeeld ? daar ben je echt zow... en als je eenmaal lvl 30 gehaalt hebt is het over... zelfs met crap wapens... vooral sorc en ama hebben daar niet echt veel moeite mee... ff meph farmen met low mf voor iets beter spul etc... ik verw8 lvl 60's tot lvl 70's de eerste 1 a 2 weken... of skills moeten mega generfed worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 14:28 schreef Soullie het volgende:

[..]

Euh heb jij al eens legit met 8 mensen snel tot akt5 gespeeld ? daar ben je echt zow... en als je eenmaal lvl 30 gehaalt hebt is het over... zelfs met crap wapens... vooral sorc en ama hebben daar niet echt veel moeite mee... ff meph farmen met low mf voor iets beter spul etc... ik verw8 lvl 60's tot lvl 70's de eerste 1 a 2 weken... of skills moeten mega generfed worden...
Ik verwacht de eerste lvl 99 binnen een paar uur, dat zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 14:33 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

Ik verwacht de eerste lvl 99 binnen een paar uur, dat zuigt...
lees je het verhaal wel ?
exp word minder ensow.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 14:37 schreef SaURoN het volgende:

[..]

lees je het verhaal wel ?
exp word minder ensow.....
Mja, dus?
Ik bedoel, VROEGER(jaja) toen was het nog spannend, nu wordt iedereen geboost door 8 lvl 99 members, die alle equip precies optijd aanvragen etc.

Dus, ik verwacht...
Maar ach, als het werkelijk zo zou zijn als jij zegt, DAN wordt het weer leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 14:47 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

Mja, dus?
Ik bedoel, VROEGER(jaja) toen was het nog spannend, nu wordt iedereen geboost door 8 lvl 99 members, die alle equip precies optijd aanvragen etc.

Dus, ik verwacht...
Maar ach, als het werkelijk zo zou zijn als jij zegt, DAN wordt het weer leuk :P
je leest dus de helft, we hebben het over 1.10 die opnieuw word gestart dus geen lvl 99 die je helpen geen uber gear!
Lees de draad voor je blaat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik vind het wel wat, ga er ook aan meedoen :D

Muppet bovenaan . . . Muhahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien dan wel leuk om een gezamelijk character te maken die enorm gesupport gaat worden en bijvoorbeeld een tweakers_net account aan te maken die door meerdere mensen wordt gebruikt (overleg op dit channel) zodat er meerdere uren per dag gespeeld gaat worden. De char zal het eerst moeilijk hebben ivm de items, maar als ze/hij wat hoger lvl is, kan die ook gebruikt worden om andere chars te boosten. De games kunnen dan gejoined worden door andere spelers die dus kunnen supporten(vb. Stel: dat er een ama gekozen wordt dan is het handig om daar een pala en necro bij te zetten voor extra damage of weaken ofzo) (echt team spelen).

(Ik ben tegen die tijd best bereid om tijd te stoppen in dat gezamelijk acc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Hmmm daar zou ik ook aan mee doen ... allemaal lvl 1 chars... stuff onderling traden etc... dan ben je zow een groep "hogere" chars.... iig veel sneller als dat je solo speelt :)

Lijkt me trouwens erg cool om in die nieuwe realm als een van de eerste een shako skulders etc te hebben :P

Omg jij hebt een swordguard... jij roelt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

hehehe

arggg jij hebt een
Afbeeldingslocatie: http://www.binnewz.net/gfx/god.gifshadowfang... Afbeeldingslocatie: http://www.binnewz.net/gfx/god.gif

hoop trouwens wel dat 1 van die runewords dan manasteal bevat...........
manalds vinden is niet altijd even rendabel........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Het is geen nieuw realm

2. Nergens staat dat je de keus hebt hc/sc en dan ladder ja of nee. Er staat dat de totale nieuwe chars meedoen in de nieuwe ladder (zoals altijd) en dat die niet compatible zijn met andere games etc etc etc. Er staat ook niet dat na een ladder reset je char een niet-ladder char wordt.

Wat ik denk dat Blizz aan het doen is: een nieuwe richting opslaan met de gameplay, die niet compatible is met de oude, dus:

1. Geen makkelijke boosts meer in het begin
2. Lvl een heel stuk moeilijker
3. Geen bugged/duped/hacked/fucked items uit oude tijd
4. Goeie gebalanceerde ladders
5. Gebalanceerde economie, weg van de SOJ
6. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 15:18 schreef K-Mile het volgende:
1. Het is geen nieuw realm

2. Nergens staat dat je de keus hebt hc/sc en dan ladder ja of nee. Er staat dat de totale nieuwe chars meedoen in de nieuwe ladder (zoals altijd) en dat die niet compatible zijn met andere games etc etc etc. Er staat ook niet dat na een ladder reset je char een niet-ladder char wordt.

Wat ik denk dat Blizz aan het doen is: een nieuwe richting opslaan met de gameplay, die niet compatible is met de oude, dus:

1. Geen makkelijke boosts meer in het begin
2. Lvl een heel stuk moeilijker
3. Geen bugged/duped/hacked/fucked items uit oude tijd
4. Goeie gebalanceerde ladders
5. Gebalanceerde economie, weg van de SOJ
6. ...
juist, ze willen het spel terugbrengen naar zoals zij het bedoelt hebben, echt zelf alles doen, de quests doorlopen, tobben, prutsen en uiteindelijk steeds meer vordering maken. Als je het spel NU zelf zou doen met een groep zou je hetzelfde effect hebben, beginnen met NIETS en hooguit traden met spullen die je ZELF of met de groep hebt gevonden. dus echt van 1 zo'n stuk blik en een stenen bijltje een goede uitrusting bij elkaar handelen, zonder te dupen en al die ongein.

ze zouden ook gewoon alle characters kunnen verwijderen voor hetzelfde resultaat, er zijn nu gewoon TE veel goede items in de game zoals de elite items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Mile ... geld ook voor jou hoor ...
LEES VOOR JE BLAAT ....

Door de (waarschijnlijk) onbedoelde uitspraak van Roper is er een hele hetze op alle fora aan de gang.
Momenteel word er door BLIZZ ppls op het battle.net forum tipjes van de sluier opgelicht om mensen gerust te stellen.

Blizz staat nu niet bepaald bekend om hun informatie voorziening omtrent patches en dergelijke ...
Maar momenteel moeten ze wel om ervoor te zorgen dat ze niet ineens onderuit gaan.

Klik eens op de links die in deze draad al naar voren zijn gekomen naar het battle.net forum ... en kijk dan es naar bepaalde posters ...
hint : een blauw blizz icoon betekend een datie officieel blizzard employee is.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 15:27 schreef miessie het volgende:

[..]
...... er zijn nu gewoon TE veel goede items in de game zoals de elite items.
Daar zijn er natuurlijk nooit teveel van he ...
Ze zijn alleen te ongebalanceerd .... dus er worden er maar een paar gebruikt ..

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Idd als alle uniques nu eens nuttig gemaakt worden is er ook wat meer variatie..

Het is geen nieuwe realm maar zo kun je het wel zien... ik zie HC en SC ook als apparte delen van de Realm dus waar is daar het verschil in ?

Aangezien sommige mensen hier de akelige gewoonte hebben over alles heen te lezen (wat ik post).
These new ladder characters will only be able to play with and
trade with other ladder characters similar to hardcore/softcore. So
you can't mule things from previous characters to these new ladder
characters.
Het linkje van de thread zie je in een van mijn vorige posts... een appart gedeelte van de realm iig dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 14:48 schreef SaURoN het volgende:

[..]

je leest dus de helft, we hebben het over 1.10 die opnieuw word gestart dus geen lvl 99 die je helpen geen uber gear!
Lees de draad voor je blaat |:(
/me springt het schaamrood op de wangen en trekt zich terug om eens over zijn zonden na te gaan denken.
Oeps...ik had het verkeerd geloof ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 15:35 schreef Soullie het volgende:
Idd als alle uniques nu eens nuttig gemaakt worden is er ook wat meer variatie..

Het is geen nieuwe realm maar zo kun je het wel zien... ik zie HC en SC ook als apparte delen van de Realm dus waar is daar het verschil in ?
Kweenie .... dat zullen we wel merken denkik ...
Lijkt me dat ze dus van 2 soorten naar 4 soorten gaan.
SC (gele naam) & SC-Ladder (blauwe naam ???)
HC (rode naam) & HC-Ladder (paarse naam ???)

ofzowiets :?

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

/me springt het schaamrood op de wangen en trekt zich terug om eens over zijn zonden na te gaan denken.
Geeft nie ... je ben niet de enige (ook ik schrok toen ik het nieuws las)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Denk dat blizzard zelf geschokken is van het aantal mensen die het verkeerd begrepen... je ziet ze anders best weinig posten daar.
ben er nu nog niet uit of ik het snap =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is toch helemaal niet moeilijk? Characters van patch 1.10 kunnen gewoon niet samen spelen en dus ook niet traden met pre 1.10 characters. Hoe ze dat in het vat gieten kun je naar blijven gissen, maar dat zien we vanzelf.

misschien een leuke discussie: Hoe ziet diablo eruit zonder wp? (don't flame me als dit al eens aan de orde is geweest)

hebben jullie trouwens wel eens nagedacht over hoe diablo eruit zou zien als je geen wp's meer zou hebben? Ik denk dat de wp een grote boosdoener is van de grote aantallen goede items in het spel; Hoe wil je mephisto runs doen zonder wp? dat duurt vreselijk lang voor je daarheen gewandeld bent; en wat dachten jullie van cowlvl? ff naar stony lopen om de leg te halen, zien jullie eht voor je? het is voor veel mensen nu al te vermoeiend om ff die poot te gaan halen, dat word alleen maar erger.

mijn mening:
diablo zou veel realistischer/spannender zijn zonder wp's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 15:49 schreef miessie het volgende:
het is toch helemaal niet moeilijk? Characters van patch 1.10 kunnen gewoon niet samen spelen en dus ook niet traden met pre 1.10 characters. Hoe ze dat in het vat gieten kun je naar blijven gissen, maar dat zien we vanzelf.

misschien een leuke discussie: Hoe ziet diablo eruit zonder wp? (don't flame me als dit al eens aan de orde is geweest)

hebben jullie trouwens wel eens nagedacht over hoe diablo eruit zou zien als je geen wp's meer zou hebben? Ik denk dat de wp een grote boosdoener is van de grote aantallen goede items in het spel; Hoe wil je mephisto runs doen zonder wp? dat duurt vreselijk lang voor je daarheen gewandeld bent; en wat dachten jullie van cowlvl? ff naar stony lopen om de leg te halen, zien jullie eht voor je? het is voor veel mensen nu al te vermoeiend om ff die poot te gaan halen, dat word alleen maar erger.
Da's heel simpel, als er geen wp's waren speelde bijna niemand het. :) en doodgaan zonder portal word ook niet erg fijn.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's heel simpel, als er geen wp's waren speelde bijna niemand het. :) en doodgaan zonder portal word ook niet erg fijn.
ik neem aan dat je tp's wel kent? Zou je daar dan geen gebruik van maken? dan zouden die ook wat effectiever worden gebruikt, als een soort backup ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

hmm opzicht wel een id ...
alleen dan wordt imo de sorceress te overpowered (en dat is ze gelukkig al niet ;) )
teleport wordt dan DE skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 15:54 schreef miessie het volgende:

[..]

ik neem aan dat je tp's wel kent? Zou je daar dan geen gebruik van maken? dan zouden die ook wat effectiever worden gebruikt, als een soort backup ofzo..
Ik ken ze wel maar meer dan eens sta ik voor iemand ff de staf of amu te zoeken en kom ik bij de staff/amu achter dat ik geen tp's bij me heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 15:54 schreef Plantje het volgende:
alleen dan wordt imo de sorceress te overpowered (en dat is ze gelukkig al niet ;) )
Dat was dus in D1 het geval, maar toen kon een fighter ook teleporten. (mijn fighter had fireball + chainlighning maxed (15 books))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar heb ik ook aan zitten denken, ik wilde het alleen nog niet zeggen, imo is de sorc met z'n teleport geen eerlijke character wat betreft verplaatsen. Ze zouden de manakosten dik omhoog kunnen schoppen, of een kleine delay erin zetten, zodat je het niet als primair transportmiddel kunt gebruiken, ik denk namelijk dat blizzard het daar helemaal niet voor bedoelt heeft. Als teleport 150-200 mana zou kosten zou dit al schelen, of per 5 teleports 1 delay van 3 seconden ofzoiets achtelijks. (zuig ook maar ff snel een oplossing uit me duim,. nog niet goed over nagedacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 15:56 schreef bachus het volgende:

[..]

Ik ken ze wel maar meer dan eens sta ik voor iemand ff de staf of amu te zoeken en kom ik bij de staff/amu achter dat ik geen tp's bij me heb :)
HAHAHA JAJA...dat probleem ken ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach anders vind ik nog wel een paar spellsteel's (of hoe die gare axes met tp erop heten), had er laatst nog 4 van gevonden, weggegooit wegens ruimtegebrek

die dingen zijn ook geen reet waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:
Ach anders vind ik nog wel een paar spellsteel's (of hoe die gare axes met tp erop heten), had er laatst nog 4 van gevonden, weggegooit wegens ruimtegebrek

ik heb een tele amu 22 charges, maar fixen is extreem duur dus ik gebruik em niet. als je dood bent gegaan moet je ook de teleskill weer opnieuw op een hotswitch zetten. Ik heb em nog ergens maar ik gebruike em niet meer, misschien dat mijn broertje hem nog gebruikt, ik weet het niet.

het lijkt mij wel geinig diablo zonder wp's, alles moeten lopen. Ik denk dat de teamspirit dan heel erg zal verbeteren omdat je meer afhankelijk bent van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:

nog ff wat bachus en ik hadden het over scrolls, niet de tp skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 16:16 schreef miessie het volgende:

[..]
het lijkt mij wel geinig diablo zonder wp's, alles moeten lopen. Ik denk dat de teamspirit dan heel erg zal verbeteren omdat je meer afhankelijk bent van elkaar.
Niet leuk, ik ben een uo fanatic geweest (nog steeds) en ik heb geleerd dat het leuk is als het niet lagt, anders sta je te schelden van hier tot tokio, maar idd opzich ken het wel leuker zijn

-oplossing om sneller te verplaatsen: PAARDEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 16:17 schreef miessie het volgende:

[..]

nog ff wat bachus en ik hadden het over scrolls, niet de tp skill
ook nog iets :) plantje begon over de overpowerd sorces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 16:19 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

ook nog iets :) plantje begon over de overpowerd sorces
nou volg ik t ff niet..wat wil je hiermee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier had ik het over

btw (mod sorry voor al die posts achter elkaar :( zal ut niet meer doen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

tsja dat is mijn broertje hij begint de nederlandse woorden al te snappen maar de volgorde lukt hem nog niet helemaal :P
paarden in diablo??! ga alsjeblieft UO spelen jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 16:28 schreef Plantje het volgende:
tsja dat is mijn broertje hij begint de nederlandse woorden al te snappen maar de volgorde lukt hem nog niet helemaal :P
paarden in diablo??! ga alsjeblieft UO spelen jij :P
UOO UO, m..m...must playyyy uo ;)

nee, uo doe ik over weekje wel weer, nu beetje diabolo-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

hehe idd :* geeft niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Wat een geblaat over die 1.10 patch. Hij is er toch nog niet ?? Er word geblaat voordat ie er is hij is kut/goed er word geblaat als ie er is kut/goed. Elke nieuwe patch brengt leuke dingen en minder leuke dingen mee. Kijk maar naar cs,

Gewoon zwaar hysterisch gedrag overal.. mensen die hun items verkopen spullen weggeven en chars deleten, Ga eerst es met die patch spelen en ga dan lopen blaaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op woensdag 24 april 2002 16:54 schreef barrel het volgende:
Wat een geblaat over die 1.10 patch. Hij is er toch nog niet ?? Er word geblaat voordat ie er is hij is kut/goed er word geblaat als ie er is kut/goed. Elke nieuwe patch brengt leuke dingen en minder leuke dingen mee. Kijk maar naar cs,

Gewoon zwaar hysterisch gedrag overal.. mensen die hun items verkopen spullen weggeven en chars deleten, Ga eerst es met die patch spelen en ga dan lopen blaaten :)
ok meneer barrel :)
tsja als mensen lang bouwen aan een char en ze horen dat die over een maand (?) niks waard is, dan onstaat er lichte paniek ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 16:54 schreef barrel het volgende:

haha dat meen je neit mensen die nu al stuff weggeven en chars deleten? ik vidn het gewoon leuk om over te hebben, en er was idd wat onduidelijkheid, maar net als altijd ga je gelijk weer lopen fantaseren over wat jij zou veranderen in een patch...das toch niet zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:46 schreef miessie het volgende:

[..]

wat d8 je van alle gotters? ik ga er vanuit dat alle gotting diablo spelers geen rotzooi uithalen...
jaja dat denk jij >:)
neuh maar das waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 17:02 schreef miessie het volgende:

[..]

haha dat meen je neit mensen die nu al stuff weggeven en chars deleten? ik vidn het gewoon leuk om over te hebben, en er was idd wat onduidelijkheid, maar net als altijd ga je gelijk weer lopen fantaseren over wat jij zou veranderen in een patch...das toch niet zo erg?
Ik heb het ook niet over specifiek geblaat hier (hier word altijd wel geblaat) Maar op specifieke DII forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Mensen die spullen weggeven en daarna hun chars deleten /w *NM_Soullie

Tal armors
Shako's
stormshields

allemaal welkom...

op DiabloII.net fora's word altijd zow lekker geflamed over dit soort onderwerpen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we moeten eerst maar eens afwachten wat de echte changes zijn...

damn, je kan ook geen uur weg zijn of er zijn 30 posts bij...
Op woensdag 24 april 2002 15:28 schreef Jive het volgende:
Mile ... geld ook voor jou hoor ...
LEES VOOR JE BLAAT ....

Door de (waarschijnlijk) onbedoelde uitspraak van Roper is er een hele hetze op alle fora aan de gang.
Momenteel word er door BLIZZ ppls op het battle.net forum tipjes van de sluier opgelicht om mensen gerust te stellen.

Blizz staat nu niet bepaald bekend om hun informatie voorziening omtrent patches en dergelijke ...
Maar momenteel moeten ze wel om ervoor te zorgen dat ze niet ineens onderuit gaan.

Klik eens op de links die in deze draad al naar voren zijn gekomen naar het battle.net forum ... en kijk dan es naar bepaalde posters ...
hint : een blauw blizz icoon betekend een datie officieel blizzard employee is.
ik lees... ik lees alles wat er in dit topic voorbij komt en daar reageer ik op. Ik weet niet waar jouw reactie precies op sloeg uit mijn posts, maar ik heb nergens een bericht gezien wat zegt dat er een knopje 'Ladder' bij je chars komt. Ik reageer dus ook alleen op posts gedaan in dit topic.

Dat andere mensen via andere bronnen dat wel lezen, dan moeten die mensen dat posten als je hier daarover wilt discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb stuk of 75 mephy-runs en 50 pindle-runs @ hell gedaan nu met me 400% mf-sorc en dat heeft dit opgeleverd, zit er nog iets waardevols tussen :?

Van Heaven's Brethren Set:
Dangoon's Teaching en Heamosu's Adament

IK-handschoenen

Rare: Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2042851318

3-socketed Hone Sundan

1021 defense rare Diamond Mail

Waterwalk

Gravenspine

Gerke's Sanctuary

Valkyrie Wing

Wizardspike

en een amu met +25 strength en +15 res all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk, valk wing is altijd leuk, die rare handschoenen zou ik niet zo snel aandoen :) want het is wel leuk, maar ik heb zelf ook zonzelfde soort gevonden met wat life steal magic find en +1 bow skills erop :) ,

maarja rares, het vage ervan is dat je ze niet snel draagt, omdat uniques altijd wel iets beters hebben.

daarom moeten rares veeeel beter worden, krijg je beetje afwisseling dan alleen maar gf, wf en andere uberwapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 17:27 schreef temp_02 Wat ie allemaal gevonden heeft:
Allemaal helemaal niks nopes nada waard, mischien had je nog wat voor die gloves kunnen krijgen, maar er zit geen ias of mf op, dus niet interesant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 17:34 schreef barrel het volgende:

[..]

Allemaal helemaal niks nopes nada waard, mischien had je nog wat voor die gloves kunnen krijgen, maar er zit geen ias of mf op, dus niet interesant
d8 ik al hoor... d8 misschien die shield nog, die vond ik wel aardig:

Gerke's Sanctuary
Pavise

Defense: 193.2-268.6 (varies)(Base Defense: 68-78)
Required Level: 44
Required Strength: 133
Chance to Block: Pal: 75%, Ama/Asn/Bar: 75%, Dru/Nec/Sor: 74%
Durability: 172
Paladin Smite Damage: 10 To 17
+180-240% Enhanced Defense
+30% Increased Chance of Blocking
All Resistances +20-30(varies)
Replenish Life +15
Damage Reduced By 11-16(varies)
Magic Damage Reduced By 14-18(varies)

Toch best aardig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Schild word nooit gebruikt, meestal is het stormshield/lidless/ en Paladins gebruiken herald of zakarum. Schild is leuk als je niks anders hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, en ik heb nu 400% mf met ali babba, maar ik kan ook gewoon oculus gebruiken, dies dan met me lvl 79 char nu 29% mf minder, maar ik neem dat zeker te compenseren valt met de +3 skills, waardoor je stuk beter/sneller runs maakt, toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 17:20 schreef K-Mile het volgende:
Ik weet niet waar jouw reactie precies op sloeg uit mijn posts, maar ik heb nergens een bericht gezien wat zegt dat er een knopje 'Ladder' bij je chars komt. Ik reageer dus ook alleen op posts gedaan in dit topic.

Dat andere mensen via andere bronnen dat wel lezen, dan moeten die mensen dat posten als je hier daarover wilt discussieren.
Ik heb zelf een link gepost naar een battle.net-forum post van een blizzard medewerker, en soullie naar een andere post van diezelfde medewerker met meer uitleg over de nieuwe patch ....
Vandaar ....

Ben nie boos hoor, en ik hoop jij ook niet ....
Denk datut een beetje door een vermoeiende dag met veel lusers komt & een smtp-server die door aol & earthlink-lusers aangezien word voor een open relay om spam te sturen .... ben nu ongeveer per uur zo'n 3.5k aan spam-meel aan het wegflikkeren, en dat al vanaf datik vanochtend binnenkwam ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Gebruik die ali baba alleen voor de laatste atack ... dus beginnen met oculus .. en dan laatste beetje doe je met ali baba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 17:44 schreef temp_02 het volgende:
Ok, en ik heb nu 400% mf met ali babba, maar ik kan ook gewoon oculus gebruiken, dies dan met me lvl 79 char nu 29% mf minder, maar ik neem dat zeker te compenseren valt met de +3 skills, waardoor je stuk beter/sneller runs maakt, toch :?
Kan kloppen ... afhankelijk van hoe snel je bent ...
meer kills = meer drops = meer kans
maar kijk uit, want veel kills = meer drops = zonder veel mf nog weinig kans.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Btw imho is gull dagger beter dan ali baba, zolang je geen ist hebt voor ali. :) dit omdat je puntjes in dex moet doen en dat is zonde. Gul dagger is 100% mf en samen met rhymu schild is dat 125% mf, alleen ff switchen vlak voordat je de kill maakt.

Ik heb nu zelf op me mf sorc oculus en lidless met ist erin, werkt perfect snel killen, niet meer hoeven switchen en maar 20%mf minder dan wanneer ik gull dagger zou gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das waar, maar 29% mf maakt niet zooo veel uit hoor, ik had een keer een lijstje met bij hoeveel mf je kans had om een uniq te vinden

na de 600 mf of 700 mf scheelde geloof ik maar 2% ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Tussen de 400 en 600% zit ook bijna geen verschil vind ik het niet waard iig. 450 of zo is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 17:47 schreef Jive het volgende:

[..]

Ik heb zelf een link gepost naar een battle.net-forum post van een blizzard medewerker, en soullie naar een andere post van diezelfde medewerker met meer uitleg over de nieuwe patch ....
Vandaar ....

Ben nie boos hoor, en ik hoop jij ook niet ....
Denk datut een beetje door een vermoeiende dag met veel lusers komt & een smtp-server die door aol & earthlink-lusers aangezien word voor een open relay om spam te sturen .... ben nu ongeveer per uur zo'n 3.5k aan spam-meel aan het wegflikkeren, en dat al vanaf datik vanochtend binnenkwam ....
ben ook nie boos hoor :)

checkbox: had ik mis, ookal is die post van die roper dude geen officiele blizzard post toch?

maar nog steeds kan ik nergens in een blizzard game vinden dat je chars teruggeconvert worden bij een ladder reset, want ze zeggen ut zelfde als SC/HC, je kiest in het begin ladder/non-ladder...

maar ja, het is wachten op de patch voordat we dit alles zeker weten, back to tha playin' :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 17:57 schreef Muppet het volgende:
Tussen de 400 en 600% zit ook bijna geen verschil vind ik het niet waard iig. 450 of zo is genoeg.
Elk % is er 1 natuurlijk, verschil tussen 400% mf en 800% mf is eigenlijk de moeite niet waard. Maar op lange termijn (1000 mf runs) vind je wel gewoon meer uniques, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 18:00 schreef barrel het volgende:

[..]

Elk % is er 1 natuurlijk, verschil tussen 400% mf en 800% mf is eigenlijk de moeite niet waard. Maar op lange termijn (1000 mf runs) vind je wel gewoon meer uniques, denk ik :)
Ja das waar, maar dan doe ik net zo lief 10 runs meer als ik dan toch veen sneller ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

hmmm tussen 0% en 400% is een mega verschil

tussen 400% en 600% schijnt het verschil te zijn dat je grotere kans op set items hebt... ik heb even niet het linkje waar het word uitgelegd maar het komt er op neer dat hoe meer MF je hebt des te meer kans op Set items... omdat door meer MF de dropkans voor set items sneller oploopt...

Mijn pinlde runner heeft nu 600 mf en mijn barb merc heeft 212 MF dus als hij killt heb ik 812 MF en anders 600 werkt best lekker er droppen bijna altijd rares bij pindle en gemiddeld om de 10 runs een unique... bijna altijd crap dus... maar je runt pindle ook niet om de massa's uniques... dan run je meph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Magic Find Magical Rares Set Items Uniques 
100%     100%    100%  100% 100% 
200%     200%    185%  183% 171% 
300%     300%    250%  242% 211% 
400%     400%    300%  287% 236% 
500%     500%    340%  322% 253% 
600%     600%    372%  350% 266% 
700%     700%    400%  372% 276% 
800%     800%    423%  391% 284% 
900%     900%    442%  407% 290% 
1000%     1000%    460%  421%   295%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
MF is en blijft vaag werken ...
Zo dropt baal in een 3player baalrun 2 (crap) uni's ... en de volgende game dropt mephi een RARE mesh-armour :'( en de rest blauwe crap.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 18:07 schreef Muppet het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Magic Find Magical Rares Set Items Uniques 
100%     100%    100%  100% 100% 
200%     200%    185%  183% 171% 
300%     300%    250%  242% 211% 
400%     400%    300%  287% 236% 
500%     500%    340%  322% 253% 
600%     600%    372%  350% 266% 
700%     700%    400%  372% 276% 
800%     800%    423%  391% 284% 
900%     900%    442%  407% 290% 
1000%     1000%    460%  421%   295%
Damn dan toch maar es naar de 1000% mf :) .. zou dat mogelijk zijn op een sorc ?? En dan ook nog goed speelbaar. Hmm 4 socketed ist schild en ali baba met ist is al rond de 260% mf, Moet wel kunnen denk ik
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.